www.bogarhatu.hu
- ahol a Bogarazás kezdődik
Üdvözlünk,
Vendég
. Kérlek
jelentkezz be
vagy
regisztrálj
.
Nem érkezett meg az
aktiváló e-mail?
2025 Július 27, 14:11:48
1 óra
1 nap
1 hét
1 hónap
Mindig
Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Keresés:
Részletes kereső
Népautós Szilveszter
Pólus Center
2024. december 31.
921223
Hozzaszólás
218
Témában írta
1614
Felhasználó
Legújabb tag:
mickilangelo
www.bogarhatu.hu - ahol a Bogarazás kezdődik
>
Hová tartozol?
>
Bogaras fórumok
> Téma:
Tuning, teljesítmény, futómű
Oldalak:
1
...
355
356
357
358
359
[
360
]
361
362
363
364
365
...
558
Szerző
Téma: Tuning, teljesítmény, futómű (Megtekintve 3400577 alkalommal)
sleepAIR
Hozzászólások: 3570
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #7924 Dátum:
2009 December 15, 14:01:57 »
most találtam hollandoknál.."octopus cooling" na ilyet se láttam még:
http://sleepair.blogspot.hu
Typ3 Variant ‘72
Varázsló
Hozzászólások: 13081
Low Fast -többet forog, jobban pörög
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #7923 Dátum:
2009 December 14, 22:33:05 »
Idézetet írta: gas - 2009 December 14, 20:54:51
ne nyelvészkedjetek
inkább nézzétek-hallgassátok
http://www.youtube.com/watch?v=X9cMHBO22Zk&feature=related
Még pörgeti egy kicsit és elköszön egy szelep....
Stuntmanus
VW 1302 S
http://oettingertsv.blogspot.com/
"Már nem vagyok annyira fiatal, hogy mindenre azonnal tudjam a választ."
Mr.Horsepower
Hozzászólások: 8581
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #7922 Dátum:
2009 December 14, 20:57:15 »
Idézetet írta: gas - 2009 December 14, 20:54:51
ne nyelvészkedjetek
inkább nézzétek-hallgassátok
http://www.youtube.com/watch?v=X9cMHBO22Zk&feature=related
http://www.youtube.com/watch?v=3m2WzBQlrUs&NR=1
Inkább ez.
A legönzetlenebb emberek azok, akik az észt osztják, mert abból adnak, amiből nekik is nagyon kevés van!
http://www.youtube.com/watch?v=AYcLg1m7aI4
gas
Hozzászólások: 3283
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #7921 Dátum:
2009 December 14, 20:54:51 »
ne nyelvészkedjetek
inkább nézzétek-hallgassátok
http://www.youtube.com/watch?v=X9cMHBO22Zk&feature=related
VW Bogár 1300 '71,Transporter1.6D '83
https://photos.app.goo.gl/WsANqntrkSdn7c6f6
BigBug
Hozzászólások: 28919
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #7920 Dátum:
2009 December 14, 20:48:09 »
Idézetet írta: Stuntmanus - 2009 December 14, 20:06:09
Fos typ4-es teherautómotor.
Most gyúrok egy stroker typ1-esre, hogy lássátok szü
n
tükkel mik vogymuk.
m
sokkal rosszabb, ha volt de már nincs, annál ha soha nem volt, mert vágyakozni nem fáj annyira, mint emlékezni.....
ui: ha nagy leszek, transportert veszek...........
tati
Hozzászólások: 10785
Ízirájder 0630 9850919 ÖRÖM AZ ERŐ ÁLTAL
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #7919 Dátum:
2009 December 14, 20:46:36 »
Idézetet írta: Stuntmanus - 2009 December 14, 20:06:09
Fos typ4-es teherautómotor.
Most gyúrok egy stroker typ1-esre, hogy lássátok szüntükkel mik vogymuk.
de azért 340 nyútonméter az jó lehet isa pur és satu vagymuk vagy mi a fasz muk(esett a lábamra )
«
Utoljára szerkesztve: 2009 December 14, 20:49:10 írta tati
»
www.tatinson.hu
www.kck.hu
sleepAIR
Hozzászólások: 3570
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #7918 Dátum:
2009 December 14, 20:30:34 »
Idézetet írta: Süni - 2009 December 14, 20:29:02
http://sleepair.blogspot.hu
Typ3 Variant ‘72
Süni
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #7917 Dátum:
2009 December 14, 20:29:02 »
Idézetet írta: bogara_zo - 2009 December 14, 20:27:25
nembeszósz
>:Dpur es homou..
