www.bogarhatu.hu - ahol a Bogarazás kezdődik
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.
Nem érkezett meg az aktiváló e-mail?
2025 Július 27, 14:11:48

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Keresés:     Részletes kereső
Népautós Szilveszter
Pólus Center
2024. december 31.
921223 Hozzaszólás 218 Témában írta 1614 Felhasználó
Legújabb tag: mickilangelo
* Főoldal Bejelentkezés Regisztráció
Oldalak: 1 ... 355 356 357 358 359 [360] 361 362 363 364 365 ... 558
Nyomtatás
Szerző Téma: Tuning, teljesítmény, futómű  (Megtekintve 3400577 alkalommal)
Nem elérhető sleepAIR
Hozzászólások: 3570


« Hozzászólás #7924 Dátum: 2009 December 15, 14:01:57 »

most találtam hollandoknál.."octopus cooling" na ilyet se láttam még:




http://sleepair.blogspot.hu

Typ3 Variant ‘72
Nem elérhető Varázsló
Hozzászólások: 13081


Low Fast -többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #7923 Dátum: 2009 December 14, 22:33:05 »

ne nyelvészkedjetek
inkább nézzétek-hallgassátok
http://www.youtube.com/watch?v=X9cMHBO22Zk&feature=related
Még pörgeti egy kicsit és elköszön egy szelep....  Grin

Stuntmanus

VW 1302 S
  


 
 

http://oettingertsv.blogspot.com/
 
"Már nem vagyok annyira fiatal, hogy mindenre azonnal tudjam a választ."
Nem elérhető Mr.Horsepower
Hozzászólások: 8581


« Hozzászólás #7922 Dátum: 2009 December 14, 20:57:15 »

ne nyelvészkedjetek
inkább nézzétek-hallgassátok
http://www.youtube.com/watch?v=X9cMHBO22Zk&feature=related
http://www.youtube.com/watch?v=3m2WzBQlrUs&NR=1
Inkább ez.

A legönzetlenebb emberek azok, akik az észt osztják, mert abból adnak, amiből nekik is nagyon kevés van!
http://www.youtube.com/watch?v=AYcLg1m7aI4
Nem elérhető gas
Hozzászólások: 3283


« Hozzászólás #7921 Dátum: 2009 December 14, 20:54:51 »

ne nyelvészkedjetek
inkább nézzétek-hallgassátok
http://www.youtube.com/watch?v=X9cMHBO22Zk&feature=related

VW Bogár 1300 '71,Transporter1.6D '83
https://photos.app.goo.gl/WsANqntrkSdn7c6f6
Nem elérhető BigBug
Hozzászólások: 28919

« Hozzászólás #7920 Dátum: 2009 December 14, 20:48:09 »

Fos typ4-es teherautómotor.  Evil

Most gyúrok egy stroker typ1-esre, hogy lássátok szüntükkel mik vogymuk.
m

sokkal rosszabb, ha volt de már nincs, annál ha soha nem volt, mert vágyakozni nem fáj annyira, mint emlékezni.....

ui: ha nagy leszek, transportert veszek...........
Nem elérhető tati
Hozzászólások: 10785


Ízirájder 0630 9850919 ÖRÖM AZ ERŐ ÁLTAL

« Hozzászólás #7919 Dátum: 2009 December 14, 20:46:36 »

Fos typ4-es teherautómotor.  Evil

Most gyúrok egy stroker typ1-esre, hogy lássátok szüntükkel mik vogymuk.
de azért 340 nyútonméter az jó lehet  isa pur és satu vagymuk vagy mi a fasz muk(esett a lábamra ) Roll Eyes
« Utoljára szerkesztve: 2009 December 14, 20:49:10 írta tati »

Nem elérhető sleepAIR
Hozzászólások: 3570


« Hozzászólás #7918 Dátum: 2009 December 14, 20:30:34 »



http://sleepair.blogspot.hu

Typ3 Variant ‘72
Süni
« Hozzászólás #7917 Dátum: 2009 December 14, 20:29:02 »

nembeszósz   >:Dpur es homou..


