www.bogarhatu.hu - ahol a Bogarazás kezdődik
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.
Nem érkezett meg az aktiváló e-mail?
2025 Július 19, 16:36:34

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Keresés:     Részletes kereső
Népautós Szilveszter
Pólus Center
2024. december 31.
921218 Hozzaszólás 218 Témában írta 1614 Felhasználó
Legújabb tag: mickilangelo
* Főoldal Bejelentkezés Regisztráció
Oldalak: 1 ... 224 225 226 227 228 [229] 230 231 232 233 234 ... 936
Nyomtatás
Szerző Téma: Öreg, vizes VW-k  (Megtekintve 6190621 alkalommal)
Nem elérhető Pityubacsi
Hozzászólások: 36020


« Hozzászólás #28291 Dátum: 2011 Augusztus 10, 05:15:40 »


az eleje ezen a képen úgy néz ki, mint egy zastava



flex 'em all!
Dízelt vezetni olyan, mint melegnek lenni. Ma már sokkal elfogadottabb, de még mindig szar dolog.
Nem elérhető BdE
Hozzászólások: 2263

« Hozzászólás #28290 Dátum: 2011 Augusztus 09, 23:27:09 »

Bármelyik cserélhető VDO turbónyomásmérőre:


Rulezka
« Hozzászólás #28289 Dátum: 2011 Augusztus 09, 23:24:10 »

Én azt az izzadtságszagú erőlködést érzem, amit általában az ilyen találkozós-tuning autókon: valamit ki kell találni, amivel más lesz, mint a többi.
ott a pont  Wink
Nem elérhető BdE
Hozzászólások: 2263

« Hozzászólás #28288 Dátum: 2011 Augusztus 09, 23:23:11 »

Intéztem ma egy gyári lökhárítót magamnak:


RNIE
« Hozzászólás #28287 Dátum: 2011 Augusztus 09, 22:59:43 »

Én azt az izzadtságszagú erőlködést érzem, amit általában az ilyen találkozós-tuning autókon: valamit ki kell találni, amivel más lesz, mint a többi.
4 talira 80ezer ft nem sok.mindegyik talin más sarokba rakod a narancssárgát és überkirály
Nem elérhető BdE
Hozzászólások: 2263

« Hozzászólás #28286 Dátum: 2011 Augusztus 09, 22:57:56 »

http://www.hasznaltauto.hu/auto/volkswagen/fox/volkswagen_fox_csere_reszlet_ut._alku-4957284



"megy mint a vaddisznó."

 Grin

Nem elérhető Varázsló
Hozzászólások: 13081


Low Fast -többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #28285 Dátum: 2011 Augusztus 09, 22:55:19 »

idióta, de jó az ára, golfot is adja érte ugye?  Grin

Én azt az izzadtságszagú erőlködést érzem, amit általában az ilyen találkozós-tuning autókon: valamit ki kell találni, amivel más lesz, mint a többi.

Stuntmanus

VW 1302 S
  


 
 

http://oettingertsv.blogspot.com/
 
"Már nem vagyok annyira fiatal, hogy mindenre azonnal tudjam a választ."
Rulezka
« Hozzászólás #28284 Dátum: 2011 Augusztus 09, 22:39:48 »

idióta, de jó az ára, golfot is adja érte ugye?  Grin
RNIE
« Hozzászólás #28283 Dátum: 2011 Augusztus 09, 22:18:32 »

 Jezusom ...

http://racing-bazar.hu/alkatresz/felni-gumi/4x100_6_5x16_lemezfelni_195_40_r16_80_os_gumikkal
Süni
« Hozzászólás #28282 Dátum: 2011 Augusztus 08, 19:07:52 »

Érdekes. Bírnám!
RNIE
« Hozzászólás #28281 Dátum: 2011 Augusztus 08, 18:58:08 »

http://www.ekauto.net/autok/vw_scirocco_.699.html
RNIE
« Hozzászólás #28280 Dátum: 2011 Augusztus 08, 17:25:15 »

W124
vagy tán még a 210-ben is
Nem elérhető Varázsló
Hozzászólások: 13081


Low Fast -többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #28279 Dátum: 2011 Augusztus 08, 17:22:17 »

nem tudom már melyik autómban volt motortérben,takaros kis dobozkában felűlről tökéletesen hozzáférhetően.

