www.bogarhatu.hu - ahol a Bogarazás kezdődik
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.
Nem érkezett meg az aktiváló e-mail?
2025 Július 22, 19:23:06

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Keresés:     Részletes kereső
Népautós Szilveszter
Pólus Center
2024. december 31.
921220 Hozzaszólás 218 Témában írta 1614 Felhasználó
Legújabb tag: mickilangelo
* Főoldal Bejelentkezés Regisztráció
Oldalak: 1 ... 395 396 397 398 399 [400] 401 402 403 404 405 ... 558
Nyomtatás
Szerző Téma: Tuning, teljesítmény, futómű  (Megtekintve 3385487 alkalommal)
Nem elérhető vwboxer
Hozzászólások: 1723


06 70 38 98 619

« Hozzászólás #6324 Dátum: 2009 Augusztus 07, 10:05:53 »

ők itt mekkorák? átmérő
henger 103mm
szivo sz.47mm
kipu.sz.39mm

http://www.motorvalto.hu/

1971 VW 1302S
1988 VW T3 syncro...........+2db...................ELADÓ 
1994 VW T4
1989 GOLF 2  94000km.................................ELADÓ
Nem elérhető Bill
Hozzászólások: 8607


« Hozzászólás #6323 Dátum: 2009 Augusztus 07, 10:02:55 »

nem ér bele
A ringre készülök
ők itt mekkorák? átmérő
Nem elérhető sleepAIR
Hozzászólások: 3570


« Hozzászólás #6322 Dátum: 2009 Augusztus 07, 09:49:24 »

A ringre készülök


http://sleepair.blogspot.hu

Typ3 Variant ‘72
Nem elérhető vwboxer
Hozzászólások: 1723


06 70 38 98 619

« Hozzászólás #6321 Dátum: 2009 Augusztus 06, 22:34:22 »

akkor valszeg azért. nem ér bele az égéstérbe kicsit?
gyomára jössz?
nem ér bele
A ringre készülök

[a csatolmányt egy admin törölte]

http://www.motorvalto.hu/

1971 VW 1302S
1988 VW T3 syncro...........+2db...................ELADÓ 
1994 VW T4
1989 GOLF 2  94000km.................................ELADÓ
Nem elérhető Leon1303
Hozzászólások: 5024


Kicsi a kocsi, de nagy az önbizalma!

« Hozzászólás #6320 Dátum: 2009 Augusztus 06, 22:30:29 »

észak német volt
simán kijött
kicsitkormos utoljára Balaton parton balagtam haza  Undecided
akkor valszeg azért. nem ér bele az égéstérbe kicsit?
gyomára jössz?
Nem elérhető vwboxer
Hozzászólások: 1723


06 70 38 98 619

« Hozzászólás #6319 Dátum: 2009 Augusztus 06, 22:25:27 »

észak német volt
simán kijött
kicsitkormos utoljára Balaton parton balagtam haza  Undecided

http://www.motorvalto.hu/

1971 VW 1302S
1988 VW T3 syncro...........+2db...................ELADÓ 
1994 VW T4
1989 GOLF 2  94000km.................................ELADÓ
Nem elérhető Leon1303
Hozzászólások: 5024


Kicsi a kocsi, de nagy az önbizalma!

« Hozzászólás #6318 Dátum: 2009 Augusztus 06, 22:08:12 »

osztrákok, nem?
Laci mondta
Nem elérhető Varázsló
Hozzászólások: 13081


Low Fast -többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #6317 Dátum: 2009 Augusztus 06, 22:06:21 »

máármint németek építették a motort, és ők tették bele, úgy értem  Wink

osztrákok, nem?

Stuntmanus

VW 1302 S
  


 
 

http://oettingertsv.blogspot.com/
 
"Már nem vagyok annyira fiatal, hogy mindenre azonnal tudjam a választ."
Nem elérhető Leon1303
Hozzászólások: 5024


Kicsi a kocsi, de nagy az önbizalma!

« Hozzászólás #6316 Dátum: 2009 Augusztus 06, 22:04:45 »

A beru az francia  Wink
máármint németek építették a motort, és ők tették bele, úgy értem  Wink
Nem elérhető Süsü
Hozzászólások: 2713


« Hozzászólás #6315 Dátum: 2009 Augusztus 06, 22:01:38 »

fasza 3pólusú  Smiley lehet tudnak valamit a nímetek?
amúgy nem néz ki valami fényesen nem?
miért kormos félig a menet?

