www.bogarhatu.hu - ahol a Bogarazás kezdődik
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.
Nem érkezett meg az aktiváló e-mail?
2025 Július 21, 01:09:43

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Keresés:     Részletes kereső
Népautós Szilveszter
Pólus Center
2024. december 31.
921218 Hozzaszólás 218 Témában írta 1614 Felhasználó
Legújabb tag: mickilangelo
* Főoldal Bejelentkezés Regisztráció
Oldalak: 1 ... 164 165 166 167 168 [169] 170 171 172 173 174 ... 936
Nyomtatás
Szerző Téma: Öreg, vizes VW-k  (Megtekintve 6203064 alkalommal)
Nem elérhető Varázsló
Hozzászólások: 13081


Low Fast -többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #30691 Dátum: 2012 Február 19, 18:01:24 »

Az 1.9 SDI is ilyen? Régebben mintha említetted volna, hogy az sem egy jól sikerült motor(de lehet, hogy rosszul emlékszem).

Rosszul emlékszel, az SDI örök élet. Az a TDI rokona, turbo nélkül.

Stuntmanus

VW 1302 S
  


 
 

http://oettingertsv.blogspot.com/
 
"Már nem vagyok annyira fiatal, hogy mindenre azonnal tudjam a választ."
Nem elérhető Micka
Hozzászólások: 2264


1971, 1300 , GZL-700

« Hozzászólás #30690 Dátum: 2012 Február 19, 17:58:16 »



Ennél a tdi motornál jobbat még nem csinált senki.
és a fent említett motor meddig használták?
97-99 es passatokban még ez lehet a 90 lovas?
Nem elérhető Mr.Horsepower
Hozzászólások: 8581


« Hozzászólás #30689 Dátum: 2012 Február 19, 17:55:38 »

Az 1.9 SDI is ilyen? Régebben mintha említetted volna, hogy az sem egy jól sikerült motor(de lehet, hogy rosszul emlékszem).
Ha nem vagy sumaher és nem probálod kinyomni a szemét, örök élet.

A legönzetlenebb emberek azok, akik az észt osztják, mert abból adnak, amiből nekik is nagyon kevés van!
http://www.youtube.com/watch?v=AYcLg1m7aI4
Nem elérhető fatman
Hozzászólások: 20

« Hozzászólás #30688 Dátum: 2012 Február 19, 17:53:05 »

Melegszik, 200e km alatt tutira gátrepedéses, első főtengely ékszíjtárcsa leszakad anyával együtt.
és többet is fogyaszt, bár nehéz összehasonlítani, mert ami a tdi-nek sima gyorsítás, ott a td megfeszül...

Az 1.9 SDI is ilyen? Régebben mintha említetted volna, hogy az sem egy jól sikerült motor(de lehet, hogy rosszul emlékszem).
Nem elérhető Varázsló
Hozzászólások: 13081


Low Fast -többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #30687 Dátum: 2012 Február 19, 17:46:44 »

Azon kívül hogy gyengébb miért nem jó?

Melegszik, 200e km alatt tutira gátrepedéses, első főtengely ékszíjtárcsa leszakad anyával együtt.
és többet is fogyaszt, bár nehéz összehasonlítani, mert ami a tdi-nek sima gyorsítás, ott a td megfeszül...

Stuntmanus

VW 1302 S
  


 
 

http://oettingertsv.blogspot.com/
 
"Már nem vagyok annyira fiatal, hogy mindenre azonnal tudjam a választ."
Nem elérhető bitus76
Hozzászólások: 2024


06 30 460 2831

« Hozzászólás #30686 Dátum: 2012 Február 19, 17:36:42 »

Azon kívül hogy gyengébb miért nem jó?
Ez kamrás 1.9 TD. Az nem jó motor.

VW 1200.1963.
Nem elérhető Balage
Hozzászólások: 6926


Low Fast - többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #30685 Dátum: 2012 Február 19, 16:15:51 »

A millás az tdi volt.

Én inkább ilyenben égetném magam.
http://www.hasznaltauto.hu/auto/audi/a4/audi_a4_avant_1.9_tdi_faceliftes-5285171
Ez kamrás 1.9 TD. Az nem jó motor.

