www.bogarhatu.hu - ahol a Bogarazás kezdődik
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.
Nem érkezett meg az aktiváló e-mail?
2025 Július 18, 19:01:36

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Keresés:     Részletes kereső
Népautós Szilveszter
Pólus Center
2024. december 31.
921218 Hozzaszólás 218 Témában írta 1614 Felhasználó
Legújabb tag: mickilangelo
* Főoldal Bejelentkezés Regisztráció
Oldalak: 1 ... 896 897 898 899 900 [901] 902 903 904 905 906 ... 936
Nyomtatás
Szerző Téma: Öreg, vizes VW-k  (Megtekintve 6180441 alkalommal)
Nem elérhető cdrw
Hozzászólások: 6251


« Hozzászólás #1411 Dátum: 2006 Augusztus 21, 19:34:16 »

én is láttam ma a soroksárin.
még mutattam is neki, hogy milyen faszályos gép.

akkor egesz nap ezt a gepet szaratta a jo varosi forgalomba  Smiley

nem is tudtam, hogy ez is a Gyurie.... evekig mellete parkoltam, pontosabban az autom a 911-ese mellett  Smiley
Nem elérhető Pityubacsi
Hozzászólások: 36020


« Hozzászólás #1410 Dátum: 2006 Augusztus 21, 19:18:59 »

ezt a vasat ma lattam a moszkva ternel
nem vizes, nem vw, de azert szep  Smiley

én is láttam ma a soroksárin.
még mutattam is neki, hogy milyen faszályos gép.



flex 'em all!
Dízelt vezetni olyan, mint melegnek lenni. Ma már sokkal elfogadottabb, de még mindig szar dolog.
Nem elérhető Maresz
Hozzászólások: 19642


WWW.BUGGARAGE.HU

« Hozzászólás #1409 Dátum: 2006 Augusztus 21, 17:16:42 »

ezt a vasat ma lattam a moszkva ternel
nem vizes, nem vw, de azert szep  Smiley

gombos gyurié

WEBshop
http://retrocarclub.superwebaruhaz.hu/
Ha müszakivizsga vagy zöldkari kell és problémás az élet:06706223882;06706313882
Kedvezméynes kötelező bizti kötése!
Gyári vw audi seat skoda Alkatrészek beszerzése gyors határidővel,postázva
www.retroautoklub.hu
Nem elérhető cdrw
Hozzászólások: 6251


« Hozzászólás #1408 Dátum: 2006 Augusztus 21, 16:49:01 »

ezt a vasat ma lattam a moszkva ternel
nem vizes, nem vw, de azert szep  Smiley


[melléklet törölve a rendszer által]
Nem elérhető Maresz
Hozzászólások: 19642


WWW.BUGGARAGE.HU

« Hozzászólás #1407 Dátum: 2006 Augusztus 20, 17:06:48 »

Szombat de a 6-oson Érd magasságában kb 15 Golf1-2-Corrado jött velem szemben.. Csak nem vmi tali volt ?  Shocked
vw fanatic tali gárdony
képek az oldalamon

WEBshop
http://retrocarclub.superwebaruhaz.hu/
Ha müszakivizsga vagy zöldkari kell és problémás az élet:06706223882;06706313882
Kedvezméynes kötelező bizti kötése!
Gyári vw audi seat skoda Alkatrészek beszerzése gyors határidővel,postázva
www.retroautoklub.hu
Süni
« Hozzászólás #1406 Dátum: 2006 Augusztus 20, 16:54:54 »

Szombat de a 6-oson Érd magasságában kb 15 Golf1-2-Corrado jött velem szemben.. Csak nem vmi tali volt ?  Shocked
Nem elérhető cdrw
Hozzászólások: 6251


« Hozzászólás #1405 Dátum: 2006 Augusztus 20, 11:34:55 »

Wolfsberg 2006
http://www.vw-page.at



Nem elérhető cdrw
Hozzászólások: 6251


« Hozzászólás #1404 Dátum: 2006 Augusztus 18, 16:45:48 »

http://www.vwvortex.com/artman/publish/vortex_news/article_1814.shtml
erdekes cikk az EOS gyartasarol...
Nem elérhető cdrw
Hozzászólások: 6251


« Hozzászólás #1403 Dátum: 2006 Augusztus 18, 10:28:30 »

http://totalcar.hu/magazin/hirek/?main:2006.08.17.&276468
ez a golf pluss amugy is megosztotta  a vw vasarlokat, es akkor most meg kamu terepjarot is csinalnak belole  Grin
http://index.hu/cikkepek/totalcar/magazin/hirek/vw/plus/.gdata/gp_crossgolf.jpg
ja es 1.4-es motorra is lesz  Grin
Süni
« Hozzászólás #1402 Dátum: 2006 Augusztus 17, 20:42:32 »

Nem öreg, de vizes !

