www.bogarhatu.hu - ahol a Bogarazás kezdődik
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.
Nem érkezett meg az aktiváló e-mail?
2025 Július 27, 03:07:17

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Keresés:     Részletes kereső
Népautós Szilveszter
Pólus Center
2024. december 31.
921222 Hozzaszólás 218 Témában írta 1614 Felhasználó
Legújabb tag: mickilangelo
* Főoldal Bejelentkezés Regisztráció
Oldalak: 1 ... 247 248 249 250 251 [252] 253 254 255 256 257 ... 558
Nyomtatás
Szerző Téma: Tuning, teljesítmény, futómű  (Megtekintve 3399260 alkalommal)
Nem elérhető Varázsló
Hozzászólások: 13081


Low Fast -többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #12244 Dátum: 2010 December 13, 16:36:46 »

ismerös......


Mi ismerős, neked is volt olyan, hogy a 4 bütyök közül kettő elkopott, kettő pedig hibátlan?

Stuntmanus

VW 1302 S
  


 
 

http://oettingertsv.blogspot.com/
 
"Már nem vagyok annyira fiatal, hogy mindenre azonnal tudjam a választ."
1303LS
« Hozzászólás #12243 Dátum: 2010 December 13, 16:14:06 »

Azért erre ne vegyél mérget, már több motorba tettem, hiba nélkül. Az ex typ3-asomban is az forog.
Ezeket csak minimálisan kell átalakítani, hogy elférjen a 82-es főtengely.
Azért egy levelet a gyártónak írhatnál, hogy mit gondol erről.
Lot vagy Batch szám szerint lehet, hogy van már ilyen bejentésük, hátha .......
Nem elérhető Maresz
Hozzászólások: 19642


WWW.BUGGARAGE.HU

« Hozzászólás #12242 Dátum: 2010 December 13, 16:13:20 »

ismerös......

WEBshop
http://retrocarclub.superwebaruhaz.hu/
Ha müszakivizsga vagy zöldkari kell és problémás az élet:06706223882;06706313882
Kedvezméynes kötelező bizti kötése!
Gyári vw audi seat skoda Alkatrészek beszerzése gyors határidővel,postázva
www.retroautoklub.hu
Nem elérhető Varázsló
Hozzászólások: 13081


Low Fast -többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #12241 Dátum: 2010 December 13, 16:06:34 »

Web vezérműtengelyről mi a véleményed?


Még élőben nem is láttam soha, azonban sokan használják és sokat eladnak az USA-ban.
Egyesek szerint a web-cam tengelyek és tőkék ott készülnek ahol a Scat is gyártatja.... de ez is lehet, hogy valami urban legend.

Stuntmanus

VW 1302 S
  


 
 

http://oettingertsv.blogspot.com/
 
"Már nem vagyok annyira fiatal, hogy mindenre azonnal tudjam a választ."
Nem elérhető somci
Hozzászólások: 402

« Hozzászólás #12240 Dátum: 2010 December 13, 15:34:01 »

Jezusom ...
Az ironiat melyik felevben fogod tanulni?
a szarkazmus utáni szemeszterben van.
Ezt beszoptam, megyek keresztfélévre. Grin
Tompa vagyok a mai két zh után Azn
Azért erre ne vegyél mérget, már több motorba tettem, hiba nélkül. Az ex typ3-asomban is az forog.
Ezeket csak minimálisan kell átalakítani, hogy elférjen a 82-es főtengely.
Web vezérműtengelyről mi a véleményed?
« Utoljára szerkesztve: 2010 December 13, 15:50:05 írta somci »
Nem elérhető Pityubacsi
Hozzászólások: 36020


« Hozzászólás #12239 Dátum: 2010 December 13, 15:20:50 »

Jezusom ...
Az ironiat melyik felevben fogod tanulni?
a szarkazmus utáni szemeszterben van.



flex 'em all!
Dízelt vezetni olyan, mint melegnek lenni. Ma már sokkal elfogadottabb, de még mindig szar dolog.
Nem elérhető Protheus
Hozzászólások: 20669


Pődör Gergely

« Hozzászólás #12238 Dátum: 2010 December 13, 15:18:16 »

A per az komoly
Jezusom ...
Az ironiat melyik felevben fogod tanulni?


