www.bogarhatu.hu - ahol a Bogarazás kezdődik
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.
Nem érkezett meg az aktiváló e-mail?
2025 Július 14, 20:14:52

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Keresés:     Részletes kereső
Népautós Szilveszter
Pólus Center
2024. december 31.
921214 Hozzaszólás 218 Témában írta 1614 Felhasználó
Legújabb tag: mickilangelo
* Főoldal Bejelentkezés Regisztráció
Oldalak: 1 ... 77 78 79 80 81 [82] 83 84 85 86 87 ... 936
Nyomtatás
Szerző Téma: Öreg, vizes VW-k  (Megtekintve 6157025 alkalommal)
Nem elérhető Kicsi Nelly
Hozzászólások: 3034


20/916-72-61

« Hozzászólás #34171 Dátum: 2013 április 10, 20:12:23 »

Eladtam a Golfot, '99 után az első órák G1 nélkül.
4198-an kattintottak rá, telefon, ímél összesen kb. 20. Egy jött el megnézni, az el is vitte.
« Utoljára szerkesztve: 2013 április 10, 20:33:10 írta Kicsi Nelly »
Nem elérhető szilati
Hozzászólások: 1119


« Hozzászólás #34170 Dátum: 2013 április 10, 15:25:17 »

http://www.origo.hu/auto/20130405-egyliteres-fogyasztas-kis-szepseghibaval-volkswagen-xl1-bemutato.html
Rulezka
« Hozzászólás #34169 Dátum: 2013 április 10, 10:09:47 »

"Az eredmény egy normál dízelautóhoz képest mínusz fél tonna,"
Miért mérik ezt egy normál dízelautóhoz?
jah ez nekem is tetszett a cikkben.
Miközben ez egy szöcske képességű autó Grin
RNIE
« Hozzászólás #34168 Dátum: 2013 április 10, 10:08:29 »

"Az eredmény egy normál dízelautóhoz képest mínusz fél tonna,"
Miért mérik ezt egy normál dízelautóhoz?
Nem elérhető cdrw
Hozzászólások: 6251


« Hozzászólás #34167 Dátum: 2013 április 10, 10:05:23 »

Nem elérhető Varázsló
Hozzászólások: 13081


Low Fast -többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #34166 Dátum: 2013 április 09, 14:19:43 »

jahh,hát az nem tesz jót az ültető cuccoknak

Jaja, ezekkel nem autózni kell, hanem felvonulni, meg pozőrködni.

Stuntmanus

VW 1302 S
  


 
 

http://oettingertsv.blogspot.com/
 
"Már nem vagyok annyira fiatal, hogy mindenre azonnal tudjam a választ."
Nem elérhető Kicsi Nelly
Hozzászólások: 3034


20/916-72-61

« Hozzászólás #34165 Dátum: 2013 április 08, 21:13:49 »

Gyártanak valahol dízelhez nyomócsövet egyedi kívánság alapján?
Nem elérhető Tomi 1302
Hozzászólások: 466


« Hozzászólás #34164 Dátum: 2013 április 08, 11:05:20 »

MÉG MINDIG ELADÓ TESÓM GOLFJA!!

Hátha valakit érdekel!

http://www.hasznaltauto.hu/auto/volkswagen/golf_i/volkswagen_golf_i_1.3_gls-6646141
Rulezka
« Hozzászólás #34163 Dátum: 2013 április 07, 12:34:47 »

Igen,ez az. Lehet,hogy már 2 éve vettem, de csak tavaly ilyenkor került bele a Jettába.
Mondjuk az is igaz,hogy szinte mindig fullra van pakolva az autó (4-5 ember, plusz csomagok), lehet,hogy nem bírta a terhelést.
lomizós kocsi seggét mindig illik emelni (bokorugróra), nem ültetni!
RNIE
« Hozzászólás #34162 Dátum: 2013 április 07, 11:20:58 »

(4-5 ember, plusz csomagok), lehet,hogy nem bírta a terhelést.
jahh,hát az nem tesz jót az ültető cuccoknak
Nem elérhető LovasB
Hozzászólások: 2177


« Hozzászólás #34161 Dátum: 2013 április 07, 11:17:38 »

ez ami tőlem van?én vagy 2 éve adtam ha jól emlékszem.nekem  egy évvel öregebb,de semmi baja a TA-nak
Igen,ez az. Lehet,hogy már 2 éve vettem, de csak tavaly ilyenkor került bele a Jettába.
Mondjuk az is igaz,hogy szinte mindig fullra van pakolva az autó (4-5 ember, plusz csomagok), lehet,hogy nem bírta a terhelést.

