www.bogarhatu.hu - ahol a Bogarazás kezdődik
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.
Nem érkezett meg az aktiváló e-mail?
2025 Július 22, 01:13:09

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Keresés:     Részletes kereső
Népautós Szilveszter
Pólus Center
2024. december 31.
921219 Hozzaszólás 218 Témában írta 1614 Felhasználó
Legújabb tag: mickilangelo
* Főoldal Bejelentkezés Regisztráció
Oldalak: 1 ... 302 303 304 305 306 [307] 308 309 310 311 312 ... 936
Nyomtatás
Szerző Téma: Öreg, vizes VW-k  (Megtekintve 6210955 alkalommal)
Nem elérhető abes
Hozzászólások: 14980

« Hozzászólás #25171 Dátum: 2011 Január 01, 21:32:44 »

sőt, én azt tapasztaltam (-15-ben), hogy csak akkor érdemes ráhúzni, amikor a hutyutyu hutyutyu dö dö dö dö után már a dömdödömdödöm van, mert ha a dö dö dö alatt húzom rá, akkor visszamegy a hutyutyu hutyutyu-ra

asszem mosmáááá minden világos lesz ;-)
Rulezka
« Hozzászólás #25170 Dátum: 2011 Január 01, 21:29:56 »

nekem a t4nél a kart csak annyi időre szoktam ráhúzni, amig épp indítom a kocsit, ha már beindult, azaz jár a dízelgépállat akko rfogom és szépen lassan visszatolom, kb a járó motor undulása után vagy 15-20 másodperccel....
eddig mindig vígan indult... sosem kellett kihúzva hagynom, plán anem km-eken keresztül

mondjuk mivel tudom hoyg ez az egy gépünk dízel, ezért ezt beindítom, járatom a kertben, ha tél van akkor járó motor mellett lehúzom az ablakról a jeget/havat, majd kapu kinyit, kigurulok kapu elé, kapu bezár.. ez az egész ha nincs hó csak kb másfél perc,de ezalatt úgy érzem eleget jár  amoci, hogy szépen járjon és evidens hogy az első 5-6 km alatt abszulute nem huzatom, ez nem az a jármű...
bár alapból sem vagyok száguldó típus
"oldskulosan nyomom"  hogy Pézsét emlegessem
amúgy se vagyok egy dízellel sietős fajta,de ha már meleg a gép akkor merem tolni neki
Nem elérhető AZS
Hozzászólások: 11742


« Hozzászólás #25169 Dátum: 2011 Január 01, 21:17:42 »

Egyébként van aki arra esküszik, hogy indításkor csak az első fordulatok után érdemes ráhúzni (ahogy Rnie is csinálja), mert így hisegen könnyebben beindul.

sőt, én azt tapasztaltam (-15-ben), hogy csak akkor érdemes ráhúzni, amikor a hutyutyu hutyutyu dö dö dö dö után már a dömdödömdödöm van, mert ha a dö dö dö alatt húzom rá, akkor visszamegy a hutyutyu hutyutyu-ra

asszem mosmáááá minden világos lesz ;-)
Nem elérhető batorit
Hozzászólások: 1642


« Hozzászólás #25168 Dátum: 2011 Január 01, 21:16:11 »

Egyébként van aki arra esküszik, hogy indításkor csak az első fordulatok után érdemes ráhúzni (ahogy Rnie is csinálja), mert így hisegen könnyebben beindul.
Nekem a TD nehezebben indul dusítóval de ha a motor beindult ráhúzom és nagyobb lesz a fordulat.Az izzíto visszajelző elalszik utána még pár másodpercig izzít, hallani hogy kattan az izzítórelé na akkor indítózok.

Aki nem lép egyszerre......
1303LS
« Hozzászólás #25167 Dátum: 2011 Január 01, 21:10:21 »

Egyébként van aki arra esküszik, hogy indításkor csak az első fordulatok után érdemes ráhúzni (ahogy Rnie is csinálja), mert így hisegen könnyebben beindul.
Nem elérhető Maresz
Hozzászólások: 19642


WWW.BUGGARAGE.HU

« Hozzászólás #25166 Dátum: 2011 Január 01, 21:09:15 »

navazze.....asztem az valami plusz üzemanyagot adagol
elötöltés mokolja

WEBshop
http://retrocarclub.superwebaruhaz.hu/
Ha müszakivizsga vagy zöldkari kell és problémás az élet:06706223882;06706313882
Kedvezméynes kötelező bizti kötése!
Gyári vw audi seat skoda Alkatrészek beszerzése gyors határidővel,postázva
www.retroautoklub.hu
RNIE
« Hozzászólás #25165 Dátum: 2011 Január 01, 21:07:16 »

azt kb akkor kell vissza tolni amikor vizhöfok már vagy 50 60 fok



aszem meg is lesz oldva a remegés-----
navazze.....asztem az valami plusz üzemanyagot adagol
1303LS
« Hozzászólás #25164 Dátum: 2011 Január 01, 21:06:46 »

