www.bogarhatu.hu - ahol a Bogarazás kezdődik
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.
Nem érkezett meg az aktiváló e-mail?
2025 Július 20, 16:52:32

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Keresés:     Részletes kereső
Népautós Szilveszter
Pólus Center
2024. december 31.
921218 Hozzaszólás 218 Témában írta 1614 Felhasználó
Legújabb tag: mickilangelo
* Főoldal Bejelentkezés Regisztráció
Oldalak: 1 ... 521 522 523 524 525 [526] 527 528 529 530 531 ... 936
Nyomtatás
Szerző Téma: Öreg, vizes VW-k  (Megtekintve 6199500 alkalommal)
Nem elérhető cdrw
Hozzászólások: 6251


« Hozzászólás #16411 Dátum: 2009 április 23, 21:11:01 »

holnap vizsga .majd leteker és kerék! Grin

garat! nagyon penge! gyorsan ultesd es johetnek az igazi kepek  Grin
Nem elérhető Maresz
Hozzászólások: 19642


WWW.BUGGARAGE.HU

« Hozzászólás #16410 Dátum: 2009 április 23, 21:06:21 »

 Smiley

[a csatolmányt egy admin törölte]

WEBshop
http://retrocarclub.superwebaruhaz.hu/
Ha müszakivizsga vagy zöldkari kell és problémás az élet:06706223882;06706313882
Kedvezméynes kötelező bizti kötése!
Gyári vw audi seat skoda Alkatrészek beszerzése gyors határidővel,postázva
www.retroautoklub.hu
Nem elérhető Maresz
Hozzászólások: 19642


WWW.BUGGARAGE.HU

« Hozzászólás #16409 Dátum: 2009 április 23, 21:05:17 »

holnap vizsga .majd leteker és kerék! Grin

[a csatolmányt egy admin törölte]

WEBshop
http://retrocarclub.superwebaruhaz.hu/
Ha müszakivizsga vagy zöldkari kell és problémás az élet:06706223882;06706313882
Kedvezméynes kötelező bizti kötése!
Gyári vw audi seat skoda Alkatrészek beszerzése gyors határidővel,postázva
www.retroautoklub.hu
Nem elérhető Mr.Horsepower
Hozzászólások: 8581


« Hozzászólás #16408 Dátum: 2009 április 23, 20:17:12 »

én kizárólag a kevsebbet esznekkel értenék egyet!
pl: olajról lenne szó... egy manapság új autónál 1 liter olaj megzabálása még belefér 1000 km alatt! érted? azaz 5e km alatt 5l olajat is ehetnek és sajnos sok eszik is, mig nézz meg 10-20-30 éves kocsikat.. rosszul is lennék ha a kocsikáim közül vmelyik ennyi oaljat enne... és ugye ezekbe az ujakba sem azok az egyszerű olajak valók (bár hozzáteszem nem tescossal járok én sem)
és emlékszem még nagyon szép új autós sztorykra, lásd: new mini klubot, az új minije  akiscsajnak megvételtől a 2 éves koráig több napot töltött szervizben mint azon kívül, megkimélt, normális hazsnálat mellett.. olyna hibákat detektáltak rajta... nekem pl új mini valszeg sose kéne... röviden ennyi
vag ycsak képzeld el a szituációt, vezsel egy uj minit, felmész a hegyekbe jó időben és beszarik az elektronika, nem lehet bezárni a kocsit és az ablakok nyitva maradnak.. mit csinálsz? mit csinálsz ha nincs garázs és örzött parkoló és esni kezd a hó?
Kihivom a segélyszolgálatot. 8)Félre értés ne essék 10éves kocsival nyomom.De azt te is lásd be ha az uj autod árát 10-12 honap alatt keresnéd meg akkor is ily lelkesen huppannál be az öreg autodba?

