www.bogarhatu.hu - ahol a Bogarazás kezdődik
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.
Nem érkezett meg az aktiváló e-mail?
2025 Július 22, 19:23:04

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Keresés:     Részletes kereső
Népautós Szilveszter
Pólus Center
2024. december 31.
921220 Hozzaszólás 218 Témában írta 1614 Felhasználó
Legújabb tag: mickilangelo
* Főoldal Bejelentkezés Regisztráció
Oldalak: 1 ... 396 397 398 399 400 [401] 402 403 404 405 406 ... 558
Nyomtatás
Szerző Téma: Tuning, teljesítmény, futómű  (Megtekintve 3385486 alkalommal)
Nem elérhető vwboxer
Hozzászólások: 1723


06 70 38 98 619

« Hozzászólás #6284 Dátum: 2009 Augusztus 02, 22:38:04 »

KI az aki jön aug 20 ringre és indul is???????????
Szerinted Grin

http://www.motorvalto.hu/

1971 VW 1302S
1988 VW T3 syncro...........+2db...................ELADÓ 
1994 VW T4
1989 GOLF 2  94000km.................................ELADÓ
Nem elérhető Maresz
Hozzászólások: 19642


WWW.BUGGARAGE.HU

« Hozzászólás #6283 Dátum: 2009 Augusztus 02, 21:32:33 »

Ha a hazának nincs rám szüksége,és belövöd a motorom akkor én is lehet. Grin
okok Grin

WEBshop
http://retrocarclub.superwebaruhaz.hu/
Ha müszakivizsga vagy zöldkari kell és problémás az élet:06706223882;06706313882
Kedvezméynes kötelező bizti kötése!
Gyári vw audi seat skoda Alkatrészek beszerzése gyors határidővel,postázva
www.retroautoklub.hu
Nem elérhető bitus76
Hozzászólások: 2024


06 30 460 2831

« Hozzászólás #6282 Dátum: 2009 Augusztus 02, 21:29:02 »

Ha a hazának nincs rám szüksége,és belövöd a motorom akkor én is lehet. Grin
KI az aki jön aug 20 ringre és indul is???????????

VW 1200.1963.
Nem elérhető Bripery
Hozzászólások: 21999


www.elitevwclub.hu

« Hozzászólás #6281 Dátum: 2009 Augusztus 02, 21:19:31 »

KI az aki jön aug 20 ringre és indul is???????????

en

www.elitevwclub.hu

1982 Porsche 931 (924 Turbo)
2021 VW Golf GTE



Akit magyarnak teremtett az Úristen és nem fogja pártját nemzetének-nem derék ember. Gróf Széchenyi István
Nem elérhető Maresz
Hozzászólások: 19642


WWW.BUGGARAGE.HU

« Hozzászólás #6280 Dátum: 2009 Augusztus 02, 21:18:15 »

KI az aki jön aug 20 ringre és indul is???????????

WEBshop
http://retrocarclub.superwebaruhaz.hu/
Ha müszakivizsga vagy zöldkari kell és problémás az élet:06706223882;06706313882
Kedvezméynes kötelező bizti kötése!
Gyári vw audi seat skoda Alkatrészek beszerzése gyors határidővel,postázva
www.retroautoklub.hu
Nem elérhető Maresz
Hozzászólások: 19642


WWW.BUGGARAGE.HU

« Hozzászólás #6279 Dátum: 2009 Augusztus 02, 21:05:50 »

ez szvsz az ajdi gyárból "maradt".
bosch platina kb 2200/db
pár napi szivató mentes weber inditás után sem köpi be gyertyát!kopotabb motorokhoz is(ezt használom)mert megkimélem magam téli  napi gyertya cserétöl!

WEBshop
http://retrocarclub.superwebaruhaz.hu/
Ha müszakivizsga vagy zöldkari kell és problémás az élet:06706223882;06706313882
Kedvezméynes kötelező bizti kötése!
Gyári vw audi seat skoda Alkatrészek beszerzése gyors határidővel,postázva
www.retroautoklub.hu
Nem elérhető Balage
Hozzászólások: 6926


Low Fast - többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #6278 Dátum: 2009 Augusztus 02, 20:27:47 »

ez szvsz az ajdi gyárból "maradt".
ha tényleg 4500/db az eredeti és most nála 4500-a4db  akkor ez valami román nepper aki egy letisztított sankiong gyertyára szitáztatta fel a tesókkal a feliratot
ismerjük ugye az edénykészlettől a légpuskán és a horgászboton keresztül az éppen sláger stihl motorosfűrészig a gáborcigányok leleményességét 