A beru az francia  Wink


                             GNX-967
Nem elérhető Leon1303
Hozzászólások: 5024


Kicsi a kocsi, de nagy az önbizalma!

« Hozzászólás #6314 Dátum: 2009 Augusztus 06, 21:58:45 »

kicsit késve,de itt van
BERU ultra UXF 79 R6 510
fasza 3pólusú  Smiley lehet tudnak valamit a nímetek?
amúgy nem néz ki valami fényesen nem?
miért kormos félig a menet?
Nem elérhető vwboxer
Hozzászólások: 1723


06 70 38 98 619

« Hozzászólás #6313 Dátum: 2009 Augusztus 06, 21:48:49 »

vwboxer! neked milyen gyertyák vannak a 2,4 typ4-ben?
kicsit késve,de itt van
BERU ultra UXF 79 R6 510

[a csatolmányt egy admin törölte]
« Utoljára szerkesztve: 2009 Augusztus 06, 21:52:15 írta vwboxer »

http://www.motorvalto.hu/

1971 VW 1302S
1988 VW T3 syncro...........+2db...................ELADÓ 
1994 VW T4
1989 GOLF 2  94000km.................................ELADÓ
Nem elérhető sleepAIR
Hozzászólások: 3570


« Hozzászólás #6312 Dátum: 2009 Augusztus 05, 13:17:02 »

Ez be van téve:


ez be bammeg..fényképeztem én is egy ilyet valamelyik gárdonyi találkozón 2004 talán..hát..nem értem én az ilyet

http://sleepair.blogspot.hu

Typ3 Variant ‘72
Nem elérhető Bill
Hozzászólások: 8607


« Hozzászólás #6311 Dátum: 2009 Augusztus 05, 12:03:12 »

Ez be van téve:
Nem elérhető gsattila
Hozzászólások: 11538

« Hozzászólás #6310 Dátum: 2009 Augusztus 04, 11:34:42 »

ilyen a garázsomban is volt. Partizán a fürdőkádban oltotta el magát Smiley a lányom is bent volt a kádban a hab alatt, de megértőnek bizonyult miután látta, hogy most nem csak a barátunk lelke lángolt  Evil

És amikor jó sok magnéziumötvözetű alumíniumpor összegyűlik, akkor a flex rászalad egy acél csavarra, szikra, és úgy belobban az egész, hogy majdnem beszartam, de kajakra. Azt hittem itt a vég.

Stabil 2 órás meló volt, sok próbálgatással, de most pontos.

Mindenkinek legyen a műhelyben egy poroltó. Nekem ezután már lesz.
Nem elérhető Bill
Hozzászólások: 8607


« Hozzászólás #6309 Dátum: 2009 Augusztus 03, 23:16:22 »

miután letört a vége már van Grin
pánt lent-fönt kitámasztja a váltot
elfodulás ellen Szeky hegesztett midkét oldalt kitámasztokat
na erre voltam kíváncsi, köszi
Nem elérhető vwboxer
Hozzászólások: 1723


06 70 38 98 619

« Hozzászólás #6308 Dátum: 2009 Augusztus 03, 23:07:29 »

más erősítés nincs a váltó környékén?
miután letört a vége már van Grin
pánt lent-fönt kitámasztja a váltot
elfodulás ellen Szeky hegesztett midkét oldalt kitámasztokat

http://www.motorvalto.hu/

1971 VW 1302S
1988 VW T3 syncro...........+2db...................ELADÓ 
1994 VW T4
1989 GOLF 2  94000km.................................ELADÓ
Nem elérhető Bill
Hozzászólások: 8607


« Hozzászólás #6307 Dátum: 2009 Augusztus 03, 23:02:34 »

nem panaszkodásként mondtam  Wink
160-ig elviselhehö Grin Evil
más erősítés nincs a váltó környékén?
Nem elérhető vwboxer
Hozzászólások: 1723


06 70 38 98 619

« Hozzászólás #6306 Dátum: 2009 Augusztus 03, 22:59:19 »

kompromisszumok  Grin
nem panaszkodásként mondtam  Wink
160-ig elviselhehö Grin Evil

http://www.motorvalto.hu/

1971 VW 1302S
1988 VW T3 syncro...........+2db...................ELADÓ 
1994 VW T4
1989 GOLF 2  94000km.................................ELADÓ
Nem elérhető Bill
Hozzászólások: 8607