Buzi, aki fékez! :-)))
Nem elérhető maxi
Hozzászólások: 9435


« Hozzászólás #12237 Dátum: 2010 December 13, 15:17:45 »


Beszívta a kis fém spént, ami nyomot hagyott a fogaskerekeken is és meghúzta a ház belsejét is.
Valójában be lehetne tenni, de nem ezen fogok spórolni.
mielőtt kidobod szólj.
hátha az enyémbe jó lenne. Tongue

"A vadászat többek szemében a férfiasság, az erő, a hatalom szimbóluma is. A vadászok azt tartják, hogy a vadászaton ismerszik meg, ki milyen ember valójában."
Nem elérhető Varázsló
Hozzászólások: 13081


Low Fast -többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #12236 Dátum: 2010 December 13, 15:16:27 »

ok. értem.
Az olajpumpának mi baja lett?


Beszívta a kis fém spént, ami nyomot hagyott a fogaskerekeken is és meghúzta a ház belsejét is.
Valójában be lehetne tenni, de nem ezen fogok spórolni.

Stuntmanus

VW 1302 S
  


 
 

http://oettingertsv.blogspot.com/
 
"Már nem vagyok annyira fiatal, hogy mindenre azonnal tudjam a választ."
Nem elérhető Varázsló
Hozzászólások: 13081


Low Fast -többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #12235 Dátum: 2010 December 13, 15:15:20 »

Te sem veszel több Scat vezérműtengelyt asszem. Lips Sealed

Azért erre ne vegyél mérget, már több motorba tettem, hiba nélkül. Az ex typ3-asomban is az forog.
Ezeket csak minimálisan kell átalakítani, hogy elférjen a 82-es főtengely.

Stuntmanus

VW 1302 S
  


 
 

http://oettingertsv.blogspot.com/
 
"Már nem vagyok annyira fiatal, hogy mindenre azonnal tudjam a választ."
Nem elérhető maxi
Hozzászólások: 9435


« Hozzászólás #12234 Dátum: 2010 December 13, 15:14:01 »

Dehogynem! Bevizsgáltatom egy metallurgiai laborban, egy független, TÜV engedéllyel vagy egyéb nemzetközi engedéllyel rendelkező irodával iratok egy szakértői véleményt, megkeresem az ebay-en az ember akitől egy évvel ezelőtt vettem, megkérdezem tőle honnan vette, majd annak a forgalmazónak (ha szerződött partnere a gyártónak, vagy egyből a gyártónek visszaküldöm. Természetsen mellékelem azokat a számlákat amelyeken az olajat vettem és a már említett irodával az olajat is bevizsgáltatom, hogy nem étolajat tettem bele és néha le is cseréltem.
Ezeket összegyűjtöm és visszaküldöm a Scat enterprises-nak és biztos nem azt fogják írni, hogy szarok voltak a szeleptőkék.
A számlákat összegyűjtöm a vizsgálatokról és egy nemzetközi fórumon polgári peres eljárás keretében mindet visszaperelem, meg pluszban a 30e Ft-os tengelyt is. Meg az elbaszott időmet.
ok. értem.
Az olajpumpának mi baja lett?

"A vadászat többek szemében a férfiasság, az erő, a hatalom szimbóluma is. A vadászok azt tartják, hogy a vadászaton ismerszik meg, ki milyen ember valójában."
Nem elérhető somci
Hozzászólások: 402

« Hozzászólás #12233 Dátum: 2010 December 13, 15:13:05 »

Te sem veszel több Scat vezérműtengelyt asszem. Lips Sealed
A per az komoly
Nem elérhető Varázsló
Hozzászólások: 13081


Low Fast -többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #12232 Dátum: 2010 December 13, 15:11:01 »

szarul néz ki
többe kerülne bevizsgáltatni + visszaküldeni, mint venni egy másikat.
szerintem.

Pityubácsi = rutin + évek  Wink

Stuntmanus

VW 1302 S
  


 
 

http://oettingertsv.blogspot.com/
 
"Már nem vagyok annyira fiatal, hogy mindenre azonnal tudjam a választ."
Nem elérhető Varázsló
Hozzászólások: 13081


Low Fast -többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #12231 Dátum: 2010 December 13, 15:10:00 »

juj.
ha jól értelmeztem a tengely volt a gyári hibás?
nem lehet vissza küldeni, hogy b@szák meg?

