www.bogarhatu.hu - ahol a Bogarazás kezdődik
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.
Nem érkezett meg az aktiváló e-mail?
2025 Július 13, 21:24:55

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Keresés:     Részletes kereső
Népautós Szilveszter
Pólus Center
2024. december 31.
921214 Hozzaszólás 218 Témában írta 1614 Felhasználó
Legújabb tag: mickilangelo
* Főoldal Bejelentkezés Regisztráció
Oldalak: 1 ... 91 92 93 94 95 [96] 97 98 99 100 101 ... 936
Nyomtatás
Szerző Téma: Öreg, vizes VW-k  (Megtekintve 6152272 alkalommal)
Rulezka
« Hozzászólás #33611 Dátum: 2013 Január 16, 11:00:33 »

golf3 első fényszoróhoz átalakítót keresek, vagy az újabb lámpatesthez való csatlakozót
olyat mint ez, de nem ilyen horror áron:

http://auto-motor.vatera.hu/alkatresz_felszereles_szemelygepkocsi/autovillamossagi_alkatresz/fenyszoro_bura_izzo/golf_3_fenyszoro_kabel_csatlakozo_atalakito_1699437857.html
Nem elérhető fecszso
Hozzászólások: 1916


« Hozzászólás #33610 Dátum: 2013 Január 14, 21:46:05 »

Kérhetném, hogy lépjünk túl a témán. Annyi van a Golfban amennyi van, teljesen mindegy, mert megy és teszi a dolgát.

Inkább az utolsó kérdésem: mitől lehet, hogy megállás után még mindig jön a benzin/kipufogógáz szag. Nem tudom pontosan eldönteni.
A kipufogórendszer elméletileg mindenhol zárt, mert a csövet befogva majdnem leállt a motor.
Egy ötletem van: amíg szar volt a szivató, dölt bele a benzin, az olajszint felment 1 cm-t. Az most már visszaállt a normálisra ugyan, de nem lehet, hogy annak a szagát érzem és pl a kartergáz visszavezetés ereszt valahol, vagy az olajbeöntőnél jön vissza a szaga? Vagy rossz felé kapisgálok?

VW 1300 - 1967
Pannónia T1 - 1963
Honda Transalp XL600 VT -1996
Nem elérhető fecszso
Hozzászólások: 1916


« Hozzászólás #33609 Dátum: 2013 Január 13, 20:09:30 »

Csak az ötször Szigetvár egy év alatt 19600km.
Akkor az kb a reális.Nem hinném,hogy az NGA beletekert volna a Golfjába évi húszezret.
Mr.HP-nak teljesen igaza van. Hidd el, hogy megvan a 300000, alaphangon. Én már minden porcikáját átnéztem az autónak, te viszont még nem láttad élőben.  Wink

VW 1300 - 1967
Pannónia T1 - 1963
Honda Transalp XL600 VT -1996
Nem elérhető Mr.Horsepower
Hozzászólások: 8581


« Hozzászólás #33608 Dátum: 2013 Január 13, 18:17:05 »

Akkor az kb a reális.Nem hinném,hogy az NGA beletekert volna a Golfjába évi húszezret.
Csak az ötször Szigetvár egy év alatt 19600km.

A legönzetlenebb emberek azok, akik az észt osztják, mert abból adnak, amiből nekik is nagyon kevés van!
http://www.youtube.com/watch?v=AYcLg1m7aI4
Nem elérhető Narancs
Hozzászólások: 8923


« Hozzászólás #33607 Dátum: 2013 Január 13, 18:13:52 »

A mostani óra 260000-et mutat.  Grin

Akkor az kb a reális.Nem hinném,hogy az NGA beletekert volna a Golfjába évi húszezret.
Nem elérhető fecszso
Hozzászólások: 1916


« Hozzászólás #33606 Dátum: 2013 Január 13, 16:08:28 »

Ennél jóval kevesebb rémlik nekem!?
Az eredeti óra 230000 környékén lett kivéve. Ha nem volt tekerve. Ez kb 2-3 éve volt. évi 20000 km-et számolva  közelít a 300000-hez. A 350 kicsit tulzás volt eszerint  Roll Eyes. A mostani óra 260000-et mutat.  Grin

simán a leömlő is lehet repedt.
vagy utána a flexibilis rész.
vagy valami.