« Hozzászólás #6305 Dátum: 2009 Augusztus 03, 22:54:39 »

nem vészes
inkább hangos Grin
kompromisszumok  Grin
Nem elérhető vwboxer
Hozzászólások: 1723


06 70 38 98 619

« Hozzászólás #6304 Dátum: 2009 Augusztus 03, 22:47:31 »

és nem ráz mint a villamos?
nem vészes
inkább hangos Grin

http://www.motorvalto.hu/

1971 VW 1302S
1988 VW T3 syncro...........+2db...................ELADÓ 
1994 VW T4
1989 GOLF 2  94000km.................................ELADÓ
Nem elérhető Bill
Hozzászólások: 8607


« Hozzászólás #6303 Dátum: 2009 Augusztus 03, 22:39:09 »

alu
ez nem szakad el Grin
és nem ráz mint a villamos?
Nem elérhető Mr.Horsepower
Hozzászólások: 8581


« Hozzászólás #6302 Dátum: 2009 Augusztus 03, 22:37:56 »

te ezek milyen váltóbakok????  Shocked
Hand machen alu. Wink

A legönzetlenebb emberek azok, akik az észt osztják, mert abból adnak, amiből nekik is nagyon kevés van!
http://www.youtube.com/watch?v=AYcLg1m7aI4
Nem elérhető vwboxer
Hozzászólások: 1723


06 70 38 98 619

« Hozzászólás #6301 Dátum: 2009 Augusztus 03, 22:37:05 »

te ezek milyen váltóbakok????  Shocked
alu
ez nem szakad el Grin

http://www.motorvalto.hu/

1971 VW 1302S
1988 VW T3 syncro...........+2db...................ELADÓ 
1994 VW T4
1989 GOLF 2  94000km.................................ELADÓ
Nem elérhető Varázsló
Hozzászólások: 13081


Low Fast -többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #6300 Dátum: 2009 Augusztus 03, 22:36:52 »

te ezek milyen váltóbakok????  Shocked


Alumínium, tuning.   Wink

Stuntmanus

VW 1302 S
  


 
 

http://oettingertsv.blogspot.com/
 
"Már nem vagyok annyira fiatal, hogy mindenre azonnal tudjam a választ."
Nem elérhető Bill
Hozzászólások: 8607


« Hozzászólás #6299 Dátum: 2009 Augusztus 03, 22:33:24 »

a 228-nak a helye
na ezzel volt gondunk Grin
te ezek milyen váltóbakok????  Shocked
Nem elérhető vwboxer
Hozzászólások: 1723


06 70 38 98 619

« Hozzászólás #6298 Dátum: 2009 Augusztus 03, 21:59:20 »

a 228-nak a helye
na ezzel volt gondunk Grin

[a csatolmányt egy admin törölte]

http://www.motorvalto.hu/

1971 VW 1302S
1988 VW T3 syncro...........+2db...................ELADÓ 
1994 VW T4
1989 GOLF 2  94000km.................................ELADÓ
Nem elérhető Varázsló
Hozzászólások: 13081


Low Fast -többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #6297 Dátum: 2009 Augusztus 03, 21:52:01 »

Király.
Nekem is e kettő kombinációja lesz az autó alatt.
Képet esetleg tudnál linkelni vagy küldeni. Nagyon megköszönném


Holnap csinálok pár képet.

Stuntmanus

VW 1302 S
  


 
 

http://oettingertsv.blogspot.com/
 
"Már nem vagyok annyira fiatal, hogy mindenre azonnal tudjam a választ."
Nem elérhető vwboxer
Hozzászólások: 1723


06 70 38 98 619

« Hozzászólás #6296 Dátum: 2009 Augusztus 03, 21:48:12 »

vwboxer! neked milyen gyertyák vannak a 2,4 typ4-ben?
holnapra megnézem pontossan
sokáig platinával jártam
de ezt még a német rakta bele
semi gond nem volt ezzel a részével igy nem néztem Shocked

http://www.motorvalto.hu/

1971 VW 1302S
1988 VW T3 syncro...........+2db...................ELADÓ 
1994 VW T4
1989 GOLF 2  94000km.................................ELADÓ
Sompi
« Hozzászólás #6295 Dátum: 2009 Augusztus 03, 21:36:26 »

Szóval az 1965-ös, 1966-os modellévű 1300-as bogár váltóbe NEM MEGY BELE a 200-as kuplungos lendkerék.
Az 1969-es 1300-asba simán belemegy, az 1966-osba mind a négy csavarnál erősítés van, ott azt le kell szedni, továbbá a kinyomó tengely bejövő felén is le kell venni a púpból, mert a kuplungszerkezet csavarok beleérnek.