Akkor ezt is megoldottuk.  Cheesy
Nem elérhető Maresz
Hozzászólások: 19642


WWW.BUGGARAGE.HU

« Hozzászólás #25163 Dátum: 2011 Január 01, 21:04:26 »

nekem nem gond.amikor a sárga lámpa kialszik,akkor szoktam kihúzni kb 2-3mpre
azt kb akkor kell vissza tolni amikor vizhöfok már vagy 50 60 fok



aszem meg is lesz oldva a remegés-----

WEBshop
http://retrocarclub.superwebaruhaz.hu/
Ha müszakivizsga vagy zöldkari kell és problémás az élet:06706223882;06706313882
Kedvezméynes kötelező bizti kötése!
Gyári vw audi seat skoda Alkatrészek beszerzése gyors határidővel,postázva
www.retroautoklub.hu
RNIE
« Hozzászólás #25162 Dátum: 2011 Január 01, 21:02:03 »

na akkor  ne gondoltam volna h et gond

Bal kézre a kar kihuz(mintha szivató lenne) eza dusitó
kulcs elfordit izzit amig sárga lámpa ég,,majd relé kattan majd indit
nekem nem gond.amikor a sárga lámpa kialszik,akkor szoktam kihúzni kb 2-3mpre
Nem elérhető abes
Hozzászólások: 14980

« Hozzászólás #25161 Dátum: 2011 Január 01, 21:01:17 »

na akkor  ne gondoltam volna h et gond

Bal kézre a kar kihuz(mintha szivató lenne) eza dusitó
kulcs elfordit izzit amig sárga lámpa ég,,majd relé kattan majd indit
Mibe, hogy nem használta.  Grin
Nem elérhető Maresz
Hozzászólások: 19642


WWW.BUGGARAGE.HU

« Hozzászólás #25160 Dátum: 2011 Január 01, 20:58:25 »

na akkor  ne gondoltam volna h et gond

Bal kézre a kar kihuz(mintha szivató lenne) eza dusitó
kulcs elfordit izzit amig sárga lámpa ég,,majd relé kattan majd indit

WEBshop
http://retrocarclub.superwebaruhaz.hu/
Ha müszakivizsga vagy zöldkari kell és problémás az élet:06706223882;06706313882
Kedvezméynes kötelező bizti kötése!
Gyári vw audi seat skoda Alkatrészek beszerzése gyors határidővel,postázva
www.retroautoklub.hu
1303LS
« Hozzászólás #25159 Dátum: 2011 Január 01, 20:56:38 »

ha a "szívatóról" beszéltek akkor 2-3mp-ig amíg kialszik az izzító lámpája
de Maresz értette
Én megpróbálnám 1-2 percig míg egy picit megmelegszik a hengerfej rajtahagyni.
Azért kérdezem, mert volt olyan ismerős aki több év után nem tudta, hogy van ilyen a kocsiján. Egyszerűen nem használta soha.
Egyébként az automata mit húz rá mikor sebességbe teszed?
RNIE
« Hozzászólás #25158 Dátum: 2011 Január 01, 20:50:11 »

B.meg már semmit nem értek.  Cool
Akkor mégegyszer a Maresz kérdése:
"dúsítót ráhúzod hidegen?"
ha a "szívatóról" beszéltek akkor 2-3mp-ig amíg kialszik az izzító lámpája
de Maresz értette
1303LS
« Hozzászólás #25157 Dátum: 2011 Január 01, 20:47:34 »

hát mivel kézi izzító nincs benne Wink
B.meg már semmit nem értek.  Cool
Akkor mégegyszer a Maresz kérdése:
"dúsítót ráhúzod hidegen?"
RNIE
« Hozzászólás #25156 Dátum: 2011 Január 01, 20:42:27 »

A "dúsító" az nem az izzító.  Roll Eyes
hát mivel kézi izzító nincs benne Wink
1303LS
« Hozzászólás #25155 Dátum: 2011 Január 01, 20:31:23 »


 dusitót rá hozod hidegen?

indításnál 2-3mp amíg a visszajelző kialszik.amúgy indulni indul azonnal,nincs krehácsolás egy másodperc sem
A "dúsító" az nem az izzító.  Roll Eyes
RNIE
« Hozzászólás #25154 Dátum: 2011 Január 01, 19:14:40 »

Mi G2-őnk is ilyen volt,hidegen nem tudtál benne beszélgetni úgy rezonált Grin
retro a seggem Cool
gyuri79
« Hozzászólás #25153 Dátum: 2011 Január 01, 19:10:56 »

mielött generáloznátok tekerj rá az alapjáratra Grin
 dusitót rá hozod hidegen?