Dehogynem! Bevizsgáltatom egy metallurgiai laborban, egy független, TÜV engedéllyel vagy egyéb nemzetközi engedéllyel rendelkező irodával iratok egy szakértői véleményt, megkeresem az ebay-en az ember akitől egy évvel ezelőtt vettem, megkérdezem tőle honnan vette, majd annak a forgalmazónak (ha szerződött partnere a gyártónak, vagy egyből a gyártónek visszaküldöm. Természetsen mellékelem azokat a számlákat amelyeken az olajat vettem és a már említett irodával az olajat is bevizsgáltatom, hogy nem étolajat tettem bele és néha le is cseréltem.
Ezeket összegyűjtöm és visszaküldöm a Scat enterprises-nak és biztos nem azt fogják írni, hogy szarok voltak a szeleptőkék.
A számlákat összegyűjtöm a vizsgálatokról és egy nemzetközi fórumon polgári peres eljárás keretében mindet visszaperelem, meg pluszban a 30e Ft-os tengelyt is. Meg az elbaszott időmet.

Stuntmanus

VW 1302 S
  


 
 

http://oettingertsv.blogspot.com/
 
"Már nem vagyok annyira fiatal, hogy mindenre azonnal tudjam a választ."
Nem elérhető Pityubacsi
Hozzászólások: 36020


« Hozzászólás #12230 Dátum: 2010 December 13, 15:05:46 »

szarul néz ki

juj.
ha jól értelmeztem a tengely volt a gyári hibás?
nem lehet vissza küldeni, hogy b@szák meg?
többe kerülne bevizsgáltatni + visszaküldeni, mint venni egy másikat.
szerintem.



flex 'em all!
Dízelt vezetni olyan, mint melegnek lenni. Ma már sokkal elfogadottabb, de még mindig szar dolog.
Nem elérhető maxi
Hozzászólások: 9435


« Hozzászólás #12229 Dátum: 2010 December 13, 14:57:16 »

juj.
ha jól értelmeztem a tengely volt a gyári hibás?
nem lehet vissza küldeni, hogy b@szák meg?

"A vadászat többek szemében a férfiasság, az erő, a hatalom szimbóluma is. A vadászok azt tartják, hogy a vadászaton ismerszik meg, ki milyen ember valójában."
Nem elérhető Varázsló
Hozzászólások: 13081


Low Fast -többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #12228 Dátum: 2010 December 13, 14:53:01 »

http://oettingertsv.blogspot.com/2010/12/az-igazsag-pillanata.html


 Huh Undecided

Stuntmanus

VW 1302 S
  


 
 

http://oettingertsv.blogspot.com/
 
"Már nem vagyok annyira fiatal, hogy mindenre azonnal tudjam a választ."
Nem elérhető Varázsló
Hozzászólások: 13081


Low Fast -többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #12227 Dátum: 2010 December 13, 09:41:49 »

  Stunt! ha erre bogár hajtókart rakok többet kell marni a blokkból mint a te hajtókarodnál?
  Ezt megvámolják?


Igen, többet kell marni, mert a hajtóRÚD alsó csapágycsészéje a csavaroknál vaskosabb és beakad jobban. Az enyém lekerekítettem.
Meg lehet azonban oldani és olyan helyeken kell marni, ami nem teherviselő, ott soha nem fog elrepedni.

És valószínűleg megvámolják.

Stuntmanus

VW 1302 S
  


 
 

http://oettingertsv.blogspot.com/
 
"Már nem vagyok annyira fiatal, hogy mindenre azonnal tudjam a választ."
Nem elérhető tati
Hozzászólások: 10785


Ízirájder 0630 9850919 ÖRÖM AZ ERŐ ÁLTAL

« Hozzászólás #12226 Dátum: 2010 December 13, 09:29:49 »

Köszönöm!
Akkor ez már nem szar kategória: http://www.drdracingheads.com/catalog/product_info.php?cPath=21_22&products_id=29
Ráadásul nem olyan veszett drága, mint máshol látni. Hol a buktató?
  Stunt! ha erre bogár hajtókart rakok többet kell marni a blokkból mint a te hajtókarodnál?
  Ezt megvámolják?

Nem elérhető Varázsló
Hozzászólások: 13081


Low Fast -többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #12225 Dátum: 2010 December 13, 08:59:39 »

Továbbra is jó vétel Shocked
Félénk kérdés: mit jelent az alapméret/1./2.túlméret? Undecided


Stuntmanus

VW 1302 S
  


 
 

http://oettingertsv.blogspot.com/
 
"Már nem vagyok annyira fiatal, hogy mindenre azonnal tudjam a választ."
Nem elérhető somci
Hozzászólások: 402

« Hozzászólás #12224 Dátum: 2010 December 13, 08:47:14 »

Úgy emlékszem 128 vagy 130..., de 150 alatt.
Viszont alapméretes volt, de az egyik hajtókar csapágy csúnya volt, igy meg keleltt köszörültetnem, valamint az ékszíjtárcsánál kúpos volt, azt is meg kellett csináltatnom névleges méretre egy ráhúzott hüvellyel.
Továbbra is jó vétel Shocked
Félénk kérdés: mit jelent az alapméret/1./2.túlméret? Undecided
Nem elérhető Varázsló
Hozzászólások: 13081


Low Fast -többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #12223 Dátum: 2010 December 13, 08:29:50 »



Úgy emlékszem 128 vagy 130..., de 150 alatt.

