www.bogarhatu.hu - ahol a Bogarazás kezdődik
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.
Nem érkezett meg az aktiváló e-mail?
2025 Július 27, 03:34:23

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Keresés:     Részletes kereső
Népautós Szilveszter
Pólus Center
2024. december 31.
921222 Hozzaszólás 218 Témában írta 1614 Felhasználó
Legújabb tag: mickilangelo
* Főoldal Bejelentkezés Regisztráció
Oldalak: 1 ... 249 250 251 252 253 [254] 255 256 257 258 259 ... 558
Nyomtatás
Szerző Téma: Tuning, teljesítmény, futómű  (Megtekintve 3399444 alkalommal)
Nem elérhető somci
Hozzászólások: 402

« Hozzászólás #12164 Dátum: 2010 December 12, 14:35:06 »


Gondolom nem. Lehet, hogy ez nem bír annyit, mint a gyári ;-)
furcsállnám Grin
Nem elérhető Varázsló
Hozzászólások: 13081


Low Fast -többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #12163 Dátum: 2010 December 12, 14:31:22 »



Gondolom nem. Lehet, hogy ez nem bír annyit, mint a gyári ;-)

Stuntmanus

VW 1302 S
  


 
 

http://oettingertsv.blogspot.com/
 
"Már nem vagyok annyira fiatal, hogy mindenre azonnal tudjam a választ."
Nem elérhető somci
Hozzászólások: 402

« Hozzászólás #12162 Dátum: 2010 December 12, 14:26:41 »


5500-at gyári tengellyel is megforogják, ahogy a 130 lovat is.
Akkor az ebben írt becslés fosch?
http://www.thesamba.com/vw/classifieds/detail.php?id=769066

Most látom, szerkesztettél. Akkor ez már más kategória...
« Utoljára szerkesztve: 2010 December 12, 14:34:16 írta somci »
Nem elérhető Varázsló
Hozzászólások: 13081


Low Fast -többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #12161 Dátum: 2010 December 12, 14:21:20 »

subaru motor kell, az van....  Cool


Subaruba igen.

Stuntmanus

VW 1302 S
  


 
 

http://oettingertsv.blogspot.com/
 
"Már nem vagyok annyira fiatal, hogy mindenre azonnal tudjam a választ."
Nem elérhető Varázsló
Hozzászólások: 13081


Low Fast -többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #12160 Dátum: 2010 December 12, 14:20:36 »

Stunt!
A te Scat Volkstrokered nem csak 5500-as fordulatig és 130Le-ig van ajánlva? Hogyan tervezed akkor a nagyobb fordulatot? Vagy a tied másik fajta? Nem vágom a különbségeket az I, II, III között...


5500-at gyári tengellyel is megforogják, ahogy a 130 lovat is.


nekem ez van: 82-2111D, ez Pro Comp Lightweight, nem Volkstroker. Rosszul tudtam, de Volkstroker nincs is 82-esben, sem az I sem a II és más a színe (fekete nem ezüstszürke).
« Utoljára szerkesztve: 2010 December 12, 14:28:19 írta Stuntmanus »

Stuntmanus

VW 1302 S
  


 
 

http://oettingertsv.blogspot.com/
 
"Már nem vagyok annyira fiatal, hogy mindenre azonnal tudjam a választ."
Nem elérhető Pityubacsi
Hozzászólások: 36020


« Hozzászólás #12159 Dátum: 2010 December 12, 14:01:20 »

" futni szarni egyhelyre potyogtatni" 
subaru motor kell, az van....  Cool



flex 'em all!
Dízelt vezetni olyan, mint melegnek lenni. Ma már sokkal elfogadottabb, de még mindig szar dolog.
Nem elérhető somci
Hozzászólások: 402

« Hozzászólás #12158 Dátum: 2010 December 12, 11:53:02 »

Stunt!
A te Scat Volkstrokered nem csak 5500-as fordulatig és 130Le-ig van ajánlva? Hogyan tervezed akkor a nagyobb fordulatot? Vagy a tied másik fajta? Nem vágom a különbségeket az I, II, III között...
Nem elérhető tati
Hozzászólások: 10785


Ízirájder 0630 9850919 ÖRÖM AZ ERŐ ÁLTAL

« Hozzászólás #12157 Dátum: 2010 December 12, 09:48:58 »


Az egyik motor alul erős, a másik felül. Sajnos az miatt, ami miatt a forgós motor felül erős, attól alul kicsit gyengébb lesz, mert fordulatra van optimalizálva, nem pedig alacsony fordulati nyomatékra...


