www.bogarhatu.hu
- ahol a Bogarazás kezdődik
Üdvözlünk,
Vendég
. Kérlek
jelentkezz be
vagy
regisztrálj
.
Nem érkezett meg az
aktiváló e-mail?
2025 Július 22, 19:23:06
1 óra
1 nap
1 hét
1 hónap
Mindig
Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Keresés:
Részletes kereső
Népautós Szilveszter
Pólus Center
2024. december 31.
921220
Hozzaszólás
218
Témában írta
1614
Felhasználó
Legújabb tag:
mickilangelo
www.bogarhatu.hu - ahol a Bogarazás kezdődik
>
Hová tartozol?
>
Bogaras fórumok
> Téma:
Tuning, teljesítmény, futómű
Oldalak:
1
...
395
396
397
398
399
[
400
]
401
402
403
404
405
...
558
Szerző
Téma: Tuning, teljesítmény, futómű (Megtekintve 3385487 alkalommal)
vwboxer
Hozzászólások: 1723
06 70 38 98 619
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #6324 Dátum:
2009 Augusztus 07, 10:05:53 »
Idézetet írta: Bill - 2009 Augusztus 07, 10:02:55
ők itt mekkorák? átmérő
henger 103mm
szivo sz.47mm
kipu.sz.39mm
http://www.motorvalto.hu/
1971 VW 1302S
1988 VW T3 syncro...........+2db...................ELADÓ
1994 VW T4
1989 GOLF 2 94000km.................................ELADÓ
Bill
Hozzászólások: 8607
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #6323 Dátum:
2009 Augusztus 07, 10:02:55 »
Idézetet írta: vwboxer - 2009 Augusztus 06, 22:34:22
nem ér bele
A ringre készülök
ők itt mekkorák? átmérő
sleepAIR
Hozzászólások: 3570
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #6322 Dátum:
2009 Augusztus 07, 09:49:24 »
Idézetet írta: vwboxer - 2009 Augusztus 06, 22:34:22
A ringre készülök
http://sleepair.blogspot.hu
Typ3 Variant ‘72
vwboxer
Hozzászólások: 1723
06 70 38 98 619
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #6321 Dátum:
2009 Augusztus 06, 22:34:22 »
Idézetet írta: Leon1303 - 2009 Augusztus 06, 22:30:29
akkor valszeg azért. nem ér bele az égéstérbe kicsit?
gyomára jössz?
nem ér bele
A ringre készülök
[a csatolmányt egy admin törölte]
http://www.motorvalto.hu/
1971 VW 1302S
1988 VW T3 syncro...........+2db...................ELADÓ
1994 VW T4
1989 GOLF 2 94000km.................................ELADÓ
Leon1303
Hozzászólások: 5024
Kicsi a kocsi, de nagy az önbizalma!
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #6320 Dátum:
2009 Augusztus 06, 22:30:29 »
Idézetet írta: vwboxer - 2009 Augusztus 06, 22:25:27
észak német volt
simán kijött
kicsitkormos utoljára Balaton parton balagtam haza
akkor valszeg azért. nem ér bele az égéstérbe kicsit?
gyomára jössz?
vwboxer
Hozzászólások: 1723
06 70 38 98 619
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #6319 Dátum:
2009 Augusztus 06, 22:25:27 »
észak német volt
simán kijött
kicsitkormos utoljára Balaton parton balagtam haza
http://www.motorvalto.hu/
1971 VW 1302S
1988 VW T3 syncro...........+2db...................ELADÓ
1994 VW T4
1989 GOLF 2 94000km.................................ELADÓ
Leon1303
Hozzászólások: 5024
Kicsi a kocsi, de nagy az önbizalma!
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #6318 Dátum:
2009 Augusztus 06, 22:08:12 »
Idézetet írta: Stuntmanus - 2009 Augusztus 06, 22:06:21
osztrákok, nem?
