www.bogarhatu.hu
- ahol a Bogarazás kezdődik
Üdvözlünk,
Vendég
. Kérlek
jelentkezz be
vagy
regisztrálj
.
Nem érkezett meg az
aktiváló e-mail?
2025 Július 27, 13:21:56
1 óra
1 nap
1 hét
1 hónap
Mindig
Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Keresés:
Részletes kereső
Népautós Szilveszter
Pólus Center
2024. december 31.
921223
Hozzaszólás
218
Témában írta
1614
Felhasználó
Legújabb tag:
mickilangelo
www.bogarhatu.hu - ahol a Bogarazás kezdődik
>
Hová tartozol?
>
Bogaras fórumok
> Téma:
Tuning, teljesítmény, futómű
Oldalak:
1
...
356
357
358
359
360
[
361
]
362
363
364
365
366
...
558
Szerző
Téma: Tuning, teljesítmény, futómű (Megtekintve 3400509 alkalommal)
Kristóf
Hozzászólások: 3168
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #7884 Dátum:
2009 December 08, 17:34:01 »
ez se rossz
http://www.youtube.com/watch?v=agpwc8KU3ro
Bripery
Hozzászólások: 21999
www.elitevwclub.hu
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #7883 Dátum:
2009 December 08, 17:25:09 »
58 IDA
http://newhaven.craigslist.org/pts/1475450540.html
www.elitevwclub.hu
1982 Porsche 931 (924 Turbo)
2021 VW Golf GTE
Akit magyarnak teremtett az Úristen és nem fogja pártját nemzetének-nem derék ember. Gróf Széchenyi István
Bripery
Hozzászólások: 21999
www.elitevwclub.hu
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #7882 Dátum:
2009 December 08, 16:43:06 »
Idézetet írta: Aircult - 2009 December 08, 16:41:30
berg 309 cam, 1.45 rockers,40mm & 37.5mm valves, 48mm dellortos, 1&5/8 exhaust, 8.5:1 compression......all the usual, lightened and balanced ALL GENE BERG parts.
a berg 309 tengely pedig 297 fokos
www.elitevwclub.hu
1982 Porsche 931 (924 Turbo)
2021 VW Golf GTE
Akit magyarnak teremtett az Úristen és nem fogja pártját nemzetének-nem derék ember. Gróf Széchenyi István
Bripery
Hozzászólások: 21999
www.elitevwclub.hu
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #7881 Dátum:
2009 December 08, 16:41:30 »
Idézetet írta: Stuntmanus - 2009 December 08, 16:12:41
http://www.youtube.com/watch?v=MYe5uZwxLgk&feature=related
Nem tudom milyen tengelyt és hengherfejet használhatnak ezek is, de ahol ezek a mi motorjaink már a haláltusájukat vívják (5500 körül) ez úgy húz, mint az állat. Majdnem 7000-ig elforgatja.
Mégiscsak nagy tengely kell???
berg 309 cam, 1.45 rockers,40mm & 37.5mm valves, 48mm dellortos, 1&5/8 exhaust, 8.5:1 compression......all the usual, lightened and balanced ALL GENE BERG parts.
www.elitevwclub.hu
1982 Porsche 931 (924 Turbo)
2021 VW Golf GTE
Akit magyarnak teremtett az Úristen és nem fogja pártját nemzetének-nem derék ember. Gróf Széchenyi István
Mákos
Hozzászólások: 3423
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #7880 Dátum:
2009 December 08, 16:18:37 »
Idézetet írta: Stuntmanus - 2009 December 08, 16:12:41
Majdnem 7000-ig elforgatja.
Mégiscsak nagy tengely kell???
Meg nagy szelep, meg erős rugó, meg kiegyensúlyozott főtengely, meg egy aranybánya/kokaingyár
VW 1300
BMW 525i e34 touring
...az egyik általában működik : ))
Varázsló
Hozzászólások: 13081
Low Fast -többet forog, jobban pörög
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #7879 Dátum:
2009 December 08, 16:12:41 »
http://www.youtube.com/watch?v=MYe5uZwxLgk&feature=related
Nem tudom milyen tengelyt és hengherfejet használhatnak ezek is, de ahol ezek a mi motorjaink már a haláltusájukat vívják (5500 körül) ez úgy húz, mint az állat. Majdnem 7000-ig elforgatja.
