www.bogarhatu.hu - ahol a Bogarazás kezdődik
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.
Nem érkezett meg az aktiváló e-mail?
2025 Július 20, 07:09:56

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Keresés:     Részletes kereső
Népautós Szilveszter
Pólus Center
2024. december 31.
921218 Hozzaszólás 218 Témában írta 1614 Felhasználó
Legújabb tag: mickilangelo
* Főoldal Bejelentkezés Regisztráció
Oldalak: 1 ... 450 451 452 453 454 [455] 456 457 458 459 460 ... 936
Nyomtatás
Szerző Téma: Öreg, vizes VW-k  (Megtekintve 6195603 alkalommal)
Nem elérhető Balage
Hozzászólások: 6926


Low Fast - többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #19251 Dátum: 2009 December 06, 21:02:17 »

azzal csak az a baj, hogy nem a motor hőmérsékletét veszi figyelembe.

nekem rémlik, hogy pl. a bogárban vagy egy bimetál, ami nem kapcsol, hanem fokozatosan szabályoz, tehát egyszer régen már fel volt találva az okosság ;-)

1971     VW 1300 GT-L
1999     Piaggio Liberty 50 2T
Nem elérhető Kicsi Nelly
Hozzászólások: 3034


20/916-72-61

« Hozzászólás #19250 Dátum: 2009 December 06, 20:55:52 »

jetta eladó.
Ha céget alapítok, a marketing-osztály a tied lesz!
Nem elérhető AZS
Hozzászólások: 11742


« Hozzászólás #19249 Dátum: 2009 December 06, 20:47:08 »

Az a baj, hogy nem kapcsol, hanem folyamatosan változtat a hőfok függvényében és amikor meleg a motor akkor is képes az alapjáratot tönkretenni. A rendszer egyik leglényegesebb része, sajnos. A másik a benzinnyomás...

nekem rémlik, hogy pl. a bogárban vagy egy bimetál, ami nem kapcsol, hanem fokozatosan szabályoz, tehát egyszer régen már fel volt találva az okosság ;-)
Nem elérhető Varázsló
Hozzászólások: 13081


Low Fast -többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #19248 Dátum: 2009 December 06, 20:42:10 »

értem.

(szóval azt csinálja, amit egy húszforintos bimetál, csak ezerszer drágábban és sokkal szarabbul ;-)

Az a baj, hogy nem kapcsol, hanem folyamatosan változtat a hőfok függvényében és amikor meleg a motor akkor is képes az alapjáratot tönkretenni. A rendszer egyik leglényegesebb része, sajnos. A másik a benzinnyomás...

Stuntmanus

VW 1302 S
  


 
 

http://oettingertsv.blogspot.com/
 
"Már nem vagyok annyira fiatal, hogy mindenre azonnal tudjam a választ."
Nem elérhető AZS
Hozzászólások: 11742


« Hozzászólás #19247 Dátum: 2009 December 06, 20:39:38 »


Mivel a K jet nyomásvezérelt rendszer, a blokk oldalára szerelt bemelegedésszabályzó a maximális 3.5 bar-ról a motor melegedésének függvényében csökkenti a nyomást azt hiszem 2.5 bar-ig.  Így egyre kevesebb benzint kap a motor.

értem.

(szóval azt csinálja, amit egy húszforintos bimetál, csak ezerszer drágábban és sokkal szarabbul ;-)
Nem elérhető Varázsló
Hozzászólások: 13081


Low Fast -többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #19246 Dátum: 2009 December 06, 20:36:18 »

valaki árulja már el, hogy miarák ez a bemelegedésszabályozó, és mit csinál?

valami olyasmit, amit egy húszforintos bimetál, csak ezerszer drágábban és sokkal szarabbul?


Mivel a K jet nyomásvezérelt rendszer, a blokk oldalára szerelt bemelegedésszabályzó a maximális 3.5 bar-ról a motor melegedésének függvényében csökkenti a nyomást azt hiszem 2.5 bar-ig.  Így egyre kevesebb benzint kap a motor.