Laci mondta
Varázsló
Hozzászólások: 13081
Low Fast -többet forog, jobban pörög
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #6317 Dátum:
2009 Augusztus 06, 22:06:21 »
Idézetet írta: Leon1303 - 2009 Augusztus 06, 22:04:45
máármint németek építették a motort, és ők tették bele, úgy értem
osztrákok, nem?
Stuntmanus
VW 1302 S
http://oettingertsv.blogspot.com/
"Már nem vagyok annyira fiatal, hogy mindenre azonnal tudjam a választ."
Leon1303
Hozzászólások: 5024
Kicsi a kocsi, de nagy az önbizalma!
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #6316 Dátum:
2009 Augusztus 06, 22:04:45 »
Idézetet írta: Süsü - 2009 Augusztus 06, 22:01:38
A beru az francia
máármint németek építették a motort, és ők tették bele, úgy értem
Süsü
Hozzászólások: 2713
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #6315 Dátum:
2009 Augusztus 06, 22:01:38 »
Idézetet írta: Leon1303 - 2009 Augusztus 06, 21:58:45
fasza 3pólusú
lehet tudnak valamit a nímetek?
amúgy nem néz ki valami fényesen nem?
miért kormos félig a menet?
A beru az francia
GNX-967
Leon1303
Hozzászólások: 5024
Kicsi a kocsi, de nagy az önbizalma!
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #6314 Dátum:
2009 Augusztus 06, 21:58:45 »
Idézetet írta: vwboxer - 2009 Augusztus 06, 21:48:49
kicsit késve,de itt van
BERU ultra UXF 79 R6 510
fasza 3pólusú
lehet tudnak valamit a nímetek?
amúgy nem néz ki valami fényesen nem?
miért kormos félig a menet?
vwboxer
Hozzászólások: 1723
06 70 38 98 619
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #6313 Dátum:
2009 Augusztus 06, 21:48:49 »
Idézetet írta: Bill - 2009 Augusztus 03, 15:24:42
vwboxer! neked milyen gyertyák vannak a 2,4 typ4-ben?
kicsit késve,de itt van
BERU ultra UXF 79 R6 510
[a csatolmányt egy admin törölte]
«
Utoljára szerkesztve: 2009 Augusztus 06, 21:52:15 írta vwboxer
»
http://www.motorvalto.hu/
1971 VW 1302S
1988 VW T3 syncro...........+2db...................ELADÓ
1994 VW T4
1989 GOLF 2 94000km.................................ELADÓ
sleepAIR
Hozzászólások: 3570
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #6312 Dátum:
2009 Augusztus 05, 13:17:02 »
Idézetet írta: Bill - 2009 Augusztus 05, 12:03:12
Ez be van téve:
ez be bammeg..fényképeztem én is egy ilyet valamelyik gárdonyi találkozón 2004 talán..hát..nem értem én az ilyet
http://sleepair.blogspot.hu
Typ3 Variant ‘72
Bill
Hozzászólások: 8607
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #6311 Dátum:
2009 Augusztus 05, 12:03:12 »
Ez be van téve:
gsattila
Hozzászólások: 11538
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #6310 Dátum:
2009 Augusztus 04, 11:34:42 »
ilyen a garázsomban is volt. Partizán a fürdőkádban oltotta el magát
a lányom is bent volt a kádban a hab alatt, de megértőnek bizonyult miután látta, hogy most nem csak a barátunk lelke lángolt
Idézetet írta: Stuntmanus - 2009 Augusztus 03, 21:30:34
És amikor jó sok magnéziumötvözetű alumíniumpor összegyűlik, akkor a flex rászalad egy acél csavarra, szikra, és úgy belobban az egész, hogy majdnem beszartam, de kajakra. Azt hittem itt a vég.
Stabil 2 órás meló volt, sok próbálgatással, de most pontos.
Mindenkinek legyen a műhelyben egy poroltó. Nekem ezután már lesz.