Viszont alapméretes volt, de az egyik hajtókar csapágy csúnya volt, igy meg keleltt köszörültetnem, valamint az ékszíjtárcsánál kúpos volt, azt is meg kellett csináltatnom névleges méretre egy ráhúzott hüvellyel.
« Utoljára szerkesztve: 2010 December 13, 08:31:27 írta Stuntmanus »

Stuntmanus

VW 1302 S
  


 
 

http://oettingertsv.blogspot.com/
 
"Már nem vagyok annyira fiatal, hogy mindenre azonnal tudjam a választ."
Nem elérhető somci
Hozzászólások: 402

« Hozzászólás #12222 Dátum: 2010 December 13, 08:28:32 »

Igen, ráadásul alkalmi vétel volt pont egy éve karácsonykor. 24-én délelőtt járt le a licit, hárman licitáltunk, a többiek alig akartak többet adni érte 100 Euronál, nekem megért volna akár 300-at is, de nem kellett érte annyit adnom. ;-)
Nem elérhető Varázsló
Hozzászólások: 13081


Low Fast -többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #12221 Dátum: 2010 December 13, 07:38:07 »

Lips Sealed
Akkor te nem véletlenül választottad a 82mm-t Roll Eyes

Igen, ráadásul alkalmi vétel volt pont egy éve karácsonykor. 24-én délelőtt járt le a licit, hárman licitáltunk, a többiek alig akartak többet adni érte 100 Euronál, nekem megért volna akár 300-at is, de nem kellett érte annyit adnom. ;-)

Stuntmanus

VW 1302 S
  


 
 

http://oettingertsv.blogspot.com/
 
"Már nem vagyok annyira fiatal, hogy mindenre azonnal tudjam a választ."
Nem elérhető somci
Hozzászólások: 402

« Hozzászólás #12220 Dátum: 2010 December 12, 23:37:21 »

RÚD
Lips Sealed
Akkor te nem véletlenül választottad a 82mm-t Roll Eyes
Nem elérhető Varázsló
Hozzászólások: 13081


Low Fast -többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #12219 Dátum: 2010 December 12, 23:28:06 »

Gyári szélesség a kipufogónál, és az esetleges karbirudazatnál számít csak? Vagy sok minden mást is át kell szabni, pl. takarólemezek, kutyaház, stb.
Nem értem ezt a van/nincs dugó hozzá dolgot. Ez az A, meg B dugó effekt? A dugó mérete a kiállását befolyásolja? Hajtókar-hosszal nem lehet rajta variálni? Vagy teljesen rossz úton jár az agyam?

A szélesség sok dologban számít, szinte az össszes lemezt cseszheted, de lagalábbis nem lesz pontos.
A B dugót nem gyártják, vagy legalábbis nagyon ritka 78-ashoz. Persze, hogy befolyásolja a kiállást. Lehetne variálni hajtóRÚD hosszal is, de abból is csak 2, esetleg 3 féle van és az nem ehhez van illesztve, nem ezért variálnak a hosszával.

Callook majd megmondja mit kell csinálni, neki van fura lökethossza...

Stuntmanus

VW 1302 S
  


 
 

http://oettingertsv.blogspot.com/
 
"Már nem vagyok annyira fiatal, hogy mindenre azonnal tudjam a választ."
Nem elérhető Maresz
Hozzászólások: 19642


WWW.BUGGARAGE.HU

« Hozzászólás #12218 Dátum: 2010 December 12, 23:02:10 »

a video lényege gondolom nem az h vr6 al fagyot havon pörög mert azt 30lovals i tud,, hanem mikor hátra menetek bevan kendácsolva a vr6

WEBshop
http://retrocarclub.superwebaruhaz.hu/
Ha müszakivizsga vagy zöldkari kell és problémás az élet:06706223882;06706313882
Kedvezméynes kötelező bizti kötése!
Gyári vw audi seat skoda Alkatrészek beszerzése gyors határidővel,postázva
www.retroautoklub.hu
Süni
« Hozzászólás #12217 Dátum: 2010 December 12, 22:58:36 »

