www.bogarhatu.hu - ahol a Bogarazás kezdődik
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.
Nem érkezett meg az aktiváló e-mail?
2025 Július 21, 19:57:24

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Keresés:     Részletes kereső
Népautós Szilveszter
Pólus Center
2024. december 31.
921219 Hozzaszólás 218 Témában írta 1614 Felhasználó
Legújabb tag: mickilangelo
* Főoldal Bejelentkezés Regisztráció
Oldalak: 1 ... 180 181 182 183 184 [185] 186 187 188 189 190 ... 936
Nyomtatás
Szerző Téma: Öreg, vizes VW-k  (Megtekintve 6209346 alkalommal)
Nem elérhető LovasB
Hozzászólások: 2177


« Hozzászólás #30051 Dátum: 2012 Január 08, 15:48:28 »

köszi.
asszem mégsem kell ez nekem annyira :-/
neked csak egy tempomatos indexkar (kb. 10e ft lehet), illetve számítógépes tanítás kell a Passatba

http://vwtyp181.blogspot.com/
VW Typ 181: 1974 "The Thing" ,Hecho en Mexico
VW Typ 181: 1973 & 1976 "megleszcsinálva"
VW Jetta 2 1.6TD 1989
és még sok más:-)
Nem elérhető Pityubacsi
Hozzászólások: 36020


« Hozzászólás #30050 Dátum: 2012 Január 08, 15:21:23 »

90-ért rakták bele kompletten valahol a 16.kerületben. Gipsy-be nem kis szopó, motor hátul, jó sokat kábeleztek (és pakoltak :-)).
www.tempomat.hu

köszi.
asszem mégsem kell ez nekem annyira :-/



flex 'em all!
Dízelt vezetni olyan, mint melegnek lenni. Ma már sokkal elfogadottabb, de még mindig szar dolog.
Rulezka
« Hozzászólás #30049 Dátum: 2012 Január 08, 13:19:00 »

a g3 gyári kormány szerintem kényelmes... Wink
Nem elérhető LovasB
Hozzászólások: 2177


« Hozzászólás #30048 Dátum: 2012 Január 08, 12:06:30 »

Jettába ki milyen kormányt javasolna? Sajnálnám a gyárit koptatni (túl jó állapotú...)
26mm átmérőjű a kormányoszlop,tehát csak kb. '87 utáni VW-ből való lenne jó. Nem kársztájlingos stílusra gondolok,lehetőleg valami gyári VW kormányt tennék bele.
ez van most:


gondoltam esetleg ilyenre (G3 gyári kormány):


de várom az ötleteket Wink

http://vwtyp181.blogspot.com/
VW Typ 181: 1974 "The Thing" ,Hecho en Mexico
VW Typ 181: 1973 & 1976 "megleszcsinálva"
VW Jetta 2 1.6TD 1989
és még sok más:-)
Nem elérhető stonemen
Hozzászólások: 17318


« Hozzászólás #30047 Dátum: 2012 Január 08, 11:03:49 »

90-ért rakták bele kompletten valahol a 16.kerületben. Gipsy-be nem kis szopó, motor hátul, jó sokat kábeleztek (és pakoltak :-)).
www.tempomat.hu

stone!
ha jól emlékszem, tetettél tempomatot a cigóba.
múltkor egy oktáviával közlekedtem és kurvára megtetszett.
most gondolkodom ilyenen a passzátba.
hol mikor ki mennyiért és miért csinálta?
több kérdésem nincs :-))
Nem elérhető Mr.Horsepower
Hozzászólások: 8581


« Hozzászólás #30046 Dátum: 2012 Január 08, 08:54:39 »

Nem biztos, hogy ez kell neki.
Nagyon más az igény lakózáskor. 4000nél kb annyival menne már a kocsi, hogy fel is borul.  Cheesy Alul kell neki is nagyon erős motor.
Vontatáskor én is 2000-2500 között használom a bogarat. CSP kalkulátor sokat segít. Gypsinél nem tudom az áttételeket. Bármilyen tuningmotor ebben a tartományban oda sem szagol.
Diesel. Roll Eyes

A legönzetlenebb emberek azok, akik az észt osztják, mert abból adnak, amiből nekik is nagyon kevés van!
http://www.youtube.com/watch?v=AYcLg1m7aI4
Nem elérhető Pityubacsi
Hozzászólások: 36020


