www.bogarhatu.hu - ahol a Bogarazás kezdődik
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.
Nem érkezett meg az aktiváló e-mail?
2025 Július 08, 20:08:20

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Keresés:     Részletes kereső
Népautós Szilveszter
Pólus Center
2024. december 31.
921205 Hozzaszólás 218 Témában írta 1614 Felhasználó
Legújabb tag: mickilangelo
* Főoldal Bejelentkezés Regisztráció
Oldalak: 1 ... 18 19 20 21 22 [23] 24 25 26 27 28 ... 936
Nyomtatás
Szerző Téma: Öreg, vizes VW-k  (Megtekintve 6129770 alkalommal)
Nem elérhető abes
Hozzászólások: 14979

« Hozzászólás #36531 Dátum: 2015 Február 12, 22:04:54 »

Ez a Tied?
Nem.
De ugyan azaz ember árulja.
1303LS
« Hozzászólás #36530 Dátum: 2015 Február 12, 21:59:44 »

Ez a Tied? Csere valamire?
Nem elérhető Protheus
Hozzászólások: 20669


Pődör Gergely

« Hozzászólás #36529 Dátum: 2015 Február 12, 21:47:55 »

Valakinek egy jó családi autó?
Nekem tetszik, de mar igy is nagy a flotta :-)


Buzi, aki fékez! :-)))
Nem elérhető abes
Hozzászólások: 14979

« Hozzászólás #36528 Dátum: 2015 Február 12, 21:28:16 »

Valakinek egy jó családi autó?

http://www.hasznaltauto.hu/auto/volkswagen/passat/volkswagen_passat_vatiant_1.9_tdi_110le_klimas-8681947
Nem elérhető gumibogi
Hozzászólások: 13424


20-9111-661 www.ftgumi.hu

« Hozzászólás #36527 Dátum: 2015 Február 10, 17:43:35 »

Lehet,én értettem félre valamit?
Ugy emlékeztem,hogy van kötödés a Zengöhöz.
van.
 a design-t nem értettem
na mindegy Cool

Nem elérhető Vagabond
Hozzászólások: 24281


A busz is bogár "FOREVER"06-30-688-4298

« Hozzászólás #36526 Dátum: 2015 Február 10, 17:39:24 »

az milyen ???
ezt nem vágom... Tongue,bocs
Lehet,én értettem félre valamit?
Ugy emlékeztem,hogy van kötödés a Zengöhöz.

Tóth Zoltán
Nem elérhető gumibogi
Hozzászólások: 13424


20-9111-661 www.ftgumi.hu

« Hozzászólás #36525 Dátum: 2015 Február 10, 17:33:01 »

Már nincs Zengö motor design?
az milyen ???
ezt nem vágom... Tongue,bocs

Nem elérhető Vagabond
Hozzászólások: 24281


A busz is bogár "FOREVER"06-30-688-4298

« Hozzászólás #36524 Dátum: 2015 Február 10, 17:12:24 »

igen Cool

Már nincs Zengö motor design?

Tóth Zoltán
Nem elérhető gumibogi
Hozzászólások: 13424


20-9111-661 www.ftgumi.hu

« Hozzászólás #36523 Dátum: 2015 Február 10, 17:06:22 »

ATS?

igen Cool

Nem elérhető Mr.Horsepower
Hozzászólások: 8581


« Hozzászólás #36522 Dátum: 2015 Február 10, 16:44:12 »

<beszúrt kép törölve>
<beszúrt kép törölve>
ATS?

