www.bogarhatu.hu - ahol a Bogarazás kezdődik
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.
Nem érkezett meg az aktiváló e-mail?
2025 Július 21, 00:22:46

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Keresés:     Részletes kereső
Népautós Szilveszter
Pólus Center
2024. december 31.
921218 Hozzaszólás 218 Témában írta 1614 Felhasználó
Legújabb tag: mickilangelo
* Főoldal Bejelentkezés Regisztráció
Oldalak: 1 ... 290 291 292 293 294 [295] 296 297 298 299 300 ... 936
Nyomtatás
Szerző Téma: Öreg, vizes VW-k  (Megtekintve 6202777 alkalommal)
Nem elérhető Varázsló
Hozzászólások: 13081


Low Fast -többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #25651 Dátum: 2011 Január 26, 18:01:33 »

A gáz meg az etanol már többször témába került,de a tüzelőolaj még sosem.
Járt vagy jár valaki ilyennel?

Régen jártam HTO-val, utána a pirossal is sokat. Semmi baj nem volt.
Csak aztán nagyon ráállt a VPOP az ellenőrzésre és inkább nem kockáztattam.

Stuntmanus

VW 1302 S
  


 
 

http://oettingertsv.blogspot.com/
 
"Már nem vagyok annyira fiatal, hogy mindenre azonnal tudjam a választ."
Nem elérhető Narancs
Hozzászólások: 8923


« Hozzászólás #25650 Dátum: 2011 Január 26, 17:39:19 »

drága a benzin.

A gáz meg az etanol már többször témába került,de a tüzelőolaj még sosem.
Járt vagy jár valaki ilyennel?
Rulezka
« Hozzászólás #25649 Dátum: 2011 Január 26, 16:23:19 »

legyen fócvágen, ez az alap.
ha CSAK az állapot számítana, akkor ezzel az asztrával nyomnám tovább.
vegyél t4 buszt
pont tudok egy eladót!  Cheesy
alku is játszik  Cheesy
gyuri79
« Hozzászólás #25648 Dátum: 2011 Január 26, 16:19:43 »

legyen fócvágen, ez az alap.
ha CSAK az állapot számítana, akkor ezzel az asztrával nyomnám tovább.
Valami komolyabb G3-at nézzél ha már visszaülsz egy g astrából!
Ezzel az agyonmotorizált 1.4 kombival csak kínlódni lehet,ahhoz meg drága...
Nem elérhető wob974
Hozzászólások: 13495


« Hozzászólás #25647 Dátum: 2011 Január 26, 15:46:35 »

#25610-ben leírtam a büntetési tételeit a hasonló tartalmú beszólásoknak.
szóval a legközelebbi találkozásunkra hozz az alább eszközökből legalább egyet, kérlek:
a.) ipari vazelin, hogy ne fájjon neked
b.) szájba szíjazható biliárdgolyó, hogy ne ordibálj
 Kiss

Amelyik Pityubácsi ugat beszól annak már nem áll a cerka.

 Evil

Nem elérhető bitus76
Hozzászólások: 2024


06 30 460 2831

« Hozzászólás #25646 Dátum: 2011 Január 26, 15:42:21 »

Ha malacot veszel akkor próbálj dízelt.Tudom buzi vagyok.
A benyásnak van étvágya.Én csóró vagyok.Nekem drága a benzin.