A legönzetlenebb emberek azok, akik az észt osztják, mert abból adnak, amiből nekik is nagyon kevés van!
http://www.youtube.com/watch?v=AYcLg1m7aI4
Rulezka
« Hozzászólás #16407 Dátum: 2009 április 23, 20:08:43 »

Szerintem:A nagy budos lofasz.A Volkswagen is Kb 4evre gyartja az autoit.Ha van penzed 4evente cserelni hidd el semmi bajod nem lesz veluk.Efyre nagyobbak kenyelmesebbek kevesebbet esznek fajlagosan.Csak csereld ki oket.Ha nincs zs maszkalj oreggel de ne azt mond hogy szar max azt hogy megfizethetetlen.
én kizárólag a kevsebbet esznekkel értenék egyet!
pl: olajról lenne szó... egy manapság új autónál 1 liter olaj megzabálása még belefér 1000 km alatt! érted? azaz 5e km alatt 5l olajat is ehetnek és sajnos sok eszik is, mig nézz meg 10-20-30 éves kocsikat.. rosszul is lennék ha a kocsikáim közül vmelyik ennyi oaljat enne... és ugye ezekbe az ujakba sem azok az egyszerű olajak valók (bár hozzáteszem nem tescossal járok én sem)
és emlékszem még nagyon szép új autós sztorykra, lásd: new mini klubot, az új minije  akiscsajnak megvételtől a 2 éves koráig több napot töltött szervizben mint azon kívül, megkimélt, normális hazsnálat mellett.. olyna hibákat detektáltak rajta... nekem pl új mini valszeg sose kéne... röviden ennyi
vag ycsak képzeld el a szituációt, vezsel egy uj minit, felmész a hegyekbe jó időben és beszarik az elektronika, nem lehet bezárni a kocsit és az ablakok nyitva maradnak.. mit csinálsz? mit csinálsz ha nincs garázs és örzött parkoló és esni kezd a hó?
Nem elérhető cdrw
Hozzászólások: 6251


« Hozzászólás #16406 Dátum: 2009 április 23, 18:09:58 »

azert ekkora hullamokat nem akartam kelteni a 6-os GTI-vel  Smiley
csak mint tenyt, hogy van, ide biggyesztettem a topicunkba, hogy a nagyerdemu megcsodalja az alap kockas karpitot (nekem ez tetszik belole a legjobban)
az arcedula/nyujtott ertek/nyujtott erzet mar mas teszta!
Az hogy egy 1,5MFt-bol szalonallapotuva varazsolt malac 1.9TD sokkal tovabb lesz auto mint ez, az tuti, no meg az is biztos, hogy sokkal, de sokkal alacsonyabb koltsegvetessel uzemeltetheto  Wink AZS ebben neked 100%-ban igazad van!
No de a vilag nem erre tart! Itt igenis 4-5-6 evente jon az uj model, a regi ara a beka segge ala esik, a "birkak" rohannak a kereskedesbe, veszik az uj vasat, az begetve szaguldoznak a highway-en  Smiley
Az hogy az uj vw 4 evre keszul azt nem tudom igazolni, nekem a 0km-es 9N Polo 2 ev/40ekm alatt adta be a kulcsot, vagyis jottek olyan hibak, mint egy 200-300eKm-et futott autonal szokasos, ezzel szembe a IV-es golf ami elmult mar 5 eves hibatlanul mukodik!

Ha mar uj auto, akkor bosszankodok nektek is! Nagyon szerettem "volna" az uj variantot, hogy legyen hova csomagolni a babkocsit, meg a csaladi ezt-azt, neztem is boszen, hogy melyik is lenne jo, de nem sikeredett meg venni. Dicso kereskedo az uj rendelese fele terelt. Golf Variant 1.6 (igen-igen a 8 szelepes 30 eves 102LE-vel  Sad ) Comfortline + metal + par aprosag + uzembehelyezes 6.600.000.-Ft  Evil Grin
BMW most ad egy 318D touringot akcioban 7,2-ert!  Grin Szoval a VW az en szememben nem nepauto a tovabbiakban! VICC!!
Dicsoseges kereskedo erdemere lehet irni, hogy megnyugtatott, hogy a Golf Variant nem versenykepes a kategoriaban es opelrol, meg fordrol meselt  Grin
Nem elérhető AZS
Hozzászólások: 11742


« Hozzászólás #16405 Dátum: 2009 április 23, 17:26:29 »

Azt hiszem, most teljesen egyet kell veled értenem.

ne aggódj, ebben a topikban ez nem olyan ciki ;-)))
Nem elérhető gyuszkó
Hozzászólások: 13814


ABD-999 nem csak autó, CSALÁDTAG!

« Hozzászólás #16404 Dátum: 2009 április 23, 17:14:19 »

hát nekem a huszonkétéves passatból szemlélve egy 4 (vagy akár 10) évre gyártott, autónak nevezett tárgy, aminek csak a normál működésének fenntartására is évente súlyos százezreket kell költeni, bizony egy nagy rakás szar.


ja, és a passatom nagyobb, kényelmesebb és kevesebbet is fogyaszt ;-)
Azt hiszem, most teljesen egyet kell veled értenem.

