www.bogarhatu.hu - ahol a Bogarazás kezdődik
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.
Nem érkezett meg az aktiváló e-mail?
2025 Július 19, 16:24:50

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Keresés:     Részletes kereső
Népautós Szilveszter
Pólus Center
2024. december 31.
921218 Hozzaszólás 218 Témában írta 1614 Felhasználó
Legújabb tag: mickilangelo
* Főoldal Bejelentkezés Regisztráció
Oldalak: 1 ... 440 441 442 443 444 [445] 446 447 448 449 450 ... 936
Nyomtatás
Szerző Téma: Öreg, vizes VW-k  (Megtekintve 6190459 alkalommal)
RNIE
« Hozzászólás #19651 Dátum: 2010 Január 12, 18:49:20 »

Kis alkuval,a lentebb említett tálca sörért elvinném Cool
Nem elérhető vw1966
Hozzászólások: 7993


« Hozzászólás #19650 Dátum: 2010 Január 12, 18:36:31 »

Bde !



<beszúrt kép törölve>


hol a tükörállító?  Shocked Shocked Shocked
Nem elérhető BigBug
Hozzászólások: 28919

« Hozzászólás #19649 Dátum: 2010 Január 12, 11:19:31 »

Bde !












sokkal rosszabb, ha volt de már nincs, annál ha soha nem volt, mert vágyakozni nem fáj annyira, mint emlékezni.....

ui: ha nagy leszek, transportert veszek...........
Nem elérhető BigBug
Hozzászólások: 28919

« Hozzászólás #19648 Dátum: 2010 Január 11, 11:57:27 »

1988 vagy 89-es g2 1,6D autómata 3 ajtós, első tulajtól aki null kilóméteresen vásárolta eladó SOS
az autó mindenhol össze volt törve de látható kisebb zúzódások karcolások voltak
a szar minőségű javítások látszanak is
a belső tér gyönyörű
jelenleg be van szorulva az önindítója cca 6000.-ft-os probléma de pöcc röff indul
jelenleg nincs rajta műszakivizsga és zöldkártya sem
az ára fix 100.000.-Ft
van róla pár képem amit emilben megosztok szívesen ,csak a hibákat fényképeztem

akit ízgat keressen privátban egy karton sörért összehozom az eladóval  Wink

sokkal rosszabb, ha volt de már nincs, annál ha soha nem volt, mert vágyakozni nem fáj annyira, mint emlékezni.....

ui: ha nagy leszek, transportert veszek...........
gyuri79
« Hozzászólás #19647 Dátum: 2010 Január 10, 22:25:13 »

Megint a sárga fényszórók,de...

Nem elérhető KIZS
Hozzászólások: 7984


« Hozzászólás #19646 Dátum: 2010 Január 10, 22:10:08 »

Esküszöm, hogy be is írtam, hogy majd jön valami nagyokos és elmagyarázza, hogy a feszültség effektív értékének arányában világít az izzó és ha rádugunk egy sima multimétert akkor is kisebb feszültséget látunk, de kitöröltem.   Grin Grin Grin ;DMindegy, ez így működik, tanuljátok meg! 

Megspóroltál volna nekem két sort...

A logika csodálatos dolog, de azért nem mindig ér fel az úgynevezett gondolkodással.
Azt amit tudunk, pillanatnyilag emígyen lehetne összegezni: Kezdetben vala a semmi, ami felrobbant.
Nem elérhető Varázsló
Hozzászólások: 13081


Low Fast -többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #19645 Dátum: 2010 Január 10, 22:06:54 »

A végeredmény nagyjából ugyanaz, mintha feszültséget vitte volna lentebb. Legalábbis a hagyományos izzó szempontjából.
Sőt ha egy kevésbé érzékeny feszmérőt dugsz rá, akkor valszeg azon is csak a feszültség csökkenését látod.

Esküszöm, hogy be is írtam, hogy majd jön valami nagyokos és elmagyarázza, hogy a feszültség effektív értékének arányában világít az izzó és ha rádugunk egy sima multimétert akkor is kisebb feszültséget látunk, de kitöröltem.   Grin Grin Grin ;DMindegy, ez így működik, tanuljátok meg! 