Mégiscsak nagy tengely kell???
Stuntmanus
VW 1302 S
http://oettingertsv.blogspot.com/
"Már nem vagyok annyira fiatal, hogy mindenre azonnal tudjam a választ."
Mákos
Hozzászólások: 3423
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #7878 Dátum:
2009 December 08, 12:12:28 »
Idézetet írta: Stuntmanus - 2009 December 08, 11:44:20
but it's a very fun street motor as is. 78mmx90.5, 40x35.5 p&p heads, Autocraft 1.4's, Berg wedgemated crank/lightened flywheel, 1.5 qt sump, 1-5/8" header. It pulls extremely hard (to me) for a small 2L.
Hátsó keréken mérve tud ez a combo 90.4 lovat, az főtengelyen kb 100-110.
1,4 gondolom a himba.Akkor milyen a vezérműtengely ?
VW 1300
BMW 525i e34 touring
...az egyik általában működik : ))
Varázsló
Hozzászólások: 13081
Low Fast -többet forog, jobban pörög
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #7877 Dátum:
2009 December 08, 11:44:20 »
Idézetet írta: Stuntmanus - 2009 December 08, 11:42:37
http://www.youtube.com/watch?v=V_wvfKvZbKA&feature=player_embedded
Hogy veszi a tüzet..... állat.
but it's a very fun street motor as is. 78mmx90.5, 40x35.5 p&p heads, Autocraft 1.4's, Berg wedgemated crank/lightened flywheel, 1.5 qt sump, 1-5/8" header. It pulls extremely hard (to me) for a small 2L.
Hátsó keréken mérve tud ez a combo 90.4 lovat, az főtengelyen kb 100-110.
Stuntmanus
VW 1302 S
http://oettingertsv.blogspot.com/
"Már nem vagyok annyira fiatal, hogy mindenre azonnal tudjam a választ."
Varázsló
Hozzászólások: 13081
Low Fast -többet forog, jobban pörög
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #7876 Dátum:
2009 December 08, 11:42:37 »
http://www.youtube.com/watch?v=V_wvfKvZbKA&feature=player_embedded
Hogy veszi a tüzet..... állat.
Stuntmanus
VW 1302 S
http://oettingertsv.blogspot.com/
"Már nem vagyok annyira fiatal, hogy mindenre azonnal tudjam a választ."
Süni
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #7875 Dátum:
2009 December 08, 10:57:00 »
Idézetet írta: Mákos - 2009 December 08, 10:40:35
Mákos
Hozzászólások: 3423
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #7874 Dátum:
2009 December 08, 10:40:35 »
Idézetet írta: Süni - 2009 December 07, 16:07:42
Azért ő intézte, mert nem tok ángliusul, meg nincs dombornyomott kártyám.
VW 1300
BMW 525i e34 touring
...az egyik általában működik : ))
vgd
Hozzászólások: 420
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #7873 Dátum:
2009 December 07, 22:21:19 »
Idézetet írta: Aircult - 2009 December 07, 16:57:07
mar nem.
megbecslik
Ha sima postan jon maganszemelytol,maganszemelynek,ajandekkent,kis ertekkel rajta,akkor lenyuljak siman(Mi kintrol egy nagy csomagot kuldtunk haza tele Abercrombie ruhaval,ami soha nem erkezett haza...)Szekynek egy komplett msd gyujtas nem ert haza soha ugyanigy feladva csak azt egy amerikai kuldte
Ha komoly csomagkuldovel kuldod,akkor tuti hazajon,viszont mindenkeppen atvizsgaljak a vamosok a csomagot,kibontjak...Nekem az airride-ot az Airkewld tulajdonosa maganszemelykent adta fel,kis erteket irt ra viszont csomagkuldovel kuldte,nem sima postaval.Meg is jott,kicsomagoltak es a hulye amerikai belerakta a valos szamlat a dobozba mig a dobozra tizedannyi erteket irt...Persze a szamla ertekevel szamoltak a 25/ afat es a kb 5% vamot es bsztak meg...
