www.bogarhatu.hu - ahol a Bogarazás kezdődik
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.
Nem érkezett meg az aktiváló e-mail?
2025 Július 19, 09:03:03

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Keresés:     Részletes kereső
Népautós Szilveszter
Pólus Center
2024. december 31.
921218 Hozzaszólás 218 Témában írta 1614 Felhasználó
Legújabb tag: mickilangelo
* Főoldal Bejelentkezés Regisztráció
Oldalak: 1 ... 547 548 549 550 551 [552] 553 554 555 556 557 ... 936
Nyomtatás
Szerző Téma: Öreg, vizes VW-k  (Megtekintve 6187415 alkalommal)
Nem elérhető gsattila
Hozzászólások: 11538

« Hozzászólás #15371 Dátum: 2009 Február 06, 21:44:27 »

Buzik ezek mind!  Smiley

ha már ennyire lámpázunk, nekem meg azt csinálja, hogy mikor indítok minden rendben, mnetek közben is minden rendben, de mikor megállok és készülök leállítani az autót, lámpát lekapcsolom, majd akkor elkezd parázslani a töltés lámpa... úgy hogy tölt a generátorom...  viszont ha nem kapcsolok lámpát akkor meg nem parázslik egyáltalán...
Nem elérhető BdE
Hozzászólások: 2263

« Hozzászólás #15370 Dátum: 2009 Február 06, 21:39:35 »

ha már ennyire lámpázunk, nekem meg azt csinálja, hogy mikor indítok minden rendben, mnetek közben is minden rendben, de mikor megállok és készülök leállítani az autót, lámpát lekapcsolom, majd akkor elkezd parázslani a töltés lámpa... úgy hogy tölt a generátorom...  viszont ha nem kapcsolok lámpát akkor meg nem parázslik egyáltalán...

Nem elérhető Pityubacsi
Hozzászólások: 36020


« Hozzászólás #15369 Dátum: 2009 Február 05, 16:50:15 »

hát ami a hőgombára megy rá
lya, vagy úgy.
azt megcsiszatoltam már.
majd egyszer, ha ráérek, elviszem autóvillanyoshoz, aztán oldja meg.



flex 'em all!
Dízelt vezetni olyan, mint melegnek lenni. Ma már sokkal elfogadottabb, de még mindig szar dolog.
Nem elérhető gsattila
Hozzászólások: 11538

« Hozzászólás #15368 Dátum: 2009 Február 05, 08:20:07 »

Csavar ki, olaj alul ki, csavar be, olaj felül be, közben szűrőcsere Smiley Szerintem igen. Van olajnyomás, az új barkács visszajelző rendesen kialszik. Azóta mentem vele vagy 30 km-t, fordulaton szépen felizzik a műszerfali jelző (az is be van kötve). Maresz szerint a fesz-szabályozó csere szokta meghülyíteni ezeket a paneleket. A régi dióda 14 V-os volt, a mostani 14,1. Nem hinném, hogy 0,1 V ennyit kavarjon. Az öreg vezetékrendszerben sokkal nagyobb feszültségesések lehetnek.

Nekem a Golf 1.6TD-m villogott vagy 5öt aztán inditás után kialudt!Te jól sikerült az az olajcsere?Smiley

Nem elérhető Willi
Hozzászólások: 126


« Hozzászólás #15367 Dátum: 2009 Február 05, 04:55:27 »

Az összes többi jól működik, csak ez szar. Egy régi dákó belső világítást rátettem a gombára, kap a gyújtásról 12 V-ot, jól működik Smiley A felizzásokat meg lesz*-rom.

Nekem a Golf 1.6TD-m villogott vagy 5öt aztán inditás után kialudt!Te jól sikerült az az olajcsere?Smiley
Rulezka
« Hozzászólás #15366 Dátum: 2009 Február 04, 23:15:55 »


nem néz ki rosszul ez a caddy! bár nekem a nagylökös nem a g1et juttatja eszembe, inkább g2re lenne ez való szerintem, bár nem mondom hogy rosszul állna rajta...
Nem elérhető AZS
Hozzászólások: 11742


« Hozzászólás #15365 Dátum: 2009 Február 04, 23:11:50 »

gomba az megvolt.
melyik csúszkára gondolsz?

hát ami a hőgombára megy rá
Nem elérhető gsattila
Hozzászólások: 11538

« Hozzászólás #15364 Dátum: 2009 Február 04, 23:02:19 »

Az összes többi jól működik, csak ez szar. Egy régi dákó belső világítást rátettem a gombára, kap a gyújtásról 12 V-ot, jól működik Smiley A felizzásokat meg lesz*-rom.