VW 1200.1963.
Rulezka
« Hozzászólás #25645 Dátum: 2011 Január 26, 15:13:48 »

#25610-ben leírtam a büntetési tételeit a hasonló tartalmú beszólásoknak.
szóval a legközelebbi találkozásunkra hozz az alább eszközökből legalább egyet, kérlek:
a.) ipari vazelin, hogy ne fájjon neked
b.) szájba szíjazható biliárdgolyó, hogy ne ordibálj
 Kiss
c.) egy sört is hozzon, hogy a végén koccinthassatok  Grin
Nem elérhető Pityubacsi
Hozzászólások: 36020


« Hozzászólás #25644 Dátum: 2011 Január 26, 14:57:00 »

Biztos hogy PIROS, GAY kell neked?  Tongue Evil

#25610-ben leírtam a büntetési tételeit a hasonló tartalmú beszólásoknak.
szóval a legközelebbi találkozásunkra hozz az alább eszközökből legalább egyet, kérlek:
a.) ipari vazelin, hogy ne fájjon neked
b.) szájba szíjazható biliárdgolyó, hogy ne ordibálj
 Kiss



flex 'em all!
Dízelt vezetni olyan, mint melegnek lenni. Ma már sokkal elfogadottabb, de még mindig szar dolog.
Nem elérhető fecszso
Hozzászólások: 1916


« Hozzászólás #25643 Dátum: 2011 Január 26, 14:45:54 »

ettensön plíz!
opelautó megy el a háztól! :-))))

most már csak a kérdés, hogy buzirendszámos kombigóf, vagy malacbasszát legyen?
Biztos hogy PIROS, GAY kell neked?  Tongue Evil

VW 1300 - 1967
Pannónia T1 - 1963
Honda Transalp XL600 VT -1996
Nem elérhető Pityubacsi
Hozzászólások: 36020


« Hozzászólás #25642 Dátum: 2011 Január 26, 14:40:59 »

Döntsön az állapot. Olcsó autó esetében állapotot veszünk, nem autót. Egy jó állapotú rosszabb autó jobb lehet, mint egy szétgyalázott VW vagy akármi.

legyen fócvágen, ez az alap.
ha CSAK az állapot számítana, akkor ezzel az asztrával nyomnám tovább.



flex 'em all!
Dízelt vezetni olyan, mint melegnek lenni. Ma már sokkal elfogadottabb, de még mindig szar dolog.
Nem elérhető Varázsló
Hozzászólások: 13081


Low Fast -többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #25641 Dátum: 2011 Január 26, 13:18:01 »

ettensön plíz!
opelautó megy el a háztól! :-))))

most már csak a kérdés, hogy buzirendszámos kombigóf, vagy malacbasszát legyen?


Döntsön az állapot. Olcsó autó esetében állapotot veszünk, nem autót. Egy jó állapotú rosszabb autó jobb lehet, mint egy szétgyalázott VW vagy akármi.

Stuntmanus

VW 1302 S
  


 
 

http://oettingertsv.blogspot.com/
 
"Már nem vagyok annyira fiatal, hogy mindenre azonnal tudjam a választ."
Rulezka
« Hozzászólás #25640 Dátum: 2011 Január 26, 13:09:47 »

ettensön plíz!
opelautó megy el a háztól! :-))))

most már csak a kérdés, hogy buzirendszámos kombigóf, vagy malacbasszát legyen?
passat is kombi? mert az nagyobb  Smiley több a hely a 2. és 3. gyerköc babakocsija számára Grin

passat combit láttam gomboké, toljak neked linket? 200 alatt volt jóval!
RNIE
« Hozzászólás #25639 Dátum: 2011 Január 26, 13:05:33 »


egyébként nekem is
Ja,kicsit olyan kupéasztrás Grin
Nem elérhető Pityubacsi
Hozzászólások: 36020


« Hozzászólás #25638 Dátum: 2011 Január 26, 13:05:17 »

ettensön plíz!
opelautó megy el a háztól! :-))))

most már csak a kérdés, hogy buzirendszámos kombigóf, vagy malacbasszát legyen?



flex 'em all!
Dízelt vezetni olyan, mint melegnek lenni. Ma már sokkal elfogadottabb, de még mindig szar dolog.
Nem elérhető Pityubacsi
Hozzászólások: 36020


« Hozzászólás #25637 Dátum: 2011 Január 26, 13:04:16 »

mer' pöcs vagy!



