www.bogarhatu.hu - ahol a Bogarazás kezdődik
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.
Nem érkezett meg az aktiváló e-mail?
2025 Július 21, 06:45:38

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Keresés:     Részletes kereső
Népautós Szilveszter
Pólus Center
2024. december 31.
921218 Hozzaszólás 218 Témában írta 1614 Felhasználó
Legújabb tag: mickilangelo
* Főoldal Bejelentkezés Regisztráció
Oldalak: 1 ... 508 509 510 511 512 [513] 514 515 516 517 518 ... 936
Nyomtatás
Szerző Téma: Öreg, vizes VW-k  (Megtekintve 6205021 alkalommal)
Nem elérhető Varázsló
Hozzászólások: 13081


Low Fast -többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #16931 Dátum: 2009 Június 19, 22:02:34 »

tdi-ről beszélsz nem?
azaz van benne turbó.. és mégis kimenne a világból?
gondolkodjunk csak egy picit, nemrég a te golfod is turbó terén betegeskedett...
ezexerint egy tdi se mehet el a holdig.. hiszen van abban is turbo nemde? és az előszeretettel szeret betegeskedni (azaz eddig aki turbós kocsit vett mindenki egy kalap pénzt költött arra a kalap sz*rra,mert bexart a turbó, hallottam ilyet t4ről is, golfról is meg mindeféle márka/tipusról is, így egyik se megy a holdig)
én abszolute nem vagyok dizel párti, ha dizel max akkor sima szívódízel, lásd t4em is olyan, hiszen az egyszerű jószág, ha holdig nem is de az elmúlt 350e km-t megjárta nagyfelujitás/kisfelújítás nélkül.. de turbós abból se kéne, elég ez amit tud.
Ami valóban kimenne a világból az a 998 kcm mini morris.. mert az tényleg kimegy.... de az meg nem vw Grin


Egy 90 lovas tdi zsebre teszi a Minit futásteljesítményben.
Ha nem nyúlnak hozzá (chip, nagy turbonyomás, mechanikus adagoló), akkor 300e km környékén kell először a motortérbe nézni, akár T15-ös, akár az újabb vnt15-ös turbo van rajta. 400-500-nél csúszik be egy 60e Ft-os turbófelújítás.

Ismerősöm Sharanjában 800e km van, egyszer volt turbofelújítása. A Mini ilyesmiről csak álmodik. (pláne a futóműve)

Stuntmanus

VW 1302 S
  


 
 

http://oettingertsv.blogspot.com/
 
"Már nem vagyok annyira fiatal, hogy mindenre azonnal tudjam a választ."
Nem elérhető LovasB
Hozzászólások: 2177


« Hozzászólás #16930 Dátum: 2009 Június 19, 22:01:52 »

tdi-ről beszélsz nem?
azaz van benne turbó.. és mégis kimenne a világból?
gondolkodjunk csak egy picit, nemrég a te golfod is turbó terén betegeskedett...
ezexerint egy tdi se mehet el a holdig.. hiszen van abban is turbo nemde? és az előszeretettel szeret betegeskedni (azaz eddig aki turbós kocsit vett mindenki egy kalap pénzt költött arra a kalap sz*rra,mert bexart a turbó, hallottam ilyet t4ről is, golfról is meg mindeféle márka/tipusról is, így egyik se megy a holdig)
én abszolute nem vagyok dizel párti, ha dizel max akkor sima szívódízel, lásd t4em is olyan, hiszen az egyszerű jószág, ha holdig nem is de az elmúlt 350e km-t megjárta nagyfelujitás/kisfelújítás nélkül.. de turbós abból se kéne, elég ez amit tud.
Ami valóban kimenne a világból az a 998 kcm mini morris.. mert az tényleg kimegy.... de az meg nem vw Grin

attól függ hogy használják a turbós gépeket... nekünk eddig a t4-esekkel se volt semmi gond, pedig már 7 éve járunk különböző 2.5 tdi-kel. Bár tény és való hogy a mezei szívódiesel egyszerű, és igénytelenebb mint a tdi...  (nekünk is elment az öreg 2.4D 300e-t minden gond nélkül)

http://vwtyp181.blogspot.com/
VW Typ 181: 1974 "The Thing" ,Hecho en Mexico
VW Typ 181: 1973 & 1976 "megleszcsinálva"
VW Jetta 2 1.6TD 1989
és még sok más:-)
Rulezka
« Hozzászólás #16929 Dátum: 2009 Június 19, 21:58:27 »