A legönzetlenebb emberek azok, akik az észt osztják, mert abból adnak, amiből nekik is nagyon kevés van!
http://www.youtube.com/watch?v=AYcLg1m7aI4
Nem elérhető gumibogi
Hozzászólások: 13424


20-9111-661 www.ftgumi.hu

« Hozzászólás #36521 Dátum: 2015 Február 10, 16:41:40 »

igen Cool caddy újratöltve Wink Cheesy
ezt konkrétan nem én dizájnoltam ilyenre de teljesen jó alap
és még lesz folytatása


Nem elérhető gumibogi
Hozzászólások: 13424


20-9111-661 www.ftgumi.hu

« Hozzászólás #36520 Dátum: 2015 Február 10, 15:43:30 »

http://olx.hu/hirdetes/vw-caddy-lemezfelni-disztarcsa-ID31Xx7.html



20000ft/4 db

Nem elérhető gumibogi
Hozzászólások: 13424


20-9111-661 www.ftgumi.hu

« Hozzászólás #36519 Dátum: 2015 Február 09, 06:34:53 »

ez új szerzemény, bá?
a színvilág valahonnan ismerős :-))
igen Cool caddy újratöltve Wink Cheesy
ezt konkrétan nem én dizájnoltam ilyenre de teljesen jó alap
és még lesz folytatása

Nem elérhető Pityubacsi
Hozzászólások: 36020


« Hozzászólás #36518 Dátum: 2015 Február 08, 21:00:06 »

<beszúrt kép törölve>
érti és ezt fogja tenni Cool
ez új szerzemény, bá?
a színvilág valahonnan ismerős :-))



flex 'em all!
Dízelt vezetni olyan, mint melegnek lenni. Ma már sokkal elfogadottabb, de még mindig szar dolog.
Nem elérhető kövi
Hozzászólások: 1150


0620/5989495

« Hozzászólás #36517 Dátum: 2015 Február 07, 21:55:40 »

<beszúrt kép törölve>
érti és ezt fogja tenni Cool

 Grin Grin Grin Grin Grin Grin Grin Grin
Tudom  Grin Grin

VW 1300  1968.06.
Nem elérhető gumibogi
Hozzászólások: 13424


20-9111-661 www.ftgumi.hu

« Hozzászólás #36516 Dátum: 2015 Február 07, 20:31:50 »

Caddyt hajtottam, az polo végül is.
1997-es SDI catalizátorral.

Én nagyon, nagyon szerettem!!

Remélem új gazdija is ezt teszi majd. Ő érteni fogja  Wink Wink


érti és ezt fogja tenni Cool

Nem elérhető Maresz
Hozzászólások: 19642


WWW.BUGGARAGE.HU

« Hozzászólás #36515 Dátum: 2015 Február 06, 17:37:24 »

HV profilu gyári logos de utángyártott kulcs(golf 1,2, t3,mexikoi bogár) 3500ft

WEBshop
http://retrocarclub.superwebaruhaz.hu/
Ha müszakivizsga vagy zöldkari kell és problémás az élet:06706223882;06706313882
Kedvezméynes kötelező bizti kötése!
Gyári vw audi seat skoda Alkatrészek beszerzése gyors határidővel,postázva
www.retroautoklub.hu
Nem elérhető gumibogi
Hozzászólások: 13424


20-9111-661 www.ftgumi.hu

« Hozzászólás #36514 Dátum: 2015 Február 06, 09:36:45 »

http://olx.hu/hirdetes/14-es-vw-utangyartott-disztarcsa-ID35MTh.html



5000ft/4 db

Nem elérhető VW T2b
Hozzászólások: 3053


Egon a gyenge 70-330-9994

« Hozzászólás #36513 Dátum: 2015 Február 06, 08:03:31 »

Caddyt hajtottam, az polo végül is.
1997-es SDI catalizátorral.
mindig indul, még -20 ban is. Nyáron izzítás nélkül. Szinte csak pesten hajtva nem evett SOHA 6,5  liter felett.
Inkább 5,5 volt a fogyi, de a caddy rövidebb váltós mint a polo/golf.
költeni semmi extrát nem kellett rá, csak a szokásososat. Termosztát csere után tök jó fűtése lett.
Én nagyon, nagyon szerettem!!
Remélem új gazdija is ezt teszi majd. Ő érteni fogja  Wink Wink

jok.
5 liter viszont lomha

Köszönöm a válaszokat, továbbítom.  Kezfogas

1970 VW 1300
1978 VW T2b
2004 Mercedes-Benz E 270 CDI T Avantgarde
2017 Hyundai i30 1.6 crdi
Qek Aero Hp 650
IFA HP 401
Nem elérhető kövi
Hozzászólások: 1150


0620/5989495

« Hozzászólás #36512 Dátum: 2015 Február 05, 22:02:55 »

VW Polo 1,9 SDI Variantról van valakinek tapasztalata? (3. generációs, 15 éves változat) Érdekelne a vélemény róla.