Én is rendeltem amcsiból. 3 nap!! alatt ideért magyarországra, de a vámosok elszüttyögtek rajta kb 4hetet. Az egész csomagot kicsomagolták és átellenőrizték a vámon. Majd kiküldték a csomagot amit az ÁFA befizetése ellenében vehettem át.
A csomagküldövel nem volt gond. Korektek voltak. Interneten figyelhettem hol jár a csomag.
Nem a problémát kell keresni, hanem a megoldást
Szar munkát más is tudd csinálni minek csináljak én is...
1966 VW 1200
tati
Hozzászólások: 10785
Ízirájder 0630 9850919 ÖRÖM AZ ERŐ ÁLTAL
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #7872 Dátum:
2009 December 07, 21:02:43 »
Idézetet írta: Maresz - 2009 December 07, 19:44:28
elöl typ 3nyereg van ngyobb dugó 2-3mm rel hátul kiseb!
egyenlöre ze megy be aztánmeglátom milyen lesz!golfnál is megáll hátulja elöbb picit.....sjnos
bogár 40mm, typ3 42mm és a betét is nagyobb
www.tatinson.hu
www.kck.hu
Maresz
Hozzászólások: 19642
WWW.BUGGARAGE.HU
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #7871 Dátum:
2009 December 07, 19:44:28 »
Idézetet írta: Stuntmanus - 2009 December 07, 13:00:31
Én azért nem szeretem ezeket a megoldásokat, mert a bogár fékrendszere nem fékerő elosztós, mégcsak egy sima fékerő korlátorzó (nyomáskorlátozós fékerőszabályzó) sincs a hátsó tengelyen, hanem a munkahengerek/pofák geometriai kialakításával érték el, hogy a féksorrend (blokkolási sorrend) megfelelő legyen, tehát az első tengelyre nagyobb fékerő vezérlődjön ki.
Ha megerősíted a hátsó féket, azonos nyereggel, mint elöl, ráadásul a féktércsa átmérője is azonos vagy nagyon hasonló, akkor majd egy kanyarban, akár száraz úton is jól keresztbe fordítja a gépet. Vizes, csúszós úton meg közepesnél nagyobbat sehol nem lehet fékezni, csak ha halál egyenesen mész.
Mindenképpen be kell építeni egy állítható nyomáskorlátozós fékerőszabályzót, különben baj lesz.
Én szóltam!
elöl typ 3nyereg van ngyobb dugó 2-3mm rel hátul kiseb!
egyenlöre ze megy be aztánmeglátom milyen lesz!golfnál is megáll hátulja elöbb picit.....sjnos
WEBshop
http://retrocarclub.superwebaruhaz.hu/
Ha müszakivizsga vagy zöldkari kell és problémás az élet:06706223882;06706313882
Kedvezméynes kötelező bizti kötése!
Gyári vw audi seat skoda Alkatrészek beszerzése gyors határidővel,postázva
www.retroautoklub.hu
Bripery
Hozzászólások: 21999
www.elitevwclub.hu
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #7870 Dátum:
2009 December 07, 16:57:07 »
Idézetet írta: Protheus - 2009 December 07, 16:21:04
Es ha rairatod, hogy "ajandek", vagy "termekminta", akkor az nem megoldas? Regebben ilyen vamelkerulo modszereket hallottam, nem tudom, hogy mukodik-e ...
mar nem.