Ha több led/izzó is világít akkor nagyon valószínű testhiba!
Nem elérhető Pityubacsi
Hozzászólások: 36020


« Hozzászólás #15363 Dátum: 2009 Február 04, 22:52:04 »

hmmmmmmm

nekem a gomba + csúszka csere segített

gomba az megvolt.
melyik csúszkára gondolsz?



flex 'em all!
Dízelt vezetni olyan, mint melegnek lenni. Ma már sokkal elfogadottabb, de még mindig szar dolog.
Süni
« Hozzászólás #15362 Dátum: 2009 Február 04, 22:24:34 »

1-es keddi :

http://www.duen.hu/hirdetes.php?o=hir_resz&hirkod=4e2932272ed549c7302b6c30e6f857fc&s=4289
Rulezka
« Hozzászólás #15361 Dátum: 2009 Február 04, 22:24:19 »

pedig villog az, bazmeg :-)
direkt kimentem telefonnal, elemlámpával
http://www.youtube.com/watch?v=6fBToSG50HE
hát ez kész!
vártam az alámondást hog yvillog az bazmeg!!  Grin  Grin  Grin
látjátok pityubácsi nem beszél mellé felrakja a jutubra a bizonyítékot  Grin
Nem elérhető AZS
Hozzászólások: 11742


« Hozzászólás #15360 Dátum: 2009 Február 04, 22:21:52 »

asztat tudom, köszönöm.
sőt, amikor félig megmelegszik, akkor megint villog, cserébe a mutató semmit nem mutat.

hmmmmmmm

nekem a gomba + csúszka csere segített
Nem elérhető Pityubacsi
Hozzászólások: 36020


« Hozzászólás #15359 Dátum: 2009 Február 04, 22:16:39 »

a vízlámpa meg túl gyorsan villog, annak kéne kb. úgy, mint az olajnyomásnak
nálad is valami gebasz van
asztat tudom, köszönöm.
sőt, amikor félig megmelegszik, akkor megint villog, cserébe a mutató semmit nem mutat.



flex 'em all!
Dízelt vezetni olyan, mint melegnek lenni. Ma már sokkal elfogadottabb, de még mindig szar dolog.
Nem elérhető AZS
Hozzászólások: 11742


« Hozzászólás #15358 Dátum: 2009 Február 04, 22:11:46 »

pedig villog az, bazmeg :-)
direkt kimentem telefonnal, elemlámpával
http://www.youtube.com/watch?v=6fBToSG50HE

a vízlámpa meg túl gyorsan villog, annak kéne kb. úgy, mint az olajnyomásnak
nálad is valami gebasz van
Nem elérhető AZS
Hozzászólások: 11742


« Hozzászólás #15357 Dátum: 2009 Február 04, 22:10:32 »

pedig villog az, bazmeg :-)
direkt kimentem telefonnal, elemlámpával
http://www.youtube.com/watch?v=6fBToSG50HE

gyújtsd fel, bazmeg ;-)
Nem elérhető cdrw
Hozzászólások: 6251


« Hozzászólás #15356 Dátum: 2009 Február 04, 22:06:16 »

pedig villog az, bazmeg :-)
direkt kimentem telefonnal, elemlámpával
http://www.youtube.com/watch?v=6fBToSG50HE

OFF
ez egy filmmuveszeti gyongyszemnek sikeredett  Grin
ez ugrott be rola, de rokton: http://youtube.com/watch?v=HZu1cTg-xUM
The Blair Witch Project 
Nem elérhető Pityubacsi
Hozzászólások: 36020


« Hozzászólás #15355 Dátum: 2009 Február 04, 21:50:37 »

az nem a víz lámpája, ami villog?
gyújtásnál az olaj és a töltés folyamatosan kéne világítson

pedig villog az, bazmeg :-)
direkt kimentem telefonnal, elemlámpával
http://www.youtube.com/watch?v=6fBToSG50HE



flex 'em all!
Dízelt vezetni olyan, mint melegnek lenni. Ma már sokkal elfogadottabb, de még mindig szar dolog.
Süni
« Hozzászólás #15354 Dátum: 2009 Február 04, 21:46:01 »