" futni szarni egyhelyre potyogtatni" 

Nem elérhető Varázsló
Hozzászólások: 13081


Low Fast -többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #12156 Dátum: 2010 December 12, 06:52:46 »

Nagyobb teljesítményt két fő módszerrel lehet elérni: egyik a jobb töltöttségi fok elérésével, ezt elsősörban turbóval szokás elérni, másodsorban pedig nagyobb szívócsövekkel, polírozott szívócsatornával, jobb karbival, más levegőszűrővel és nagyobb emelésű tengellyel, stb. Ekkor azonos, alacsony fordulaton is erősebb lehet a motor, nyomatékosabb is lesz.
A másik módszer pedig a nagyobb fordulat elérése, hiszen a teljesítmény a fordulattal is arányos, nem csak a nyomatékkal. Itt kell másik vezérműtengely, nagyobb összenyitású és persze azok is, amiket előbb említettem, hogy a veszteségek csökkenjenek.
Az egyik motor alul erős, a másik felül. Sajnos az miatt, ami miatt a forgós motor felül erős, attól alul kicsit gyengébb lesz, mert fordulatra van optimalizálva, nem pedig alacsony fordulati nyomatékra...

Maxi motorjánál a koncepció az volt, hogy egy másik tengely és áttételes himbasor berakásával a fordulatot tornásszuk kicsit feljebb, alul töltöttségi fokot nem növeltünk, mert a himba nem igazán alkalmas erre, a tengely meg pont ellene játszik. Az a motor akkor tudna 34 lóerőnél többet, ha másik karbik lennének rajta és akkor forogna 5000-et és fékpadon talán tényleg több lenne, mint 40 lóerő.

4000-es fordulat alatt valószínűleg nem erősebb, mint egy sima 1200-es, a nagyobb összenyitású tengely nem arra van kiélezve, ahogy az 1.25-ös himbasor sem azért van.

Stuntmanus

VW 1302 S
  


 
 

http://oettingertsv.blogspot.com/
 
"Már nem vagyok annyira fiatal, hogy mindenre azonnal tudjam a választ."
Nem elérhető Maresz
Hozzászólások: 19642


WWW.BUGGARAGE.HU

« Hozzászólás #12155 Dátum: 2010 December 12, 00:14:05 »

4000-es fordulatig is érezhetően erősebb mint egy sima 1,2.!

kis 1200 nem érdemes játszani

WEBshop
http://retrocarclub.superwebaruhaz.hu/
Ha müszakivizsga vagy zöldkari kell és problémás az élet:06706223882;06706313882
Kedvezméynes kötelező bizti kötése!
Gyári vw audi seat skoda Alkatrészek beszerzése gyors határidővel,postázva
www.retroautoklub.hu
Nem elérhető maxi
Hozzászólások: 9435


« Hozzászólás #12154 Dátum: 2010 December 11, 22:35:02 »

OK, csak így a koncepciót nem értem?!  Huh
Ha alacsony fordulaton akarom használni a motort, akkor olyat építek, ami ott izmos... Mit ér a 38LE mondjuk 5200-nál, ha 4000 alatt használjuk a motort ami mondjuk ott 23LE?!
(Természetsen amit itt írtam értékeket azok csak légből kapott számok)

4000-es fordulatig is érezhetően erősebb mint egy sima 1,2.!