Stuntmanus

VW 1302 S
  


 
 

http://oettingertsv.blogspot.com/
 
"Már nem vagyok annyira fiatal, hogy mindenre azonnal tudjam a választ."
Nem elérhető AZS
Hozzászólások: 11742


« Hozzászólás #19245 Dátum: 2009 December 06, 20:26:57 »

valaki árulja már el, hogy miarák ez a bemelegedésszabályozó, és mit csinál?

valami olyasmit, amit egy húszforintos bimetál, csak ezerszer drágábban és sokkal szarabbul?
Nem elérhető vw1966
Hozzászólások: 7993


« Hozzászólás #19244 Dátum: 2009 December 06, 20:10:19 »

Pont ezt mondom, hogy nincs, mert a K jet egy fos, bizonytalan szar. 1990-ben vettem majdnem 20e Ft-ért ÚJ bemelegedésszabályzót és alig 30e km-ig volt jó, aztán megint hullámzott, biztos mert a benzinnyomás nem volt 100 %-os, csak 97....

Egy adagolót egyszer kell rendberakni és félmillió kilométerig nincs vele semmi gond, maximum egy gáztengely tömítés csere.
megtaláltam donorom fél délutáni netezés után....állítólag a crash előtt rakták rendbe, saját kocsija az embernek (a mese szerint új a bemelegedés szabályzója)...16 km-re van tőlem, van MFA ja amit szintén szeretnék mivel rossz a km órám is... ja és még ezen kívül 7 Golf elbontva amiből 4 1.8 benzin 8V http://racing-bazar.hu/alkatresz/vegyes/golf_ill_alkatreszek
Nem elérhető Maresz
Hozzászólások: 19642


WWW.BUGGARAGE.HU

« Hozzászólás #19243 Dátum: 2009 December 06, 20:09:05 »

Pont ezt mondom, hogy nincs, mert a K jet egy fos, bizonytalan szar. 1990-ben vettem majdnem 20e Ft-ért ÚJ bemelegedésszabályzót és alig 30e km-ig volt jó, aztán megint hullámzott, biztos mert a benzinnyomás nem volt 100 %-os, csak 97....

Egy adagolót egyszer kell rendberakni és félmillió kilométerig nincs vele semmi gond, maximum egy gáztengely tömítés csere.
ami 5e és kész

WEBshop
http://retrocarclub.superwebaruhaz.hu/
Ha müszakivizsga vagy zöldkari kell és problémás az élet:06706223882;06706313882
Kedvezméynes kötelező bizti kötése!
Gyári vw audi seat skoda Alkatrészek beszerzése gyors határidővel,postázva
www.retroautoklub.hu
Nem elérhető Varázsló
Hozzászólások: 13081


Low Fast -többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #19242 Dátum: 2009 December 06, 20:04:12 »

értem de ha azt rendbe rakod sztem kb ugyanannyiból mint egy dízelt akkor az is renben van egy darabig
Pont ezt mondom, hogy nincs, mert a K jet egy fos, bizonytalan szar. 1990-ben vettem majdnem 20e Ft-ért ÚJ bemelegedésszabályzót és alig 30e km-ig volt jó, aztán megint hullámzott, biztos mert a benzinnyomás nem volt 100 %-os, csak 97....

Egy adagolót egyszer kell rendberakni és félmillió kilométerig nincs vele semmi gond, maximum egy gáztengely tömítés csere.

Stuntmanus

VW 1302 S
  


 
 

http://oettingertsv.blogspot.com/
 
"Már nem vagyok annyira fiatal, hogy mindenre azonnal tudjam a választ."
Nem elérhető Maresz
Hozzászólások: 19642


WWW.BUGGARAGE.HU

« Hozzászólás #19241 Dátum: 2009 December 06, 19:54:49 »

értem de ha azt rendbe rakod sztem kb ugyanannyiból mint egy dízelt akkor az is renben van egy darabig
maga motor felujitás egyforma.........

a sallang drágább


-szonda,jeladó,k fej stb............2ac................