A flexi cső mögött a hegesztésben volt egy 2 mm-es lyuk, azt most betömtem, jónak, tűnik, de holnap tesztelem.

Szivató megjavítva!  Cool A szivató fojtószelepét mozgató műanyag sz@r elvetemedett és szorult a tengelyén, ezért szorult miatta az egész mechanizmus. Furatot tűreszelővel bekalibráltam, most műxik.  Cheesy Öröm és bódottá!

Köszi a tanácsokat!

VW 1300 - 1967
Pannónia T1 - 1963
Honda Transalp XL600 VT -1996
Nem elérhető Kicsi Nelly
Hozzászólások: 3034


20/916-72-61

« Hozzászólás #33605 Dátum: 2013 Január 12, 19:03:17 »

185/65-15 Michelin Alpin 5mm-es mintával eladó. 5x112es felnire szerelve.
28ezer.

[a csatolmányt egy admin törölte, hahaha]
Rulezka
« Hozzászólás #33604 Dátum: 2013 Január 12, 18:48:29 »

Vagy bármi.
Vagy akármi  Grin
Nem elérhető Kicsi Nelly
Hozzászólások: 3034


20/916-72-61

« Hozzászólás #33603 Dátum: 2013 Január 12, 18:39:04 »

simán a leömlő is lehet repedt.
vagy utána a flexibilis rész.
vagy valami.
Vagy bármi.
Nem elérhető Pityubacsi
Hozzászólások: 36020


« Hozzászólás #33602 Dátum: 2013 Január 12, 10:47:02 »

A másik kérdésem: Mitől lehet, hogy álló helyzetben benzinszag vagy kipufogógáz szag van a kocsiban?
Az összes benzincső jó, az AC új. A kipufogón szemre nem látszik semmi lyuk. És szerintem a motortérből jön a szag, mert a ventillátor által befújt levegőben tök jól érezni ezt a benzines szagot.
simán a leömlő is lehet repedt.
vagy utána a flexibilis rész.
vagy valami.



flex 'em all!
Dízelt vezetni olyan, mint melegnek lenni. Ma már sokkal elfogadottabb, de még mindig szar dolog.
Nem elérhető Narancs
Hozzászólások: 8923


« Hozzászólás #33601 Dátum: 2013 Január 11, 23:19:32 »

ami min 300-350000 km futott szerintem.
Ennél jóval kevesebb rémlik nekem!?
Nem elérhető Mr.Horsepower
Hozzászólások: 8581


« Hozzászólás #33600 Dátum: 2013 Január 11, 22:40:59 »

Mielőtt még rossz irányba mennének a dolgok, azt szeretném leszögezni, hogy az autó általános állapota pont olyan volt mint, ami Pécs-Szigetvárat járja minden nap. Nem érzem magam átverve, szerintem korrekt volt a Gábor, és a neve sokat jelentett a választásnál. A kaszni jó állapotú, de 21 éves autóról van szó azt nem szabad elfelejteni, ami min 300-350000 km futott szerintem.. A Gábor a maga módján törődött az autóval.
Van jobb autó is van rosszabb is. Ár-érték arányban jó vétel volt szerintem, vannak bajai, voltak furcsaságok, de idővel meggyógyulnak.  Wink
A karbi...... Hát azt hagyjuk.  Tongue

Ötletekre továbbra is vevő vagyok.
Igy gondolom én is.Az hogy jó vétel vagy sem azt pedig Neked Nektek kell tudni.