"A vadászat többek szemében a férfiasság, az erő, a hatalom szimbóluma is. A vadászok azt tartják, hogy a vadászaton ismerszik meg, ki milyen ember valójában."
Nem elérhető BigBug
Hozzászólások: 28919

« Hozzászólás #12153 Dátum: 2010 December 11, 22:32:34 »

bammeg olvasom ezt a topicot istentuggya mióta ,de egy hangot ne írtam még ide
egyre nagyobb a zűrzavar  Grin Grin

sokkal rosszabb, ha volt de már nincs, annál ha soha nem volt, mert vágyakozni nem fáj annyira, mint emlékezni.....

ui: ha nagy leszek, transportert veszek...........
Nem elérhető callook
Hozzászólások: 3234


Low Fast - többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #12152 Dátum: 2010 December 11, 22:29:41 »

OK, csak így a koncepciót nem értem?!  Huh
Ha alacsony fordulaton akarom használni a motort, akkor olyat építek, ami ott izmos... Mit ér a 38LE mondjuk 5200-nál, ha 4000 alatt használjuk a motort ami mondjuk ott 23LE?!
(Természetsen amit itt írtam értékeket azok csak légből kapott számok)


egyszer kibír nagyobb fordulatot még megmérik. Evil
Ha lehetne jobban forgatni sem pörgetem. kár.



Nem elérhető maxi
Hozzászólások: 9435


« Hozzászólás #12151 Dátum: 2010 December 11, 22:22:27 »

De, hogy kijöjjön az 1,2-ből a teljesítmény, ahhoz illik forgatni... 4000-ig használt, de erős mocikat nem a kis hengerűrtartalom jellemzi...


egyszer kibír nagyobb fordulatot még megmérik. Evil
Ha lehetne jobban forgatni sem pörgetem. kár.


"A vadászat többek szemében a férfiasság, az erő, a hatalom szimbóluma is. A vadászok azt tartják, hogy a vadászaton ismerszik meg, ki milyen ember valójában."
Nem elérhető callook
Hozzászólások: 3234


Low Fast - többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #12150 Dátum: 2010 December 11, 22:17:21 »

De, hogy kijöjjön az 1,2-ből a teljesítmény, ahhoz illik forgatni... 4000-ig használt, de erős mocikat nem a kis hengerűrtartalom jellemzi...

tavasszal debrecenbe megy padra.
Lehet majd lesni.
Szerintem egy min 40le

Nem elérhető maxi
Hozzászólások: 9435


« Hozzászólás #12149 Dátum: 2010 December 11, 22:14:15 »

kicsit tul spilázod ahhoz  30lóhoz Grin
tavasszal debrecenbe megy padra.
Lehet majd lesni.
Szerintem egy min 40le

"A vadászat többek szemében a férfiasság, az erő, a hatalom szimbóluma is. A vadászok azt tartják, hogy a vadászaton ismerszik meg, ki milyen ember valójában."
Nem elérhető Varázsló
Hozzászólások: 13081


Low Fast -többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #12148 Dátum: 2010 December 11, 17:55:12 »

kagylosra koptak


Akkor itt jön a kérdés, hogy mi volt előbb, a tyúk vagy a tojás. A szar tőke is elkoptathatja a tengelyt, én nem gondolnám, hogy egy 313-as tengelyt, amit szinte MINDENKI dupla rugóval használ elkopik úgy, hogy a tőke (gyári tőke volt?) hibátlan marad.

Kurvára kíváncsi vagyok az én tengelyemre....

Stuntmanus

VW 1302 S
  


 
 

http://oettingertsv.blogspot.com/
 
"Már nem vagyok annyira fiatal, hogy mindenre azonnal tudjam a választ."
Nem elérhető Maresz
Hozzászólások: 19642


WWW.BUGGARAGE.HU

« Hozzászólás #12147 Dátum: 2010 December 11, 17:49:45 »


Tőkéket akartam kérdezni, nem a himbát. Azokkal mi volt?
kagylosra koptak

WEBshop
http://retrocarclub.superwebaruhaz.hu/
Ha müszakivizsga vagy zöldkari kell és problémás az élet:06706223882;06706313882
Kedvezméynes kötelező bizti kötése!
Gyári vw audi seat skoda Alkatrészek beszerzése gyors határidővel,postázva
www.retroautoklub.hu
Nem elérhető Varázsló
Hozzászólások: 13081


Low Fast -többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #12146 Dátum: 2010 December 11, 17:48:46 »

10 40 valvoline   himbán semmi nem volt........csak gyengült....meg szar hangja lett


Tőkéket akartam kérdezni, nem a himbát. Azokkal mi volt?