W124

Stuntmanus

VW 1302 S
  


 
 

http://oettingertsv.blogspot.com/
 
"Már nem vagyok annyira fiatal, hogy mindenre azonnal tudjam a választ."
Nem elérhető maxi
Hozzászólások: 9435


« Hozzászólás #28278 Dátum: 2011 Augusztus 08, 17:18:11 »

nem tudom már melyik autómban volt motortérben,takaros kis dobozkában felűlről tökéletesen hozzáférhetően.Senki nem mondja hogy nincs hely
LADA Evil

"A vadászat többek szemében a férfiasság, az erő, a hatalom szimbóluma is. A vadászok azt tartják, hogy a vadászaton ismerszik meg, ki milyen ember valójában."
RNIE
« Hozzászólás #28277 Dátum: 2011 Augusztus 08, 17:16:49 »

Miért, mi a baj vele? Nehezen éred el?

Nézz meg egy jól felszerelt Audi 3.0 TDI-t.
Van biztosíték a motortérben, a motorvezérlő dobozában a szélvédő előtt jobb és bal oldalon is, a műszerfal jobb oldalában, a műszerfal bal oldalában, a jobb első lábtérben a burkolat alatt. Ezek közül szerszámok nélkül csak a műszerfal oldalában lévőket éred el. Pedig van máshol is fontos, pl. az adaptív futómű biztosítéka.
nem tudom már melyik autómban volt motortérben,takaros kis dobozkában felűlről tökéletesen hozzáférhetően.Senki nem mondja hogy nincs hely
annyira nem bonyolult,ha nincs bent a hátsóülés,lehajtom az első támlát és hídban pont hozzáférek
« Utoljára szerkesztve: 2011 Augusztus 08, 17:18:21 írta RNIE »
Nem elérhető Varázsló
Hozzászólások: 13081


Low Fast -többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #28276 Dátum: 2011 Augusztus 08, 17:14:55 »

említsük meg a remek tervezésnél a valőszinűleg artistákra tervezett biztosítéktáblát

Miért, mi a baj vele? Nehezen éred el?

Nézz meg egy jól felszerelt Audi 3.0 TDI-t.
Van biztosíték a motortérben, a motorvezérlő dobozában a szélvédő előtt jobb és bal oldalon is, a műszerfal jobb oldalában, a műszerfal bal oldalában, a jobb első lábtérben a burkolat alatt. Ezek közül szerszámok nélkül csak a műszerfal oldalában lévőket éred el. Pedig van máshol is fontos, pl. az adaptív futómű biztosítéka.

Stuntmanus

VW 1302 S
  


 
 

http://oettingertsv.blogspot.com/
 
"Már nem vagyok annyira fiatal, hogy mindenre azonnal tudjam a választ."
RNIE
« Hozzászólás #28275 Dátum: 2011 Augusztus 08, 15:40:26 »

említsük meg a remek tervezésnél a valőszinűleg artistákra tervezett biztosítéktáblát
Nem elérhető gsattila
Hozzászólások: 11538

« Hozzászólás #28274 Dátum: 2011 Augusztus 08, 15:07:47 »

Eddig nem volt, de most lehet.

Nem lehet, hogy a munkahelyeden akarod megnyitni? Sok helyen le vannak tiltva oldalak, blogok és hasonlók.
Nem elérhető d1987
Hozzászólások: 4060


56/61/71/78

« Hozzászólás #28273 Dátum: 2011 Augusztus 08, 14:03:20 »

Access Denied   ( Belepes megtagadva - Tiltott tartalom )


Nem lehet, hogy a munkahelyeden akarod megnyitni? Sok helyen le vannak tiltva oldalak, blogok és hasonlók.