ne ijeszgessétek nem azt mondta h nem indul...hidegbe minden dizel remeg 3db 1,6d van mind 3 jettábol kihullik müszerfal....mégsem kell generálozni
Mi G2-őnk is ilyen volt,hidegen nem tudtál benne beszélgetni úgy rezonált Grin
Nem elérhető Varázsló
Hozzászólások: 13081


Low Fast -többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #25152 Dátum: 2011 Január 01, 19:01:16 »

indításnál 2-3mp amíg a visszajelző kialszik.amúgy indulni indul azonnal,nincs krehácsolás egy másodperc sem


Akkor nem kell aggódni, valóban emelj egy kicsit az alapjáraton.

Stuntmanus

VW 1302 S
  


 
 

http://oettingertsv.blogspot.com/
 
"Már nem vagyok annyira fiatal, hogy mindenre azonnal tudjam a választ."
RNIE
« Hozzászólás #25151 Dátum: 2011 Január 01, 18:57:40 »

dusitót rá hozod hidegen?


indításnál 2-3mp amíg a visszajelző kialszik.amúgy indulni indul azonnal,nincs krehácsolás egy másodperc sem
Nem elérhető Maresz
Hozzászólások: 19642


WWW.BUGGARAGE.HU

« Hozzászólás #25150 Dátum: 2011 Január 01, 18:52:48 »

mielött generáloznátok tekerj rá az alapjáratra Grin
 dusitót rá hozod hidegen?




ne ijeszgessétek nem azt mondta h nem indul...hidegbe minden dizel remeg 3db 1,6d van mind 3 jettábol kihullik müszerfal....mégsem kell generálozni

WEBshop
http://retrocarclub.superwebaruhaz.hu/
Ha müszakivizsga vagy zöldkari kell és problémás az élet:06706223882;06706313882
Kedvezméynes kötelező bizti kötése!
Gyári vw audi seat skoda Alkatrészek beszerzése gyors határidővel,postázva
www.retroautoklub.hu
RNIE
« Hozzászólás #25149 Dátum: 2011 Január 01, 18:47:31 »

Első fokozatban. Roll Eyes
direktben Wink
Nem elérhető Mr.Horsepower
Hozzászólások: 8581


« Hozzászólás #25148 Dátum: 2011 Január 01, 18:44:11 »

ha nem melegítettem indulás előtt akkor is úgy mentem,hogy az első pár km  max 30/40-el
Első fokozatban. Roll Eyes

A legönzetlenebb emberek azok, akik az észt osztják, mert abból adnak, amiből nekik is nagyon kevés van!
http://www.youtube.com/watch?v=AYcLg1m7aI4
RNIE
« Hozzászólás #25147 Dátum: 2011 Január 01, 18:43:24 »

ha nem melegítettem indulás előtt akkor is úgy mentem,hogy az első pár km  max 30/40-el
bár az előző párszázezer km-ről nem tudok Cool
RNIE
« Hozzászólás #25146 Dátum: 2011 Január 01, 18:42:23 »


Az a baj a kamrás dízelmotorokkal, hogy a hengerfej egyes részei (pl. örvénykamra és kijárata a nagy égéstér felé és szelepek üléke) gyorsan melegszik, de a hengerfej maga pedig nem. Ha elindusz és hidegen nyomod neki, akkor az örvénykamra környéke nagyon kezd melegedni, a hőtehetlensége miatt  hengerfej többi része meg lassabban íg hőfeszültségek, végül repedések lesznek.

Ha álló helyben ketyegteted kb 2-3 percig, akkor a hőtranszfer jobban megtörténik az égéstér és a hengerfej többi rész között és nem hirtelen történik meg.
ha nem melegítettem indulás előtt akkor is úgy mentem,hogy az első pár km  max 30/40-el
Nem elérhető Varázsló
Hozzászólások: 13081


Low Fast -többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #25145 Dátum: 2011 Január 01, 18:40:23 »

akkor járatom.Addig lesz időm delfineket ölni a csomagtartóban Cool


Az a baj a kamrás dízelmotorokkal, hogy a hengerfej egyes részei (pl. örvénykamra és kijárata a nagy égéstér felé és szelepek üléke) gyorsan melegszik, de a hengerfej maga pedig nem. Ha elindusz és hidegen nyomod neki, akkor az örvénykamra környéke nagyon kezd melegedni, a hőtehetlensége miatt  hengerfej többi része meg lassabban íg hőfeszültségek, végül repedések lesznek.

Ha álló helyben ketyegteted kb 2-3 percig, akkor a hőtranszfer jobban megtörténik az égéstér és a hengerfej többi rész között és nem hirtelen történik meg.