Bill
Hozzászólások: 8607
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #6309 Dátum:
2009 Augusztus 03, 23:16:22 »
Idézetet írta: vwboxer - 2009 Augusztus 03, 23:07:29
miután letört a vége már van
pánt lent-fönt kitámasztja a váltot
elfodulás ellen Szeky hegesztett midkét oldalt kitámasztokat
na erre voltam kíváncsi, köszi
vwboxer
Hozzászólások: 1723
06 70 38 98 619
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #6308 Dátum:
2009 Augusztus 03, 23:07:29 »
Idézetet írta: Bill - 2009 Augusztus 03, 23:02:34
más erősítés nincs a váltó környékén?
miután letört a vége már van
pánt lent-fönt kitámasztja a váltot
elfodulás ellen Szeky hegesztett midkét oldalt kitámasztokat
http://www.motorvalto.hu/
1971 VW 1302S
1988 VW T3 syncro...........+2db...................ELADÓ
1994 VW T4
1989 GOLF 2 94000km.................................ELADÓ
Bill
Hozzászólások: 8607
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #6307 Dátum:
2009 Augusztus 03, 23:02:34 »
Idézetet írta: vwboxer - 2009 Augusztus 03, 22:59:19
nem panaszkodásként mondtam
160-ig elviselhehö
más erősítés nincs a váltó környékén?
vwboxer
Hozzászólások: 1723
06 70 38 98 619
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #6306 Dátum:
2009 Augusztus 03, 22:59:19 »
Idézetet írta: Bill - 2009 Augusztus 03, 22:54:39
kompromisszumok
nem panaszkodásként mondtam
160-ig elviselhehö
http://www.motorvalto.hu/
1971 VW 1302S
1988 VW T3 syncro...........+2db...................ELADÓ
1994 VW T4
1989 GOLF 2 94000km.................................ELADÓ
Bill
Hozzászólások: 8607
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #6305 Dátum:
2009 Augusztus 03, 22:54:39 »
Idézetet írta: vwboxer - 2009 Augusztus 03, 22:47:31
nem vészes
inkább hangos
kompromisszumok
vwboxer
Hozzászólások: 1723
06 70 38 98 619
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #6304 Dátum:
2009 Augusztus 03, 22:47:31 »
Idézetet írta: Bill - 2009 Augusztus 03, 22:39:09
és nem ráz mint a villamos?
nem vészes
inkább hangos
http://www.motorvalto.hu/
1971 VW 1302S
1988 VW T3 syncro...........+2db...................ELADÓ
1994 VW T4
1989 GOLF 2 94000km.................................ELADÓ
Bill
Hozzászólások: 8607
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #6303 Dátum:
2009 Augusztus 03, 22:39:09 »
Idézetet írta: vwboxer - 2009 Augusztus 03, 22:37:05
alu
ez nem szakad el
és nem ráz mint a villamos?
Mr.Horsepower
Hozzászólások: 8581
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #6302 Dátum:
2009 Augusztus 03, 22:37:56 »
Idézetet írta: Bill - 2009 Augusztus 03, 22:33:24
te ezek milyen váltóbakok????
Hand machen alu.
A legönzetlenebb emberek azok, akik az észt osztják, mert abból adnak, amiből nekik is nagyon kevés van!
http://www.youtube.com/watch?v=AYcLg1m7aI4
vwboxer
Hozzászólások: 1723
06 70 38 98 619
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #6301 Dátum:
2009 Augusztus 03, 22:37:05 »
Idézetet írta: Bill - 2009 Augusztus 03, 22:33:24
te ezek milyen váltóbakok????
alu
ez nem szakad el
http://www.motorvalto.hu/
1971 VW 1302S
1988 VW T3 syncro...........+2db...................ELADÓ
1994 VW T4
1989 GOLF 2 94000km.................................ELADÓ
Varázsló
Hozzászólások: 13081
Low Fast -többet forog, jobban pörög
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #6300 Dátum:
2009 Augusztus 03, 22:36:52 »
Idézetet írta: Bill - 2009 Augusztus 03, 22:33:24
te ezek milyen váltóbakok????
