www.bogarhatu.hu - ahol a Bogarazás kezdődik
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.
Nem érkezett meg az aktiváló e-mail?
2025 Július 01, 15:56:39

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Keresés:     Részletes kereső
Népautós Szilveszter
Pólus Center
2024. december 31.
921183 Hozzaszólás 218 Témában írta 1614 Felhasználó
Legújabb tag: mickilangelo
* Főoldal Bejelentkezés Regisztráció
Oldalak: 1 ... 28 29 30 31 32 [33] 34 35 36 37 38 ... 558
Nyomtatás
Szerző Téma: Tuning, teljesítmény, futómű  (Megtekintve 3320979 alkalommal)
Nem elérhető Narancs
Hozzászólások: 8923


« Hozzászólás #21004 Dátum: 2014 Október 26, 15:15:55 »

Bizony. Smiley Ámerikában a régi szakik még így javítják/építik a Hot Rod-okat.Smiley Bár ott (tudtommal) ólmozásnak hívják.

Olyat hallottam, hogy Bogarat nem érdemes gyönyörűen lefényezni mert, a felépítéséből adódóan menet közben nyeklik-nayklik az egész kaszni és pár év és mindenhol visszarohad és püff a mondjuk 600e Ft-os fényezésnek. Ezt csak ólmozással/cinezéssel lehet elérni, hogy minden kényes helyet, varratot megcinezni és utána lehet lefesteni gyönyörű szépre és akkor ez tartani fog. Csak itthon ilyen szaki nem nagyon van, aki meg elvállalja az vagyonokért.
Ezt a véleményt nem tudom hova tenni. Szakiknak mi erről a véleményük?
Pl. a régi Fordok sem önhordósak, hanem olyan "csavarozósak" mint a Bogár...még is tükörre polírozzák őket és nem hiszem, hogy 2 éven belül visszarohadnának mert 100.000 dolcsis autókról van szó..
Arról meg ne is beszéljünk amikor egy majd' 100 éves autót restaurálnak millió dollárokért olyan fényezéssel, hogy a szúnyog seggre esik ha rászáll...mégsem rohadnak vissza...
Nekem eljöhetsz megnézni az autóimat,az egyiket 2006.júniusában fényezték,a másikat pedig 2009.szeptemberében,egyiken sincsen cin,és sehol sincsen a gittelés berepedve,de egyéb más fényezési hiba sincsen.És azt mondom,hogy a Narancson másfél év múlva sem lesz semmi sem,pedig akkor azon már tíz éves fényezés lesz.

Ilyenkor szokták egyes fórumozók megjegyezni,hogy persze hogy hibátlanok,hiszen állandóan csak a garázsban állnak,de ha nem jól lettek volna aládolgozva még így használat nélkül is simán fel szoktak hólyagosodni,újra ki szoktak rügyezni,még a száraz,fedett helyen tárolt autók is.Vannak olyan bogarak,amik később készültek mint az egyém,ugyan így vannak tárolva és használva,és mégis előjettek hibák a fényezéseiken.
Nem elérhető BlackP
Hozzászólások: 27138


« Hozzászólás #21003 Dátum: 2014 Október 26, 11:18:02 »

Nem szeretem a takolast, de valahogy 15k egy jeladoert nekem soknak tunik. Ennek a jeladoja jo lehet mas muszerhez?

auto-motor.vatera.hu/szemelygepkocsi_alkatresz_felszereles/kulso_autofelszereles/optikai_tuning/olajnyomas_mero_muszer_52mm_plasma_kek_1ft_1991094380.html

Ne vitatkozz hülyékkel, mert lehúznak a szintjükre és legyőznek a rutinjukkal...
BlueBear
« Hozzászólás #21002 Dátum: 2014 Október 26, 11:10:29 »

Cin rudat használtak kézi gázlámpával a feltöltéshez.

Bizony. Smiley Ámerikában a régi szakik még így javítják/építik a Hot Rod-okat.Smiley Bár ott (tudtommal) ólmozásnak hívják.

