www.bogarhatu.hu
- ahol a Bogarazás kezdődik
Üdvözlünk,
Vendég
. Kérlek
jelentkezz be
vagy
regisztrálj
.
Nem érkezett meg az
aktiváló e-mail?
2025 Július 01, 10:51:12
1 óra
1 nap
1 hét
1 hónap
Mindig
Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Keresés:
Részletes kereső
Népautós Szilveszter
Pólus Center
2024. december 31.
921183
Hozzaszólás
218
Témában írta
1614
Felhasználó
Legújabb tag:
mickilangelo
www.bogarhatu.hu - ahol a Bogarazás kezdődik
>
Hová tartozol?
>
Bogaras fórumok
> Téma:
Tuning, teljesítmény, futómű
Oldalak:
1
...
28
29
30
31
32
[
33
]
34
35
36
37
38
...
558
Szerző
Téma: Tuning, teljesítmény, futómű (Megtekintve 3320686 alkalommal)
Narancs
Hozzászólások: 8923
Re: Tuning, teljesítmény, futómű
«
Hozzászólás #21004 Dátum:
2014 Október 26, 15:15:55 »
Idézetet írta: BlueBear - 2014 Október 26, 11:10:29
Bizony.
Ámerikában a régi szakik még így javítják/építik a Hot Rod-okat.
Bár ott (tudtommal) ólmozásnak hívják.
Olyat hallottam, hogy Bogarat nem érdemes gyönyörűen lefényezni mert, a felépítéséből adódóan menet közben nyeklik-nayklik az egész kaszni és pár év és mindenhol visszarohad és püff a mondjuk 600e Ft-os fényezésnek. Ezt csak ólmozással/cinezéssel lehet elérni, hogy minden kényes helyet, varratot megcinezni és utána lehet lefesteni gyönyörű szépre és akkor ez tartani fog. Csak itthon ilyen szaki nem nagyon van, aki meg elvállalja az vagyonokért.
Ezt a véleményt nem tudom hova tenni. Szakiknak mi erről a véleményük?
Pl. a régi Fordok sem önhordósak, hanem olyan "csavarozósak" mint a Bogár...még is tükörre polírozzák őket és nem hiszem, hogy 2 éven belül visszarohadnának mert 100.000 dolcsis autókról van szó..
Arról meg ne is beszéljünk amikor egy majd' 100 éves autót restaurálnak millió dollárokért olyan fényezéssel, hogy a szúnyog seggre esik ha rászáll...mégsem rohadnak vissza...
Nekem eljöhetsz megnézni az autóimat,az egyiket 2006.júniusában fényezték,a másikat pedig 2009.szeptemberében,egyiken sincsen cin,és sehol sincsen a gittelés berepedve,de egyéb más fényezési hiba sincsen.És azt mondom,hogy a Narancson másfél év múlva sem lesz semmi sem,pedig akkor azon már tíz éves fényezés lesz.
Ilyenkor szokták egyes fórumozók megjegyezni,hogy persze hogy hibátlanok,hiszen állandóan csak a garázsban állnak,de ha nem jól lettek volna aládolgozva még így használat nélkül is simán fel szoktak hólyagosodni,újra ki szoktak rügyezni,még a száraz,fedett helyen tárolt autók is.Vannak olyan bogarak,amik később készültek mint az egyém,ugyan így vannak tárolva és használva,és mégis előjettek hibák a fényezéseiken.
BlackP
Hozzászólások: 27138
Re: Tuning, teljesítmény, futómű
«
Hozzászólás #21003 Dátum:
2014 Október 26, 11:18:02 »
Nem szeretem a takolast, de valahogy 15k egy jeladoert nekem soknak tunik. Ennek a jeladoja jo lehet mas muszerhez?
auto-motor.vatera.hu/szemelygepkocsi_alkatresz_felszereles/kulso_autofelszereles/optikai_tuning/olajnyomas_mero_muszer_52mm_plasma_kek_1ft_1991094380.html
Ne vitatkozz hülyékkel, mert lehúznak a szintjükre és legyőznek a rutinjukkal...
