www.bogarhatu.hu - ahol a Bogarazás kezdődik
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.
Nem érkezett meg az aktiváló e-mail?
2025 Július 10, 04:56:48

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Keresés:     Részletes kereső
Népautós Szilveszter
Pólus Center
2024. december 31.
921212 Hozzaszólás 218 Témában írta 1614 Felhasználó
Legújabb tag: mickilangelo
* Főoldal Bejelentkezés Regisztráció
Oldalak: 1 ... 600 601 602 603 604 [605] 606 607 608 609 610 ... 936
Nyomtatás
Szerző Téma: Öreg, vizes VW-k  (Megtekintve 6135998 alkalommal)
Nem elérhető Kicsi Nelly
Hozzászólások: 3034


20/916-72-61

« Hozzászólás #13251 Dátum: 2008 Október 13, 23:15:03 »

tessek,de csak a te kedvedert Cool
<beszúrt kép törölve>

Ezzel sztem a falazás, meg egyéb kársztájling.hu -dolgok a gond. Hanem a lopott zászló minta az oldalán. Eredetileg egy svájci G4en volt látható pár éve, a tag meg egy az egyben lekoppintotta.
Van egy ilyen keddi is - asszem Soproni a gép - A Speed-ben piros alapon volt az oldalán kockás zászló, honfitársunk zöld alapra pingál(tat)ta fel ugyanazt a mintát.


Más: Lupo 6,98 l/100 km-es fogyaszást produkált. Volt benne autópálya 120-130-cal, meg csomó város is.
« Utoljára szerkesztve: 2008 Október 13, 23:16:56 írta Kicsi Nelly »
Rulezka
« Hozzászólás #13250 Dátum: 2008 Október 13, 23:11:00 »

Ha van könyved hozzá, akkor meg azt kell beleönteni, ami abba le van írva
na de innen indult az eszmecsere a könyv leírja az összes - a modell gyártásakor - kapható olajfajtát csak éppen arra nem tér ki hogy adott típushoz melyiket használjuk,azért jött ide a kérdés, hogy akkor a kereskedelemben kapható összes közül mégis melyiket és miért?  Huh
Nem elérhető szódásbácsi
Hozzászólások: 1284


« Hozzászólás #13249 Dátum: 2008 Október 13, 23:04:48 »

vw szerelési könyv a forrás, t4, g2 és g3 könyvekben is ugyanez szerepel!
Ha van könyved hozzá, akkor meg azt kell beleönteni, ami abba le van írva
Nem elérhető szódásbácsi
Hozzászólások: 1284


« Hozzászólás #13248 Dátum: 2008 Október 13, 23:03:27 »

......
amugy meg nincs is nagyon megtorve. csak szepen alacsuszott a potkocsinak. Evil
Vagy Golf 5-öt akartak csinálni belőle, mint ahogy a  reklámban.. Evil
Rulezka
« Hozzászólás #13247 Dátum: 2008 Október 13, 23:02:15 »

Valójában mind -17,8 Celsius fok (0 Fahrenheit)
csak ezen a hőmérsékleten mindnek más a viszkozitási értéke (5w alacsonyabb, 20w magasabb). Az általad beírt értékek valószínűleg a viszkozitási görbe extrapolálása révén adódhatnak.
Bővebben:http://www.haditechnika.hu/Archivum/197401/740103.htm
vw szerelési könyv a forrás, t4, g2 és g3 könyvekben is ugyanez szerepel!
Nem elérhető maxi
Hozzászólások: 9435


« Hozzászólás #13246 Dátum: 2008 Október 13, 22:59:47 »

durva képek  Shocked
sérült golf2  Cry
sose láttam még autót így lezúzott orral,de ehhez képest majdnem épp első sárvédőkkel.  Shocked
g2be még van anyag,mint láthatjuk  Shocked
biztos ezért árulják relatíve a sérült kocsit is aranyáron Huh!
http://www.hasznaltauto.hu/2453188_volkswagen_golf_1985
Ezt is dupla kipufogo veg meg a kristaly hatso lampa olte meg Evil
amugy meg nincs is nagyon megtorve. csak szepen alacsuszott a potkocsinak. Evil

"A vadászat többek szemében a férfiasság, az erő, a hatalom szimbóluma is. A vadászok azt tartják, hogy a vadászaton ismerszik meg, ki milyen ember valójában."
Nem elérhető szódásbácsi
Hozzászólások: 1284


