www.bogarhatu.hu - ahol a Bogarazás kezdődik
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.
Nem érkezett meg az aktiváló e-mail?
2025 Július 22, 01:55:53

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Keresés:     Részletes kereső
Népautós Szilveszter
Pólus Center
2024. december 31.
921219 Hozzaszólás 218 Témában írta 1614 Felhasználó
Legújabb tag: mickilangelo
* Főoldal Bejelentkezés Regisztráció
Oldalak: 1 ... 305 306 307 308 309 [310] 311 312 313 314 315 ... 936
Nyomtatás
Szerző Téma: Öreg, vizes VW-k  (Megtekintve 6211287 alkalommal)
RNIE
« Hozzászólás #25051 Dátum: 2010 December 28, 20:58:42 »

Nekem zenélsz Beethovennek?

A képek 90% már régen eladott autó, csak "referenciának" van fent. Most van neki egy 124-es dízel kombi 120e km-rel 3 millióért!

Egyébként sokak szerint egy csaló. Én nem tudom.

Szegedi az ember.
ja,erről hallottam hogy horror árai vannak,de akkor csak eladogatja őket
Nem elérhető gyuszkó
Hozzászólások: 13814


ABD-999 nem csak autó, CSALÁDTAG!

« Hozzászólás #25050 Dátum: 2010 December 28, 20:58:07 »



bár a múltkor egy számomra megdöbbentő autóban is találtunk mini alkatrészt...
és tuti az volt, mert minis barátom szúrta ki egy autó mociteteje alatt
Döbbents meg engem is! Komolyan kíváncsi vagyok.

Ifj.Pethő Gyula
30/5671916
Nem elérhető Varázsló
Hozzászólások: 13081


Low Fast -többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #25049 Dátum: 2010 December 28, 20:55:07 »

Itt lehet csemegézni:

www.124.atw.hu

Nekem zenélsz Beethovennek?

A képek 90% már régen eladott autó, csak "referenciának" van fent. Most van neki egy 124-es dízel kombi 120e km-rel 3 millióért!

Egyébként sokak szerint egy csaló. Én nem tudom.

Szegedi az ember.

Stuntmanus

VW 1302 S
  


 
 

http://oettingertsv.blogspot.com/
 
"Már nem vagyok annyira fiatal, hogy mindenre azonnal tudjam a választ."
Rulezka
« Hozzászólás #25048 Dátum: 2010 December 28, 20:47:37 »

S-type vagy az újabb XJ,azokban meg max Ford alkatrészek Grin
láttunk már karon varjút

abban már nem lehet találni  Wink

bár a múltkor egy számomra megdöbbentő autóban is találtunk mini alkatrészt...
és tuti az volt, mert minis barátom szúrta ki egy autó mociteteje alatt
Nem elérhető Minx
Hozzászólások: 1155

« Hozzászólás #25047 Dátum: 2010 December 28, 20:47:29 »


Én is a 124-eseket nézegetem....
Itt lehet csemegézni:

www.124.atw.hu

2003 Mazda MX-5 Sportive
1995 Opel Astra F Caravan 1.4 SE
2009 Opel Astra G Caravan 1.4 Twinport
2019 Hyundai i20
1995 Honda CB750 Sevenfifty
Nem elérhető Minx
Hozzászólások: 1155

« Hozzászólás #25046 Dátum: 2010 December 28, 20:46:33 »

de azt mondom,hogy akinek kevés pénze van és relatíve jól akar autózni az vegyen 124-est
A szívemből szóltál, nekem is ő az abszolút kedvenc. Néhány év múlva ilyenre szeretném majd leváltani a mostani offomat, csak addigra már a legtöbb nagyvárosból ki fogják tiltani az Euro 0 motorja miatt..