Nem elérhető cdrw
Hozzászólások: 6251


« Hozzászólás #1401 Dátum: 2006 Augusztus 16, 21:53:34 »

felniket figyeljetek:
http://www.carstyling.hu/car_shower.php?id=6040

 Smiley
Nem elérhető Pityubacsi
Hozzászólások: 36020


« Hozzászólás #1400 Dátum: 2006 Augusztus 16, 19:16:03 »

már megint ez a globalizáció!  MULTIméter!
ellenállást legyél szíves legközelebb ellenállásmérővel mérni!

(amúgy tudod mi az ellenállás mértékegysége?

partizán/m2)

nekötözköggyél, jó!
én konzumidióta vagyok és pont!! :-))



flex 'em all!
Dízelt vezetni olyan, mint melegnek lenni. Ma már sokkal elfogadottabb, de még mindig szar dolog.
Nem elérhető BlackPsenior
Hozzászólások: 19077

« Hozzászólás #1399 Dátum: 2006 Augusztus 16, 19:06:46 »

multiméterrel mértem ellenállást

már megint ez a globalizáció!  MULTIméter!
ellenállást legyél szíves legközelebb ellenállásmérővel mérni!

(amúgy tudod mi az ellenállás mértékegysége?

partizán/m2)
Nem elérhető Pityubacsi
Hozzászólások: 36020


« Hozzászólás #1398 Dátum: 2006 Augusztus 16, 18:57:06 »

Ja és már annyiszor akartam mondani:
Ha valaki ilyesvajta Xaktás hibákra orvosságot talál az jó lenne ha leírná itt hogy mi volt a megoldás.
Ne csak a "segícccsetekmááámeeeelfogyottatudomány" legyen a fontos.
Sokan tanulnának belőle biztos.

multiméterrel mértem ellenállást, ami a kulcs elfordításának hatására lement (majdnem) nullára, ebből következtettem, hogy jó.
most éppen működött, amikor otthagytam, de nemtom mitől.



flex 'em all!
Dízelt vezetni olyan, mint melegnek lenni. Ma már sokkal elfogadottabb, de még mindig szar dolog.
Nem elérhető cdrw
Hozzászólások: 6251


« Hozzászólás #1397 Dátum: 2006 Augusztus 16, 18:23:43 »

uton az uj muanyag golf.... avagy feltamad a golf country  Grin
http://totalcar.hu/magazin/hirek/?main:2006.08.16.&276370
1303LS
« Hozzászólás #1396 Dátum: 2006 Augusztus 16, 17:40:04 »

Mivel mérted?
Terheletlenül lehet hogy jót mutat, viszont terhelve összefossa magát néha.(kis terhelés is terhelés)


Ja és már annyiszor akartam mondani:
Ha valaki ilyesvajta Xaktás hibákra orvosságot talál az jó lenne ha leírná itt hogy mi volt a megoldás.
Ne csak a "segícccsetekmááámeeeelfogyottatudomány" legyen a fontos.
Sokan tanulnának belőle biztos.
1303LS
« Hozzászólás #1395 Dátum: 2006 Augusztus 16, 17:37:42 »

buzi!!
mondom, hogy a betét jó :-PPP

Mivel mérted?
Terheletlenül lehet hogy jót mutat, viszont terhelve összefossa magát néha.(kis terhelés is terhelés)
Nem elérhető cdrw
Hozzászólások: 6251


« Hozzászólás #1394 Dátum: 2006 Augusztus 15, 22:08:16 »

nagyon szep:


nagyon eros:


nagyon viccces:

 Grin
Nem elérhető cdrw
Hozzászólások: 6251


« Hozzászólás #1393 Dátum: 2006 Augusztus 15, 21:58:06 »

összelegóztam a golfot.
néha elndul, meg megy meg ilyenek.

viszont van egy x-aktás jelenség.
gyújtáskapcsoló betét hibátlan (kimértem).
ha direktbe betolok egy drótot a hozzá menő csatiba, akkor pörög az indítómotor.
ha összeillesztem ezt a 2 egységet, akkor néha indít, néha nem.
mintha elszipkázná valami a delejt.