« Hozzászólás #13245 Dátum: 2008 Október 13, 22:57:00 »

olaj:
5w -32 fokig
10w -20
15w -15
20w -10
Valójában mind -17,8 Celsius fok (0 Fahrenheit)
csak ezen a hőmérsékleten mindnek más a viszkozitási értéke (5w alacsonyabb, 20w magasabb). Az általad beírt értékek valószínűleg a viszkozitási görbe extrapolálása révén adódhatnak.
Bővebben:http://www.haditechnika.hu/Archivum/197401/740103.htm
Rulezka
« Hozzászólás #13244 Dátum: 2008 Október 13, 22:43:27 »

olaj:
5w -32 fokig
10w -20
15w -15
20w -10
Rulezka
« Hozzászólás #13243 Dátum: 2008 Október 13, 22:40:24 »

erre ne vegyél mérget! sőt! pont fordítva
na ezek után megnézem a szerelési könyvben! pillanat
Nem elérhető Bill
Hozzászólások: 8607


« Hozzászólás #13242 Dátum: 2008 Október 13, 22:36:59 »

10W  -20C
a 15W  pedig -25C jelent.



erre ne vegyél mérget! sőt! pont fordítva
Rulezka
« Hozzászólás #13241 Dátum: 2008 Október 13, 22:25:20 »

Semmi extra.
Bement egy teherautó alá.


 Evil
a kép miatt előre szóltam hogy "durva" mert a szóljatok ide topicba 1x kilettem osztva az oda írtak miatt, ezen meg mégiscsak sérült autó látható, nehogy vkinek elmenjen épp az étvágya a látott, sérült motorháztető látványától  Evil
Nem elérhető wob974
Hozzászólások: 13495


« Hozzászólás #13240 Dátum: 2008 Október 13, 22:20:25 »

Ezt a gázolaj dolgot még soha nem hallottam, viszont a hidrotőkék elzáródását általában gyantás üledékek, lerakódások okozzák, azt pedig 2 dl olajba kevert fékfolyadék olajcsere előtt 10 perccel nagyon szépen tisztítja. Ezt nem hallottam, nem olvastam, hanem én csináltam már sokszor, eredménnyel.


A SAE 10W40-es és a SAE15W40-es olaj hidegoldali viszjkozitásában van a kis különbség, a nagy különbség pedig az, hogy a 10W40-esek általában részszintetikusak, a 15W40-esek pedig 90%-ban ásványi olajok.

A JR motorkód 85-ös hidrotőkés vagy nem?

 Evil

Nem elérhető wob974
Hozzászólások: 13495


« Hozzászólás #13239 Dátum: 2008 Október 13, 22:19:06 »

durva képek  Shocked
sérült golf2  Cry
sose láttam még autót így lezúzott orral,de ehhez képest majdnem épp első sárvédőkkel.  Shocked
g2be még van anyag,mint láthatjuk  Shocked
biztos ezért árulják relatíve a sérült kocsit is aranyáron Huh!
http://www.hasznaltauto.hu/2453188_volkswagen_golf_1985

Semmi extra.
Bement egy teherautó alá.


 Evil

Nem elérhető wob974
Hozzászólások: 13495


« Hozzászólás #13238 Dátum: 2008 Október 13, 22:17:16 »

És hol veszed az új hengerfejet? Mik-San?  Evil  Grin

Őööö.
Nemtom.
Mér kell?


 Evil

Nem elérhető wob974
Hozzászólások: 13495


« Hozzászólás #13237 Dátum: 2008 Október 13, 22:16:15 »

Ezt a gázolaj dolgot még soha nem hallottam, viszont a hidrotőkék elzáródását általában gyantás üledékek, lerakódások okozzák, azt pedig 2 dl olajba kevert fékfolyadék olajcsere előtt 10 perccel nagyon szépen tisztítja. Ezt nem hallottam, nem olvastam, hanem én csináltam már sokszor, eredménnyel.


A SAE 10W40-es és a SAE15W40-es olaj hidegoldali viszjkozitásában van a kis különbség, a nagy különbség pedig az, hogy a 10W40-esek általában részszintetikusak, a 15W40-esek pedig 90%-ban ásványi olajok.