Alumínium, tuning.
Stuntmanus
VW 1302 S
http://oettingertsv.blogspot.com/
"Már nem vagyok annyira fiatal, hogy mindenre azonnal tudjam a választ."
Bill
Hozzászólások: 8607
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #6299 Dátum:
2009 Augusztus 03, 22:33:24 »
Idézetet írta: vwboxer - 2009 Augusztus 03, 21:59:20
a 228-nak a helye
na ezzel volt gondunk
te ezek milyen váltóbakok????
vwboxer
Hozzászólások: 1723
06 70 38 98 619
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #6298 Dátum:
2009 Augusztus 03, 21:59:20 »
a 228-nak a helye
na ezzel volt gondunk
[a csatolmányt egy admin törölte]
http://www.motorvalto.hu/
1971 VW 1302S
1988 VW T3 syncro...........+2db...................ELADÓ
1994 VW T4
1989 GOLF 2 94000km.................................ELADÓ
Varázsló
Hozzászólások: 13081
Low Fast -többet forog, jobban pörög
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #6297 Dátum:
2009 Augusztus 03, 21:52:01 »
Idézetet írta: vgd - 2009 Augusztus 03, 21:34:43
Király.
Nekem is e kettő kombinációja lesz az autó alatt.
Képet esetleg tudnál linkelni vagy küldeni. Nagyon megköszönném
Holnap csinálok pár képet.
Stuntmanus
VW 1302 S
http://oettingertsv.blogspot.com/
"Már nem vagyok annyira fiatal, hogy mindenre azonnal tudjam a választ."
vwboxer
Hozzászólások: 1723
06 70 38 98 619
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #6296 Dátum:
2009 Augusztus 03, 21:48:12 »
Idézetet írta: Bill - 2009 Augusztus 03, 15:24:42
vwboxer! neked milyen gyertyák vannak a 2,4 typ4-ben?
holnapra megnézem pontossan
sokáig platinával jártam
de ezt még a német rakta bele
semi gond nem volt ezzel a részével igy nem néztem
http://www.motorvalto.hu/
1971 VW 1302S
1988 VW T3 syncro...........+2db...................ELADÓ
1994 VW T4
1989 GOLF 2 94000km.................................ELADÓ
Sompi
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #6295 Dátum:
2009 Augusztus 03, 21:36:26 »
Idézetet írta: Stuntmanus - 2009 Augusztus 03, 21:30:34
Szóval az 1965-ös, 1966-os modellévű 1300-as bogár váltóbe NEM MEGY BELE a 200-as kuplungos lendkerék.
Az 1969-es 1300-asba simán belemegy, az 1966-osba mind a négy csavarnál erősítés van, ott azt le kell szedni, továbbá a kinyomó tengely bejövő felén is le kell venni a púpból, mert a kuplungszerkezet csavarok beleérnek.
Ekkor bemegy, de a fogaskoszorú éle még hozzáér a kuplungharanghoz egy lehelletnyit, ott még meg kell táncoltatni a csiszolókorongot.
És amikor jó sok magnéziumötvözetű alumíniumpor összegyűlik, akkor a flex rászalad egy acél csavarra, szikra, és úgy belobban az egész, hogy majdnem beszartam, de kajakra. Azt hittem itt a vég.
Stabil 2 órás meló volt, sok próbálgatással, de most pontos.
Mindenkinek legyen a műhelyben egy poroltó. Nekem ezután már lesz.
...nálam is van poroltó....
...én is mostam már alsógatyát egyéb okokból...
vgd
Hozzászólások: 420
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #6294 Dátum:
2009 Augusztus 03, 21:34:43 »
Idézetet írta: Stuntmanus - 2009 Augusztus 03, 21:30:34
Szóval az 1965-ös, 1966-os modellévű 1300-as bogár váltóbe NEM MEGY BELE a 200-as kuplungos lendkerék.