Varázsló
Hozzászólások: 13081
Low Fast -többet forog, jobban pörög
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #7916 Dátum:
2009 December 14, 20:15:11 »
Idézetet írta: Bill - 2009 December 14, 20:13:00
typ4 ne is forogjon és alul "nyomjon"
Ja, szümtükkel, de a stroker is fog alul nyomni, mert nem verem agyon nagy tengellyel.
Stuntmanus
VW 1302 S
http://oettingertsv.blogspot.com/
"Már nem vagyok annyira fiatal, hogy mindenre azonnal tudjam a választ."
Bill
Hozzászólások: 8607
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #7915 Dátum:
2009 December 14, 20:13:00 »
Idézetet írta: Stuntmanus - 2009 December 14, 20:06:09
Fos typ4-es teherautómotor.
Most gyúrok egy stroker typ1-esre, hogy lássátok szüntükkel mik vogymuk.
typ4 ne is forogjon és alul "nyomjon"
Varázsló
Hozzászólások: 13081
Low Fast -többet forog, jobban pörög
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #7914 Dátum:
2009 December 14, 20:06:09 »
Idézetet írta: tati - 2009 December 14, 19:27:59
Stunt! ehhez mit szósz?
Fos typ4-es teherautómotor.
Most gyúrok egy stroker typ1-esre, hogy lássátok szüntükkel mik vogymuk.
Stuntmanus
VW 1302 S
http://oettingertsv.blogspot.com/
"Már nem vagyok annyira fiatal, hogy mindenre azonnal tudjam a választ."
tati
Hozzászólások: 10785
Ízirájder 0630 9850919 ÖRÖM AZ ERŐ ÁLTAL
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #7913 Dátum:
2009 December 14, 19:27:59 »
Idézetet írta: bogara_zo - 2009 December 14, 18:49:37
erről asszem már volt szó..
<beszúrt kép törölve>
340 NM
Stunt! ehhez mit szósz?
www.tatinson.hu
www.kck.hu
sleepAIR
Hozzászólások: 3570
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #7912 Dátum:
2009 December 14, 18:49:37 »
erről asszem már volt szó..
most találtam pár adatot is róla
Typ4 3.0L 241 PS 340 NM
•JE 105 x 88 Scat
•Pleuel Cunningham 5,8
•Verdichtung 10:1
•Custom Stahlnockenwelle beschichtet
•Stössel 59g beschichtet
•Zylinder Alu-Stahl
•Zylinderköpfe Remmele 50/42 Ventile
•Kanalbearbeitung KRT CUSTOM SPEED
•Doppelzündung mit Spezialbrennraum
•6 Punkt
•Leistung 241Ps bei 6000 U/min 340Nm bei 4000 U/min
•Motor ist in einem VW T2 Bus verbaut
www.vogttt.com
«
Utoljára szerkesztve: 2009 December 14, 18:51:43 írta bogara_zo
»
http://sleepair.blogspot.hu
Typ3 Variant ‘72
sleepAIR
Hozzászólások: 3570
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #7911 Dátum:
2009 December 14, 18:42:33 »
Idézetet írta: Spike - 2009 December 11, 12:22:50
ezért lesz egy patika baja bug-om
http://sleepair.blogspot.hu
Typ3 Variant ‘72
slavia919
Hozzászólások: 12091
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #7910 Dátum:
2009 December 14, 18:06:08 »
Idézetet írta: gsattila - 2009 December 14, 16:56:51
Szépen megcsinálták. Sose vizsgázna le itthon
Legálisan nem. Amúgy meg bármi...
Keresek afterbe díszlécet kesztyűtartó ajtóra!
Bill
Hozzászólások: 8607
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #7909 Dátum:
2009 December 14, 17:58:41 »
Idézetet írta: gsattila - 2009 December 14, 16:56:51
Szépen megcsinálták. Sose vizsgázna le itthon
tati
Hozzászólások: 10785
Ízirájder 0630 9850919 ÖRÖM AZ ERŐ ÁLTAL
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #7908 Dátum:
2009 December 14, 17:05:27 »
Idézetet írta: gsattila - 2009 December 14, 16:56:51
Szépen megcsinálták. Sose vizsgázna le itthon
www.tatinson.hu
www.kck.hu
gsattila
Hozzászólások: 11538
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #7907 Dátum:
2009 December 14, 16:56:51 »
Szépen megcsinálták. Sose vizsgázna le itthon
Idézetet írta: bogara_zo - 2009 December 14, 15:40:42
1 turbo nem turbo
<beszúrt kép törölve>
sleepAIR
Hozzászólások: 3570
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #7906 Dátum:
2009 December 14, 15:40:42 »
1 turbo nem turbo
http://sleepair.blogspot.hu
Typ3 Variant ‘72
Spike
Hozzászólások: 10471
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #7905 Dátum:
2009 December 11, 12:22:50 »
Idézetet írta: Stuntmanus - 2009 December 11, 09:57:15
Nyilvánvalóan a látvány miatt ...