Nem elérhető Varázsló
Hozzászólások: 13081


Low Fast -többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #7916 Dátum: 2009 December 14, 20:15:11 »

typ4 ne is forogjon és alul "nyomjon" Grin

Ja, szümtükkel, de a stroker is fog alul nyomni, mert nem verem agyon nagy tengellyel.

Stuntmanus

VW 1302 S
  


 
 

http://oettingertsv.blogspot.com/
 
"Már nem vagyok annyira fiatal, hogy mindenre azonnal tudjam a választ."
Nem elérhető Bill
Hozzászólások: 8607


« Hozzászólás #7915 Dátum: 2009 December 14, 20:13:00 »

Fos typ4-es teherautómotor.  Evil

Most gyúrok egy stroker typ1-esre, hogy lássátok szüntükkel mik vogymuk.
typ4 ne is forogjon és alul "nyomjon" Grin
Nem elérhető Varázsló
Hozzászólások: 13081


Low Fast -többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #7914 Dátum: 2009 December 14, 20:06:09 »

Stunt! ehhez mit szósz?

Fos typ4-es teherautómotor.  Evil

Most gyúrok egy stroker typ1-esre, hogy lássátok szüntükkel mik vogymuk.

Stuntmanus

VW 1302 S
  


 
 

http://oettingertsv.blogspot.com/
 
"Már nem vagyok annyira fiatal, hogy mindenre azonnal tudjam a választ."
Nem elérhető tati
Hozzászólások: 10785


Ízirájder 0630 9850919 ÖRÖM AZ ERŐ ÁLTAL

« Hozzászólás #7913 Dátum: 2009 December 14, 19:27:59 »

erről asszem már volt szó..

<beszúrt kép törölve>

 340 NM


Stunt! ehhez mit szósz?

Nem elérhető sleepAIR
Hozzászólások: 3570


« Hozzászólás #7912 Dátum: 2009 December 14, 18:49:37 »

erről asszem már volt szó..



most találtam pár adatot is róla Evil

Typ4 3.0L 241 PS 340 NM

•JE 105 x 88 Scat
•Pleuel Cunningham 5,8
•Verdichtung 10:1
•Custom Stahlnockenwelle beschichtet
•Stössel 59g beschichtet 
•Zylinder Alu-Stahl
•Zylinderköpfe Remmele 50/42 Ventile
•Kanalbearbeitung KRT CUSTOM SPEED
•Doppelzündung mit Spezialbrennraum
•6 Punkt
•Leistung 241Ps bei 6000 U/min 340Nm bei 4000 U/min
•Motor ist in einem VW T2 Bus verbaut www.vogttt.com
« Utoljára szerkesztve: 2009 December 14, 18:51:43 írta bogara_zo »

http://sleepair.blogspot.hu

Typ3 Variant ‘72
Nem elérhető sleepAIR
Hozzászólások: 3570


« Hozzászólás #7911 Dátum: 2009 December 14, 18:42:33 »

ezért lesz egy patika baja bug-om  Cool


http://sleepair.blogspot.hu

Typ3 Variant ‘72
Nem elérhető slavia919
Hozzászólások: 12091


« Hozzászólás #7910 Dátum: 2009 December 14, 18:06:08 »

Szépen megcsinálták. Sose vizsgázna le itthon Sad

Legálisan nem. Amúgy meg bármi...

Keresek afterbe díszlécet kesztyűtartó ajtóra!
Nem elérhető Bill
Hozzászólások: 8607


« Hozzászólás #7909 Dátum: 2009 December 14, 17:58:41 »

Szépen megcsinálták. Sose vizsgázna le itthon Sad

Nem elérhető tati
Hozzászólások: 10785


Ízirájder 0630 9850919 ÖRÖM AZ ERŐ ÁLTAL

« Hozzászólás #7908 Dátum: 2009 December 14, 17:05:27 »

Szépen megcsinálták. Sose vizsgázna le itthon Sad


Nem elérhető gsattila
Hozzászólások: 11538

« Hozzászólás #7907 Dátum: 2009 December 14, 16:56:51 »

Szépen megcsinálták. Sose vizsgázna le itthon Sad

1 turbo nem turbo Grin

<beszúrt kép törölve>
Nem elérhető sleepAIR
Hozzászólások: 3570


« Hozzászólás #7906 Dátum: 2009 December 14, 15:40:42 »

1 turbo nem turbo Grin


http://sleepair.blogspot.hu

Typ3 Variant ‘72
Nem elérhető Spike
Hozzászólások: 10471

« Hozzászólás #7905 Dátum: 2009 December 11, 12:22:50 »

Nyilvánvalóan a látvány miatt ...