Olyat hallottam, hogy Bogarat nem érdemes gyönyörűen lefényezni mert, a felépítéséből adódóan menet közben nyeklik-nayklik az egész kaszni és pár év és mindenhol visszarohad és püff a mondjuk 600e Ft-os fényezésnek. Ezt csak ólmozással/cinezéssel lehet elérni, hogy minden kényes helyet, varratot megcinezni és utána lehet lefesteni gyönyörű szépre és akkor ez tartani fog. Csak itthon ilyen szaki nem nagyon van, aki meg elvállalja az vagyonokért.
Ezt a véleményt nem tudom hova tenni. Szakiknak mi erről a véleményük?
Pl. a régi Fordok sem önhordósak, hanem olyan "csavarozósak" mint a Bogár...még is tükörre polírozzák őket és nem hiszem, hogy 2 éven belül visszarohadnának mert 100.000 dolcsis autókról van szó..
Arról meg ne is beszéljünk amikor egy majd' 100 éves autót restaurálnak millió dollárokért olyan fényezéssel, hogy a szúnyog seggre esik ha rászáll...mégsem rohadnak vissza...
Nem elérhető Varázsló
Hozzászólások: 13081


Low Fast -többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #21001 Dátum: 2014 Október 26, 10:11:23 »

A cinezésnél állítólag savat használnak.Gondolom a felületet kezelik tisztítják vele,hasonlóan mint forrasztásnál.És arra kell figyelni,hogy ezt a savat maradéktalanul eltávolítsa az ember,mert később a fényezést alulról bánthatja.
De az is lehet,hogy butaság amit írtam,én is úgy hallottam.

A savat régen használták, már vannak fényező kompatibilis tisztítószerek.

Én egyszer megnéztem, ahogy egy 1966-os Porschenak javítják a szitává rohadt sárvédőjét. Feltöltötték cinnel, megreszelték, utána megcsiszolták és kész.

Cin rudat használtak kézi gázlámpával a feltöltéshez.

Stuntmanus

VW 1302 S
  


 
 

http://oettingertsv.blogspot.com/
 
"Már nem vagyok annyira fiatal, hogy mindenre azonnal tudjam a választ."
Nem elérhető Varázsló
Hozzászólások: 13081


Low Fast -többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #21000 Dátum: 2014 Október 26, 10:05:09 »

A Porsche fékjeimet saját magam újítgatom fel.
Le lettek homokolva, aztán én fényezgettem le őket a futómű alkatrészekkel együtt.


És nagyon jó, hogy nem pirosra vagy sárgára.

Stuntmanus

VW 1302 S
  


 
 

http://oettingertsv.blogspot.com/
 
"Már nem vagyok annyira fiatal, hogy mindenre azonnal tudjam a választ."
Nem elérhető Narancs
Hozzászólások: 8923


« Hozzászólás #20999 Dátum: 2014 Október 25, 19:42:34 »

A cinezésnél állítólag savat használnak.Gondolom a felületet kezelik tisztítják vele,hasonlóan mint forrasztásnál.És arra kell figyelni,hogy ezt a savat maradéktalanul eltávolítsa az ember,mert később a fényezést alulról bánthatja.
De az is lehet,hogy butaság amit írtam,én is úgy hallottam.
Nem elérhető gsattila
Hozzászólások: 11538

« Hozzászólás #20998 Dátum: 2014 Október 25, 19:29:19 »

A szinesfémre az alapozásnál oda kell figyelni. De gondolom a fényező tudja, ha ő ajánlotta  cinnel való feltöltést. A műanyag kor előtt ez volt gittelés Smiley

A hétköznapi nyelvben ezt cinezésnek is hívják, de állítólag a hivatalos neve ónozás.

Nem elérhető Dadan
Hozzászólások: 1450


« Hozzászólás #20997 Dátum: 2014 Október 24, 22:55:39 »

Nem inkább ólom?