« Hozzászólás #30045 Dátum: 2012 Január 08, 08:42:59 »

stone!
ha jól emlékszem, tetettél tempomatot a cigóba.
múltkor egy oktáviával közlekedtem és kurvára megtetszett.
most gondolkodom ilyenen a passzátba.
hol mikor ki mennyiért és miért csinálta?
több kérdésem nincs :-))



flex 'em all!
Dízelt vezetni olyan, mint melegnek lenni. Ma már sokkal elfogadottabb, de még mindig szar dolog.
1303LS
« Hozzászólás #30044 Dátum: 2012 Január 08, 08:30:08 »

A motor fordulat kérdéssel nem kell törődni. a sima tdi motor ha kell éveket forog 4000 fordulaton, tapasztalatból tudom.
Nem biztos, hogy ez kell neki.
Nagyon más az igény lakózáskor. 4000nél kb annyival menne már a kocsi, hogy fel is borul.  Cheesy Alul kell neki is nagyon erős motor.
Vontatáskor én is 2000-2500 között használom a bogarat. CSP kalkulátor sokat segít. Gypsinél nem tudom az áttételeket. Bármilyen tuningmotor ebben a tartományban oda sem szagol.
Nem elérhető bitus76
Hozzászólások: 2024


06 30 460 2831

« Hozzászólás #30043 Dátum: 2012 Január 08, 08:02:48 »

Akkor marad az AAZ motorkódú 1,9TDI?
Ez kamrás nem tdi.
Turbó méretétől függően 68-75-(guruk megmondják)LE.

VW 1200.1963.
Nem elérhető stonemen
Hozzászólások: 17318


« Hozzászólás #30042 Dátum: 2012 Január 08, 05:25:52 »

A jövő héten felhívom, köszi az ötletet!

ahol laksz onnan kb 10km a KerekesG, az övé a másik dzsipó! vele beszélj, ő megoldja a problémádat !
Nem elérhető BigBug
Hozzászólások: 28919

« Hozzászólás #30041 Dátum: 2012 Január 07, 22:38:38 »

Cserébe 10 hosszú váltóból 9 szar.
Persze eladáskor mindegyik hibátlan.
ez egy ilyen sport  Wink

sokkal rosszabb, ha volt de már nincs, annál ha soha nem volt, mert vágyakozni nem fáj annyira, mint emlékezni.....

ui: ha nagy leszek, transportert veszek...........
Nem elérhető Balage
Hozzászólások: 6926


Low Fast - többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #30040 Dátum: 2012 Január 07, 22:25:04 »

Cserébe 10 hosszú váltóból 9 szar.
Persze eladáskor mindegyik hibátlan.
ellenben a bogár váltóhoz képest készült belőle kb 40 variáció, különböző áttételekkel!  Wink

http://t3-tuning.hu/T3_getr.pdf

1971     VW 1300 GT-L
1999     Piaggio Liberty 50 2T
Nem elérhető BigBug
Hozzászólások: 28919

« Hozzászólás #30039 Dátum: 2012 Január 07, 22:07:17 »

A T3 váltó nem annyira buzerálható mint a bogáré.
Űrhajóalkatrész  áron van készlet hozzá. De akkor még mindig ott van a motor fordulat kérdése is.

Meg egyébként sem lehet annyira stabil 120-nál egy ilyen lakópark. Smiley
ellenben a bogár váltóhoz képest készült belőle kb 40 variáció, különböző áttételekkel!  Wink

http://t3-tuning.hu/T3_getr.pdf

sokkal rosszabb, ha volt de már nincs, annál ha soha nem volt, mert vágyakozni nem fáj annyira, mint emlékezni.....

ui: ha nagy leszek, transportert veszek...........
Nem elérhető BigBug
Hozzászólások: 28919

« Hozzászólás #30038 Dátum: 2012 Január 07, 22:04:18 »

Ez a skoda dolog nem tűnik turbósnak, ha jól olvasom, ezek sima 1,9D motorok.
ugyanaz mint a seat sdi motorja, kalap szar a te szempontjaidhoz képest

sokkal rosszabb, ha volt de már nincs, annál ha soha nem volt, mert vágyakozni nem fáj annyira, mint emlékezni.....

ui: ha nagy leszek, transportert veszek...........
Nem elérhető BigBug
Hozzászólások: 28919

« Hozzászólás #30037 Dátum: 2012 Január 07, 22:03:19 »

Ilyet találtam még, szerintetek ez működik?
"Még 1x csak neked:  csupasz motor hengerfejjel ami 1Y.  Arra átrakod a JX ről: karter, vízpumpa,szívó, és kipufogó csövek, csonkok, adagoló, és a bakok. Minden átmegy. Tehát a JX et lecsupaszítod, és mindent átpakolsz erre.