WEBshop
http://retrocarclub.superwebaruhaz.hu/
Ha müszakivizsga vagy zöldkari kell és problémás az élet:06706223882;06706313882
Kedvezméynes kötelező bizti kötése!
Gyári vw audi seat skoda Alkatrészek beszerzése gyors határidővel,postázva
www.retroautoklub.hu
Nem elérhető BigBug
Hozzászólások: 28919

« Hozzászólás #19240 Dátum: 2009 December 06, 19:52:38 »

Még nincs vége a K jet sztorinak, majd a végén összeszámolom.


De azt megértem, hogy ez jobb áron volt, mint a dízel, meg jobban megy, meg csendesebb, de a K jethez alapáron jár a szopóálarc, abból is a Heavy Duty kivitel.
értem de ha azt rendbe rakod sztem kb ugyanannyiból mint egy dízelt akkor az is renben van egy darabig

sokkal rosszabb, ha volt de már nincs, annál ha soha nem volt, mert vágyakozni nem fáj annyira, mint emlékezni.....

ui: ha nagy leszek, transportert veszek...........
Nem elérhető Varázsló
Hozzászólások: 13081


Low Fast -többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #19239 Dátum: 2009 December 06, 19:46:50 »

bocs főnök a benzinest hányszor ?

Még nincs vége a K jet sztorinak, majd a végén összeszámolom.


De azt megértem, hogy ez jobb áron volt, mint a dízel, meg jobban megy, meg csendesebb, de a K jethez alapáron jár a szopóálarc, abból is a Heavy Duty kivitel.

Stuntmanus

VW 1302 S
  


 
 

http://oettingertsv.blogspot.com/
 
"Már nem vagyok annyira fiatal, hogy mindenre azonnal tudjam a választ."
Nem elérhető BigBug
Hozzászólások: 28919

« Hozzászólás #19238 Dátum: 2009 December 06, 19:44:44 »

A dízelt egyszer kell rendberakni
bocs főnök a benzinest hányszor ?

sokkal rosszabb, ha volt de már nincs, annál ha soha nem volt, mert vágyakozni nem fáj annyira, mint emlékezni.....

ui: ha nagy leszek, transportert veszek...........
Nem elérhető Varázsló
Hozzászólások: 13081


Low Fast -többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #19237 Dátum: 2009 December 06, 19:42:12 »

A dízelt egyszer kell rendberakni és az 500.000 km. A bemelegedésszabályzó elég bizonytalan, ha hibátlan, akkor is. Nagyon függ minden az üzemanyag nyomástól is. A K jet bizonytalan, akárki akármit is mond.

Stuntmanus

VW 1302 S
  


 
 

http://oettingertsv.blogspot.com/
 
"Már nem vagyok annyira fiatal, hogy mindenre azonnal tudjam a választ."
Nem elérhető Maresz
Hozzászólások: 19642


WWW.BUGGARAGE.HU

« Hozzászólás #19236 Dátum: 2009 December 06, 18:51:10 »

Maresz:
G1 új kormányműved van még eladó?Ha igen mi pénz?
van 14500.-
ez g1

g2 öt hirdettem itt amugy! Grin

WEBshop
http://retrocarclub.superwebaruhaz.hu/
Ha müszakivizsga vagy zöldkari kell és problémás az élet:06706223882;06706313882
Kedvezméynes kötelező bizti kötése!
Gyári vw audi seat skoda Alkatrészek beszerzése gyors határidővel,postázva
www.retroautoklub.hu
Nem elérhető vw1966
Hozzászólások: 7993


« Hozzászólás #19235 Dátum: 2009 December 06, 17:35:47 »

azt meg tudod mondani hogy GX motoré melyikkel egyezik még meg...ha pl. megyek a bontóba tudjam
a rávalónak a Bosch számát honnan tudhatom meg...leolvasom kocsiról nem játszik elvileg más van rajta...van valami számítógépes katalógus?
Nem elérhető drflexes
Hozzászólások: 4531


« Hozzászólás #19234 Dátum: 2009 December 06, 16:48:08 »

jetta eladó.