1956-Oval
1961-L10B
1961-L391
1971-L60D
1978-L96F
Nem elérhető Pityubacsi
Hozzászólások: 36020


« Hozzászólás #28272 Dátum: 2011 Augusztus 08, 13:42:23 »

Access Denied   ( Belepes megtagadva - Tiltott tartalom )

érdekes, nekem bejön.
akkor www.totalcar.hu, aztán ott a hármasgófos cikk.



flex 'em all!
Dízelt vezetni olyan, mint melegnek lenni. Ma már sokkal elfogadottabb, de még mindig szar dolog.
Nem elérhető gsattila
Hozzászólások: 11538

« Hozzászólás #28271 Dátum: 2011 Augusztus 08, 13:39:13 »

Access Denied   ( Belepes megtagadva - Tiltott tartalom )

Rulezka
« Hozzászólás #28270 Dátum: 2011 Augusztus 08, 09:22:00 »

ugyanilyen volt az én 3-asom is, csak alufelnije vót és 911-es a rendszáma Smiley))
Nem elérhető korben
Hozzászólások: 1662


Korben Dallas

« Hozzászólás #28269 Dátum: 2011 Augusztus 08, 07:25:45 »

A Mester írta

http://totalcar.hu/tesztek/2011/08/08/a_pornep_szegeny_fia/

Fényes bogarak hullanak, a doktor szedi össze mind, Hozzányúlni nem szabad, nyilvántartja szám szerint
Nem elérhető zoka
Hozzászólások: 1652


« Hozzászólás #28268 Dátum: 2011 Augusztus 08, 00:52:23 »

1,9es TD Passath-hoz keresünk nagynyomású szervócsövet a kormányműhöz, SOS!!
AAZ motorkódú a malacka.
Öttevényben láttam ilyen malacot a bontóban asszem benne volt ,06 96 485250 hívd fel őket ha mész arra néhány dolog még engem is érdekel

06208005898
Nem elérhető Pityubacsi
Hozzászólások: 36020


« Hozzászólás #28267 Dátum: 2011 Augusztus 07, 12:47:45 »

miért tudtam hogy ki ír elsőnek  Cool

mert buzi vagy



flex 'em all!
Dízelt vezetni olyan, mint melegnek lenni. Ma már sokkal elfogadottabb, de még mindig szar dolog.
RNIE
« Hozzászólás #28266 Dátum: 2011 Augusztus 07, 12:46:34 »

paírozni még szopóbb.
de azt szereted :-)
miért tudtam hogy ki ír elsőnek  Cool
inkább a manuál dízelmotor automatára rakása érdekel
Nem elérhető Pityubacsi
Hozzászólások: 36020


« Hozzászólás #28265 Dátum: 2011 Augusztus 07, 12:45:37 »

benzines automata g3-at szopó átépíteni dízelre?
paírozni még szopóbb.
de azt szereted :-)



flex 'em all!
Dízelt vezetni olyan, mint melegnek lenni. Ma már sokkal elfogadottabb, de még mindig szar dolog.
RNIE
« Hozzászólás #28264 Dátum: 2011 Augusztus 07, 12:43:47 »

benzines automata g3-at szopó átépíteni dízelre?
Nem elérhető gas
Hozzászólások: 3283


« Hozzászólás #28263 Dátum: 2011 Augusztus 07, 08:03:37 »

2000-es 1.9 TD passat-hoz keresnék kormányművet

VW Bogár 1300 '71,Transporter1.6D '83
https://photos.app.goo.gl/WsANqntrkSdn7c6f6
Nem elérhető Pityubacsi
Hozzászólások: 36020


« Hozzászólás #28262 Dátum: 2011 Augusztus 07, 06:52:00 »

passat , a kérésedre!
Kiss

Neked milyen kormányműved is van? És hol parkolsz?  Cool
nemmondommeg :-PP



flex 'em all!
Dízelt vezetni olyan, mint melegnek lenni. Ma már sokkal elfogadottabb, de még mindig szar dolog.
Rulezka
« Hozzászólás #28261 Dátum: 2011 Augusztus 07, 00:27:47 »

Nem szeretnél hazafuvarozni pár kasznielemet az MG-hez?
hali hajnalba hazaértem.. sajna nem volt időm netezni esténként, a goose pub, old angel és még pár jó hely foglyul ejtett.. viszont van pár jó képem egy south yorkshire bogárhátúról, sőt az ottani Maresz t3-asát is láttam Smiley

mikor lenne a fuvar? honan? mekkora elemet, aug. végén megint megyünk.. csak azé kérdem...
Nem elérhető sparkafer
Hozzászólások: 13994


30-347-1939

« Hozzászólás #28260 Dátum: 2011 Augusztus 06, 23:53:29 »

basszus, felejtsd már el a H betűt a basszát végéről.
egyébként is, hogy hogy nem gyomán csövezel?
passat , a kérésedre!
De ettől még mindig nem van csövünk Grin

itthon gyomázunk! Grin

Neked milyen kormányműved is van? És hol parkolsz?  Cool

Nem elérhető Pityubacsi
Hozzászólások: 36020


« Hozzászólás #28259 Dátum: 2011 Augusztus 06, 21:46:04 »