Ekkor bemegy, de a fogaskoszorú éle még hozzáér a kuplungharanghoz egy lehelletnyit, ott még meg kell táncoltatni a csiszolókorongot.


És amikor jó sok magnéziumötvözetű alumíniumpor összegyűlik, akkor a flex rászalad egy acél csavarra, szikra, és úgy belobban az egész, hogy majdnem beszartam, de kajakra. Azt hittem itt a vég.

Stabil 2 órás meló volt, sok próbálgatással, de most pontos.

Mindenkinek legyen a műhelyben egy poroltó. Nekem ezután már lesz.
...nálam is van poroltó.... Smiley  ...én is mostam már alsógatyát egyéb okokból...  Grin
Nem elérhető vgd
Hozzászólások: 420


« Hozzászólás #6294 Dátum: 2009 Augusztus 03, 21:34:43 »

Szóval az 1965-ös, 1966-os modellévű 1300-as bogár váltóbe NEM MEGY BELE a 200-as kuplungos lendkerék.
Az 1969-es 1300-asba simán belemegy, az 1966-osba mind a négy csavarnál erősítés van, ott azt le kell szedni, továbbá a kinyomó tengely bejövő felén is le kell venni a púpból, mert a kuplungszerkezet csavarok beleérnek.

Ekkor bemegy, de a fogaskoszorú éle még hozzáér a kuplungharanghoz egy lehelletnyit, ott még meg kell táncoltatni a csiszolókorongot.


És amikor jó sok magnéziumötvözetű alumíniumpor összegyűlik, akkor a flex rászalad egy acél csavarra, szikra, és úgy belobban az egész, hogy majdnem beszartam, de kajakra. Azt hittem itt a vég.

Stabil 2 órás meló volt, sok próbálgatással, de most pontos.

Mindenkinek legyen a műhelyben egy poroltó. Nekem ezután már lesz.
Király.
Nekem is e kettő kombinációja lesz az autó alatt.
Képet esetleg tudnál linkelni vagy küldeni. Nagyon megköszönném

Nem a problémát kell keresni, hanem a megoldást
Szar munkát más is tudd csinálni minek csináljak én is...
1966 VW 1200
Nem elérhető Maresz
Hozzászólások: 19642


WWW.BUGGARAGE.HU

« Hozzászólás #6293 Dátum: 2009 Augusztus 03, 21:33:42 »

Szóval az 1965-ös, 1966-os modellévű 1300-as bogár váltóbe NEM MEGY BELE a 200-as kuplungos lendkerék.
Az 1969-es 1300-asba simán belemegy, az 1966-osba mind a négy csavarnál erősítés van, ott azt le kell szedni, továbbá a kinyomó tengely bejövő felén is le kell venni a púpból, mert a kuplungszerkezet csavarok beleérnek.

Ekkor bemegy, de a fogaskoszorú éle még hozzáér a kuplungharanghoz egy lehelletnyit, ott még meg kell táncoltatni a csiszolókorongot.


És amikor jó sok magnéziumötvözetű alumíniumpor összegyűlik, akkor a flex rászalad egy acél csavarra, szikra, és úgy belobban az egész, hogy majdnem beszartam, de kajakra. Azt hittem itt a vég.

Stabil 2 órás meló volt, sok próbálgatással, de most pontos.

Mindenkinek legyen a műhelyben egy poroltó. Nekem ezután már lesz.
már  éreztem én is igy! Sad

WEBshop
http://retrocarclub.superwebaruhaz.hu/
Ha müszakivizsga vagy zöldkari kell és problémás az élet:06706223882;06706313882
Kedvezméynes kötelező bizti kötése!
Gyári vw audi seat skoda Alkatrészek beszerzése gyors határidővel,postázva
www.retroautoklub.hu
Nem elérhető Varázsló
Hozzászólások: 13081


Low Fast -többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #6292 Dátum: 2009 Augusztus 03, 21:30:34 »

Szóval az 1965-ös, 1966-os modellévű 1300-as bogár váltóbe NEM MEGY BELE a 200-as kuplungos lendkerék.
Az 1969-es 1300-asba simán belemegy, az 1966-osba mind a négy csavarnál erősítés van, ott azt le kell szedni, továbbá a kinyomó tengely bejövő felén is le kell venni a púpból, mert a kuplungszerkezet csavarok beleérnek.