Ifj.Pethő Gyula
30/5671916
Nem elérhető AZS
Hozzászólások: 11742


« Hozzászólás #16403 Dátum: 2009 április 23, 16:54:20 »

Szerintem:A nagy budos lofasz.A Volkswagen is Kb 4evre gyartja az autoit.Ha van penzed 4evente cserelni hidd el semmi bajod nem lesz veluk.


hát nekem a huszonkétéves passatból szemlélve egy 4 (vagy akár 10) évre gyártott, autónak nevezett tárgy, aminek csak a normál működésének fenntartására is évente súlyos százezreket kell költeni, bizony egy nagy rakás szar.



Efyre nagyobbak kenyelmesebbek kevesebbet esznek fajlagosan.


ja, és a passatom nagyobb, kényelmesebb és kevesebbet is fogyaszt ;-)
Nem elérhető gyuszkó
Hozzászólások: 13814


ABD-999 nem csak autó, CSALÁDTAG!

« Hozzászólás #16402 Dátum: 2009 április 23, 16:42:06 »

Most azert kepzeld magad egy villanasra 1976ba az akkori Nyugatnemetorszagba.Mikkor eloszor szembesult a polgar a Golf1el.Akkori korulmenyek kozott az legelabb oly szar lehetett mint a 6 most nekunk.
De az akkor még érte a pénzét. Nem 4-5 évre tervezték, tízet lenyomott alacsony szervízköltséggel, és tízévesen sem volt nagy kaland a javítása.
Nem beszélve arról, hogy ha a környezeti terhelést nézed, nem biztos, hogy a legújabbak felé hajlik a mérleg.
Az akkori autók jóval hosszabb élettartamuk miatt legalább egyautónyi veszélyes hulladékkal kevesebbet mutatnak fel (merthogy kétszer annyit bírtak, mint a maiak, magyarul mire abból egy a kukába megy, ezekből a maiakból 2-3...), mint a mostaniak, és akkor már lehet, hogy nem is olyan hejde környezetkímélők a mostaniak, alacsony károsanyag kibocsátás ide, vagy oda.
Az alkalmazott műanyagok mennyiségét meg ne is firtassuk.
« Utoljára szerkesztve: 2009 április 23, 16:43:38 írta gyuszkó »

Ifj.Pethő Gyula
30/5671916
Nem elérhető Mr.Horsepower
Hozzászólások: 8581


« Hozzászólás #16401 Dátum: 2009 április 23, 16:36:25 »

Megfizethetetlen=szar. Bazmeg, minek díszeleg a seggén a népautó felirat, amikor képtelenség megvenni?
És itt most ne a magyar viszonyokról beszéljünk.
Az egyes golftól haladva máig én azt látom, hogy ez a típuscsalád az egyre pénzesebb vásárlóközönségnek készül. Az egyesről még hihetően csillogott a szemedbe a VW logó.
Most azert kepzeld magad egy villanasra 1976ba az akkori Nyugatnemetorszagba.Mikkor eloszor szembesult a polgar a Golf1el.Akkori korulmenyek kozott az legelabb oly szar lehetett mint a 6 most nekunk.

A legönzetlenebb emberek azok, akik az észt osztják, mert abból adnak, amiből nekik is nagyon kevés van!
http://www.youtube.com/watch?v=AYcLg1m7aI4
Nem elérhető gyuszkó
Hozzászólások: 13814


ABD-999 nem csak autó, CSALÁDTAG!

« Hozzászólás #16400 Dátum: 2009 április 23, 16:29:40 »

Szerintem:A nagy budos lofasz.A Volkswagen is Kb 4evre gyartja az autoit.Ha van penzed 4evente cserelni hidd el semmi bajod nem lesz veluk.Efyre nagyobbak kenyelmesebbek kevesebbet esznek fajlagosan.Csak csereld ki oket.Ha nincs zs maszkalj oreggel de ne azt mond hogy szar max azt hogy megfizethetetlen.
Megfizethetetlen=szar. Bazmeg, minek díszeleg a seggén a népautó felirat, amikor képtelenség megvenni?
És itt most ne a magyar viszonyokról beszéljünk.
Az egyes golftól haladva máig én azt látom, hogy ez a típuscsalád az egyre pénzesebb vásárlóközönségnek készül. Az egyesről még hihetően csillogott a szemedbe a VW logó.

