www.bogarhatu.hu - ahol a Bogarazás kezdődik
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.
Nem érkezett meg az aktiváló e-mail?
2025 Július 20, 05:56:28

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Keresés:     Részletes kereső
Népautós Szilveszter
Pólus Center
2024. december 31.
921218 Hozzaszólás 218 Témában írta 1614 Felhasználó
Legújabb tag: mickilangelo
* Főoldal Bejelentkezés Regisztráció
Oldalak: 1 ... 212 213 214 215 216 [217] 218 219 220 221 222 ... 936
Nyomtatás
Szerző Téma: Öreg, vizes VW-k  (Megtekintve 6195238 alkalommal)
Nem elérhető Kicsi Nelly
Hozzászólások: 3034


20/916-72-61

« Hozzászólás #28771 Dátum: 2011 Szeptember 30, 20:57:22 »

Befolyásolhatja, de ahhoz nagyon szarul kell, hogy beállítva legyen a futómű. A dőlést ilyen esetben szemmel is látnod kell, hogy nem jó, azaz vagy nagyon kifelé állnak a kerekek, vagy nagyon befelé dőlnek mintha kitörtek volna. Ha szar az összetartás akkor pedig kanyarban már 40-nél is csikoroghatnak a gumik és az egyenesfutás pedig olyan mintha nem is lenne.
Okozhatja még a nehéz kormányzást a berohadt gömbfej is, az a baj ahhoz, hogy ez kiderüljön ki kell ütni a helyéről mindegyiket. Mondjuk ez a golf esetében nem annyira komoly dolog.
A másik ami szerintem inkább nehézzé teszi a kormányzást az a berohadt, beállt, szétment toronycsapágy. Mivel ezen forog az egész gólyaláb, ezért ha itt valami nem stimmel az nagyon is érezhető. Teszteléséhez ki kell venni az egész gólyalábat.
A sok rossz mellé viszont az jó hír, hogy ezek mind egyszerűen, relatív rövid idő alatt megoldható dolgok.  Wink  Cheesy
Mindemellett a futóműállítás bajt nem okoz Wink, mert a nehéz kormányzást még a nem megfelelő utánfutás is okozhatja, ez viszont nem állítható.
Ja és a felemás rugó elég gáz...
Lupohoz is a héten jöttek meg a toronycsapágyak+szilentek. Ezen is azt éreztem, hogy már nehezebb kormányozni, mint a G1et. Megvettem bele a gyárit, mert nem volt drága.
Nem elérhető Maresz
Hozzászólások: 19642


WWW.BUGGARAGE.HU

« Hozzászólás #28770 Dátum: 2011 Szeptember 30, 15:18:42 »

erről jut eszembe, g2 gyújtáskacsolóban mennyirt cserélsz zárat?
privbe is jó
4e

WEBshop
http://retrocarclub.superwebaruhaz.hu/
Ha müszakivizsga vagy zöldkari kell és problémás az élet:06706223882;06706313882
Kedvezméynes kötelező bizti kötése!
Gyári vw audi seat skoda Alkatrészek beszerzése gyors határidővel,postázva
www.retroautoklub.hu
Nem elérhető Micka
Hozzászólások: 2264


1971, 1300 , GZL-700

« Hozzászólás #28769 Dátum: 2011 Szeptember 30, 14:55:11 »

Grin
erről jut eszembe, g2 gyújtáskacsolóban mennyirt cserélsz zárat?
privbe is jó
Nem elérhető Maresz
Hozzászólások: 19642


WWW.BUGGARAGE.HU

« Hozzászólás #28768 Dátum: 2011 Szeptember 30, 08:29:24 »

köszönöm, legalább van honnan kiindulni
napokban viszem szerelőhöz, majd megoldja sztem, egy darabig úgyis ott lesz nála
Grin

WEBshop
http://retrocarclub.superwebaruhaz.hu/
Ha müszakivizsga vagy zöldkari kell és problémás az élet:06706223882;06706313882
Kedvezméynes kötelező bizti kötése!
Gyári vw audi seat skoda Alkatrészek beszerzése gyors határidővel,postázva
www.retroautoklub.hu
Nem elérhető BigBug
Hozzászólások: 28919