1,9es TD Passath-hoz keresünk nagynyomású szervócsövet a kormányműhöz, SOS!!
AAZ motorkódú a malacka.

basszus, felejtsd már el a H betűt a basszát végéről.
egyébként is, hogy hogy nem gyomán csövezel?



flex 'em all!
Dízelt vezetni olyan, mint melegnek lenni. Ma már sokkal elfogadottabb, de még mindig szar dolog.
Nem elérhető sparkafer
Hozzászólások: 13994


30-347-1939

« Hozzászólás #28258 Dátum: 2011 Augusztus 06, 13:36:29 »

1,9es TD Passath-hoz keresünk nagynyomású szervócsövet a kormányműhöz, SOS!!
AAZ motorkódú a malacka.

Nem elérhető LovasB
Hozzászólások: 2177


« Hozzászólás #28257 Dátum: 2011 Augusztus 06, 13:12:20 »

neked nem dzsettád van?

az, de passzol teljesen

http://vwtyp181.blogspot.com/
VW Typ 181: 1974 "The Thing" ,Hecho en Mexico
VW Typ 181: 1973 & 1976 "megleszcsinálva"
VW Jetta 2 1.6TD 1989
és még sok más:-)
Nem elérhető Pityubacsi
Hozzászólások: 36020


« Hozzászólás #28256 Dátum: 2011 Augusztus 05, 22:26:47 »

Golf 2-höz keresek hátsó VW jelet, ép tartópöckökkel
mindegy,hogy milyen színű (fényes,vagy fekete,stb..), a lényeg,hogy a rögzítői épek legyenek

neked nem dzsettád van?



flex 'em all!
Dízelt vezetni olyan, mint melegnek lenni. Ma már sokkal elfogadottabb, de még mindig szar dolog.
Nem elérhető LovasB
Hozzászólások: 2177


« Hozzászólás #28255 Dátum: 2011 Augusztus 05, 20:50:36 »

Évjáratfüggő.
1989

http://vwtyp181.blogspot.com/
VW Typ 181: 1974 "The Thing" ,Hecho en Mexico
VW Typ 181: 1973 & 1976 "megleszcsinálva"
VW Jetta 2 1.6TD 1989
és még sok más:-)
Süni
« Hozzászólás #28254 Dátum: 2011 Augusztus 05, 20:29:19 »

Golf 2-höz keresek hátsó VW jelet, ép tartópöckökkel
mindegy,hogy milyen színű (fényes,vagy fekete,stb..), a lényeg,hogy a rögzítői épek legyenek
Évjáratfüggő.
Nem elérhető LovasB
Hozzászólások: 2177


« Hozzászólás #28253 Dátum: 2011 Augusztus 05, 19:46:47 »

Golf 2-höz keresek hátsó VW jelet, ép tartópöckökkel
mindegy,hogy milyen színű (fényes,vagy fekete,stb..), a lényeg,hogy a rögzítői épek legyenek

http://vwtyp181.blogspot.com/
VW Typ 181: 1974 "The Thing" ,Hecho en Mexico
VW Typ 181: 1973 & 1976 "megleszcsinálva"
VW Jetta 2 1.6TD 1989
és még sok más:-)
Nem elérhető vw1966
Hozzászólások: 7993


« Hozzászólás #28252 Dátum: 2011 Augusztus 05, 11:57:19 »

kaptam ajánlatot kipufogóra közép+hátsó dob sima 26000 GTI két csöves hátsó dobbal 30 000, megrendeltem GTI-t eddig is olyan volt
Oldalak: 1 ... 224 225 226 227 228 [229] 230 231 232 233 234 ... 936
Nyomtatás
 
Ugrás:  

Powered by MySQL Powered by PHP www.bogarhatu.hu - ahol a Bogarazás kezdődik Powered by SMF 1.1.4 | SMF © 2006, Simple Machines LLC
Magyar fordítás: SMF Magyarország
Szabványos XHTML 1.0! Szabványos CSS!
Az oldal 0.107 másodperc alatt készült el 16 lekéréssel.