www.bogarhatu.hu
- ahol a Bogarazás kezdődik
Üdvözlünk,
Vendég
. Kérlek
jelentkezz be
vagy
regisztrálj
.
Nem érkezett meg az
aktiváló e-mail?
2025 Július 27, 03:07:17
1 óra
1 nap
1 hét
1 hónap
Mindig
Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Keresés:
Részletes kereső
Népautós Szilveszter
Pólus Center
2024. december 31.
921222
Hozzaszólás
218
Témában írta
1614
Felhasználó
Legújabb tag:
mickilangelo
www.bogarhatu.hu - ahol a Bogarazás kezdődik
>
Hová tartozol?
>
Bogaras fórumok
> Téma:
Tuning, teljesítmény, futómű
Oldalak:
1
...
247
248
249
250
251
[
252
]
253
254
255
256
257
...
558
Szerző
Téma: Tuning, teljesítmény, futómű (Megtekintve 3399260 alkalommal)
Varázsló
Hozzászólások: 13081
Low Fast -többet forog, jobban pörög
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #12244 Dátum:
2010 December 13, 16:36:46 »
Idézetet írta: Maresz - 2010 December 13, 16:13:20
ismerös......
Mi ismerős, neked is volt olyan, hogy a 4 bütyök közül kettő elkopott, kettő pedig hibátlan?
Stuntmanus
VW 1302 S
http://oettingertsv.blogspot.com/
"Már nem vagyok annyira fiatal, hogy mindenre azonnal tudjam a választ."
1303LS
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #12243 Dátum:
2010 December 13, 16:14:06 »
Idézetet írta: Stuntmanus - 2010 December 13, 15:15:20
Azért erre ne vegyél mérget, már több motorba tettem, hiba nélkül. Az ex typ3-asomban is az forog.
Ezeket csak minimálisan kell átalakítani, hogy elférjen a 82-es főtengely.
Azért egy levelet a gyártónak írhatnál, hogy mit gondol erről.
Lot vagy Batch szám szerint lehet, hogy van már ilyen bejentésük, hátha .......
Maresz
Hozzászólások: 19642
WWW.BUGGARAGE.HU
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #12242 Dátum:
2010 December 13, 16:13:20 »
Idézetet írta: Stuntmanus - 2010 December 13, 14:53:01
http://oettingertsv.blogspot.com/2010/12/az-igazsag-pillanata.html
ismerös......
WEBshop
http://retrocarclub.superwebaruhaz.hu/
Ha müszakivizsga vagy zöldkari kell és problémás az élet:06706223882;06706313882
Kedvezméynes kötelező bizti kötése!
Gyári vw audi seat skoda Alkatrészek beszerzése gyors határidővel,postázva
www.retroautoklub.hu
Varázsló
Hozzászólások: 13081
Low Fast -többet forog, jobban pörög
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #12241 Dátum:
2010 December 13, 16:06:34 »
Idézetet írta: somci - 2010 December 13, 15:34:01
Web vezérműtengelyről mi a véleményed?
Még élőben nem is láttam soha, azonban sokan használják és sokat eladnak az USA-ban.
Egyesek szerint a web-cam tengelyek és tőkék ott készülnek ahol a Scat is gyártatja.... de ez is lehet, hogy valami urban legend.
Stuntmanus
VW 1302 S
http://oettingertsv.blogspot.com/
"Már nem vagyok annyira fiatal, hogy mindenre azonnal tudjam a választ."
somci
Hozzászólások: 402
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #12240 Dátum:
2010 December 13, 15:34:01 »
Idézetet írta: Protheus - 2010 December 13, 15:18:16
Az ironiat melyik felevben fogod tanulni?
Idézetet írta: Pityubácsi - 2010 December 13, 15:20:50
a szarkazmus utáni szemeszterben van.
Ezt beszoptam, megyek keresztfélévre.
Tompa vagyok a mai két zh után
Idézetet írta: Stuntmanus - 2010 December 13, 15:15:20
Azért erre ne vegyél mérget, már több motorba tettem, hiba nélkül. Az ex typ3-asomban is az forog.
Ezeket csak minimálisan kell átalakítani, hogy elférjen a 82-es főtengely.
Web vezérműtengelyről mi a véleményed?