Test?

ezt magyarázom neki reggel óta..... Roll Eyes
Nem elérhető Willi
Hozzászólások: 126


« Hozzászólás #15353 Dátum: 2009 Február 04, 20:16:04 »

Gyújtást ráteszem, villog. Beindul, kialszik. 10 mp után parázslik, majd gázadásra kigyullad. Felkapcsolom a világítást, kialszik. Gázt adok, kigyullad, aztán úgy is marad. Ventillátor, ablakfűtés, megint csak parázslik. Lehúzom a kábeleket a gombákról, ugyan ezt csinálja.

Ha több led/izzó is világít akkor nagyon valószínű testhiba!
Nem elérhető batorit
Hozzászólások: 1642


« Hozzászólás #15352 Dátum: 2009 Február 04, 20:05:01 »

Gyújtást ráteszem, villog. Beindul, kialszik. 10 mp után parázslik, majd gázadásra kigyullad. Felkapcsolom a világítást, kialszik. Gázt adok, kigyullad, aztán úgy is marad. Ventillátor, ablakfűtés, megint csak parázslik. Lehúzom a kábeleket a gombákról, ugyan ezt csinálja.

Meg tudod mérni a töltőfeszültséget?

Aki nem lép egyszerre......
Nem elérhető cdrw
Hozzászólások: 6251


« Hozzászólás #15351 Dátum: 2009 Február 04, 19:58:58 »

nincs meg valakinek véletlenül a VAG kód-és eljárás gyűjtemény? (VAGCOM, és VWTool programokhoz kellene)

itt nincs fenn: http://www.vag-com.hu/ ?
Nem elérhető LovasB
Hozzászólások: 2177


« Hozzászólás #15350 Dátum: 2009 Február 04, 19:49:34 »

nincs meg valakinek véletlenül a VAG kód-és eljárás gyűjtemény? (VAGCOM, és VWTool programokhoz kellene)

http://vwtyp181.blogspot.com/
VW Typ 181: 1974 "The Thing" ,Hecho en Mexico
VW Typ 181: 1973 & 1976 "megleszcsinálva"
VW Jetta 2 1.6TD 1989
és még sok más:-)
Nem elérhető stonemen
Hozzászólások: 17318


« Hozzászólás #15349 Dátum: 2009 Február 04, 17:05:58 »

Test?

Gyújtást ráteszem, villog. Beindul, kialszik. 10 mp után parázslik, majd gázadásra kigyullad. Felkapcsolom a világítást, kialszik. Gázt adok, kigyullad, aztán úgy is marad. Ventillátor, ablakfűtés, megint csak parázslik. Lehúzom a kábeleket a gombákról, ugyan ezt csinálja.

Nem elérhető gsattila
Hozzászólások: 11538

« Hozzászólás #15348 Dátum: 2009 Február 04, 17:01:05 »

Gyújtást ráteszem, villog. Beindul, kialszik. 10 mp után parázslik, majd gázadásra kigyullad. Felkapcsolom a világítást, kialszik. Gázt adok, kigyullad, aztán úgy is marad. Ventillátor, ablakfűtés, megint csak parázslik. Lehúzom a kábeleket a gombákról, ugyan ezt csinálja.

Na most "parázslik" vagy villog?mert nem mindegy!
Nem elérhető Willi
Hozzászólások: 126


« Hozzászólás #15347 Dátum: 2009 Február 04, 16:57:37 »

Most jól szóltál, így kéne lennie Smiley

Na most "parázslik" vagy villog?mert nem mindegy!
Nem elérhető gsattila
Hozzászólások: 11538

« Hozzászólás #15346 Dátum: 2009 Február 04, 13:41:25 »

Most jól szóltál, így kéne lennie Smiley

az nem a víz lámpája, ami villog?
gyújtásnál az olaj és a töltés folyamatosan kéne világítson
Nem elérhető gumibogi
Hozzászólások: 13424


20-9111-661 www.ftgumi.hu

« Hozzászólás #15345 Dátum: 2009 Február 04, 11:50:10 »

az nem a víz lámpája, ami villog?
gyújtásnál az olaj és a töltés folyamatosan kéne világítson
bizony ,bizony.....szerintem benézte a bácsi Wink Cheesy