BlueBear
Re: Tuning, teljesítmény, futómű
«
Hozzászólás #21002 Dátum:
2014 Október 26, 11:10:29 »
Idézetet írta: Varázsló - 2014 Október 26, 10:11:23
Cin rudat használtak kézi gázlámpával a feltöltéshez.
Bizony.
Ámerikában a régi szakik még így javítják/építik a Hot Rod-okat.
Bár ott (tudtommal) ólmozásnak hívják.
Olyat hallottam, hogy Bogarat nem érdemes gyönyörűen lefényezni mert, a felépítéséből adódóan menet közben nyeklik-nayklik az egész kaszni és pár év és mindenhol visszarohad és püff a mondjuk 600e Ft-os fényezésnek. Ezt csak ólmozással/cinezéssel lehet elérni, hogy minden kényes helyet, varratot megcinezni és utána lehet lefesteni gyönyörű szépre és akkor ez tartani fog. Csak itthon ilyen szaki nem nagyon van, aki meg elvállalja az vagyonokért.
Ezt a véleményt nem tudom hova tenni. Szakiknak mi erről a véleményük?
Pl. a régi Fordok sem önhordósak, hanem olyan "csavarozósak" mint a Bogár...még is tükörre polírozzák őket és nem hiszem, hogy 2 éven belül visszarohadnának mert 100.000 dolcsis autókról van szó..
Arról meg ne is beszéljünk amikor egy majd' 100 éves autót restaurálnak millió dollárokért olyan fényezéssel, hogy a szúnyog seggre esik ha rászáll...mégsem rohadnak vissza...
Varázsló
Hozzászólások: 13081
Low Fast -többet forog, jobban pörög
Re: Tuning, teljesítmény, futómű
«
Hozzászólás #21001 Dátum:
2014 Október 26, 10:11:23 »
Idézetet írta: Narancs - 2014 Október 25, 19:42:34
A cinezésnél állítólag savat használnak.Gondolom a felületet kezelik tisztítják vele,hasonlóan mint forrasztásnál.És arra kell figyelni,hogy ezt a savat maradéktalanul eltávolítsa az ember,mert később a fényezést alulról bánthatja.
De az is lehet,hogy butaság amit írtam,én is úgy hallottam.
A savat régen használták, már vannak fényező kompatibilis tisztítószerek.
Én egyszer megnéztem, ahogy egy 1966-os Porschenak javítják a szitává rohadt sárvédőjét. Feltöltötték cinnel, megreszelték, utána megcsiszolták és kész.
Cin rudat használtak kézi gázlámpával a feltöltéshez.
Stuntmanus
VW 1302 S
http://oettingertsv.blogspot.com/
"Már nem vagyok annyira fiatal, hogy mindenre azonnal tudjam a választ."
Varázsló
Hozzászólások: 13081
Low Fast -többet forog, jobban pörög
Re: Tuning, teljesítmény, futómű
«
Hozzászólás #21000 Dátum:
2014 Október 26, 10:05:09 »
Idézetet írta: Dadan - 2014 Október 24, 19:17:44
A Porsche fékjeimet saját magam újítgatom fel.
Le lettek homokolva, aztán én fényezgettem le őket a futómű alkatrészekkel együtt.
És nagyon jó, hogy nem pirosra vagy sárgára.
Stuntmanus
VW 1302 S
http://oettingertsv.blogspot.com/
"Már nem vagyok annyira fiatal, hogy mindenre azonnal tudjam a választ."
Narancs
Hozzászólások: 8923
Re: Tuning, teljesítmény, futómű
«
Hozzászólás #20999 Dátum:
2014 Október 25, 19:42:34 »
A cinezésnél állítólag savat használnak.Gondolom a felületet kezelik tisztítják vele,hasonlóan mint forrasztásnál.És arra kell figyelni,hogy ezt a savat maradéktalanul eltávolítsa az ember,mert később a fényezést alulról bánthatja.