Ha marad ugyanolyan magasan, csak beleteszel erősebb kanyarstabit és kemény gátlókat akkor ugyanolyan jól ott lesz az úton.
Különbözőek vagyunk, mindenkinek mást jelet az autó, így máshogy akarja kialakítani, megcsinálni.
ezért lesz egy patika baja bug-om
ez magyarország nem a tükörsima california beach road a hungária
"Az erő igazság nélkül erőszak, az igazság erő nélkül tehetetlenség." (M.Oyama)
Varázsló
Hozzászólások: 13081
Low Fast -többet forog, jobban pörög
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #7904 Dátum:
2009 December 11, 11:38:00 »
Idézetet írta: brez - 2009 December 11, 11:26:04
Ahogy utána nézegettem a képet én is gondoltam erre is, de a stabilabb váltófelfogatás szempontjából nem kedvezőbb egy ilyen megoldás?
Persze, stabilabb, azonban a váltó felfogatás ott hibádzik, hogy csak alul van megfogva, a váltó elejénél, az első váltókúpnál is eléggé alul van, így a váltó terhelésre tulképpen az alsó hossztengelye körül el tud fordulni, mert a két hossztartót megcsavarja, bakot letépi, stb. (nem a széria motor esetében...)
Ezért szokták felül megtámasztani, felül is megfogatni.
Stuntmanus
VW 1302 S
http://oettingertsv.blogspot.com/
"Már nem vagyok annyira fiatal, hogy mindenre azonnal tudjam a választ."
brez
Hozzászólások: 2510
http://vbk.at.hu/
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #7903 Dátum:
2009 December 11, 11:26:04 »
Idézetet írta: Stuntmanus - 2009 December 10, 22:31:54
Azért csinálják, mert ilyen mértékű ültetésnél a lengőtengelyes futómű olyan negatív kerékdőlést eredményezne, hogy az autó használhatatlan lenne, így eggyel jobb...
Ahogy utána nézegettem a képet én is gondoltam erre is, de a stabilabb váltófelfogatás szempontjából nem kedvezőbb egy ilyen megoldás?
http://vbk.at.hu/
http://minkabogi.blogspot.com/
Varázsló
Hozzászólások: 13081
Low Fast -többet forog, jobban pörög
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #7902 Dátum:
2009 December 11, 09:57:15 »
Idézetet írta: tati - 2009 December 11, 09:12:37
normális sárvédőt kell feltenni ,amúgy is félek a 150cm széles autóba hogy felborul ,mint a messzersmit kabinroller
sose értettem ezt a keskenyítést
Nyilvánvalóan a látvány miatt keskenyítik ennyire, mert akkor olyan "még öregebb" kinézete van az autónak. Egyébként minden ellene szól, ahogy az ültetésnél sem a súlypont 5 cm-rel lejjebb kerülése okozza, hogy jobban fekszik az úton, hanem a kemény futómű. Ha marad ugyanolyan magasan, csak beleteszel erősebb kanyarstabit és kemény gátlókat akkor ugyanolyan jól ott lesz az úton.
Különbözőek vagyunk, mindenkinek mást jelet az autó, így máshogy akarja kialakítani, megcsinálni.
Stuntmanus
VW 1302 S
http://oettingertsv.blogspot.com/
"Már nem vagyok annyira fiatal, hogy mindenre azonnal tudjam a választ."