3 pici átalakítás lesz:

1. Ha akarsz vezérműszíj burkolatot rá, akkor a burkolat tartó lemezeket össze kell hegeszteni az alsó rész az 1,6 os, a felső rész az 1,9.  Mivel a motor 1,5 cm rel magasabb ( 300 ccm miatt) ezért a vez tengely furat máshová esne, emiatt kell a beavatkozás.

2. Az lda bakját kicsit meg kell csavarni, meg ki kell hézagolni, mert a felső vízcsonkba beleérne különben. Ez adja magát, tök egyértelmű.

3. a fent említett 1,5 cm  blokk magasság különbség miatt a magasnyomású gázolajcsöveket, óvatosan kézzel kicsit "idomítani" kell, hogy szépen illeszkedjenek a porlasztókra. Ez is adja magát, és nem vészes beavatkozás.

Kb. ennyi. Diesel felicsita motor, van nálatok az tuti ,olcsón.

Biztos passzolna a saját turbójával adagolójával, csak ugye az 1Y az szívós motor, és nincs se turbója, se drukklabdás adagolója" 




ahol laksz onnan kb 10km a KerekesG, az övé a másik dzsipó! vele beszélj, ő megoldja a problémádat !

sokkal rosszabb, ha volt de már nincs, annál ha soha nem volt, mert vágyakozni nem fáj annyira, mint emlékezni.....

ui: ha nagy leszek, transportert veszek...........
Nem elérhető BigBug
Hozzászólások: 28919

« Hozzászólás #30036 Dátum: 2012 Január 07, 22:00:16 »

Nekem is kb annyi hely van a motor felett, mint a többi kocka Buszban. Emelni/vágni nem tudom az ajtót, mert azon van az asztal.
Mi ez a skoda motor, nem tudjátok? Valami 1Y motorkód.

nem, neked annyi helyed van mint egy dokában, vagy egy platósban !
megnéztem, tudom miről beszélek !

sokkal rosszabb, ha volt de már nincs, annál ha soha nem volt, mert vágyakozni nem fáj annyira, mint emlékezni.....

ui: ha nagy leszek, transportert veszek...........
Nem elérhető BigBug
Hozzászólások: 28919

« Hozzászólás #30035 Dátum: 2012 Január 07, 21:58:13 »

csak az épiett adagolot nem fogja tudni hova rakni.......mert sima kockába is elál a motor felsö fedél
a gipsiben ugyanúgy van hely mint a platósokban, ott az a plusz 10 centi !

sokkal rosszabb, ha volt de már nincs, annál ha soha nem volt, mert vágyakozni nem fáj annyira, mint emlékezni.....

ui: ha nagy leszek, transportert veszek...........
Nem elérhető BigBug
Hozzászólások: 28919

« Hozzászólás #30034 Dátum: 2012 Január 07, 21:56:43 »

Ez ugyanolyan, mint ami benne van, csak 300 köbcentivel több?

meg esetleg 20 pacival, esetenként akár 40-el

sokkal rosszabb, ha volt de már nincs, annál ha soha nem volt, mert vágyakozni nem fáj annyira, mint emlékezni.....

ui: ha nagy leszek, transportert veszek...........
Nem elérhető Bill
Hozzászólások: 8607


« Hozzászólás #30033 Dátum: 2012 Január 07, 20:32:43 »

Haveroméban úgy van, hogy bovdenes a pedál, és a bovden hátul a motortér falára helyezett potit huzigálja, onnan mennek a tyúkbelek az adagolóhoz.
Meg az övé DoKa, ot úgy tudom, magasabb a hely az elektromos adagolónak.
Igen, priccsbe és dokába kicsivel kényelmesebb befaragni.
Süni
« Hozzászólás #30032 Dátum: 2012 Január 07, 20:27:03 »

el gázpedált csinál elöl stb......