Nem elérhető AZS
Hozzászólások: 11742


« Hozzászólás #15344 Dátum: 2009 Február 04, 11:34:09 »

jettán villog pár másodpercig, amikor ráteszed a gyújtást.
gondolom ez a teszt üzemmód, hogy lássad, működik

az nem a víz lámpája, ami villog?
gyújtásnál az olaj és a töltés folyamatosan kéne világítson
Nem elérhető Pityubacsi
Hozzászólások: 36020


« Hozzászólás #15343 Dátum: 2009 Február 04, 10:42:14 »

Ez jó támadási felület lehet. Valami szakadásra gyanakszom, mert ha lehúzok minden kábelt, akkor is ezt csinálja. A gyújtásráadásnál való villogás nem hibajel?
jettán villog pár másodpercig, amikor ráteszed a gyújtást.
gondolom ez a teszt üzemmód, hogy lássad, működik



flex 'em all!
Dízelt vezetni olyan, mint melegnek lenni. Ma már sokkal elfogadottabb, de még mindig szar dolog.
Nem elérhető gsattila
Hozzászólások: 11538

« Hozzászólás #15342 Dátum: 2009 Február 04, 10:24:02 »

Ez jó támadási felület lehet. Valami szakadásra gyanakszom, mert ha lehúzok minden kábelt, akkor is ezt csinálja. A gyújtásráadásnál való villogás nem hibajel?

Hello!Van egy 20 pólusú csatlakozó a biztositékdoboz mellett keresd meg a vezetéket és mérd ki nincs-e szakadás!Vagy ha letesteled mit csinál?
Nem elérhető BdE
Hozzászólások: 2263

« Hozzászólás #15341 Dátum: 2009 Február 04, 10:17:23 »

Óóóóó de... ez az én csodám volt...
és még most sem tűnik annyira rossznak kívülről...  bár a lökőt megnyomta... meg okosan van fényképezve, mert szerintem a jobb oldali sárvédő az csupa rozsda, a kipufogó körülötti rész az por és hamu... és nem tudom, hogy miért, de mi a fenének kell eltűntetni/kivágni/megenni az golfokból a kalaptartót? erre annyira harapok... ...amikor eladtam neki, akkor volt benne egy gyönyörű kalaptartó...
...mondjuk már akkor is véres volt a torka, most milyen lehet? Smiley ...egy 18 éves srác vette meg úgy, hogy a Kesjárnál gokartszerelő... Cheesy
« Utoljára szerkesztve: 2009 Február 04, 10:24:40 írta BdE »

Nem elérhető BigBug
Hozzászólások: 28919

« Hozzászólás #15340 Dátum: 2009 Február 04, 10:05:13 »

akkor inkább kibelezem mert nekem csak a benzinszintjelző meg a vízhőfok kell belőle

sokkal rosszabb, ha volt de már nincs, annál ha soha nem volt, mert vágyakozni nem fáj annyira, mint emlékezni.....

ui: ha nagy leszek, transportert veszek...........
Nem elérhető Maresz
Hozzászólások: 19642


WWW.BUGGARAGE.HU

« Hozzászólás #15339 Dátum: 2009 Február 04, 08:49:12 »

g3 szakik !

adott egy 92-es benzines g3 analóg időmérős műszerfallal
vettem bele egy új műszerfalat ami fordszámmérős és fiatalabb kocsiból való ráadásul dízelből
rá merjem dugni az új műszerfalat vagy ne ? csatlakozó szemre ugynaz
rádughatod de sok minden nem fog müködni!fori mérö tuti nem mert dizelnél generátorrol jön ajel benzinnél meg kompjuter ha van ha nincs akkor gyujtás

WEBshop
http://retrocarclub.superwebaruhaz.hu/
Ha müszakivizsga vagy zöldkari kell és problémás az élet:06706223882;06706313882
Kedvezméynes kötelező bizti kötése!
Gyári vw audi seat skoda Alkatrészek beszerzése gyors határidővel,postázva
www.retroautoklub.hu
Nem elérhető Pityubacsi
Hozzászólások: 36020


« Hozzászólás #15338 Dátum: 2009 Február 04, 08:02:27 »

g3 szakik !