...igazából nyilván sokmindenben lehet hibát találni. A társaság nagyjának más az ízlése kocsik terén mint amik fel vannak rakvaa honlapra de én tegnap is meg ma is nem egy olyan tdi-t láttam ami után igencsak megfordulnátok az utcán.
Én úgy gondolom, hogy az az ember nem vállal garanciát a munkájára aki szart csinál mert igencsak kitol magával. Ők vállalnak.Amit elmondott, láttam, és tapasztaltam (mert elvitt egy két autóval egy körre amit ő csinált) az abszolut pozitív. szerintem ha megeröltetnénk magunkat még a kréziékről is tudnánk rosszat mondani...   ...mindenkiről lehet rosszat modnani....
Ő egy pár éve kezdte el csinálni, mostanra lehet látni a kocsijait az utcán hébe hóba...
...arról nem is beszélve, hogy nekem a kocsi tulajai nem panaszkodtak az autóik összeszerelésének a minőségéről, az meg köztudott, hogy egy 1.9tdi motorral (ésszel) kimész a Holdra és visszajössz...
Nekem a párom bátyjának is egy 1.9tdi van a Golfjában és a motorral soha nem volt olyan, hogy megállt volna, vagy bármi oyan probléma ami igen erősen érintette volna anyagilag az övét a Tahitót falui szaki /Maki/ csinálta...

tdi-ről beszélsz nem?
azaz van benne turbó.. és mégis kimenne a világból?
gondolkodjunk csak egy picit, nemrég a te golfod is turbó terén betegeskedett...
ezexerint egy tdi se mehet el a holdig.. hiszen van abban is turbo nemde? és az előszeretettel szeret betegeskedni (azaz eddig aki turbós kocsit vett mindenki egy kalap pénzt költött arra a kalap sz*rra,mert bexart a turbó, hallottam ilyet t4ről is, golfról is meg mindeféle márka/tipusról is, így egyik se megy a holdig)
én abszolute nem vagyok dizel párti, ha dizel max akkor sima szívódízel, lásd t4em is olyan, hiszen az egyszerű jószág, ha holdig nem is de az elmúlt 350e km-t megjárta nagyfelujitás/kisfelújítás nélkül.. de turbós abból se kéne, elég ez amit tud.
Ami valóban kimenne a világból az a 998 kcm mini morris.. mert az tényleg kimegy.... de az meg nem vw Grin
Nem elérhető Varázsló
Hozzászólások: 13081


Low Fast -többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #16928 Dátum: 2009 Június 19, 21:52:27 »

...igazából nyilván sokmindenben lehet hibát találni. A társaság nagyjának más az ízlése kocsik terén mint amik fel vannak rakvaa honlapra de én tegnap is meg ma is nem egy olyan tdi-t láttam ami után igencsak megfordulnátok az utcán.
Én úgy gondolom, hogy az az ember nem vállal garanciát a munkájára aki szart csinál mert igencsak kitol magával. Ők vállalnak.Amit elmondott, láttam, és tapasztaltam (mert elvitt egy két autóval egy körre amit ő csinált) az abszolut pozitív. szerintem ha megeröltetnénk magunkat még a kréziékről is tudnánk rosszat mondani...   ...mindenkiről lehet rosszat modnani....
Ő egy pár éve kezdte el csinálni, mostanra lehet látni a kocsijait az utcán hébe hóba...
...arról nem is beszélve, hogy nekem a kocsi tulajai nem panaszkodtak az autóik összeszerelésének a minőségéről, az meg köztudott, hogy egy 1.9tdi motorral (ésszel) kimész a Holdra és visszajössz...
Nekem a párom bátyjának is egy 1.9tdi van a Golfjában és a motorral soha nem volt olyan, hogy megállt volna, vagy bármi oyan probléma ami igen erősen érintette volna anyagilag az övét a Tahitót falui szaki /Maki/ csinálta...


Ugye Te nem vagy sokkal öregebb, mint a Golfod?

Stuntmanus

VW 1302 S
  


 
 

http://oettingertsv.blogspot.com/
 
"Már nem vagyok annyira fiatal, hogy mindenre azonnal tudjam a választ."
Nem elérhető Varázsló
Hozzászólások: 13081


Low Fast -többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #16927 Dátum: 2009 Június 19, 21:47:38 »

<beszúrt kép törölve>
na azért ez elég széles így!