Caddyt hajtottam, az polo végül is.
1997-es SDI catalizátorral.
mindig indul, még -20 ban is. Nyáron izzítás nélkül. Szinte csak pesten hajtva nem evett SOHA 6,5  liter felett.
Inkább 5,5 volt a fogyi, de a caddy rövidebb váltós mint a polo/golf.
költeni semmi extrát nem kellett rá, csak a szokásososat. Termosztát csere után tök jó fűtése lett.
Én nagyon, nagyon szerettem!!
Remélem új gazdija is ezt teszi majd. Ő érteni fogja  Wink Wink

VW 1300  1968.06.
Nem elérhető Maresz
Hozzászólások: 19642


WWW.BUGGARAGE.HU

« Hozzászólás #36511 Dátum: 2015 Február 05, 18:28:25 »

VW Polo 1,9 SDI Variantról van valakinek tapasztalata? (3. generációs, 15 éves változat) Érdekelne a vélemény róla.
jok.
5 liter viszont lomha

WEBshop
http://retrocarclub.superwebaruhaz.hu/
Ha müszakivizsga vagy zöldkari kell és problémás az élet:06706223882;06706313882
Kedvezméynes kötelező bizti kötése!
Gyári vw audi seat skoda Alkatrészek beszerzése gyors határidővel,postázva
www.retroautoklub.hu
Nem elérhető gumibogi
Hozzászólások: 13424


20-9111-661 www.ftgumi.hu

« Hozzászólás #36510 Dátum: 2015 Február 05, 11:58:05 »



http://olx.hu/hirdetes/175-65-14-kleber-teli-gumi-felnin-ID34YoR.html


« Utoljára szerkesztve: 2015 Február 05, 13:24:09 írta gumibogi »

Nem elérhető VW T2b
Hozzászólások: 3053


Egon a gyenge 70-330-9994

« Hozzászólás #36509 Dátum: 2015 Február 02, 07:21:37 »

VW Polo 1,9 SDI Variantról van valakinek tapasztalata? (3. generációs, 15 éves változat) Érdekelne a vélemény róla.

1970 VW 1300
1978 VW T2b
2004 Mercedes-Benz E 270 CDI T Avantgarde
2017 Hyundai i30 1.6 crdi
Qek Aero Hp 650
IFA HP 401
pecek
« Hozzászólás #36508 Dátum: 2015 Január 31, 08:44:35 »

Majd az is meglesz, csak egyelőre azt hagynám legutoljára, mert egy szinte új fényes Meyle trafó van benne, virít is a motortérben. Sok vwdepo-s fórumon is olvastam, hogy mindenki azt cseréli először, és szinte kivétel nélkül megírják utána, hogy nem az volt a baj okozója, persze ettől nálam lehet.

Egyelőre majd azt akarom kiszűrni, hogy benzin vagy gyújtás oldalon mélyüljek el. Természetesen most kiválóan működik, szal várom, hogy elkezdjen szemtelenkedni  Grin  Még az is lehet csak valami kontakt hiba volt pl. a Hall-jeladó csatlakozónál, bár nem bízom benne, hogy ennyivel megúszom.....  Undecided

A fej alatt a talptömítést is nézd meg ,nekem már málott a közepén a gumi réteg,repedezett a széle .És miden cucc a szívócsőbe landolt.Onnan kellett csipesszel kiszedegetni.
Nem elérhető Skodi
Hozzászólások: 1196


« Hozzászólás #36507 Dátum: 2015 Január 30, 18:39:28 »

trafót szerezz és azzal tesztelgesd, ránézésre nem fogod látnia  hibáját.

