www.bogarhatu.hu - ahol a Bogarazás kezdődik
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.
Nem érkezett meg az aktiváló e-mail?
2025 Július 19, 09:47:03

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Keresés:     Részletes kereső
Népautós Szilveszter
Pólus Center
2024. december 31.
921218 Hozzaszólás 218 Témában írta 1614 Felhasználó
Legújabb tag: mickilangelo
* Főoldal Bejelentkezés Regisztráció
Oldalak: 1 ... 133 134 135 136 137 [138] 139 140 141 142 143 ... 936
Nyomtatás
Szerző Téma: Öreg, vizes VW-k  (Megtekintve 6187950 alkalommal)
Nem elérhető kdf 001
Hozzászólások: 12042


ERŐ AZ ÖRÖM ÁLTAL

« Hozzászólás #31931 Dátum: 2012 Június 28, 19:45:34 »

köszi írtam



Neked is 4 golf van, Neked hasonló tünet?




Nekem még tünetmentes, de csak 20 000 kilóméter van a kocsiba.

[a csatolmányt egy admin törölte, hahaha]
Nem elérhető szilati
Hozzászólások: 1119


« Hozzászólás #31930 Dátum: 2012 Június 28, 19:41:06 »

köszi írtam

kiegészítettem ennyivel

"még 1 dolog
eddig 10ekm mentem vele, és mikor már vettem (3 hónapja) akkor is hallottam, hogy alapjáraton gázadásra hangos levegő szelephangot hallani.
mint amikor egy pneumatikus szelep kifúj
nem tudom ez normális e? de lehet h nem , mintha a pillangó szelep környékéről jönne. lehet falsot szív valahol? "

Neked is 4 golf van, Neked hasonló tünet?
nem hiszem h lenne, már jeleztem szerelőknek mikor szervízben voltam, de nem tudtak rá mit mondani, csak annyit, h ez ilyen...


Nem elérhető kdf 001
Hozzászólások: 12042


ERŐ AZ ÖRÖM ÁLTAL

« Hozzászólás #31929 Dátum: 2012 Június 28, 19:25:54 »

Szilati itt kérdezz rá.

http://forum.index.hu/Article/showArticle?t=9027072
Nem elérhető szilati
Hozzászólások: 1119


« Hozzászólás #31928 Dátum: 2012 Június 28, 19:18:57 »

Kis segítség kellene.
1,6 4Golf kombi 2001
Egyik pillanatról a másikra menet közben elkezdett 'rángatni' fulladni a motor.

Eddig csak hidegen alapjárat közelében tapasztaltam induláskor.
Ha nem pörgettem 2000 fölé nem is indult el, hanem össze vissza járt a motor.
De most úgy néz ki komolyabbra fordult a helyzet, mert menet közben is csinálja.
Pont most kezdte mielőtt hazaértem kb 2 km el előtte, szóval próbálgatni nem nagyon tudtam még menet közben, de alapjárat sem jó, szóval menet közben sem javul gondolom, 'újraindítás' hatására sem...

mi lehet? kipuf szelep valami érzékelő?
EGR?

nem hiszem h üzemanyag ellátási probléma, mert gázos, és gázzal is csinálja, vagyis azzal kezdte.
átváltottam benzinre és ott is..
ettől még lehet elektronikai hiba...?

holnap megpróbálok elgurulni vele szerelőig, remélem sikerül
szóval?
Nem elérhető sparkafer
Hozzászólások: 13994


30-347-1939

« Hozzászólás #31927 Dátum: 2012 Június 27, 20:03:47 »

Tetszene, de az a baj, hogy lemezfelnim van télre, de gumim az nincs.