tati
Hozzászólások: 10785
Ízirájder 0630 9850919 ÖRÖM AZ ERŐ ÁLTAL
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #7901 Dátum:
2009 December 11, 09:12:37 »
Idézetet írta: Typ117 - 2009 December 10, 23:59:51
szerintem logikus, én is így csinálnám
bár hátul is keskenyíteni kéne, mert így még látszani fog szemből-oldalról a kerék
normális sárvédőt kell feltenni ,amúgy is félek a 150cm széles autóba hogy felborul ,mint a messzersmit kabinroller
sose értettem ezt a keskenyítést
www.tatinson.hu
www.kck.hu
Typ117
Hozzászólások: 18493
1969
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #7900 Dátum:
2009 December 10, 23:59:51 »
Idézetet írta: Mákos - 2009 December 10, 23:50:30
dáá, portáltengely megfordítva
szerintem logikus, én is így csinálnám
bár hátul is keskenyíteni kéne, mert így még látszani fog szemből-oldalról a kerék
Mákos
Hozzászólások: 3423
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #7899 Dátum:
2009 December 10, 23:50:30 »
Idézetet írta: tati - 2009 December 10, 22:53:23
nem akarok beleszólni de, DE
így köll eszt csinálni-e progyukció
dáá, portáltengely megfordítva
VW 1300
BMW 525i e34 touring
...az egyik általában működik : ))
tati
Hozzászólások: 10785
Ízirájder 0630 9850919 ÖRÖM AZ ERŐ ÁLTAL
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #7898 Dátum:
2009 December 10, 22:54:38 »
na tessék
[a csatolmányt egy admin törölte]
www.tatinson.hu
www.kck.hu
tati
Hozzászólások: 10785
Ízirájder 0630 9850919 ÖRÖM AZ ERŐ ÁLTAL
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #7897 Dátum:
2009 December 10, 22:53:23 »
Idézetet írta: brez - 2009 December 10, 21:59:04
Áthoztam ezt a képet az új topicból...
Lendüljünk át a magasságon és tárgyaljunk erről a váltó-felfogatásról/tartóbakról....
<beszúrt kép törölve>
vwboxernek voltak ilyen problémái, ezt milyen megoldásnak tartjátok?
nem akarok beleszólni de, DE
így köll eszt csinálni-e progyukció
[a csatolmányt egy admin törölte]
www.tatinson.hu
www.kck.hu
tati
Hozzászólások: 10785
Ízirájder 0630 9850919 ÖRÖM AZ ERŐ ÁLTAL
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #7896 Dátum:
2009 December 10, 22:47:52 »
Idézetet írta: brez - 2009 December 10, 21:59:04
Áthoztam ezt a képet az új topicból...
Lendüljünk át a magasságon és tárgyaljunk erről a váltó-felfogatásról/tartóbakról....
<beszúrt kép törölve>
vwboxernek voltak ilyen problémái, ezt milyen megoldásnak tartjátok?
na ez kész
www.tatinson.hu
www.kck.hu
Varázsló
Hozzászólások: 13081
Low Fast -többet forog, jobban pörög
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #7895 Dátum:
2009 December 10, 22:31:54 »
Idézetet írta: brez - 2009 December 10, 21:59:04
Áthoztam ezt a képet az új topicból...
Lendüljünk át a magasságon és tárgyaljunk erről a váltó-felfogatásról/tartóbakról....
<beszúrt kép törölve>
vwboxernek voltak ilyen problémái, ezt milyen megoldásnak tartjátok?
Azért csinálják, mert ilyen mértékű ültetésnél a lengőtengelyes futómű olyan negatív kerékdőlést eredményezne, hogy az autó használhatatlan lenne, így eggyel jobb...
Stuntmanus
VW 1302 S
http://oettingertsv.blogspot.com/
"Már nem vagyok annyira fiatal, hogy mindenre azonnal tudjam a választ."
brez
Hozzászólások: 2510
http://vbk.at.hu/
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #7894 Dátum:
2009 December 10, 21:59:04 »
Áthoztam ezt a képet az új topicból...
Lendüljünk át a magasságon és tárgyaljunk erről a váltó-felfogatásról/tartóbakról....
vwboxernek voltak ilyen problémái, ezt milyen megoldásnak tartjátok?
http://vbk.at.hu/
http://minkabogi.blogspot.com/
Bugris
Hozzászólások: 383
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #7893 Dátum:
2009 December 10, 20:13:32 »
Idézetet írta: Stuntmanus - 2009 December 08, 20:05:45
http://www.youtube.com/watch?v=-XZ6XgSZJCk&feature=related
Cruise Night. Szép motorhanggal.
nagyon jó!
gas
Hozzászólások: 3283
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #7892 Dátum:
2009 December 10, 20:13:16 »
Üdv mindenkinek!
Tegnap volt időm kicsit foglalkozni a motorral, lassan minden a helyére kerül.
http://picasaweb.google.com/jozsefgaspar/Felujitas?feat=directlink
VW Bogár 1300 '71,Transporter1.6D '83
https://photos.app.goo.gl/WsANqntrkSdn7c6f6
Leon1303
Hozzászólások: 5024
Kicsi a kocsi, de nagy az önbizalma!