Tuner adagolo meg nem fog elférni ...alább irta h neki fedél nem piszkálható
Haveroméban úgy van, hogy bovdenes a pedál, és a bovden hátul a motortér falára helyezett potit huzigálja, onnan mennek a tyúkbelek az adagolóhoz.
Meg az övé DoKa, ot úgy tudom, magasabb a hely az elektromos adagolónak.
Nem elérhető Bill
Hozzászólások: 8607


« Hozzászólás #30031 Dátum: 2012 Január 07, 20:25:09 »

Szeretnék erősebb motort a Gipsybe. Nincs sok igényem, csak a következők:
- az eredeti motor maradjon meg (kivesszük, eltesszük)
- ne kelljen semmilyen visszaalakíthahatlan átalakítást eszközölni
- legyen legalább annyira megbízható arra az évi 4-5ekm-re, mint a mostani 1,6TD
- lehetőleg ne egyen 10-12 liternél többet.
Jó lenne (pl az érdi) emelkedőn felmenni 100-zal, utazni 120-szal.
Minden értelmes ötletet, hozzászólást várok, pro és kontra.
Köszönöm!
Én Tepsibe már megvettem az AFN kódú motort, megcsináltattam Krézi mesterrel az adagolót, beépítésre vár, de szinte minden nap műbe veszem a T3-t, az építkezés miatt nem sok szabadideje van szegénynek. Nekem nincsenek 100 km/h-s utazó igényeim, tudjon tartós 90-et. Grin

Gondolom a T3 fórum idevágó topicját már átolvastad.
Nem elérhető stonemen
Hozzászólások: 17318


« Hozzászólás #30030 Dátum: 2012 Január 07, 19:37:40 »

Most 100-zal lehet vele utazni, ha nincs ellenszél. Két nagy ellenség van, az emelkedő és az ellenszél. Ilyenkor 80-90 az utazó (minden GPS szerint).
Mivel légellenállást javítani nem igazán tudok, a motort kell erősítenem. Váltóhoz nem szeretnék nyúlni, és nem is locsolnék a projektre egy millát. Ha valahol 2-3 kiló körül megáll a dolog és 100 ló körül tudna lenni, elégedett lennék.

A T3 váltó nem annyira buzerálható mint a bogáré.
Űrhajóalkatrész  áron van készlet hozzá. De akkor még mindig ott van a motor fordulat kérdése is.

Meg egyébként sem lehet annyira stabil 120-nál egy ilyen lakópark. Smiley
Nem elérhető Varázsló
Hozzászólások: 13081


Low Fast -többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #30029 Dátum: 2012 Január 07, 19:36:07 »

A T3 váltó nem annyira buzerálható mint a bogáré.
Űrhajóalkatrész  áron van készlet hozzá. De akkor még mindig ott van a motor fordulat kérdése is.

Meg egyébként sem lehet annyira stabil 120-nál egy ilyen lakópark. Smiley

A motor fordulat kérdéssel nem kell törődni. a sima tdi motor ha kell éveket forog 4000 fordulaton, tapasztalatból tudom.

Stuntmanus

VW 1302 S
  


 
 

http://oettingertsv.blogspot.com/
 
"Már nem vagyok annyira fiatal, hogy mindenre azonnal tudjam a választ."
Nem elérhető Varázsló
Hozzászólások: 13081


Low Fast -többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #30028 Dátum: 2012 Január 07, 19:35:26 »

Akkor marad az AAZ motorkódú 1,9TDI?

+ adagoló átalakítás + karter átalakítás + motor fedél átalakítás.


Stuntmanus

VW 1302 S
  


 
 

http://oettingertsv.blogspot.com/
 
"Már nem vagyok annyira fiatal, hogy mindenre azonnal tudjam a választ."
Nem elérhető Balage
Hozzászólások: 6926


Low Fast - többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #30027 Dátum: 2012 Január 07, 19:34:20 »

A T3 váltó nem annyira buzerálható mint a bogáré.
Űrhajóalkatrész  áron van készlet hozzá. De akkor még mindig ott van a motor fordulat kérdése is.

Meg egyébként sem lehet annyira stabil 120-nál egy ilyen lakópark. Smiley
Porsche (B. Zsolti) is biztos tud valamit mondani.

Én mentem T3-assal 140-nel utazóban és százon volt kb. 10 mp alatt. Hosszú váltó volt alatta és volt kb 160-180 lóerős 1.9 tdi.