1971     VW 1300 GT-L
1999     Piaggio Liberty 50 2T
Nem elérhető Varázsló
Hozzászólások: 13081


Low Fast -többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #30684 Dátum: 2012 Február 19, 16:13:21 »


Ez kamrás 1.9 TD. Az nem jó motor.

Stuntmanus

VW 1302 S
  


 
 

http://oettingertsv.blogspot.com/
 
"Már nem vagyok annyira fiatal, hogy mindenre azonnal tudjam a választ."
Nem elérhető Balage
Hozzászólások: 6926


Low Fast - többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #30683 Dátum: 2012 Február 19, 16:10:34 »

Ez élőben elég csí mentes.
http://www.hasznaltauto.hu/auto/volkswagen/golf_iii/volkswagen_golf_iii_variant_1.9_td_gl-5320302

Ma néztem egy másikat is. Az jobb benyomást keltett, de a szélvédő fölött végig rohadt.
Az 1MFt volt.  Shocked


És drága is.


1971     VW 1300 GT-L
1999     Piaggio Liberty 50 2T
Nem elérhető Balage
Hozzászólások: 6926


Low Fast - többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #30682 Dátum: 2012 Február 19, 16:07:44 »

És drága is.


Golf III GT TDI - a legjobb!  Wink

1971     VW 1300 GT-L
1999     Piaggio Liberty 50 2T
Nem elérhető noel-68
Hozzászólások: 1227

« Hozzászólás #30681 Dátum: 2012 Február 19, 16:01:39 »

elintézte magának a kék matricát.
Úgy érted, hogy "elintézte", vagy úgy érted, hogy elintézte?  Grin
Nem elérhető Pityubacsi
Hozzászólások: 36020


« Hozzászólás #30680 Dátum: 2012 Február 19, 15:04:36 »

Ez jól hangzik, a nagy kérdés már csak az, hogy ezeken milyen matrica van? Nézegettem a régebbi malacokat is, kb fele ennyiért, de tartok tőle, hogy szmogriadókor azokkal nem lehet mozdulni.

a főnököm vett idén (tavaly, szóval 2011-ben) egy '95-ös 80-as kabrió audit.
1.9 tádé.
azon túl, hogy köpködtem rá, mert egy kabrióba minek kolbászfüstölő, elintézte magának a kék matricát.
az ehhez képest illatos, alpesi hegyilevegőt kipufogó passzátomon meg piros a matrica.
faszom!



flex 'em all!
Dízelt vezetni olyan, mint melegnek lenni. Ma már sokkal elfogadottabb, de még mindig szar dolog.
Nem elérhető gsattila
Hozzászólások: 11538

« Hozzászólás #30679 Dátum: 2012 Február 19, 14:46:21 »

Az lebontották a Váci úton. Pont ez a baj.

Varta: magyar (a volt Perion gyárban készül)
Nem elérhető noel-68
Hozzászólások: 1227

« Hozzászólás #30678 Dátum: 2012 Február 19, 14:40:30 »

Ez jól hangzik, a nagy kérdés már csak az, hogy ezeken milyen matrica van? Nézegettem a régebbi malacokat is, kb fele ennyiért, de tartok tőle, hogy szmogriadókor azokkal nem lehet mozdulni.
RNIE
« Hozzászólás #30677 Dátum: 2012 Február 19, 14:34:44 »

Hm.Még a végén veszek egy tdi G3-at Roll Eyes
A 80-as Audi dízelekről is jókat hallottam,gondolom szinte ugyanaz
« Utoljára szerkesztve: 2012 Február 19, 14:40:48 írta RNIE »
Nem elérhető Maresz
Hozzászólások: 19642


WWW.BUGGARAGE.HU

« Hozzászólás #30676 Dátum: 2012 Február 19, 14:34:14 »

Van egy ismerősöm 190-re visszatekert órával vette, most van óra szerint 550 neki benne. Kint parkol, -20-ban is jól indul, de egyszer már turbót kellett cserélni, az munkadíjjal volt 85e Ft.

Ennél a tdi motornál jobbat még nem csinált senki. A kamrás 1.6-ost is olcsó fenntartani, de az meg nem megy.
igy van!