A hétköznapi nyelvben ezt cinezésnek is hívják, de állítólag a hivatalos neve ónozás.
Elérhető abes
Hozzászólások: 14975

« Hozzászólás #20996 Dátum: 2014 Október 24, 22:37:33 »

fel kellene ónoztatni
Nem inkább ólom?
Nem elérhető Narancs
Hozzászólások: 8923


« Hozzászólás #20995 Dátum: 2014 Október 24, 19:41:34 »

A Porsche fékjeimet saját magam újítgatom fel.
Le lettek homokolva, aztán én fényezgettem le őket a futómű alkatrészekkel együtt.

Szépek,főleg ha azt nézzük,hogy házilagosan festettek.
Nem elérhető Dadan
Hozzászólások: 1450


« Hozzászólás #20994 Dátum: 2014 Október 24, 19:17:44 »

A Porsche fékjeimet saját magam újítgatom fel.
Le lettek homokolva, aztán én fényezgettem le őket a futómű alkatrészekkel együtt.


[a csatolmányt egy admin törölte]
Nem elérhető Dadan
Hozzászólások: 1450


« Hozzászólás #20993 Dátum: 2014 Október 24, 19:15:22 »

Kb. 3 hete elkerült a festőműhelybe a bódém, de nem álltak neki.
A fényező azt javasolta, hogy a szélesítést fel kellene ónoztatni, mert bár meg lehet csinálni üvegszálas fémgittből is a kiegyenlítést, de sokkal jobb megoldás az ónozás.
Ma készült el, és elég jól néz ki, nagyon sokat felvett a felület.
 

[a csatolmányt egy admin törölte]
Nem elérhető vetart
Hozzászólások: 5290


1303'74: 297.861 db, Ghia'74 (California) 5608 db

« Hozzászólás #20992 Dátum: 2014 Október 21, 21:11:37 »

Narancsnak:
http://www.bugnet.de/markt/marktbild.pl?195088

Skoda Felicia '61, Skoda Octavia '62, VW 1303LS '74, VW Karmann Ghia '74, Fiat 127 L '74,  Porsche 911 SC Cabriolet '83, Mercedes SL 500 '90, BMW E30 320i Cabriolet '91, Alfa Spider 2.0 '92, Fiat Panda 1000 i.e. '93, Mercedes G 400 CDI SW 2002, Renault Twingo 1,2 16V Quickshift 2002.
Nem elérhető luftsick
Hozzászólások: 1047


« Hozzászólás #20991 Dátum: 2014 Október 21, 14:12:30 »

Nem elérhető BlackP
Hozzászólások: 27138


« Hozzászólás #20990 Dátum: 2014 Október 20, 19:38:27 »

Undecided Szerintem ne gagyizzunk... Az majdnem olyan gáz lenne mint ez:

http://www.ebay.de/itm/Red-3D-Brembo-Look-Brake-Caliper-Cover-Kit-Front-4pcs-Big-and-Small-Rear-car-/201090249935?pt=DE_Autoteile&hash=item2ed1e9b4cf

(kis féknyeregre ragasztható Brembo féknyeregnek tűnő műanyag fedél  Evil )


Ne vitatkozz hülyékkel, mert lehúznak a szintjükre és legyőznek a rutinjukkal...
Nem elérhető callook
Hozzászólások: 3234


Low Fast - többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #20989 Dátum: 2014 Október 20, 19:35:10 »

 Undecided Szerintem ne gagyizzunk... Az majdnem olyan gáz lenne mint ez:

http://www.ebay.de/itm/Red-3D-Brembo-Look-Brake-Caliper-Cover-Kit-Front-4pcs-Big-and-Small-Rear-car-/201090249935?pt=DE_Autoteile&hash=item2ed1e9b4cf

(kis féknyeregre ragasztható Brembo féknyeregnek tűnő műanyag fedél  Evil )

Most visszatérve az 1302-es,1303-as hátsó Gewindére,azt meg lehet csinálni,hogy meghagyjuk a gyári bogár,vagy a 944-es Porsche torziós rúdakat,gyakorlatilag továbbra is azok látnák el a hátsó rugózást,és csak úgy "parasztvakításnak" vagy inkább úgy mondanám,hogy esztétika,dizájn miatt berakni még egy ilyen hátsó gewindét?Valami puha rugóval,ami gyakorlatilag csak dísz?
Vagy esetleg egy kicsit erősebbel,ami még hozzásegítene,hozzákeményítene a torziós rudakhoz?