A legönzetlenebb emberek azok, akik az észt osztják, mert abból adnak, amiből nekik is nagyon kevés van!
http://www.youtube.com/watch?v=AYcLg1m7aI4
Nem elérhető fecszso
Hozzászólások: 1916


« Hozzászólás #33599 Dátum: 2013 Január 11, 22:38:13 »

Pláne, ha a forgácsot adja el hegedűnek.
Grin Grin Grin Grin Grin Grin Grin Grin Grin
Ez a kis Golf meg nap mint nap huzta a kis belét Pécs és Szigetvár közt.
De összefüg.Minden tiszteletem a Gáboré de szerintem ne misztifikáljuk túl a személyét.Attól hogy az Ő autoja VOLT  miért ne lehetne már szar?
Mielőtt még rossz irányba mennének a dolgok, azt szeretném leszögezni, hogy az autó általános állapota pont olyan volt mint, ami Pécs-Szigetvárat járja minden nap. Nem érzem magam átverve, szerintem korrekt volt a Gábor, és a neve sokat jelentett a választásnál. A kaszni jó állapotú, de 21 éves autóról van szó azt nem szabad elfelejteni, ami min 300-350000 km futott szerintem.. A Gábor a maga módján törődött az autóval.
Van jobb autó is van rosszabb is. Ár-érték arányban jó vétel volt szerintem, vannak bajai, voltak furcsaságok, de idővel meggyógyulnak.  Wink
A karbi...... Hát azt hagyjuk.  Tongue

Ötletekre továbbra is vevő vagyok.

VW 1300 - 1967
Pannónia T1 - 1963
Honda Transalp XL600 VT -1996
Nem elérhető gsattila
Hozzászólások: 11538

« Hozzászólás #33598 Dátum: 2013 Január 11, 22:17:14 »

Pláne, ha a forgácsot adja el hegedűnek.

Jó de Vw venni NGA-tól kicsit olyan mint Stradivari-tól hegedűt.
Nem elérhető Maresz
Hozzászólások: 19642


WWW.BUGGARAGE.HU

« Hozzászólás #33597 Dátum: 2013 Január 11, 22:11:29 »

-1 caddy

WEBshop
http://retrocarclub.superwebaruhaz.hu/
Ha müszakivizsga vagy zöldkari kell és problémás az élet:06706223882;06706313882
Kedvezméynes kötelező bizti kötése!
Gyári vw audi seat skoda Alkatrészek beszerzése gyors határidővel,postázva
www.retroautoklub.hu
Nem elérhető Mr.Horsepower
Hozzászólások: 8581


« Hozzászólás #33596 Dátum: 2013 Január 11, 21:44:36 »

Jó de Vw venni NGA-tól kicsit olyan mint Stradivari-tól hegedűt.
Grin Grin Grin Grin Grin Grin Grin Grin Grin
Ez a kis Golf meg nap mint nap huzta a kis belét Pécs és Szigetvár közt.

A legönzetlenebb emberek azok, akik az észt osztják, mert abból adnak, amiből nekik is nagyon kevés van!
http://www.youtube.com/watch?v=AYcLg1m7aI4
Nem elérhető slavia919
Hozzászólások: 12091


« Hozzászólás #33595 Dátum: 2013 Január 11, 21:38:26 »

De összefüg.Minden tiszteletem a Gáboré de szerintem ne misztifikáljuk túl a személyét.Attól hogy az Ő autoja VOLT  miért ne lehetne már szar?
Jó de Vw venni NGA-tól kicsit olyan mint Stradivari-tól hegedűt.

Keresek afterbe díszlécet kesztyűtartó ajtóra!
Nem elérhető Mr.Horsepower
Hozzászólások: 8581


« Hozzászólás #33594 Dátum: 2013 Január 11, 21:34:09 »

Csak nem összefügg a két hozzászólás????  Wink Roll Eyes Cool
Elméletileg nem, de lehet, hogy még egyszer leveszem a karbifedelet.
De összefüg.Minden tiszteletem a Gáboré de szerintem ne misztifikáljuk túl a személyét.Attól hogy az Ő autoja VOLT  miért ne lehetne már szar?