Ifj.Pethő Gyula
30/5671916
Nem elérhető Mr.Horsepower
Hozzászólások: 8581


« Hozzászólás #16399 Dátum: 2009 április 23, 16:26:02 »

És még két dolog.
- Ahogyan én látom, VW-éknél (meg szinte mindenütt a világon)a GolfIII-mal kezdődően elfelejtettek "autót" gyártani. Már ha értitek, mire gondolok.
Kollégámnak volt valami 3-4 éves 3-as Golfja, azt mondta, soha többet. Előtte volt kettese, azt szerette, öreg volt, és bízván az újabb generációban lecserélte.
Nem biztos, hogy a bonyolultabb jobb. De drágább, az tuti.

-  Igen, igaz, hogy akkortájt az egyes GTI is nem kis összeg volt, sőt... de inkább éri az az árát, mint a mostani újabbak.

SZERINTEM.

Szerintem:A nagy budos lofasz.A Volkswagen is Kb 4evre gyartja az autoit.Ha van penzed 4evente cserelni hidd el semmi bajod nem lesz veluk.Efyre nagyobbak kenyelmesebbek kevesebbet esznek fajlagosan.Csak csereld ki oket.Ha nincs zs maszkalj oreggel de ne azt mond hogy szar max azt hogy megfizethetetlen.

A legönzetlenebb emberek azok, akik az észt osztják, mert abból adnak, amiből nekik is nagyon kevés van!
http://www.youtube.com/watch?v=AYcLg1m7aI4
Nem elérhető gyuszkó
Hozzászólások: 13814


ABD-999 nem csak autó, CSALÁDTAG!

« Hozzászólás #16398 Dátum: 2009 április 23, 16:15:27 »

Azért rendesen vicces egy full extrás több tízmillás Passat hátán a NÉPAUTÓ feliratot olvasni...
Nekem rettenetesen röhejes...

Ifj.Pethő Gyula
30/5671916
Nem elérhető Mr.Horsepower
Hozzászólások: 8581


« Hozzászólás #16397 Dátum: 2009 április 23, 16:14:02 »

A helikopteres ember maganaknem nepautot vesz.A kolykenek hogy az egyetem elott parkolhason.

A legönzetlenebb emberek azok, akik az észt osztják, mert abból adnak, amiből nekik is nagyon kevés van!
http://www.youtube.com/watch?v=AYcLg1m7aI4
Nem elérhető gyuszkó
Hozzászólások: 13814


ABD-999 nem csak autó, CSALÁDTAG!

« Hozzászólás #16396 Dátum: 2009 április 23, 16:13:32 »

És még két dolog.
- Ahogyan én látom, VW-éknél (meg szinte mindenütt a világon)a GolfIII-mal kezdődően elfelejtettek "autót" gyártani. Már ha értitek, mire gondolok.
Kollégámnak volt valami 3-4 éves 3-as Golfja, azt mondta, soha többet. Előtte volt kettese, azt szerette, öreg volt, és bízván az újabb generációban lecserélte.
Nem biztos, hogy a bonyolultabb jobb. De drágább, az tuti.

-  Igen, igaz, hogy akkortájt az egyes GTI is nem kis összeg volt, sőt... de inkább éri az az árát, mint a mostani újabbak.

SZERINTEM.

Ifj.Pethő Gyula
30/5671916
Nem elérhető AZS
Hozzászólások: 11742


« Hozzászólás #16395 Dátum: 2009 április 23, 16:06:45 »

hát ja. londonba is el lehet utazni fapados repülőjárattal, airportbusszal ki ferihegyre, felszáll, útközben nem esik le, ülőhely van, london mellett le is száll, onnan meg valami vonatféle megy londonba. belekerül néhány tízezresbe, meg pár órába.

ja, meg ki lehet menni úgy is, hogy helikopteres transzfer a háztól ferihegyig, ott bérelt magángép, válogatott bögyös sztyuvikkal, pezsgővel, kaviárral, kanapéval, majd leszállás után megint helikopteres transzferrel de londonba.

igen, a második verzió sokkal jobb, kényelmesebb, gyorsabb. és vagy hússzorannyiba kerül.