Egy szép gewinde jobban mutat ott,mint egy zárt lengéscsillapító.

Nem elérhető Narancs
Hozzászólások: 8923


« Hozzászólás #20988 Dátum: 2014 Október 20, 18:57:37 »

Most visszatérve az 1302-es,1303-as hátsó Gewindére,azt meg lehet csinálni,hogy meghagyjuk a gyári bogár,vagy a 944-es Porsche torziós rúdakat,gyakorlatilag továbbra is azok látnák el a hátsó rugózást,és csak úgy "parasztvakításnak" vagy inkább úgy mondanám,hogy esztétika,dizájn miatt berakni még egy ilyen hátsó gewindét?Valami puha rugóval,ami gyakorlatilag csak dísz?
Vagy esetleg egy kicsit erősebbel,ami még hozzásegítene,hozzákeményítene a torziós rudakhoz?

Egy szép gewinde jobban mutat ott,mint egy zárt lengéscsillapító.
Nem elérhető sleepAIR
Hozzászólások: 3570


« Hozzászólás #20987 Dátum: 2014 Október 20, 17:48:05 »

gratula, gyorsan bejáratni Smiley

http://sleepair.blogspot.hu

Typ3 Variant ‘72
Nem elérhető BlackP
Hozzászólások: 27138


« Hozzászólás #20986 Dátum: 2014 Október 20, 16:16:41 »

Tegnap megvolt az első pár km Cool Minden tartományban szépen megy, kis gázon sem dadog, durrog. Úgy tűnik Callooknak megint mázlija volt és jó írányba tekergette a karbi csavarokat  Tongue

https://www.youtube.com/watch?v=tPhbUWnfvUE

Szerk: az olaj műszerek még keresik a végleges helyüket
gratula, gyorsan bejáratni Smiley

Ne vitatkozz hülyékkel, mert lehúznak a szintjükre és legyőznek a rutinjukkal...
Nem elérhető sleepAIR
Hozzászólások: 3570


« Hozzászólás #20985 Dátum: 2014 Október 20, 15:34:07 »

a turbos brigádnak előkerestem a holland fazon youtube csatornáját, aki ilyesmikkel szórakozik kedvtelésből. Régen 2056 T4, aztán 2666 T4, Aztán 2.2 T4 Turbo, aztán 2.2 T4 szívó, most éppen pedig 1200 ccm-ből akar kimasszírozni minél többet..a 160 LE és 218 NM már megvan... Ja, és ő az a fajta, akinél el lehet hinni, ami oda van írva a video alá.

http://www.youtube.com/user/fusca03/videos

http://sleepair.blogspot.hu

Typ3 Variant ‘72
Nem elérhető sleepAIR
Hozzászólások: 3570


« Hozzászólás #20984 Dátum: 2014 Október 20, 11:31:36 »

nem kell a szarod!

remek, köszi!

http://sleepair.blogspot.hu

Typ3 Variant ‘72
Nem elérhető tati
Hozzászólások: 10785


Ízirájder 0630 9850919 ÖRÖM AZ ERŐ ÁLTAL

« Hozzászólás #20983 Dátum: 2014 Október 20, 11:21:34 »


nem kell a szarod!

Nem elérhető sleepAIR
Hozzászólások: 3570


« Hozzászólás #20982 Dátum: 2014 Október 20, 11:15:33 »

ez valami szakadt egykettes? Eléggé kopácsolnak benne a szelepek,faragjak bele orgonafa vesszőből egy rendes szelepemelőpálcát?    Grin




http://sleepair.blogspot.hu

Typ3 Variant ‘72
Nem elérhető luftsick
Hozzászólások: 1047


« Hozzászólás #20981 Dátum: 2014 Október 20, 10:29:29 »