Majd az is meglesz, csak egyelőre azt hagynám legutoljára, mert egy szinte új fényes Meyle trafó van benne, virít is a motortérben. Sok vwdepo-s fórumon is olvastam, hogy mindenki azt cseréli először, és szinte kivétel nélkül megírják utána, hogy nem az volt a baj okozója, persze ettől nálam lehet.

Egyelőre majd azt akarom kiszűrni, hogy benzin vagy gyújtás oldalon mélyüljek el. Természetesen most kiválóan működik, szal várom, hogy elkezdjen szemtelenkedni  Grin  Még az is lehet csak valami kontakt hiba volt pl. a Hall-jeladó csatlakozónál, bár nem bízom benne, hogy ennyivel megúszom.....  Undecided
« Utoljára szerkesztve: 2015 Január 30, 18:41:33 írta Skodi »

VW 1200 de luxe   1961/1965    Miskolc
www.veteranmiskolc.gportal.hu
pecek
« Hozzászólás #36506 Dátum: 2015 Január 30, 15:32:24 »

utángyártott 17

vdo 98.000ft

Akkor nem valami márkás cucc, a Bosch pl 65000.
Nem elérhető Maresz
Hozzászólások: 19642


WWW.BUGGARAGE.HU

« Hozzászólás #36505 Dátum: 2015 Január 30, 15:20:10 »

Én utángyártott  ac pumpát nem tennék bele ,pedig golf5-nél nem kéne spórolni vagy olyan autót kell venni amit fenntud tartani a tisztelt ügyfél. Tisztelet a kivételnek
utángyártott 17

vdo 98.000ft

WEBshop
http://retrocarclub.superwebaruhaz.hu/
Ha müszakivizsga vagy zöldkari kell és problémás az élet:06706223882;06706313882
Kedvezméynes kötelező bizti kötése!
Gyári vw audi seat skoda Alkatrészek beszerzése gyors határidővel,postázva
www.retroautoklub.hu
pecek
« Hozzászólás #36504 Dátum: 2015 Január 30, 15:15:11 »

most csináltam egy golf 5  öt 1,4
ac csere és utángyártott ac kissebb pár mm el és amint pirosba ér elfogyott mert nem ér bele addig mint a gyári.

de tudnák mesélni uj olasz ac swiftbe 3 inditást birt stb....

Én utángyártott  ac pumpát nem tennék bele ,pedig golf5-nél nem kéne spórolni vagy olyan autót kell venni amit fenntud tartani a tisztelt ügyfél. Tisztelet a kivételnek
Nem elérhető Maresz
Hozzászólások: 19642


WWW.BUGGARAGE.HU

« Hozzászólás #36503 Dátum: 2015 Január 30, 13:59:24 »

most csináltam egy golf 5  öt 1,4
ac csere és utángyártott ac kissebb pár mm el és amint pirosba ér elfogyott mert nem ér bele addig mint a gyári.

de tudnák mesélni uj olasz ac swiftbe 3 inditást birt stb....

WEBshop
http://retrocarclub.superwebaruhaz.hu/
Ha müszakivizsga vagy zöldkari kell és problémás az élet:06706223882;06706313882
Kedvezméynes kötelező bizti kötése!
Gyári vw audi seat skoda Alkatrészek beszerzése gyors határidővel,postázva
www.retroautoklub.hu
Nem elérhető batorit
Hozzászólások: 1642


« Hozzászólás #36502 Dátum: 2015 Január 30, 12:52:24 »

Kisérletezgetek mindenképp.


Nekem a vr6 ugyanezt csinálta tápszivattyú csere megoldotta a problémát

Aki nem lép egyszerre......
1303LS
« Hozzászólás #36501 Dátum: 2015 Január 30, 12:28:30 »

Kisérletezgetek mindenképp.