megbecslik
Ha sima postan jon maganszemelytol,maganszemelynek,ajandekkent,kis ertekkel rajta,akkor lenyuljak siman(Mi kintrol egy nagy csomagot kuldtunk haza tele Abercrombie ruhaval,ami soha nem erkezett haza...)Szekynek egy komplett msd gyujtas nem ert haza soha ugyanigy feladva csak azt egy amerikai kuldte
Ha komoly csomagkuldovel kuldod,akkor tuti hazajon,viszont mindenkeppen atvizsgaljak a vamosok a csomagot,kibontjak...Nekem az airride-ot az Airkewld tulajdonosa maganszemelykent adta fel,kis erteket irt ra viszont csomagkuldovel kuldte,nem sima postaval.Meg is jott,kicsomagoltak es a hulye amerikai belerakta a valos szamlat a dobozba mig a dobozra tizedannyi erteket irt...Persze a szamla ertekevel szamoltak a 25/ afat es a kb 5% vamot es bsztak meg...
www.elitevwclub.hu
1982 Porsche 931 (924 Turbo)
2021 VW Golf GTE
Akit magyarnak teremtett az Úristen és nem fogja pártját nemzetének-nem derék ember. Gróf Széchenyi István
Protheus
Hozzászólások: 20669
Pődör Gergely
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #7869 Dátum:
2009 December 07, 16:21:04 »
Idézetet írta: Typ117 - 2009 December 07, 16:14:38
szerencsétől
Es ha rairatod, hogy "ajandek", vagy "termekminta", akkor az nem megoldas? Regebben ilyen vamelkerulo modszereket hallottam, nem tudom, hogy mukodik-e ...
Buzi, aki fékez! :-)))
Typ117
Hozzászólások: 18493
1969
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #7868 Dátum:
2009 December 07, 16:14:38 »
Idézetet írta: Süni - 2009 December 07, 15:58:51
Ez mitől függ?
szerencsétől
ratro
Hozzászólások: 4513
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #7867 Dátum:
2009 December 07, 16:08:40 »
Idézetet írta: Süni - 2009 December 07, 15:58:51
Érdekes. Nekem haver intézett dugattyúkat CÉGTŐL amcsiból (e-bay), simán megjött, házhoz. Se vám, se ÁFA, se semmi... Ez mitől függ?
szállitmányozó cégtől, hangulattól.
Süni
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #7866 Dátum:
2009 December 07, 16:07:42 »
Idézetet írta: Protheus - 2009 December 07, 16:01:20
Havertol
Azért ő intézte, mert nem tok ángliusul, meg nincs dombornyomott kártyám.
Protheus
Hozzászólások: 20669
Pődör Gergely
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #7865 Dátum:
2009 December 07, 16:01:20 »
Idézetet írta: Süni - 2009 December 07, 15:58:51
Ez mitől függ?
Havertol
Buzi, aki fékez! :-)))
Süni
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #7864 Dátum:
2009 December 07, 15:58:51 »
Érdekes. Nekem haver intézett dugattyúkat CÉGTŐL amcsiból (e-bay), simán megjött, házhoz. Se vám, se ÁFA, se semmi... Ez mitől függ?
ratro
Hozzászólások: 4513
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #7863 Dátum:
2009 December 07, 15:47:07 »
Idézetet írta: Mákos - 2009 December 07, 13:24:49
A henger-dugó szett szinte biztos, hogy bekerül, mert számlás, céges eladás. Áfa+ vám, fel kell rá készülni. Amit lehet tenni az az, hogy külön számláztatod a szállitást és annak a számláját ne tegye bele a csomagba. akkor olcsóbb. Kisebb értékkel nincs értelme játszani mert ha elvész, bukod. Aircult tud mesélni erről...
Mákos
Hozzászólások: 3423
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #7862 Dátum:
2009 December 07, 13:24:49 »
Idézetet írta: Aircult - 2009 December 07, 12:53:51
szerencses vagy,nem egyszer szoptam mar az Orczy teren a vamon...