Tegnap megvolt az első pár km Cool Minden tartományban szépen megy, kis gázon sem dadog, durrog. Úgy tűnik Callooknak megint mázlija volt és jó írányba tekergette a karbi csavarokat  Tongue

https://www.youtube.com/watch?v=tPhbUWnfvUE

Szerk: az olaj műszerek még keresik a végleges helyüket
gratula, marhajó lett!  Cool
alakul ez az őszi szeánsz  Cheesy
Nem elérhető tati
Hozzászólások: 10785


Ízirájder 0630 9850919 ÖRÖM AZ ERŐ ÁLTAL

« Hozzászólás #20980 Dátum: 2014 Október 20, 10:02:14 »

Tegnap megvolt az első pár km Cool Minden tartományban szépen megy, kis gázon sem dadog, durrog. Úgy tűnik Callooknak megint mázlija volt és jó írányba tekergette a karbi csavarokat  Tongue

https://www.youtube.com/watch?v=tPhbUWnfvUE

Szerk: az olaj műszerek még keresik a végleges helyüket
ez valami szakadt egykettes? Eléggé kopácsolnak benne a szelepek,faragjak bele orgonafa vesszőből egy rendes szelepemelőpálcát?    Grin

BlueBear
« Hozzászólás #20979 Dátum: 2014 Október 20, 09:44:05 »

Tegnap megvolt az első pár km Cool Minden tartományban szépen megy, kis gázon sem dadog, durrog. Úgy tűnik Callooknak megint mázlija volt és jó írányba tekergette a karbi csavarokat  Tongue

https://www.youtube.com/watch?v=tPhbUWnfvUE

Szerk: az olaj műszerek még keresik a végleges helyüket

Gyönyörű lett az autó és gyönyörű a hangja is!  
Nem elérhető TBK001
Hozzászólások: 29077


Road Force One

« Hozzászólás #20978 Dátum: 2014 Október 20, 09:44:02 »

Tegnap megvolt az első pár km Cool Minden tartományban szépen megy, kis gázon sem dadog, durrog. Úgy tűnik Callooknak megint mázlija volt és jó írányba tekergette a karbi csavarokat  Tongue

https://www.youtube.com/watch?v=tPhbUWnfvUE

Szerk: az olaj műszerek még keresik a végleges helyüket

  Gratula!! Ez eddig, még a számítógép hangszóróin keresztül is jól szól!! 

Az állam a javadat akarja... És meg is fogja szerezni!! :-)

Bug's Forever!             VW1303/1974
http://tbk.hupont.hu    Hyundai i30 CW 2015
Nem elérhető sleepAIR
Hozzászólások: 3570


« Hozzászólás #20977 Dátum: 2014 Október 20, 09:28:00 »

Tegnap megvolt az első pár km Cool Minden tartományban szépen megy, kis gázon sem dadog, durrog. Úgy tűnik Callooknak megint mázlija volt és jó írányba tekergette a karbi csavarokat  Tongue

https://www.youtube.com/watch?v=tPhbUWnfvUE

Szerk: az olaj műszerek még keresik a végleges helyüket
« Utoljára szerkesztve: 2014 Október 20, 09:30:30 írta sleepAIR »

http://sleepair.blogspot.hu

Typ3 Variant ‘72
Nem elérhető Sompi
Hozzászólások: 425


« Hozzászólás #20976 Dátum: 2014 Október 19, 17:53:20 »

1776 túramotorhoz keresek hengerfejeket. Ha valakinek van ne tartsa titokban! Smiley
Nem elérhető Narancs
Hozzászólások: 8923


« Hozzászólás #20975 Dátum: 2014 Október 19, 16:46:25 »

Ahhoz viszont már kevesellem a 40/36-os fejeket. Az én 1965ccm-es motorom még pont jól kiszolgálja, de 2,2-höz már valami olyasmit raknék mint Stunt fejei.

Nekem anno nem volt pénzem jobb hengerfejekre és nagyobb karbikra, ezért maradtam 2 liter alatt. Úgy voltam vele, hogy inkább legyen egy jó 2 literes motorom, amire azt mondom, hogy ahhoz képest, hogy alig nagyobb mint egy 1915 és csak 40-es karbik vannak rajta milyen jó kis motor, mint legyen egy nagyobb motor, amire azt mondom, hogy ahhoz képest mekkora, nem is olyan erős. (Persze, tudom, nyomaték meg miegymás, de én az én igényeimet néztem. Ami az volt, hogy forogjon is.)