2003 Mazda MX-5 Sportive
1995 Opel Astra F Caravan 1.4 SE
2009 Opel Astra G Caravan 1.4 Twinport
2019 Hyundai i20
1995 Honda CB750 Sevenfifty
RNIE
« Hozzászólás #25045 Dátum: 2010 December 28, 20:45:22 »

RNIE a jaguár annyira nem gáz
a mocitető alatt találsz olyan alkatrészt amit a 70-80-as éves minijében is megtalálsz
nem viccelek még a 90es évek közepén gyártott jaguárok mociteteje alatt is találsz ilyesmiket, megdöbbenve láttuk egy angliai veteránbörzén
S-type vagy az újabb XJ,azokban meg max Ford alkatrészek Grin
RNIE
« Hozzászólás #25044 Dátum: 2010 December 28, 20:44:56 »


Én is a 124-eseket nézegetem....
95'-ös 2ezres benzin/250dízelkombiba beülnék szívesen Roll Eyes
Nem elérhető Varázsló
Hozzászólások: 13081


Low Fast -többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #25043 Dátum: 2010 December 28, 20:42:00 »

így igaz.tudok olyan A8-at,amit megvett a srác(hiába ugatott neki bárki),az első hibánál az autó 7hónapot állt a lakótelep parkolójába mert annyi pénze sem volt hogy lemenjen lifttel.szeretem a modern autókat,ha nem lennék gyáva,beülnék egy jaguar-ba Cool de azt mondom,hogy akinek kevés pénze van és relatíve jól akar autózni az vegyen 124-est


Én is a 124-eseket nézegetem....

Stuntmanus

VW 1302 S
  


 
 

http://oettingertsv.blogspot.com/
 
"Már nem vagyok annyira fiatal, hogy mindenre azonnal tudjam a választ."
Rulezka
« Hozzászólás #25042 Dátum: 2010 December 28, 20:38:46 »

így igaz.tudok olyan A8-at,amit megvett a srác(hiába ugatott neki bárki),az első hibánál az autó 7hónapot állt a lakótelep parkolójába mert annyi pénze sem volt hogy lemenjen lifttel.szeretem a modern autókat,ha nem lennék gyáva,beülnék egy jaguar-ba Cool de azt mondom,hogy akinek kevés pénze van és relatíve jól akar autózni az vegyen 124-est
RNIE a jaguár annyira nem gáz
a mocitető alatt találsz olyan alkatrészt amit a 70-80-as éves minijében is megtalálsz
nem viccelek még a 90es évek közepén gyártott jaguárok mociteteje alatt is találsz ilyesmiket, megdöbbenve láttuk egy angliai veteránbörzén
RNIE
« Hozzászólás #25041 Dátum: 2010 December 28, 20:36:34 »


Nagyon jellemző mostanában, hogy azok, akiknek nincs pénzük a modern autóra, fikázzák különböző okokból.
Tudom, hogy savanyú a szőlő nekünk, de teljesen normális, hogy egy időszakos szerviz is 200e Ft anélkül, hogy bármi baja lenne az autónak és ezt ki is fizetik szemrebbenés nélkül. Egy fospisztoly Opel Astrának (én céges autóm) soha nem volt az időszakos szervize 110e Ft alatt, ebben semmi extra nincs (a normál dolgokon felül) csak 3 ablaktörlő lapát és mindig kérem a pollenszűrő cserét is.

Akinek nem tetszik az autó ára vagy a fenntartás költsége, az ne vegyen ilyet, akinek meg ilyen van, az nem szokta fikázni a bogár dobfékeit, fűtését, zaját, stb.

A baj akkor van, amikor presztízs okokból a hompolgár (sic!) bevállal egy ilyet, behány neki egy alkatrész és nem tudja megvenni, jön a bontott vagy a kirágja kenyérbélből. Na, ez már kelet európa, így kisbetűvel.
így igaz.tudok olyan A8-at,amit megvett a srác(hiába ugatott neki bárki),az első hibánál az autó 7hónapot állt a lakótelep parkolójába mert annyi pénze sem volt hogy lemenjen lifttel.szeretem a modern autókat,ha nem lennék gyáva,beülnék egy jaguar-ba Cool de azt mondom,hogy akinek kevés pénze van és relatíve jól akar autózni az vegyen 124-est
Rulezka
« Hozzászólás #25040 Dátum: 2010 December 28, 20:35:22 »


Nagyon jellemző mostanában, hogy azok, akiknek nincs pénzük a modern autóra, fikázzák különböző okokból.
Tudom, hogy savanyú a szőlő nekünk, ....