1971     VW 1300 GT-L
1999     Piaggio Liberty 50 2T
Nem elérhető vw1966
Hozzászólások: 7993


« Hozzászólás #6277 Dátum: 2009 Augusztus 02, 20:11:04 »

ha tényleg 4500/db az eredeti és most nála 4500-a4db  akkor ez valami román nepper aki egy letisztított sankiong gyertyára szitáztatta fel a tesókkal a feliratot
ismerjük ugye az edénykészlettől a légpuskán és a horgászboton keresztül az éppen sláger stihl motorosfűrészig a gáborcigányok leleményességét 
anno vaterán, vettem jó olcsón rövid menetes platiina bosch-t szintén veszprémi hirdető volt...és jó volt
Nem elérhető BigBug
Hozzászólások: 28919

« Hozzászólás #6276 Dátum: 2009 Augusztus 02, 19:52:28 »

http://racing-bazar.hu/alkatresz/motor/bosch_platinaelektrodas_gyertyak
ez jó lehet? 1.6 tuning motor, 043as hengerfejek (hosszú menetes)
ha tényleg 4500/db az eredeti és most nála 4500-a4db  akkor ez valami román nepper aki egy letisztított sankiong gyertyára szitáztatta fel a tesókkal a feliratot
ismerjük ugye az edénykészlettől a légpuskán és a horgászboton keresztül az éppen sláger stihl motorosfűrészig a gáborcigányok leleményességét 

sokkal rosszabb, ha volt de már nincs, annál ha soha nem volt, mert vágyakozni nem fáj annyira, mint emlékezni.....

ui: ha nagy leszek, transportert veszek...........
Nem elérhető maxi
Hozzászólások: 9435


« Hozzászólás #6275 Dátum: 2009 Augusztus 02, 19:26:28 »

hőérték ? tipus ? , milyen motorhoz ?
mióta van tapasztalatod ezzel kapcsolatban ?
hőérték a gyari 8-as.
1,6szimplaszivos.
2eve van benne. mentem vele 1000km-ert. eddig jó.

"A vadászat többek szemében a férfiasság, az erő, a hatalom szimbóluma is. A vadászok azt tartják, hogy a vadászaton ismerszik meg, ki milyen ember valójában."
Nem elérhető vw1966
Hozzászólások: 7993


« Hozzászólás #6274 Dátum: 2009 Augusztus 02, 19:22:19 »

http://racing-bazar.hu/alkatresz/motor/bosch_platinaelektrodas_gyertyak
ez jó lehet? 1.6 tuning motor, 043as hengerfejek (hosszú menetes)
Nem elérhető Typ117
Hozzászólások: 18492


1969

« Hozzászólás #6273 Dátum: 2009 Augusztus 02, 19:15:36 »

töki egy picit azért részletesebben
hőérték esetleg konkrét tipus ?
Szabó Miki Brisket használ és ajánl, nekem jó
nem tudom fejből a betűkódokat
Nem elérhető BigBug
Hozzászólások: 28919

« Hozzászólás #6272 Dátum: 2009 Augusztus 02, 19:15:16 »

nekem Bosch 4polusú van benne. És teljesen faca.
hőérték ? tipus ? , milyen motorhoz ?
mióta van tapasztalatod ezzel kapcsolatban ?

sokkal rosszabb, ha volt de már nincs, annál ha soha nem volt, mert vágyakozni nem fáj annyira, mint emlékezni.....

ui: ha nagy leszek, transportert veszek...........
Nem elérhető maxi
Hozzászólások: 9435


« Hozzászólás #6271 Dátum: 2009 Augusztus 02, 19:10:25 »

töki egy picit azért részletesebben
hőérték esetleg konkrét tipus ?
nekem Bosch 4polusú van benne. És teljesen faca.

"A vadászat többek szemében a férfiasság, az erő, a hatalom szimbóluma is. A vadászok azt tartják, hogy a vadászaton ismerszik meg, ki milyen ember valójában."
Nem elérhető BigBug
Hozzászólások: 28919

« Hozzászólás #6270 Dátum: 2009 Augusztus 02, 18:41:56 »

Denso Madeinjapan
töki egy picit azért részletesebben
hőérték esetleg konkrét tipus ?

sokkal rosszabb, ha volt de már nincs, annál ha soha nem volt, mert vágyakozni nem fáj annyira, mint emlékezni.....

ui: ha nagy leszek, transportert veszek...........
Nem elérhető abes
Hozzászólások: 14980

« Hozzászólás #6269 Dátum: 2009 Augusztus 02, 18:29:26 »

na
Denso Madeinjapan

Bugi kérésére:

http://www.globaldenso.com/cgi-bin/global/plug/euro/4w/4w-plug.cgi?name=KAFER%2FBEETLE&filename=4w-97.txt&action=search