Értem Zoli,akkor maradunk a már meglévő dolgoknál,és esztergáltatunk 2-2mm-t a hengerekből.
Nem elérhető callook
Hozzászólások: 3234


Low Fast - többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #20974 Dátum: 2014 Október 19, 12:43:06 »

Ahhoz viszont már kevesellem a 40/36-os fejeket. Az én 1965ccm-es motorom még pont jól kiszolgálja, de 2,2-höz már valami olyasmit raknék mint Stunt fejei.

Nekem anno nem volt pénzem jobb hengerfejekre és nagyobb karbikra, ezért maradtam 2 liter alatt. Úgy voltam vele, hogy inkább legyen egy jó 2 literes motorom, amire azt mondom, hogy ahhoz képest, hogy alig nagyobb mint egy 1915 és csak 40-es karbik vannak rajta milyen jó kis motor, mint legyen egy nagyobb motor, amire azt mondom, hogy ahhoz képest mekkora, nem is olyan erős. (Persze, tudom, nyomaték meg miegymás, de én az én igényeimet néztem. Ami az volt, hogy forogjon is.)

Még gondolkodom a dolgon,a már meglévő 78-as főtengelyt még bármikor eladhatom,és rendelek az Orratechtől egy új,82 mm-est,és akkor már ott lesz rendes 2180 ccm űrtartalom.

De a 82-eshez már komolyabban szét kell faragni a blokkot,hogy egyáltalán elférjen benne mi?

Nem elérhető callook
Hozzászólások: 3234


Low Fast - többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #20973 Dátum: 2014 Október 19, 12:36:41 »

Az igaz. De a 4 centivel szélesebb motor elég beteg.

Franc tudja milyen a hengerfej...?

Nem elérhető Narancs
Hozzászólások: 8923


« Hozzászólás #20972 Dátum: 2014 Október 19, 11:38:25 »


Még most sem bírom megérteni, miért nem 82 mm-es főtengely rendeltél, de a te dolgod....  Undecided Undecided Undecided
Még gondolkodom a dolgon,a már meglévő 78-as főtengelyt még bármikor eladhatom,és rendelek az Orratechtől egy új,82 mm-est,és akkor már ott lesz rendes 2180 ccm űrtartalom.

De a 82-eshez már komolyabban szét kell faragni a blokkot,hogy egyáltalán elférjen benne mi?
Nem elérhető Varázsló
Hozzászólások: 13081


Low Fast -többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #20971 Dátum: 2014 Október 19, 08:57:14 »

Ebben én csak azt nem értem, h a képen a lemezelést szemre kb. 20mm-rel toldották meg. Miért? Ha megveszik a 82-es lökethez való HD szettet, amiben el van tolva a dugattyúban a csapszeg helye, h ugyanolyan széles legyen a motor a 82-es főtengellyel is mint a 69-es gyárival, akkor ott oldalanként 4mm-t kell a hengerek alá hézagolni, hisz' a 82 és a 90 közti 8mm különbség úgy alakul, hogy a dugó 4mm-rel megy lejjebb és 4mm-rel megy feljebb a 82-es lökethez képest. 4mm-t majdnem a rögzítő furatoknál el lehet csalni. 


Franc tudja milyen a hengerfej...?

