www.bogarhatu.hu - ahol a Bogarazás kezdődik
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.
Nem érkezett meg az aktiváló e-mail?
2025 Július 18, 09:14:37

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Keresés:     Részletes kereső
Népautós Szilveszter
Pólus Center
2024. december 31.
921218 Hozzaszólás 218 Témában írta 1614 Felhasználó
Legújabb tag: mickilangelo
* Főoldal Bejelentkezés Regisztráció
Oldalak: 1 ... 571 572 573 574 575 [576] 577 578 579 580 581 ... 936
Nyomtatás
Szerző Téma: Öreg, vizes VW-k  (Megtekintve 6177165 alkalommal)
Nem elérhető Varázsló
Hozzászólások: 13081


Low Fast -többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #14411 Dátum: 2008 December 29, 11:13:16 »

ok,jarj akkor himbi-limbivel,de hidd el,azert mert te odaverned mindig az aljat,mas lehet nem veri mindig oda...
Tavasszal meg en is megveszem a "karsztyling" gewindemet a dizel,mindennapos MINIbe,es nem a legmagasabb allasban fogom hasznalni minden nap Budapesten es a motorjat sem fogom odaverni sehol..es nem vagyok beteg,ez a normalis Grin Cool

Ha a normál magasságú autóba beletesz az ember 4 sárga koni-t, kb. középállásra csavarva, az szerinted himbi-limbi?
Nem kell a végletek között sodródni, van kompromisszum is.

Alapvetően két malomban őrlünk, nekem az autó olyan, hogy néha viszem a családot is benne, naponta használom és évente megyek 50e km-t.... és nem akarom, hogy a lányom hátul a gyerekülésben elharapja a nyelvét, nagyobb döccenőkön meg elguruljon a feje.

A saját autóddal azt csinálsz amit akarsz, de egy kicsit próbálj más fejével is gondolkodni, mielőtt a jótanácsaidat osztod. ("túl magas" stb.)


Stuntmanus

VW 1302 S
  


 
 

http://oettingertsv.blogspot.com/
 
"Már nem vagyok annyira fiatal, hogy mindenre azonnal tudjam a választ."
Nem elérhető Bripery
Hozzászólások: 21999


www.elitevwclub.hu

« Hozzászólás #14410 Dátum: 2008 December 29, 05:56:58 »

Tedd a szivedre a kezed, tudjuk róla, hogy beteg.
Nem?!
Betegebb, mint mi együtt.
dehogyis.O a normalis Grin

www.elitevwclub.hu

1982 Porsche 931 (924 Turbo)
2021 VW Golf GTE



Akit magyarnak teremtett az Úristen és nem fogja pártját nemzetének-nem derék ember. Gróf Széchenyi István
Nem elérhető Bripery
Hozzászólások: 21999


www.elitevwclub.hu

« Hozzászólás #14409 Dátum: 2008 December 29, 05:55:54 »

Arra gondoltam, hogy ha 2.1 cm a rugóút és utána odavered a motort az aszfalthoz, akkor akármilyen a futómű, az pozőröknek való találkozókra, mert ha beül a család, akkor az autó alját rákened az aszfaltra.

A gyári sportfutóművek általában 2-5 cm-rel alacsonyabbak, progresszívebbek a rugók, keményebb hangolásúak a gátlók, esetleg - gyártótól függően - keményebbek a szilentek, és mindig mások a geometria adatok, a beállítás.
Azok tudnak rugózni, van valamennyi komfortjuk és nem csak találkozón villantani jók. Napi használatú autóktól indultunk, a belinkelt hasalós VR6-os óvatosan fogalmazva korlátozottan használható.
Nekem is tetszik, ha alacsony, de ezek nem show and shine autók, hanem menni, használni, utazni...