Ha marad ugyanolyan magasan, csak beleteszel erősebb kanyarstabit és kemény gátlókat akkor ugyanolyan jól ott lesz az úton.

Különbözőek vagyunk, mindenkinek mást jelet az autó, így máshogy akarja kialakítani, megcsinálni.
Kezfogas
ezért lesz egy patika baja bug-om  Cool
ez magyarország nem a tükörsima california beach road a hungária Evil


"Az erő igazság nélkül erőszak, az igazság erő nélkül tehetetlenség." (M.Oyama)
Nem elérhető Varázsló
Hozzászólások: 13081


Low Fast -többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #7904 Dátum: 2009 December 11, 11:38:00 »

Ahogy utána nézegettem a képet én is gondoltam erre is, de a stabilabb váltófelfogatás szempontjából nem kedvezőbb egy ilyen megoldás?

Persze, stabilabb, azonban a váltó felfogatás ott hibádzik, hogy csak alul van megfogva, a váltó elejénél, az első váltókúpnál is eléggé alul van, így a váltó terhelésre tulképpen az alsó hossztengelye körül el tud fordulni, mert a két hossztartót megcsavarja, bakot letépi, stb. (nem a széria motor esetében...)

Ezért szokták felül megtámasztani, felül is megfogatni.

Stuntmanus

VW 1302 S
  


 
 

http://oettingertsv.blogspot.com/
 
"Már nem vagyok annyira fiatal, hogy mindenre azonnal tudjam a választ."
Nem elérhető brez
Hozzászólások: 2510


http://vbk.at.hu/

« Hozzászólás #7903 Dátum: 2009 December 11, 11:26:04 »

Azért csinálják, mert ilyen mértékű ültetésnél a lengőtengelyes futómű olyan negatív kerékdőlést eredményezne, hogy az autó használhatatlan lenne, így eggyel jobb...
Ahogy utána nézegettem a képet én is gondoltam erre is, de a stabilabb váltófelfogatás szempontjából nem kedvezőbb egy ilyen megoldás?

Nem elérhető Varázsló
Hozzászólások: 13081


Low Fast -többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #7902 Dátum: 2009 December 11, 09:57:15 »

normális sárvédőt kell feltenni ,amúgy is félek a 150cm széles autóba hogy felborul ,mint a messzersmit kabinroller  Roll Eyes sose értettem ezt a keskenyítést  Huh

Nyilvánvalóan a látvány miatt keskenyítik ennyire, mert akkor olyan "még öregebb" kinézete van az autónak. Egyébként minden ellene szól, ahogy az ültetésnél sem a súlypont 5 cm-rel lejjebb kerülése okozza, hogy jobban fekszik az úton, hanem a kemény futómű. Ha marad ugyanolyan magasan, csak beleteszel erősebb kanyarstabit és kemény gátlókat akkor ugyanolyan jól ott lesz az úton.

Különbözőek vagyunk, mindenkinek mást jelet az autó, így máshogy akarja kialakítani, megcsinálni.

Stuntmanus

VW 1302 S
  


 
 

http://oettingertsv.blogspot.com/
 
"Már nem vagyok annyira fiatal, hogy mindenre azonnal tudjam a választ."
Nem elérhető tati
Hozzászólások: 10785


Ízirájder 0630 9850919 ÖRÖM AZ ERŐ ÁLTAL

« Hozzászólás #7901 Dátum: 2009 December 11, 09:12:37 »

szerintem logikus, én is így csinálnám

bár hátul is keskenyíteni kéne, mert így még látszani fog szemből-oldalról a kerék  Evil
normális sárvédőt kell feltenni ,amúgy is félek a 150cm széles autóba hogy felborul ,mint a messzersmit kabinroller  Roll Eyes sose értettem ezt a keskenyítést  Huh