1971     VW 1300 GT-L
1999     Piaggio Liberty 50 2T
Nem elérhető stonemen
Hozzászólások: 17318


« Hozzászólás #30026 Dátum: 2012 Január 07, 19:31:24 »

Akkor marad az AAZ motorkódú 1,9TDI?
Nem elérhető Maresz
Hozzászólások: 19642


WWW.BUGGARAGE.HU

« Hozzászólás #30025 Dátum: 2012 Január 07, 19:30:21 »

Én ezt az LDA bakos dolgot nem is értem.
én sem

WEBshop
http://retrocarclub.superwebaruhaz.hu/
Ha müszakivizsga vagy zöldkari kell és problémás az élet:06706223882;06706313882
Kedvezméynes kötelező bizti kötése!
Gyári vw audi seat skoda Alkatrészek beszerzése gyors határidővel,postázva
www.retroautoklub.hu
Nem elérhető Varázsló
Hozzászólások: 13081


Low Fast -többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #30024 Dátum: 2012 Január 07, 19:30:04 »

A 120-as utazó az nehéz eset lesz. A 100-as érdi emelkedő nem annyira.

Porsche (B. Zsolti) is biztos tud valamit mondani.

Én mentem T3-assal 140-nel utazóban és százon volt kb. 10 mp alatt. Hosszú váltó volt alatta és volt kb 160-180 lóerős 1.9 tdi.

Stuntmanus

VW 1302 S
  


 
 

http://oettingertsv.blogspot.com/
 
"Már nem vagyok annyira fiatal, hogy mindenre azonnal tudjam a választ."
Nem elérhető Varázsló
Hozzászólások: 13081


Low Fast -többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #30023 Dátum: 2012 Január 07, 19:28:41 »

szarul hangzik Grin

Én ezt az LDA bakos dolgot nem is értem.

Stuntmanus

VW 1302 S
  


 
 

http://oettingertsv.blogspot.com/
 
"Már nem vagyok annyira fiatal, hogy mindenre azonnal tudjam a választ."
Nem elérhető Balage
Hozzászólások: 6926


Low Fast - többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #30022 Dátum: 2012 Január 07, 19:28:14 »

A 120-as utazó az nehéz eset lesz. A 100-as érdi emelkedő nem annyira.
Szeretnék erősebb motort a Gipsybe. Nincs sok igényem, csak a következők:
- az eredeti motor maradjon meg (kivesszük, eltesszük)
- ne kelljen semmilyen visszaalakíthahatlan átalakítást eszközölni
- legyen legalább annyira megbízható arra az évi 4-5ekm-re, mint a mostani 1,6TD
- lehetőleg ne egyen 10-12 liternél többet.
Jó lenne (pl az érdi) emelkedőn felmenni 100-zal, utazni 120-szal.
Minden értelmes ötletet, hozzászólást várok, pro és kontra.
Köszönöm!

1971     VW 1300 GT-L
1999     Piaggio Liberty 50 2T
Nem elérhető Maresz
Hozzászólások: 19642


WWW.BUGGARAGE.HU

« Hozzászólás #30021 Dátum: 2012 Január 07, 19:27:01 »

Ilyet találtam még, szerintetek ez működik?
"Még 1x csak neked:  csupasz motor hengerfejjel ami 1Y.  Arra átrakod a JX ről: karter, vízpumpa,szívó, és kipufogó csövek, csonkok, adagoló, és a bakok. Minden átmegy. Tehát a JX et lecsupaszítod, és mindent átpakolsz erre.

3 pici átalakítás lesz:

1. Ha akarsz vezérműszíj burkolatot rá, akkor a burkolat tartó lemezeket össze kell hegeszteni az alsó rész az 1,6 os, a felső rész az 1,9.  Mivel a motor 1,5 cm rel magasabb ( 300 ccm miatt) ezért a vez tengely furat máshová esne, emiatt kell a beavatkozás.

2. Az lda bakját kicsit meg kell csavarni, meg ki kell hézagolni, mert a felső vízcsonkba beleérne különben. Ez adja magát, tök egyértelmű.

3. a fent említett 1,5 cm  blokk magasság különbség miatt a magasnyomású gázolajcsöveket, óvatosan kézzel kicsit "idomítani" kell, hogy szépen illeszkedjenek a porlasztókra. Ez is adja magát, és nem vészes beavatkozás.

Kb. ennyi. Diesel felicsita motor, van nálatok az tuti ,olcsón.