Hugom 4-es Golfjában KW futómű volt, kompletten adta el. Legmagasabbra állítva is kemény és alacsony volt.

ok,jarj akkor himbi-limbivel,de hidd el,azert mert te odaverned mindig az aljat,mas lehet nem veri mindig oda...
Tavasszal meg en is megveszem a "karsztyling" gewindemet a dizel,mindennapos MINIbe,es nem a legmagasabb allasban fogom hasznalni minden nap Budapesten es a motorjat sem fogom odaverni sehol..es nem vagyok beteg,ez a normalis Grin Cool

www.elitevwclub.hu

1982 Porsche 931 (924 Turbo)
2021 VW Golf GTE



Akit magyarnak teremtett az Úristen és nem fogja pártját nemzetének-nem derék ember. Gróf Széchenyi István
Nem elérhető Maresz
Hozzászólások: 19642


WWW.BUGGARAGE.HU

« Hozzászólás #14408 Dátum: 2008 December 28, 22:07:07 »

Ja, van aki meg üveg poharakat eszik meg, a másik meg pincében tartja a lányát és évente csinál neki egy gyereket.

És akkor mi van?
mint irtam beteg! Grin

WEBshop
http://retrocarclub.superwebaruhaz.hu/
Ha müszakivizsga vagy zöldkari kell és problémás az élet:06706223882;06706313882
Kedvezméynes kötelező bizti kötése!
Gyári vw audi seat skoda Alkatrészek beszerzése gyors határidővel,postázva
www.retroautoklub.hu
Nem elérhető Varázsló
Hozzászólások: 13081


Low Fast -többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #14407 Dátum: 2008 December 28, 22:06:07 »

haverom behajtó(bankos kocsik)napi 400km kocsizik néha vidék földut igy !
Ja, van aki meg üveg poharakat eszik meg, a másik meg pincében tartja a lányát és évente csinál neki egy gyereket.

És akkor mi van?

Stuntmanus

VW 1302 S
  


 
 

http://oettingertsv.blogspot.com/
 
"Már nem vagyok annyira fiatal, hogy mindenre azonnal tudjam a választ."
Nem elérhető Maresz
Hozzászólások: 19642


WWW.BUGGARAGE.HU

« Hozzászólás #14406 Dátum: 2008 December 28, 22:05:58 »

Tedd a szivedre a kezed, tudjuk róla, hogy beteg.
Nem?!
Betegebb, mint mi együtt.
nem tagadom! Grin

WEBshop
http://retrocarclub.superwebaruhaz.hu/
Ha müszakivizsga vagy zöldkari kell és problémás az élet:06706223882;06706313882
Kedvezméynes kötelező bizti kötése!
Gyári vw audi seat skoda Alkatrészek beszerzése gyors határidővel,postázva
www.retroautoklub.hu
Nem elérhető ratro
Hozzászólások: 4513


« Hozzászólás #14405 Dátum: 2008 December 28, 22:05:03 »

haverom behajtó(bankos kocsik)napi 400km kocsizik néha vidék földut igy !
Tedd a szivedre a kezed, tudjuk róla, hogy beteg.
Nem?!
Betegebb, mint mi együtt.
Rulezka
« Hozzászólás #14404 Dátum: 2008 December 28, 22:04:19 »

Arra gondoltam, hogy ha 2.1 cm a rugóút és utána odavered a motort az aszfalthoz, akkor akármilyen a futómű, az pozőröknek való találkozókra, mert ha beül a család, akkor az autó alját rákened az aszfaltra.

Hugom 4-es Golfjában KW futómű volt, kompletten adta el. Legmagasabbra állítva is kemény és alacsony volt.

igencsak osztom a véleményedet!  Wink
én is mindig a mindennapi használatra gondolok, nem érdekelnek a spéci ültetett verdák,mert azzal nem tudok napi szinten közlekedni.. szóval kellően a szívemből beszéltél mester  Wink
Nem elérhető Maresz
Hozzászólások: 19642


WWW.BUGGARAGE.HU

« Hozzászólás #14403 Dátum: 2008 December 28, 22:03:56 »

Arra gondoltam, hogy ha 2.1 cm a rugóút és utána odavered a motort az aszfalthoz, akkor akármilyen a futómű, az pozőröknek való találkozókra, mert ha beül a család, akkor az autó alját rákened az aszfaltra.