Stuntmanus

VW 1302 S
  


 
 

http://oettingertsv.blogspot.com/
 
"Már nem vagyok annyira fiatal, hogy mindenre azonnal tudjam a választ."
Süni
« Hozzászólás #19644 Dátum: 2010 Január 10, 22:06:28 »

Sőt ha egy kevésbé érzékeny feszmérőt dugsz rá, akkor valszeg azon is csak a feszültség csökkenését látod.
Ez történt, azért mertem állítani. De most már okosabb lettem, hála a Mesternek!  Grin
Nem elérhető KIZS
Hozzászólások: 7984


« Hozzászólás #19643 Dátum: 2010 Január 10, 22:01:11 »

Valószínű igazad van, amiben madzag és áram van, ahhoz hülye vagyok.  Embarrassed

A végeredmény nagyjából ugyanaz, mintha feszültséget vitte volna lentebb. Legalábbis a hagyományos izzó szempontjából.
Sőt ha egy kevésbé érzékeny feszmérőt dugsz rá, akkor valszeg azon is csak a feszültség csökkenését látod.

A logika csodálatos dolog, de azért nem mindig ér fel az úgynevezett gondolkodással.
Azt amit tudunk, pillanatnyilag emígyen lehetne összegezni: Kezdetben vala a semmi, ami felrobbant.
Süni
« Hozzászólás #19642 Dátum: 2010 Január 10, 21:51:44 »

Ugyanazt a feszt kapja, de PWM (pulse width modulation) jelet, azaz négyszögjelet és a kitöltési tényezőjét változtatják. Csak a pontosság kedvéért.  Wink
Valószínű igazad van, amiben madzag és áram van, ahhoz hülye vagyok.  Embarrassed
Nem elérhető Varázsló
Hozzászólások: 13081


Low Fast -többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #19641 Dátum: 2010 Január 10, 21:47:35 »

Meg az is fantasztikus, hogy pl a fék és helyzetjelző izzó hátul nem két szálas, hanem különböző feszt kap uganaz az izzó, így változtatja a fényerejét. A másik jóság, amikor vonóhorgot akar utólag a tulaj. A régi rendszerhez 2000.- Ft a visszajelző készlet, az újhoz meg 25.000.-  Undecided

Ugyanazt a feszt kapja, de PWM (pulse width modulation) jelet, azaz négyszögjelet és a kitöltési tényezőjét változtatják. Csak a pontosság kedvéért.  Wink

Stuntmanus

VW 1302 S
  


 
 

http://oettingertsv.blogspot.com/
 
"Már nem vagyok annyira fiatal, hogy mindenre azonnal tudjam a választ."
Süni
« Hozzászólás #19640 Dátum: 2010 Január 10, 21:44:04 »

Meg az is fantasztikus, hogy pl a fék és helyzetjelző izzó hátul nem két szálas, hanem különböző feszt kap uganaz az izzó, így változtatja a fényerejét. A másik jóság, amikor vonóhorgot akar utólag a tulaj. A régi rendszerhez 2000.- Ft a visszajelző készlet, az újhoz meg 25.000.-  Undecided
Nem elérhető KIZS
Hozzászólások: 7984


« Hozzászólás #19639 Dátum: 2010 Január 10, 21:38:17 »

Mondjuk ezt sosem értettem mi a f*sznak 8000 féle csatlakozót csinálni, a mai kocskba elég lenne mindent usb-vel vagy hdmi-vel összekötni a régiekben meg max rs232-vel avagy ltp1-el.

Hát nagyjából itt járunk most. Mondjuk a csatlakozók persze mindenfélék, de a soros adatátvitel nagy divat lett.
Ez azért is jó, mert ha egy drót elszakad, akkor meghal minden, de az is jó amikor lenyomod a dudát és 1.5 másodperc múlva hallod a hangot (vagy a fénykürtnél a fényt). A kollegám C5-ében legalábbis ilyen. Fölösleges rádudálnod a gyalogosra, mert már rég matrica lett belőle mire a kürt megszólal...

Viszont ha elcseszik a szoftvert a computerben, akkor csak lesel, hogy miért pörög fel a motor fénykürtre és miért kanyarodik balra a kocsi, ha dudálsz.