 

Stuntmanus

VW 1302 S
  


 
 

http://oettingertsv.blogspot.com/
 
"Már nem vagyok annyira fiatal, hogy mindenre azonnal tudjam a választ."
Nem elérhető vw1966
Hozzászólások: 7993


« Hozzászólás #16926 Dátum: 2009 Június 19, 21:35:07 »

...igazából nyilván sokmindenben lehet hibát találni. A társaság nagyjának más az ízlése kocsik terén mint amik fel vannak rakvaa honlapra de én tegnap is meg ma is nem egy olyan tdi-t láttam ami után igencsak megfordulnátok az utcán.
Én úgy gondolom, hogy az az ember nem vállal garanciát a munkájára aki szart csinál mert igencsak kitol magával. Ők vállalnak.Amit elmondott, láttam, és tapasztaltam (mert elvitt egy két autóval egy körre amit ő csinált) az abszolut pozitív. szerintem ha megeröltetnénk magunkat még a kréziékről is tudnánk rosszat mondani...   ...mindenkiről lehet rosszat modnani....
Ő egy pár éve kezdte el csinálni, mostanra lehet látni a kocsijait az utcán hébe hóba...
...arról nem is beszélve, hogy nekem a kocsi tulajai nem panaszkodtak az autóik összeszerelésének a minőségéről, az meg köztudott, hogy egy 1.9tdi motorral (ésszel) kimész a Holdra és visszajössz...
Nekem a párom bátyjának is egy 1.9tdi van a Golfjában és a motorral soha nem volt olyan, hogy megállt volna, vagy bármi oyan probléma ami igen erősen érintette volna anyagilag az övét a Tahitót falui szaki /Maki/ csinálta...


úgy legyen! mikor lesz kész?....szerintem soha  Grin
Nem elérhető BdE
Hozzászólások: 2263

« Hozzászólás #16925 Dátum: 2009 Június 19, 20:06:29 »

...igazából nyilván sokmindenben lehet hibát találni. A társaság nagyjának más az ízlése kocsik terén mint amik fel vannak rakvaa honlapra de én tegnap is meg ma is nem egy olyan tdi-t láttam ami után igencsak megfordulnátok az utcán.
Én úgy gondolom, hogy az az ember nem vállal garanciát a munkájára aki szart csinál mert igencsak kitol magával. Ők vállalnak.Amit elmondott, láttam, és tapasztaltam (mert elvitt egy két autóval egy körre amit ő csinált) az abszolut pozitív. szerintem ha megeröltetnénk magunkat még a kréziékről is tudnánk rosszat mondani...   ...mindenkiről lehet rosszat modnani....
Ő egy pár éve kezdte el csinálni, mostanra lehet látni a kocsijait az utcán hébe hóba...
...arról nem is beszélve, hogy nekem a kocsi tulajai nem panaszkodtak az autóik összeszerelésének a minőségéről, az meg köztudott, hogy egy 1.9tdi motorral (ésszel) kimész a Holdra és visszajössz...
Nekem a párom bátyjának is egy 1.9tdi van a Golfjában és a motorral soha nem volt olyan, hogy megállt volna, vagy bármi oyan probléma ami igen erősen érintette volna anyagilag az övét a Tahitót falui szaki /Maki/ csinálta...

gyuri79
« Hozzászólás #16924 Dátum: 2009 Június 19, 19:19:29 »

<beszúrt kép törölve>
na azért ez elég széles így!
Szvsz ez ritka ronda így Undecided Roll Eyes
Nem elérhető NGA
Hozzászólások: 10935

« Hozzászólás #16923 Dátum: 2009 Június 19, 19:09:21 »

Ahogy te közlekedsz az dizelben kábé 4-4,5L lenne.

 Evil

Benzinből kb 6,5 liter most az átlagom (nem tudom ebből lehet-e faragni)
Szépen folyamatosan tartom a 90-et országúton, igy egész jó a fogyasztás. Dizelt nem tudom akarjak-e, mivel elegem lett a kolbászfüstölőből. A benzinesnek tetszik a hangja, és nem akar kiesni a műszerfal.
Nem elérhető slavia919
Hozzászólások: 12091


« Hozzászólás #16922 Dátum: 2009 Június 19, 18:59:21 »

<beszúrt kép törölve>
na azért ez elég széles így!
de a felnire még felfért volna 2szer ilyen széles...