Nem elérhető Typ117
Hozzászólások: 18493


1969

« Hozzászólás #7900 Dátum: 2009 December 10, 23:59:51 »

dáá, portáltengely megfordítva  Grin
szerintem logikus, én is így csinálnám

bár hátul is keskenyíteni kéne, mert így még látszani fog szemből-oldalról a kerék  Evil
Nem elérhető Mákos
Hozzászólások: 3423


« Hozzászólás #7899 Dátum: 2009 December 10, 23:50:30 »

nem akarok beleszólni de, DE Roll Eyes így köll eszt csinálni-e progyukció

dáá, portáltengely megfordítva  Grin

VW 1300
BMW 525i e34 touring

...az egyik általában működik : ))
Nem elérhető tati
Hozzászólások: 10785


Ízirájder 0630 9850919 ÖRÖM AZ ERŐ ÁLTAL

« Hozzászólás #7898 Dátum: 2009 December 10, 22:54:38 »

 na tessék

[a csatolmányt egy admin törölte]

Nem elérhető tati
Hozzászólások: 10785


Ízirájder 0630 9850919 ÖRÖM AZ ERŐ ÁLTAL

« Hozzászólás #7897 Dátum: 2009 December 10, 22:53:23 »

Áthoztam ezt a képet az új topicból...

Lendüljünk át a magasságon és tárgyaljunk erről a váltó-felfogatásról/tartóbakról....
<beszúrt kép törölve>

vwboxernek voltak ilyen problémái, ezt milyen megoldásnak tartjátok?
nem akarok beleszólni de, DE Roll Eyes így köll eszt csinálni-e progyukció

[a csatolmányt egy admin törölte]

Nem elérhető tati
Hozzászólások: 10785


Ízirájder 0630 9850919 ÖRÖM AZ ERŐ ÁLTAL

« Hozzászólás #7896 Dátum: 2009 December 10, 22:47:52 »

Áthoztam ezt a képet az új topicból...

Lendüljünk át a magasságon és tárgyaljunk erről a váltó-felfogatásról/tartóbakról....
<beszúrt kép törölve>

vwboxernek voltak ilyen problémái, ezt milyen megoldásnak tartjátok?
na ez kész Roll Eyes

Nem elérhető Varázsló
Hozzászólások: 13081


Low Fast -többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #7895 Dátum: 2009 December 10, 22:31:54 »

Áthoztam ezt a képet az új topicból...

Lendüljünk át a magasságon és tárgyaljunk erről a váltó-felfogatásról/tartóbakról....
<beszúrt kép törölve>

vwboxernek voltak ilyen problémái, ezt milyen megoldásnak tartjátok?

Azért csinálják, mert ilyen mértékű ültetésnél a lengőtengelyes futómű olyan negatív kerékdőlést eredményezne, hogy az autó használhatatlan lenne, így eggyel jobb...

Stuntmanus

VW 1302 S
  


 
 

http://oettingertsv.blogspot.com/
 
"Már nem vagyok annyira fiatal, hogy mindenre azonnal tudjam a választ."
Nem elérhető brez
Hozzászólások: 2510


http://vbk.at.hu/

« Hozzászólás #7894 Dátum: 2009 December 10, 21:59:04 »

Áthoztam ezt a képet az új topicból...

Lendüljünk át a magasságon és tárgyaljunk erről a váltó-felfogatásról/tartóbakról....


vwboxernek voltak ilyen problémái, ezt milyen megoldásnak tartjátok?

Nem elérhető Bugris
Hozzászólások: 383


« Hozzászólás #7893 Dátum: 2009 December 10, 20:13:32 »


nagyon jó!
Nem elérhető gas
Hozzászólások: 3283


« Hozzászólás #7892 Dátum: 2009 December 10, 20:13:16 »

Üdv mindenkinek!
Tegnap volt időm kicsit foglalkozni a motorral, lassan minden a helyére kerül.






http://picasaweb.google.com/jozsefgaspar/Felujitas?feat=directlink

VW Bogár 1300 '71,Transporter1.6D '83
https://photos.app.goo.gl/WsANqntrkSdn7c6f6
Nem elérhető Leon1303
Hozzászólások: 5024


Kicsi a kocsi, de nagy az önbizalma!