«
Utoljára szerkesztve: 2010 December 13, 15:50:05 írta somci
»
Pityubacsi
Hozzászólások: 36020
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #12239 Dátum:
2010 December 13, 15:20:50 »
Idézetet írta: Protheus - 2010 December 13, 15:18:16
Az ironiat melyik felevben fogod tanulni?
a szarkazmus utáni szemeszterben van.
flex 'em all!
Dízelt vezetni olyan, mint melegnek lenni. Ma már sokkal elfogadottabb, de még mindig szar dolog.
Protheus
Hozzászólások: 20669
Pődör Gergely
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #12238 Dátum:
2010 December 13, 15:18:16 »
Idézetet írta: somci - 2010 December 13, 15:13:05
A per az komoly
Az ironiat melyik felevben fogod tanulni?
Buzi, aki fékez! :-)))
maxi
Hozzászólások: 9435
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #12237 Dátum:
2010 December 13, 15:17:45 »
Idézetet írta: Stuntmanus - 2010 December 13, 15:16:27
Beszívta a kis fém spént, ami nyomot hagyott a fogaskerekeken is és meghúzta a ház belsejét is.
Valójában be lehetne tenni, de nem ezen fogok spórolni.
mielőtt kidobod szólj.
hátha az enyémbe jó lenne.
"A vadászat többek szemében a férfiasság, az erő, a hatalom szimbóluma is. A vadászok azt tartják, hogy a vadászaton ismerszik meg, ki milyen ember valójában."
Varázsló
Hozzászólások: 13081
Low Fast -többet forog, jobban pörög
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #12236 Dátum:
2010 December 13, 15:16:27 »
Idézetet írta: maxi - 2010 December 13, 15:14:01
ok. értem.
Az olajpumpának mi baja lett?
Beszívta a kis fém spént, ami nyomot hagyott a fogaskerekeken is és meghúzta a ház belsejét is.
Valójában be lehetne tenni, de nem ezen fogok spórolni.
Stuntmanus
VW 1302 S
http://oettingertsv.blogspot.com/
"Már nem vagyok annyira fiatal, hogy mindenre azonnal tudjam a választ."
Varázsló
Hozzászólások: 13081
Low Fast -többet forog, jobban pörög
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #12235 Dátum:
2010 December 13, 15:15:20 »
Idézetet írta: somci - 2010 December 13, 15:13:05
Te sem veszel több Scat vezérműtengelyt asszem.
Azért erre ne vegyél mérget, már több motorba tettem, hiba nélkül. Az ex typ3-asomban is az forog.
Ezeket csak minimálisan kell átalakítani, hogy elférjen a 82-es főtengely.
Stuntmanus
VW 1302 S
http://oettingertsv.blogspot.com/
"Már nem vagyok annyira fiatal, hogy mindenre azonnal tudjam a választ."
maxi
Hozzászólások: 9435
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #12234 Dátum:
2010 December 13, 15:14:01 »
Idézetet írta: Stuntmanus - 2010 December 13, 15:10:00
Dehogynem! Bevizsgáltatom egy metallurgiai laborban, egy független, TÜV engedéllyel vagy egyéb nemzetközi engedéllyel rendelkező irodával iratok egy szakértői véleményt, megkeresem az ebay-en az ember akitől egy évvel ezelőtt vettem, megkérdezem tőle honnan vette, majd annak a forgalmazónak (ha szerződött partnere a gyártónak, vagy egyből a gyártónek visszaküldöm. Természetsen mellékelem azokat a számlákat amelyeken az olajat vettem és a már említett irodával az olajat is bevizsgáltatom, hogy nem étolajat tettem bele és néha le is cseréltem.
Ezeket összegyűjtöm és visszaküldöm a Scat enterprises-nak és biztos nem azt fogják írni, hogy szarok voltak a szeleptőkék.
A számlákat összegyűjtöm a vizsgálatokról és egy nemzetközi fórumon polgári peres eljárás keretében mindet visszaperelem, meg pluszban a 30e Ft-os tengelyt is. Meg az elbaszott időmet.
ok. értem.
Az olajpumpának mi baja lett?