menjek autóvillanyoshoz?
ha igen, akkor mondjatok egy megbízható öreg szakit lécci.

sarukat megtisztogattad mindenhol? smirgli WD-40 parositas csodakra kepes Smiley
onindito milyen? tok konnyo leszedni, es egy jo kis zsirzas, pucolas arra is raferhet  Grin hatha....

tobb 5letem nincs  Roll Eyes
Nem elérhető ESZ-764
Hozzászólások: 2746


Samu 66

« Hozzászólás #1392 Dátum: 2006 Augusztus 15, 21:42:34 »

buzi!!
mondom, hogy a betét jó :-PPP
nem kételkedek a kimérötudományodban ,páne ha serröl van szó,de próbáld meg egy másik betéttel is.  Kiss

Nem elérhető Pityubacsi
Hozzászólások: 36020


« Hozzászólás #1391 Dátum: 2006 Augusztus 15, 21:38:00 »

akkor csak a betét a szar, cseréld ki, szárnyasra Grin

buzi!!
mondom, hogy a betét jó :-PPP



flex 'em all!
Dízelt vezetni olyan, mint melegnek lenni. Ma már sokkal elfogadottabb, de még mindig szar dolog.
Nem elérhető ESZ-764
Hozzászólások: 2746


Samu 66

« Hozzászólás #1390 Dátum: 2006 Augusztus 15, 21:25:59 »

összelegóztam a golfot.
néha elndul, meg megy meg ilyenek.

viszont van egy x-aktás jelenség.
gyújtáskapcsoló betét hibátlan (kimértem).
ha direktbe betolok egy drótot a hozzá menő csatiba, akkor pörög az indítómotor.
ha összeillesztem ezt a 2 egységet, akkor néha indít, néha nem.
mintha elszipkázná valami a delejt.

menjek autóvillanyoshoz?
ha igen, akkor mondjatok egy megbízható öreg szakit lécci.
akkor csak a betét a szar, cseréld ki, szárnyasra Grin

Nem elérhető Pityubacsi
Hozzászólások: 36020


« Hozzászólás #1389 Dátum: 2006 Augusztus 15, 21:04:03 »

összelegóztam a golfot.
néha elndul, meg megy meg ilyenek.

viszont van egy x-aktás jelenség.
gyújtáskapcsoló betét hibátlan (kimértem).
ha direktbe betolok egy drótot a hozzá menő csatiba, akkor pörög az indítómotor.
ha összeillesztem ezt a 2 egységet, akkor néha indít, néha nem.
mintha elszipkázná valami a delejt.

menjek autóvillanyoshoz?
ha igen, akkor mondjatok egy megbízható öreg szakit lécci.



flex 'em all!
Dízelt vezetni olyan, mint melegnek lenni. Ma már sokkal elfogadottabb, de még mindig szar dolog.
Nem elérhető Typ117
Hozzászólások: 18492


1969

« Hozzászólás #1388 Dátum: 2006 Augusztus 15, 19:17:12 »

wiwről:

Vw GOLF I GTi Eredeti

Feladva július 28., 23:34

Aki tudja , hogy mi ez és érdekli......az hívjon 06309683550 ár FIX 155e FT
Nem elérhető cdrw
Hozzászólások: 6251


« Hozzászólás #1387 Dátum: 2006 Augusztus 15, 11:23:43 »

Nekem volt egy 1980-as Audi 100 5T...de nem sokáig. Kicsit szomjas volt, de jól ment.  Wink

A 2.2-es 5 hengeres 10-12 -t zabalt, es az is ment mint a barom Smiley olyan kenyelmes volt mint egy hajo  Grin.... es akkor meg az hogy audi 100 meg meno dolog volt  Wink most egy a6 szinte ciki, hiaba uj... tipikus kopasz gengszter jargany.... sokat jartam munkahelyen egy elozo 1999-es 1.8T 150LE -os A6-al, na az nem ment ugy mint a regi 5 hengeres  Grin
Nem elérhető Varázsló
Hozzászólások: 13081