http://vwtyp181.blogspot.com/
VW Typ 181: 1974 "The Thing" ,Hecho en Mexico
VW Typ 181: 1973 & 1976 "megleszcsinálva"
VW Jetta 2 1.6TD 1989
és még sok más:-)
RNIE
« Hozzászólás #34160 Dátum: 2013 április 07, 10:40:02 »

kb. egy éve szereltem be, asszem' soha többet TA-technix és társai....
Zsebbe kell nyúlnom, és valami komolyabb gewindét venni:-)))
ez ami tőlem van?én vagy 2 éve adtam ha jól emlékszem.nekem  egy évvel öregebb,de semmi baja a TA-nak
Nem elérhető LovasB
Hozzászólások: 2177


« Hozzászólás #34159 Dátum: 2013 április 06, 22:41:29 »

ammegminek?
gyári megoldás jó.
Szédülök a magasban Grin
Bár szerintem inkább veszek 4 normál lengéscsillapítót, és azokra rárakom ezt a -4cm-es ültetőrugót, talán azt még elbírja.

http://vwtyp181.blogspot.com/
VW Typ 181: 1974 "The Thing" ,Hecho en Mexico
VW Typ 181: 1973 & 1976 "megleszcsinálva"
VW Jetta 2 1.6TD 1989
és még sok más:-)
Nem elérhető Pityubacsi
Hozzászólások: 36020


« Hozzászólás #34158 Dátum: 2013 április 06, 22:35:19 »

Zsebbe kell nyúlnom, és valami komolyabb gewindét venni:-)))
ammegminek?
gyári megoldás jó.



flex 'em all!
Dízelt vezetni olyan, mint melegnek lenni. Ma már sokkal elfogadottabb, de még mindig szar dolog.
Nem elérhető LovasB
Hozzászólások: 2177


« Hozzászólás #34157 Dátum: 2013 április 06, 22:32:43 »

ezt már rég cserélni kellett volna, de szard le.
jójaz! :-)
kb. egy éve szereltem be, asszem' soha többet TA-technix és társai....
Zsebbe kell nyúlnom, és valami komolyabb gewindét venni:-)))

http://vwtyp181.blogspot.com/
VW Typ 181: 1974 "The Thing" ,Hecho en Mexico
VW Typ 181: 1973 & 1976 "megleszcsinálva"
VW Jetta 2 1.6TD 1989
és még sok más:-)
Nem elérhető Pityubacsi
Hozzászólások: 36020


« Hozzászólás #34156 Dátum: 2013 április 06, 22:27:18 »

Ha a lengéscsillapító ilyen szépen nyomja ki az olajat, számolhatok vele,hogy hamarosan cserélnem kell?  Undecided
<beszúrt kép törölve>
ezt már rég cserélni kellett volna, de szard le.
jójaz! :-)



flex 'em all!
Dízelt vezetni olyan, mint melegnek lenni. Ma már sokkal elfogadottabb, de még mindig szar dolog.
Nem elérhető LovasB
Hozzászólások: 2177


« Hozzászólás #34155 Dátum: 2013 április 06, 22:22:31 »

Ha a lengéscsillapító ilyen szépen nyomja ki az olajat, számolhatok vele,hogy hamarosan cserélnem kell?  Undecided

http://vwtyp181.blogspot.com/
VW Typ 181: 1974 "The Thing" ,Hecho en Mexico
VW Typ 181: 1973 & 1976 "megleszcsinálva"
VW Jetta 2 1.6TD 1989
és még sok más:-)
Nem elérhető Pityubacsi
Hozzászólások: 36020


« Hozzászólás #34154 Dátum: 2013 április 06, 19:51:25 »

Én láttam ma a rajzáson egy Octaviát,de abban nem Te ültél.?
jaja.
én is néztem, hogy oktávia, de a blökiszerelő csávót nem láttam benne.



flex 'em all!
Dízelt vezetni olyan, mint melegnek lenni. Ma már sokkal elfogadottabb, de még mindig szar dolog.
Nem elérhető Vagabond
Hozzászólások: 24281


A busz is bogár "FOREVER"06-30-688-4298

« Hozzászólás #34153 Dátum: 2013 április 06, 17:43:06 »

Élőben látható holnap a Rajzáson, avval megyek.
Amúgy köszönöm mindenkinek a gratulációkat.
Én láttam ma a rajzáson egy Octaviát,de abban nem Te ültél.?