De az is lehet,hogy butaság amit írtam,én is úgy hallottam.
gsattila
Hozzászólások: 11538
Re: Tuning, teljesítmény, futómű
«
Hozzászólás #20998 Dátum:
2014 Október 25, 19:29:19 »
A szinesfémre az alapozásnál oda kell figyelni. De gondolom a fényező tudja, ha ő ajánlotta cinnel való feltöltést. A műanyag kor előtt ez volt gittelés
Idézetet írta: Dadan - 2014 Október 24, 22:55:39
A hétköznapi nyelvben ezt cinezésnek is hívják, de állítólag a hivatalos neve ónozás.
Dadan
Hozzászólások: 1450
Re: Tuning, teljesítmény, futómű
«
Hozzászólás #20997 Dátum:
2014 Október 24, 22:55:39 »
Idézetet írta: abes - 2014 Október 24, 22:37:33
Nem inkább ólom?
A hétköznapi nyelvben ezt cinezésnek is hívják, de állítólag a hivatalos neve ónozás.
abes
Hozzászólások: 14975
Re: Tuning, teljesítmény, futómű
«
Hozzászólás #20996 Dátum:
2014 Október 24, 22:37:33 »
Idézetet írta: Dadan - 2014 Október 24, 19:15:22
fel kellene ónoztatni
Nem inkább ólom?
Narancs
Hozzászólások: 8923
Re: Tuning, teljesítmény, futómű
«
Hozzászólás #20995 Dátum:
2014 Október 24, 19:41:34 »
Idézetet írta: Dadan - 2014 Október 24, 19:17:44
A Porsche fékjeimet saját magam újítgatom fel.
Le lettek homokolva, aztán én fényezgettem le őket a futómű alkatrészekkel együtt.
Szépek,főleg ha azt nézzük,hogy házilagosan festettek.
Dadan
Hozzászólások: 1450
Re: Tuning, teljesítmény, futómű
«
Hozzászólás #20994 Dátum:
2014 Október 24, 19:17:44 »
A Porsche fékjeimet saját magam újítgatom fel.
Le lettek homokolva, aztán én fényezgettem le őket a futómű alkatrészekkel együtt.
[a csatolmányt egy admin törölte]
Dadan
Hozzászólások: 1450
Re: Tuning, teljesítmény, futómű
«
Hozzászólás #20993 Dátum:
2014 Október 24, 19:15:22 »
Kb. 3 hete elkerült a festőműhelybe a bódém, de nem álltak neki.
A fényező azt javasolta, hogy a szélesítést fel kellene ónoztatni, mert bár meg lehet csinálni üvegszálas fémgittből is a kiegyenlítést, de sokkal jobb megoldás az ónozás.
Ma készült el, és elég jól néz ki, nagyon sokat felvett a felület.
[a csatolmányt egy admin törölte]
vetart
Hozzászólások: 5290
1303'74: 297.861 db, Ghia'74 (California) 5608 db
Re: Tuning, teljesítmény, futómű
«
Hozzászólás #20992 Dátum:
2014 Október 21, 21:11:37 »
Narancsnak:
http://www.bugnet.de/markt/marktbild.pl?195088
Skoda Felicia '61, Skoda Octavia '62, VW 1303LS '74, VW Karmann Ghia '74, Fiat 127 L '74, Porsche 911 SC Cabriolet '83, Mercedes SL 500 '90, BMW E30 320i Cabriolet '91, Alfa Spider 2.0 '92, Fiat Panda 1000 i.e. '93, Mercedes G 400 CDI SW 2002, Renault Twingo 1,2 16V Quickshift 2002.
luftsick
Hozzászólások: 1047
Re: Tuning, teljesítmény, futómű
«
Hozzászólás #20991 Dátum:
2014 Október 21, 14:12:30 »
Idézetet írta: sleepAIR - 2014 Október 20, 17:48:05
BlackP
Hozzászólások: 27138
Re: Tuning, teljesítmény, futómű
«
Hozzászólás #20990 Dátum:
2014 Október 20, 19:38:27 »
Idézetet írta: callook - 2014 Október 20, 19:35:10
Szerintem ne gagyizzunk... Az majdnem olyan gáz lenne mint ez:
http://www.ebay.de/itm/Red-3D-Brembo-Look-Brake-Caliper-Cover-Kit-Front-4pcs-Big-and-Small-Rear-car-/201090249935?pt=DE_Autoteile&hash=item2ed1e9b4cf
(kis féknyeregre ragasztható Brembo féknyeregnek tűnő műanyag fedél
)
Ne vitatkozz hülyékkel, mert lehúznak a szintjükre és legyőznek a rutinjukkal...