Az 1969-es 1300-asba simán belemegy, az 1966-osba mind a négy csavarnál erősítés van, ott azt le kell szedni, továbbá a kinyomó tengely bejövő felén is le kell venni a púpból, mert a kuplungszerkezet csavarok beleérnek.
Ekkor bemegy, de a fogaskoszorú éle még hozzáér a kuplungharanghoz egy lehelletnyit, ott még meg kell táncoltatni a csiszolókorongot.
És amikor jó sok magnéziumötvözetű alumíniumpor összegyűlik, akkor a flex rászalad egy acél csavarra, szikra, és úgy belobban az egész, hogy majdnem beszartam, de kajakra. Azt hittem itt a vég.
Stabil 2 órás meló volt, sok próbálgatással, de most pontos.
Mindenkinek legyen a műhelyben egy poroltó. Nekem ezután már lesz.
Király.
Nekem is e kettő kombinációja lesz az autó alatt.
Képet esetleg tudnál linkelni vagy küldeni. Nagyon megköszönném
Nem a problémát kell keresni, hanem a megoldást
Szar munkát más is tudd csinálni minek csináljak én is...
1966 VW 1200
Maresz
Hozzászólások: 19642
WWW.BUGGARAGE.HU
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #6293 Dátum:
2009 Augusztus 03, 21:33:42 »
Idézetet írta: Stuntmanus - 2009 Augusztus 03, 21:30:34
Szóval az 1965-ös, 1966-os modellévű 1300-as bogár váltóbe NEM MEGY BELE a 200-as kuplungos lendkerék.
Az 1969-es 1300-asba simán belemegy, az 1966-osba mind a négy csavarnál erősítés van, ott azt le kell szedni, továbbá a kinyomó tengely bejövő felén is le kell venni a púpból, mert a kuplungszerkezet csavarok beleérnek.
Ekkor bemegy, de a fogaskoszorú éle még hozzáér a kuplungharanghoz egy lehelletnyit, ott még meg kell táncoltatni a csiszolókorongot.
És amikor jó sok magnéziumötvözetű alumíniumpor összegyűlik, akkor a flex rászalad egy acél csavarra, szikra, és úgy belobban az egész, hogy majdnem beszartam, de kajakra. Azt hittem itt a vég.
Stabil 2 órás meló volt, sok próbálgatással, de most pontos.
Mindenkinek legyen a műhelyben egy poroltó. Nekem ezután már lesz.
már éreztem én is igy!
WEBshop
http://retrocarclub.superwebaruhaz.hu/
Ha müszakivizsga vagy zöldkari kell és problémás az élet:06706223882;06706313882
Kedvezméynes kötelező bizti kötése!
Gyári vw audi seat skoda Alkatrészek beszerzése gyors határidővel,postázva
www.retroautoklub.hu
Varázsló
Hozzászólások: 13081
Low Fast -többet forog, jobban pörög
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #6292 Dátum:
2009 Augusztus 03, 21:30:34 »
Szóval az 1965-ös, 1966-os modellévű 1300-as bogár váltóbe NEM MEGY BELE a 200-as kuplungos lendkerék.
Az 1969-es 1300-asba simán belemegy, az 1966-osba mind a négy csavarnál erősítés van, ott azt le kell szedni, továbbá a kinyomó tengely bejövő felén is le kell venni a púpból, mert a kuplungszerkezet csavarok beleérnek.
Ekkor bemegy, de a fogaskoszorú éle még hozzáér a kuplungharanghoz egy lehelletnyit, ott még meg kell táncoltatni a csiszolókorongot.
És amikor jó sok magnéziumötvözetű alumíniumpor összegyűlik, akkor a flex rászalad egy acél csavarra, szikra, és úgy belobban az egész, hogy majdnem beszartam, de kajakra. Azt hittem itt a vég.
Stabil 2 órás meló volt, sok próbálgatással, de most pontos.
Mindenkinek legyen a műhelyben egy poroltó. Nekem ezután már lesz.