VW 1300
BMW 525i e34 touring
...az egyik általában működik : ))
tati
Hozzászólások: 10785
Ízirájder 0630 9850919 ÖRÖM AZ ERŐ ÁLTAL
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #7861 Dátum:
2009 December 07, 13:08:30 »
Idézetet írta: Stuntmanus - 2009 December 07, 13:00:31
Én azért nem szeretem ezeket a megoldásokat, mert a bogár fékrendszere nem fékerő elosztós, mégcsak egy sima fékerő korlátorzó (nyomáskorlátozós fékerőszabályzó) sincs a hátsó tengelyen, hanem a munkahengerek/pofák geometriai kialakításával érték el, hogy a féksorrend (blokkolási sorrend) megfelelő legyen, tehát az első tengelyre nagyobb fékerő vezérlődjön ki.
Ha megerősíted a hátsó féket, azonos nyereggel, mint elöl, ráadásul a féktércsa átmérője is azonos vagy nagyon hasonló, akkor majd egy kanyarban, akár száraz úton is jól keresztbe fordítja a gépet. Vizes, csúszós úton meg közepesnél nagyobbat sehol nem lehet fékezni, csak ha halál egyenesen mész.
Mindenképpen be kell építeni egy állítható nyomáskorlátozós fékerőszabályzót, különben baj lesz.
Én szóltam!
nekem ezért került ki hátulról a 22mm munkahenger egyenes száraz úton qrva jó volt de egyszer -kétszer kellett a barna gatya
ja, pedig elöl is arányosan növeltem a fék hatást
«
Utoljára szerkesztve: 2009 December 07, 13:10:07 írta tati
»
www.tatinson.hu
www.kck.hu
Varázsló
Hozzászólások: 13081
Low Fast -többet forog, jobban pörög
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #7860 Dátum:
2009 December 07, 13:00:31 »
Idézetet írta: Maresz - 2009 December 06, 14:22:41
meg is kell állni
Én azért nem szeretem ezeket a megoldásokat, mert a bogár fékrendszere nem fékerő elosztós, mégcsak egy sima fékerő korlátorzó (nyomáskorlátozós fékerőszabályzó) sincs a hátsó tengelyen, hanem a munkahengerek/pofák geometriai kialakításával érték el, hogy a féksorrend (blokkolási sorrend) megfelelő legyen, tehát az első tengelyre nagyobb fékerő vezérlődjön ki.
Ha megerősíted a hátsó féket, azonos nyereggel, mint elöl, ráadásul a féktércsa átmérője is azonos vagy nagyon hasonló, akkor majd egy kanyarban, akár száraz úton is jól keresztbe fordítja a gépet. Vizes, csúszós úton meg közepesnél nagyobbat sehol nem lehet fékezni, csak ha halál egyenesen mész.
Mindenképpen be kell építeni egy állítható nyomáskorlátozós fékerőszabályzót, különben baj lesz.
Én szóltam!
Stuntmanus
VW 1302 S
http://oettingertsv.blogspot.com/
"Már nem vagyok annyira fiatal, hogy mindenre azonnal tudjam a választ."
Bripery
Hozzászólások: 21999
www.elitevwclub.hu
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #7859 Dátum:
2009 December 07, 12:53:51 »
Idézetet írta: Mákos - 2009 December 07, 11:52:21
velem még sosem fordult elő
szerencses vagy,nem egyszer szoptam mar az Orczy teren a vamon...
www.elitevwclub.hu
1982 Porsche 931 (924 Turbo)
2021 VW Golf GTE
Akit magyarnak teremtett az Úristen és nem fogja pártját nemzetének-nem derék ember. Gróf Széchenyi István
Mákos
Hozzászólások: 3423
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #7858 Dátum:
2009 December 07, 11:52:21 »
Idézetet írta: tati - 2009 December 07, 11:49:02
hátha jól megvámolnak
velem még sosem fordult elő
VW 1300
BMW 525i e34 touring
...az egyik általában működik : ))
tati
Hozzászólások: 10785
Ízirájder 0630 9850919 ÖRÖM AZ ERŐ ÁLTAL
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #7857 Dátum:
2009 December 07, 11:49:02 »
Idézetet írta: Mákos - 2009 December 07, 11:04:37
én íbéjről vennék
http://shop.ebay.com/i.html?_nkw=94mm+cylinder+vw+&_cqr=true&_nkwusc=94mm+cilynder+vw&_rdc=1
160 $ + kb 120 $ a posta. max. 60 ezerből ithton van.