Minden olaj ásványi.
Csak annyit alakitják hogy a végén nem lesz természetes.


 Evil

Rulezka
« Hozzászólás #13236 Dátum: 2008 Október 13, 22:14:44 »

Van.
Mégpedig a hideg oldalon.
Ha jól emlékszem a 10W  -20C
a 15W  pedig -25C jelent.


 Evil
köszi az értékes infot
akkor asszem 15w lesz  Wink
Nem elérhető wob974
Hozzászólások: 13495


« Hozzászólás #13235 Dátum: 2008 Október 13, 22:13:39 »

köszi, nekem az előző tulaj (deposok) egy adott márkát ajánlottak,mert az bejött nekik, mndenképp abból a márkából fogok venni, csak mégis megkérdem mi jó bele,de az is asszem épp 10w40es! amúgy a 10w40 és a 15w40 közt mi számottevő különbség van? egyáltalán vki észrevesz közte különbséget?

Van.
Mégpedig a hideg oldalon.
Ha jól emlékszem a 10W  -20C
a 15W  pedig -25C jelent.


 Evil

Rulezka
« Hozzászólás #13234 Dátum: 2008 Október 13, 22:12:52 »

durva képek  Shocked
sérült golf2  Cry
sose láttam még autót így lezúzott orral,de ehhez képest majdnem épp első sárvédőkkel.  Shocked
g2be még van anyag,mint láthatjuk  Shocked
biztos ezért árulják relatíve a sérült kocsit is aranyáron Huh!
http://www.hasznaltauto.hu/2453188_volkswagen_golf_1985
Rulezka
« Hozzászólás #13233 Dátum: 2008 Október 13, 20:47:25 »

Ezt a gázolaj dolgot még soha nem hallottam, viszont a hidrotőkék elzáródását általában gyantás üledékek, lerakódások okozzák, azt pedig 2 dl olajba kevert fékfolyadék olajcsere előtt 10 perccel nagyon szépen tisztítja. Ezt nem hallottam, nem olvastam, hanem én csináltam már sokszor, eredménnyel.


A SAE 10W40-es és a SAE15W40-es olaj hidegoldali viszjkozitásában van a kis különbség, a nagy különbség pedig az, hogy a 10W40-esek általában részszintetikusak, a 15W40-esek pedig 90%-ban ásványi olajok.
köszi az értékes infot,megint tanultam vmit, nekem a hidrotőkére azt mondták hogy a gázlaj mikor beöntöm a hideg motorra majd pedig beindítom és járatom akkor  a hidrotőke apró csöveit vagy mit lukait kitisztítja majd a gázolaj beledolgozódik a motorolajba.. elvileg jól hangzik,de mivel én is ma hallottam először így nem merek ilyesmit bevállalni
a hirotőke tisztítására nekem benzinbe áztatást ajánlott ugyanez a szaki, biztos segít,de állítólag ugyanezt éri el ha gázolajat önt a motorba.. fura, nem tudom mit higyjek el
ő azt is mondta, hogy a hidrotők ejavíható ha satuba fogjuk és nagyon lassan összeszorítjuk, ő így javított már meg autót, hallottam az autó motorját szépen szólt, na de nem tudom hog ymennyi ideig tart egy ilyne dolog, na meg házi barkácsokba autó motorjánál játszva nem annyir ahiszek, mégis más mondjuk egy wc tartályt elrontani egy házi barkáccsal és egy autómotorját is más, utóbbi drágább játékszer! nemde?
Nem elérhető Varázsló
Hozzászólások: 13081


Low Fast -többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #13232 Dátum: 2008 Október 13, 20:41:01 »