Tóth Zoltán
Nem elérhető vetart
Hozzászólások: 5290


1303'74: 297.861 db, Ghia'74 (California) 5608 db

« Hozzászólás #34152 Dátum: 2013 április 06, 02:20:05 »

láthatunk rólaképet ?Cheesy

Élőben látható holnap a Rajzáson, avval megyek.
Amúgy köszönöm mindenkinek a gratulációkat.

Skoda Felicia '61, Skoda Octavia '62, VW 1303LS '74, VW Karmann Ghia '74, Fiat 127 L '74,  Porsche 911 SC Cabriolet '83, Mercedes SL 500 '90, BMW E30 320i Cabriolet '91, Alfa Spider 2.0 '92, Fiat Panda 1000 i.e. '93, Mercedes G 400 CDI SW 2002, Renault Twingo 1,2 16V Quickshift 2002.
Nem elérhető Maresz
Hozzászólások: 19642


WWW.BUGGARAGE.HU

« Hozzászólás #34151 Dátum: 2013 április 05, 23:31:58 »

Pozor!

Ma a 3 hónapja vett 1962-es Skoda Octaviám sikeres FIVA vizsgát tett. Köszönöm az elmúlt időszakban közreműködőknek a segítséget. Külön köszönet Maresznak, Hrabala Gábornak, és a fiamnak, akik sokat tettek a sikerért.
láthatunk rólaképet ?Cheesy

WEBshop
http://retrocarclub.superwebaruhaz.hu/
Ha müszakivizsga vagy zöldkari kell és problémás az élet:06706223882;06706313882
Kedvezméynes kötelező bizti kötése!
Gyári vw audi seat skoda Alkatrészek beszerzése gyors határidővel,postázva
www.retroautoklub.hu
1303LS
« Hozzászólás #34150 Dátum: 2013 április 05, 22:07:47 »

tüp drei???
Ma is gurult.  Grin
Nem elérhető Pityubacsi
Hozzászólások: 36020


« Hozzászólás #34149 Dátum: 2013 április 05, 22:06:21 »

HASZNÁLD

tüp drei???



flex 'em all!
Dízelt vezetni olyan, mint melegnek lenni. Ma már sokkal elfogadottabb, de még mindig szar dolog.
1303LS
« Hozzászólás #34148 Dátum: 2013 április 05, 21:59:27 »

Pozor!

Ma a 3 hónapja vett 1962-es Skoda Octaviám sikeres FIVA vizsgát tett. Köszönöm az elmúlt időszakban közreműködőknek a segítséget. Külön köszönet Maresznak, Hrabala Gábornak, és a fiamnak, akik sokat tettek a sikerért.
Gratulálok. HASZNÁLD egészséggel!
Nem elérhető TBK001
Hozzászólások: 29083


Road Force One

« Hozzászólás #34147 Dátum: 2013 április 05, 21:56:04 »

Pozor!

Ma a 3 hónapja vett 1962-es Skoda Octaviám sikeres FIVA vizsgát tett. Köszönöm az elmúlt időszakban közreműködőknek a segítséget. Külön köszönet Maresznak, Hrabala Gábornak, és a fiamnak, akik sokat tettek a sikerért.

Alakul a flotta... Gratulálok!!

Az állam a javadat akarja... És meg is fogja szerezni!! :-)

Bug's Forever!             VW1303/1974
http://tbk.hupont.hu    Hyundai i30 CW 2015
Nem elérhető kdf 001
Hozzászólások: 12042


ERŐ AZ ÖRÖM ÁLTAL

« Hozzászólás #34146 Dátum: 2013 április 05, 21:46:12 »

Pozor!

Ma a 3 hónapja vett 1962-es Skoda Octaviám sikeres FIVA vizsgát tett. Köszönöm az elmúlt időszakban közreműködőknek a segítséget. Külön köszönet Maresznak, Hrabala Gábornak, és a fiamnak, akik sokat tettek a sikerért.
Ez már valami! Kezfogas
Nem elérhető vetart
Hozzászólások: 5290


1303'74: 297.861 db, Ghia'74 (California) 5608 db

« Hozzászólás #34145 Dátum: 2013 április 05, 21:36:57 »

Pozor!

Ma a 3 hónapja vett 1962-es Skoda Octaviám sikeres FIVA vizsgát tett. Köszönöm az elmúlt időszakban közreműködőknek a segítséget. Külön köszönet Maresznak, Hrabala Gábornak, és a fiamnak, akik sokat tettek a sikerért.