Low Fast -többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #1386 Dátum: 2006 Augusztus 15, 08:45:32 »

nekem is van jo kis listam, leragtam egy-ket vasrol mar a csontot Smiley

golf I 1979-es 1.5-os cabriolet (jelenleg is megvan)
golf II 1986-os 1.6D, 1989-es, 1.6GTD Secial 1990-es 1.6i 1990-es 1.8 GTI
golf III 1994-es 1.4 New Orleans, 1996-os 1.6 GL
golf IV 2003-as 1.6 16V Ocean

polo 6N 1997-es 1.0
polo 9N 2002-es 1.2 12V

audi 100 1987-es 2.2 5 hengeres
audi 80 1991-es 2.0 16V

e mellett meg hasznaltam polo classicot 1.4-est es 1.9SDI-t, golf III-as 1.9D

Nekem volt egy 1980-as Audi 100 5T...de nem sokáig. Kicsit szomjas volt, de jól ment.  Wink

Stuntmanus

VW 1302 S
  


 
 

http://oettingertsv.blogspot.com/
 
"Már nem vagyok annyira fiatal, hogy mindenre azonnal tudjam a választ."
Nem elérhető cdrw
Hozzászólások: 6251


« Hozzászólás #1385 Dátum: 2006 Augusztus 14, 20:40:34 »

Golf I 1.3, 1.5D, 1.6 GTi
Golf II 1.6D, 1.6 CL TD, 1.8
(Audi 1.6 TD 1987)
Golf III TDI

Ezek voltak.

nekem is van jo kis listam, leragtam egy-ket vasrol mar a csontot Smiley

golf I 1979-es 1.5-os cabriolet (jelenleg is megvan)
golf II 1986-os 1.6D, 1989-es, 1.6GTD Secial 1990-es 1.6i 1990-es 1.8 GTI
golf III 1994-es 1.4 New Orleans, 1996-os 1.6 GL
golf IV 2003-as 1.6 16V Ocean

polo 6N 1997-es 1.0
polo 9N 2002-es 1.2 12V

audi 100 1987-es 2.2 5 hengeres
audi 80 1991-es 2.0 16V

e mellett meg hasznaltam polo classicot 1.4-est es 1.9SDI-t, golf III-as 1.9D
Nem elérhető Varázsló
Hozzászólások: 13081


Low Fast -többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #1384 Dátum: 2006 Augusztus 14, 17:23:30 »

Smiley latom te is megtapasztaltad a golfozas minden oromet....

Golf I 1.3, 1.5D, 1.6 GTi
Golf II 1.6D, 1.6 CL TD, 1.8
(Audi 1.6 TD 1987)
Golf III TDI

Ezek voltak.

Stuntmanus

VW 1302 S
  


 
 

http://oettingertsv.blogspot.com/
 
"Már nem vagyok annyira fiatal, hogy mindenre azonnal tudjam a választ."
Nem elérhető cdrw
Hozzászólások: 6251


« Hozzászólás #1383 Dátum: 2006 Augusztus 14, 17:17:37 »

Én azért szeretem a 3-as Golfot, mert sok igazi golf jegyet megőrzött, (magason a rádió, ferde ajtófogantyú belül, szekrény műszerfal, stb.) ami a 4-esben már nyomokban sincs meg. nekem a kedvencem a 2-es Golf,. mert az baromi harmonikus és már korrózióvédelem szempontjából is jó, a kasztni is merevebb, mint a Golf I. Az egyes, mint legelső golf, pedig elvitathatalanul a legértékesebb emiatt.

Hugomnak egy nagyon jól felszerelt Golf 4-ese van, tdi, esp, eds, digit klíma, oldallégzsák, sportülés stb. de sajnos megbízhatósága nagyon gyenge akár az én hármas tdi-mhez...ha pedig a Golf II dízeleket említem, ahhoz semmi nem jön még a közelébe sem. Az én ex kettes Golf 1.6D-mel 270e km-t mentem úgy, hogy egy biztosítékom sem égett ki. Ötgangos volt, de sajnos nem lehett vele tempót menni, gyenge volt. Ezért adtam el, különben még meglenne, a világ legjobb autója. De sokat járok külförldre és a 130-as utazó nem elég...ráadásul emelkedőn behalt. TDI Power Rulez!