WEBshop
http://retrocarclub.superwebaruhaz.hu/
Ha müszakivizsga vagy zöldkari kell és problémás az élet:06706223882;06706313882
Kedvezméynes kötelező bizti kötése!
Gyári vw audi seat skoda Alkatrészek beszerzése gyors határidővel,postázva
www.retroautoklub.hu
Nem elérhető Varázsló
Hozzászólások: 13081


Low Fast -többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #30675 Dátum: 2012 Február 19, 14:29:24 »

Ezek nagyon jók.....faceliftes malac passat...sokat szögeltem ilyet

Van egy ismerősöm 190-re visszatekert órával vette, most van óra szerint 550 neki benne. Kint parkol, -20-ban is jól indul, de egyszer már turbót kellett cserélni, az munkadíjjal volt 85e Ft.

Ennél a tdi motornál jobbat még nem csinált senki. A kamrás 1.6-ost is olcsó fenntartani, de az meg nem megy.

Stuntmanus

VW 1302 S
  


 
 

http://oettingertsv.blogspot.com/
 
"Már nem vagyok annyira fiatal, hogy mindenre azonnal tudjam a választ."
Nem elérhető Maresz
Hozzászólások: 19642


WWW.BUGGARAGE.HU

« Hozzászólás #30674 Dátum: 2012 Február 19, 14:27:09 »

Na pont ilyent keresek Passatból (nagyobb autó kell), ott ez melyik generáció?
Ilyennel szemezek, de ennél konkrétan nem értem a fogyasztást, mindenki más legalább egy literrel kevesebbről beszél:
http://www.hasznaltauto.hu/auto/volkswagen/passat_iv/volkswagen_passat_iv_variant_1.9_tdi_trendline-5505361
Mi a legnagyobb bukó az üzemeltetésnél, és az mekkora összeget jelenet? Futómű rendberakása, motorgenerál?
fék felni vr6  az tuti
sima GT csak 4x100as

WEBshop
http://retrocarclub.superwebaruhaz.hu/
Ha müszakivizsga vagy zöldkari kell és problémás az élet:06706223882;06706313882
Kedvezméynes kötelező bizti kötése!
Gyári vw audi seat skoda Alkatrészek beszerzése gyors határidővel,postázva
www.retroautoklub.hu
Nem elérhető Maresz
Hozzászólások: 19642


WWW.BUGGARAGE.HU

« Hozzászólás #30673 Dátum: 2012 Február 19, 14:25:54 »

Na pont ilyent keresek Passatból (nagyobb autó kell), ott ez melyik generáció?
Ilyennel szemezek, de ennél konkrétan nem értem a fogyasztást, mindenki más legalább egy literrel kevesebbről beszél:
http://www.hasznaltauto.hu/auto/volkswagen/passat_iv/volkswagen_passat_iv_variant_1.9_tdi_trendline-5505361
Mi a legnagyobb bukó az üzemeltetésnél, és az mekkora összeget jelenet? Futómű rendberakása, motorgenerál?
Ezek nagyon jók.....faceliftes malac passat...sokat szögeltem ilyet

WEBshop
http://retrocarclub.superwebaruhaz.hu/
Ha müszakivizsga vagy zöldkari kell és problémás az élet:06706223882;06706313882
Kedvezméynes kötelező bizti kötése!
Gyári vw audi seat skoda Alkatrészek beszerzése gyors határidővel,postázva
www.retroautoklub.hu
Nem elérhető Varázsló
Hozzászólások: 13081


Low Fast -többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #30672 Dátum: 2012 Február 19, 14:11:35 »

Na pont ilyent keresek Passatból (nagyobb autó kell), ott ez melyik generáció?
Ilyennel szemezek, de ennél konkrétan nem értem a fogyasztást, mindenki más legalább egy literrel kevesebbről beszél:
http://www.hasznaltauto.hu/auto/volkswagen/passat_iv/volkswagen_passat_iv_variant_1.9_tdi_trendline-5505361
Mi a legnagyobb bukó az üzemeltetésnél, és az mekkora összeget jelenet? Futómű rendberakása, motorgenerál?


Ennek a futóműve sem az alu lengőkaros, mint az utódjának és a motor is az ős tdi, ezzel nagy baj nem lehet.
Ebben az autóban nagyjából 300e km van, véleményem szerint, függetlenül attól mit mutat az óra.

A fogyasztása ésszerű használattal 6 liter környékén alakul. Nekem kicsit alatta is tudott enni. 7-8 liter az nagyon sok szvsz.