Nem elérhető Pityubacsi
Hozzászólások: 36020


« Hozzászólás #31926 Dátum: 2012 Június 27, 16:55:02 »

ha nem jön össze nga-val, akkor rárepülök.
köcce.



flex 'em all!
Dízelt vezetni olyan, mint melegnek lenni. Ma már sokkal elfogadottabb, de még mindig szar dolog.
Nem elérhető LovasB
Hozzászólások: 2177


« Hozzászólás #31925 Dátum: 2012 Június 27, 16:53:24 »

Esetleg ha valaki a G60 felnire gerjed, 20e a 4 db,most találtam:
http://auto-motor.vatera.hu/alkatresz_felszereles_szemelygepkocsi/gumi_felni_disztarcsa/felni/alufelni_garnitura_4x100_1610580794.html

http://vwtyp181.blogspot.com/
VW Typ 181: 1974 "The Thing" ,Hecho en Mexico
VW Typ 181: 1973 & 1976 "megleszcsinálva"
VW Jetta 2 1.6TD 1989
és még sok más:-)
Nem elérhető Pityubacsi
Hozzászólások: 36020


« Hozzászólás #31924 Dátum: 2012 Június 27, 16:25:16 »

jövő szerdai fizetéssel megfelel?
feltéve, ha gumibá leszáll róla.

foglalót, adok, ha igényt tartasz rá.

gumibával beszéltem, neki nem kell.



flex 'em all!
Dízelt vezetni olyan, mint melegnek lenni. Ma már sokkal elfogadottabb, de még mindig szar dolog.
Nem elérhető Pityubacsi
Hozzászólások: 36020


« Hozzászólás #31923 Dátum: 2012 Június 27, 16:20:46 »

Valakit nem érdekel a fekete-ezüst BBS-em? Nagyon szép állapotban van, a 4 db lenne 30e Ft gumi nélkül. 15 colos gyári VW BBS RA.
jövő szerdai fizetéssel megfelel?
feltéve, ha gumibá leszáll róla.

foglalót, adok, ha igényt tartasz rá.



flex 'em all!
Dízelt vezetni olyan, mint melegnek lenni. Ma már sokkal elfogadottabb, de még mindig szar dolog.
Nem elérhető NGA
Hozzászólások: 10935

« Hozzászólás #31922 Dátum: 2012 Június 27, 15:37:54 »

Ilyenre kellene megcsinálni :-)







« Utoljára szerkesztve: 2012 Június 27, 15:41:28 írta NGA »
RNIE
« Hozzászólás #31921 Dátum: 2012 Június 27, 15:23:53 »

14" 4x100 peremmel-kupakkal 20e
Nem elérhető NGA
Hozzászólások: 10935

« Hozzászólás #31920 Dátum: 2012 Június 27, 15:18:08 »

mekkora ET-je van ha megtudnád mondani?
közép kupakok meg vannak hozzá?
Minden kupak megvan. Egy érdeklődő van rá már.

Elérhető gumibogi
Hozzászólások: 13424


20-9111-661 www.ftgumi.hu

« Hozzászólás #31919 Dátum: 2012 Június 27, 14:50:03 »

Valakit nem érdekel a fekete-ezüst BBS-em? Nagyon szép állapotban van, a 4 db lenne 30e Ft gumi nélkül. 15 colos gyári VW BBS RA.

Ilyen, csak gyárilag fekete középen:

<beszúrt kép törölve>

mekkora ET-je van ha megtudnád mondani?
közép kupakok meg vannak hozzá?

Nem elérhető NGA
Hozzászólások: 10935

« Hozzászólás #31918 Dátum: 2012 Június 27, 14:11:07 »

Valakit nem érdekel a fekete-ezüst BBS-em? Nagyon szép állapotban van, a 4 db lenne 30e Ft gumi nélkül. 15 colos gyári VW BBS RA.

Ilyen, csak gyárilag fekete középen:





« Utoljára szerkesztve: 2012 Június 27, 14:14:36 írta NGA »
Nem elérhető Pityubacsi
Hozzászólások: 36020


« Hozzászólás #31917 Dátum: 2012 Június 27, 13:17:19 »

Gyári Golf 3 BBS menne rá, de már félek felrakni, hátha megvernek :-)

Ültetni semmiféleképpen nem akarom.