új számom van:20 592 5434
gyuri79
« Hozzászólás #19233 Dátum: 2009 December 06, 16:47:08 »

Maresz:
G1 új kormányműved van még eladó?Ha igen mi pénz?
Nem elérhető Pityubacsi
Hozzászólások: 36020


« Hozzászólás #19232 Dátum: 2009 December 06, 15:36:55 »

ok 5-15e közöt adok adagolot!
 szabáylzot 20ekörül adják
mindkettö zsákbamacska
 Grin

nem zsákbamacska.
ha szar, visszamegyek és pofánbaszom az eladót. [keményvagyokszmájli]



flex 'em all!
Dízelt vezetni olyan, mint melegnek lenni. Ma már sokkal elfogadottabb, de még mindig szar dolog.
Nem elérhető AZS
Hozzászólások: 11742


« Hozzászólás #19231 Dátum: 2009 December 06, 14:45:35 »

akkor most kereshetne 2x ilyen áron adagolót

GTD-n meg beszarik a turbo pl.

;-)))))
Nem elérhető vw1966
Hozzászólások: 7993


« Hozzászólás #19230 Dátum: 2009 December 06, 14:35:56 »

ok 5-15e közöt adok adagolot!
 szabáylzot 20ekörül adják
mindkettö zsákbamacska
 Grin
azt meg tudod mondani hogy GX motoré melyikkel egyezik még meg...ha pl. megyek a bontóba tudjam
Nem elérhető Maresz
Hozzászólások: 19642


WWW.BUGGARAGE.HU

« Hozzászólás #19229 Dátum: 2009 December 06, 14:33:48 »

szeríntem egy bontott cuccot egy bontott cuccal szokás összehasolítani
egy újat pedig egy újjal
ok 5-15e közöt adok adagolot!
 szabáylzot 20ekörül adják
mindkettö zsákbamacska
 Grin

WEBshop
http://retrocarclub.superwebaruhaz.hu/
Ha müszakivizsga vagy zöldkari kell és problémás az élet:06706223882;06706313882
Kedvezméynes kötelező bizti kötése!
Gyári vw audi seat skoda Alkatrészek beszerzése gyors határidővel,postázva
www.retroautoklub.hu
Nem elérhető BigBug
Hozzászólások: 28919

« Hozzászólás #19228 Dátum: 2009 December 06, 14:29:56 »

szerintem egy felujitot adagoló olcsobb mint egy bemelegedés szabályzó! 48e volt ujba amig lehetet kapni
szeríntem egy bontott cuccot egy bontott cuccal szokás összehasolítani
egy újat pedig egy újjal

sokkal rosszabb, ha volt de már nincs, annál ha soha nem volt, mert vágyakozni nem fáj annyira, mint emlékezni.....

ui: ha nagy leszek, transportert veszek...........
Nem elérhető Maresz
Hozzászólások: 19642


WWW.BUGGARAGE.HU

« Hozzászólás #19227 Dátum: 2009 December 06, 14:26:19 »

akkor most kereshetne 2x ilyen áron adagolót
szerintem egy felujitot adagoló olcsobb mint egy bemelegedés szabályzó! 48e volt ujba amig lehetet kapni

WEBshop
http://retrocarclub.superwebaruhaz.hu/
Ha müszakivizsga vagy zöldkari kell és problémás az élet:06706223882;06706313882
Kedvezméynes kötelező bizti kötése!
Gyári vw audi seat skoda Alkatrészek beszerzése gyors határidővel,postázva
www.retroautoklub.hu
Nem elérhető vw1966
Hozzászólások: 7993


« Hozzászólás #19226 Dátum: 2009 December 06, 13:41:30 »

akkor most kereshetne 2x ilyen áron adagolót
Ja cserébe az 1.8nak ha odataposol az megy is, nem mint az 1.6D.... GTD-n meg beszarik a turbo pl.
Nem elérhető vw1966
Hozzászólások: 7993


« Hozzászólás #19225 Dátum: 2009 December 06, 13:40:10 »

Ajánlottam hogy vegyél dizelt.