Stuntmanus

VW 1302 S
  


 
 

http://oettingertsv.blogspot.com/
 
"Már nem vagyok annyira fiatal, hogy mindenre azonnal tudjam a választ."
Nem elérhető Pityubacsi
Hozzászólások: 36020


« Hozzászólás #30671 Dátum: 2012 Február 19, 13:28:00 »

Na pont ilyent keresek Passatból (nagyobb autó kell), ott ez melyik generáció?

malac, bajszos.
más néven: b3, b4
évjárat: 1989 - 1993, 1994-1996



flex 'em all!
Dízelt vezetni olyan, mint melegnek lenni. Ma már sokkal elfogadottabb, de még mindig szar dolog.
Nem elérhető noel-68
Hozzászólások: 1227

« Hozzászólás #30670 Dátum: 2012 Február 19, 13:25:24 »

Golf III GT TDI - a legjobb!  Wink
Na pont ilyent keresek Passatból (nagyobb autó kell), ott ez melyik generáció?
Ilyennel szemezek, de ennél konkrétan nem értem a fogyasztást, mindenki más legalább egy literrel kevesebbről beszél:
http://www.hasznaltauto.hu/auto/volkswagen/passat_iv/volkswagen_passat_iv_variant_1.9_tdi_trendline-5505361
Mi a legnagyobb bukó az üzemeltetésnél, és az mekkora összeget jelenet? Futómű rendberakása, motorgenerál?
RNIE
« Hozzászólás #30669 Dátum: 2012 Február 19, 13:12:53 »

Rulezka
« Hozzászólás #30668 Dátum: 2012 Február 19, 12:27:50 »

A többi százezer aki nem ismer téged? Cool
kidobják
lásd: fogyasztói társadalom
elromlik - kidobod

én nem vagyok mosógép szerelő sem,de azt is megtudtuk itthon javítani, mikor 5 évesen beadta a kulcsot...
még 2-3 évig ment simán
RNIE
« Hozzászólás #30667 Dátum: 2012 Február 19, 12:19:35 »

igen, hozd el 2. kerület odaadom a srácnak és ha tudja megcsinálja
eddig 9 moncsiból 1re mondta hogy menthetetlen,de alkatrészforrásnak még jó lesz
A többi százezer aki nem ismer téged? Cool
RNIE
« Hozzászólás #30666 Dátum: 2012 Február 19, 12:05:33 »

Egyébként a lámpáimban energiatakarékos izzók vannak,asszem Baumax-ból és kb 6évesek.
Nem elérhető kormányzoo
Hozzászólások: 5802


redgear.hu

« Hozzászólás #30665 Dátum: 2012 Február 19, 11:57:12 »

Rulezka
« Hozzászólás #30664 Dátum: 2012 Február 19, 11:55:11 »

Ha véletlenül elromlana,vihetem hozzá hogy hobbiból javítsa meg?
igen, hozd el 2. kerület odaadom a srácnak és ha tudja megcsinálja
eddig 9 moncsiból 1re mondta hogy menthetetlen,de alkatrészforrásnak még jó lesz
Rulezka
« Hozzászólás #30663 Dátum: 2012 Február 19, 11:54:39 »

Van akinek nincs TV szerelő ismerőse,nekem sincs.Egy új izzó 750ft.BÁRMELYIK szervíz nekiáll izzót szerelni szerinted vagy elhajt a picsába?
RNIE a legtöbb dolog egyszerűen javítható
pl: mikor nálunk elkezdtek a lcd moncsik elszállni (azonos típus és gyártó) akkor szeétszedtük őket és rájöttünk melyik alkatrész rossz...
ha nagyon rosszul nézett ki az adott része a moncsinak akkor 2 moncsi szétszed és egyikből elektronika másikból kijelző jó így a 2 moncsiból lett 1 működő.. azóta is működnek....
ha már van 2 db hibásod akkor megéri szétszedni, összehasonlítani és megnézni mi a rossz bennük...
izzót még nem javítottam de abes biztios megosztja veled a trükköt ha kéred...
RNIE
« Hozzászólás #30662 Dátum: 2012 Február 19, 11:53:01 »

lcd moncsi is ócsóé javítható, az "elektronika hibás dobd ki" helyett van egy ismerősöm, hobbiból megjavítja
legutóbb 7 db elektronika hibásból 6-ot meg tudott javítani...
Ha véletlenül elromlana,vihetem hozzá hogy hobbiból javítsa meg?
RNIE
« Hozzászólás #30661 Dátum: 2012 Február 19, 11:50:46 »