Ez az enyém:

<beszúrt kép törölve>

mind a kettő finom.



flex 'em all!
Dízelt vezetni olyan, mint melegnek lenni. Ma már sokkal elfogadottabb, de még mindig szar dolog.
Nem elérhető NGA
Hozzászólások: 10935

« Hozzászólás #31916 Dátum: 2012 Június 27, 13:10:36 »

azt ne mondd, hogy le is fogod ültetni, mert esküszöm elutazok pécsre, megverlek és a véredben fogok fürdeni :-))
amúgy eddig jó.
milyen felnik?

Gyári Golf 3 BBS menne rá, de már félek felrakni, hátha megvernek :-)

Ültetni semmiféleképpen nem akarom.

Ez az enyém:

Nem elérhető Pityubacsi
Hozzászólások: 36020


« Hozzászólás #31915 Dátum: 2012 Június 27, 12:15:32 »

Már csak a felnit kellene lecserélni, de bevallom, kezd tetszeni ez is.

azt ne mondd, hogy le is fogod ültetni, mert esküszöm elutazok pécsre, megverlek és a véredben fogok fürdeni :-))
amúgy eddig jó.
milyen felnik?



flex 'em all!
Dízelt vezetni olyan, mint melegnek lenni. Ma már sokkal elfogadottabb, de még mindig szar dolog.
Nem elérhető NGA
Hozzászólások: 10935

« Hozzászólás #31914 Dátum: 2012 Június 27, 10:26:15 »

nekem tetszik Wink

Már csak a felnit kellene lecserélni, de bevallom, kezd tetszeni ez is.
Rulezka
« Hozzászólás #31913 Dátum: 2012 Június 27, 10:15:34 »

Bekerült a fehér index is a lökösbe:
<beszúrt kép törölve>
nekem tetszik Wink
Nem elérhető NGA
Hozzászólások: 10935

« Hozzászólás #31912 Dátum: 2012 Június 27, 10:11:54 »

Bekerült a fehér index is a lökösbe:
Nem elérhető sparkafer
Hozzászólások: 13994


30-347-1939

« Hozzászólás #31911 Dátum: 2012 Június 26, 21:03:12 »

tökre olyan, mint a bogár első kerékcsapágya.
ergo: nem kell neked robbantott ábra.
Okés, rájöttem.

Nem elérhető noel-68
Hozzászólások: 1227

« Hozzászólás #31910 Dátum: 2012 Június 26, 19:33:06 »

A trafóra van rászegecselve, erre megy a 3 vezetékes csati, ez van az általad hiányolt kupak alatt összekötve a trafóval.
Mindent értek, köszönöm! 
Süni
« Hozzászólás #31909 Dátum: 2012 Június 26, 15:32:31 »

Komplett (modullal):



Csak trafó:

Süni
« Hozzászólás #31908 Dátum: 2012 Június 26, 15:29:10 »

A modul itt mire/hogyan értendő?
Könnyen lehet, hogy a következő ilyen szitunál be fogok vásárolni..
modul=gyújtáselektronika

Ez:



A trafóra van rászegecselve, erre megy a 3 vezetékes csati, ez van az általad hiányolt kupak alatt összekötve a trafóval.
Nem elérhető noel-68
Hozzászólások: 1227

« Hozzászólás #31907 Dátum: 2012 Június 26, 15:26:28 »

Modullal együtt egy Hella az 22.000,- péz. Bosch az 35.000,-
Gyári az 60 körül.

Külön csak a trafó Magnetti Marelli gyártmányúban 6500,-
A modul itt mire/hogyan értendő?
Könnyen lehet, hogy a következő ilyen szitunál be fogok vásárolni..
Süni
« Hozzászólás #31906 Dátum: 2012 Június 26, 15:10:22 »

Most találtam egy fotót: http://racing-bazar.hu/alkatresz/gyujtas-gyertya-motorelektronika/golf_3_gyujto_trafo
Ezen is van kupak.
Amúgy egy gyári minőségű trafó mennyibe kerül köbö?
Modullal együtt egy Hella az 22.000,- péz. Bosch az 35.000,-
Gyári az 60 körül.