Nem elérhető somci
Hozzászólások: 402

« Hozzászólás #12216 Dátum: 2010 December 12, 22:54:33 »

Egyébként nem a henger a gáz, mert azt tudod alakítani, de dugó nem nagyon van 78-ashoz, így nem lesz a motor gyári szélességű.
Gyári szélesség a kipufogónál, és az esetleges karbirudazatnál számít csak? Vagy sok minden mást is át kell szabni, pl. takarólemezek, kutyaház, stb.
Nem értem ezt a van/nincs dugó hozzá dolgot. Ez az A, meg B dugó effekt? A dugó mérete a kiállását befolyásolja? Hajtókar-hosszal nem lehet rajta variálni? Vagy teljesen rossz úton jár az agyam?
« Utoljára szerkesztve: 2010 December 12, 23:00:29 írta somci »
Nem elérhető Varázsló
Hozzászólások: 13081


Low Fast -többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #12215 Dátum: 2010 December 12, 22:45:12 »

Hosszabb a löketed, messzebbre megy ki a dugó, ezért a hengert a talp alá tett távtartóval kiemeled. a dugattyúkiállás annyi lesz, amennyit akarsz.


Egyébként nem a henger a gáz, mert azt tudod alakítani, de dugó nem nagyon van 78-ashoz, így nem lesz a motor gyári szélességű.

Stuntmanus

VW 1302 S
  


 
 

http://oettingertsv.blogspot.com/
 
"Már nem vagyok annyira fiatal, hogy mindenre azonnal tudjam a választ."
Nem elérhető Varázsló
Hozzászólások: 13081


Low Fast -többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #12214 Dátum: 2010 December 12, 22:41:29 »

Remélem nem sok mára a kérdés, de ez a távtartózás hogy megy? A hengerek talpát távolítom a háztól valamilyen alátéttel? Ezzel csökken a dugattyúkiállás a hengerből, és csökken a kompresszióviszony, ha már bent van a dugó a hengerben, ugye? Gondolom nem lehet a végtelenségig távtartózni, ezért tán egészségesebb a faragás? Roll Eyes
Valamint: néztem már ezt a Chevy-Vw journal dolgot, de nem értettem. Hogy is van ez? És mit keres egy Chevy cucc egy Vw-ben? Undecided

Hosszabb a löketed, messzebbre megy ki a dugó, ezért a hengert a talp alá tett távtartóval kiemeled. a dugattyúkiállás annyi lesz, amennyit akarsz.
A Chevy hajtókar csapok átmérőben kisebbek, így a nagyobb löketű főtengely esetében jobban elférnek, nem kell annyit faragni, ezért alkalmazzék már vagy 40 éve.

Stuntmanus

VW 1302 S
  


 
 

http://oettingertsv.blogspot.com/
 
"Már nem vagyok annyira fiatal, hogy mindenre azonnal tudjam a választ."
Nem elérhető Maresz
Hozzászólások: 19642


WWW.BUGGARAGE.HU

« Hozzászólás #12213 Dátum: 2010 December 12, 22:12:23 »

vr6 typ 3

http://www.youtube.com/watch?v=z2Ga1dMp6dA&feature=player_embedded

WEBshop
http://retrocarclub.superwebaruhaz.hu/
Ha müszakivizsga vagy zöldkari kell és problémás az élet:06706223882;06706313882
Kedvezméynes kötelező bizti kötése!
Gyári vw audi seat skoda Alkatrészek beszerzése gyors határidővel,postázva
www.retroautoklub.hu
Nem elérhető somci
Hozzászólások: 402

« Hozzászólás #12212 Dátum: 2010 December 12, 21:55:58 »

Vagy nagyobból farag le, vagy kisebbet távtartóz, de akárhogy is van, nem lesz a motor gyári szélességű.
A 86-ost már csak a kisebb Chevy csapágyakkal lehet befaragni, úgy is kemény.
Remélem nem sok mára a kérdés, de ez a távtartózás hogy megy? A hengerek talpát távolítom a háztól valamilyen alátéttel? Ezzel csökken a dugattyúkiállás a hengerből, és csökken a kompresszióviszony, ha már bent van a dugó a hengerben, ugye? Gondolom nem lehet a végtelenségig távtartózni, ezért tán egészségesebb a faragás? Roll Eyes
Valamint: néztem már ezt a Chevy-Vw journal dolgot, de nem értettem. Hogy is van ez? És mit keres egy Chevy cucc egy Vw-ben? Undecided
Nem elérhető tati
Hozzászólások: 10785