A gyári sportfutóművek általában 2-5 cm-rel alacsonyabbak, progresszívebbek a rugók, keményebb hangolásúak a gátlók, esetleg - gyártótól függően - keményebbek a szilentek, és mindig mások a geometria adatok, a beállítás.
Azok tudnak rugózni, van valamennyi komfortjuk és nem csak találkozón villantani jók. Napi használatú autóktól indultunk, a belinkelt hasalós VR6-os óvatosan fogalmazva korlátozottan használható.
Nekem is tetszik, ha alacsony, de ezek nem show and shine autók, hanem menni, használni, utazni...

Hugom 4-es Golfjában KW futómű volt, kompletten adta el. Legmagasabbra állítva is kemény és alacsony volt.
haverom behajtó(bankos kocsik)napi 400km kocsizik néha vidék földut igy !

WEBshop
http://retrocarclub.superwebaruhaz.hu/
Ha müszakivizsga vagy zöldkari kell és problémás az élet:06706223882;06706313882
Kedvezméynes kötelező bizti kötése!
Gyári vw audi seat skoda Alkatrészek beszerzése gyors határidővel,postázva
www.retroautoklub.hu
Nem elérhető ratro
Hozzászólások: 4513


« Hozzászólás #14402 Dátum: 2008 December 28, 22:03:11 »

Arra gondoltam, hogy ha 2.1 cm a rugóút és utána odavered a motort az aszfalthoz, akkor akármilyen a futómű, az pozőröknek való találkozókra, mert ha beül a család, akkor az autó alját rákened az aszfaltra.

A gyári sportfutóművek általában 2-5 cm-rel alacsonyabbak, progresszívebbek a rugók, keményebb hangolásúak a gátlók, esetleg - gyártótól függően - keményebbek a szilentek, és mindig mások a geometria adatok, a beállítás.
Azok tudnak rugózni, van valamennyi komfortjuk és nem csak találkozón villantani jók. Napi használatú autóktól indultunk, a belinkelt hasalós VR6-os óvatosan fogalmazva korlátozottan használható.
Nekem is tetszik, ha alacsony, de ezek nem show and shine autók, hanem menni, használni, utazni...

Hugom 4-es Golfjában KW futómű volt, kompletten adta el. Legmagasabbra állítva is kemény és alacsony volt.
Ez azárt van igy mert öreg vagy, a hugod is öreg.
Nem elérhető Varázsló
Hozzászólások: 13081


Low Fast -többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #14401 Dátum: 2008 December 28, 22:00:06 »

tehat a kw gewinde karsztajlingos futomu Shocked Shocked
kicsit nezz utana:
http://www.kw-suspensions.de

Arra gondoltam, hogy ha 2.1 cm a rugóút és utána odavered a motort az aszfalthoz, akkor akármilyen a futómű, az pozőröknek való találkozókra, mert ha beül a család, akkor az autó alját rákened az aszfaltra.

A gyári sportfutóművek általában 2-5 cm-rel alacsonyabbak, progresszívebbek a rugók, keményebb hangolásúak a gátlók, esetleg - gyártótól függően - keményebbek a szilentek, és mindig mások a geometria adatok, a beállítás.
Azok tudnak rugózni, van valamennyi komfortjuk és nem csak találkozón villantani jók. Napi használatú autóktól indultunk, a belinkelt hasalós VR6-os óvatosan fogalmazva korlátozottan használható.
Nekem is tetszik, ha alacsony, de ezek nem show and shine autók, hanem menni, használni, utazni...