Azért én kétkedésemnek adok hangot. http://www.youtube.com/watch?v=UmatL75dO3c
 Energia takarékos izzókkal is így vagyok, 2-3 év után kipurcannak. Kidobás helyett elviszem a TV szerelő ismerősömhöz, kicserél benne egy filléres alkatrészt és az izzó még 5-6 évig simán működik.  Roll Eyes


Van akinek nincs TV szerelő ismerőse,nekem sincs.Egy új izzó 750ft.BÁRMELYIK szerviz nekiáll izzót szerelni szerinted vagy elhajt a picsába?
« Utoljára szerkesztve: 2012 Február 19, 11:53:39 írta RNIE »
Rulezka
« Hozzászólás #30660 Dátum: 2012 Február 19, 11:49:51 »

Ezt kötelező megnézni mindenkinek!
Meg még mennyi mindent lehet javítani filléres alkarész cserével.
PC alaplapot is ujrakondiztam kb 300ft költség volt.

lcd moncsi is ócsóé javítható, az "elektronika hibás dobd ki" helyett van egy ismerősöm, hobbiból megjavítja
legutóbb 7 db elektronika hibásból 6-ot meg tudott javítani...
Nem elérhető maxi
Hozzászólások: 9435


« Hozzászólás #30659 Dátum: 2012 Február 19, 11:48:17 »


"A vadászat többek szemében a férfiasság, az erő, a hatalom szimbóluma is. A vadászok azt tartják, hogy a vadászaton ismerszik meg, ki milyen ember valójában."
Nem elérhető abes
Hozzászólások: 14980

« Hozzászólás #30658 Dátum: 2012 Február 19, 11:45:11 »

Ezt kötelező megnézni mindenkinek!
Meg még mennyi mindent lehet javítani filléres alkarész cserével.
PC alaplapot is ujrakondiztam kb 300ft költség volt.

Nem elérhető maxi
Hozzászólások: 9435


« Hozzászólás #30657 Dátum: 2012 Február 19, 11:42:04 »

Azért én kétkedésemnek adok hangot. http://www.youtube.com/watch?v=UmatL75dO3c
 Energia takarékos izzókkal is így vagyok, 2-3 év után kipurcannak. Kidobás helyett elviszem a TV szerelő ismerősömhöz, kicserél benne egy filléres alkatrészt és az izzó még 5-6 évig simán működik.  Roll Eyes


Ezt kötelező megnézni mindenkinek!
Meg még mennyi mindent lehet javítani filléres alkarész cserével.
PC alaplapot is ujrakondiztam kb 300ft költség volt.

"A vadászat többek szemében a férfiasság, az erő, a hatalom szimbóluma is. A vadászok azt tartják, hogy a vadászaton ismerszik meg, ki milyen ember valójában."
Nem elérhető abes
Hozzászólások: 14980

« Hozzászólás #30656 Dátum: 2012 Február 19, 11:40:07 »

Szerinte nem így van és szerintem sem. Nincs betervezett élettartam, nincs élettartamra tervezés, csak minimális élettartam van, némelyik ennek a többszörösét is kibírja, de van ami csak éppenhogy. SB szerint ez nem az, amit a Light Bulb Theory-ban emlegetnek, olyan jellegű tervezett avulás és élettartam méretezés és visszafogás nincs.

Az tény, hogy nem érdeke senkinek örök autót/terméket gyártani, de ez egy másik téma.
Azért én kétkedésemnek adok hangot. http://www.youtube.com/watch?v=UmatL75dO3c
 Energia takarékos izzókkal is így vagyok, 2-3 év után kipurcannak. Kidobás helyett elviszem a TV szerelő ismerősömhöz, kicserél benne egy filléres alkatrészt és az izzó még 5-6 évig simán működik.  Roll Eyes

Nem elérhető Pityubacsi
Hozzászólások: 36020


« Hozzászólás #30655 Dátum: 2012 Február 19, 10:12:48 »