Keresek afterbe díszlécet kesztyűtartó ajtóra!
Nem elérhető vw1966
Hozzászólások: 7993


« Hozzászólás #16921 Dátum: 2009 Június 19, 18:59:04 »

<beszúrt kép törölve>
na azért ez elég széles így!

sero úthengere Cheesy
Nem elérhető vwakos
Hozzászólások: 1704


« Hozzászólás #16920 Dátum: 2009 Június 19, 18:56:05 »


na azért ez elég széles így!

gyuri79
« Hozzászólás #16919 Dátum: 2009 Június 19, 17:59:30 »

Ismerősömnek meg a 2-es Scirocco-ban van a G4 90 lovas TDI-je.Belecsavart már vagy 80-100 ezret de még baja nem volt(profi átépítés.Ő csinálta)És tényleg marha jól megy...
Közben eszembe jutott még valami:van a társaságban még 1-es Sirciben 2.0 16 ABF moci,meg kettesben 1.8T is,egyikkel se volt még baj,csak rendesen vannak megépítve.

Illetve de,Levinek az egyesben már a hátsó motortartója bánta,kellett bele gyártani a gyárinál erősebbet és azóta jó!
gyuri79
« Hozzászólás #16918 Dátum: 2009 Június 19, 17:54:03 »

Ezt most gyártják. Ő mennyiért vette? Esetleg egy link?

Más:
Ami még felmerült bennem, ha ugyis le lesz véve a hengerfej, akkor nem-e alakitsam át az injektoros változatra a motort. Azaz a blokk marad, de az injektoros hengerfej menne fel, és a kábelköteg is cserélve lenne (G2-G2) valamint a benzintank.

Ez járható út? (utálom a 2E2-es karbit)
Nekem is elegem volt a kéttorkú fosból(2b5),át tudom érezni a dolgot,mi átalakítottuk Digifant-osra a mocim,1 éve készül és még mindig nem jó.De előbb-utóbb az lesz...
Tankot nem kell cserélni csak egy elektromos AC kell bele...
gyuri79
« Hozzászólás #16917 Dátum: 2009 Június 19, 17:51:36 »


Kollégámnak Jetta 2-ben van tdi G4 motor. A kék busz vonalát nem nagyon lehet elhagyni vele, mert valami mindig szétugrik.

Viszont 140-ig jobban gyorsult, mint a V6 TDI Audim.
Ismerősömnek meg a 2-es Scirocco-ban van a G4 90 lovas TDI-je.Belecsavart már vagy 80-100 ezret de még baja nem volt(profi átépítés.Ő csinálta)És tényleg marha jól megy...
Nem elérhető Zoli
Hozzászólások: 8690


« Hozzászólás #16916 Dátum: 2009 Június 19, 16:38:19 »

Eladnám a Vw Polo Coupe GT /Beach/ kocsimat 1990/10 havi, 5 sebeséges, hengerenkénti, teljesen gyári hibátlan állapotú,kisebb extrákkal, nem fogsz csalódni!! I.Ár.: 333e.ft. További információ csak telefonon!!!Ha kell küldök több képet!!
Ez az?  Grin Grin
« Utoljára szerkesztve: 2009 Június 19, 16:40:41 írta Zoli »

Nem elérhető wob974
Hozzászólások: 13495


« Hozzászólás #16915 Dátum: 2009 Június 19, 15:50:56 »

Én ezzel naponta 80 km-t autozom télen-nyáron. Nem gyorsulni akarok. Szigetváron dolgozom

Ahogy te közlekedsz az dizelben kábé 4-4,5L lenne.

 Evil

Nem elérhető suki
Hozzászólások: 675


20/4848-392

« Hozzászólás #16914 Dátum: 2009 Június 19, 15:31:23 »

Eladnám a Vw Polo Coupe GT /Beach/ kocsimat 1990/10 havi, 5 sebeséges, hengerenkénti, teljesen gyári hibátlan állapotú,kisebb extrákkal, nem fogsz csalódni!! I.Ár.: 333e.ft. További információ csak telefonon!!!Ha kell küldök több képet!!

[a csatolmányt egy admin törölte]
« Utoljára szerkesztve: 2009 Június 19, 15:46:03 írta suki »
Nem elérhető Spike
Hozzászólások: 10471

« Hozzászólás #16913 Dátum: 2009 Június 19, 15:30:52 »

hát megnézve referenciák meg galériát én ezekhez nem vinnék autót
sztem inkább a kőbánya u közepén van a műhelyük... Roll Eyes azt irják h az utca végén a honlapon ...