és igen, a 6-os gti sokkal jobb, kényelmesebb, gyorsabb, mint egy párszázezres huszonharmincéves autó. és vagy hússzorannyiba kerül.

szóval aki szerint egy 6-os gti tizenakárhány millió forintért értelmes választás, az ugye természetesen londonba is helikopterrel meg bérelt magángéppel (bögyös sztyuvik, pezsgő, kaviár) utazik. nincs is ezzel semmi baj, vannak ilyen emberek is a világban.
Rulezka
« Hozzászólás #16394 Dátum: 2009 április 23, 16:01:48 »

szia
lehet hog ydrágább lesza végére, akár.. de szerintem mindenki beismeri titkon, hogy a régieket elég volt 1x jól megcsinálni... nem hasonlítható azokhoz az új autókhoz (bmw-től mercedesig bármeddig) amiket csak egy bizonyos időre terveznek, mert elég a lámpafoglalat, széthullik a futómű stb...
a régit ha egyszer szépen megcsinálod lesz egy igazi, karakteres, autónak mondható autód.. nem holmi sötétben az opelt mazdának a bmw-t toyotának nézhető új autód

A témához:
Ezt vallom.
Nem elérhető lovászimi
Hozzászólások: 787


« Hozzászólás #16393 Dátum: 2009 április 23, 15:45:55 »

A témához:
Tegyük fel, hogy vesztek egy felújítandó tetszés szerinti autót.
nekiálltok felújítani, gyári vagy hasonló minőségű alkatrészekkel. tételezzük fel, hogy a szerelési minőséget is tudjátok produkálni, produkáltatni.
a lakatos munka olyan jó, hogy vállal rá a mester 12 év átrozsdásodási garanciát.
ki van kenve 17 kiló viasszal, van benne 20 kiló hangszigetelő anyag, stb...
a mechanikát olyan patentre kell tenned, hogy újonnan rughasd, minden beállítás oké, a következő intervallumig (korabeli előírás szerint, nem 30 000-re gondolok) ne kelljen állítgatni...
Tehát kompromisszumok nélkül, értelmes határokon belül egy hasonló teljesítményű autót szeretnénk összehozni.
Vajon mennyiből jön ki?
Biztos hogy nagyságrendekkel drágább mint egy új autó.
Ezt vallom.
Nem elérhető Mr.Horsepower
Hozzászólások: 8581


« Hozzászólás #16392 Dátum: 2009 április 23, 06:42:16 »

Most azért szar a 6os mert drága? Volt ilyen kérdés? Az 1es Gtit sem gombért adták a maga korában. Szerintem és hozzá tenném hogy vezettem 6ost igaz 1.4 tsit egy nagyon nagyon jó autó. Cool
« Utoljára szerkesztve: 2009 április 23, 06:44:41 írta Woodoo »

A legönzetlenebb emberek azok, akik az észt osztják, mert abból adnak, amiből nekik is nagyon kevés van!
http://www.youtube.com/watch?v=AYcLg1m7aI4
Nem elérhető gyuszkó
Hozzászólások: 13814


ABD-999 nem csak autó, CSALÁDTAG!

« Hozzászólás #16391 Dátum: 2009 április 22, 23:58:26 »

Bírom az ilyen "6osGTImeger32kurvagáznemkéne" beszólásokat. Mi az, hogy nem kéne? Ha ez még igaz is, hogy nem kéne, akkor is kéne, hogy eladhasd és az árán vehess 4 db FULL gyári egyes GTI-t. Szerintem.
Téyleg ITT jól hangzik, hogy NEKED SEM kéne, de lehet, hogy a hatos GTIvel nyáron Siófokon a Petőfi sétányon jobban megnéznek, mint az egyessel. Ja, meg ha neked megy egy részeg állat, ha a hatosban ülsz, valszeg még láthatod a családodat.
Szerintem félreérted.
Itt az ár-érték arányt tekintve hangozhattak el ezek a vélemények.
Jelen pillanatban egy összegben én sem lennék hajlandó 500ezernél többet fizetni akármilyen autóért. Havi 200ezer a bevételünk, rezsi, miegyebek, mire összegurítom azt a pár szaros milliót erre a kocsira, belegebedek, és 7-8 év múlva bukva az ára több mint felét (ha nem 2/3-át) vehetem az újat még drágábban.
Tervezőnk mittoménmilyen kábé 1 éves kocsiján egy hátsó ajtócsere 280 ezer volt. Ebből tökéletesen rendbeteszem a kocsim kasztniját, de ha beleunok, egész kulturált műszakis autót veszek.
Na erről van itt szó.

Persze ha ingyen dobnának egy hatos GTI-t, persze, hogy kellene. Az árából építési telket, meg egy faja buszt vennék, és már kint lógna a házunkon az eladó tábla.