Vicces lenne egy autópálya-felüljárón mondjuk egy mikrohullámúból kiszerelt kütyüvel jeleket lőni a kocsikra. 5000 forintból egy egész napos káoszt tudnánk okozni Smiley
« Utoljára szerkesztve: 2010 Január 10, 21:40:40 írta KIZS »

A logika csodálatos dolog, de azért nem mindig ér fel az úgynevezett gondolkodással.
Azt amit tudunk, pillanatnyilag emígyen lehetne összegezni: Kezdetben vala a semmi, ami felrobbant.
gyuri79
« Hozzászólás #19638 Dátum: 2010 Január 10, 21:31:43 »

Cool
<beszúrt kép törölve>
király
csak az a prizma ne lenne lámpák között
látom azért másnak is tetszenek rajtam kívül Smiley
Nem elérhető AMZ-970
Hozzászólások: 871


« Hozzászólás #19637 Dátum: 2010 Január 10, 19:14:33 »

 Cool
Nem elérhető suki
Hozzászólások: 675


20/4848-392

« Hozzászólás #19636 Dátum: 2010 Január 10, 19:13:09 »

ÜDVW.
Ha érdekel valakit a vw polo coupe 1990/5. havi,5 sebeséges,hengerenkénti,fogyasztása 5liter/100km, sürgösen eladó 250e.ft, vagy 200e.ft+valami bármi!!
Friss müszaki,stb.!
CSAK TELEFONON ÉRDEKLŐDJETEK LÉGYSZIVES!!
20/4848-392

[a csatolmányt egy admin törölte]
« Utoljára szerkesztve: 2010 Január 11, 19:35:23 írta suki »
Nem elérhető Varázsló
Hozzászólások: 13081


Low Fast -többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #19635 Dátum: 2010 Január 10, 15:48:10 »


Furcsa világot élünk.
Amikor nekem volt Golf egyesem, akkor mindenki a nagylámpás, "kocka órásért" volt oda és gáz volt a kislámpa, most meg vásárlók (és eladók) egy bizonyos rétege (amelyet egy honlap címével szoktam jellemezni) ebben látják a menőséget, a cool-ságot és az abszolút értéket, hogy a golf I-es kislámpás és a legmenőbb, ha még az a 0.2 mm-es szottyadt lemezbők hajtogatott fémlökös van rajta, mert akkor rá lehet tenni 16-os polírfelnit, taiwani (akciósan 62e Ft) űberszar gewindét és akkor kiskakas lehetsz a szemétdombon. Ami nagyon jó, úgy is mondhatnám zsíros 10-es. Cult.

Ez a csávó is szerzett már nagyon értékes felnit (nem is adja el), de a sárvédő csak ezután következett, hiszen az nem baj, ha a perem úgy el van rohadva, hogy a szembe jövő kamion szele lekapja, mint a kartonpapírt, lényeg a felni. Fényképet nem tud csinálni mert hülye, mint egy haszonállat, de nem lennék meglepődve, ha ez is polírfelni lenne.

Az egész egy szánalmas klisé, de ezek nagyon "egyedinek" gondolják. Talán még a motortér tetőt patkányosítani kellene. Az is eredeti ötlet.

 

Stuntmanus

VW 1302 S
  


 
 

http://oettingertsv.blogspot.com/
 
"Már nem vagyok annyira fiatal, hogy mindenre azonnal tudjam a választ."
RNIE
« Hozzászólás #19634 Dátum: 2010 Január 10, 13:16:18 »

kislámpás,automata G1 50-ért

http://racing-bazar.hu/utcai/szemelyauto/golf_1_1978
Nem elérhető Pityubacsi
Hozzászólások: 36020


« Hozzászólás #19633 Dátum: 2010 Január 09, 22:29:25 »

...mert nem hartling hanem harting.

fény és hangtechnikában gyakori..

http://www.harting-connectivity-networks.de/en/produkte/produktauswahl/industrie-steckverbinder-han

köszi  Kiss



flex 'em all!
Dízelt vezetni olyan, mint melegnek lenni. Ma már sokkal elfogadottabb, de még mindig szar dolog.
Sompi
« Hozzászólás #19632 Dátum: 2010 Január 09, 22:15:00 »

egy bogárban láttam motortérben "hartling" csatlakozó van tűzfalon, lecsatolja és jöhet ki a motor

az milyen?
a gugli nem dob rá semmit

...mert nem hartling hanem harting.

fény és hangtechnikában gyakori..

http://www.harting-connectivity-networks.de/en/produkte/produktauswahl/industrie-steckverbinder-han
Nem elérhető Pityubacsi
Hozzászólások: 36020


« Hozzászólás #19631 Dátum: 2010 Január 09, 22:12:56 »

egy bogárban láttam motortérben "hartling" csatlakozó van tűzfalon, lecsatolja és jöhet ki a motor

az milyen?
a gugli nem dob rá semmit



flex 'em all!
Dízelt vezetni olyan, mint melegnek lenni. Ma már sokkal elfogadottabb, de még mindig szar dolog.
Nem elérhető Pityubacsi
Hozzászólások: 36020


« Hozzászólás #19630 Dátum: 2010 Január 09, 22:11:50 »