Ízirájder 0630 9850919 ÖRÖM AZ ERŐ ÁLTAL

« Hozzászólás #12211 Dátum: 2010 December 12, 21:46:29 »

kevlárszalag nem érdekel?
nem telik epoxi gyantára Undecided

Nem elérhető sparkafer
Hozzászólások: 13994


30-347-1939

« Hozzászólás #12210 Dátum: 2010 December 12, 21:41:27 »

megműanyagozom  Tongue
kevlárszalag nem érdekel?

Nem elérhető tati
Hozzászólások: 10785


Ízirájder 0630 9850919 ÖRÖM AZ ERŐ ÁLTAL

« Hozzászólás #12209 Dátum: 2010 December 12, 21:39:47 »



 Megjavítja.  Wink
megműanyagozom  Tongue

Nem elérhető tati
Hozzászólások: 10785


Ízirájder 0630 9850919 ÖRÖM AZ ERŐ ÁLTAL

« Hozzászólás #12208 Dátum: 2010 December 12, 21:39:09 »

Ha nem javítható mihez kezdesz vele? Shocked
a mintájára felhegesztem a043fej csatornáit (kívülről) aztán visszarakom az ebajra  Roll Eyes

Nem elérhető Varázsló
Hozzászólások: 13081


Low Fast -többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #12207 Dátum: 2010 December 12, 21:36:34 »

Ha nem javítható mihez kezdesz vele? Shocked


 Megjavítja.  Wink

Stuntmanus

VW 1302 S
  


 
 

http://oettingertsv.blogspot.com/
 
"Már nem vagyok annyira fiatal, hogy mindenre azonnal tudjam a választ."
Nem elérhető tati
Hozzászólások: 10785


Ízirájder 0630 9850919 ÖRÖM AZ ERŐ ÁLTAL

« Hozzászólás #12206 Dátum: 2010 December 12, 21:36:24 »

Ha már itt tartunk, tök egyforma áron adják a 69,74,76,78,82,84,86mm-es tengelyeket Gondolom ha már az ember fia nagyobb tengelyt vesz, nem érdemes 74-re váltani, mert nem hoz akkor lökettérfogat-növekedést. Mik az érvek a 78 és a 82mm-es tengelyek mellett/ellen? 78-nál kevésbé kell kifaragni a tengely helyét a házban, igaz? Ugyanakkor ha jól veszem ki az írásokból, a 82-höz van gyári h/d szett. 78-hoz ilyenkor mit választ az ember?
szerintem jól látod  78-82 ::)vagy vagy

Nem elérhető Varázsló
Hozzászólások: 13081


Low Fast -többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #12205 Dátum: 2010 December 12, 21:36:06 »

Ha már itt tartunk, tök egyforma áron adják a 69,74,76,78,82,84,86mm-es tengelyeket Gondolom ha már az ember fia nagyobb tengelyt vesz, nem érdemes 74-re váltani, mert nem hoz akkor lökettérfogat-növekedést. Mik az érvek a 78 és a 82mm-es tengelyek mellett/ellen? 78-nál kevésbé kell kifaragni a tengely helyét a házban, igaz? Ugyanakkor ha jól veszem ki az írásokból, a 82-höz van gyári h/d szett. 78-hoz ilyenkor mit választ az ember?


Vagy nagyobból farag le, vagy kisebbet távtartóz, de akárhogy is van, nem lesz a motor gyári szélességű.

A 86-ost már csak a kisebb Chevy csapágyakkal lehet befaragni, úgy is kemény.

Stuntmanus

VW 1302 S
  


 
 

http://oettingertsv.blogspot.com/
 
"Már nem vagyok annyira fiatal, hogy mindenre azonnal tudjam a választ."
Oldalak: 1 ... 247 248 249 250 251 [252] 253 254 255 256 257 ... 558
Nyomtatás
 
Ugrás:  

Powered by MySQL Powered by PHP www.bogarhatu.hu - ahol a Bogarazás kezdődik Powered by SMF 1.1.4 | SMF © 2006, Simple Machines LLC
Magyar fordítás: SMF Magyarország
Szabványos XHTML 1.0! Szabványos CSS!
Az oldal 0.169 másodperc alatt készült el 15 lekéréssel.