Akinek nem tetszik az autó ára vagy a fenntartás költsége, az ne vegyen ilyet, akinek meg ilyen van, az nem szokta fikázni a bogár dobfékeit, fűtését, zaját, stb.

....

érdekes amiket írsz
ezt most úgy írod mintha egy 20 vagy 30 éves autónak ne lennének alkatrész és munkadíj árai...

sokat tudod csak azért fikázzák az újabbat,mert az újabb
1. drágább
2. sokkal drágább a szervíz
3. mint ahogy alul leírtad nem örökéletű autók ezek
4. számold össze hogy egy szivó dízel és egy turbó dízel autó alkatrészei mennyire óriási alkatrészár különbségeket mutatnak

csak egy egyszerű példa
t4 2,4 szivo D ékszíjtárcsa (gyári)
t4 2,5 tdi ékszíjtárcsa (gyári)
és a 2 kocsi közt a lóerő és a turbó/nem turbó különbségben más nem nagyon van
így ha utánaszámolsz hogy mennyivel több egy tdi szervíze és mennyibe jön egy vezérlés csere (anyag) akkor rájön az átlag magyar ember, hogy nem éri meg a sok lóerős tdi mivel soha nem hozza be az árát

sajnos tudom mert van családon belül tdi is, fiatal, gyári multivan és ők nagyon sokat költenek egy ilyen szervízre, pedig én ajánlottam nekik a szerelőt (nem a szerelő a drága)

nem tudom miért minősítesz minket, akik szeretjük a gazdaságosan fenntartható autókat, mikor t emagad szidod pár hozzászólással lejjebb, hogy miért rossz egy újabb dízel,
és akko rmég az elektronikáról nem is beszéltél, meg arról, hogy mi történik egy új, újszerű autóval, mikor 10-12 napig nem járnak vele... egyszerűen az elektronika kicsinálja az akkuját és lehet tölteni

persze lehet dicsérni az új autókat, aki mindig csak 0 km-től hazsnálja az első 100e km-ig, mivel akkor még "talán" megbízhatón működik

én a 20 éves minimmel másfél év alatt mentem lazán 11e km-t és eddig semmi extra hiba nem volt... szervízre eddig 1,5 ft/km összeget számolhatok,mert több nem volt...
pedig az autót rendszeresen átnézetem mini guru barátommal, és eddig olaj+szűrőcserén (5e km-ként) 1 bizti és 2 db izzócserén kívül nem sok minden történt.
Nem elérhető Kicsi Nelly
Hozzászólások: 3034


20/916-72-61

« Hozzászólás #25039 Dátum: 2010 December 28, 20:30:33 »


Tudod, azt szokták mondani, hogy a világítótorony lábánál sötét van, ha megnézel egy-egy presztizs autót közelebbről, megnézed a technikai megoldásait, semmiben sem különbözik egy-egy alsó közép kategóriástól. Nem tesznek bele jobb tükörállító motort vagy strapabíróbb gázpedál potmétert, csak azt az 5 eurocentes vackot.
Viszont gyakran van, hogy azonos alkatrész (esetleg minimális módosítással) egy-egy presztizs autóba dupla annyiba kerül.
Tudnék példákat is.
Ki lehetett belőle szedni azt a kis bigyót, de se cikkszám, se semmi nem volt rajta, nem tudtam keresgélni másfelé.
Nem elérhető Varázsló
Hozzászólások: 13081


Low Fast -többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #25038 Dátum: 2010 December 28, 20:26:30 »

a rengeteg visszvezetett kipugázban levő korom lerakódott és "kikoptatta". Persze ezeket nem lehet külön kapni, csak egyben - úgy 200ezerért...
Akkor ez is az Általad említett dolog, gondolom.