Hugom 4-es Golfjában KW futómű volt, kompletten adta el. Legmagasabbra állítva is kemény és alacsony volt.

Stuntmanus

VW 1302 S
  


 
 

http://oettingertsv.blogspot.com/
 
"Már nem vagyok annyira fiatal, hogy mindenre azonnal tudjam a választ."
Rulezka
« Hozzászólás #14400 Dátum: 2008 December 28, 21:53:48 »

a benzin nem folyik kellőképpen tökéletesen.
vagy kontaktos valahol a gyújtás.
szopó az ilyeneket megtalálni.
lehet hogy simán benzinszürő baja van?
eddig csak 100-120 közt csinálta, lassabb temponál sosem!
Nem elérhető Pityubacsi
Hozzászólások: 36020


« Hozzászólás #14399 Dátum: 2008 December 28, 21:52:53 »

sziasztok
ma érdekes jelenséget generált isnét Hajnócza g2ese
sztrádán 100-120 közt haladva (már kb 50 perce utaztunk) amikor elkezdett rángatozni... egyre erősebben,majd megálltunk kicsit, semmi rendellenességet nem tapasztaltam olaj, víz stb rendben
tovább haladva megint rángatozott kis idő mulva, de csak kb 50 percig utána abba hagyta
mi ehet az okozója, ugyanezt kb 2 hónapja egy szintén több száz km-es turán generálta a kocsi
amúgy mindennap van használva főleg városi utakra (20-50 km-re) és városba és rövidtávon ezt sose csinálja
előzmányként:
olaj kb 2e km ezelőtt volt cserélve olajszürő és levegőszürő is
gyertya kb max 1 éve úgy 10-12e km ezelőtt volt cserélve Süni által ajánlott japán csodára (nem emlékszem mire,de gyári paraméterekkel bíróra)
amúgy gyertyát előtte 35e km-ig nem is ceréltünk sose,mert azzal sose volt baj csak 10-12e km-el ezelőtt
milyen hibára gyanakodjunk?
lehet hogy  atöbbször szakszerütlenül pillangószelepet módosítások következményével állunk szemben? mert erre kb 1 éve derült fény hogy azt sajna már régebben sokszor modosították, tulméretezték vagy mi stb.. lehet ettől van? vagy másfelé tapogassunk?
amúgy a rángatás olyasféle mintha egyik hengernél  agyertya vacakolna, na de miért épp sztrádán csak és miért csak időnként csinálja? utána 80 km-ig miért nem csinálja?

a benzin nem folyik kellőképpen tökéletesen.
vagy kontaktos valahol a gyújtás.
szopó az ilyeneket megtalálni.



flex 'em all!
Dízelt vezetni olyan, mint melegnek lenni. Ma már sokkal elfogadottabb, de még mindig szar dolog.
Nem elérhető ratro
Hozzászólások: 4513


« Hozzászólás #14398 Dátum: 2008 December 28, 21:50:26 »

te majom,a kw meg a weitec is karsztaling.hu futomu,es kulonben is minek ultetsz annyit,elbszod a jo,hibatlan autoid... Grin Grin
azt hittem ez menő...
Rulezka
« Hozzászólás #14397 Dátum: 2008 December 28, 21:50:02 »