 Smiley latom te is megtapasztaltad a golfozas minden oromet.... egyes golf igazi kultusz targy lesz hamarosan, de minennapi autokazashoz nem szivesen hasznalnam... a 2-es nagyon jo jargany volt  Smiley talan a legjobb golf, a sima 1.6D valoban nem egy verseny gep, de mindent kibir  Grin, volt ilyen nekem TD-be is, az dobta a 180-at Smiley utazoba a 150-et kenyelmesen... de az istenkiraly a GTI Smiley
3-ast nem igazan szerettem, mert a 2-es utan nagyon muanyag auto hatasa volt.... a 4-es szerintem sokkal kenyelmesebb, es utazasra termett mint a 3-as (egyeni velemeny) ... az meg hogy mi szarik ba? minden beszarik  aiota tomegcikk az auto, azota gyenge (gyengul) a minoseg...
kozben poloztam is... abbol a 6N volt a legjobb, a 9N egy nagy rakas szar  Grin
Nem elérhető Varázsló
Hozzászólások: 13081


Low Fast -többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #1382 Dátum: 2006 Augusztus 14, 16:44:32 »

20 ev mulva majd kiderul, hogy a 3-as mit is er... az tuti, hogy az 1-es golfok erni fognak valamit, foleg a gti-k, meg a cabrioletek...

Én azért szeretem a 3-as Golfot, mert sok igazi golf jegyet megőrzött, (magason a rádió, ferde ajtófogantyú belül, szekrény műszerfal, stb.) ami a 4-esben már nyomokban sincs meg. nekem a kedvencem a 2-es Golf,. mert az baromi harmonikus és már korrózióvédelem szempontjából is jó, a kasztni is merevebb, mint a Golf I. Az egyes, mint legelső golf, pedig elvitathatalanul a legértékesebb emiatt.

Hugomnak egy nagyon jól felszerelt Golf 4-ese van, tdi, esp, eds, digit klíma, oldallégzsák, sportülés stb. de sajnos megbízhatósága nagyon gyenge akár az én hármas tdi-mhez...ha pedig a Golf II dízeleket említem, ahhoz semmi nem jön még a közelébe sem. Az én ex kettes Golf 1.6D-mel 270e km-t mentem úgy, hogy egy biztosítékom sem égett ki. Ötgangos volt, de sajnos nem lehett vele tempót menni, gyenge volt. Ezért adtam el, különben még meglenne, a világ legjobb autója. De sokat járok külförldre és a 130-as utazó nem elég...ráadásul emelkedőn behalt. TDI Power Rulez!

Stuntmanus

VW 1302 S
  


 
 

http://oettingertsv.blogspot.com/
 
"Már nem vagyok annyira fiatal, hogy mindenre azonnal tudjam a választ."
Nem elérhető cdrw
Hozzászólások: 6251


« Hozzászólás #1381 Dátum: 2006 Augusztus 14, 16:26:33 »

Én is szeretem a hármasgolfot, jó kis bevásárlóautó, se több, se kevesebb. Ízlések és pofonok.

20 ev mulva majd kiderul, hogy a 3-as mit is er... az tuti, hogy az 1-es golfok erni fognak valamit, foleg a gti-k, meg a cabrioletek...
Nem elérhető Varázsló
Hozzászólások: 13081


Low Fast -többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #1380 Dátum: 2006 Augusztus 14, 14:59:26 »

Szerintem az a műanyag autó amin akkora szárny meg lökös van, hogy azon napozni lehetne.
Ez a hármas pedig egy szolíd cult autó, nekem vizes autók közül etallonak számít mind a stílus mind a 3-as.
Én sem kötözködni akartam csak...

Én is szeretem a hármasgolfot, jó kis bevásárlóautó, se több, se kevesebb. Ízlések és pofonok.

Stuntmanus

VW 1302 S
  


 
 

http://oettingertsv.blogspot.com/
 
"Már nem vagyok annyira fiatal, hogy mindenre azonnal tudjam a választ."
Nem elérhető Sagaris
Hozzászólások: 2302


« Hozzászólás #1379 Dátum: 2006 Augusztus 14, 14:44:31 »

Nem azért mondtam, hogy kötözködjek, de nekem ez tényleg nem. Ezt a felnit teszik mindenre, de még a 928-ason sem volt szép. Eleve nekem nem teszik ez az ámerikái sztájl krómkerék, mindkét autó nekem nagyon ül, a sárvédőív nem követi jól a kereket, hanem beesett, rugótörött. Igazán az eleje sem tetszik. Ez az a stílus, ami nekem nem tetszik, pedig mostanság olyan gyakori. Valahogy ahogy első pillanatra ránézek az jut eszembe, hogy "műanyagautó"...

De ez csak az én véleményem.