Stuntmanus

VW 1302 S
  


 
 

http://oettingertsv.blogspot.com/
 
"Már nem vagyok annyira fiatal, hogy mindenre azonnal tudjam a választ."
RNIE
« Hozzászólás #25144 Dátum: 2011 Január 01, 18:37:33 »

A fúrást/hónolást és új dugattyút semmi nem helyettesíti.
annyit meg nem ér az egész autó  Undecided
RNIE
« Hozzászólás #25143 Dátum: 2011 Január 01, 18:36:40 »

Műszakilag indokolt, azonban környezetszennyezés szempontjából illik elindulni azonnal.

akkor járatom.Addig lesz időm delfineket ölni a csomagtartóban Cool
Nem elérhető abes
Hozzászólások: 14980

« Hozzászólás #25142 Dátum: 2011 Január 01, 18:35:55 »

A fúrást/hónolást és új dugattyút semmi nem helyettesíti.
Még akkor sem, ha a gyártója ezt mondja.
ámen
Nem elérhető Varázsló
Hozzászólások: 13081


Low Fast -többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #25141 Dátum: 2011 Január 01, 18:34:17 »

egyébként ez a xado is nekem teleshoposnak tűnik kicsit Roll Eyes

A fúrást/hónolást és új dugattyút semmi nem helyettesíti.
Még akkor sem, ha a gyártója ezt mondja.

Stuntmanus

VW 1302 S
  


 
 

http://oettingertsv.blogspot.com/
 
"Már nem vagyok annyira fiatal, hogy mindenre azonnal tudjam a választ."
Nem elérhető Varázsló
Hozzászólások: 13081


Low Fast -többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #25140 Dátum: 2011 Január 01, 18:33:38 »

Amúgy tényleg nem vagyok ilyennel képben,ezeket az öreg dízeleket kell járatni indulás előtt,vagy indít aztán mehet?

Műszakilag indokolt, azonban környezetszennyezés szempontjából illik elindulni azonnal.

Másrészt meg ez a motor már sok csatából jött ki győztesen, most ne te kezdd el kímélni így 600e km után.  Wink

Stuntmanus

VW 1302 S
  


 
 

http://oettingertsv.blogspot.com/
 
"Már nem vagyok annyira fiatal, hogy mindenre azonnal tudjam a választ."
RNIE
« Hozzászólás #25139 Dátum: 2011 Január 01, 18:32:34 »

egyébként ez a xado is nekem teleshoposnak tűnik kicsit Roll Eyes
Nem elérhető abes
Hozzászólások: 14980

« Hozzászólás #25138 Dátum: 2011 Január 01, 18:29:51 »

eszerint 3db 5677ft-os zselét belenyomok a motorba oszt megjavul

nna,majd eladás előtt Grin
Zsiciknek.  Kiss
http://bolthely.hu/webaruhaz/id/00863_Motorolaj_adalek_Finis_300
RNIE
« Hozzászólás #25137 Dátum: 2011 Január 01, 18:25:04 »

eszerint 3db 5677ft-os zselét belenyomok a motorba oszt megjavul

nna,majd eladás előtt Grin
Nem elérhető abes
Hozzászólások: 14980

« Hozzászólás #25136 Dátum: 2011 Január 01, 18:18:53 »

messze vannak Grin
http://xado.hu/
 Grin
RNIE
« Hozzászólás #25135 Dátum: 2011 Január 01, 18:15:54 »

messze vannak Grin
RNIE
« Hozzászólás #25134 Dátum: 2011 Január 01, 18:15:40 »

Amúgy tényleg nem vagyok ilyennel képben,ezeket az öreg dízeleket kell járatni indulás előtt,vagy indít aztán mehet?
Nem elérhető abes
Hozzászólások: 14980

« Hozzászólás #25133 Dátum: 2011 Január 01, 18:14:25 »

lehet ezt orvosolni egyszerűen?
http://www.youtube.com/watch?v=ztS-YG_hPkU&feature=related
RNIE
« Hozzászólás #25132 Dátum: 2011 Január 01, 18:12:40 »

Dödöllét kivánok 2011-re!
antimagyar agymosott komcsibolsi
Oldalak: 1 ... 302 303 304 305 306 [307] 308 309 310 311 312 ... 936
Nyomtatás
 
Ugrás:  

Powered by MySQL Powered by PHP www.bogarhatu.hu - ahol a Bogarazás kezdődik Powered by SMF 1.1.4 | SMF © 2006, Simple Machines LLC
Magyar fordítás: SMF Magyarország
Szabványos XHTML 1.0! Szabványos CSS!
Az oldal 0.143 másodperc alatt készült el 16 lekéréssel.