« Hozzászólás #7891 Dátum: 2009 December 10, 17:26:14 »

szerintem meg kifejezetten szar hangja van,mintha hengerfejes lenne mikor odalép, csak úgy klappog. persze én nem értek hozzá  Wink
Nem elérhető Mákos
Hozzászólások: 3423


« Hozzászólás #7890 Dátum: 2009 December 10, 16:27:20 »

http://www.thesamba.com/vw/classifieds/detail.php?id=830225

Ezt vegye meg nekem valaki karácsonyra !  Grin

VW 1300
BMW 525i e34 touring

...az egyik általában működik : ))
Nem elérhető gsattila
Hozzászólások: 11538

« Hozzászólás #7889 Dátum: 2009 December 08, 22:07:34 »

De tegyél be üzemóra mérőt is  Evil

http://www.youtube.com/watch?v=MYe5uZwxLgk&feature=related

Nem tudom milyen tengelyt és hengherfejet használhatnak ezek is, de ahol ezek a mi motorjaink már a haláltusájukat vívják (5500 körül) ez úgy húz, mint az állat. Majdnem 7000-ig elforgatja.

Mégiscsak nagy tengely kell???  Wink
Nem elérhető Maresz
Hozzászólások: 19642


WWW.BUGGARAGE.HU

« Hozzászólás #7888 Dátum: 2009 December 08, 20:21:19 »

http://www.youtube.com/watch?v=MYe5uZwxLgk&feature=related

Nem tudom milyen tengelyt és hengherfejet használhatnak ezek is, de ahol ezek a mi motorjaink már a haláltusájukat vívják (5500 körül) ez úgy húz, mint az állat. Majdnem 7000-ig elforgatja.

Mégiscsak nagy tengely kell???  Wink
Grin

WEBshop
http://retrocarclub.superwebaruhaz.hu/
Ha müszakivizsga vagy zöldkari kell és problémás az élet:06706223882;06706313882
Kedvezméynes kötelező bizti kötése!
Gyári vw audi seat skoda Alkatrészek beszerzése gyors határidővel,postázva
www.retroautoklub.hu
Nem elérhető Varázsló
Hozzászólások: 13081


Low Fast -többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #7887 Dátum: 2009 December 08, 20:05:45 »

http://www.youtube.com/watch?v=-XZ6XgSZJCk&feature=related

Cruise Night. Szép motorhanggal.

Stuntmanus

VW 1302 S
  


 
 

http://oettingertsv.blogspot.com/
 
"Már nem vagyok annyira fiatal, hogy mindenre azonnal tudjam a választ."
Nem elérhető Leon1303
Hozzászólások: 5024


Kicsi a kocsi, de nagy az önbizalma!

« Hozzászólás #7886 Dátum: 2009 December 08, 18:55:25 »

<beszúrt kép törölve>

 Evil
Mallory  Smiley
Nem elérhető Mákos
Hozzászólások: 3423


« Hozzászólás #7885 Dátum: 2009 December 08, 17:48:16 »


 2276 with IDA's. 9:5/1 comp. 44x37 valves, I did the porting and set up myself. Berg 5 trans. 4:11/2:47/1:71/1:31/.82.

Kisebb afrikai ország éves költségvetése  Grin  "Money pit " ahogy mondja is Cheesy

VW 1300
BMW 525i e34 touring

...az egyik általában működik : ))
Oldalak: 1 ... 355 356 357 358 359 [360] 361 362 363 364 365 ... 558
Nyomtatás
 
Ugrás:  

Powered by MySQL Powered by PHP www.bogarhatu.hu - ahol a Bogarazás kezdődik Powered by SMF 1.1.4 | SMF © 2006, Simple Machines LLC
Magyar fordítás: SMF Magyarország
Szabványos XHTML 1.0! Szabványos CSS!
Az oldal 0.168 másodperc alatt készült el 15 lekéréssel.