A legönzetlenebb emberek azok, akik az észt osztják, mert abból adnak, amiből nekik is nagyon kevés van!
http://www.youtube.com/watch?v=AYcLg1m7aI4
Nem elérhető fecszso
Hozzászólások: 1916


« Hozzászólás #33593 Dátum: 2013 Január 11, 21:20:02 »

Pedig NGA golffal nem nagyon lehetne baj. A karbi nem folyik túl?
Grin Grin Grin Grin Grin Grin Grin Grin Grin Grin Grin Grin Grin Grin Grin Grin
Csak nem összefügg a két hozzászólás????  Wink Roll Eyes Cool
Elméletileg nem, de lehet, hogy még egyszer leveszem a karbifedelet.

VW 1300 - 1967
Pannónia T1 - 1963
Honda Transalp XL600 VT -1996
Nem elérhető Mr.Horsepower
Hozzászólások: 8581


« Hozzászólás #33592 Dátum: 2013 Január 11, 21:13:00 »

 Grin Grin Grin Grin Grin Grin Grin Grin Grin Grin Grin Grin Grin Grin Grin Grin

A legönzetlenebb emberek azok, akik az észt osztják, mert abból adnak, amiből nekik is nagyon kevés van!
http://www.youtube.com/watch?v=AYcLg1m7aI4
Nem elérhető slavia919
Hozzászólások: 12091


« Hozzászólás #33591 Dátum: 2013 Január 11, 21:12:23 »

Csípős szaga van, nem olaj az biztos. A szelepfedél szerencsére porszáraz. Jó kis autó a Golf, NGA is jó gazdája volt.
Pedig NGA golffal nem nagyon lehetne baj. A karbi nem folyik túl?

Keresek afterbe díszlécet kesztyűtartó ajtóra!
Nem elérhető fecszso
Hozzászólások: 1916


« Hozzászólás #33590 Dátum: 2013 Január 11, 20:57:22 »

Nem csöpőg kis oil mondjuk a szelepfedél alol a kipufogora?Az pl büdi tud lenni.
Csípős szaga van, nem olaj az biztos. A szelepfedél szerencsére porszáraz. Jó kis autó a Golf, NGA is jó gazdája volt.

VW 1300 - 1967
Pannónia T1 - 1963
Honda Transalp XL600 VT -1996
Nem elérhető Mr.Horsepower
Hozzászólások: 8581


« Hozzászólás #33589 Dátum: 2013 Január 11, 20:54:17 »

Nincs valakinek elfekvőben egy Pierburg 2E3-mas karbi?
Esetleg csak próbára is érdekelne, vagy csak a szívató rész külön is jó lenne próbára.
Most már a motor szépen jár, a fogyasztás visszament, alapjárat is van.
De reggel csak nehezen lehet életre kelteni, mert nem húzza be a szívató a fojtószelpet, és nem ugrik be a fordulatszámot emelő tárcsa sem. Ha életre kel és egy percet járatom, akkor már van némi alapjárat is...

A másik kérdésem: Mitől lehet, hogy álló helyzetben benzinszag vagy kipufogógáz szag van a kocsiban?
Az összes benzincső jó, az AC új. A kipufogón szemre nem látszik semmi lyuk. És szerintem a motortérből jön a szag, mert a ventillátor által befújt levegőben tök jól érezni ezt a benzines szagot.
Nem csöpőg kis oil mondjuk a szelepfedél alol a kipufogora?Az pl büdi tud lenni.