adott egy 92-es benzines g3 analóg időmérős műszerfallal
vettem bele egy új műszerfalat ami fordszámmérős és fiatalabb kocsiból való ráadásul dízelből
rá merjem dugni az új műszerfalat vagy ne ? csatlakozó szemre ugynaz
dugjad.
a legrosszabb, ami történhet, hogy az órák/visszajelzők fele lófaszt sem fog mutatni.



flex 'em all!
Dízelt vezetni olyan, mint melegnek lenni. Ma már sokkal elfogadottabb, de még mindig szar dolog.
Nem elérhető BigBug
Hozzászólások: 28919

« Hozzászólás #15337 Dátum: 2009 Február 04, 05:56:59 »

g3 szakik !

adott egy 92-es benzines g3 analóg időmérős műszerfallal
vettem bele egy új műszerfalat ami fordszámmérős és fiatalabb kocsiból való ráadásul dízelből
rá merjem dugni az új műszerfalat vagy ne ? csatlakozó szemre ugynaz

sokkal rosszabb, ha volt de már nincs, annál ha soha nem volt, mert vágyakozni nem fáj annyira, mint emlékezni.....

ui: ha nagy leszek, transportert veszek...........
Nem elérhető Willi
Hozzászólások: 126


« Hozzászólás #15336 Dátum: 2009 Február 04, 04:32:49 »

Relét nem láttam a kapcsolási rajzon. Ez már buzi paneles megoldású.

Hello!Van egy 20 pólusú csatlakozó a biztositékdoboz mellett keresd meg a vezetéket és mérd ki nincs-e szakadás!Vagy ha letesteled mit csinál?
Nem elérhető gsattila
Hozzászólások: 11538

« Hozzászólás #15335 Dátum: 2009 Február 03, 22:38:04 »

Relét nem láttam a kapcsolási rajzon. Ez már buzi paneles megoldású.

szia
bár én nem vagyok szaki,de nem lehet hogy relénél van vmi baj? vagy hogy véletlenek sorozata történik és hogy kontakt baja van?  Undecided
Rulezka
« Hozzászólás #15334 Dátum: 2009 Február 03, 22:24:20 »

Szakik!
Hogyan tovább???
GA
szia
bár én nem vagyok szaki,de nem lehet hogy relénél van vmi baj? vagy hogy véletlenek sorozata történik és hogy kontakt baja van?  Undecided
Nem elérhető gsattila
Hozzászólások: 11538

« Hozzászólás #15333 Dátum: 2009 Február 03, 22:05:07 »

Szakik!
Adott egy dízel Polo, 1,3-as, 1987-es. Önindító, generátor felújítás és olajcsere után. Minden frankó, csak az olajnyomás visszajelző szarakodik.
Jelenség: gyújtás ráadáskor nem folyamatosan ég, hanem villog az olajnyomás visszajelző. A motor beindulása után kialszik, majd kis idő múlva parázslik, majd kigyullad (LED-es a panel). Ha reflektort adok rá, kialszik, de gázadáskor (termel a generátor) újra kigyullad. Minél több fogyasztót teszek rá, annál később gyullad fel.
Ha lehúzom az érintkezőket az olajgombákról, pontosan ugyanezt csinálja, nem változik a helyzet. Két gomba van a rendszerben, egy "normál", ez alaphelyzetben nyitva van ( ténylegesen is) sárga vezetékkel, és egy 0,3 bar-os kék vezetékkel, ami alaphelyzetben zárt.
A biztosítékok jók, az érintkezés a gombáknál jó.
Hogyan tovább???
GA
Nem elérhető wob974
Hozzászólások: 13495


« Hozzászólás #15332 Dátum: 2009 Február 03, 10:49:38 »

azaz onnan jövök éppen Smiley
digitális nyomdai melós lettem úgymond  Evil
egyenlőre tetszik... nem kell spanyol viaszt se föltalálni.. egyéb megpróbáltatások sem... szóval jó

Szerdán 11 körül ott leszek.
néhány milláért.
Lips Sealed

 Evil

Oldalak: 1 ... 547 548 549 550 551 [552] 553 554 555 556 557 ... 936
Nyomtatás
 
Ugrás:  

Powered by MySQL Powered by PHP www.bogarhatu.hu - ahol a Bogarazás kezdődik Powered by SMF 1.1.4 | SMF © 2006, Simple Machines LLC
Magyar fordítás: SMF Magyarország
Szabványos XHTML 1.0! Szabványos CSS!
Az oldal 0.362 másodperc alatt készült el 19 lekéréssel.