"A vadászat többek szemében a férfiasság, az erő, a hatalom szimbóluma is. A vadászok azt tartják, hogy a vadászaton ismerszik meg, ki milyen ember valójában."
somci
Hozzászólások: 402
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #12233 Dátum:
2010 December 13, 15:13:05 »
Idézetet írta: Stuntmanus - 2010 December 13, 08:59:39
Te sem veszel több Scat vezérműtengelyt asszem.
A per az komoly
Varázsló
Hozzászólások: 13081
Low Fast -többet forog, jobban pörög
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #12232 Dátum:
2010 December 13, 15:11:01 »
Idézetet írta: Pityubácsi - 2010 December 13, 15:05:46
szarul néz ki
többe kerülne bevizsgáltatni + visszaküldeni, mint venni egy másikat.
szerintem.
Pityubácsi = rutin + évek
Stuntmanus
VW 1302 S
http://oettingertsv.blogspot.com/
"Már nem vagyok annyira fiatal, hogy mindenre azonnal tudjam a választ."
Varázsló
Hozzászólások: 13081
Low Fast -többet forog, jobban pörög
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #12231 Dátum:
2010 December 13, 15:10:00 »
Idézetet írta: maxi - 2010 December 13, 14:57:16
juj.
ha jól értelmeztem a tengely volt a gyári hibás?
nem lehet vissza küldeni, hogy b@szák meg?
Dehogynem! Bevizsgáltatom egy metallurgiai laborban, egy független, TÜV engedéllyel vagy egyéb nemzetközi engedéllyel rendelkező irodával iratok egy szakértői véleményt, megkeresem az ebay-en az ember akitől egy évvel ezelőtt vettem, megkérdezem tőle honnan vette, majd annak a forgalmazónak (ha szerződött partnere a gyártónak, vagy egyből a gyártónek visszaküldöm. Természetsen mellékelem azokat a számlákat amelyeken az olajat vettem és a már említett irodával az olajat is bevizsgáltatom, hogy nem étolajat tettem bele és néha le is cseréltem.
Ezeket összegyűjtöm és visszaküldöm a Scat enterprises-nak és biztos nem azt fogják írni, hogy szarok voltak a szeleptőkék.
A számlákat összegyűjtöm a vizsgálatokról és egy nemzetközi fórumon polgári peres eljárás keretében mindet visszaperelem, meg pluszban a 30e Ft-os tengelyt is. Meg az elbaszott időmet.
Stuntmanus
VW 1302 S
http://oettingertsv.blogspot.com/
"Már nem vagyok annyira fiatal, hogy mindenre azonnal tudjam a választ."
Pityubacsi
Hozzászólások: 36020
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #12230 Dátum:
2010 December 13, 15:05:46 »
Idézetet írta: Stuntmanus - 2010 December 13, 14:53:01
http://oettingertsv.blogspot.com/2010/12/az-igazsag-pillanata.html
szarul néz ki
Idézetet írta: maxi - 2010 December 13, 14:57:16
juj.
ha jól értelmeztem a tengely volt a gyári hibás?
nem lehet vissza küldeni, hogy b@szák meg?
többe kerülne bevizsgáltatni + visszaküldeni, mint venni egy másikat.
szerintem.
flex 'em all!
Dízelt vezetni olyan, mint melegnek lenni. Ma már sokkal elfogadottabb, de még mindig szar dolog.
maxi
Hozzászólások: 9435
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #12229 Dátum:
2010 December 13, 14:57:16 »
Idézetet írta: Stuntmanus - 2010 December 13, 14:53:01
http://oettingertsv.blogspot.com/2010/12/az-igazsag-pillanata.html
juj.
ha jól értelmeztem a tengely volt a gyári hibás?
nem lehet vissza küldeni, hogy b@szák meg?
"A vadászat többek szemében a férfiasság, az erő, a hatalom szimbóluma is. A vadászok azt tartják, hogy a vadászaton ismerszik meg, ki milyen ember valójában."
Varázsló
Hozzászólások: 13081
Low Fast -többet forog, jobban pörög
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #12228 Dátum:
2010 December 13, 14:53:01 »
http://oettingertsv.blogspot.com/2010/12/az-igazsag-pillanata.html
Stuntmanus
VW 1302 S
http://oettingertsv.blogspot.com/
"Már nem vagyok annyira fiatal, hogy mindenre azonnal tudjam a választ."