Szerinte nem igy van?
varázsló úr szépen megfogalmazta



flex 'em all!
Dízelt vezetni olyan, mint melegnek lenni. Ma már sokkal elfogadottabb, de még mindig szar dolog.
Nem elérhető Mr.Horsepower
Hozzászólások: 8581


« Hozzászólás #30654 Dátum: 2012 Február 19, 09:31:27 »

Szerinte nem így van és szerintem sem. Nincs betervezett élettartam, nincs élettartamra tervezés, csak minimális élettartam van, némelyik ennek a többszörösét is kibírja, de van ami csak éppenhogy. SB szerint ez nem az, amit a Light Bulb Theory-ban emlegetnek, olyan jellegű tervezett avulás és élettartam méretezés és visszafogás nincs.

Az tény, hogy nem érdeke senkinek örök autót/terméket gyártani, de ez egy másik téma.
Értem .Köszönöm.

A legönzetlenebb emberek azok, akik az észt osztják, mert abból adnak, amiből nekik is nagyon kevés van!
http://www.youtube.com/watch?v=AYcLg1m7aI4
Nem elérhető Varázsló
Hozzászólások: 13081


Low Fast -többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #30653 Dátum: 2012 Február 19, 09:16:17 »

Szerinte nem igy van?

Szerinte nem így van és szerintem sem. Nincs betervezett élettartam, nincs élettartamra tervezés, csak minimális élettartam van, némelyik ennek a többszörösét is kibírja, de van ami csak éppenhogy. SB szerint ez nem az, amit a Light Bulb Theory-ban emlegetnek, olyan jellegű tervezett avulás és élettartam méretezés és visszafogás nincs.

Az tény, hogy nem érdeke senkinek örök autót/terméket gyártani, de ez egy másik téma.

Stuntmanus

VW 1302 S
  


 
 

http://oettingertsv.blogspot.com/
 
"Már nem vagyok annyira fiatal, hogy mindenre azonnal tudjam a választ."
Nem elérhető Varázsló
Hozzászólások: 13081


Low Fast -többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #30652 Dátum: 2012 Február 19, 09:13:15 »

Beszélgettem tegnap egy ismerősömmel.
Mi annak az oka, hogy sokan - többek között Ő is - azt állítják,  hogy a Volkswagen maximum a 1998-2000es évjáratig csinált masszív, strapabíró, időtálló autót?
Mitől lenne jobb/rosszabb egy Golf III egy Golf IV-nél... stb. stb.? Nektek erről mi a véleményetek?


Az utolsó Golf a III-as. Utána eltűntek a Golf stílusjegyek, egy VW lett a korábbi Golfból. Egyébként a négyes bonyolultabb, több benne az elektronika és a motor is az EURO-2-3 miatt bonyolultabb lett. Ez több elektromos hibát generál, ez nem tetszik az embereknek.
A futómű elemek általános minősége rosszabb, ráadásul a négyes nagyobb zajkomfortja miatt minden puhább, ezért hamarabb kinyiffan. Jó példa az első kanyarstabi szilentje, a Golf II-esen örök élet, a III-ason is majdnem, a négyesen 20e km, pláne az 1999-2001-eseken.

Aztán a négyes Golf egy patyomkin autó, többnek akar látszani, mint ami. A műanyagok gumiszerű festékkel bevontak, ami aztán elkezd lekopni és a két éves autó úgy néz ki, mint egy 10 éves Golf III-as.

Nekem a III-as a kedvencem, még Golf, de azért merev kasztnijú, csendes és majdnem olyan jó, mint a II-es volt, ami meghozta a VW-nek a hírnevet.
Golf III GT TDI - a legjobb!  Wink

Stuntmanus

VW 1302 S
  


 
 

http://oettingertsv.blogspot.com/
 
"Már nem vagyok annyira fiatal, hogy mindenre azonnal tudjam a választ."
Oldalak: 1 ... 164 165 166 167 168 [169] 170 171 172 173 174 ... 936
Nyomtatás
 
Ugrás:  

Powered by MySQL Powered by PHP www.bogarhatu.hu - ahol a Bogarazás kezdődik Powered by SMF 1.1.4 | SMF © 2006, Simple Machines LLC
Magyar fordítás: SMF Magyarország
Szabványos XHTML 1.0! Szabványos CSS!
Az oldal 0.152 másodperc alatt készült el 16 lekéréssel.