"Az erő igazság nélkül erőszak, az igazság erő nélkül tehetetlenség." (M.Oyama)
Nem elérhető Varázsló
Hozzászólások: 13081


Low Fast -többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #16912 Dátum: 2009 Június 19, 11:44:16 »

Ezt most gyártják. Ő mennyiért vette? Esetleg egy link?

Más:
Ami még felmerült bennem, ha ugyis le lesz véve a hengerfej, akkor nem-e alakitsam át az injektoros változatra a motort. Azaz a blokk marad, de az injektoros hengerfej menne fel, és a kábelköteg is cserélve lenne (G2-G2) valamint a benzintank.

Ez járható út? (utálom a 2E2-es karbit)

Pontosan nem tudom mennyiért vette, 100 Euro körül. Tudom, hogy mai cucc.

Ne alakítsd át. Elméletileg járható út, de pl. sok extra vezetékelést és relét is kíván, nagyon át kell építeni a cuccost.
A 2E2 karbi valóban nem egy nagy nyeremény már az élete delén túl, de én inkább azt cserélném egy felújított 2B2-esre vagy sima 2B-re.

Stuntmanus

VW 1302 S
  


 
 

http://oettingertsv.blogspot.com/
 
"Már nem vagyok annyira fiatal, hogy mindenre azonnal tudjam a választ."
Nem elérhető Pityubacsi
Hozzászólások: 36020


« Hozzászólás #16911 Dátum: 2009 Június 19, 11:34:23 »

Ezt most gyártják. Ő mennyiért vette? Esetleg egy link?

Más:
Ami még felmerült bennem, ha ugyis le lesz véve a hengerfej, akkor nem-e alakitsam át az injektoros változatra a motort. Azaz a blokk marad, de az injektoros hengerfej menne fel, és a kábelköteg is cserélve lenne (G2-G2) valamint a benzintank.

Ez járható út? (utálom a 2E2-es karbit)

egyszer kéne JÓL belőni ezt a karbit, semmi bajod nem lenne vele.
amikor megvettem a cuccot, akkor nem volt alapjárat és zabált 12-13 lityit.
mintegy 20 (húsz) gombért javítókészlettel faszán megcsinálták, kipucolták, vákuumcsöveket lecserélték, visszadugdosták ahogy kell és fasza.
azóta semmi bajom nem volt vele. (na jó, egyszer a retkes szűrőből beszippantott egy bazi nagy krokodilt, ami eltömte a főfúvókát)



flex 'em all!
Dízelt vezetni olyan, mint melegnek lenni. Ma már sokkal elfogadottabb, de még mindig szar dolog.
Nem elérhető NGA
Hozzászólások: 10935

« Hozzászólás #16910 Dátum: 2009 Június 19, 10:46:57 »

2 dupla webert neki !  Grin

Én ezzel naponta 80 km-t autozom télen-nyáron. Nem gyorsulni akarok. Szigetváron dolgozom
Süni
« Hozzászólás #16909 Dátum: 2009 Június 19, 10:44:44 »

Ezt most gyártják. Ő mennyiért vette? Esetleg egy link?

Más:
Ami még felmerült bennem, ha ugyis le lesz véve a hengerfej, akkor nem-e alakitsam át az injektoros változatra a motort. Azaz a blokk marad, de az injektoros hengerfej menne fel, és a kábelköteg is cserélve lenne (G2-G2) valamint a benzintank.

Ez járható út? (utálom a 2E2-es karbit)
2 dupla webert neki !  Grin
Nem elérhető NGA
Hozzászólások: 10935

« Hozzászólás #16908 Dátum: 2009 Június 19, 10:38:20 »


3 hete vett ilyenekt ebay-en egy barátom. Igazi 80-as évek led őrülete!

Ezt most gyártják. Ő mennyiért vette? Esetleg egy link?

Más:
Ami még felmerült bennem, ha ugyis le lesz véve a hengerfej, akkor nem-e alakitsam át az injektoros változatra a motort. Azaz a blokk marad, de az injektoros hengerfej menne fel, és a kábelköteg is cserélve lenne (G2-G2) valamint a benzintank.