Tudod, azt szokták mondani, hogy a világítótorony lábánál sötét van, ha megnézel egy-egy presztizs autót közelebbről, megnézed a technikai megoldásait, semmiben sem különbözik egy-egy alsó közép kategóriástól. Nem tesznek bele jobb tükörállító motort vagy strapabíróbb gázpedál potmétert, csak azt az 5 eurocentes vackot.
Viszont gyakran van, hogy azonos alkatrész (esetleg minimális módosítással) egy-egy presztizs autóba dupla annyiba kerül.
Tudnék példákat is.

Stuntmanus

VW 1302 S
  


 
 

http://oettingertsv.blogspot.com/
 
"Már nem vagyok annyira fiatal, hogy mindenre azonnal tudjam a választ."
Nem elérhető vw1966
Hozzászólások: 7993


« Hozzászólás #25037 Dátum: 2010 December 28, 20:25:06 »

robogon, hogy hordod a gyereket?  Grin kell az auto, mint falunak a villany!

ettol fosok, hogy a diesel autokra lesz kereslet, es a benzinestol muvezet lesz megvalni  Roll Eyes
ez már most is megvan 180ért vettem 1.8 benzin Golf 2-t, ugyanilyen esztétikai és műszaki állapotú dízelt 400alatt egyet sem
Nem elérhető Varázsló
Hozzászólások: 13081


Low Fast -többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #25036 Dátum: 2010 December 28, 20:22:17 »

térjünk vissza kicsit az elejére...nehogy már egy 8milliós autónál kiakadjunk 1kiló munkadíjon...


Nagyon jellemző mostanában, hogy azok, akiknek nincs pénzük a modern autóra, fikázzák különböző okokból.
Tudom, hogy savanyú a szőlő nekünk, de teljesen normális, hogy egy időszakos szerviz is 200e Ft anélkül, hogy bármi baja lenne az autónak és ezt ki is fizetik szemrebbenés nélkül. Egy fospisztoly Opel Astrának (én céges autóm) soha nem volt az időszakos szervize 110e Ft alatt, ebben semmi extra nincs (a normál dolgokon felül) csak 3 ablaktörlő lapát és mindig kérem a pollenszűrő cserét is.

Akinek nem tetszik az autó ára vagy a fenntartás költsége, az ne vegyen ilyet, akinek meg ilyen van, az nem szokta fikázni a bogár dobfékeit, fűtését, zaját, stb.

A baj akkor van, amikor presztízs okokból a hompolgár (sic!) bevállal egy ilyet, behány neki egy alkatrész és nem tudja megvenni, jön a bontott vagy a kirágja kenyérbélből. Na, ez már kelet európa, így kisbetűvel.

Stuntmanus

VW 1302 S
  


 
 

http://oettingertsv.blogspot.com/
 
"Már nem vagyok annyira fiatal, hogy mindenre azonnal tudjam a választ."
Nem elérhető Kicsi Nelly
Hozzászólások: 3034


20/916-72-61

« Hozzászólás #25035 Dátum: 2010 December 28, 20:17:12 »

Az 1.6 D 54 lóerővel is tartós meg 105 lóerővel is az tudna lenni, hiszen ez anyagminőség és méretezés függvénye. A probléma nem itt van, hanem az emissziós normákban és az olcsón és könnyen gyárthatóságra törekvésben. Az emissziót (károsanyag és zaj) csak úgy tudják tartani, ami nagyon sok, nehezen gyártható elemet tartalmaz
Szintén az előbb említett Q7-tel történt 140ezer km-es korában:
Szarúl indult hidegen-melegen, néha letiltott és csak 90nel volt hajlandó menni.
Gépre ráköt, megállapít, hogy a folytószelep-csappantyú halt meg.
Szétszedtük, kiderült, hogy ez igaz. De csak annyi baja van, hogy azok a kis műanyag baszások, (amiben úgymond csapágyazva van a folytószelep-tengely),
a rengeteg visszvezetett kipugázban levő korom lerakódott és "kikoptatta". Persze ezeket nem lehet külön kapni, csak egyben - úgy 200ezerért...
Akkor ez is az Általad említett dolog, gondolom.
RNIE
« Hozzászólás #25034 Dátum: 2010 December 28, 20:12:24 »

térjünk vissza kicsit az elejére...nehogy már egy 8milliós autónál kiakadjunk 1kiló munkadíjon...
Nem elérhető Kicsi Nelly
Hozzászólások: 3034