Stuntmanus
VW 1302 S
http://oettingertsv.blogspot.com/
"Már nem vagyok annyira fiatal, hogy mindenre azonnal tudjam a választ."
vwoodoo
Hozzászólások: 2840
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #6291 Dátum:
2009 Augusztus 03, 20:44:27 »
BOSCH W8 AC
Bill
Hozzászólások: 8607
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #6290 Dátum:
2009 Augusztus 03, 15:29:54 »
Idézetet írta: Protheus - 2009 Augusztus 03, 15:28:03
Jo nagyok! :-)
Protheus
Hozzászólások: 20669
Pődör Gergely
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #6289 Dátum:
2009 Augusztus 03, 15:28:03 »
Idézetet írta: Bill - 2009 Augusztus 03, 15:24:42
vwboxer! neked milyen gyertyák vannak a 2,4 typ4-ben?
Jo nagyok! :-)
Buzi, aki fékez! :-)))
Bill
Hozzászólások: 8607
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #6288 Dátum:
2009 Augusztus 03, 15:24:42 »
vwboxer! neked milyen gyertyák vannak a 2,4 typ4-ben?
Imrüs
Hozzászólások: 2988
www.matraveteran.uw.hu
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #6287 Dátum:
2009 Augusztus 03, 15:08:36 »
Idézetet írta: BigBug - 2009 Augusztus 02, 17:57:56
na akkor most felmerült ez a kérdés és engem is érdekel
ki milyen gyertyára voksol ?
nekem eddig számomra autentikus személyek azt mondták NGK BH6
és minden más szar
Nekem:
1. CHAMPION L86C
2. DENSO IWF16
3. BRISK N17C (N17YC)...
(ja és amúgy most BOSCH WR 8 AC van benne
)
http://www.spark-plugs.co.uk/
http://www.beco.hu/cgi-bin/brisk
http://www.bosch.com.au/content/language1/downloads/sparkplugs_passenger_(2).pdf
"...bolond is lennék, ha nem lennék bolond..."
BigBug
Hozzászólások: 28919
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #6286 Dátum:
2009 Augusztus 02, 22:41:59 »
Idézetet írta: Maresz - 2009 Augusztus 02, 21:05:50
bosch platina kb 2200/db
pár napi szivató mentes weber inditás után sem köpi be gyertyát!kopotabb motorokhoz is(ezt használom)mert megkimélem magam téli napi gyertya cserétöl!
érdekes bameg tudott valaki értelmes választ is adni
kösz majtinka
sokkal rosszabb, ha volt de már nincs, annál ha soha nem volt, mert vágyakozni nem fáj annyira, mint emlékezni.....
ui: ha nagy leszek, transportert veszek...........
Maresz
Hozzászólások: 19642
WWW.BUGGARAGE.HU
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #6285 Dátum:
2009 Augusztus 02, 22:41:29 »
Idézetet írta: vwboxer - 2009 Augusztus 02, 22:38:04
Szerinted
helyes helyes
WEBshop
http://retrocarclub.superwebaruhaz.hu/
Ha müszakivizsga vagy zöldkari kell és problémás az élet:06706223882;06706313882
Kedvezméynes kötelező bizti kötése!
Gyári vw audi seat skoda Alkatrészek beszerzése gyors határidővel,postázva
www.retroautoklub.hu
Oldalak:
1
...
395
396
397
398
399
[
400
]
401
402
403
404
405
...
558
www.bogarhatu.hu - ahol a Bogarazás kezdődik
>
Hová tartozol?
>
Bogaras fórumok
> Téma:
Tuning, teljesítmény, futómű
Ugrás:
Kérlek válassz egy célt:
-----------------------------
Hová tartozol?
-----------------------------
=> Bogaras fórumok
=> Népautós fórumok
=> Adok-veszek
===> Lomtár
-----------------------------
Web szerviz
-----------------------------
=> A szervizes mondta
=> Itt lehet anyázni a szervizt
Töltés...