Ez járható út? (utálom a 2E2-es karbit)
Nem elérhető Varázsló
Hozzászólások: 13081


Low Fast -többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #16907 Dátum: 2009 Június 19, 10:27:16 »

Nemsemmi :-)
<beszúrt kép törölve>
<beszúrt kép törölve>
http://www.duostyling.com


3 hete vett ilyenekt ebay-en egy barátom. Igazi 80-as évek led őrülete!

Stuntmanus

VW 1302 S
  


 
 

http://oettingertsv.blogspot.com/
 
"Már nem vagyok annyira fiatal, hogy mindenre azonnal tudjam a választ."
Nem elérhető Varázsló
Hozzászólások: 13081


Low Fast -többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #16906 Dátum: 2009 Június 19, 10:25:39 »

Azt még külön xopás betenni. Volt szerencsém hozzá..... Undecided

Amit mi csináltunk autót, ott a váznyúlványt tépte el a torony előtt a sok nyomaték. Ha kell, lefényképezem !


Kollégámnak Jetta 2-ben van tdi G4 motor. A kék busz vonalát nem nagyon lehet elhagyni vele, mert valami mindig szétugrik.

Viszont 140-ig jobban gyorsult, mint a V6 TDI Audim.

Stuntmanus

VW 1302 S
  


 
 

http://oettingertsv.blogspot.com/
 
"Már nem vagyok annyira fiatal, hogy mindenre azonnal tudjam a választ."
Nem elérhető NGA
Hozzászólások: 10935

« Hozzászólás #16905 Dátum: 2009 Június 19, 10:24:02 »

Nemsemmi :-)


http://www.duostyling.com
Nem elérhető Varázsló
Hozzászólások: 13081


Low Fast -többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #16904 Dátum: 2009 Június 19, 10:22:30 »

Éppem azon filóztam, hogy bele kéne rakni a G40-es motort a Golfba :-) Az is 1,3-as nem?


Az a baj, hogy ezeknek a motoroknak még ha a fő felfogató pontjai meg is egyeznek, tehát nem kell vágni, vagy barmolni bakokat, akkor is a csatlakozó dolgok és a segédberendezések mások. Más a kábelkötege, más a relétábla, máshol van a generátor, stb.

Pl. a G3 90 lovas tdi-ben más az olajszűrő ha klímás (kisebb) vagy ha nem klímás, mert a nagy nem fér ki felfelé a klímacsőtől és a tartókonzoljától. Ez csak egy példa, hogy mennyit kell barmolni egy másik motor berakásához. Van akinek ez nem "fáj", de szerintem Te sem ez a fajta vagy.

Stuntmanus

VW 1302 S
  


 
 

http://oettingertsv.blogspot.com/
 
"Már nem vagyok annyira fiatal, hogy mindenre azonnal tudjam a választ."
Süni
« Hozzászólás #16903 Dátum: 2009 Június 19, 10:20:58 »

Éppem azon filóztam, hogy bele kéne rakni a G40-es motort a Golfba :-) Az is 1,3-as nem?
De. Sőt, ilyen átalakítás is található a neten, de inkább G1-be teszik. Blokk ugyanaz.
Süni
« Hozzászólás #16902 Dátum: 2009 Június 19, 10:20:21 »


És a váltó is legyen bowdenes, mert a tdi szétcsavarja a rudazatos td/gtd váltót.

Azt még külön xopás betenni. Volt szerencsém hozzá..... Undecided

Amit mi csináltunk autót, ott a váznyúlványt tépte el a torony előtt a sok nyomaték. Ha kell, lefényképezem !
Nem elérhető NGA
Hozzászólások: 10935

« Hozzászólás #16901 Dátum: 2009 Június 19, 10:15:51 »

Éppem azon filóztam, hogy bele kéne rakni a G40-es motort a Golfba :-) Az is 1,3-as nem?
Nem elérhető Varázsló
Hozzászólások: 13081


Low Fast -többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #16900 Dátum: 2009 Június 19, 10:00:48 »

hát megnézve referenciák meg galériát én ezekhez nem vinnék autót


Én sem.

Ráadásul az ilyen átépítések (G2-be G3 tdi motor + klíma) még profi buherátoroknak is úgy megy, hogy megcsinálja, utána még egy évig cserélgeti a nem megfelelő alkatrészeket, a szétszakadó motortartót, meg a széteső féltengelyt...és az eredmény a végén is, - hogy fogalmazzak - megkérdőjelezhető.