Biztos passzolna a saját turbójával adagolójával, csak ugye az 1Y az szívós motor, és nincs se turbója, se drukklabdás adagolója" 




szarul hangzik Grin

WEBshop
http://retrocarclub.superwebaruhaz.hu/
Ha müszakivizsga vagy zöldkari kell és problémás az élet:06706223882;06706313882
Kedvezméynes kötelező bizti kötése!
Gyári vw audi seat skoda Alkatrészek beszerzése gyors határidővel,postázva
www.retroautoklub.hu
Nem elérhető Varázsló
Hozzászólások: 13081


Low Fast -többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #30020 Dátum: 2012 Január 07, 19:26:34 »

Ilyet találtam még, szerintetek ez működik?
"Még 1x csak neked:  csupasz motor hengerfejjel ami 1Y.  Arra átrakod a JX ről: karter, vízpumpa,szívó, és kipufogó csövek, csonkok, adagoló, és a bakok. Minden átmegy. Tehát a JX et lecsupaszítod, és mindent átpakolsz erre.

3 pici átalakítás lesz:

1. Ha akarsz vezérműszíj burkolatot rá, akkor a burkolat tartó lemezeket össze kell hegeszteni az alsó rész az 1,6 os, a felső rész az 1,9.  Mivel a motor 1,5 cm rel magasabb ( 300 ccm miatt) ezért a vez tengely furat máshová esne, emiatt kell a beavatkozás.

2. Az lda bakját kicsit meg kell csavarni, meg ki kell hézagolni, mert a felső vízcsonkba beleérne különben. Ez adja magát, tök egyértelmű.

3. a fent említett 1,5 cm  blokk magasság különbség miatt a magasnyomású gázolajcsöveket, óvatosan kézzel kicsit "idomítani" kell, hogy szépen illeszkedjenek a porlasztókra. Ez is adja magát, és nem vészes beavatkozás.

Kb. ennyi. Diesel felicsita motor, van nálatok az tuti ,olcsón.

Biztos passzolna a saját turbójával adagolójával, csak ugye az 1Y az szívós motor, és nincs se turbója, se drukklabdás adagolója" 






Ez egyszerűen nem éri meg, mert alig lesz erősebb, még akkor sem, ha minden tutira összejön. Ez egy sima 1.9-es kamrás motor.

Ehhez képest egy tdi motor versenyautó.

Stuntmanus

VW 1302 S
  


 
 

http://oettingertsv.blogspot.com/
 
"Már nem vagyok annyira fiatal, hogy mindenre azonnal tudjam a választ."
Nem elérhető stonemen
Hozzászólások: 17318


« Hozzászólás #30019 Dátum: 2012 Január 07, 19:26:06 »

Ez a skoda dolog nem tűnik turbósnak, ha jól olvasom, ezek sima 1,9D motorok.
Nem elérhető Varázsló
Hozzászólások: 13081


Low Fast -többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #30018 Dátum: 2012 Január 07, 19:23:36 »

el gázpedált csinál elöl stb......



Jaja, tényleg még ez is.  Undecided

Stuntmanus

VW 1302 S
  


 
 

http://oettingertsv.blogspot.com/
 
"Már nem vagyok annyira fiatal, hogy mindenre azonnal tudjam a választ."
Nem elérhető stonemen
Hozzászólások: 17318


« Hozzászólás #30017 Dátum: 2012 Január 07, 19:22:33 »

Ilyet találtam még, szerintetek ez működik?
"Még 1x csak neked:  csupasz motor hengerfejjel ami 1Y.  Arra átrakod a JX ről: karter, vízpumpa,szívó, és kipufogó csövek, csonkok, adagoló, és a bakok. Minden átmegy. Tehát a JX et lecsupaszítod, és mindent átpakolsz erre.

3 pici átalakítás lesz:

1. Ha akarsz vezérműszíj burkolatot rá, akkor a burkolat tartó lemezeket össze kell hegeszteni az alsó rész az 1,6 os, a felső rész az 1,9.  Mivel a motor 1,5 cm rel magasabb ( 300 ccm miatt) ezért a vez tengely furat máshová esne, emiatt kell a beavatkozás.

2. Az lda bakját kicsit meg kell csavarni, meg ki kell hézagolni, mert a felső vízcsonkba beleérne különben. Ez adja magát, tök egyértelmű.