20/916-72-61

« Hozzászólás #25033 Dátum: 2010 December 28, 20:05:49 »

Akinek majma van,az etesse banánnal!  --nálunk így mondják Grin
Pedig - asszem - nem is lakunk túl messze egymástól.  Cheesy
Nekem akkor mondták ezt, amikor a főnököm tyűheteséhez kerestem a létező legolcsóbb fékbetétet+tárcsát.
Nem elérhető laza
Hozzászólások: 76


« Hozzászólás #25032 Dátum: 2010 December 28, 20:01:51 »

Nem erre mondják, hogy akinek majma van, az gondoskodjon a banánról is?
Akinek majma van,az etesse banánnal!  --nálunk így mondják Grin
Rulezka
« Hozzászólás #25031 Dátum: 2010 December 28, 19:56:51 »

Nem erre mondják, hogy akinek majma van, az gondoskodjon a banánról is?
ez igen, ez épp az  Grin
Nem elérhető Kicsi Nelly
Hozzászólások: 3034


20/916-72-61

« Hozzászólás #25030 Dátum: 2010 December 28, 19:55:26 »

Hát 40perces fejtágitás után nagyábol


vezérlés csere munka dijja 100e


csak munka dij


motor váltó ki
Nem erre mondják, hogy akinek majma van, az gondoskodjon a banánról is?
Nem elérhető Minx
Hozzászólások: 1155

« Hozzászólás #25029 Dátum: 2010 December 28, 19:37:09 »

Oké az lehet, hogy szar szerelni az autót, meg költséges, de cserébe a világ egyik legszebb coupéjában ülsz.
De csak addig, amíg nem jön a facelift, vagy egy újabb modell...

2003 Mazda MX-5 Sportive
1995 Opel Astra F Caravan 1.4 SE
2009 Opel Astra G Caravan 1.4 Twinport
2019 Hyundai i20
1995 Honda CB750 Sevenfifty
Nem elérhető Varázsló
Hozzászólások: 13081


Low Fast -többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #25028 Dátum: 2010 December 28, 16:42:18 »

szerelo is ez mondja, hogy a TSI-t sokkal olcsobb javitani, mert primitivebb, mint az uj dieselek  Roll Eyes
azt mondogatja, hogy az 1.6D akkor tartos, ha 54LE! mar a 70-80 is sok, nem a 90-105  Roll Eyes

Az 1.6 D 54 lóerővel is tartós meg 105 lóerővel is az tudna lenni, hiszen ez anyagminőség és méretezés függvénye. A probléma nem itt van, hanem az emissziós normákban és az olcsón és könnyen gyárthatóságra törekvésben. Az emissziót (károsanyag és zaj) csak úgy tudják tartani, ha a befecskendezés olyan rendszerű, ami nagyon sok nehezen gyártható elemet tartalmaz, amelyek gyártási szórássát kicsire venni nagyon költséges, így ezt nem is csinálják, hanem méretosztályba sorolják => utángyártó nem tudja csinálni, eredeti nagyon drága és elektronikusan kell illeszteni => diag műszer kell hozzá, stb. A következő probléma az égés hőmérésékletésenk növekedése a nagy fajlagos tenljesítmény miatt, NOx nagyon nő, nehezen lehet keretek között tartani, a másik probléma a nanorészecskék megjelenése, a DPF csak korlátozott ideig hatékony, tisztítani nem lehet csak cserélni, de a sima dízel katalizátor is drága lesz és korlátozott élettartamú. A gyors modellciklusok miatt a tüzelőaynag rendszer elemei is csak kb 200e km-re méretezettek, utána csak a szerencse segít, hogy tovább bírja. Ha pedig befosik, akkor nem adnak egy nagynyomású CR pumpát neked olcsóbban mert egy 10 éves autóba kell...ellenben az autó erősen amortizálódik, mert már kétszer volt azóta face-lift és már hiperkanyarkövető sávelhagyás figyelmeztető van az újban,a tiédben meg még csak az egyes verzió ami szar, fos, húgy.