A legönzetlenebb emberek azok, akik az észt osztják, mert abból adnak, amiből nekik is nagyon kevés van!
http://www.youtube.com/watch?v=AYcLg1m7aI4
Nem elérhető fecszso
Hozzászólások: 1916


« Hozzászólás #33588 Dátum: 2013 Január 11, 20:39:35 »

Nincs valakinek elfekvőben egy Pierburg 2E3-mas karbi?
Esetleg csak próbára is érdekelne, vagy csak a szívató rész külön is jó lenne próbára.
Most már a motor szépen jár, a fogyasztás visszament, alapjárat is van.
De reggel csak nehezen lehet életre kelteni, mert nem húzza be a szívató a fojtószelpet, és nem ugrik be a fordulatszámot emelő tárcsa sem. Ha életre kel és egy percet járatom, akkor már van némi alapjárat is...

A másik kérdésem: Mitől lehet, hogy álló helyzetben benzinszag vagy kipufogógáz szag van a kocsiban?
Az összes benzincső jó, az AC új. A kipufogón szemre nem látszik semmi lyuk. És szerintem a motortérből jön a szag, mert a ventillátor által befújt levegőben tök jól érezni ezt a benzines szagot.

VW 1300 - 1967
Pannónia T1 - 1963
Honda Transalp XL600 VT -1996
Nem elérhető gas
Hozzászólások: 3283


« Hozzászólás #33587 Dátum: 2013 Január 11, 19:24:25 »

Ha most azt mondom, hogy van itthon egy ilyesmi, azzal gondolom nem vagy sokkal előrébb... (Lásd: Felhasználói profil>Térkép) Úgy emlékszem jobb oldali, valami hasonló kárpittal.
Kettő kellene...

VW Bogár 1300 '71,Transporter1.6D '83
https://photos.app.goo.gl/WsANqntrkSdn7c6f6
Nem elérhető kormányzoo
Hozzászólások: 5802


redgear.hu

« Hozzászólás #33586 Dátum: 2013 Január 11, 19:24:17 »

Csak a kormányoszlopon levő bajuszkapcsoló tudja ezt, ha olyan a vezetékezése. Műszerfali nem tudja.
kár
Nem elérhető vetart
Hozzászólások: 5290


1303'74: 297.861 db, Ghia'74 (California) 5608 db

« Hozzászólás #33585 Dátum: 2013 Január 11, 18:44:22 »

műszerfalon lévő ablaktörlő kapcsolónál van ilyen( kapcsolócserével megoldható) lehetőség? (sima 1300-nál)
Csak a kormányoszlopon levő bajuszkapcsoló tudja ezt, ha olyan a vezetékezése. Műszerfali nem tudja.

Skoda Felicia '61, Skoda Octavia '62, VW 1303LS '74, VW Karmann Ghia '74, Fiat 127 L '74,  Porsche 911 SC Cabriolet '83, Mercedes SL 500 '90, BMW E30 320i Cabriolet '91, Alfa Spider 2.0 '92, Fiat Panda 1000 i.e. '93, Mercedes G 400 CDI SW 2002, Renault Twingo 1,2 16V Quickshift 2002.
Nem elérhető szódásbácsi
Hozzászólások: 1284


« Hozzászólás #33584 Dátum: 2013 Január 11, 18:40:48 »

Üdv!
G2 3 ajtós első üléseket keresnék, csak hibátlan érdekel, vagy legalább a szövet rész legyen az,
ha lehet ilyen szövettel, vagy szövetet ha tud valaki....
<beszúrt kép törölve>

<beszúrt kép törölve>

a valóságban kicsit szürkébb mint ezen a képen, de nem bírtam jobbat csinálni......
Ha most azt mondom, hogy van itthon egy ilyesmi, azzal gondolom nem vagy sokkal előrébb... (Lásd: Felhasználói profil>Térkép) Úgy emlékszem jobb oldali, valami hasonló kárpittal.
Nem elérhető kormányzoo
Hozzászólások: 5802


redgear.hu

« Hozzászólás #33583 Dátum: 2013 Január 11, 13:18:04 »