sziasztok
ma érdekes jelenséget generált isnét Hajnócza g2ese
sztrádán 100-120 közt haladva (már kb 50 perce utaztunk) amikor elkezdett rángatozni... egyre erősebben,majd megálltunk kicsit, semmi rendellenességet nem tapasztaltam olaj, víz stb rendben
tovább haladva megint rángatozott kis idő mulva, de csak kb 50 percig utána abba hagyta
mi ehet az okozója, ugyanezt kb 2 hónapja egy szintén több száz km-es turán generálta a kocsi
amúgy mindennap van használva főleg városi utakra (20-50 km-re) és városba és rövidtávon ezt sose csinálja
előzmányként:
olaj kb 2e km ezelőtt volt cserélve olajszürő és levegőszürő is
gyertya kb max 1 éve úgy 10-12e km ezelőtt volt cserélve Süni által ajánlott japán csodára (nem emlékszem mire,de gyári paraméterekkel bíróra)
amúgy gyertyát előtte 35e km-ig nem is ceréltünk sose,mert azzal sose volt baj csak 10-12e km-el ezelőtt
milyen hibára gyanakodjunk?
lehet hogy  atöbbször szakszerütlenül pillangószelepet módosítások következményével állunk szemben? mert erre kb 1 éve derült fény hogy azt sajna már régebben sokszor modosították, tulméretezték vagy mi stb.. lehet ettől van? vagy másfelé tapogassunk?
amúgy a rángatás olyasféle mintha egyik hengernél  agyertya vacakolna, na de miért épp sztrádán csak és miért csak időnként csinálja? utána 80 km-ig miért nem csinálja?
Nem elérhető Varázsló
Hozzászólások: 13081


Low Fast -többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #14396 Dátum: 2008 December 28, 21:49:54 »

tehat a kw gewinde karsztajlingos futomu Shocked Shocked
kicsit nezz utana:
http://www.kw-suspensions.de

Fúú, tényleg. Bocs.

Stuntmanus

VW 1302 S
  


 
 

http://oettingertsv.blogspot.com/
 
"Már nem vagyok annyira fiatal, hogy mindenre azonnal tudjam a választ."
Nem elérhető Bripery
Hozzászólások: 21999


www.elitevwclub.hu

« Hozzászólás #14395 Dátum: 2008 December 28, 21:49:12 »

A malacban nekem KW Variante II volt. A legpuhább álapotban, ültetve nagyon komfortos. Most a Skodában Weitec van ami a Golf Varianthoz készült és meg sem közeliti a KW-t. Vagy könnyű az autó. Most emelnék az Octavian is, de az puhitani nemlehet.Szóval jobb a KW, de súly is kell hozzá.
te majom,a kw meg a weitec is karsztaling.hu futomu,es kulonben is minek ultetsz annyit,elbszod a jo,hibatlan autoid... Grin Grin

www.elitevwclub.hu

1982 Porsche 931 (924 Turbo)
2021 VW Golf GTE



Akit magyarnak teremtett az Úristen és nem fogja pártját nemzetének-nem derék ember. Gróf Széchenyi István
Nem elérhető ratro
Hozzászólások: 4513


« Hozzászólás #14394 Dátum: 2008 December 28, 21:46:52 »

A malacban nekem KW Variante II volt. A legpuhább álapotban, ültetve nagyon komfortos. Most a Skodában Weitec van ami a Golf Varianthoz készült és meg sem közeliti a KW-t. Vagy könnyű az autó. Most emelnék az Octavian is, de az puhitani nemlehet.Szóval jobb a KW, de súly is kell hozzá.
Nem elérhető ratro
Hozzászólások: 4513


« Hozzászólás #14393 Dátum: 2008 December 28, 21:44:29 »

Nekem volt malac, szerettem, imádtam. A régebbi most egy kicsit jobban tetszik. abból bevállanék egy jó kombit.
De van még más a sorban, ezért ez a végén helyezkedik el...
T3 papir, bogár motor, PS3, stb...
Nem elérhető Bripery
Hozzászólások: 21999


www.elitevwclub.hu

« Hozzászólás #14392 Dátum: 2008 December 28, 21:44:09 »

Vagy ne bassza el a hibátlan autóját....esetleg igazi sportfutóművet vegyen bele, ne kársztájlingosat.

tehat a kw gewinde karsztajlingos futomu Shocked Shocked
kicsit nezz utana:
http://www.kw-suspensions.de

www.elitevwclub.hu

1982 Porsche 931 (924 Turbo)
2021 VW Golf GTE



Akit magyarnak teremtett az Úristen és nem fogja pártját nemzetének-nem derék ember. Gróf Széchenyi István
Nem elérhető Varázsló
Hozzászólások: 13081


Low Fast -többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #14391 Dátum: 2008 December 28, 21:42:27 »

hat azert a kw gewinde nem rugozik szarul,aki meg tobbet akar,menjen a jatszora rugozni:
<beszúrt kép törölve>

Vagy ne bassza el a hibátlan autóját....esetleg igazi sportfutóművet vegyen bele, ne kársztájlingosat.