Ifj.Pethő Gyula
30/5671916
gyuri79
« Hozzászólás #16390 Dátum: 2009 április 22, 23:47:00 »

Bírom az ilyen "6osGTImeger32kurvagáznemkéne" beszólásokat. Mi az, hogy nem kéne? Ha ez még igaz is, hogy nem kéne, akkor is kéne, hogy eladhasd és az árán vehess 4 db FULL gyári egyes GTI-t. Szerintem.
Téyleg ITT jól hangzik, hogy NEKED SEM kéne, de lehet, hogy a hatos GTIvel nyáron Siófokon a Petőfi sétányon jobban megnéznek, mint az egyessel. Ja, meg ha neked megy egy részeg állat, ha a hatosban ülsz, valszeg még láthatod a családodat.
Azért mondják a legtöbben ezt szerintem,mert nem tudják milyen lenne az élet ha megengedhetnék maguknak(köztük én sem,az is lehet h egész életemben nem fogom megtudni).Mondjuk engem sem érdekel ki mit gondol az autómról,de ha az élet úgy hozná,hogy megengedhetem majd magamnak,igen,beleülök szívesen egy ilyenbe,de ha már úgyis annyi pénzem lenne az egyes is bent állna mellette a garázsban.Mai tucatok között marha stílusos gép,az ős-gti stílusjegyeit hordozza.Imádom az öreg autókat,de örökké nem fognak működni azok sem.Gondolkoztatok már azon,hogy 5-10-15 meg mégtöbb év múlva miket fogunk szögelni?

Ja és én sem szívesen csattannék a sciroccommal,nem sok maradna belőle...
« Utoljára szerkesztve: 2009 április 22, 23:48:48 írta gyuri79 »
Rulezka
« Hozzászólás #16389 Dátum: 2009 április 22, 23:22:22 »

Bírom az ilyen "6osGTImeger32kurvagáznemkéne" beszólásokat. Mi az, hogy nem kéne? Ha ez még igaz is, hogy nem kéne, akkor is kéne, hogy eladhasd és az árán vehess 4 db FULL gyári egyes GTI-t. Szerintem.
Téyleg ITT jól hangzik, hogy NEKED SEM kéne, de lehet, hogy a hatos GTIvel nyáron Siófokon a Petőfi sétányon jobban megnéznek, mint az egyessel. Ja, meg ha neked megy egy részeg állat, ha a hatosban ülsz, valszeg még láthatod a családodat.
ez eddig így oké,de ha 6os gti kéne nekünk akkor valszeg nem irnánk már ide sose semmit se....
szóval továbbra se kéne sokunknak ez... hiába új hiába szép, hiába gti....
én személy szerint imádom a veterán autókat az oldtimereket, a youngtimereket és persze szeretem az ifjabb autókat is,de otthon nem azért nincs új autó mert nem lehetne, hanem mert az autó formájú autókat szeretjük
most holnap eladnánk mind a 6 autónkat valszeg telne belőle 2-3 db új sx4re is, na de minek????
az nem cabrio, nem mindennapos szaladgáló autó és nem mikrobusz, én szeméy szerint minden autómat másért kedvelem, másért használom, másra való.... sose kellene ilyen új ... mert oké ez lehet gizda lenne,de sose azért veszek autót mert gizda, nemvolt gizda az r4em se, bár a full matt autó aluval szerintem jobban megcsodálható volt mind egy ilyne tucatkocsi.. se nem volt gizda a r5 sem.. meg még sorolhatnám,de egy idő után (a többség) magának vesz autót, nem azért hogy hogy néznének meg itt vagy ott... engem nem zavar ha nem néznek meg... bár ezt cáfolni is tudnám,de mégse azért veszek bármit mert trendi.. kord nacit se azért húzok.. hanem azért mert én pl így élek, így szeretma  dolgokat, nem számit trendi/nem trendi vagy megnézik/nem nézik meg...

g2vel ősszel frontálisan 50el csattantam, úgy szálltam ki belőle hogy kutya bajom...
az autómon 50e ft kár lett... ja és a helyszinről el tudtam menni saját lábán...

ellenpélda: r5el álltam, hátulról belém szállt egy twingo a twingo ki shijján totálkár lett szélvédőig becsuszott szinte az orra... dölt belőle minden, az r5el tovább mentünk bár 20 cmvel rövidebb volt, lökös épp le volt anno véve róla... de mégis az r5 volt erősebb a twingo 3 éve svolt az r5 akkor 17 éves volt...
« Utoljára szerkesztve: 2009 április 22, 23:26:37 írta Rulezka »
Nem elérhető Kicsi Nelly
Hozzászólások: 3034