sziasztok
árulom a g3asomat és eddig majdnem minden érdeklődő azért állt el a dologtól mert vagy drágának találta, vagy azt mondta hog ykicsit szelephangja van...
ez így van, kicsit szelephangja van a gépnek, eg yismerősöm azt mondta hogy halkabb legyen rakjak a motoroljaba 2 dl gázolajat akkor 100 km után el fog szépen hallgatni és újra szép lesz a hangja a kocsinak!
na ez nekem nem nagyon tetszik, ő meg esküsuzik rá, hog yrégi szakik is ezt ajánlják, én meg vajákolásnak, kendácsolásnak érzem ezt a megoldást, nektek mi erről a véleményetek.
én nem vagyok híve sem olajadalékoknak sem egyéb ilyen furcsa megoldásoknak ezért gondoltam megkérdem ti mit szóltok ehhez?
én furcsán néztem rá mikor ezt mesélte, és azért saját autóim egyikén se szeretnék kipróbálni, nehogy baj legyen belőle.
végső sosorn szelephanggal együtt eladom a g3ast, inkább nem nyúlok hozzá minthogy elbarmolás legyen belőle!
ötlet? vélemény? Wink
Ezt a gázolaj dolgot még soha nem hallottam, viszont a hidrotőkék elzáródását általában gyantás üledékek, lerakódások okozzák, azt pedig 2 dl olajba kevert fékfolyadék olajcsere előtt 10 perccel nagyon szépen tisztítja. Ezt nem hallottam, nem olvastam, hanem én csináltam már sokszor, eredménnyel.


A SAE 10W40-es és a SAE15W40-es olaj hidegoldali viszjkozitásában van a kis különbség, a nagy különbség pedig az, hogy a 10W40-esek általában részszintetikusak, a 15W40-esek pedig 90%-ban ásványi olajok.

Stuntmanus

VW 1302 S
  


 
 

http://oettingertsv.blogspot.com/
 
"Már nem vagyok annyira fiatal, hogy mindenre azonnal tudjam a választ."
Rulezka
« Hozzászólás #13231 Dátum: 2008 Október 13, 20:10:43 »

Sztem csak simán nézz után a aszelepeknek. Az a legkevésbé gány.
az olajcsere 2e km-en belül aktuális lesz, ha addig nem veszik meg, a szelepekkel játszani, állítani, na majd mindjárt írok privit a "szerelőmnek"  Wink
Nem elérhető slavia919
Hozzászólások: 12091


« Hozzászólás #13230 Dátum: 2008 Október 13, 20:08:43 »

a grafitos gépzsírt már hallottam régebben, az tényleg gány, főleg hogy télen beáll tőle a motor!! ennyi erővel akkor inkább kicsit sűrűbb motorolajat rakok bele(olajcsere), attól állítólag picit csendesebb lesz! talán! tényleg ez valós lehet, a nem túl híg olajtól tényleg kicsit csendesebb lesz? nem lekvárt kivánok bele rakni hanem sürübb motorolajat!
Sztem csak simán nézz után a aszelepeknek. Az a legkevésbé gány.

Keresek afterbe díszlécet kesztyűtartó ajtóra!
Rulezka
« Hozzászólás #13229 Dátum: 2008 Október 13, 20:07:49 »

Ez a gázolaj adás ez gány, kendács. Ha már nagyon eladni akarod, inkább főzz némi grafitos gépcsírt a motorolajba.Szintén ultragány, de eladható. De sztem inkább nézz körül a szelephézag stb. táján...
a grafitos gépzsírt már hallottam régebben, az tényleg gány, főleg hogy télen beáll tőle a motor!! ennyi erővel akkor inkább kicsit sűrűbb motorolajat rakok bele(olajcsere), attól állítólag picit csendesebb lesz! talán! tényleg ez valós lehet, a nem túl híg olajtól tényleg kicsit csendesebb lesz? nem lekvárt kivánok bele rakni hanem sürübb motorolajat!
1303LS
« Hozzászólás #13228 Dátum: 2008 Október 13, 20:03:15 »

corradon levo porsche tukrok arabol lehet megveszi egyparunk bogarat kilora...

Na most komolyan elkezdem keresni az ilyen tükrömet ami van valahol.  Shocked
Ja és 0km-es.  Grin
Nem elérhető slavia919
Hozzászólások: 12091


« Hozzászólás #13227 Dátum: 2008 Október 13, 19:56:28 »