Nem így kell. 75-től a 03-asoknál opcionálisan rendelhető volt a szakaszos ablaktörlő. A bajuszkapcsolót lefelé kell kapcsolni, ott van egy kis műanyag híd, amit ki kell törni, és akkor kapcsolható, az az intervallumos állás, és akkor megmarad a + 2 sebesség. Azok a kapcsolók tudják ezt, amelyiknek az ablaktörlő részéhez sok (asszem 5.nél több) vezeték fut.  Pl. az enyémben van ilyen.
műszerfalon lévő ablaktörlő kapcsolónál van ilyen( kapcsolócserével megoldható) lehetőség? (sima 1300-nál)
1303LS
« Hozzászólás #33582 Dátum: 2013 Január 11, 09:13:00 »

Nem így kell. 75-től a 03-asoknál opcionálisan rendelhető volt a szakaszos ablaktörlő. A bajuszkapcsolót lefelé kell kapcsolni, ott van egy kis műanyag híd, amit ki kell törni, és akkor kapcsolható, az az intervallumos állás, és akkor megmarad a + 2 sebesség. Azok a kapcsolók tudják ezt, amelyiknek az ablaktörlő részéhez sok (asszem 5.nél több) vezeték fut.  Pl. az enyémben van ilyen.
Az enyém 74-es nem tudom mennyi vezeték van ott. Ha nincs a "lefelékapcsoláshoz" oda bekötve szál, nemis tudom hogy hogy kellene bekötni oda.
A "gyors ütemet" sosem használom, viszont ezt tudom, hogy oda be van kötve.  Cheesy
Nem elérhető vetart
Hozzászólások: 5290


1303'74: 297.861 db, Ghia'74 (California) 5608 db

« Hozzászólás #33581 Dátum: 2013 Január 11, 08:42:43 »

Akkor most már csak azt lenne jó tudni, hogy jó-e a 303-as biztitáblájába?
Megoldható-e pár vezeték átkötésével? Tehát úgy hogy a gyors legyen a normál, a normál pedig legyen a tanítható?
Nem így kell. 75-től a 03-asoknál opcionálisan rendelhető volt a szakaszos ablaktörlő. A bajuszkapcsolót lefelé kell kapcsolni, ott van egy kis műanyag híd, amit ki kell törni, és akkor kapcsolható, az az intervallumos állás, és akkor megmarad a + 2 sebesség. Azok a kapcsolók tudják ezt, amelyiknek az ablaktörlő részéhez sok (asszem 5.nél több) vezeték fut.  Pl. az enyémben van ilyen.

Skoda Felicia '61, Skoda Octavia '62, VW 1303LS '74, VW Karmann Ghia '74, Fiat 127 L '74,  Porsche 911 SC Cabriolet '83, Mercedes SL 500 '90, BMW E30 320i Cabriolet '91, Alfa Spider 2.0 '92, Fiat Panda 1000 i.e. '93, Mercedes G 400 CDI SW 2002, Renault Twingo 1,2 16V Quickshift 2002.
Nem elérhető abes
Hozzászólások: 14980

« Hozzászólás #33580 Dátum: 2013 Január 11, 08:17:13 »

Akkor most már csak azt lenne jó tudni, hogy jó-e a 303-as biztitáblájába?
Megoldható-e pár vezeték átkötésével? Tehát úgy hogy a gyors legyen a normál, a normál pedig legyen a tanítható?
Ez engem is érdekel.
Nem elérhető Mr.Horsepower
Hozzászólások: 8581


« Hozzászólás #33579 Dátum: 2013 Január 11, 07:36:56 »

Akkor most már csak azt lenne jó tudni, hogy jó-e a 303-as biztitáblájába?
Megoldható-e pár vezeték átkötésével? Tehát úgy hogy a gyors legyen a normál, a normál pedig legyen a tanítható?
Jó. Lehet.