flex 'em all!
Dízelt vezetni olyan, mint melegnek lenni. Ma már sokkal elfogadottabb, de még mindig szar dolog.
Nem elérhető cdrw
Hozzászólások: 6251


« Hozzászólás #25636 Dátum: 2011 Január 26, 12:54:50 »

Nem elérhető abes
Hozzászólások: 14980

« Hozzászólás #25635 Dátum: 2011 Január 26, 11:38:27 »

omg  Evil
Nem elérhető kormányzoo
Hozzászólások: 5802


redgear.hu

« Hozzászólás #25634 Dátum: 2011 Január 26, 11:21:56 »


Nem elérhető abes
Hozzászólások: 14980

« Hozzászólás #25633 Dátum: 2011 Január 26, 10:41:27 »

Margit!Ne legyéé értetlen.Így e!Mint ezen van.
Aha, szóval fekete háttér kell mögé.  Grin
Nem elérhető bitus76
Hozzászólások: 2024


06 30 460 2831

« Hozzászólás #25632 Dátum: 2011 Január 26, 07:25:57 »

Margit!Ne legyéé értetlen.Így e!Mint ezen van.

[a csatolmányt egy admin törölte]

VW 1200.1963.
Nem elérhető stonemen
Hozzászólások: 17318


« Hozzászólás #25631 Dátum: 2011 Január 26, 05:34:30 »


Nem elérhető Protheus
Hozzászólások: 20669


Pődör Gergely

« Hozzászólás #25630 Dátum: 2011 Január 25, 23:56:14 »



Buzi, aki fékez! :-)))
Nem elérhető bitus76
Hozzászólások: 2024


06 30 460 2831

« Hozzászólás #25629 Dátum: 2011 Január 25, 22:18:34 »

Meglesz.
Király Cool Küllők között fújd feketére!

VW 1200.1963.
gyuri79
« Hozzászólás #25628 Dátum: 2011 Január 25, 22:16:46 »

Egy srófra jár az agyunk. Grin
Pont ilyet szereztem.
Király Cool Küllők között fújd feketére!
Nem elérhető bitus76
Hozzászólások: 2024


06 30 460 2831

« Hozzászólás #25627 Dátum: 2011 Január 25, 22:10:07 »

Egy srófra jár az agyunk. Grin
Pont ilyet szereztem.
[a csatolmányt egy admin törölte]

VW 1200.1963.
gyuri79
« Hozzászólás #25626 Dátum: 2011 Január 25, 19:41:47 »

Bitusnak!

http://racing-bazar.hu/alkatresz/felni-gumi/4x100_15_colos_7cm_es_perem
gyuri79
« Hozzászólás #25625 Dátum: 2011 Január 25, 19:14:50 »

http://racing-bazar.hu/alkatresz/felni-gumi/vw_14_es_gyari_alufelni
Nem elérhető bitus76
Hozzászólások: 2024


06 30 460 2831

« Hozzászólás #25624 Dátum: 2011 Január 25, 18:37:03 »

Van egy két dolog, ami a benyásból is jó lehet. Wink
Ha dízel, akkor fogsz tudni róla. Grin
Még nem intézett Andris semmit. Másnak is kell belőle cucc, de lehet egyben elhozzuk. Utána lesz valami.

VW 1200.1963.
Nem elérhető sparkafer
Hozzászólások: 13994


30-347-1939

« Hozzászólás #25623 Dátum: 2011 Január 25, 17:51:58 »

Milyen passat?
Én erről mért nem tudok?
Bélám az Úrban!!
 Grin
Ha dízel, akkor fogsz tudni róla. Grin
Még nem intézett Andris semmit. Másnak is kell belőle cucc, de lehet egyben elhozzuk. Utána lesz valami.
« Utoljára szerkesztve: 2011 Január 25, 17:59:18 írta sparkafer »