Szerintem az a műanyag autó amin akkora szárny meg lökös van, hogy azon napozni lehetne.
Ez a hármas pedig egy szolíd cult autó, nekem vizes autók közül etallonak számít mind a stílus mind a 3-as.
Én sem kötözködni akartam csak...

1961 VW1200 DeLuxe



http://www.vulture.hu
Nem elérhető Varázsló
Hozzászólások: 13081


Low Fast -többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #1378 Dátum: 2006 Augusztus 14, 11:14:53 »

el van fogadva a velemenyed   Roll Eyes pedig ez meg egy szolid szerintem normalis tuning jargany...

Nem azért mondtam, hogy kötözködjek, de nekem ez tényleg nem. Ezt a felnit teszik mindenre, de még a 928-ason sem volt szép. Eleve nekem nem teszik ez az ámerikái sztájl krómkerék, mindkét autó nekem nagyon ül, a sárvédőív nem követi jól a kereket, hanem beesett, rugótörött. Igazán az eleje sem tetszik. Ez az a stílus, ami nekem nem tetszik, pedig mostanság olyan gyakori. Valahogy ahogy első pillanatra ránézek az jut eszembe, hogy "műanyagautó"...

De ez csak az én véleményem.

Stuntmanus

VW 1302 S
  


 
 

http://oettingertsv.blogspot.com/
 
"Már nem vagyok annyira fiatal, hogy mindenre azonnal tudjam a választ."
Nem elérhető cdrw
Hozzászólások: 6251


« Hozzászólás #1377 Dátum: 2006 Augusztus 14, 11:12:41 »


[/quote

igen igaz, mert bele nem latunk  Wink
Nem elérhető BlackP
Hozzászólások: 27143


« Hozzászólás #1376 Dátum: 2006 Augusztus 14, 10:39:08 »

el van fogadva a velemenyed   Roll Eyes pedig ez meg egy szolid szerintem normalis optikai tuning jargany...

Ne vitatkozz hülyékkel, mert lehúznak a szintjükre és legyőznek a rutinjukkal...
Nem elérhető cdrw
Hozzászólások: 6251


« Hozzászólás #1375 Dátum: 2006 Augusztus 14, 10:28:53 »

Szerinted jól mennek, szerintem meg nem.
nekem nagyon nem tetszik. Sem a felni, sem az autó. kársztájling.hu

el van fogadva a velemenyed   Roll Eyes pedig ez meg egy szolid szerintem normalis tuning jargany...
Nem elérhető Varázsló
Hozzászólások: 13081


Low Fast -többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #1374 Dátum: 2006 Augusztus 14, 09:51:30 »

azert ezek a porsche papucsok az igazik, ezek mindenre jol mennek

Szerinted jól mennek, szerintem meg nem.
nekem nagyon nem tetszik. Sem a felni, sem az autó. kársztájling.hu

Stuntmanus

VW 1302 S
  


 
 

http://oettingertsv.blogspot.com/
 
"Már nem vagyok annyira fiatal, hogy mindenre azonnal tudjam a választ."
Nem elérhető cdrw
Hozzászólások: 6251


« Hozzászólás #1373 Dátum: 2006 Augusztus 13, 23:36:28 »

Ezennel kiosztottam a "2006 legtutibb hármas Golfja" címet. Szerintem.
(...remélem, nem egynégybenzin...)

 Grin  Grin  Grin 1,4
aaaa, ebbe biztos hogy nem funyiro motor van, minimum 2.0 16V vagy a jol bevalt VR6
Nem elérhető Kicsi Nelly
Hozzászólások: 3034


20/916-72-61

« Hozzászólás #1372 Dátum: 2006 Augusztus 13, 23:30:30 »

azert ezek a porsche papucsok az igazik, ezek mindenre jol mennek

Ezennel kiosztottam a "2006 legtutibb hármas Golfja" címet. Szerintem.
(...remélem, nem egynégybenzin...)
Oldalak: 1 ... 896 897 898 899 900 [901] 902 903 904 905 906 ... 936
Nyomtatás
 
Ugrás:  

Powered by MySQL Powered by PHP www.bogarhatu.hu - ahol a Bogarazás kezdődik Powered by SMF 1.1.4 | SMF © 2006, Simple Machines LLC
Magyar fordítás: SMF Magyarország
Szabványos XHTML 1.0! Szabványos CSS!
Az oldal 0.113 másodperc alatt készült el 16 lekéréssel.