A kis benzinesek feltöltött motorjai kevésbé érzékenyek és gyakorlatilag 20 évest technikát használnak kiegészítve jó (jobb) anyagminőséggel, az emissziójuk jól tartahtó még 100 ezer km után is. Elég jó hatsáfokúak és jó fajlagos teljesítményűek. De ami ennél is fontosabb: sokkal kisebb összeg egy euro5-6-os normát tartani velük és ez nagyon rányomja majd a bélyegét 3-5 év múlva az autókra. Szakértők szerint ez jelenti majd a vesztét a kisebb lökettérfogatú, relatíve olcsó dízelmotoroknak. A drágább, nagyobb motorkba (autókba) ezt jobban be tudják építeni.


Az 500e km-t elfutó ős tdi, mercedes 124 dízel és 1.6D kamrás euro0 ;-) motorkat el kell felejteni, ilyen már nem lesz többé.
A piac sem erre vágyik, hanem a szép, kívánatos, ötletes eldobható autókra.

Stuntmanus

VW 1302 S
  


 
 

http://oettingertsv.blogspot.com/
 
"Már nem vagyok annyira fiatal, hogy mindenre azonnal tudjam a választ."
Nem elérhető ABF-932
Hozzászólások: 10123


A bogaras külső buszos szívet takar

« Hozzászólás #25027 Dátum: 2010 December 28, 15:48:30 »

khööömmm.... izé.
próbáltátok már nem a barna lyukba tenni?
gondoltam segítek... :-))
Bazmeeeeg! Grin

Bácsi Győző
1303LS
« Hozzászólás #25026 Dátum: 2010 December 28, 15:46:02 »

Nem elérhető Mr.Horsepower
Hozzászólások: 8581


« Hozzászólás #25025 Dátum: 2010 December 28, 15:44:53 »

khööömmm.... izé.
próbáltátok már nem a barna lyukba tenni?
gondoltam segítek... :-))

A legönzetlenebb emberek azok, akik az észt osztják, mert abból adnak, amiből nekik is nagyon kevés van!
http://www.youtube.com/watch?v=AYcLg1m7aI4
Nem elérhető Pityubacsi
Hozzászólások: 36020


« Hozzászólás #25024 Dátum: 2010 December 28, 15:05:33 »

még gyakorlunk Grin
de lesz utód
már szóba kerül elég gyakran, szerintem pár év és lesz lurkó 100%

khööömmm.... izé.
próbáltátok már nem a barna lyukba tenni?
gondoltam segítek... :-))



flex 'em all!
Dízelt vezetni olyan, mint melegnek lenni. Ma már sokkal elfogadottabb, de még mindig szar dolog.
Rulezka
« Hozzászólás #25023 Dátum: 2010 December 28, 15:00:57 »

szerelo is ez mondja, hogy a TSI-t sokkal olcsobb javitani, mert primitivebb, mint az uj dieselek  Roll Eyes
azt mondogatja, hogy az 1.6D akkor tartos, ha 54LE! mar a 70-80 is sok, nem a 90-105  Roll Eyes
mondjuk a TSI még nem választható keresztnév (ha érted mire gondolok) Cheesy
Rulezka
« Hozzászólás #25022 Dátum: 2010 December 28, 15:00:04 »

megcsinaltad?  Grin gyerunk igyekezz!!  Grin
még gyakorlunk Grin
de lesz utód
már szóba kerül elég gyakran, szerintem pár év és lesz lurkó 100%
Nem elérhető Pityubacsi
Hozzászólások: 36020