Stuntmanus

VW 1302 S
  


 
 

http://oettingertsv.blogspot.com/
 
"Már nem vagyok annyira fiatal, hogy mindenre azonnal tudjam a választ."
Nem elérhető Maresz
Hozzászólások: 19642


WWW.BUGGARAGE.HU

« Hozzászólás #12145 Dátum: 2010 December 11, 17:48:06 »

Milyen olajjal? És akkor a himbák hogy néztek ki?

Lehet, hogy az én tengelyemnek is annyi....
10 40 valvoline   himbán semmi nem volt........csak gyengült....meg szar hangja lett

WEBshop
http://retrocarclub.superwebaruhaz.hu/
Ha müszakivizsga vagy zöldkari kell és problémás az élet:06706223882;06706313882
Kedvezméynes kötelező bizti kötése!
Gyári vw audi seat skoda Alkatrészek beszerzése gyors határidővel,postázva
www.retroautoklub.hu
Nem elérhető Varázsló
Hozzászólások: 13081


Low Fast -többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #12144 Dátum: 2010 December 11, 17:45:44 »

a feketében szimpla de rősiett  himbával

elözö verzioban 3000km alatt duplával megevett 313as tengelyt

Milyen olajjal? És akkor a himbák hogy néztek ki?

Lehet, hogy az én tengelyemnek is annyi....

Stuntmanus

VW 1302 S
  


 
 

http://oettingertsv.blogspot.com/
 
"Már nem vagyok annyira fiatal, hogy mindenre azonnal tudjam a választ."
Nem elérhető Varázsló
Hozzászólások: 13081


Low Fast -többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #12143 Dátum: 2010 December 11, 17:43:17 »

Igen, sajnos mindketten ismerünk ilyen "gurut" Undecided viszont ha a tőkék már mentek 7e km-t, akkor mi a manó készíti ki őket, ha nem a rugó?

Zoli, tudod, hogy én is "véd(t)em" a dupla rugós kérdést, mert valóban tengernyi autó van, ami azzal járkál..sőt direkt olyantól vettem a komplett vezérlést, aki már vagy 1000 motort épített, mégis benyaltam.. mivel nem célom 6000 fölött forgatni a kocsit, ezért lehet, hogy maradok egy szimplánál, ami nem gyárit jelent természetesen.. Roll Eyes
amúgy mareszé is bírja, meg a maresz-féle feketében is szimpla van, az pedig kap az élettől rendesen..azt hittem csak a typ4 van elátkozva, sajnálom, hogy ti is szívósoron vagytok (Te csak leszel  Tongue Grin)

Én most először használtam az Auchan 10W40-es részszintetikus olajat első olajnak, az sincs kizárva, hogy ez tényleg ennyire szar, ha párosítjuk egy erős rugóval. Valami hasonló olajjal indítottam először is, de ott nem volt dupla rugó és ekkora emelésű tengely. Ezzel a hengerfejjel azért mennek sokan az USA-ban, és van akinek gyári Febi tőke van benne, sőt, a gyártó is azt mondta, hogy neki is sok motorja ment gyári tőkével és engle W120-as tengellyel. Úgyhogy nem a rugó lesz a ludas, ez esetben lehet, hogy mésis az olaj....bár ezt a tőkét már nem kellett bejáratni, itt már ez megtörtént korábban. gyenge rugóval, legalábbis gyengébbel.

Stuntmanus

VW 1302 S
  


 
 

http://oettingertsv.blogspot.com/
 
"Már nem vagyok annyira fiatal, hogy mindenre azonnal tudjam a választ."
Nem elérhető Varázsló
Hozzászólások: 13081


Low Fast -többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #12142 Dátum: 2010 December 11, 17:37:29 »

Ez szerintem nem igaz!! Ha a szelep belebeg, akkor a kocsi elgyengül, krahácsol, kormol, akár le is állhat..ebben több rally rutin róka megerősített, akik már átéltek ilyet - magyarul érezhető! És pont ez nyugtat, hogy itt senkinek nem volt még ilyen tapasztalata, és vélhetően a mi játékmotorjainkkal senki nem fogja azt a tartományt feszegetni, ahol a lebegés valós veszély.
Ez is olyan, mint a hajtókarpolírozás, meg főtengely sonkák polírozása..biztos van egy szint, ahol ez számít, csak nehéz megítélni, hogy mi azon vagyunk-e.