Varázsló
Hozzászólások: 13081
Low Fast -többet forog, jobban pörög
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #12227 Dátum:
2010 December 13, 09:41:49 »
Idézetet írta: tati - 2010 December 13, 09:29:49
Stunt! ha erre bogár hajtókart rakok többet kell marni a blokkból mint a te hajtókarodnál?
Ezt megvámolják?
Igen, többet kell marni, mert a hajtó
RÚD
alsó csapágycsészéje a csavaroknál vaskosabb és beakad jobban. Az enyém lekerekítettem.
Meg lehet azonban oldani és olyan helyeken kell marni, ami nem teherviselő, ott soha nem fog elrepedni.
És valószínűleg megvámolják.
Stuntmanus
VW 1302 S
http://oettingertsv.blogspot.com/
"Már nem vagyok annyira fiatal, hogy mindenre azonnal tudjam a választ."
tati
Hozzászólások: 10785
Ízirájder 0630 9850919 ÖRÖM AZ ERŐ ÁLTAL
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #12226 Dátum:
2010 December 13, 09:29:49 »
Idézetet írta: somci - 2010 December 12, 17:35:31
Köszönöm!
Akkor ez már nem szar kategória:
http://www.drdracingheads.com/catalog/product_info.php?cPath=21_22&products_id=29
Ráadásul nem olyan veszett drága, mint máshol látni. Hol a buktató?
Stunt! ha erre bogár hajtókart rakok többet kell marni a blokkból mint a te hajtókarodnál?
Ezt megvámolják?
www.tatinson.hu
www.kck.hu
Varázsló
Hozzászólások: 13081
Low Fast -többet forog, jobban pörög
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #12225 Dátum:
2010 December 13, 08:59:39 »
Idézetet írta: somci - 2010 December 13, 08:47:14
Továbbra is jó vétel
Félénk kérdés: mit jelent az alapméret/1./2.túlméret?
Stuntmanus
VW 1302 S
http://oettingertsv.blogspot.com/
"Már nem vagyok annyira fiatal, hogy mindenre azonnal tudjam a választ."
somci
Hozzászólások: 402
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #12224 Dátum:
2010 December 13, 08:47:14 »
Idézetet írta: Stuntmanus - 2010 December 13, 08:29:50
Úgy emlékszem 128 vagy 130..., de 150 alatt.
Viszont alapméretes volt, de az egyik hajtókar csapágy csúnya volt, igy meg keleltt köszörültetnem, valamint az ékszíjtárcsánál kúpos volt, azt is meg kellett csináltatnom névleges méretre egy ráhúzott hüvellyel.
Továbbra is jó vétel
Félénk kérdés: mit jelent az alapméret/1./2.túlméret?
Varázsló
Hozzászólások: 13081
Low Fast -többet forog, jobban pörög
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #12223 Dátum:
2010 December 13, 08:29:50 »
Idézetet írta: somci - 2010 December 13, 08:28:32
Úgy emlékszem 128 vagy 130..., de 150 alatt.
Viszont alapméretes volt, de az egyik hajtókar csapágy csúnya volt, igy meg keleltt köszörültetnem, valamint az ékszíjtárcsánál kúpos volt, azt is meg kellett csináltatnom névleges méretre egy ráhúzott hüvellyel.
«
Utoljára szerkesztve: 2010 December 13, 08:31:27 írta Stuntmanus
»
Stuntmanus
VW 1302 S
http://oettingertsv.blogspot.com/
"Már nem vagyok annyira fiatal, hogy mindenre azonnal tudjam a választ."