sziasztok
árulom a g3asomat és eddig majdnem minden érdeklődő azért állt el a dologtól mert vagy drágának találta, vagy azt mondta hog ykicsit szelephangja van...
ez így van, kicsit szelephangja van a gépnek, eg yismerősöm azt mondta hogy halkabb legyen rakjak a motoroljaba 2 dl gázolajat akkor 100 km után el fog szépen hallgatni és újra szép lesz a hangja a kocsinak!
na ez nekem nem nagyon tetszik, ő meg esküsuzik rá, hog yrégi szakik is ezt ajánlják, én meg vajákolásnak, kendácsolásnak érzem ezt a megoldást, nektek mi erről a véleményetek.
én nem vagyok híve sem olajadalékoknak sem egyéb ilyen furcsa megoldásoknak ezért gondoltam megkérdem ti mit szóltok ehhez?
én furcsán néztem rá mikor ezt mesélte, és azért saját autóim egyikén se szeretnék kipróbálni, nehogy baj legyen belőle.
végső sosorn szelephanggal együtt eladom a g3ast, inkább nem nyúlok hozzá minthogy elbarmolás legyen belőle!
ötlet? vélemény? Wink
Ez a gázolaj adás ez gány, kendács. Ha már nagyon eladni akarod, inkább főzz némi grafitos gépcsírt a motorolajba.Szintén ultragány, de eladható. De sztem inkább nézz körül a szelephézag stb. táján...

Keresek afterbe díszlécet kesztyűtartó ajtóra!
Rulezka
« Hozzászólás #13226 Dátum: 2008 Október 13, 19:53:08 »

sziasztok
árulom a g3asomat és eddig majdnem minden érdeklődő azért állt el a dologtól mert vagy drágának találta, vagy azt mondta hog ykicsit szelephangja van...
ez így van, kicsit szelephangja van a gépnek, eg yismerősöm azt mondta hogy halkabb legyen rakjak a motoroljaba 2 dl gázolajat akkor 100 km után el fog szépen hallgatni és újra szép lesz a hangja a kocsinak!
na ez nekem nem nagyon tetszik, ő meg esküsuzik rá, hog yrégi szakik is ezt ajánlják, én meg vajákolásnak, kendácsolásnak érzem ezt a megoldást, nektek mi erről a véleményetek.
én nem vagyok híve sem olajadalékoknak sem egyéb ilyen furcsa megoldásoknak ezért gondoltam megkérdem ti mit szóltok ehhez?
én furcsán néztem rá mikor ezt mesélte, és azért saját autóim egyikén se szeretnék kipróbálni, nehogy baj legyen belőle.
végső sosorn szelephanggal együtt eladom a g3ast, inkább nem nyúlok hozzá minthogy elbarmolás legyen belőle!
ötlet? vélemény? Wink
Rulezka
« Hozzászólás #13225 Dátum: 2008 Október 13, 19:44:14 »

SAE 10W-40   API CF, CE, CG

Szinte minden olaj jó bele, nem egy nagy igényű motor az.
köszi, nekem az előző tulaj (deposok) egy adott márkát ajánlottak,mert az bejött nekik, mndenképp abból a márkából fogok venni, csak mégis megkérdem mi jó bele,de az is asszem épp 10w40es! amúgy a 10w40 és a 15w40 közt mi számottevő különbség van? egyáltalán vki észrevesz közte különbséget?
Nem elérhető AZS
Hozzászólások: 11742


« Hozzászólás #13224 Dátum: 2008 Október 13, 19:37:26 »


Nem elérhető Bripery
Hozzászólások: 21999


www.elitevwclub.hu

« Hozzászólás #13223 Dátum: 2008 Október 13, 19:33:08 »

a különbség csak az, hogy én pont leszarom, hogy másoknak mi a véleménye a buszomról, a kársztájlingos hülyegyerek meg azért veri magát, hogy kapjon még napi két "zsíííííííír"-t ;-)


www.elitevwclub.hu

1982 Porsche 931 (924 Turbo)
2021 VW Golf GTE



Akit magyarnak teremtett az Úristen és nem fogja pártját nemzetének-nem derék ember. Gróf Széchenyi István
Nem elérhető Balage
Hozzászólások: 6926


Low Fast - többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #13222 Dátum: 2008 Október 13, 19:31:39 »



1971     VW 1300 GT-L
1999     Piaggio Liberty 50 2T
Nem elérhető slavia919
Hozzászólások: 12091


« Hozzászólás #13221 Dátum: 2008 Október 13, 19:30:45 »

Najó, nekem aztán mind1, egyszer volt-és remélem utoljára vizes kocsim, hiába volt G1 nem kérek belőle többet. És nem is offolok errefelé...