Stuntmanus

VW 1302 S
  


 
 

http://oettingertsv.blogspot.com/
 
"Már nem vagyok annyira fiatal, hogy mindenre azonnal tudjam a választ."
Nem elérhető Maresz
Hozzászólások: 19642


WWW.BUGGARAGE.HU

« Hozzászólás #14390 Dátum: 2008 December 28, 21:41:37 »

tempomat igen, de rugózás nélkül.
ez vr6 jonehéz jó gewindével tök komfortos!

WEBshop
http://retrocarclub.superwebaruhaz.hu/
Ha müszakivizsga vagy zöldkari kell és problémás az élet:06706223882;06706313882
Kedvezméynes kötelező bizti kötése!
Gyári vw audi seat skoda Alkatrészek beszerzése gyors határidővel,postázva
www.retroautoklub.hu
Nem elérhető Bripery
Hozzászólások: 21999


www.elitevwclub.hu

« Hozzászólás #14389 Dátum: 2008 December 28, 21:40:42 »

tempomat igen, de rugózás nélkül.

hat azert a kw gewinde nem rugozik szarul,aki meg tobbet akar,menjen a jatszora rugozni:


www.elitevwclub.hu

1982 Porsche 931 (924 Turbo)
2021 VW Golf GTE



Akit magyarnak teremtett az Úristen és nem fogja pártját nemzetének-nem derék ember. Gróf Széchenyi István
Nem elérhető Varázsló
Hozzászólások: 13081


Low Fast -többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #14388 Dátum: 2008 December 28, 21:37:26 »

tempomat is Cheesy Cool
<beszúrt kép törölve>

tempomat igen, de rugózás nélkül.

Stuntmanus

VW 1302 S
  


 
 

http://oettingertsv.blogspot.com/
 
"Már nem vagyok annyira fiatal, hogy mindenre azonnal tudjam a választ."
Nem elérhető Maresz
Hozzászólások: 19642


WWW.BUGGARAGE.HU

« Hozzászólás #14387 Dátum: 2008 December 28, 21:31:29 »

tempomat is Cheesy Cool
<beszúrt kép törölve>

ja!

de uj sem rossz csak  töltö nélkül kicsit lassú Grin

WEBshop
http://retrocarclub.superwebaruhaz.hu/
Ha müszakivizsga vagy zöldkari kell és problémás az élet:06706223882;06706313882
Kedvezméynes kötelező bizti kötése!
Gyári vw audi seat skoda Alkatrészek beszerzése gyors határidővel,postázva
www.retroautoklub.hu
Nem elérhető Bripery
Hozzászólások: 21999


www.elitevwclub.hu

« Hozzászólás #14386 Dátum: 2008 December 28, 21:29:04 »



elötte vr6 volt kombi klima,szervo.ülésfütüs 4el ablak!

tempomat is Cheesy Cool


www.elitevwclub.hu

1982 Porsche 931 (924 Turbo)
2021 VW Golf GTE



Akit magyarnak teremtett az Úristen és nem fogja pártját nemzetének-nem derék ember. Gróf Széchenyi István
Nem elérhető Maresz
Hozzászólások: 19642


WWW.BUGGARAGE.HU

« Hozzászólás #14385 Dátum: 2008 December 28, 21:25:40 »

egyik haverom nagy malac gyüjtö
most vett egy kombi g60 syncrot 2év vizsgával klima szervo kézi tekerös szép(jatás hibás meg töltöbaj)100e hozzá cucc  200e volt kocsi!


elötte vr6 volt kombi klima,szervo.ülésfütüs 4el ablak!