callook
Hozzászólások: 3234
Low Fast - többet forog, jobban pörög
Re: Tuning, teljesítmény, futómű
«
Hozzászólás #20989 Dátum:
2014 Október 20, 19:35:10 »
Szerintem ne gagyizzunk... Az majdnem olyan gáz lenne mint ez:
http://www.ebay.de/itm/Red-3D-Brembo-Look-Brake-Caliper-Cover-Kit-Front-4pcs-Big-and-Small-Rear-car-/201090249935?pt=DE_Autoteile&hash=item2ed1e9b4cf
(kis féknyeregre ragasztható Brembo féknyeregnek tűnő műanyag fedél
)
Idézetet írta: Narancs - 2014 Október 20, 18:57:37
Most visszatérve az 1302-es,1303-as hátsó Gewindére,azt meg lehet csinálni,hogy meghagyjuk a gyári bogár,vagy a 944-es Porsche torziós rúdakat,gyakorlatilag továbbra is azok látnák el a hátsó rugózást,és csak úgy "parasztvakításnak" vagy inkább úgy mondanám,hogy esztétika,dizájn miatt berakni még egy ilyen hátsó gewindét?Valami puha rugóval,ami gyakorlatilag csak dísz?
Vagy esetleg egy kicsit erősebbel,ami még hozzásegítene,hozzákeményítene a torziós rudakhoz?
Egy szép gewinde jobban mutat ott,mint egy zárt lengéscsillapító.
www.schlosser-boxer.blogspot.hu/
Narancs
Hozzászólások: 8923
Re: Tuning, teljesítmény, futómű
«
Hozzászólás #20988 Dátum:
2014 Október 20, 18:57:37 »
Most visszatérve az 1302-es,1303-as hátsó Gewindére,azt meg lehet csinálni,hogy meghagyjuk a gyári bogár,vagy a 944-es Porsche torziós rúdakat,gyakorlatilag továbbra is azok látnák el a hátsó rugózást,és csak úgy "parasztvakításnak" vagy inkább úgy mondanám,hogy esztétika,dizájn miatt berakni még egy ilyen hátsó gewindét?Valami puha rugóval,ami gyakorlatilag csak dísz?
Vagy esetleg egy kicsit erősebbel,ami még hozzásegítene,hozzákeményítene a torziós rudakhoz?
Egy szép gewinde jobban mutat ott,mint egy zárt lengéscsillapító.
sleepAIR
Hozzászólások: 3570
Re: Tuning, teljesítmény, futómű
«
Hozzászólás #20987 Dátum:
2014 Október 20, 17:48:05 »
Idézetet írta: BlackP - 2014 Október 20, 16:16:41
gratula, gyorsan bejáratni
http://sleepair.blogspot.hu
Typ3 Variant ‘72
BlackP
Hozzászólások: 27138
Re: Tuning, teljesítmény, futómű
«
Hozzászólás #20986 Dátum:
2014 Október 20, 16:16:41 »
Idézetet írta: sleepAIR - 2014 Október 20, 09:28:00
Tegnap megvolt az első pár km
Minden tartományban szépen megy, kis gázon sem dadog, durrog. Úgy tűnik Callooknak megint mázlija volt és jó írányba tekergette a karbi csavarokat
https://www.youtube.com/watch?v=tPhbUWnfvUE
Szerk: az olaj műszerek még keresik a végleges helyüket
gratula, gyorsan bejáratni
Ne vitatkozz hülyékkel, mert lehúznak a szintjükre és legyőznek a rutinjukkal...