ha igazán menőzni akarsz, nikasilt veszel
http://cgi.ebay.com/ebaymotors/Volkswagen-VW-T1-94mm-Aluminum-Cylinders-pistons-set_W0QQcmdZViewItemQQhashZitem2303f03ec9QQitemZ150389931721QQptZMotorsQ5fCarQ5fTruckQ5fPartsQ5fAccessories
hátha jól megvámolnak
euban mia faszér nincs ilyen
www.tatinson.hu
www.kck.hu
Mákos
Hozzászólások: 3423
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #7856 Dátum:
2009 December 07, 11:31:14 »
Idézetet írta: Mákos - 2009 December 07, 11:04:37
ha, érdekel, segíthetek mágbájingolni
VW 1300
BMW 525i e34 touring
...az egyik általában működik : ))
Mákos
Hozzászólások: 3423
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #7855 Dátum:
2009 December 07, 11:04:37 »
Idézetet írta: tati - 2009 December 07, 10:21:05
hol kell 94mm hd garnitúrát venni,és mennyire szokott ez fájni?
én íbéjről vennék
http://shop.ebay.com/i.html?_nkw=94mm+cylinder+vw+&_cqr=true&_nkwusc=94mm+cilynder+vw&_rdc=1
160 $ + kb 120 $ a posta. max. 60 ezerből ithton van.
ha igazán menőzni akarsz, nikasilt veszel
http://cgi.ebay.com/ebaymotors/Volkswagen-VW-T1-94mm-Aluminum-Cylinders-pistons-set_W0QQcmdZViewItemQQhashZitem2303f03ec9QQitemZ150389931721QQptZMotorsQ5fCarQ5fTruckQ5fPartsQ5fAccessories
«
Utoljára szerkesztve: 2009 December 07, 11:11:18 írta Mákos
»
VW 1300
BMW 525i e34 touring
...az egyik általában működik : ))
tati
Hozzászólások: 10785
Ízirájder 0630 9850919 ÖRÖM AZ ERŐ ÁLTAL
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #7854 Dátum:
2009 December 07, 10:21:05 »
hol kell 94mm hd garnitúrát venni,és mennyire szokott ez fájni?
www.tatinson.hu
www.kck.hu
Mákos
Hozzászólások: 3423
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #7853 Dátum:
2009 December 06, 19:49:25 »
Idézetet írta: Maresz - 2009 December 06, 19:30:23
totál más átmérö egy forma ennyi(közepe ricnis nem csapáygas stb....
oks, akkor csak úgy néz ki
VW 1300
BMW 525i e34 touring
...az egyik általában működik : ))
Maresz
Hozzászólások: 19642
WWW.BUGGARAGE.HU
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #7852 Dátum:
2009 December 06, 19:30:23 »
Idézetet írta: Mákos - 2009 December 06, 19:27:26
a tárcsa miben más ? a lyuggatáson kívül. ( méretekre értem )
totál más átmérö egy forma ennyi(közepe ricnis nem csapáygas stb....
WEBshop
http://retrocarclub.superwebaruhaz.hu/
Ha müszakivizsga vagy zöldkari kell és problémás az élet:06706223882;06706313882
Kedvezméynes kötelező bizti kötése!
Gyári vw audi seat skoda Alkatrészek beszerzése gyors határidővel,postázva
www.retroautoklub.hu
Mákos
Hozzászólások: 3423
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #7851 Dátum:
2009 December 06, 19:27:26 »
Idézetet írta: Maresz - 2009 December 06, 18:49:15
csak a nyereg
a tárcsa miben más ? a lyuggatáson kívül. ( méretekre értem )
VW 1300
BMW 525i e34 touring
...az egyik általában működik : ))
Maresz
Hozzászólások: 19642
WWW.BUGGARAGE.HU
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #7850 Dátum:
2009 December 06, 18:49:15 »
Idézetet írta: Mákos - 2009 December 06, 16:07:57
ez ugyanaz a tárcsa és nyereg, mint a gyári első, igaz ?
csak a nyereg
WEBshop
http://retrocarclub.superwebaruhaz.hu/
Ha müszakivizsga vagy zöldkari kell és problémás az élet:06706223882;06706313882
Kedvezméynes kötelező bizti kötése!