Skoda Felicia '61, Skoda Octavia '62, VW 1303LS '74, VW Karmann Ghia '74, Fiat 127 L '74,  Porsche 911 SC Cabriolet '83, Mercedes SL 500 '90, BMW E30 320i Cabriolet '91, Alfa Spider 2.0 '92, Fiat Panda 1000 i.e. '93, Mercedes G 400 CDI SW 2002, Renault Twingo 1,2 16V Quickshift 2002.
Nem elérhető slavia919
Hozzászólások: 12091


« Hozzászólás #34144 Dátum: 2013 április 05, 19:30:43 »

a mindenféle elektromos kütyüs trafóban simán lehet kontakthiba is, amit az életben nem mérsz ki.
a régi jófajta az igen, de az meg egy elektronyos gyújtásos autóban fél perc alatt megkotlik.
Jó én sima szimmetrikus trafóra gondoltam. Űrhajóm még sosem volt. (se semmilyen elektronikus gyújtásos járművem)

Keresek afterbe díszlécet kesztyűtartó ajtóra!
Nem elérhető Pityubacsi
Hozzászólások: 36020


« Hozzászólás #34143 Dátum: 2013 április 05, 19:23:34 »

Én rá szoktam mérni a trafó ellenállására onnan már lehet sejteni hogy jó avagy sem.
a mindenféle elektromos kütyüs trafóban simán lehet kontakthiba is, amit az életben nem mérsz ki.
a régi jófajta az igen, de az meg egy elektronyos gyújtásos autóban fél perc alatt megkotlik.



flex 'em all!
Dízelt vezetni olyan, mint melegnek lenni. Ma már sokkal elfogadottabb, de még mindig szar dolog.
Nem elérhető slavia919
Hozzászólások: 12091


« Hozzászólás #34142 Dátum: 2013 április 05, 18:22:45 »

Mondjuk nem kifejezett trafó hiba, de nekem olyan volt, hogy indítozott az autó, de kurvára nem indult (néha mintha elkapta volna, de nem). Párás idő + fos gyújtáskábel a trafónál tud ilyent. Gyújtáskábel csere megoldotta.

A szaki, akivel csináltattam az új egyedi gyújtáskábeleket, megmutatta, hogy hogyan szokta tesztelni legegyszerűbben, ha szar a trafó, és áthúz. Csak úgye az eléggé tud fájni  Grin

Én rá szoktam mérni a trafó ellenállására onnan már lehet sejteni hogy jó avagy sem.

Keresek afterbe díszlécet kesztyűtartó ajtóra!
Nem elérhető sparkafer
Hozzászólások: 13994


30-347-1939

« Hozzászólás #34141 Dátum: 2013 április 04, 21:22:10 »

milyen évjáratú volt a golf? a kilincsek között volt különbség a korai és a későbbiek között...talán érdekelne, ha mást nem...
1992-es a bontós golf 3-as.

Nem elérhető d1987
Hozzászólások: 4060


56/61/71/78

« Hozzászólás #34140 Dátum: 2013 április 04, 18:12:27 »

Kibontottam.

milyen évjáratú volt a golf? a kilincsek között volt különbség a korai és a későbbiek között...talán érdekelne, ha mást nem...

1956-Oval
1961-L10B
1961-L391
1971-L60D
1978-L96F
Nem elérhető sparkafer
Hozzászólások: 13994


30-347-1939

« Hozzászólás #34139 Dátum: 2013 április 04, 17:55:52 »

Ma végre kicseréltem a rendszám tartót, a fényszórókat. Lefújtam a rács alatti keskeny lemezkét.
Kiakartam porszívózni az utasteret is, de a porszívó megadta magát. Úgyhogy meg van a következő project. Cry
Gondolkodom a nyári gumik felrakásán, hogy valahogy kinézzen már.

[A csatolmány helyhiány miatt törölve. Legközelebb használj online képtárat!]

Nem elérhető sparkafer
Hozzászólások: 13994


30-347-1939

« Hozzászólás #34138 Dátum: 2013 április 04, 16:48:03 »

köszönöm szépen.
majdnem jó, csak nem lógnak ki belőle tyúkbelek.

valami ilyesmi lenne:
<beszúrt kép törölve>
Hát igen, ez teljesen más.Sajnálom.