sleepAIR
Hozzászólások: 3570
Re: Tuning, teljesítmény, futómű
«
Hozzászólás #20985 Dátum:
2014 Október 20, 15:34:07 »
a turbos brigádnak előkerestem a holland fazon youtube csatornáját, aki ilyesmikkel szórakozik kedvtelésből. Régen 2056 T4, aztán 2666 T4, Aztán 2.2 T4 Turbo, aztán 2.2 T4 szívó, most éppen pedig 1200 ccm-ből akar kimasszírozni minél többet..a 160 LE és 218 NM már megvan... Ja, és ő az a fajta, akinél el lehet hinni, ami oda van írva a video alá.
http://www.youtube.com/user/fusca03/videos
http://sleepair.blogspot.hu
Typ3 Variant ‘72
sleepAIR
Hozzászólások: 3570
Re: Tuning, teljesítmény, futómű
«
Hozzászólás #20984 Dátum:
2014 Október 20, 11:31:36 »
Idézetet írta: tati - 2014 Október 20, 11:21:34
nem kell a szarod!
remek, köszi!
http://sleepair.blogspot.hu
Typ3 Variant ‘72
tati
Hozzászólások: 10785
Ízirájder 0630 9850919 ÖRÖM AZ ERŐ ÁLTAL
Re: Tuning, teljesítmény, futómű
«
Hozzászólás #20983 Dátum:
2014 Október 20, 11:21:34 »
Idézetet írta: sleepAIR - 2014 Október 20, 11:15:33
nem kell a szarod!
www.tatinson.hu
www.kck.hu
sleepAIR
Hozzászólások: 3570
Re: Tuning, teljesítmény, futómű
«
Hozzászólás #20982 Dátum:
2014 Október 20, 11:15:33 »
Idézetet írta: tati - 2014 Október 20, 10:02:14
ez valami szakadt egykettes? Eléggé kopácsolnak benne a szelepek,faragjak bele orgonafa vesszőből egy rendes szelepemelőpálcát?
Idézetet írta: luftsick - 2014 Október 20, 10:29:29
http://sleepair.blogspot.hu
Typ3 Variant ‘72
luftsick
Hozzászólások: 1047
Re: Tuning, teljesítmény, futómű
«
Hozzászólás #20981 Dátum:
2014 Október 20, 10:29:29 »
Idézetet írta: sleepAIR - 2014 Október 20, 09:28:00
Tegnap megvolt az első pár km
Minden tartományban szépen megy, kis gázon sem dadog, durrog. Úgy tűnik Callooknak megint mázlija volt és jó írányba tekergette a karbi csavarokat
https://www.youtube.com/watch?v=tPhbUWnfvUE
Szerk: az olaj műszerek még keresik a végleges helyüket
gratula, marhajó lett!
alakul ez az őszi szeánsz
tati
Hozzászólások: 10785
Ízirájder 0630 9850919 ÖRÖM AZ ERŐ ÁLTAL
Re: Tuning, teljesítmény, futómű
«
Hozzászólás #20980 Dátum:
2014 Október 20, 10:02:14 »
Idézetet írta: sleepAIR - 2014 Október 20, 09:28:00
Tegnap megvolt az első pár km
Minden tartományban szépen megy, kis gázon sem dadog, durrog. Úgy tűnik Callooknak megint mázlija volt és jó írányba tekergette a karbi csavarokat
https://www.youtube.com/watch?v=tPhbUWnfvUE
Szerk: az olaj műszerek még keresik a végleges helyüket
ez valami szakadt egykettes? Eléggé kopácsolnak benne a szelepek,faragjak bele orgonafa vesszőből egy rendes szelepemelőpálcát?
www.tatinson.hu
www.kck.hu
BlueBear
Re: Tuning, teljesítmény, futómű
«
Hozzászólás #20979 Dátum:
2014 Október 20, 09:44:05 »
Idézetet írta: sleepAIR - 2014 Október 20, 09:28:00
Tegnap megvolt az első pár km
Minden tartományban szépen megy, kis gázon sem dadog, durrog. Úgy tűnik Callooknak megint mázlija volt és jó írányba tekergette a karbi csavarokat
https://www.youtube.com/watch?v=tPhbUWnfvUE
Szerk: az olaj műszerek még keresik a végleges helyüket
Gyönyörű lett az autó és gyönyörű a hangja is!