somci
Hozzászólások: 402
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #12222 Dátum:
2010 December 13, 08:28:32 »
Idézetet írta: Stuntmanus - 2010 December 13, 07:38:07
Igen, ráadásul alkalmi vétel volt pont egy éve karácsonykor. 24-én délelőtt járt le a licit, hárman licitáltunk, a többiek alig akartak többet adni érte 100 Euronál, nekem megért volna akár 300-at is, de nem kellett érte annyit adnom. ;-)
Varázsló
Hozzászólások: 13081
Low Fast -többet forog, jobban pörög
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #12221 Dátum:
2010 December 13, 07:38:07 »
Idézetet írta: somci - 2010 December 12, 23:37:21
Akkor te nem véletlenül választottad a 82mm-t
Igen, ráadásul alkalmi vétel volt pont egy éve karácsonykor. 24-én délelőtt járt le a licit, hárman licitáltunk, a többiek alig akartak többet adni érte 100 Euronál, nekem megért volna akár 300-at is, de nem kellett érte annyit adnom. ;-)
Stuntmanus
VW 1302 S
http://oettingertsv.blogspot.com/
"Már nem vagyok annyira fiatal, hogy mindenre azonnal tudjam a választ."
somci
Hozzászólások: 402
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #12220 Dátum:
2010 December 12, 23:37:21 »
Idézetet írta: Stuntmanus - 2010 December 12, 23:28:06
RÚD
Akkor te nem véletlenül választottad a 82mm-t
Varázsló
Hozzászólások: 13081
Low Fast -többet forog, jobban pörög
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #12219 Dátum:
2010 December 12, 23:28:06 »
Idézetet írta: somci - 2010 December 12, 22:54:33
Gyári szélesség a kipufogónál, és az esetleges karbirudazatnál számít csak? Vagy sok minden mást is át kell szabni, pl. takarólemezek, kutyaház, stb.
Nem értem ezt a van/nincs dugó hozzá dolgot. Ez az A, meg B dugó effekt? A dugó mérete a kiállását befolyásolja? Hajtókar-hosszal nem lehet rajta variálni? Vagy teljesen rossz úton jár az agyam?
A szélesség sok dologban számít, szinte az össszes lemezt cseszheted, de lagalábbis nem lesz pontos.
A B dugót nem gyártják, vagy legalábbis nagyon ritka 78-ashoz. Persze, hogy befolyásolja a kiállást. Lehetne variálni hajtó
RÚD
hosszal is, de abból is csak 2, esetleg 3 féle van és az nem ehhez van illesztve, nem ezért variálnak a hosszával.
Callook majd megmondja mit kell csinálni, neki van fura lökethossza...
Stuntmanus
VW 1302 S
http://oettingertsv.blogspot.com/
"Már nem vagyok annyira fiatal, hogy mindenre azonnal tudjam a választ."
Maresz
Hozzászólások: 19642
WWW.BUGGARAGE.HU
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #12218 Dátum:
2010 December 12, 23:02:10 »
Idézetet írta: Süni - 2010 December 12, 22:58:36
a video lényege gondolom nem az h vr6 al fagyot havon pörög mert azt 30lovals i tud,, hanem mikor hátra menetek bevan kendácsolva a vr6
WEBshop
http://retrocarclub.superwebaruhaz.hu/
Ha müszakivizsga vagy zöldkari kell és problémás az élet:06706223882;06706313882
Kedvezméynes kötelező bizti kötése!
Gyári vw audi seat skoda Alkatrészek beszerzése gyors határidővel,postázva
www.retroautoklub.hu
Süni
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #12217 Dátum:
2010 December 12, 22:58:36 »
Idézetet írta: Maresz - 2010 December 12, 22:12:23
vr6 typ 3
http://www.youtube.com/watch?v=z2Ga1dMp6dA&feature=player_embedded
somci
Hozzászólások: 402
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #12216 Dátum:
2010 December 12, 22:54:33 »
Idézetet írta: Stuntmanus - 2010 December 12, 22:45:12
Egyébként nem a henger a gáz, mert azt tudod alakítani, de dugó nem nagyon van 78-ashoz, így nem lesz a motor gyári szélességű.
Gyári szélesség a kipufogónál, és az esetleges karbirudazatnál számít csak? Vagy sok minden mást is át kell szabni, pl. takarólemezek, kutyaház, stb.
Nem értem ezt a van/nincs dugó hozzá dolgot. Ez az A, meg B dugó effekt? A dugó mérete a kiállását befolyásolja? Hajtókar-hosszal nem lehet rajta variálni? Vagy teljesen rossz úton jár az agyam?