Akárki is mondta, nem így van. Nem egy 4T krosszmotort építettem és szervizeltem, ahol a szeleplebegés nagyon gyakori dolog. A szeleprugókat (a  titánszelepek ellenére) 40 óránként cserélni kell, mert elgyengülnek és szeleplebegése lesz, amit észre sem vesz a pilóta. A lebegés nem alacsony vagy közepes fordulaton következik be, hanem magas fordulaton és már az is lebegének számít, hogy a vezérműbütyök profilját nem követi le a himba vagy tőke, hanem attól eltávolodik és a szelepet nem fokozatosan engedi rá a szelepülékre, hanem a rugó által gyorsítva odabassza. Ekkor szokott a szelepülék kimozdulni. Ez az erőhatás látszik a szelepéken is, tipikusan kiverődnek a hornyok, felfényesednek, az ékek meg úgy deformálódnak, hogy új szelepszárra nem tudod ráilleszteni.

Az pedig, hogy milyen tartományban lebeg, az a mechanika tömegéről és az alkalmazott rugótól függ. Ha könnyű a szeleped és a vezérlés többi része, akkor nem kell nagyon erős rugó, ha nehéz és nagy szelepeid vannak és forgatni akarod, akkor kell.

Stuntmanus

VW 1302 S
  


 
 

http://oettingertsv.blogspot.com/
 
"Már nem vagyok annyira fiatal, hogy mindenre azonnal tudjam a választ."
Nem elérhető callook
Hozzászólások: 3234


Low Fast - többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #12141 Dátum: 2010 December 11, 17:21:18 »

Akkor lehet felköltöznék egy-két hétre hozzátok. Wink

ilyenkor milyen jó lenne egy pad itthonra Grin

Nem elérhető callook
Hozzászólások: 3234


Low Fast - többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #12140 Dátum: 2010 December 11, 17:20:29 »

Jaa, ezt nem szemrehányásként mondtam  Wink
Csak érdekes, hogy pl. Udo Becker épít és elad pár mocit dupla rugóval és ott nincsenek ilyen problémák...
Mi meg adott esetben megállapítjuk, hogy nem jó.

ez kb 6-7éve volt akkor még nem volt ekkore internet világ stb kissebb lehetöségek voltak

Nem elérhető Maresz
Hozzászólások: 19642


WWW.BUGGARAGE.HU

« Hozzászólás #12139 Dátum: 2010 December 11, 17:20:01 »

Van olyan eset, hogy 50ezer km után mozdul meg a szelepülék, ha nem jó a rugó... Addig minden OK... Esetleg még nyoma sincsen semmi rendellenesnek...

Mondjuk az is érdekes lenne, hogy egy mérés mit mutatna a te motorodnál dupla rugóval 5000 felett... Lehet menne feljebb is a görbe...

ilyenkor milyen jó lenne egy pad itthonra Grin

WEBshop
http://retrocarclub.superwebaruhaz.hu/
Ha müszakivizsga vagy zöldkari kell és problémás az élet:06706223882;06706313882
Kedvezméynes kötelező bizti kötése!
Gyári vw audi seat skoda Alkatrészek beszerzése gyors határidővel,postázva
www.retroautoklub.hu
Nem elérhető callook
Hozzászólások: 3234


Low Fast - többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #12138 Dátum: 2010 December 11, 17:17:09 »

Van olyan eset, hogy 50ezer km után mozdul meg a szelepülék, ha nem jó a rugó... Addig minden OK... Esetleg még nyoma sincsen semmi rendellenesnek...

Mondjuk az is érdekes lenne, hogy egy mérés mit mutatna a te motorodnál dupla rugóval 5000 felett... Lehet menne feljebb is a görbe...