TBK001
Hozzászólások: 29077
Road Force One
Re: Tuning, teljesítmény, futómű
«
Hozzászólás #20978 Dátum:
2014 Október 20, 09:44:02 »
Idézetet írta: sleepAIR - 2014 Október 20, 09:28:00
Tegnap megvolt az első pár km
Minden tartományban szépen megy, kis gázon sem dadog, durrog. Úgy tűnik Callooknak megint mázlija volt és jó írányba tekergette a karbi csavarokat
https://www.youtube.com/watch?v=tPhbUWnfvUE
Szerk: az olaj műszerek még keresik a végleges helyüket
Gratula!! Ez eddig, még a számítógép hangszóróin keresztül is jól szól!!
Az állam a javadat akarja... És meg is fogja szerezni!! :-)
Bug's Forever! VW1303/1974
http://tbk.hupont.hu
Hyundai i30 CW 2015
sleepAIR
Hozzászólások: 3570
Re: Tuning, teljesítmény, futómű
«
Hozzászólás #20977 Dátum:
2014 Október 20, 09:28:00 »
Tegnap megvolt az első pár km
Minden tartományban szépen megy, kis gázon sem dadog, durrog. Úgy tűnik Callooknak megint mázlija volt és jó írányba tekergette a karbi csavarokat
https://www.youtube.com/watch?v=tPhbUWnfvUE
Szerk: az olaj műszerek még keresik a végleges helyüket
«
Utoljára szerkesztve: 2014 Október 20, 09:30:30 írta sleepAIR
»
http://sleepair.blogspot.hu
Typ3 Variant ‘72
Sompi
Hozzászólások: 425
Re: Tuning, teljesítmény, futómű
«
Hozzászólás #20976 Dátum:
2014 Október 19, 17:53:20 »
1776 túramotorhoz keresek hengerfejeket. Ha valakinek van ne tartsa titokban!
Narancs
Hozzászólások: 8923
Re: Tuning, teljesítmény, futómű
«
Hozzászólás #20975 Dátum:
2014 Október 19, 16:46:25 »
Idézetet írta: callook - 2014 Október 19, 12:43:06
Ahhoz viszont már kevesellem a 40/36-os fejeket. Az én 1965ccm-es motorom még pont jól kiszolgálja, de 2,2-höz már valami olyasmit raknék mint Stunt fejei.
Nekem anno nem volt pénzem jobb hengerfejekre és nagyobb karbikra, ezért maradtam 2 liter alatt. Úgy voltam vele, hogy inkább legyen egy jó 2 literes motorom, amire azt mondom, hogy ahhoz képest, hogy alig nagyobb mint egy 1915 és csak 40-es karbik vannak rajta milyen jó kis motor, mint legyen egy nagyobb motor, amire azt mondom, hogy ahhoz képest mekkora, nem is olyan erős. (Persze, tudom, nyomaték meg miegymás, de én az én igényeimet néztem. Ami az volt, hogy forogjon is.)
Értem Zoli,akkor maradunk a már meglévő dolgoknál,és esztergáltatunk 2-2mm-t a hengerekből.
callook
Hozzászólások: 3234
Low Fast - többet forog, jobban pörög
Re: Tuning, teljesítmény, futómű
«
Hozzászólás #20974 Dátum:
2014 Október 19, 12:43:06 »
Ahhoz viszont már kevesellem a 40/36-os fejeket. Az én 1965ccm-es motorom még pont jól kiszolgálja, de 2,2-höz már valami olyasmit raknék mint Stunt fejei.
Nekem anno nem volt pénzem jobb hengerfejekre és nagyobb karbikra, ezért maradtam 2 liter alatt. Úgy voltam vele, hogy inkább legyen egy jó 2 literes motorom, amire azt mondom, hogy ahhoz képest, hogy alig nagyobb mint egy 1915 és csak 40-es karbik vannak rajta milyen jó kis motor, mint legyen egy nagyobb motor, amire azt mondom, hogy ahhoz képest mekkora, nem is olyan erős. (Persze, tudom, nyomaték meg miegymás, de én az én igényeimet néztem. Ami az volt, hogy forogjon is.)