Nem elérhető Pityubacsi
Hozzászólások: 36020


« Hozzászólás #34137 Dátum: 2013 április 04, 16:08:15 »

Nekünk olyat csinál mostanában, hogy olykor egyszerűen nem indul be. Aztán várunk fél-egy órát és beindul. Havonta egyszer csinál ilyet. Napi használatban van. A szerelő vakarja a fejét, azt tanácsolta, hogy ha nem indul éppen, akkor vontassuk el hozzá, hogy hátha ő próbálja indítani, akkor majd szikra gyullad a fejében és rájön mi a baj (ezt igaz csak én gondolom Grin, de baromi hasznos tanács, hogy vontassuk oda...).

Korábban volt, hogy menet közben képes volt leállni a motor, akkor ezt megoldották, de a mostani hibára még nem derült fény sajnos.
hibakódtárolóban nincs semmi?



flex 'em all!
Dízelt vezetni olyan, mint melegnek lenni. Ma már sokkal elfogadottabb, de még mindig szar dolog.
Nem elérhető d1987
Hozzászólások: 4060


56/61/71/78

« Hozzászólás #34136 Dátum: 2013 április 04, 15:18:12 »

Megáll, majd beindúl megy 3-5km megint megáll. Majd egyszer végleg megkotlik.
A vicces az volt amikkor a buzuki húzta a golfot Egeről Bártonyterenyéig.  Grin Még az alvázvédő is leégett a buzukiról a kipufogó környékén  Evil

Nekünk olyat csinál mostanában, hogy olykor egyszerűen nem indul be. Aztán várunk fél-egy órát és beindul. Havonta egyszer csinál ilyet. Napi használatban van. A szerelő vakarja a fejét, azt tanácsolta, hogy ha nem indul éppen, akkor vontassuk el hozzá, hogy hátha ő próbálja indítani, akkor majd szikra gyullad a fejében és rájön mi a baj (ezt igaz csak én gondolom Grin, de baromi hasznos tanács, hogy vontassuk oda...).

Korábban volt, hogy menet közben képes volt leállni a motor, akkor ezt megoldották, de a mostani hibára még nem derült fény sajnos.

1956-Oval
1961-L10B
1961-L391
1971-L60D
1978-L96F
Nem elérhető Pityubacsi
Hozzászólások: 36020


« Hozzászólás #34135 Dátum: 2013 április 04, 14:03:30 »

Kibontottam.
köszönöm szépen.
majdnem jó, csak nem lógnak ki belőle tyúkbelek.

valami ilyesmi lenne:



flex 'em all!
Dízelt vezetni olyan, mint melegnek lenni. Ma már sokkal elfogadottabb, de még mindig szar dolog.
Nem elérhető sparkafer
Hozzászólások: 13994


30-347-1939

« Hozzászólás #34134 Dátum: 2013 április 04, 12:31:53 »

kilincs lett?
Kibontottam.

[A csatolmány helyhiány miatt törölve. Legközelebb használj online képtárat!]

Nem elérhető noel-68
Hozzászólások: 1227

« Hozzászólás #34133 Dátum: 2013 április 04, 12:12:44 »

Mondjuk nem kifejezett trafó hiba, de nekem olyan volt, hogy indítozott az autó, de kurvára nem indult (néha mintha elkapta volna, de nem). Párás idő + fos gyújtáskábel a trafónál tud ilyent. Gyújtáskábel csere megoldotta.

A szaki, akivel csináltattam az új egyedi gyújtáskábeleket, megmutatta, hogy hogyan szokta tesztelni legegyszerűbben, ha szar a trafó, és áthúz. Csak úgye az eléggé tud fájni  Grin

ha befosik a trafó, akkor mik a tünetek?
Nem elérhető Narancs
Hozzászólások: 8923


« Hozzászólás #34132 Dátum: 2013 április 04, 10:56:52 »

ha befosik a trafó, akkor mik a tünetek?
Nekem tíz év alatt eddig kétszer kotlott meg,de semmi előjele nem volt,egyszer csak se kép,se hang.

Ha bebaszik a trafó,onnantól nem mész továb az biztos.
Oldalak: 1 ... 77 78 79 80 81 [82] 83 84 85 86 87 ... 936
Nyomtatás
 
Ugrás:  

Powered by MySQL Powered by PHP www.bogarhatu.hu - ahol a Bogarazás kezdődik Powered by SMF 1.1.4 | SMF © 2006, Simple Machines LLC
Magyar fordítás: SMF Magyarország
Szabványos XHTML 1.0! Szabványos CSS!
Az oldal 0.162 másodperc alatt készült el 18 lekéréssel.