20/916-72-61

« Hozzászólás #16388 Dátum: 2009 április 22, 23:10:51 »

Bírom az ilyen "6osGTImeger32kurvagáznemkéne" beszólásokat. Mi az, hogy nem kéne? Ha ez még igaz is, hogy nem kéne, akkor is kéne, hogy eladhasd és az árán vehess 4 db FULL gyári egyes GTI-t. Szerintem.
Téyleg ITT jól hangzik, hogy NEKED SEM kéne, de lehet, hogy a hatos GTIvel nyáron Siófokon a Petőfi sétányon jobban megnéznek, mint az egyessel. Ja, meg ha neked megy egy részeg állat, ha a hatosban ülsz, valszeg még láthatod a családodat.
« Utoljára szerkesztve: 2009 április 22, 23:14:00 írta Kicsi Nelly »
Nem elérhető Istennyila
Hozzászólások: 1162


20-324-86-53

« Hozzászólás #16387 Dátum: 2009 április 22, 23:06:17 »

én kettő másodperc alatt zavarnám el. aztán az árából vennék egy igenjó autót, amit fullszervizeltetnék, csakis eredeti és vadiúj cuccokkal, és még mindig maradna 10.000.000 Ft-om.
Ezzel egyetértek + nem mernék kimenni vele az utcára, ha mégis kimennék, nem mernék kiszállni belőle.
Vicces lehet egy defekt egy ilyen autóval mondjuk a Hős utcában hajnali kettőkor.  Grin

Nem elérhető AZS
Hozzászólások: 11742


« Hozzászólás #16386 Dátum: 2009 április 22, 22:34:40 »


én kettő másodperc alatt zavarnám el. aztán az árából vennék egy igenjó autót, amit fullszervizeltetnék, csakis eredeti és vadiúj cuccokkal, és még mindig maradna 10.000.000 Ft-om.
Rulezka
« Hozzászólás #16385 Dátum: 2009 április 22, 22:29:31 »

a másiknak sokkal szebb volt a belseje...
na meg ennek az ára... 15 év múlva térjünk rá vissza, ha még menni fog! érdekelne 200é  Grin
Rulezka
« Hozzászólás #16384 Dátum: 2009 április 22, 22:25:36 »

Menetközben leállt a g3 1.8 . szikra benzin van . Nem indul . Valakinek van ötlete?
nem lehet hogy szintén elektronikai baja van?
nekem a g3 ezért lett eladva
volt benne valami nyűg, ami miatt képes volt sztráda belső sávjába haladva megállni és istenért se újra indulni,de városba előzés közben is csinált hasonlót.. egy idő után meguntam.... és mások szerint drágán adtam.. de mégis eladtam... drágán
Rulezka
« Hozzászólás #16383 Dátum: 2009 április 22, 22:22:45 »

igy van!  Smiley

GTI:
http://www.vwvortex.com/artman/publish/article_2601.shtml

tudom-tudom, hogy van nala szebb is meg jobb is, de misgiscsak ez az uj GTI
szép az ülése, kár hogy nincs róla totál kép
Nem elérhető cdrw
Hozzászólások: 6251


« Hozzászólás #16382 Dátum: 2009 április 22, 22:10:21 »

Nekem kellene, ha lehet három ajtosban.

ezt sem zavarnad el a haztol:
http://www.hasznaltauto.hu/2811763_volkswagen_golf_2009
Nem elérhető batorit
Hozzászólások: 1642


« Hozzászólás #16381 Dátum: 2009 április 22, 20:46:59 »

szelepfedelet vedd mar le!
nem tori ossze magat, a himbat vagy a hidrotokeket dobja hanyatt
Még lehet vezérműtengely is Nekem már tört ketté igaz subaru volt

Aki nem lép egyszerre......
Nem elérhető batorit
Hozzászólások: 1642


« Hozzászólás #16380 Dátum: 2009 április 22, 20:44:20 »

Az gáz, azért először ellenőrizd le a vezérlést szerintem
Majdnem biztos hogy a vezérlés ugrott de majd holnap... kósz a segítséget

Aki nem lép egyszerre......
Nem elérhető maxi
Hozzászólások: 9435


« Hozzászólás #16379 Dátum: 2009 április 22, 20:43:17 »