Nem elérhető wob974
Hozzászólások: 13495


« Hozzászólás #25622 Dátum: 2011 Január 25, 17:45:37 »

ennek itten milyen motorja van?
 - hidrotőke vagy sima szelepállítgatós?
 - központi vagy hengerenkénti befecsi?
http://www.hasznaltauto.hu/auto/volkswagen/golf_iii/volkswagen_golf_iii-4443624

(aki a rendszám miatt beszól, annak megbüntetem a kakilóját  )


Nem elérhető cdrw
Hozzászólások: 6251


« Hozzászólás #25621 Dátum: 2011 Január 25, 12:11:16 »

ennek itten milyen motorja van?
 - hidrotőke vagy sima szelepállítgatós?
 - központi vagy hengerenkénti befecsi?
http://www.hasznaltauto.hu/auto/volkswagen/golf_iii/volkswagen_golf_iii-4443624

(aki a rendszám miatt beszól, annak megbüntetem a kakilóját  )

volt ilyen motoros G3-am (nem variant, csak egy 5 ajtos New Orleans kivitel)
ha valami nem ment, akkor ez az volt! Elozni orszaguton nem lehet vele!
Gondolom a Variant meg valamivel nehezebb is, meg ugye jobben meg is pakolja ez ember  Roll Eyes
elonye: Autopalyan nem lehet nagy birsagot vele begyujteni

kozben neha hasznaltam egy 50LE 999ccm-s 6N polot, na az ehhez kepest versenyauto volt!

a hengerenkenti befecskendezos sokkal dinamikusabb! (ez is sajat tapasztalat)

rendszam kiraly  Grin
Nem elérhető Bill
Hozzászólások: 8607


« Hozzászólás #25620 Dátum: 2011 Január 25, 10:56:49 »


Tegnap előtt is ilyet szereltem, a hengerfej végénél lévő fűtéscső polip repedt meg. Azt az autót sokat vezettem, hosszú úton még 6 alá is bemegy a fogyasztás, ami azt gondolom elég jó. De ha hajtod, akkor sem sokkal több. Város más kérdés, elég nehéz a kasztni.
pont olyan mint az 1,4 60 LE-s Fastra, országút 6 l köröli fogyasztás, persze ha türelmes vagy és nem előzgetsz, városban (főleg télen) nem szimpi a fogyasztása Undecided
Nem elérhető Varázsló
Hozzászólások: 13081


Low Fast -többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #25619 Dátum: 2011 Január 25, 09:46:58 »

Nekünk volt ilyen autónk. Harmat gyenge és a városi 7 de inkább 8l fogyasztást nem mondanám kevésnek.

Egyébként jó kis autó ha elviseli az ember, hogy van nála gyorsabb is.
A többi szó szerint igaz.
 


Tegnap előtt is ilyet szereltem, a hengerfej végénél lévő fűtéscső polip repedt meg. Azt az autót sokat vezettem, hosszú úton még 6 alá is bemegy a fogyasztás, ami azt gondolom elég jó. De ha hajtod, akkor sem sokkal több. Város más kérdés, elég nehéz a kasztni.

Stuntmanus

VW 1302 S
  


 
 

http://oettingertsv.blogspot.com/
 
"Már nem vagyok annyira fiatal, hogy mindenre azonnal tudjam a választ."
Süni
« Hozzászólás #25618 Dátum: 2011 Január 25, 08:59:36 »

jelentkezhetsz a kakilóbüntidért, koetschog :-PP
Nem elérhető Pityubacsi
Hozzászólások: 36020


« Hozzászólás #25617 Dátum: 2011 Január 25, 08:58:31 »

Miért? Pont Pbának való!  Grin
jelentkezhetsz a kakilóbüntidért, koetschog :-PP



flex 'em all!
Dízelt vezetni olyan, mint melegnek lenni. Ma már sokkal elfogadottabb, de még mindig szar dolog.
Süni
« Hozzászólás #25616 Dátum: 2011 Január 25, 08:16:57 »

Húbazmeg, egy rendszámcsere rendel!! Cheesy
Miért? Pont Pbának való!  Grin
Nem elérhető Balage
Hozzászólások: 6926


Low Fast - többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #25615 Dátum: 2011 Január 25, 06:25:40 »

Nekünk volt ilyen autónk. Harmat gyenge és a városi 7 de inkább 8l fogyasztást nem mondanám kevésnek.