 Evil
Az autó eddig pont a felében van mintha, hasonló állapotú dízelt vettem volna. Ráadásul egy dízelre is 100% költenem kellett volna, ha télen is normálisan használom. Szóval úgy vagyok vele a motort rendbe kell tennem egyszer és ha drága is lesz utána többi dolgok már vicces áron vannak.
Nem elérhető BigBug
Hozzászólások: 28919

« Hozzászólás #19224 Dátum: 2009 December 06, 13:27:01 »

Ajánlottam hogy vegyél dizelt.

 Evil
akkor most kereshetne 2x ilyen áron adagolót

sokkal rosszabb, ha volt de már nincs, annál ha soha nem volt, mert vágyakozni nem fáj annyira, mint emlékezni.....

ui: ha nagy leszek, transportert veszek...........
Nem elérhető Pityubacsi
Hozzászólások: 36020


« Hozzászólás #19223 Dátum: 2009 December 06, 13:25:53 »

Ajánlottam hogy vegyél dizelt.

 Evil

erre inkább nem mondok semmit



flex 'em all!
Dízelt vezetni olyan, mint melegnek lenni. Ma már sokkal elfogadottabb, de még mindig szar dolog.
Nem elérhető wob974
Hozzászólások: 13495


« Hozzászólás #19222 Dátum: 2009 December 06, 13:06:57 »

Ajánlottam hogy vegyél dizelt.

 Evil

Nem elérhető vw1966
Hozzászólások: 7993


« Hozzászólás #19221 Dátum: 2009 December 06, 04:01:51 »

Mondjuk ez nem Bosch szám, de megoldom. Wink
Nézte az autósboltos haverom de csak azt hajtogatta "nem akarsz Te olyat újban".
Süni
« Hozzászólás #19220 Dátum: 2009 December 06, 00:21:51 »

063 133 403A ez a száma ETOS-ban ami belevaló...1.8GX motorkód 1988 1.8 GT! Az a baj hogy bevallottan más 1.8 motoré van benne, legalábbis az eladó azt mondta!
Mondjuk ez nem Bosch szám, de megoldom. Wink
Süni
« Hozzászólás #19219 Dátum: 2009 December 06, 00:21:10 »

próbálok rájönni melyikkel egyezik meg de pl KR, PL az szerintem más
Azok 16 szelepesek. Hétfőn megmondom, hogy van -e új.
Nem elérhető vw1966
Hozzászólások: 7993


« Hozzászólás #19218 Dátum: 2009 December 05, 23:06:51 »


Szerintem nincs köztük sok különbség.  A GT és GTi stb. leginkább a torlótárcsa körül levő "tölcsér" kúposságában különböznek. Csomó dolog azonos bennük.
próbálok rájönni melyikkel egyezik meg de pl KR, PL az szerintem más
Nem elérhető Varázsló
Hozzászólások: 13081


Low Fast -többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #19217 Dátum: 2009 December 05, 22:53:05 »

063 133 403A ez a száma ETOS-ban ami belevaló...1.8GX motorkód 1988 1.8 GT! Az a baj hogy bevallottan más 1.8 motoré van benne, legalábbis az eladó azt mondta!


Szerintem nincs köztük sok különbség.  A GT és GTi stb. leginkább a torlótárcsa körül levő "tölcsér" kúposságában különböznek. Csomó dolog azonos bennük.

Stuntmanus

VW 1302 S
  


 
 

http://oettingertsv.blogspot.com/
 
"Már nem vagyok annyira fiatal, hogy mindenre azonnal tudjam a választ."
Nem elérhető vw1966
Hozzászólások: 7993


« Hozzászólás #19216 Dátum: 2009 December 05, 22:51:30 »

Sciroccosok régen tudtak valakit, aki felújítja, asszem 15e volt a cseredarabos. Keresd Bugmastert, szerintem tud hozzájuk elérhetőséget, de ha leolvasod róla a a 10 jegyű Bosch számot, megnézem neked, hogy lehet -e rendelni, s mennyiért.