Még annyi szerintem is van dupla rugonak érteleme..


Én saját tapasztalatom:
elözö ugyan ilyen motorom  is forgot szerintem egész jol ,azzal is megfogtam peti Orange bogarát,meg csillag gabit is és minden hétvégén a váci uton rugtam már már annyira h megforrt a motorolaj
ez igy ment kb 5000km et aztán elovadt.... Grin


Szét szedtük fejet átnéztük semmi de semmi rendelenes nem volt a hfejben.....tökéröl nemtok nyilatkozni mert az nem maradt meg:)

sima rugó gyári.......


<beszúrt kép törölve>

Nem elérhető Maresz
Hozzászólások: 19642


WWW.BUGGARAGE.HU

« Hozzászólás #12137 Dátum: 2010 December 11, 17:15:10 »

Igen, de ne hibáztassuk a dupla rugót! Dupla rugónál a vezérlés minden elemét változtatni kell, ha valami nem jó, akkor tényleg elfogyhat a tengely, vagy a tőke... Csak akinek itthon negatív tapasztalata volt vele, az nem járt utána, hanem egyszerűen kiszerelte a dupla rugót és elkönyvelte, hogy a rugó az oka...

ez kb 6-7éve volt akkor még nem volt ekkore internet világ stb kissebb lehetöségek voltak

WEBshop
http://retrocarclub.superwebaruhaz.hu/
Ha müszakivizsga vagy zöldkari kell és problémás az élet:06706223882;06706313882
Kedvezméynes kötelező bizti kötése!
Gyári vw audi seat skoda Alkatrészek beszerzése gyors határidővel,postázva
www.retroautoklub.hu
Nem elérhető callook
Hozzászólások: 3234


Low Fast - többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #12136 Dátum: 2010 December 11, 17:12:25 »

Igen, de ne hibáztassuk a dupla rugót! Dupla rugónál a vezérlés minden elemét változtatni kell, ha valami nem jó, akkor tényleg elfogyhat a tengely, vagy a tőke... Csak akinek itthon negatív tapasztalata volt vele, az nem járt utána, hanem egyszerűen kiszerelte a dupla rugót és elkönyvelte, hogy a rugó az oka...

a feketében szimpla de rősiett  himbával

elözö verzioban 3000km alatt duplával megevett 313as tengelyt

Nem elérhető Maresz
Hozzászólások: 19642


WWW.BUGGARAGE.HU

« Hozzászólás #12135 Dátum: 2010 December 11, 15:34:38 »

Még annyi szerintem is van dupla rugonak érteleme..


Én saját tapasztalatom:
elözö ugyan ilyen motorom  is forgot szerintem egész jol ,azzal is megfogtam peti Orange bogarát,meg csillag gabit is és minden hétvégén a váci uton rugtam már már annyira h megforrt a motorolaj
ez igy ment kb 5000km et aztán elovadt.... Grin


Szét szedtük fejet átnéztük semmi de semmi rendelenes nem volt a hfejben.....tökéröl nemtok nyilatkozni mert az nem maradt meg:)

sima rugó gyári.......



WEBshop
http://retrocarclub.superwebaruhaz.hu/
Ha müszakivizsga vagy zöldkari kell és problémás az élet:06706223882;06706313882
Kedvezméynes kötelező bizti kötése!
Gyári vw audi seat skoda Alkatrészek beszerzése gyors határidővel,postázva
www.retroautoklub.hu
Nem elérhető Maresz
Hozzászólások: 19642


WWW.BUGGARAGE.HU

« Hozzászólás #12134 Dátum: 2010 December 11, 15:26:02 »

Igen, sajnos mindketten ismerünk ilyen "gurut" Undecided viszont ha a tőkék már mentek 7e km-t, akkor mi a manó készíti ki őket, ha nem a rugó?