« Hozzászólás #28767 Dátum: 2011 Szeptember 30, 05:04:37 »

Befolyásolhatja, de ahhoz nagyon szarul kell, hogy beállítva legyen a futómű. A dőlést ilyen esetben szemmel is látnod kell, hogy nem jó, azaz vagy nagyon kifelé állnak a kerekek, vagy nagyon befelé dőlnek mintha kitörtek volna. Ha szar az összetartás akkor pedig kanyarban már 40-nél is csikoroghatnak a gumik és az egyenesfutás pedig olyan mintha nem is lenne.
Okozhatja még a nehéz kormányzást a berohadt gömbfej is, az a baj ahhoz, hogy ez kiderüljön ki kell ütni a helyéről mindegyiket. Mondjuk ez a golf esetében nem annyira komoly dolog.
A másik ami szerintem inkább nehézzé teszi a kormányzást az a berohadt, beállt, szétment toronycsapágy. Mivel ezen forog az egész gólyaláb, ezért ha itt valami nem stimmel az nagyon is érezhető. Teszteléséhez ki kell venni az egész gólyalábat.
A sok rossz mellé viszont az jó hír, hogy ezek mind egyszerűen, relatív rövid idő alatt megoldható dolgok.  Wink  Cheesy
Mindemellett a futóműállítás bajt nem okoz Wink, mert a nehéz kormányzást még a nem megfelelő utánfutás is okozhatja, ez viszont nem állítható.
Ja és a felemás rugó elég gáz...
köszönöm, legalább van honnan kiindulni
napokban viszem szerelőhöz, majd megoldja sztem, egy darabig úgyis ott lesz nála

sokkal rosszabb, ha volt de már nincs, annál ha soha nem volt, mert vágyakozni nem fáj annyira, mint emlékezni.....

ui: ha nagy leszek, transportert veszek...........
Nem elérhető fecszso
Hozzászólások: 1916


« Hozzászólás #28766 Dátum: 2011 Szeptember 29, 20:38:36 »

kérdezném tisztelettel, lehetséges e az g2 szervó nélküli modelleknél, hogy a nem megfelelő kerék dőlés és összetartás befolyásolja a kormány tekerés nehézségét ?
nemtom érthető e voltam e
szval a lényeg, hogy nagyon nehezen tekeredik a kormány és mivel szinte mindent rendben találok, már csak ez maradt amire gondolhatok
Befolyásolhatja, de ahhoz nagyon szarul kell, hogy beállítva legyen a futómű. A dőlést ilyen esetben szemmel is látnod kell, hogy nem jó, azaz vagy nagyon kifelé állnak a kerekek, vagy nagyon befelé dőlnek mintha kitörtek volna. Ha szar az összetartás akkor pedig kanyarban már 40-nél is csikoroghatnak a gumik és az egyenesfutás pedig olyan mintha nem is lenne.
Okozhatja még a nehéz kormányzást a berohadt gömbfej is, az a baj ahhoz, hogy ez kiderüljön ki kell ütni a helyéről mindegyiket. Mondjuk ez a golf esetében nem annyira komoly dolog.
A másik ami szerintem inkább nehézzé teszi a kormányzást az a berohadt, beállt, szétment toronycsapágy. Mivel ezen forog az egész gólyaláb, ezért ha itt valami nem stimmel az nagyon is érezhető. Teszteléséhez ki kell venni az egész gólyalábat.
A sok rossz mellé viszont az jó hír, hogy ezek mind egyszerűen, relatív rövid idő alatt megoldható dolgok.  Wink  Cheesy
Mindemellett a futóműállítás bajt nem okoz Wink, mert a nehéz kormányzást még a nem megfelelő utánfutás is okozhatja, ez viszont nem állítható.
Ja és a felemás rugó elég gáz...