Mondjuk ezt sosem értettem mi a f*sznak 8000 féle csatlakozót csinálni, a mai kocskba elég lenne mindent usb-vel vagy hdmi-vel összekötni a régiekben meg max rs232-vel avagy ltp1-el.

azért, hogy a paraszt a gyárban/szervizben/garázsban ne tudja szarul összedugni.



flex 'em all!
Dízelt vezetni olyan, mint melegnek lenni. Ma már sokkal elfogadottabb, de még mindig szar dolog.
Nem elérhető Maresz
Hozzászólások: 19642


WWW.BUGGARAGE.HU

« Hozzászólás #19629 Dátum: 2010 Január 09, 20:48:45 »

sárga izzó
bá ezen tuningoltam kicsit

WEBshop
http://retrocarclub.superwebaruhaz.hu/
Ha müszakivizsga vagy zöldkari kell és problémás az élet:06706223882;06706313882
Kedvezméynes kötelező bizti kötése!
Gyári vw audi seat skoda Alkatrészek beszerzése gyors határidővel,postázva
www.retroautoklub.hu
Nem elérhető slavia919
Hozzászólások: 12091


« Hozzászólás #19628 Dátum: 2010 Január 09, 19:47:26 »

Mert amikor a Bosch elkezdte ezeket a csatlakozókat gyártani, akkor rs232 csak a NASA-nak volt és atomfegyverekkel őrizték.
Akkor még. Lehet nekiállok forrasztgatni, meg kifejlesztek egy PCI expresses diagnosztikai karit is.  Grin

Keresek afterbe díszlécet kesztyűtartó ajtóra!
Nem elérhető Varázsló
Hozzászólások: 13081


Low Fast -többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #19627 Dátum: 2010 Január 09, 19:24:55 »

Mondjuk ezt sosem értettem mi a f*sznak 8000 féle csatlakozót csinálni, a mai kocskba elég lenne mindent usb-vel vagy hdmi-vel összekötni a régiekben meg max rs232-vel avagy ltp1-el.

Mert amikor a Bosch elkezdte ezeket a csatlakozókat gyártani, akkor rs232 csak a NASA-nak volt és atomfegyverekkel őrizték.

Stuntmanus

VW 1302 S
  


 
 

http://oettingertsv.blogspot.com/
 
"Már nem vagyok annyira fiatal, hogy mindenre azonnal tudjam a választ."
Nem elérhető vw1966
Hozzászólások: 7993


« Hozzászólás #19626 Dátum: 2010 Január 09, 18:34:01 »

szerintem nem pont olyan....de mostmár összehasonlítom
a PC ben vastagabbak a lábak --- nem lehet összedugni, a műanyag része is kicsit más de attól még összemenne
Nem elérhető vw1966
Hozzászólások: 7993


« Hozzászólás #19625 Dátum: 2010 Január 09, 18:27:44 »

Mondjuk ezt sosem értettem mi a f*sznak 8000 féle csatlakozót csinálni, a mai kocskba elég lenne mindent usb-vel vagy hdmi-vel összekötni a régiekben meg max rs232-vel avagy ltp1-el.
egy bogárban láttam motortérben "hartling" csatlakozó van tűzfalon, lecsatolja és jöhet ki a motor
Nem elérhető slavia919
Hozzászólások: 12091


« Hozzászólás #19624 Dátum: 2010 Január 09, 18:23:52 »

Mondjuk ezt sosem értettem mi a f*sznak 8000 féle csatlakozót csinálni, a mai kocskba elég lenne mindent usb-vel vagy hdmi-vel összekötni a régiekben meg max rs232-vel avagy ltp1-el.

Keresek afterbe díszlécet kesztyűtartó ajtóra!
Nem elérhető vw1966
Hozzászólások: 7993


« Hozzászólás #19623 Dátum: 2010 Január 09, 18:20:18 »

Rossz számítógépből tudsz szerezni (nekem sincs felesleges sajnos).

szerintem nem pont olyan....de mostmár összehasonlítom
Nem elérhető slavia919
Hozzászólások: 12091


« Hozzászólás #19622 Dátum: 2010 Január 09, 18:04:29 »

Rossz számítógépből tudsz szerezni (nekem sincs felesleges sajnos).

ha tényleg sima patás csati akkor adok mázsaszám, csak egy címet kérek ahova küldhetem.  Roll Eyes Cool

Keresek afterbe díszlécet kesztyűtartó ajtóra!
Nem elérhető stonemen
Hozzászólások: 17318