Zoli, tudod, hogy én is "véd(t)em" a dupla rugós kérdést, mert valóban tengernyi autó van, ami azzal járkál..sőt direkt olyantól vettem a komplett vezérlést, aki már vagy 1000 motort épített, mégis benyaltam.. mivel nem célom 6000 fölött forgatni a kocsit, ezért lehet, hogy maradok egy szimplánál, ami nem gyárit jelent természetesen.. Roll Eyes
amúgy mareszé is bírja, meg a maresz-féle feketében is szimpla van, az pedig kap az élettől rendesen..azt hittem csak a typ4 van elátkozva, sajnálom, hogy ti is szívósoron vagytok (Te csak leszel  Tongue Grin)
a feketében szimpla de rősiett  himbával

elözö verzioban 3000km alatt duplával megevett 313as tengelyt

WEBshop
http://retrocarclub.superwebaruhaz.hu/
Ha müszakivizsga vagy zöldkari kell és problémás az élet:06706223882;06706313882
Kedvezméynes kötelező bizti kötése!
Gyári vw audi seat skoda Alkatrészek beszerzése gyors határidővel,postázva
www.retroautoklub.hu
Nem elérhető Spike
Hozzászólások: 10471

« Hozzászólás #12133 Dátum: 2010 December 11, 15:23:47 »

http://www.history-of-cars.com/php/vw/1973-typ-1-1303-oettinger-wide-body.php

nagyon beteg volt élőben látni...megérinteni.
számomra ő bogárban egy Pamela Anderson.
ezekkel az óriási csodálatosan felépített szilikonokkal


"Az erő igazság nélkül erőszak, az igazság erő nélkül tehetetlenség." (M.Oyama)
Nem elérhető callook
Hozzászólások: 3234


Low Fast - többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #12132 Dátum: 2010 December 11, 13:18:10 »

Nem mindig érezhető!
Nem olyan mint a hajtókarpolírozás... Ez okozhat valós problémát... Én megcsinálom tisztességesen duplarugóval, mert olyan nincs, hogy csak eddig forgatom, meg óvatosan használom... Azt meg annyira nem szeretném, hogy mondjuk a Francia tengerparton mozduljon ki a szelepülék a hengerfejből...  Wink

Ez szerintem nem igaz!! Ha a szelep belebeg, akkor a kocsi elgyengül, krahácsol, kormol, akár le is állhat..ebben több rally rutin róka megerősített, akik már átéltek ilyet - magyarul érezhető! És pont ez nyugtat, hogy itt senkinek nem volt még ilyen tapasztalata, és vélhetően a mi játékmotorjainkkal senki nem fogja azt a tartományt feszegetni, ahol a lebegés valós veszély.
Ez is olyan, mint a hajtókarpolírozás, meg főtengely sonkák polírozása..biztos van egy szint, ahol ez számít, csak nehéz megítélni, hogy mi azon vagyunk-e.

Nem elérhető sleepAIR
Hozzászólások: 3570


« Hozzászólás #12131 Dátum: 2010 December 11, 12:27:31 »

Persze egyesek mindent az olajra fognak, stb.

Igen, sajnos mindketten ismerünk ilyen "gurut" Undecided viszont ha a tőkék már mentek 7e km-t, akkor mi a manó készíti ki őket, ha nem a rugó?

Zoli, tudod, hogy én is "véd(t)em" a dupla rugós kérdést, mert valóban tengernyi autó van, ami azzal járkál..sőt direkt olyantól vettem a komplett vezérlést, aki már vagy 1000 motort épített, mégis benyaltam.. mivel nem célom 6000 fölött forgatni a kocsit, ezért lehet, hogy maradok egy szimplánál, ami nem gyárit jelent természetesen.. Roll Eyes
amúgy mareszé is bírja, meg a maresz-féle feketében is szimpla van, az pedig kap az élettől rendesen..azt hittem csak a typ4 van elátkozva, sajnálom, hogy ti is szívósoron vagytok (Te csak leszel  Tongue Grin)
« Utoljára szerkesztve: 2010 December 11, 12:35:21 írta bogara_zo »

http://sleepair.blogspot.hu

Typ3 Variant ‘72
Nem elérhető sleepAIR
Hozzászólások: 3570


« Hozzászólás #12130 Dátum: 2010 December 11, 12:24:36 »