A benzinpumpa működése érdekelne még, mégpedig az, hogy gyújtás ráadáskor, álló motornál mi szabályozza a kikapcsolását. Értem ezen, hogy fixen kb. 2-3 mp-en tol, vagy pedig a nyomásszsabályzó kapcsolja le, ha már felállt a rendszer. Tehát ha pl. full leürül a benzinrendszer, akkor többször kell ráadogatni a gyújtást 3-3 mp-ekre, hogy feltolja  a naftát, vagy ilyenkor addig tolja folyamatosan, akár hosszabb ideig is, amig fel nem áll. Ezutóbbi lenne ésszerű.
Álló motornál mindkettő. Elindul, csinál nyomást, majd leáll. Akkor is ha nincs meg a nyomás.
Ha jár a motor akkor megy a szivattyú is. Szerintem, de trafót szerezz és azzal tesztelgesd, ránézésre nem fogod látnia  hibáját. PL. az áram alatt lévő vezeték is ugyanolyan, mint a sima, csak más a fogása.  Cheesy
pecek
« Hozzászólás #36500 Dátum: 2015 Január 30, 12:11:02 »

Nem üres tankot írtam, hanem rendszert, ami alatt a benzincsövekre gondoltam  Wink

Ez érdekelt, hogy akkor ha rátöltöm a benzint az "üres" (amiben még tuti van vagy 10 liter) tankba, annak elvileg indulnia kell rögtön utána, ha innen ered a gond.
Na majd meglátjuk.
Köszi a válaszokat! Addig is marad a tesztelés.


Minden esetben ha ráadod a gyújtást először nyomás alá helyezi a rendszert és utána leáll .Majd ha beindítod akkor folyamatosan megy.

 Vagy tisztítsd ki a tankot.

Nem elérhető Skodi
Hozzászólások: 1196


« Hozzászólás #36499 Dátum: 2015 Január 30, 11:51:58 »

Ha teljesen üres a tank akkor nem kell ráadogatni a gyújtást mert leég az AC pumpa, mivel a benzin hűti.

Szerezz egy kezelési utasítást golf 3 -hoz, ott minden le van írva.

Nem üres tankot írtam, hanem rendszert, ami alatt a benzincsövekre gondoltam  Wink

Ez érdekelt, hogy akkor ha rátöltöm a benzint az "üres" (amiben még tuti van vagy 10 liter) tankba, annak elvileg indulnia kell rögtön utána, ha innen ered a gond.
Na majd meglátjuk.
Köszi a válaszokat! Addig is marad a tesztelés.
« Utoljára szerkesztve: 2015 Január 30, 11:53:45 írta Skodi »

VW 1200 de luxe   1961/1965    Miskolc
www.veteranmiskolc.gportal.hu
Nem elérhető Pityubacsi
Hozzászólások: 36020


« Hozzászólás #36498 Dátum: 2015 Január 30, 11:16:36 »

vagy pedig a nyomásszsabályzó kapcsolja le, ha már felállt a rendszer
ez a megoldás



flex 'em all!
Dízelt vezetni olyan, mint melegnek lenni. Ma már sokkal elfogadottabb, de még mindig szar dolog.
pecek
« Hozzászólás #36497 Dátum: 2015 Január 30, 11:02:01 »

Kisérletezgetek mindenképp.

A benzinpumpa működése érdekelne még, mégpedig az, hogy gyújtás ráadáskor, álló motornál mi szabályozza a kikapcsolását. Értem ezen, hogy fixen kb. 2-3 mp-en tol, vagy pedig a nyomásszsabályzó kapcsolja le, ha már felállt a rendszer. Tehát ha pl. full leürül a benzinrendszer, akkor többször kell ráadogatni a gyújtást 3-3 mp-ekre, hogy feltolja  a naftát, vagy ilyenkor addig tolja folyamatosan, akár hosszabb ideig is, amig fel nem áll. Ezutóbbi lenne ésszerű.