A legönzetlenebb emberek azok, akik az észt osztják, mert abból adnak, amiből nekik is nagyon kevés van!
http://www.youtube.com/watch?v=AYcLg1m7aI4
1303LS
« Hozzászólás #33578 Dátum: 2013 Január 11, 07:08:15 »

nekem i van aszem
Akkor most már csak azt lenne jó tudni, hogy jó-e a 303-as biztitáblájába?
Megoldható-e pár vezeték átkötésével? Tehát úgy hogy a gyors legyen a normál, a normál pedig legyen a tanítható?
Nem elérhető Maresz
Hozzászólások: 19642


WWW.BUGGARAGE.HU

« Hozzászólás #33577 Dátum: 2013 Január 10, 22:32:00 »

Ez jó. Ezt ügyesen talán rá lehetne mókolni bármilyen autóra. Mondjuk bogárra a gyors (sose használom) helyett.  Roll Eyes
Hol lehet kapni?
nekem i van aszem

WEBshop
http://retrocarclub.superwebaruhaz.hu/
Ha müszakivizsga vagy zöldkari kell és problémás az élet:06706223882;06706313882
Kedvezméynes kötelező bizti kötése!
Gyári vw audi seat skoda Alkatrészek beszerzése gyors határidővel,postázva
www.retroautoklub.hu
Nem elérhető gsattila
Hozzászólások: 11538

« Hozzászólás #33576 Dátum: 2013 Január 10, 20:21:47 »

Malacba vettem, de feladtam a szervósítást.

Ez max 96-ig jó.
Nem elérhető Pityubacsi
Hozzászólások: 36020


« Hozzászólás #33575 Dátum: 2013 Január 10, 20:08:43 »

Ez max 96-ig jó.

hopplá, most nézem.
a kontakt nem él, mert ő malacot meg bajszost bont.
2003-ban meg már a buborék vége volt.



flex 'em all!
Dízelt vezetni olyan, mint melegnek lenni. Ma már sokkal elfogadottabb, de még mindig szar dolog.
Süni
« Hozzászólás #33574 Dátum: 2013 Január 10, 20:03:35 »

Ilyen számú kormányom van.

Ez max 96-ig jó.
Nem elérhető gsattila
Hozzászólások: 11538

« Hozzászólás #33573 Dátum: 2013 Január 10, 20:00:01 »

Ilyen számú kormányom van.

2003as Passathoz keresek minden olyan alkatrészt, ami a balkormányosításhoz kell. Kormánymű, műszerfal, fényszórók, óracsoport stb.

[a csatolmányt egy admin törölte, hahaha]
Nem elérhető Pityubacsi
Hozzászólások: 36020


« Hozzászólás #33572 Dátum: 2013 Január 10, 19:56:57 »

Egyszerű, kiveszed a 19-es relét és beteszed helyére a 99-es relét. Grin

Azt tudja, hogy a szakaszos ablaktörlés intervallumait a vezető tudja befolyásolni (talán 1,5 és 30 másodperc között).
Működtetése pofonegyszerű: bekapcsolod a szakaszos törlést és utána ki (ekkor egyet töröl), majd mikor már időszerűvé válik a szélvédő törlése ismét bekapcsolod a szakaszos törlést és bekapcsolva hagyod, ezt az időt jegyzi meg, így alkalmazkodva a sofőr igényeihez.
ez elképzelhető, hogy a '95-ös passzátomban is van?
néha elég sűrűn töröl, néha meg fél nap eltelik két maszatolás között.
azt, hogy merre kapcsolgattam előtte a bajuszt, ne kérdezd. :-)



flex 'em all!
Dízelt vezetni olyan, mint melegnek lenni. Ma már sokkal elfogadottabb, de még mindig szar dolog.
Oldalak: 1 ... 91 92 93 94 95 [96] 97 98 99 100 101 ... 936
Nyomtatás
 
Ugrás:  

Powered by MySQL Powered by PHP www.bogarhatu.hu - ahol a Bogarazás kezdődik Powered by SMF 1.1.4 | SMF © 2006, Simple Machines LLC
Magyar fordítás: SMF Magyarország
Szabványos XHTML 1.0! Szabványos CSS!
Az oldal 0.153 másodperc alatt készült el 16 lekéréssel.