3. a fent említett 1,5 cm  blokk magasság különbség miatt a magasnyomású gázolajcsöveket, óvatosan kézzel kicsit "idomítani" kell, hogy szépen illeszkedjenek a porlasztókra. Ez is adja magát, és nem vészes beavatkozás.

Kb. ennyi. Diesel felicsita motor, van nálatok az tuti ,olcsón.

Biztos passzolna a saját turbójával adagolójával, csak ugye az 1Y az szívós motor, és nincs se turbója, se drukklabdás adagolója" 



Nem elérhető Maresz
Hozzászólások: 19642


WWW.BUGGARAGE.HU

« Hozzászólás #30016 Dátum: 2012 Január 07, 19:21:17 »

Skodákban sics sokkal különb motor, mint a vw-ben. A tdi-k pl. majdnem azonosak, pl. 1Z vagy AHU kódú azt hiszem az volt ott is.
de sima t3 ba vágnak abalakot az adagolo tetejéhez itt ez nem játszahtaó

sima g2 g3 bevarnám tdi it t3 ba nem

WEBshop
http://retrocarclub.superwebaruhaz.hu/
Ha müszakivizsga vagy zöldkari kell és problémás az élet:06706223882;06706313882
Kedvezméynes kötelező bizti kötése!
Gyári vw audi seat skoda Alkatrészek beszerzése gyors határidővel,postázva
www.retroautoklub.hu
Nem elérhető Maresz
Hozzászólások: 19642


WWW.BUGGARAGE.HU

« Hozzászólás #30015 Dátum: 2012 Január 07, 19:20:10 »

Én sem. 11-es elem, 502-es csúcs és hello.  Grin
el gázpedált csinál elöl stb......

Tuner adagolo meg nem fog elférni ...alább irta h neki fedél nem piszkálható

WEBshop
http://retrocarclub.superwebaruhaz.hu/
Ha müszakivizsga vagy zöldkari kell és problémás az élet:06706223882;06706313882
Kedvezméynes kötelező bizti kötése!
Gyári vw audi seat skoda Alkatrészek beszerzése gyors határidővel,postázva
www.retroautoklub.hu
Nem elérhető Varázsló
Hozzászólások: 13081


Low Fast -többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #30014 Dátum: 2012 Január 07, 19:19:46 »

Nekem is kb annyi hely van a motor felett, mint a többi kocka Buszban. Emelni/vágni nem tudom az ajtót, mert azon van az asztal.
Mi ez a skoda motor, nem tudjátok?


Skodákban sics sokkal különb motor, mint a vw-ben. A tdi-k pl. majdnem azonosak, pl. 1Z vagy AHU kódú azt hiszem az volt ott is.

Stuntmanus

VW 1302 S
  


 
 

http://oettingertsv.blogspot.com/
 
"Már nem vagyok annyira fiatal, hogy mindenre azonnal tudjam a választ."
Nem elérhető Varázsló
Hozzászólások: 13081


Low Fast -többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #30013 Dátum: 2012 Január 07, 19:18:31 »

okés..
én nem raknék el.adagolot

Én sem. 11-es elem, 502-es csúcs és hello.  Grin

Stuntmanus

VW 1302 S
  


 
 

http://oettingertsv.blogspot.com/
 
"Már nem vagyok annyira fiatal, hogy mindenre azonnal tudjam a választ."
Nem elérhető stonemen
Hozzászólások: 17318


« Hozzászólás #30012 Dátum: 2012 Január 07, 19:18:03 »

Nekem is kb annyi hely van a motor felett, mint a többi kocka Buszban. Emelni/vágni nem tudom az ajtót, mert azon van az asztal.
Mi ez a skoda motor, nem tudjátok? Valami 1Y motorkód.

csak az épiett adagolot nem fogja tudni hova rakni.......mert sima kockába is elál a motor felsö fedél
Oldalak: 1 ... 180 181 182 183 184 [185] 186 187 188 189 190 ... 936
Nyomtatás
 
Ugrás:  

Powered by MySQL Powered by PHP www.bogarhatu.hu - ahol a Bogarazás kezdődik Powered by SMF 1.1.4 | SMF © 2006, Simple Machines LLC
Magyar fordítás: SMF Magyarország
Szabványos XHTML 1.0! Szabványos CSS!
Az oldal 0.127 másodperc alatt készült el 15 lekéréssel.