Ekkor bemegy, de a fogaskoszorú éle még hozzáér a kuplungharanghoz egy lehelletnyit, ott még meg kell táncoltatni a csiszolókorongot.


És amikor jó sok magnéziumötvözetű alumíniumpor összegyűlik, akkor a flex rászalad egy acél csavarra, szikra, és úgy belobban az egész, hogy majdnem beszartam, de kajakra. Azt hittem itt a vég.

Stabil 2 órás meló volt, sok próbálgatással, de most pontos.

Mindenkinek legyen a műhelyben egy poroltó. Nekem ezután már lesz.

Stuntmanus

VW 1302 S
  


 
 

http://oettingertsv.blogspot.com/
 
"Már nem vagyok annyira fiatal, hogy mindenre azonnal tudjam a választ."
Nem elérhető vwoodoo
Hozzászólások: 2840


« Hozzászólás #6291 Dátum: 2009 Augusztus 03, 20:44:27 »

BOSCH W8 AC
Nem elérhető Bill
Hozzászólások: 8607


« Hozzászólás #6290 Dátum: 2009 Augusztus 03, 15:29:54 »

Jo nagyok! :-)

Nem elérhető Protheus
Hozzászólások: 20669


Pődör Gergely

« Hozzászólás #6289 Dátum: 2009 Augusztus 03, 15:28:03 »

vwboxer! neked milyen gyertyák vannak a 2,4 typ4-ben?
Jo nagyok! :-)


Buzi, aki fékez! :-)))
Nem elérhető Bill
Hozzászólások: 8607


« Hozzászólás #6288 Dátum: 2009 Augusztus 03, 15:24:42 »

vwboxer! neked milyen gyertyák vannak a 2,4 typ4-ben?
Nem elérhető Imrüs
Hozzászólások: 2988


www.matraveteran.uw.hu

« Hozzászólás #6287 Dátum: 2009 Augusztus 03, 15:08:36 »

na akkor most felmerült ez a kérdés és engem is érdekel

ki milyen gyertyára voksol ?
nekem eddig számomra autentikus személyek azt mondták NGK BH6
és minden más szar


Nekem:

1. CHAMPION  L86C
2. DENSO IWF16
3. BRISK N17C (N17YC)...

(ja és amúgy most BOSCH WR 8 AC van benne  Grin)

http://www.spark-plugs.co.uk/
http://www.beco.hu/cgi-bin/brisk
http://www.bosch.com.au/content/language1/downloads/sparkplugs_passenger_(2).pdf

"...bolond is lennék, ha nem lennék bolond..."
Nem elérhető BigBug
Hozzászólások: 28919

« Hozzászólás #6286 Dátum: 2009 Augusztus 02, 22:41:59 »

bosch platina kb 2200/db
pár napi szivató mentes weber inditás után sem köpi be gyertyát!kopotabb motorokhoz is(ezt használom)mert megkimélem magam téli  napi gyertya cserétöl!
érdekes bameg tudott valaki értelmes választ is adni  Shocked

kösz majtinka  Wink

sokkal rosszabb, ha volt de már nincs, annál ha soha nem volt, mert vágyakozni nem fáj annyira, mint emlékezni.....

ui: ha nagy leszek, transportert veszek...........
Nem elérhető Maresz
Hozzászólások: 19642


WWW.BUGGARAGE.HU

« Hozzászólás #6285 Dátum: 2009 Augusztus 02, 22:41:29 »

Szerinted Grin
helyes helyes

WEBshop
http://retrocarclub.superwebaruhaz.hu/
Ha müszakivizsga vagy zöldkari kell és problémás az élet:06706223882;06706313882
Kedvezméynes kötelező bizti kötése!
Gyári vw audi seat skoda Alkatrészek beszerzése gyors határidővel,postázva
www.retroautoklub.hu
Oldalak: 1 ... 395 396 397 398 399 [400] 401 402 403 404 405 ... 558
Nyomtatás
 
Ugrás:  

Powered by MySQL Powered by PHP www.bogarhatu.hu - ahol a Bogarazás kezdődik Powered by SMF 1.1.4 | SMF © 2006, Simple Machines LLC
Magyar fordítás: SMF Magyarország
Szabványos XHTML 1.0! Szabványos CSS!
Az oldal 0.16 másodperc alatt készült el 15 lekéréssel.