WEBshop
http://retrocarclub.superwebaruhaz.hu/
Ha müszakivizsga vagy zöldkari kell és problémás az élet:06706223882;06706313882
Kedvezméynes kötelező bizti kötése!
Gyári vw audi seat skoda Alkatrészek beszerzése gyors határidővel,postázva
www.retroautoklub.hu
Nem elérhető Varázsló
Hozzászólások: 13081


Low Fast -többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #14384 Dátum: 2008 December 28, 20:58:55 »

Szóval a malacban is van szépség. Például a hely.
De egy régi, autó forma autót, amiben látszik a motor ha kinyitom az elejét, olyat szeretnék. És az sem mindegy, hogy a belsejét nem lakják le annyira mint itthon, bár ott még lehet találni 80 000 kmt futott 20 éves autót.
Nekem a mániám a dízel, nem tehetek róla. VW 1.6 D vagy 1.6 TD vagy 1.9 D.

Stuntmanus

VW 1302 S
  


 
 

http://oettingertsv.blogspot.com/
 
"Már nem vagyok annyira fiatal, hogy mindenre azonnal tudjam a választ."
Nem elérhető maxi
Hozzászólások: 9435


« Hozzászólás #14383 Dátum: 2008 December 28, 20:56:38 »

Pontosan olyanra, mint az aláírásomban van.  Wink
áhá
megnéztem.
 Smiley

"A vadászat többek szemében a férfiasság, az erő, a hatalom szimbóluma is. A vadászok azt tartják, hogy a vadászaton ismerszik meg, ki milyen ember valójában."
Nem elérhető ratro
Hozzászólások: 4513


« Hozzászólás #14382 Dátum: 2008 December 28, 20:56:03 »

Szóval a malacban is van szépség. Például a hely.
De egy régi, autó forma autót, amiben látszik a motor ha kinyitom az elejét, olyat szeretnék. És az sem mindegy, hogy a belsejét nem lakják le annyira mint itthon, bár ott még lehet találni 80 000 kmt futott 20 éves autót.
Nem elérhető Mr.Horsepower
Hozzászólások: 8581


« Hozzászólás #14381 Dátum: 2008 December 28, 20:55:31 »

De ez nem amerikai, az sem így nézett ki.

Egyébként azt mondom ott sem volt.
Jetta ventoban találkoztam vele.

A legönzetlenebb emberek azok, akik az észt osztják, mert abból adnak, amiből nekik is nagyon kevés van!
http://www.youtube.com/watch?v=AYcLg1m7aI4
Nem elérhető Varázsló
Hozzászólások: 13081


Low Fast -többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #14380 Dátum: 2008 December 28, 20:54:05 »

;)De volt amerikai piacra.
De ez nem amerikai, az sem így nézett ki.

Egyébként azt mondom ott sem volt.

Stuntmanus

VW 1302 S
  


 
 

http://oettingertsv.blogspot.com/
 
"Már nem vagyok annyira fiatal, hogy mindenre azonnal tudjam a választ."
Nem elérhető ratro
Hozzászólások: 4513


« Hozzászólás #14379 Dátum: 2008 December 28, 20:53:37 »

http://www.hasznaltauto.hu/2601431_volkswagen_passat_1993
Ez a malac ha nincs agyonverve akkor még most is jó.
Az enyém volt 4 éve. Szervizkönyves, harmadik gazdáa voltam. 230000 km-rel adtam el.
Nem elérhető Varázsló
Hozzászólások: 13081


Low Fast -többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #14378 Dátum: 2008 December 28, 20:53:10 »

lecserelted a passatot mercire?
milyenre?
Pontosan olyanra, mint az aláírásomban van.  Wink

Stuntmanus

VW 1302 S
  


 
 

http://oettingertsv.blogspot.com/
 
"Már nem vagyok annyira fiatal, hogy mindenre azonnal tudjam a választ."
Nem elérhető Mr.Horsepower
Hozzászólások: 8581


« Hozzászólás #14377 Dátum: 2008 December 28, 20:52:41 »

Ez a motor csak a GT-ben volt, de az nem volt automata, és a kasztnija sem iylen volt. Ez egy összeépített gép.
;)De volt amerikai piacra.