Külön csak a trafó Magnetti Marelli gyártmányúban 6500,-
« Utoljára szerkesztve: 2012 Június 26, 15:11:53 írta Süni »
Nem elérhető noel-68
Hozzászólások: 1227

« Hozzászólás #31905 Dátum: 2012 Június 26, 14:57:57 »

Asszem én ott láttam valami műanyag kupakot, de csak porvédő szerepe van. Az a trafót köti össze az alatta lévő gyújtáselektronikával (arra megy a 3 vezetékes csati.): Sajnos ez elég gyakori hibaforrás, és nem biztos, hogy azért mert nem repedt, akkor még jó.
Most találtam egy fotót: http://racing-bazar.hu/alkatresz/gyujtas-gyertya-motorelektronika/golf_3_gyujto_trafo
Ezen is van kupak.
Amúgy egy gyári minőségű trafó mennyibe kerül köbö?
Süni
« Hozzászólás #31904 Dátum: 2012 Június 26, 13:55:29 »

.. egyébként az normális, hogy a trafón a csatlakozó felett az a két vezeték szabadon áll? Nem hiányzik onnan vmi?

Asszem én ott láttam valami műanyag kupakot, de csak porvédő szerepe van. Az a trafót köti össze az alatta lévő gyújtáselektronikával (arra megy a 3 vezetékes csati.): Sajnos ez elég gyakori hibaforrás, és nem biztos, hogy azért mert nem repedt, akkor még jó.
Nem elérhető noel-68
Hozzászólások: 1227

« Hozzászólás #31903 Dátum: 2012 Június 26, 13:47:06 »

.. egyébként az normális, hogy a trafón a csatlakozó felett az a két vezeték szabadon áll? Nem hiányzik onnan vmi?

Na kiszedtem a trafót, átnéztem, nem volt elrepedve vagy ilyesmi, úgyhogy visszaszereltem, majd indít, és tökéletesen jár a motor... Shocked Viszont megfigyeltem, hogy a trafó felé ami megy gyujtáskábel annak a csatlakozója bazivastag pöcköt vár, miközben a trafóból csak egy vékony cucc jön ki. Lehet, hogy nem kompatibilis a kettő, és csak a külső gumi csatlakozó tartja össze a kettőt, és ez a gond? Vagy kell közé vmi..?

A benzinpumpánál semmi extrával nem találkoztam, leszámítva, hogy kicsit olvadt a csatlakozó..

[a csatolmányt egy admin törölte, hahaha]
Nem elérhető NGA
Hozzászólások: 10935

« Hozzászólás #31902 Dátum: 2012 Június 26, 08:58:00 »

"Új" Golf érkezett a családba.  Cool Sajnos nem a mienk lesz, de nekem jutott a feladat, hogy megcsináljam a karbantartásokat, javításokat és kicsit rendbe tegyem, kívül belül.
Volt munka bőséggel, de az eredmény magáért beszél szerintem.  Roll Eyes
Az autóról pár szó: 1991-ben a Merkúrtól vették, 1,3-mas benzines, karburátoros, most került a 3. gazdájához és egy darabig marad is. Az előző gazdáját ti is jól ismeritek.  Wink

Húbasszus deszép. Tudod, hogy azóta minden kettes golfot megnézek? Baromi jó a G3 tdi, de igaza volt annak, aki azt mondta, hogy egy tök unalmas snassz autó. Mondjuk jó vele elmenni dolgozni, de egy g2 klasszisokkal szebb.
Süni
« Hozzászólás #31901 Dátum: 2012 Június 26, 08:33:46 »

azért búg már, de minél hamarabb szeretné fiam kicserélni
Lehet, hogy elég csak állítani rajta. Két kúpgörgős csapágy van ott. Egyszerű mint a pofon, ha szétszeded, simán össze is tudod rakni. Beállításra kell kicsit figyelni.
Nem elérhető Pityubacsi
Hozzászólások: 36020