Nálam egyértelműen van lebegés. Minél szűkebbre állítom a szelephézagot, annál késöbb kezd el szólni. Látszottak is a szelepék-helyeken. Egyébként több írás is azt mondja, hogy 6000-nél gyári rugóval már lebeg a szelep, csak van aki tud róla, van aki nem  Wink

Ez szerintem nem igaz!! Ha a szelep belebeg, akkor a kocsi elgyengül, krahácsol, kormol, akár le is állhat..ebben több rally rutin róka megerősített, akik már átéltek ilyet - magyarul érezhető! És pont ez nyugtat, hogy itt senkinek nem volt még ilyen tapasztalata, és vélhetően a mi játékmotorjainkkal senki nem fogja azt a tartományt feszegetni, ahol a lebegés valós veszély.
Ez is olyan, mint a hajtókarpolírozás, meg főtengely sonkák polírozása..biztos van egy szint, ahol ez számít, csak nehéz megítélni, hogy mi azon vagyunk-e.

http://sleepair.blogspot.hu

Typ3 Variant ‘72
Nem elérhető Mákos
Hozzászólások: 3423


« Hozzászólás #12129 Dátum: 2010 December 11, 05:58:56 »

kicsit tul spilázod ahhoz  30lóhoz Grin


VW 1300
BMW 525i e34 touring

...az egyik általában működik : ))
Nem elérhető Maresz
Hozzászólások: 19642


WWW.BUGGARAGE.HU

« Hozzászólás #12128 Dátum: 2010 December 10, 22:53:13 »

akkor a c25tengely+1,25 himbához is kellene dupla rugó?
meg kicserélni a gyári szelepemelő rudakat?
de 4000 a max fordulat amíg pörgetem!
 Wink
kicsit tul spilázod ahhoz  30lóhoz Grin

WEBshop
http://retrocarclub.superwebaruhaz.hu/
Ha müszakivizsga vagy zöldkari kell és problémás az élet:06706223882;06706313882
Kedvezméynes kötelező bizti kötése!
Gyári vw audi seat skoda Alkatrészek beszerzése gyors határidővel,postázva
www.retroautoklub.hu
Nem elérhető maxi
Hozzászólások: 9435


« Hozzászólás #12127 Dátum: 2010 December 10, 22:37:16 »

akkor a c25tengely+1,25 himbához is kellene dupla rugó?
meg kicserélni a gyári szelepemelő rudakat?
de 4000 a max fordulat amíg pörgetem!
 Wink

"A vadászat többek szemében a férfiasság, az erő, a hatalom szimbóluma is. A vadászok azt tartják, hogy a vadászaton ismerszik meg, ki milyen ember valójában."
Nem elérhető gas
Hozzászólások: 3283


« Hozzászólás #12126 Dátum: 2010 December 10, 22:33:37 »

Sehogy, az egy régi tőke, amire rátettem az olajleeresztő fedélen kiesett részt.
ok!
benéztem a képet Cheesy

VW Bogár 1300 '71,Transporter1.6D '83
https://photos.app.goo.gl/WsANqntrkSdn7c6f6
Nem elérhető Varázsló
Hozzászólások: 13081


Low Fast -többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #12125 Dátum: 2010 December 10, 18:51:25 »

Akkor hogy vetted ki a hibás tőkét Huh Roll Eyes

Sehogy, az egy régi tőke, amire rátettem az olajleeresztő fedélen kiesett részt.

Stuntmanus

VW 1302 S
  


 
 

http://oettingertsv.blogspot.com/
 
"Már nem vagyok annyira fiatal, hogy mindenre azonnal tudjam a választ."
Oldalak: 1 ... 249 250 251 252 253 [254] 255 256 257 258 259 ... 558
Nyomtatás
 
Ugrás:  

Powered by MySQL Powered by PHP www.bogarhatu.hu - ahol a Bogarazás kezdődik Powered by SMF 1.1.4 | SMF © 2006, Simple Machines LLC
Magyar fordítás: SMF Magyarország
Szabványos XHTML 1.0! Szabványos CSS!
Az oldal 0.162 másodperc alatt készült el 15 lekéréssel.