« Hozzászólás #19621 Dátum: 2010 Január 09, 18:02:24 »

Rossz számítógépből tudsz szerezni (nekem sincs felesleges sajnos).

ennek az ellendarabját keresem!
gyuri79
« Hozzászólás #19620 Dátum: 2010 Január 09, 17:55:04 »

ennek az ellendarabját keresem!
világosban megnézem a kábelköteges dobozomat,hátha...(holnap)
gyuri79
« Hozzászólás #19619 Dátum: 2010 Január 09, 17:53:50 »

mitől?
Amitől Nektek egy bogár,vagy busz Wink
Nem elérhető slavia919
Hozzászólások: 12091


« Hozzászólás #19618 Dátum: 2010 Január 09, 17:34:17 »

ennek az ellendarabját keresem!
wazg ez nem pont olyan mint a sima patás tápcsati?

Keresek afterbe díszlécet kesztyűtartó ajtóra!
Nem elérhető vw1966
Hozzászólások: 7993


« Hozzászólás #19617 Dátum: 2010 Január 09, 17:32:17 »

Négypólusú csatim van, apa/anya. Hogy "olyan"-e, azt nem tudom.... Ha kell, írj egy címet.

ennek az ellendarabját keresem!

[a csatolmányt egy admin törölte]
Nem elérhető slavia919
Hozzászólások: 12091


« Hozzászólás #19616 Dátum: 2010 Január 09, 17:17:12 »

szép

mitől?

Keresek afterbe díszlécet kesztyűtartó ajtóra!
Nem elérhető AZS
Hozzászólások: 11742


« Hozzászólás #19615 Dátum: 2010 Január 09, 17:11:12 »

Ez szép


melyik?
gyuri79
« Hozzászólás #19614 Dátum: 2010 Január 09, 17:08:37 »

Ez szép,vwortex-en egyik srácé

Nem elérhető gsattila
Hozzászólások: 11538

« Hozzászólás #19613 Dátum: 2010 Január 09, 16:46:43 »

Négypólusú csatim van, apa/anya. Hogy "olyan"-e, azt nem tudom.... Ha kell, írj egy címet.

Egy T elosztót kell beiktatni motortérben és egy gumicsövet ráhúzni km órára...vákuumot néz...de ez a része még nem teljesen tiszta.

Nincs egy olyan 4 lábú csatlakozód valami kábelköteg maradványon?
Nem elérhető vw1966
Hozzászólások: 7993


« Hozzászólás #19612 Dátum: 2010 Január 09, 16:35:28 »

Úgy látom, kiokosodtál a témában. Ehhez nem kell kompjúter is? Mondjuk az átlagfogyasztást is a műszeregységben elhelyezett okosság számolja, nem a kompjúter?

MFA beépítés röviden, elméletem szerint!

Kétcsatlakozós műszerfalnál!

- a kormány kapcsolótól fel kell húzni a 4 vezetéket az óráig
    -> a fekete csatlakozó 12es lábára feketét, a 13-asra pirosat kötni
    -> a fehér csatlakozó 9es lábára a fehéret a 7-esre kéket kötni
- a motortérből be kell húzni 2vezetéket, olajhőfok, külső hőmérséklet gombától ezek a fehér stekkerbe mennek
    -> külső hőmérséklet 11es, olajhőfok a 12es lábra kötni

A fekete és fehér csatlakozóban valószínű nincsenek meg a plusz lábak ezért kell egy másik amiből, fogóval kihúzom és átrakom a kocsiban lévőbe.

A fogyasztáshoz meg be kell kötni az átfolyásmérőt! Kb. ennyire jutottam eddig. A műszercsoport és a kar már megvan, de nem akarok gányolni így kéne a karhoz való 4lábú stekker.

http://www.doppel-wobber.de/wbb2/Information_3_VW-Golf-MFA.html
http://www.doppel-wobber.de/wbb2/Information_161_VW-Golf-MFA-nachruesten.html
http://forums.vwvortex.com/zerothread?id=295039
Oldalak: 1 ... 440 441 442 443 444 [445] 446 447 448 449 450 ... 936
Nyomtatás
 
Ugrás:  

Powered by MySQL Powered by PHP www.bogarhatu.hu - ahol a Bogarazás kezdődik Powered by SMF 1.1.4 | SMF © 2006, Simple Machines LLC
Magyar fordítás: SMF Magyarország
Szabványos XHTML 1.0! Szabványos CSS!
Az oldal 0.137 másodperc alatt készült el 16 lekéréssel.