VW 1300 - 1967
Pannónia T1 - 1963
Honda Transalp XL600 VT -1996
Nem elérhető BigBug
Hozzászólások: 28919

« Hozzászólás #28765 Dátum: 2011 Szeptember 29, 19:15:04 »

a rugó odabasz XD
mondjuk a szerelő szólhatott volna amikor szét volt szedve...
abban a fehér kocsiban, ami szét volt szedve, biztosan nem volt felemás rugó !
nemtom ki  volt a szerelő 

sokkal rosszabb, ha volt de már nincs, annál ha soha nem volt, mert vágyakozni nem fáj annyira, mint emlékezni.....

ui: ha nagy leszek, transportert veszek...........
RNIE
« Hozzászólás #28764 Dátum: 2011 Szeptember 29, 18:02:52 »

de igen, csak puNpát meg csöveket meg beszerelést nem kaptam, na ez kb annyi lenne mint az autó értéke, szval megpróbálnám először mondjuk beállíttatni a futóművet, ha az segít
feltételezem az sem kifejezetten segít, hogy az egyik rugó piros és 4cm-el rövidebb mint a másik ami fekete, stb.......
na ebből az irányból megpróbálnék először valami eredményre jutni, mert nekem csak nehéz leparkolnom, a nejemnek viszont lehetetlen
a rugó odabasz XD
mondjuk a szerelő szólhatott volna amikor szét volt szedve...
Nem elérhető BigBug
Hozzászólások: 28919

« Hozzászólás #28763 Dátum: 2011 Szeptember 29, 17:46:55 »

nem kaptál szervokormányművet?
de igen, csak puNpát meg csöveket meg beszerelést nem kaptam, na ez kb annyi lenne mint az autó értéke, szval megpróbálnám először mondjuk beállíttatni a futóművet, ha az segít
feltételezem az sem kifejezetten segít, hogy az egyik rugó piros és 4cm-el rövidebb mint a másik ami fekete, stb.......
na ebből az irányból megpróbálnék először valami eredményre jutni, mert nekem csak nehéz leparkolnom, a nejemnek viszont lehetetlen

sokkal rosszabb, ha volt de már nincs, annál ha soha nem volt, mert vágyakozni nem fáj annyira, mint emlékezni.....

ui: ha nagy leszek, transportert veszek...........
RNIE
« Hozzászólás #28762 Dátum: 2011 Szeptember 29, 17:27:23 »

kérdezném tisztelettel, lehetséges e az g2 szervó nélküli modelleknél, hogy a nem megfelelő kerék dőlés és összetartás befolyásolja a kormány tekerés nehézségét ?
nemtom érthető e voltam e
szval a lényeg, hogy nagyon nehezen tekeredik a kormány és mivel szinte mindent rendben találok, már csak ez maradt amire gondolhatok
nem kaptál szervokormányművet?
Nem elérhető BigBug
Hozzászólások: 28919

« Hozzászólás #28761 Dátum: 2011 Szeptember 29, 17:18:51 »

kérdezném tisztelettel, lehetséges e az g2 szervó nélküli modelleknél, hogy a nem megfelelő kerék dőlés és összetartás befolyásolja a kormány tekerés nehézségét ?
nemtom érthető e voltam e
szval a lényeg, hogy nagyon nehezen tekeredik a kormány és mivel szinte mindent rendben találok, már csak ez maradt amire gondolhatok

sokkal rosszabb, ha volt de már nincs, annál ha soha nem volt, mert vágyakozni nem fáj annyira, mint emlékezni.....

ui: ha nagy leszek, transportert veszek...........
RNIE
« Hozzászólás #28760 Dátum: 2011 Szeptember 29, 17:16:31 »

Pár hónapja már megadtam.
bemelegedés-szabályzó van a bótodban?vagy hőfok szabályzó?
RNIE
« Hozzászólás #28759 Dátum: 2011 Szeptember 29, 17:15:59 »

van rajta egy kurvahosszú cikkszám, az nagyon fog kelleni neked.

nem rávaló katalizátor meg ilyenek, mi?
hülye!
a vr6 dohc-2 gti g60 tuning-gófosok mondák.ezekszerint olyanok mint a fasz.
Nem elérhető Pityubacsi
Hozzászólások: 36020


« Hozzászólás #28758 Dátum: 2011 Szeptember 29, 14:39:29 »