Ha teljesen üres a tank akkor nem kell ráadogatni a gyújtást mert leég az AC pumpa, mivel a benzin hűti.

Szerezz egy kezelési utasítást golf 3 -hoz, ott minden le van írva.
Nem elérhető Skodi
Hozzászólások: 1196


« Hozzászólás #36496 Dátum: 2015 Január 30, 10:51:22 »

Kisérletezgetek mindenképp.

A benzinpumpa működése érdekelne még, mégpedig az, hogy gyújtás ráadáskor, álló motornál mi szabályozza a kikapcsolását. Értem ezen, hogy fixen kb. 2-3 mp-en tol, vagy pedig a nyomásszsabályzó kapcsolja le, ha már felállt a rendszer. Tehát ha pl. full leürül a benzinrendszer, akkor többször kell ráadogatni a gyújtást 3-3 mp-ekre, hogy feltolja  a naftát, vagy ilyenkor addig tolja folyamatosan, akár hosszabb ideig is, amig fel nem áll. Ezutóbbi lenne ésszerű.

VW 1200 de luxe   1961/1965    Miskolc
www.veteranmiskolc.gportal.hu
pecek
« Hozzászólás #36495 Dátum: 2015 Január 30, 09:46:02 »

trafot mondanám én is

Vagy a Hall jeladó, én pl csak 98-ast tankolok mindegyikbe, és nem szabad ,hogy a mutató belemásszon a pirosba.

Bocs az előbb nem jelöltem ki.
Nem elérhető Typ117
Hozzászólások: 18492


1969

« Hozzászólás #36494 Dátum: 2015 Január 30, 09:31:03 »


Elosztófedél, rotor, trafó tuti már új az állapotukból itélve, nem is látni rajtuk semmi hibát. De azért ma megjárattam a csatlakozókat.

az lehet hogy jól néz ki. de úgy látszik nem tudod honnan valók. egy utángyártott legolcsóbb akár új korában is lehet rossz..
egyébként egy darabig ne hagyd fél alá ürülni a tankot, csinálja-e akkor is. lehet hogy koszok lebegnek a tankban..
« Utoljára szerkesztve: 2015 Január 30, 10:03:07 írta Typ117 »
pecek
« Hozzászólás #36493 Dátum: 2015 Január 30, 09:08:27 »

Elosztófedél, rotor, trafó tuti már új az állapotukból itélve, nem is látni rajtuk semmi hibát. De azért ma megjárattam a csatlakozókat.


Vagy a hall jeladó.
Nem elérhető Maresz
Hozzászólások: 19642


WWW.BUGGARAGE.HU

« Hozzászólás #36492 Dátum: 2015 Január 29, 20:47:51 »

Trafó tud alattomosan párásodni, párás időben nem indulni, de jellemzően kicsit melegedve, ha már elindult akkor nem hibázik.
Ezeknél a G3-aknál szoktak valami üa.szivattyú környéki levegőszippantásról beszélni. Tankold mindig tele és majd kiderül. Benzinszűrőt meg cseréld ki csak úgy, lehet az is, hogy abban áll a víz és megfagy. 
trafot mondanám én is

WEBshop
http://retrocarclub.superwebaruhaz.hu/
Ha müszakivizsga vagy zöldkari kell és problémás az élet:06706223882;06706313882
Kedvezméynes kötelező bizti kötése!
Gyári vw audi seat skoda Alkatrészek beszerzése gyors határidővel,postázva
www.retroautoklub.hu
Oldalak: 1 ... 18 19 20 21 22 [23] 24 25 26 27 28 ... 936
Nyomtatás
 
Ugrás:  

Powered by MySQL Powered by PHP www.bogarhatu.hu - ahol a Bogarazás kezdődik Powered by SMF 1.1.4 | SMF © 2006, Simple Machines LLC
Magyar fordítás: SMF Magyarország
Szabványos XHTML 1.0! Szabványos CSS!
Az oldal 0.157 másodperc alatt készült el 18 lekéréssel.