Keresek afterbe díszlécet kesztyűtartó ajtóra!
Nem elérhető Bripery
Hozzászólások: 21999


www.elitevwclub.hu

« Hozzászólás #13220 Dátum: 2008 Október 13, 19:24:57 »




www.elitevwclub.hu

1982 Porsche 931 (924 Turbo)
2021 VW Golf GTE



Akit magyarnak teremtett az Úristen és nem fogja pártját nemzetének-nem derék ember. Gróf Széchenyi István
Nem elérhető Balage
Hozzászólások: 6926


Low Fast - többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #13219 Dátum: 2008 Október 13, 19:23:12 »



1971     VW 1300 GT-L
1999     Piaggio Liberty 50 2T
Nem elérhető AZS
Hozzászólások: 11742


« Hozzászólás #13218 Dátum: 2008 Október 13, 19:21:41 »

neki ez jelenti az izlest,neked a narancs buszod...
kar is errol beszelni...

a különbség csak az, hogy én pont leszarom, hogy másoknak mi a véleménye a buszomról, a kársztájlingos hülyegyerek meg azért veri magát, hogy kapjon még napi két "zsíííííííír"-t ;-)
Nem elérhető Bripery
Hozzászólások: 21999


www.elitevwclub.hu

« Hozzászólás #13217 Dátum: 2008 Október 13, 19:17:50 »

Egyszer régen "le akartad rúgni" az ilyen tükröt egy autóról, aztán a Maresz szólt, hogy ez egy p. tükör. Utána már jó volt.
 Roll Eyes


www.elitevwclub.hu

1982 Porsche 931 (924 Turbo)
2021 VW Golf GTE



Akit magyarnak teremtett az Úristen és nem fogja pártját nemzetének-nem derék ember. Gróf Széchenyi István
Nem elérhető gas
Hozzászólások: 3283


« Hozzászólás #13216 Dátum: 2008 Október 13, 19:17:21 »

Hello!
volna egy poblémám, adott egy 1.3-as golfmotor pierburgjól írom? karbis, fordulatot szépen veszi alapjáraton egy percig megy aztán lefullad, a gáz bármely állásában egy barabig tartja a fordulatot aztán lefullad, a második torok nem is nyit ki mi(k) lehet nek az ok(ok)?
elvileg a fúfókák-járatok tiszták

VW Bogár 1300 '71,Transporter1.6D '83
https://photos.app.goo.gl/WsANqntrkSdn7c6f6
Nem elérhető slavia919
Hozzászólások: 12091


« Hozzászólás #13215 Dátum: 2008 Október 13, 19:15:06 »

nincs evvel gond,kinek ez,kinek a másik.csak ez pont nem az a fórum...
Ja a kársztájling fórumon, vagy a műanyaglökhárítós-tescóskipuffvégesen lehet, hogy nagyobb sikert aratna.

Keresek afterbe díszlécet kesztyűtartó ajtóra!
Nem elérhető Balage
Hozzászólások: 6926


Low Fast - többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #13214 Dátum: 2008 Október 13, 19:13:34 »

Egyszer régen "le akartad rúgni" az ilyen tükröt egy autóról, aztán a Maresz szólt, hogy ez egy p. tükör. Utána már jó volt.
 Roll Eyes
szerintem szep is a pori tukor

1971     VW 1300 GT-L
1999     Piaggio Liberty 50 2T
Nem elérhető Bripery
Hozzászólások: 21999


www.elitevwclub.hu

« Hozzászólás #13213 Dátum: 2008 Október 13, 19:13:07 »

.csak ez pont nem az a fórum...

ez igy van

www.elitevwclub.hu

1982 Porsche 931 (924 Turbo)
2021 VW Golf GTE



Akit magyarnak teremtett az Úristen és nem fogja pártját nemzetének-nem derék ember. Gróf Széchenyi István
RNIE
« Hozzászólás #13212 Dátum: 2008 Október 13, 19:11:32 »

nincs evvel gond,kinek ez,kinek a másik.csak ez pont nem az a fórum...
Oldalak: 1 ... 600 601 602 603 604 [605] 606 607 608 609 610 ... 936
Nyomtatás
 
Ugrás:  

Powered by MySQL Powered by PHP www.bogarhatu.hu - ahol a Bogarazás kezdődik Powered by SMF 1.1.4 | SMF © 2006, Simple Machines LLC
Magyar fordítás: SMF Magyarország
Szabványos XHTML 1.0! Szabványos CSS!
Az oldal 0.193 másodperc alatt készült el 16 lekéréssel.