Pár hónapja már megadtam.
akkor jó



flex 'em all!
Dízelt vezetni olyan, mint melegnek lenni. Ma már sokkal elfogadottabb, de még mindig szar dolog.
Süni
« Hozzászólás #28757 Dátum: 2011 Szeptember 29, 14:36:19 »

van rajta egy kurvahosszú cikkszám, az nagyon fog kelleni neked.
Pár hónapja már megadtam.
Nem elérhető Pityubacsi
Hozzászólások: 36020


« Hozzászólás #28756 Dátum: 2011 Szeptember 29, 14:34:54 »

kiderült a bibi, a computer a rossz.keresek G3 computert Tongue
van rajta egy kurvahosszú cikkszám, az nagyon fog kelleni neked.

nem rávaló katalizátor meg ilyenek, mi?
hülye!



flex 'em all!
Dízelt vezetni olyan, mint melegnek lenni. Ma már sokkal elfogadottabb, de még mindig szar dolog.
RNIE
« Hozzászólás #28755 Dátum: 2011 Szeptember 29, 13:15:47 »

kiderült a bibi, a computer a rossz.keresek G3 computert Tongue
Nem elérhető VWAUDI
Hozzászólások: 1002


« Hozzászólás #28754 Dátum: 2011 Szeptember 27, 18:24:16 »

Akkor itt is! Smiley

Volkswagen fémfelni garnitúra
5x100 ET43 15" + FIRESTONE téligumi 185/65R15 + Dísztárcsák eladók.
Fotók:
http://picasaweb.google.com/112249728835130496606/Femfelni5x100ET43TeliGumik18565R15FIRESTONE
Ár: 25000 ft.


[a csatolmányt egy admin törölte]


“Ha kerekei vannak, vagy mellei, gondjaid lesznek vele.”
Nem elérhető BdE
Hozzászólások: 2263

« Hozzászólás #28753 Dátum: 2011 Szeptember 27, 10:09:44 »

Érdekelne bontott Golf III gépháztető!

Nem elérhető Varázsló
Hozzászólások: 13081


Low Fast -többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #28752 Dátum: 2011 Szeptember 27, 09:37:48 »

Mi az a 13-as peres felni?


Peremes?

Stuntmanus

VW 1302 S
  


 
 

http://oettingertsv.blogspot.com/
 
"Már nem vagyok annyira fiatal, hogy mindenre azonnal tudjam a választ."
Nem elérhető Kicsi Nelly
Hozzászólások: 3034


20/916-72-61

« Hozzászólás #28751 Dátum: 2011 Szeptember 27, 07:51:14 »

Mi az a 13-as peres felni?
Rulezka
« Hozzászólás #28750 Dátum: 2011 Szeptember 27, 00:05:50 »

fáj a szívem tőle

bár kaszni odavan, meg a teteje sem százas....
gyuri79
« Hozzászólás #28749 Dátum: 2011 Szeptember 26, 23:39:35 »

Tudja valaki, hogy az 1.9 TD AAZ kamrás motor tudja az euro2-t vajon vagy csak euro 1?
RNIE
« Hozzászólás #28748 Dátum: 2011 Szeptember 26, 23:03:44 »

ez már tök régen készült....csak korábban kék-ezüst volt
minek festetted át? Grin
RNIE
« Hozzászólás #28747 Dátum: 2011 Szeptember 26, 23:03:29 »

http://www.hasznaltauto.hu/auto/volkswagen/golf_i/volkswagen_golf_i_cabrio_elado_vagy_csere_golf_1-5121668
Nem elérhető vw1966
Hozzászólások: 7993


« Hozzászólás #28746 Dátum: 2011 Szeptember 26, 19:20:33 »

Lehet, hogy az arany színű 5-ös BMW lámpás, Golf frontos emberrel felesben vettek egy töröttet Golf V-t, mert neki úgy tűnik, hogy a hátulja jutott:

<beszúrt kép törölve>

http://www.hasznaltauto.hu/auto/volkswagen/golf_iii/volkswagen_golf_iii_1.9_tdi_cl-5057833
ez már tök régen készült....csak korábban kék-ezüst volt
Rulezka
« Hozzászólás #28745 Dátum: 2011 Szeptember 26, 13:52:54 »

jéééézus!
na ilyen nincs,és mégis van... 