063 133 403A ez a száma ETOS-ban ami belevaló...1.8GX motorkód 1988 1.8 GT! Az a baj hogy bevallottan más 1.8 motoré van benne, legalábbis az eladó azt mondta!
Süni
« Hozzászólás #19215 Dátum: 2009 December 05, 22:40:57 »

Nem tudsz nekem bemelegedés szabályzót? Nem hiszem el hogy senki sem tudja itt megcsinálni Győrben, mindenki széttárja a kezét... Ja van egy szürke-fehér vezeték ami jön fel a hidegindító szelep vezetéke mellet, ezt valaki hozzásodorta trafó egyik pontjára menő vezetékhez....az mi?
Sciroccosok régen tudtak valakit, aki felújítja, asszem 15e volt a cseredarabos. Keresd Bugmastert, szerintem tud hozzájuk elérhetőséget, de ha leolvasod róla a a 10 jegyű Bosch számot, megnézem neked, hogy lehet -e rendelni, s mennyiért.
Nem elérhető Varázsló
Hozzászólások: 13081


Low Fast -többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #19214 Dátum: 2009 December 05, 21:52:20 »

Nem hiszem el hogy nem lehet jóra megcsinálni!


Biztos meglehet csakhogy.

Ezek a K Jetes autók akkor kerültek be az országba, amikor a gengszertváltás volt, és amikor egy-egy maszek szerviznek azt mondták, hogy a diagnosztikai célszerszámok hozzá félmillióba kerülnek, akkor a magyarparaszt azonnal azt gondolta, hogy majd megoldja okosba, pár ember elment a hivatalos Bosch trainingre, ezek értenek hozzá, de szerszám hiányában a tippelgetések mezeje van csak. Pár ember meg önszorgalomból megcsinálta azokat a differenciál nyomásmérőket, stb. amik kellenek hozzá, azok meg saját kárukon, mega szopásokkal tudnak valamit, de utálják az egészet. Akiknek meg elmondták, hogy mit miért és hogyan kell mérni, azoknak meg soha nem volt rendes eszközük hozzá, de legalább tudják, hogy mi micsoda. Eleve nem sok ilyen autó van, nem álltak rá szervizek, szóval elég reménytelen ügy.


Bontóból mechanikus Pierburg 2B (nem 2E vagy 2E2!!) karbi szívócsővel, kihagyni az üzapumpát, kidobálni minden vackot és kész. 
Ha vesztes típus vagy, akkor esetleg egy 30e Ft-os karbifelújítás.

Stuntmanus

VW 1302 S
  


 
 

http://oettingertsv.blogspot.com/
 
"Már nem vagyok annyira fiatal, hogy mindenre azonnal tudjam a választ."
Nem elérhető vw1966
Hozzászólások: 7993


« Hozzászólás #19213 Dátum: 2009 December 05, 21:44:08 »

Bontott is megfelel ha működik!
Nem hiszem el hogy nem lehet jóra megcsinálni!
Nem elérhető vw1966
Hozzászólások: 7993


« Hozzászólás #19212 Dátum: 2009 December 05, 21:30:37 »

megszünt
Bontott is megfelel ha működik!
Oldalak: 1 ... 450 451 452 453 454 [455] 456 457 458 459 460 ... 936
Nyomtatás
 
Ugrás:  

Powered by MySQL Powered by PHP www.bogarhatu.hu - ahol a Bogarazás kezdődik Powered by SMF 1.1.4 | SMF © 2006, Simple Machines LLC
Magyar fordítás: SMF Magyarország
Szabványos XHTML 1.0! Szabványos CSS!
Az oldal 0.134 másodperc alatt készült el 16 lekéréssel.