Ültem pár jó átépítésben (nem klímás volt!), de mindig van rajta mit csinálni.

És a váltó is legyen bowdenes, mert a tdi szétcsavarja a rudazatos td/gtd váltót.

Kíváncsi leszek mi lesz ebből.... (Semmi?)

Stuntmanus

VW 1302 S
  


 
 

http://oettingertsv.blogspot.com/
 
"Már nem vagyok annyira fiatal, hogy mindenre azonnal tudjam a választ."
1303LS
« Hozzászólás #16899 Dátum: 2009 Június 19, 07:54:42 »

Szomorú hogy erre büszkék.Nekem égne a pofám,ha így füstölne a dieselem Embarrassed
A dízel teherautóba való ott meg a versenygépek igen is füstülnek, na.
Teccikérteni?
Nem elérhető PBéci
Hozzászólások: 2350


Az élet túl rövid,hogy unalmas autókat vezessünk

« Hozzászólás #16898 Dátum: 2009 Június 19, 05:52:36 »



a szép emlékű bizottság száma jut erről eszembe:
óóójjjehhhehe
Szomorú hogy erre büszkék.Nekem égne a pofám,ha így füstölne a dieselem Embarrassed

Mini 1275 Gt 1974
VW Golf C 1.6D 1984
Nem elérhető vw1966
Hozzászólások: 7993


« Hozzászólás #16897 Dátum: 2009 Június 19, 01:15:01 »

K&N futómű ??????? Ezek mi a pöcsről beszélnek ???? (K&N : szűrő, K&W : futómű  Grin ) Aki a honlapjára le mer írni ilyesmit, az inkább ne nyúljon a kocsimhoz !
hát megnézve referenciák meg galériát én ezekhez nem vinnék autót
Nem elérhető Protheus
Hozzászólások: 20669


Pődör Gergely

« Hozzászólás #16896 Dátum: 2009 Június 19, 00:31:12 »

Én csak jókat hallottam róla
Sajnos vannak szerelok akik a nagykozonseg fele jo hiruek, de a kezuk kozul kikerulo munkak nagyresze fostalicskanak is rossz. :-)
Erdemes tobb velemenyt meghallgatni, aztan ha tovabbra is jonak tunik hozza menni, ha meg nem, messzire elkerulni!
(nekem a jokkarol speciel pont nincs semmi infom) Grin


Buzi, aki fékez! :-)))
Rulezka
« Hozzászólás #16895 Dátum: 2009 Június 18, 23:36:35 »

jaaaaaa, jaaaaaaaaa. 20-30 ezret sajnáltál egy szaros turbójavításra, de majd most sokszázezret nem fogsz sajnálni. értemén.
Grin
gyuri79
« Hozzászólás #16894 Dátum: 2009 Június 18, 22:52:19 »

<beszúrt kép törölve>

a szép emlékű bizottság száma jut erről eszembe:
óóójjjehhhehe
Ezen nekem is megakadt a szemem!Az ilyenektől legszívesebben lefoglalnám az autót aztán gyalogoljon haza.
Nem elérhető AZS
Hozzászólások: 11742


« Hozzászólás #16893 Dátum: 2009 Június 18, 22:52:07 »

attól függ milyen G3, de majd meglátjuk, hogy mennyiben áll meg...


jaaaaaa, jaaaaaaaaa. 20-30 ezret sajnáltál egy szaros turbójavításra, de majd most sokszázezret nem fogsz sajnálni. értemén.
Nem elérhető AZS
Hozzászólások: 11742


« Hozzászólás #16892 Dátum: 2009 Június 18, 22:49:42 »

K&N futómű ??????? Ezek mi a pöcsről beszélnek ???? (K&N : szűrő, K&W : futómű  Grin ) Aki a honlapjára le mer írni ilyesmit, az inkább ne nyúljon a kocsimhoz !



a szép emlékű bizottság száma jut erről eszembe:
óóójjjehhhehe
Oldalak: 1 ... 508 509 510 511 512 [513] 514 515 516 517 518 ... 936
Nyomtatás
 
Ugrás:  

Powered by MySQL Powered by PHP www.bogarhatu.hu - ahol a Bogarazás kezdődik Powered by SMF 1.1.4 | SMF © 2006, Simple Machines LLC
Magyar fordítás: SMF Magyarország
Szabványos XHTML 1.0! Szabványos CSS!
Az oldal 0.137 másodperc alatt készült el 16 lekéréssel.