«
Utoljára szerkesztve: 2010 December 12, 23:00:29 írta somci
»
Varázsló
Hozzászólások: 13081
Low Fast -többet forog, jobban pörög
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #12215 Dátum:
2010 December 12, 22:45:12 »
Idézetet írta: Stuntmanus - 2010 December 12, 22:41:29
Hosszabb a löketed, messzebbre megy ki a dugó, ezért a hengert a talp alá tett távtartóval kiemeled. a dugattyúkiállás annyi lesz, amennyit akarsz.
Egyébként nem a henger a gáz, mert azt tudod alakítani, de dugó nem nagyon van 78-ashoz, így nem lesz a motor gyári szélességű.
Stuntmanus
VW 1302 S
http://oettingertsv.blogspot.com/
"Már nem vagyok annyira fiatal, hogy mindenre azonnal tudjam a választ."
Varázsló
Hozzászólások: 13081
Low Fast -többet forog, jobban pörög
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #12214 Dátum:
2010 December 12, 22:41:29 »
Idézetet írta: somci - 2010 December 12, 21:55:58
Remélem nem sok mára a kérdés, de ez a távtartózás hogy megy? A hengerek talpát távolítom a háztól valamilyen alátéttel? Ezzel csökken a dugattyúkiállás a hengerből, és csökken a kompresszióviszony, ha már bent van a dugó a hengerben, ugye? Gondolom nem lehet a végtelenségig távtartózni, ezért tán egészségesebb a faragás?
Valamint: néztem már ezt a Chevy-Vw journal dolgot, de nem értettem. Hogy is van ez? És mit keres egy Chevy cucc egy Vw-ben?
Hosszabb a löketed, messzebbre megy ki a dugó, ezért a hengert a talp alá tett távtartóval kiemeled. a dugattyúkiállás annyi lesz, amennyit akarsz.
A Chevy hajtókar csapok átmérőben kisebbek, így a nagyobb löketű főtengely esetében jobban elférnek, nem kell annyit faragni, ezért alkalmazzék már vagy 40 éve.
Stuntmanus
VW 1302 S
http://oettingertsv.blogspot.com/
"Már nem vagyok annyira fiatal, hogy mindenre azonnal tudjam a választ."
Maresz
Hozzászólások: 19642
WWW.BUGGARAGE.HU
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #12213 Dátum:
2010 December 12, 22:12:23 »
vr6 typ 3
http://www.youtube.com/watch?v=z2Ga1dMp6dA&feature=player_embedded
WEBshop
http://retrocarclub.superwebaruhaz.hu/
Ha müszakivizsga vagy zöldkari kell és problémás az élet:06706223882;06706313882
Kedvezméynes kötelező bizti kötése!
Gyári vw audi seat skoda Alkatrészek beszerzése gyors határidővel,postázva
www.retroautoklub.hu
somci
Hozzászólások: 402
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #12212 Dátum:
2010 December 12, 21:55:58 »
Idézetet írta: Stuntmanus - 2010 December 12, 21:36:06
Vagy nagyobból farag le, vagy kisebbet távtartóz, de akárhogy is van, nem lesz a motor gyári szélességű.
A 86-ost már csak a kisebb Chevy csapágyakkal lehet befaragni, úgy is kemény.
Remélem nem sok mára a kérdés, de ez a távtartózás hogy megy? A hengerek talpát távolítom a háztól valamilyen alátéttel? Ezzel csökken a dugattyúkiállás a hengerből, és csökken a kompresszióviszony, ha már bent van a dugó a hengerben, ugye? Gondolom nem lehet a végtelenségig távtartózni, ezért tán egészségesebb a faragás?
Valamint: néztem már ezt a Chevy-Vw journal dolgot, de nem értettem. Hogy is van ez? És mit keres egy Chevy cucc egy Vw-ben?
tati
Hozzászólások: 10785
Ízirájder 0630 9850919 ÖRÖM AZ ERŐ ÁLTAL
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #12211 Dátum:
2010 December 12, 21:46:29 »
Idézetet írta: sparkafer - 2010 December 12, 21:41:27
kevlárszalag nem érdekel?
nem telik epoxi gyantára
www.tatinson.hu
www.kck.hu
sparkafer
Hozzászólások: 13994
30-347-1939
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #12210 Dátum:
2010 December 12, 21:41:27 »
Idézetet írta: tati - 2010 December 12, 21:39:47
megműanyagozom
kevlárszalag nem érdekel?