Idézetet írta: Narancs - 2014 Október 19, 11:38:25
Még gondolkodom a dolgon,a már meglévő 78-as főtengelyt még bármikor eladhatom,és rendelek az Orratechtől egy új,82 mm-est,és akkor már ott lesz rendes 2180 ccm űrtartalom.
De a 82-eshez már komolyabban szét kell faragni a blokkot,hogy egyáltalán elférjen benne mi?
www.schlosser-boxer.blogspot.hu/
callook
Hozzászólások: 3234
Low Fast - többet forog, jobban pörög
Re: Tuning, teljesítmény, futómű
«
Hozzászólás #20973 Dátum:
2014 Október 19, 12:36:41 »
Az igaz. De a 4 centivel szélesebb motor elég beteg.
Idézetet írta: Varázsló - 2014 Október 19, 08:57:14
Franc tudja milyen a hengerfej...?
www.schlosser-boxer.blogspot.hu/
Narancs
Hozzászólások: 8923
Re: Tuning, teljesítmény, futómű
«
Hozzászólás #20972 Dátum:
2014 Október 19, 11:38:25 »
Idézetet írta: Varázsló - 2014 Október 16, 15:47:27
Még most sem bírom megérteni, miért nem 82 mm-es főtengely rendeltél, de a te dolgod....
Még gondolkodom a dolgon,a már meglévő 78-as főtengelyt még bármikor eladhatom,és rendelek az Orratechtől egy új,82 mm-est,és akkor már ott lesz rendes 2180 ccm űrtartalom.
De a 82-eshez már komolyabban szét kell faragni a blokkot,hogy egyáltalán elférjen benne mi?
Varázsló
Hozzászólások: 13081
Low Fast -többet forog, jobban pörög
Re: Tuning, teljesítmény, futómű
«
Hozzászólás #20971 Dátum:
2014 Október 19, 08:57:14 »
Idézetet írta: callook - 2014 Október 18, 16:02:13
Ebben én csak azt nem értem, h a képen a lemezelést szemre kb. 20mm-rel toldották meg. Miért? Ha megveszik a 82-es lökethez való HD szettet, amiben el van tolva a dugattyúban a csapszeg helye, h ugyanolyan széles legyen a motor a 82-es főtengellyel is mint a 69-es gyárival, akkor ott oldalanként 4mm-t kell a hengerek alá hézagolni, hisz' a 82 és a 90 közti 8mm különbség úgy alakul, hogy a dugó 4mm-rel megy lejjebb és 4mm-rel megy feljebb a 82-es lökethez képest. 4mm-t majdnem a rögzítő furatoknál el lehet csalni.
Franc tudja milyen a hengerfej...?
Stuntmanus
VW 1302 S
http://oettingertsv.blogspot.com/
"Már nem vagyok annyira fiatal, hogy mindenre azonnal tudjam a választ."
callook
Hozzászólások: 3234
Low Fast - többet forog, jobban pörög
Re: Tuning, teljesítmény, futómű
«
Hozzászólás #20970 Dátum:
2014 Október 18, 16:02:13 »
Ebben én csak azt nem értem, h a képen a lemezelést szemre kb. 20mm-rel toldották meg. Miért? Ha megveszik a 82-es lökethez való HD szettet, amiben el van tolva a dugattyúban a csapszeg helye, h ugyanolyan széles legyen a motor a 82-es főtengellyel is mint a 69-es gyárival, akkor ott oldalanként 4mm-t kell a hengerek alá hézagolni, hisz' a 82 és a 90 közti 8mm különbség úgy alakul, hogy a dugó 4mm-rel megy lejjebb és 4mm-rel megy feljebb a 82-es lökethez képest. 4mm-t majdnem a rögzítő furatoknál el lehet csalni.