Stuntmanus

VW 1302 S
  


 
 

http://oettingertsv.blogspot.com/
 
"Már nem vagyok annyira fiatal, hogy mindenre azonnal tudjam a választ."
Nem elérhető callook
Hozzászólások: 3234


Low Fast - többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #20970 Dátum: 2014 Október 18, 16:02:13 »

Ebben én csak azt nem értem, h a képen a lemezelést szemre kb. 20mm-rel toldották meg. Miért? Ha megveszik a 82-es lökethez való HD szettet, amiben el van tolva a dugattyúban a csapszeg helye, h ugyanolyan széles legyen a motor a 82-es főtengellyel is mint a 69-es gyárival, akkor ott oldalanként 4mm-t kell a hengerek alá hézagolni, hisz' a 82 és a 90 közti 8mm különbség úgy alakul, hogy a dugó 4mm-rel megy lejjebb és 4mm-rel megy feljebb a 82-es lökethez képest. 4mm-t majdnem a rögzítő furatoknál el lehet csalni. 

ez ilyen ha jól értem 90mm lökethossz ehhez szanaszét kell marni a blokkot   Roll Eyes
de megnyugodtam hegeszteni ezeksem tudnak  Grin<beszúrt kép törölve>

Nem elérhető sleepAIR
Hozzászólások: 3570


« Hozzászólás #20969 Dátum: 2014 Október 17, 23:31:57 »

Dettó, nem bogárhoz képest mozog jól, hanem mindenhez! A ringen néztük kívülről is, a z4-nek is kellett idő, mire megugrottuk Smiley

Szerk: megvan a videjo is!

http://m.youtube.com/watch?v=-eKFh7qNP3U

http://sleepair.blogspot.hu

Typ3 Variant ‘72
Nem elérhető tati
Hozzászólások: 10785


Ízirájder 0630 9850919 ÖRÖM AZ ERŐ ÁLTAL

« Hozzászólás #20968 Dátum: 2014 Október 17, 21:59:05 »

jézusom, mi ez a taknyolás?
szebbet szarok.
a parajpüré nem tisztította le a horganyzást az meg elrugja a barkács co2-t  Grin

Nem elérhető Pityubacsi
Hozzászólások: 36020


« Hozzászólás #20967 Dátum: 2014 Október 17, 21:57:18 »

ez ilyen ha jól értem 90mm lökethossz ehhez szanaszét kell marni a blokkot   Roll Eyes
de megnyugodtam hegeszteni ezeksem tudnak  Grin<beszúrt kép törölve>
jézusom, mi ez a taknyolás?
szebbet szarok.



flex 'em all!
Dízelt vezetni olyan, mint melegnek lenni. Ma már sokkal elfogadottabb, de még mindig szar dolog.
Nem elérhető sleepAIR
Hozzászólások: 3570


« Hozzászólás #20966 Dátum: 2014 Október 17, 21:24:19 »

Sleepair ment vele, nem kemény és nem is pattogós. Lehet, hogy véletlenül sikerült ilyenre, de nekem nagyon tetszik és azért vezettem már pár sportos autót.

Dettó, nem bogárhoz képest mozog jól, hanem mindenhez! A ringen néztük kívülről is, a z4-nek is kellett idő, mire megugrottuk Smiley Nem véletlenül lett az enyém is hasonló. Eddig alig mentem vele pár száz métert, de jónak tűnik az is, nem bután kemény (amitől féltem)
« Utoljára szerkesztve: 2014 Október 17, 23:31:26 írta sleepAIR »

http://sleepair.blogspot.hu

Typ3 Variant ‘72
Nem elérhető tati
Hozzászólások: 10785


Ízirájder 0630 9850919 ÖRÖM AZ ERŐ ÁLTAL

« Hozzászólás #20965 Dátum: 2014 Október 17, 21:18:04 »

Én arra gondoltam, hogy 90-es löketűre a DPR alakította át?! Vagy valami hasonló cég.

http://dprmachine.com.s152704.gridserver.com/pictures/

megyek ki a műhelybe szétflexezek egy pár főtengelyt a gecibe

Oldalak: 1 ... 28 29 30 31 32 [33] 34 35 36 37 38 ... 558
Nyomtatás
 
Ugrás:  

Powered by MySQL Powered by PHP www.bogarhatu.hu - ahol a Bogarazás kezdődik Powered by SMF 1.1.4 | SMF © 2006, Simple Machines LLC
Magyar fordítás: SMF Magyarország
Szabványos XHTML 1.0! Szabványos CSS!
Az oldal 0.178 másodperc alatt készült el 18 lekéréssel.