A legönzetlenebb emberek azok, akik az észt osztják, mert abból adnak, amiből nekik is nagyon kevés van!
http://www.youtube.com/watch?v=AYcLg1m7aI4
Rulezka
« Hozzászólás #14376 Dátum: 2008 December 28, 20:52:00 »

személyes véleményem, hogy a kockapasszát a lehető legrondább vw konszern jármű.
de ez az én bajom.

most találtam egy ilyet a hahu-n.
"nagyon kéne" kategória:
http://www.hasznaltauto.hu/2631757_volkswagen_passat_1995

úgy látom bácsi újabb autót fog venni!
de figyi, ezt világosba vedd meg bácsi!!  Evil
Nem elérhető maxi
Hozzászólások: 9435


« Hozzászólás #14375 Dátum: 2008 December 28, 20:51:03 »

Alig bírtam követni!!  Wink
lecserelted a passatot mercire?
milyenre?

"A vadászat többek szemében a férfiasság, az erő, a hatalom szimbóluma is. A vadászok azt tartják, hogy a vadászaton ismerszik meg, ki milyen ember valójában."
Nem elérhető Varázsló
Hozzászólások: 13081


Low Fast -többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #14374 Dátum: 2008 December 28, 20:50:37 »

személyes véleményem, hogy a kockapasszát a lehető legrondább vw konszern jármű.
de ez az én bajom.

most találtam egy ilyet a hahu-n.
"nagyon kéne" kategória:
http://www.hasznaltauto.hu/2631757_volkswagen_passat_1995

Ez a motor csak a GT-ben volt, de az nem volt automata, és a kasztnija sem iylen volt. Ez egy összeépített gép.

Stuntmanus

VW 1302 S
  


 
 

http://oettingertsv.blogspot.com/
 
"Már nem vagyok annyira fiatal, hogy mindenre azonnal tudjam a választ."
Nem elérhető Pityubacsi
Hozzászólások: 36020


« Hozzászólás #14373 Dátum: 2008 December 28, 20:47:42 »

Az már túl "új". Szerintem.

személyes véleményem, hogy a kockapasszát a lehető legrondább vw konszern jármű.
de ez az én bajom.

most találtam egy ilyet a hahu-n.
"nagyon kéne" kategória:
http://www.hasznaltauto.hu/2631757_volkswagen_passat_1995



flex 'em all!
Dízelt vezetni olyan, mint melegnek lenni. Ma már sokkal elfogadottabb, de még mindig szar dolog.
Rulezka
« Hozzászólás #14372 Dátum: 2008 December 28, 20:46:57 »

Alig bírtam követni!!  Wink
mi is hasonlóan jártunk mikor dec elején ag2essel jöttem hazafelé, nem akartam kinyomni se a szemét, na meg a t4el alig bírtak követni engem,annyira ment a gép, pedig 91est tankoltam bele  Grin
Oldalak: 1 ... 571 572 573 574 575 [576] 577 578 579 580 581 ... 936
Nyomtatás
 
Ugrás:  

Powered by MySQL Powered by PHP www.bogarhatu.hu - ahol a Bogarazás kezdődik Powered by SMF 1.1.4 | SMF © 2006, Simple Machines LLC
Magyar fordítás: SMF Magyarország
Szabványos XHTML 1.0! Szabványos CSS!
Az oldal 0.121 másodperc alatt készült el 16 lekéréssel.