http://sparkafer.blogspot.hu/
tati
Hozzászólások: 10785
Ízirájder 0630 9850919 ÖRÖM AZ ERŐ ÁLTAL
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #12209 Dátum:
2010 December 12, 21:39:47 »
Idézetet írta: Stuntmanus - 2010 December 12, 21:36:34
Megjavítja.
megműanyagozom
www.tatinson.hu
www.kck.hu
tati
Hozzászólások: 10785
Ízirájder 0630 9850919 ÖRÖM AZ ERŐ ÁLTAL
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #12208 Dátum:
2010 December 12, 21:39:09 »
Idézetet írta: somci - 2010 December 12, 21:35:07
Ha nem javítható mihez kezdesz vele?
a mintájára felhegesztem a043fej csatornáit (kívülről) aztán visszarakom az ebajra
www.tatinson.hu
www.kck.hu
Varázsló
Hozzászólások: 13081
Low Fast -többet forog, jobban pörög
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #12207 Dátum:
2010 December 12, 21:36:34 »
Idézetet írta: somci - 2010 December 12, 21:35:07
Ha nem javítható mihez kezdesz vele?
Megjavítja.
Stuntmanus
VW 1302 S
http://oettingertsv.blogspot.com/
"Már nem vagyok annyira fiatal, hogy mindenre azonnal tudjam a választ."
tati
Hozzászólások: 10785
Ízirájder 0630 9850919 ÖRÖM AZ ERŐ ÁLTAL
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #12206 Dátum:
2010 December 12, 21:36:24 »
Idézetet írta: somci - 2010 December 12, 21:33:43
Ha már itt tartunk, tök egyforma áron adják a 69,74,76,78,82,84,86mm-es tengelyeket Gondolom ha már az ember fia nagyobb tengelyt vesz, nem érdemes 74-re váltani, mert nem hoz akkor lökettérfogat-növekedést. Mik az érvek a 78 és a 82mm-es tengelyek mellett/ellen? 78-nál kevésbé kell kifaragni a tengely helyét a házban, igaz? Ugyanakkor ha jól veszem ki az írásokból, a 82-höz van gyári h/d szett. 78-hoz ilyenkor mit választ az ember?
szerintem jól látod 78-82 ::)vagy vagy
www.tatinson.hu
www.kck.hu
Varázsló
Hozzászólások: 13081
Low Fast -többet forog, jobban pörög
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #12205 Dátum:
2010 December 12, 21:36:06 »
Idézetet írta: somci - 2010 December 12, 21:33:43
Ha már itt tartunk, tök egyforma áron adják a 69,74,76,78,82,84,86mm-es tengelyeket Gondolom ha már az ember fia nagyobb tengelyt vesz, nem érdemes 74-re váltani, mert nem hoz akkor lökettérfogat-növekedést. Mik az érvek a 78 és a 82mm-es tengelyek mellett/ellen? 78-nál kevésbé kell kifaragni a tengely helyét a házban, igaz? Ugyanakkor ha jól veszem ki az írásokból, a 82-höz van gyári h/d szett. 78-hoz ilyenkor mit választ az ember?
Vagy nagyobból farag le, vagy kisebbet távtartóz, de akárhogy is van, nem lesz a motor gyári szélességű.
A 86-ost már csak a kisebb Chevy csapágyakkal lehet befaragni, úgy is kemény.
Stuntmanus
VW 1302 S
http://oettingertsv.blogspot.com/
"Már nem vagyok annyira fiatal, hogy mindenre azonnal tudjam a választ."
Oldalak:
1
...
247
248
249
250
251
[
252
]
253
254
255
256
257
...
558
www.bogarhatu.hu - ahol a Bogarazás kezdődik
>
Hová tartozol?
>
Bogaras fórumok
> Téma:
Tuning, teljesítmény, futómű
Ugrás:
Kérlek válassz egy célt:
-----------------------------
Hová tartozol?
-----------------------------
=> Bogaras fórumok
=> Népautós fórumok
=> Adok-veszek
===> Lomtár
-----------------------------
Web szerviz
-----------------------------
=> A szervizes mondta
=> Itt lehet anyázni a szervizt
Töltés...