Megnéztem  2 hengerben van kompresszió.
szelepfedelet vedd mar le!
nem tori ossze magat, a himbat vagy a hidrotokeket dobja hanyatt

"A vadászat többek szemében a férfiasság, az erő, a hatalom szimbóluma is. A vadászok azt tartják, hogy a vadászaton ismerszik meg, ki milyen ember valójában."
Nem elérhető fecszso
Hozzászólások: 1916


« Hozzászólás #16378 Dátum: 2009 április 22, 20:41:41 »

Megnéztem  2 hengerben van kompresszió.
Az gáz, azért először ellenőrizd le a vezérlést szerintem

VW 1300 - 1967
Pannónia T1 - 1963
Honda Transalp XL600 VT -1996
Nem elérhető batorit
Hozzászólások: 1642


« Hozzászólás #16377 Dátum: 2009 április 22, 20:39:53 »

Nézd meg a szíjat. Az 1.8 nem veri szét a szelepet, tehát ha átugrott/elszakadt, vegyél új szíjat (meg feszítőt, görgőt) és szakértő tegye fel.

Uj szíj uj feszítő 10 000 Kmvan benne

Aki nem lép egyszerre......
Nem elérhető batorit
Hozzászólások: 1642


« Hozzászólás #16376 Dátum: 2009 április 22, 20:38:32 »

17 mp-vel előbb írtad be, hogy szíjprobléma, mint ahogy én beírtam.

Lényeg a lényeg én is jártam íyg 1x régen, 90 fokot elment a vezérlés, de túlélte. Pedig még vagy 5 percig kisérleteztünk az önindítóval, hogy mi a sza lehet. (mondjuk az 1.0-ás 85-ös polo volt)
Megnéztem  2 hengerben van kompresszió.

Aki nem lép egyszerre......
Nem elérhető stonemen
Hozzászólások: 17318


« Hozzászólás #16375 Dátum: 2009 április 22, 20:38:08 »

Nézd meg a szíjat. Az 1.8 nem veri szét a szelepet, tehát ha átugrott/elszakadt, vegyél új szíjat (meg feszítőt, görgőt) és szakértő tegye fel.

Menetközben leállt a g3 1.8 . szikra benzin van . Nem indul . Valakinek van ötlete?
Nem elérhető maxi
Hozzászólások: 9435


« Hozzászólás #16374 Dátum: 2009 április 22, 20:37:19 »

Onnan tudom hogy van szikra mind a négy hengerben
Félek a vezérmúszij ugrott át Nem náéam állt le a lányom vezette
hát hogy atugrott az szerintem meredek.
nem inkabb elszakadt a szij? azt nezd meg meg + vedd le a szelepfedelet.
ha atugrott vagy elszakadt akkor hatra esik a himbasor vagy a hidrotokek Wink

"A vadászat többek szemében a férfiasság, az erő, a hatalom szimbóluma is. A vadászok azt tartják, hogy a vadászaton ismerszik meg, ki milyen ember valójában."
Nem elérhető fecszso
Hozzászólások: 1916


« Hozzászólás #16373 Dátum: 2009 április 22, 20:34:47 »

Ezt nem értem
17 mp-vel előbb írtad be, hogy szíjprobléma, mint ahogy én beírtam.

Lényeg a lényeg én is jártam íyg 1x régen, 90 fokot elment a vezérlés, de túlélte. Pedig még vagy 5 percig kisérleteztünk az önindítóval, hogy mi a sza lehet. (mondjuk az 1.0-ás 85-ös polo volt)

VW 1300 - 1967
Pannónia T1 - 1963
Honda Transalp XL600 VT -1996
Nem elérhető batorit
Hozzászólások: 1642


« Hozzászólás #16372 Dátum: 2009 április 22, 20:31:38 »

17 mp............... Shocked
Ezt nem értem

Aki nem lép egyszerre......
Oldalak: 1 ... 521 522 523 524 525 [526] 527 528 529 530 531 ... 936
Nyomtatás
 
Ugrás:  

Powered by MySQL Powered by PHP www.bogarhatu.hu - ahol a Bogarazás kezdődik Powered by SMF 1.1.4 | SMF © 2006, Simple Machines LLC
Magyar fordítás: SMF Magyarország
Szabványos XHTML 1.0! Szabványos CSS!
Az oldal 0.181 másodperc alatt készült el 16 lekéréssel.