Idézetet írta: tati - 2014 Október 17, 20:40:11
ez ilyen ha jól értem 90mm lökethossz ehhez szanaszét kell marni a blokkot
de megnyugodtam hegeszteni ezeksem tudnak
<beszúrt kép törölve>
www.schlosser-boxer.blogspot.hu/
sleepAIR
Hozzászólások: 3570
Re: Tuning, teljesítmény, futómű
«
Hozzászólás #20969 Dátum:
2014 Október 17, 23:31:57 »
Idézetet írta: sleepAIR - 2014 Október 17, 21:24:19
Dettó, nem bogárhoz képest mozog jól, hanem mindenhez! A ringen néztük kívülről is, a z4-nek is kellett idő, mire megugrottuk
Szerk: megvan a videjo is!
http://m.youtube.com/watch?v=-eKFh7qNP3U
http://sleepair.blogspot.hu
Typ3 Variant ‘72
tati
Hozzászólások: 10785
Ízirájder 0630 9850919 ÖRÖM AZ ERŐ ÁLTAL
Re: Tuning, teljesítmény, futómű
«
Hozzászólás #20968 Dátum:
2014 Október 17, 21:59:05 »
Idézetet írta: Pityubácsi - 2014 Október 17, 21:57:18
jézusom, mi ez a taknyolás?
szebbet szarok.
a parajpüré nem tisztította le a horganyzást az meg elrugja a barkács co2-t
www.tatinson.hu
www.kck.hu
Pityubacsi
Hozzászólások: 36020
Re: Tuning, teljesítmény, futómű
«
Hozzászólás #20967 Dátum:
2014 Október 17, 21:57:18 »
Idézetet írta: tati - 2014 Október 17, 20:40:11
ez ilyen ha jól értem 90mm lökethossz ehhez szanaszét kell marni a blokkot
de megnyugodtam hegeszteni ezeksem tudnak
<beszúrt kép törölve>
jézusom, mi ez a taknyolás?
szebbet szarok.
flex 'em all!
Dízelt vezetni olyan, mint melegnek lenni. Ma már sokkal elfogadottabb, de még mindig szar dolog.
sleepAIR
Hozzászólások: 3570
Re: Tuning, teljesítmény, futómű
«
Hozzászólás #20966 Dátum:
2014 Október 17, 21:24:19 »
Idézetet írta: Varázsló - 2014 Október 17, 21:14:52
Sleepair ment vele, nem kemény és nem is pattogós. Lehet, hogy véletlenül sikerült ilyenre, de nekem nagyon tetszik és azért vezettem már pár sportos autót.
Dettó, nem bogárhoz képest mozog jól, hanem mindenhez! A ringen néztük kívülről is, a z4-nek is kellett idő, mire megugrottuk
Nem véletlenül lett az enyém is hasonló. Eddig alig mentem vele pár száz métert, de jónak tűnik az is, nem bután kemény (amitől féltem)
«
Utoljára szerkesztve: 2014 Október 17, 23:31:26 írta sleepAIR
»
http://sleepair.blogspot.hu
Typ3 Variant ‘72
tati
Hozzászólások: 10785
Ízirájder 0630 9850919 ÖRÖM AZ ERŐ ÁLTAL
Re: Tuning, teljesítmény, futómű
«
Hozzászólás #20965 Dátum:
2014 Október 17, 21:18:04 »
Idézetet írta: callook - 2014 Október 17, 21:06:37
Én arra gondoltam, hogy 90-es löketűre a DPR alakította át?! Vagy valami hasonló cég.
http://dprmachine.com.s152704.gridserver.com/pictures/
megyek ki a műhelybe szétflexezek egy pár főtengelyt a gecibe
www.tatinson.hu
www.kck.hu
Oldalak:
1
...
28
29
30
31
32
[
33
]
34
35
36
37
38
...
558
www.bogarhatu.hu - ahol a Bogarazás kezdődik
>
Hová tartozol?
>
Bogaras fórumok
> Téma:
Tuning, teljesítmény, futómű
Ugrás:
Kérlek válassz egy célt:
-----------------------------
Hová tartozol?
-----------------------------
=> Bogaras fórumok
=> Népautós fórumok
=> Adok-veszek
===> Lomtár
-----------------------------
Web szerviz
-----------------------------
=> A szervizes mondta
=> Itt lehet anyázni a szervizt
Töltés...