KAFER/BEETLE    1.2    1200    25    D         01/'78-12/'85    W16FS-U    IWF16    -    0,6    detail
KAFER/BEETLE    1.6    1600    34-37    AD, AF, AS         08/'70-07/'80    W16FS-U    IWF16    -    0,6    detail
KAFER/BEETLE    1.6    1600    34-37    AD, AF, AS    High performance    08/'70-07/'80    IWF16    IWF16    -    0,6    detail
KAFER/BEETLE    1.6    i 1600 (Mexico)    33    ACD (19.0 mm thread)    Cat    '93->    W16EP-U    IW16    VW16    0,6    detail
« Utoljára szerkesztve: 2009 Augusztus 02, 18:56:42 írta abes »
Nem elérhető BigBug
Hozzászólások: 28919

« Hozzászólás #6268 Dátum: 2009 Augusztus 02, 17:57:56 »

na akkor most felmerült ez a kérdés és engem is érdekel

ki milyen gyertyára voksol ?
nekem eddig számomra autentikus személyek azt mondták NGK BH6
és minden más szar

sokkal rosszabb, ha volt de már nincs, annál ha soha nem volt, mert vágyakozni nem fáj annyira, mint emlékezni.....

ui: ha nagy leszek, transportert veszek...........
Nem elérhető Imrüs
Hozzászólások: 2988


www.matraveteran.uw.hu

« Hozzászólás #6267 Dátum: 2009 Augusztus 02, 17:55:25 »

Ki milyen gyertyát használ? Nekem NGK BH6 vagy valami ilyesmit küldött a * Gabi, de ahogy a Szekivel néztük nem vált be. 2500 km-t mentem vele és főleg alapjáraton ki kimarad egy henger megcseréltük kettőt megtisztogattuk, de most is csinálja. Ugyanaz a gyertyakábel egy szerszámos táskából elővett használt Bosch gyertyakábel 3szor akkora szikrát adott ki.

Itt jegyezem meg: Szeki és Xoyox olyan profik hogy bal hátsó, gyertyát  - a dupla weberes motoron - kicserélték karburátor kiszedés, weber ablak és motorháztető levétel  nélkül. (Mindjárt jönnek poénos ötletek, de a motor a kocsiban volt benne természetesen)

Lehet kiröhögtök de az 1200es Bosch Platinummal járt...abból létezik hosszú menetes? Milyet kérjek a boltba?

A legtöbb rossz gyertyát eddig NGK-ból "találtam"  Undecided

[a csatolmányt egy admin törölte]

"...bolond is lennék, ha nem lennék bolond..."
Nem elérhető vw1966
Hozzászólások: 7993


« Hozzászólás #6266 Dátum: 2009 Augusztus 02, 17:47:01 »

Ki milyen gyertyát használ? Nekem NGK BH6 vagy valami ilyesmit küldött a * Gabi, de ahogy a Szekivel néztük nem vált be. 2500 km-t mentem vele és főleg alapjáraton ki kimarad egy henger megcseréltük kettőt megtisztogattuk, de most is csinálja. Ugyanaz a gyertyakábel egy szerszámos táskából elővett használt Bosch gyertyakábel 3szor akkora szikrát adott ki.

Itt jegyezem meg: Szeki és Xoyox olyan profik hogy bal hátsó, gyertyát  - a dupla weberes motoron - kicserélték karburátor kiszedés, weber ablak és motorháztető levétel  nélkül. (Mindjárt jönnek poénos ötletek, de a motor a kocsiban volt benne természetesen)

Lehet kiröhögtök de az 1200es Bosch Platinummal járt...abból létezik hosszú menetes? Milyet kérjek a boltba?
Nem elérhető Funk
Hozzászólások: 2451


« Hozzászólás #6265 Dátum: 2009 Augusztus 02, 14:50:28 »

a központi progresszív karbik fuvókázásáról mit kell-lehet tudni, van hozzá szekirodalom, vagy keressek szakembert........vagy
Beszélsz Maresszal,és rogtön lebeszél róla.Ha már megvetted,akkor nem szóltam.
Nem elérhető Mákos
Hozzászólások: 3423


« Hozzászólás #6264 Dátum: 2009 Augusztus 02, 13:43:57 »

akkor én rosszul használtam Embarrassed Lips Sealed
köszi


VW 1300
BMW 525i e34 touring

...az egyik általában működik : ))
Nem elérhető gas
Hozzászólások: 3283


« Hozzászólás #6263 Dátum: 2009 Augusztus 02, 11:22:06 »

akkor én rosszul használtam Embarrassed Lips Sealed
köszi

VW Bogár 1300 '71,Transporter1.6D '83
https://photos.app.goo.gl/WsANqntrkSdn7c6f6
Nem elérhető Mákos
Hozzászólások: 3423