Gyári vw audi seat skoda Alkatrészek beszerzése gyors határidővel,postázva
www.retroautoklub.hu
tati
Hozzászólások: 10785
Ízirájder 0630 9850919 ÖRÖM AZ ERŐ ÁLTAL
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #7849 Dátum:
2009 December 06, 16:22:50 »
Idézetet írta: brez - 2009 December 05, 20:10:53
Talán a löketterfogat.....
?
Idézetet írta: tati - Tegnap - 19:48:29
az a gyanum ez 2-vel fog kezdődni Roll Eyes
Ezt nem értem, mi fog kettővel kezdődni? Huh
igen (az irgalmatlan hosszú váltó =irgalmatlan nyomaték = irgalmatlan cm3 vagy kompresszor)
www.tatinson.hu
www.kck.hu
Mákos
Hozzászólások: 3423
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #7848 Dátum:
2009 December 06, 16:07:57 »
Idézetet írta: Maresz - 2009 December 06, 14:22:41
meg is kell állni
ez ugyanaz a tárcsa és nyereg, mint a gyári első, igaz ?
VW 1300
BMW 525i e34 touring
...az egyik általában működik : ))
Maresz
Hozzászólások: 19642
WWW.BUGGARAGE.HU
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #7847 Dátum:
2009 December 06, 14:22:41 »
meg is kell állni
[a csatolmányt egy admin törölte]
WEBshop
http://retrocarclub.superwebaruhaz.hu/
Ha müszakivizsga vagy zöldkari kell és problémás az élet:06706223882;06706313882
Kedvezméynes kötelező bizti kötése!
Gyári vw audi seat skoda Alkatrészek beszerzése gyors határidővel,postázva
www.retroautoklub.hu
callook
Hozzászólások: 3234
Low Fast - többet forog, jobban pörög
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #7846 Dátum:
2009 December 06, 13:05:50 »
Nem a felületi egyenetlenséget dolgoztam le, hanem ezeknél a hengerfejeknél (meg érdemes megnézni néhány hengert is) a hűtőbordák között az öntősablon összeillesztésénél teljes keresztmetszetben elzárta a levegő útját ilyen nagyon vékony öntési hiba. Magyarul, ha fentről, ahonnan a hűtőlevegő áramlik, lenéztél a hűtőbordák közé, akkor nem láttál át a bordák között!! Ezt kell, csak kitisztítani, hogy tudjon áramlani a levegő, egyébként a felületi egyenetlenséget természetesen meghagytam...
Idézetet írta: Süni - 2009 December 05, 19:19:12
avval nem csökkented a hűtőfelületet?
www.schlosser-boxer.blogspot.hu/
wob974
Hozzászólások: 13495
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #7845 Dátum:
2009 December 06, 12:48:49 »
Vegyetek VW modelleket!:
https://picasaweb.google.com/wob974/EladoVWModellekForSale
Képek:
https://picasaweb.google.com/wob1974
Videók:
http://www.youtube.com/user/wob974#g/u
Oldalak:
1
...
356
357
358
359
360
[
361
]
362
363
364
365
366
...
558
www.bogarhatu.hu - ahol a Bogarazás kezdődik
>
Hová tartozol?
>
Bogaras fórumok
> Téma:
Tuning, teljesítmény, futómű
Ugrás:
Kérlek válassz egy célt:
-----------------------------
Hová tartozol?
-----------------------------
=> Bogaras fórumok
=> Népautós fórumok
=> Adok-veszek
===> Lomtár
-----------------------------
Web szerviz
-----------------------------
=> A szervizes mondta
=> Itt lehet anyázni a szervizt
Töltés...