Lehet, hogy az arany színű 5-ös BMW lámpás, Golf frontos emberrel felesben vettek egy töröttet Golf V-t, mert neki ......
Nem elérhető BdE
Hozzászólások: 2263

« Hozzászólás #28744 Dátum: 2011 Szeptember 26, 13:39:28 »

Lehet, hogy az arany színű 5-ös BMW lámpás, Golf frontos emberrel felesben vettek egy töröttet Golf V-t, mert neki úgy tűnik, hogy a hátulja jutott:



http://www.hasznaltauto.hu/auto/volkswagen/golf_iii/volkswagen_golf_iii_1.9_tdi_cl-5057833

Nem elérhető Pityubacsi
Hozzászólások: 36020


« Hozzászólás #28743 Dátum: 2011 Szeptember 26, 06:40:59 »

Nem excenteres, hanem a furata ovális és meglazítva állítható a dőlés.
szóval úgy, ahogy először írtam.
köszönöm.



flex 'em all!
Dízelt vezetni olyan, mint melegnek lenni. Ma már sokkal elfogadottabb, de még mindig szar dolog.
RNIE
« Hozzászólás #28742 Dátum: 2011 Szeptember 25, 23:40:02 »

basszáton az első futómű dőlést hogyan lehet állítani?
75km/ó 40fokos szögben padka
Nem elérhető gas
Hozzászólások: 3283


« Hozzászólás #28741 Dátum: 2011 Szeptember 25, 21:58:57 »

Üdv!
'96-os IV-es passat varianthoz keresnék csomagtérajtó telót....
'97-es V-ös passat-hoz keresek kormányművet

VW Bogár 1300 '71,Transporter1.6D '83
https://photos.app.goo.gl/WsANqntrkSdn7c6f6
Nem elérhető Varázsló
Hozzászólások: 13081


Low Fast -többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #28740 Dátum: 2011 Szeptember 25, 21:51:43 »

az is sima egyenes csavarnak tűnik.
ez egy bontatlan osztrák passzát, amiből ki lett kapirgálva a csonkállvány.
ezek szerint a felső csavar excenteres?


Nem excenteres, hanem a furata ovális és meglazítva állítható a dőlés.

Stuntmanus

VW 1302 S
  


 
 

http://oettingertsv.blogspot.com/
 
"Már nem vagyok annyira fiatal, hogy mindenre azonnal tudjam a választ."
Nem elérhető Pityubacsi
Hozzászólások: 36020


« Hozzászólás #28739 Dátum: 2011 Szeptember 25, 21:36:01 »

A felső csavarral lehet állítani a dőlést.
G.
az is sima egyenes csavarnak tűnik.
ez egy bontatlan osztrák passzát, amiből ki lett kapirgálva a csonkállvány.
ezek szerint a felső csavar excenteres?

talán azért mert otthon a sárban "nem lehet" jól beállítani.
műszer kell hozzá.  Kiss
buzi!



flex 'em all!
Dízelt vezetni olyan, mint melegnek lenni. Ma már sokkal elfogadottabb, de még mindig szar dolog.
Nem elérhető Balage
Hozzászólások: 6926


Low Fast - többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #28738 Dátum: 2011 Szeptember 25, 20:14:31 »

talán azért mert otthon a sárban "nem lehet" jól beállítani.
műszer kell hozzá.  Kiss
bogyókák!
basszáton az első futómű dőlést hogyan lehet állítani?
a csonkállványt és a lengéscsillapító összefogó csavarok nem annyira tűnnek excenteresnek.
fel kell lazítani, helyrepofozni és ráhúzni?
vagy mi?
a manualban nem írnak az állításról csak a szétszedésről és összerakásról.

1971     VW 1300 GT-L
1999     Piaggio Liberty 50 2T
Nem elérhető _NagyG
Hozzászólások: 1980


« Hozzászólás #28737 Dátum: 2011 Szeptember 25, 19:29:44 »

fel kell lazítani, helyrepofozni és ráhúzni?
A felső csavarral lehet állítani a dőlést.