« Hozzászólás #25021 Dátum: 2010 December 28, 14:56:54 »

megnéztem neten a 2,4d t4-em a full extra felszereltségével többet ér ma, mint 2 és fél éve mikor vettem
ha a multivan belsőt is beleszámítom akkor nagyságrendekkel ér többet mint akkor
erről ugatok, baze! :-))

robogon, hogy hordod a gyereket?  Grin kell az auto, mint falunak a villany!

ettol fosok, hogy a diesel autokra lesz kereslet, es a benzinestol muvezet lesz megvalni  Roll Eyes
a gyermekállat kb. 1 saroknyira lévő óvodába jár, így akár villanybiciklivel is hazahozom, de végszükség esetén gyalog is :-))

majd eladod nekem a benzines szarodat óccsóér' :-))
fúúúúj!! :-)



flex 'em all!
Dízelt vezetni olyan, mint melegnek lenni. Ma már sokkal elfogadottabb, de még mindig szar dolog.
Nem elérhető cdrw
Hozzászólások: 6251


« Hozzászólás #25020 Dátum: 2010 December 28, 14:55:16 »


Először is nem volt faszság megvennia  TSI-t, mert szépen rá fognak jönni, hogy a fenntartási költségben csak az egyik összetevő a tüzelőanyag, amjd amikor rendre pusztulnak a mai dízelek megfele, akkor többen elfognak gondolkodni.
A másik pedig az, hogy mindig lesz kereslet a benzinesekre, ahogy kint is egyre nő a kereslet a "downsized" feltöltött benzinmotorokra és szakemberek azt mondják, hogy az a jövő.
Pl. Anisits Ferenc is azt mondta, hogy most minden gyártónak a hibridbe és az új generációs benzinmotorokba kell invesztálnia, mert a dízel zsákutcában van, ahonnan nincs kiút, mert bizonyo dolgok csak nagyon nagy ráfordítással oldhatók meg.

Én nagy dízel kedvelő vagyok, de azt mondom, hogy még öt év és nagyot fog váltani a trend. Lesznek a nagy dízelek (3000 ccm) és a kis benzinesek, a kis dízelek kihalnak.

szerelo is ez mondja, hogy a TSI-t sokkal olcsobb javitani, mert primitivebb, mint az uj dieselek  Roll Eyes
azt mondogatja, hogy az 1.6D akkor tartos, ha 54LE! mar a 70-80 is sok, nem a 90-105  Roll Eyes
Nem elérhető cdrw
Hozzászólások: 6251


« Hozzászólás #25019 Dátum: 2010 December 28, 14:53:02 »

cdrw ne parázz
még telik az idő, mikor majd kisrulezkát bemutatom neked, addigra lesz is érdeklődésünk esetleg egy golf variantra Wink

megcsinaltad?  Grin gyerunk igyekezz!!  Grin
Süni
« Hozzászólás #25018 Dátum: 2010 December 28, 14:49:21 »

.... hogy még öt év és nagyot fog váltani a trend. Lesznek a nagy dízelek (3000 ccm) és a kis benzinesek, a kis dízelek kihalnak.
Kezdem én is így látni. Egyre több gyártó mutat be kis hengerűrtartalmú, feltöltött benzinmotorokat, talán nem véletlenül.
Nem elérhető Varázsló
Hozzászólások: 13081


Low Fast -többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #25017 Dátum: 2010 December 28, 14:46:57 »

robogon, hogy hordod a gyereket?  Grin kell az auto, mint falunak a villany!

ettol fosok, hogy a diesel autokra lesz kereslet, es a benzinestol muvezet lesz megvalni  Roll Eyes


Először is nem volt faszság megvennia  TSI-t, mert szépen rá fognak jönni, hogy a fenntartási költségben csak az egyik összetevő a tüzelőanyag, amjd amikor rendre pusztulnak a mai dízelek megfele, akkor többen elfognak gondolkodni.
A másik pedig az, hogy mindig lesz kereslet a benzinesekre, ahogy kint is egyre nő a kereslet a "downsized" feltöltött benzinmotorokra és szakemberek azt mondják, hogy az a jövő.
Pl. Anisits Ferenc is azt mondta, hogy most minden gyártónak a hibridbe és az új generációs benzinmotorokba kell invesztálnia, mert a dízel zsákutcában van, ahonnan nincs kiút, mert bizonyo dolgok csak nagyon nagy ráfordítással oldhatók meg.