Egyébként jó kis autó ha elviseli az ember, hogy van nála gyorsabb is.
A többi szó szerint igaz.
 

Hidrotőke, központi Bosch Motronic, de osztófej, sima (kocka) trafó.

Ez a motor szereti az olajat engedni a hengerfej tömítésnél és szeret hengerfejes is lenni, nem reped, hanem görbül. Különben keveset fogyaszt, cserébe nem megy. 200e km-ig nem szokott baja lenni.

1971     VW 1300 GT-L
1999     Piaggio Liberty 50 2T
Nem elérhető gyuszkó
Hozzászólások: 13814


ABD-999 nem csak autó, CSALÁDTAG!

« Hozzászólás #25614 Dátum: 2011 Január 24, 23:05:17 »

ennek itten milyen motorja van?
 - hidrotőke vagy sima szelepállítgatós?
 - központi vagy hengerenkénti befecsi?
http://www.hasznaltauto.hu/auto/volkswagen/golf_iii/volkswagen_golf_iii-4443624

(aki a rendszám miatt beszól, annak megbüntetem a kakilóját  )
Húbazmeg, egy rendszámcsere rendel!! Cheesy

Ifj.Pethő Gyula
30/5671916
Nem elérhető Pityubacsi
Hozzászólások: 36020


« Hozzászólás #25613 Dátum: 2011 Január 24, 21:46:29 »


Hidrotőke, központi Bosch Motronic, de osztófej, sima (kocka) trafó.

Ez a motor szereti az olajat engedni a hengerfej tömítésnél és szeret hengerfejes is lenni, nem reped, hanem görbül. Különben keveset fogyaszt, cserébe nem megy. 200e km-ig nem szokott baja lenni.

köszönöm szépen.
a gyújtás részét azt láttam, de a légszűrő és a szelepfedél alá nem láttam be, mert kurvasötét volt már.



flex 'em all!
Dízelt vezetni olyan, mint melegnek lenni. Ma már sokkal elfogadottabb, de még mindig szar dolog.
Nem elérhető Varázsló
Hozzászólások: 13081


Low Fast -többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #25612 Dátum: 2011 Január 24, 21:41:21 »

ennek itten milyen motorja van?
 - hidrotőke vagy sima szelepállítgatós?
 - központi vagy hengerenkénti befecsi?
http://www.hasznaltauto.hu/auto/volkswagen/golf_iii/volkswagen_golf_iii-4443624

(aki a rendszám miatt beszól, annak megbüntetem a kakilóját  )


Hidrotőke, központi Bosch Motronic, de osztófej, sima (kocka) trafó.

Ez a motor szereti az olajat engedni a hengerfej tömítésnél és szeret hengerfejes is lenni, nem reped, hanem görbül. Különben keveset fogyaszt, cserébe nem megy. 200e km-ig nem szokott baja lenni.

Stuntmanus

VW 1302 S
  


 
 

http://oettingertsv.blogspot.com/
 
"Már nem vagyok annyira fiatal, hogy mindenre azonnal tudjam a választ."
Oldalak: 1 ... 290 291 292 293 294 [295] 296 297 298 299 300 ... 936
Nyomtatás
 
Ugrás:  

Powered by MySQL Powered by PHP www.bogarhatu.hu - ahol a Bogarazás kezdődik Powered by SMF 1.1.4 | SMF © 2006, Simple Machines LLC
Magyar fordítás: SMF Magyarország
Szabványos XHTML 1.0! Szabványos CSS!
Az oldal 0.148 másodperc alatt készült el 15 lekéréssel.