« Hozzászólás #31900 Dátum: 2012 Június 26, 06:18:43 »

Golf 3 hátsó kerekénél van belső-külső csapágy?
Ha tudna valaki egy robbantott ábrát küldeni, az segítene.
Vagy egy link is elég lenne. Köszi!
tökre olyan, mint a bogár első kerékcsapágya.
ergo: nem kell neked robbantott ábra.



flex 'em all!
Dízelt vezetni olyan, mint melegnek lenni. Ma már sokkal elfogadottabb, de még mindig szar dolog.
Nem elérhető sparkafer
Hozzászólások: 13994


30-347-1939

« Hozzászólás #31899 Dátum: 2012 Június 25, 22:25:20 »

Ami jó azt nem kell megjavítani.
azért búg már, de minél hamarabb szeretné fiam kicserélni

Nem elérhető abes
Hozzászólások: 14980

« Hozzászólás #31898 Dátum: 2012 Június 25, 22:18:50 »

Még nem, de megszeretnénk előzni. Privi ment.
Ami jó azt nem kell megjavítani.
Nem elérhető sparkafer
Hozzászólások: 13994


30-347-1939

« Hozzászólás #31897 Dátum: 2012 Június 25, 21:52:22 »

Kifingott?Cseréltem már. Cheesy
Még nem, de megszeretnénk előzni. Privi ment.

Nem elérhető bitus76
Hozzászólások: 2024


06 30 460 2831

« Hozzászólás #31896 Dátum: 2012 Június 25, 21:41:24 »

Kifingott?Cseréltem már. Cheesy

VW 1200.1963.
Nem elérhető sparkafer
Hozzászólások: 13994


30-347-1939

« Hozzászólás #31895 Dátum: 2012 Június 25, 20:47:06 »

Golf 3 hátsó kerekénél van belső-külső csapágy?
Ha tudna valaki egy robbantott ábrát küldeni, az segítene.
Vagy egy link is elég lenne. Köszi!

Nem elérhető noel-68
Hozzászólások: 1227

« Hozzászólás #31894 Dátum: 2012 Június 25, 20:28:33 »

trafo
Na kiszedtem a trafót, átnéztem, nem volt elrepedve vagy ilyesmi, úgyhogy visszaszereltem, majd indít, és tökéletesen jár a motor... Shocked Viszont megfigyeltem, hogy a trafó felé ami megy gyujtáskábel annak a csatlakozója bazivastag pöcköt vár, miközben a trafóból csak egy vékony cucc jön ki. Lehet, hogy nem kompatibilis a kettő, és csak a külső gumi csatlakozó tartja össze a kettőt, és ez a gond? Vagy kell közé vmi..?

A benzinpumpánál semmi extrával nem találkoztam, leszámítva, hogy kicsit olvadt a csatlakozó..
Nem elérhető Pityubacsi
Hozzászólások: 36020


« Hozzászólás #31893 Dátum: 2012 Június 25, 17:30:43 »

Artec márka, made in germany, típusát sajnos nem tudom.
köcce



flex 'em all!
Dízelt vezetni olyan, mint melegnek lenni. Ma már sokkal elfogadottabb, de még mindig szar dolog.
gyuri79
« Hozzászólás #31892 Dátum: 2012 Június 25, 17:28:49 »

mi ennek a felninek a neve?
50-ért sajnos kicsit húzós.
azért köszi
Artec márka, made in germany, típusát sajnos nem tudom.
Oldalak: 1 ... 133 134 135 136 137 [138] 139 140 141 142 143 ... 936
Nyomtatás
 
Ugrás:  

Powered by MySQL Powered by PHP www.bogarhatu.hu - ahol a Bogarazás kezdődik Powered by SMF 1.1.4 | SMF © 2006, Simple Machines LLC
Magyar fordítás: SMF Magyarország
Szabványos XHTML 1.0! Szabványos CSS!
Az oldal 0.142 másodperc alatt készült el 16 lekéréssel.