Én nagy dízel kedvelő vagyok, de azt mondom, hogy még öt év és nagyot fog váltani a trend. Lesznek a nagy dízelek (3000 ccm) és a kis benzinesek, a kis dízelek kihalnak.

Stuntmanus

VW 1302 S
  


 
 

http://oettingertsv.blogspot.com/
 
"Már nem vagyok annyira fiatal, hogy mindenre azonnal tudjam a választ."
Rulezka
« Hozzászólás #25016 Dátum: 2010 December 28, 14:43:41 »

robogon, hogy hordod a gyereket?  Grin kell az auto, mint falunak a villany!

ettol fosok, hogy a diesel autokra lesz kereslet, es a benzinestol muvezet lesz megvalni  Roll Eyes
cdrw ne parázz
még telik az idő, mikor majd kisrulezkát bemutatom neked, addigra lesz is érdeklődésünk esetleg egy golf variantra Wink
Nem elérhető cdrw
Hozzászólások: 6251


« Hozzászólás #25015 Dátum: 2010 December 28, 14:41:49 »

vegyél robogót, gecc.

amúgy meg most fognak igazán elszállni a dízel autók árai.

robogon, hogy hordod a gyereket?  Grin kell az auto, mint falunak a villany!

ettol fosok, hogy a diesel autokra lesz kereslet, es a benzinestol muvezet lesz megvalni  Roll Eyes
Nem elérhető cdrw
Hozzászólások: 6251


« Hozzászólás #25014 Dátum: 2010 December 28, 14:40:46 »

fapad golf6 1.6D 90 LE 16.470EUR  Roll Eyes
nagy f@szsag volt megvenni a TSI-t  Roll Eyes
Nem elérhető Varázsló
Hozzászólások: 13081


Low Fast -többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #25013 Dátum: 2010 December 28, 14:38:33 »

"nem így éli az átlagember ma már az életét"

azé' ez kemény
Már bocsi,
de az átlagember a 400 ft körüli és az azt átlépő benzin és dízel árak miatt tuti nem ilyenre vágyik
szvsz


Amikor átlagembert írtam akkor egy nyugat európai átlagemberre gondoltam, hiszen egy 3.0 tdi Audi coupéról beszéltünk és azok nem annyira veszenek már 1.6 D kat nélküli 54 lóerős dízeleket.
Talán az átlagember akkor is túlzás, de ne kötözködj.  Wink

Stuntmanus

VW 1302 S
  


 
 

http://oettingertsv.blogspot.com/
 
"Már nem vagyok annyira fiatal, hogy mindenre azonnal tudjam a választ."
Rulezka
« Hozzászólás #25012 Dátum: 2010 December 28, 14:35:56 »

vegyél robogót, gecc.

amúgy meg most fognak igazán elszállni a dízel autók árai.
megnéztem neten a 2,4d t4-em a full extra felszereltségével többet ér ma, mint 2 és fél éve mikor vettem
ha a multivan belsőt is beleszámítom akkor nagyságrendekkel ér többet mint akkor
Oldalak: 1 ... 305 306 307 308 309 [310] 311 312 313 314 315 ... 936
Nyomtatás
 
Ugrás:  

Powered by MySQL Powered by PHP www.bogarhatu.hu - ahol a Bogarazás kezdődik Powered by SMF 1.1.4 | SMF © 2006, Simple Machines LLC
Magyar fordítás: SMF Magyarország
Szabványos XHTML 1.0! Szabványos CSS!
Az oldal 0.15 másodperc alatt készült el 16 lekéréssel.