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #7891 Dátum:
2009 December 10, 17:26:14 »
Idézetet írta: Stuntmanus - 2009 December 08, 20:05:45
http://www.youtube.com/watch?v=-XZ6XgSZJCk&feature=related
Cruise Night. Szép motorhanggal.
szerintem meg kifejezetten szar hangja van,mintha hengerfejes lenne mikor odalép, csak úgy klappog. persze én nem értek hozzá
Mákos
Hozzászólások: 3423
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #7890 Dátum:
2009 December 10, 16:27:20 »
http://www.thesamba.com/vw/classifieds/detail.php?id=830225
Ezt vegye meg nekem valaki karácsonyra !
VW 1300
BMW 525i e34 touring
...az egyik általában működik : ))
gsattila
Hozzászólások: 11538
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #7889 Dátum:
2009 December 08, 22:07:34 »
De tegyél be üzemóra mérőt is
Idézetet írta: Stuntmanus - 2009 December 08, 16:12:41
http://www.youtube.com/watch?v=MYe5uZwxLgk&feature=related
Nem tudom milyen tengelyt és hengherfejet használhatnak ezek is, de ahol ezek a mi motorjaink már a haláltusájukat vívják (5500 körül) ez úgy húz, mint az állat. Majdnem 7000-ig elforgatja.
Mégiscsak nagy tengely kell???
Maresz
Hozzászólások: 19642
WWW.BUGGARAGE.HU
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #7888 Dátum:
2009 December 08, 20:21:19 »
Idézetet írta: Stuntmanus - 2009 December 08, 16:12:41
http://www.youtube.com/watch?v=MYe5uZwxLgk&feature=related
Nem tudom milyen tengelyt és hengherfejet használhatnak ezek is, de ahol ezek a mi motorjaink már a haláltusájukat vívják (5500 körül) ez úgy húz, mint az állat. Majdnem 7000-ig elforgatja.
Mégiscsak nagy tengely kell???
WEBshop
http://retrocarclub.superwebaruhaz.hu/
Ha müszakivizsga vagy zöldkari kell és problémás az élet:06706223882;06706313882
Kedvezméynes kötelező bizti kötése!
Gyári vw audi seat skoda Alkatrészek beszerzése gyors határidővel,postázva
www.retroautoklub.hu
Varázsló
Hozzászólások: 13081
Low Fast -többet forog, jobban pörög
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #7887 Dátum:
2009 December 08, 20:05:45 »
http://www.youtube.com/watch?v=-XZ6XgSZJCk&feature=related
Cruise Night. Szép motorhanggal.
Stuntmanus
VW 1302 S
http://oettingertsv.blogspot.com/
"Már nem vagyok annyira fiatal, hogy mindenre azonnal tudjam a választ."
Leon1303
Hozzászólások: 5024
Kicsi a kocsi, de nagy az önbizalma!
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #7886 Dátum:
2009 December 08, 18:55:25 »
Idézetet írta: wob974 - 2009 December 06, 12:48:01
<beszúrt kép törölve>
Mallory
Mákos
Hozzászólások: 3423
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #7885 Dátum:
2009 December 08, 17:48:16 »
Idézetet írta: DLL-962 - 2009 December 08, 17:34:01
ez se rossz
http://www.youtube.com/watch?v=agpwc8KU3ro
2276 with IDA's. 9:5/1 comp. 44x37 valves, I did the porting and set up myself. Berg 5 trans. 4:11/2:47/1:71/1:31/.82.
Kisebb afrikai ország éves költségvetése
"Money pit " ahogy mondja is
VW 1300
BMW 525i e34 touring
...az egyik általában működik : ))
Oldalak:
1
...
355
356
357
358
359
[
360
]
361
362
363
364
365
...
558
www.bogarhatu.hu - ahol a Bogarazás kezdődik
>
Hová tartozol?
>
Bogaras fórumok
> Téma:
Tuning, teljesítmény, futómű
Ugrás:
Kérlek válassz egy célt:
-----------------------------
Hová tartozol?
-----------------------------
=> Bogaras fórumok
=> Népautós fórumok
=> Adok-veszek
===> Lomtár
-----------------------------
Web szerviz
-----------------------------
=> A szervizes mondta
=> Itt lehet anyázni a szervizt
Töltés...