G.

https://www.facebook.com/milleniumflakon

alul felni-felül ház-elől kocka-hátul ráz
Nem elérhető Pityubacsi
Hozzászólások: 36020


« Hozzászólás #28736 Dátum: 2011 Szeptember 25, 19:22:05 »

bogyókák!
basszáton az első futómű dőlést hogyan lehet állítani?
a csonkállványt és a lengéscsillapító összefogó csavarok nem annyira tűnnek excenteresnek.
fel kell lazítani, helyrepofozni és ráhúzni?
vagy mi?
a manualban nem írnak az állításról csak a szétszedésről és összerakásról.



flex 'em all!
Dízelt vezetni olyan, mint melegnek lenni. Ma már sokkal elfogadottabb, de még mindig szar dolog.
Nem elérhető BigBug
Hozzászólások: 28919

« Hozzászólás #28735 Dátum: 2011 Szeptember 24, 23:18:28 »

Parttalan vita. Majd másolok neked egy ETOs-t.  Cool
ködzi nem kell, ha akarom megvan  Wink

sokkal rosszabb, ha volt de már nincs, annál ha soha nem volt, mert vágyakozni nem fáj annyira, mint emlékezni.....

ui: ha nagy leszek, transportert veszek...........
Süni
« Hozzászólás #28734 Dátum: 2011 Szeptember 24, 21:34:44 »

azért ne folytasd mert a márkaképviseletben a 82-es golfoz sincs kb 30% alkatrész sem.......
Parttalan vita. Majd másolok neked egy ETOs-t.  Cool
Nem elérhető BigBug
Hozzászólások: 28919

« Hozzászólás #28733 Dátum: 2011 Szeptember 24, 21:04:04 »

OK, akkor csak egy kérdésem lenne. Rendelkezel egy ilyen gépjárművel. Bemész a márkaképviseletbe alkatrészért.
Folytassam?
azért ne folytasd mert a márkaképviseletben a 82-es golfoz sincs kb 30% alkatrész sem.......
a tt találkozó vwhaszongépjárművek részlegétől a lebonyolítók sem ismerik a modellvariációk 50%-át
ne menjünk messzebbre, fogalmuk nincs mi az, hogy silverfish (na ezt nem tudom, hogy jól írtam e) fingjuk nincs a deluxe modellekről, a magyar vw semmilyen formában nem tud a 79 előtti vw buszokról semmit de semmit !
a coach kivitel pl csak ausztriában volt elérhető, nyilván 92-ben ott szerelték fel az üres kasztnikat és eladták kompromisszumokkal, ahogy a bluestar is ilyen volt csak a németeknél, az LLE modellekből pedig ha jól emléxem kb 2500db készült, mind számozott mint a suzuki sport  Grin

egyik katalógusban sem olvasható sehol, csak a buzik tudják  Wink

sokkal rosszabb, ha volt de már nincs, annál ha soha nem volt, mert vágyakozni nem fáj annyira, mint emlékezni.....

ui: ha nagy leszek, transportert veszek...........
Süni
« Hozzászólás #28732 Dátum: 2011 Szeptember 24, 20:43:56 »

akkor kérdezném, hogy mit ír arról, hogy LLE, vagy Bluestar, vagy ne menjünk messzire Westfalia
nos ezek azért nincsenek benn, mert amikor már a típus nem került értékesítésre hivatalosan akkor még voltak mondjuk 92-ben előkészített de át nem adott kasztnik berendezéssel, amiket a t4 debüt után kínjukban mivel szerették volna eladni felszerelték mindenféle extrával az eladhatóság érdekében
pl voltak klímás, abs-es modellek is, fogadok bármiben, hogy nincs az etosetkáben erről sem semmi  Wink
OK, akkor csak egy kérdésem lenne. Rendelkezel egy ilyen gépjárművel. Bemész a márkaképviseletbe alkatrészért.
Folytassam?
Oldalak: 1 ... 212 213 214 215 216 [217] 218 219 220 221 222 ... 936
Nyomtatás
 
Ugrás:  

Powered by MySQL Powered by PHP www.bogarhatu.hu - ahol a Bogarazás kezdődik Powered by SMF 1.1.4 | SMF © 2006, Simple Machines LLC
Magyar fordítás: SMF Magyarország
Szabványos XHTML 1.0! Szabványos CSS!
Az oldal 0.177 másodperc alatt készült el 16 lekéréssel.