« Hozzászólás #6262 Dátum: 2009 Augusztus 02, 11:19:41 »

a központi progresszív karbik fuvókázásáról mit kell-lehet tudni, van hozzá szekirodalom, vagy keressek szakembert........vagy

http://www.thesamba.com/vw/forum/viewtopic.php?t=326298&postdays=0&postorder=asc&highlight=weber+progressive+jetting&start=20
http://www.1800vw.bizhosting.com/progcarbtune.htm
http://www.thesamba.com/vw/forum/viewtopic.php?t=56766&highlight=jets
http://www.jessies.org/~car/projects/carb/


az első 5 perc guglizás eredménye Smiley

VW 1300
BMW 525i e34 touring

...az egyik általában működik : ))
Nem elérhető gas
Hozzászólások: 3283


« Hozzászólás #6261 Dátum: 2009 Augusztus 02, 11:09:46 »

a központi progresszív karbik fuvókázásáról mit kell-lehet tudni, van hozzá szekirodalom, vagy keressek szakembert........vagy

VW Bogár 1300 '71,Transporter1.6D '83
https://photos.app.goo.gl/WsANqntrkSdn7c6f6
Nem elérhető Mákos
Hozzászólások: 3423


« Hozzászólás #6260 Dátum: 2009 Augusztus 02, 10:42:55 »


VW 1300
BMW 525i e34 touring

...az egyik általában működik : ))
Robpanzer
« Hozzászólás #6259 Dátum: 2009 Augusztus 01, 23:25:07 »

A gyári tükröt újrakrómoztatni nem éri meg?

 Ne legyél már síp,Fásy és mulató társai (kf@hm)már ős sejt beültetésben utaznak.Berg motor a trabantból...,3 kilós hengerfej egy pöttömnyi acél szilánkból,etc.Ilyes.
Nem elérhető SiD
Hozzászólások: 3302


« Hozzászólás #6258 Dátum: 2009 Augusztus 01, 19:23:36 »

A gyári tükröt újrakrómoztatni nem éri meg?

 Ne legyél már síp,Fásy és mulató társai (kf@hm)már ős sejt beültetésben utaznak.Berg motor a trabantból...,3 kilós hengerfej egy pöttömnyi acél szilánkból,etc.Ilyes.
a gyári tükörnek csak a szára krómozott.

1963 VW1200 DeLuxe
Nem elérhető Funk
Hozzászólások: 2451


« Hozzászólás #6257 Dátum: 2009 Augusztus 01, 18:34:34 »


A gyári tükröt újrakrómoztatni nem éri meg?

 Ne legyél már síp,Fásy és mulató társai (kf@hm)már ős sejt beültetésben utaznak.Berg motor a trabantból...,3 kilós hengerfej egy pöttömnyi acél szilánkból,etc.Ilyes.
Robpanzer
« Hozzászólás #6256 Dátum: 2009 Augusztus 01, 10:54:35 »

Nem elérhető Imrüs
Hozzászólások: 2988


www.matraveteran.uw.hu

« Hozzászólás #6255 Dátum: 2009 Július 31, 16:31:29 »


A Taiwani vacak 5ezer/pár sima autósboltban, de olyan rondán állt, hogy a felpróbálás után azonnal levettem vissza a dobozába  Tongue

"...bolond is lennék, ha nem lennék bolond..."
Nem elérhető tazoli49
Hozzászólások: 3840


« Hozzászólás #6254 Dátum: 2009 Július 31, 16:10:15 »

Hudák
« Utoljára szerkesztve: 2009 Július 31, 16:16:54 írta tazoli »
Nem elérhető brez
Hozzászólások: 2510


http://vbk.at.hu/

« Hozzászólás #6253 Dátum: 2009 Július 31, 15:20:44 »

Én is kint nézegettem és a két komplett hengerfejen tudsz spórolni majdnem 150.000. ft-t és ugyan úgy BBT forgalmazónál.... akkor azt nem értem, hogy a Hudáknak ebben mi a biznic, vagy ki vásárol ilyeneket nálla???

Nem elérhető callook
Hozzászólások: 3234


Low Fast - többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #6252 Dátum: 2009 Július 31, 14:31:59 »

Én itt vettem:

http://shop.hoffmann-speedster.com/catalog/product_info.php/cPath/395_1732_1756/products_id/2139

309 Euro / db

Akkor ez a hengerfej téma legalább olyan tág mint a vezérműtengelyek kérdése.
Stuntnak volt olyan mondata, amit elcsíptem, hogy 1,6-ig igazából a gyári hengerfej széria szelepekkel elegendő teljesítményt nyújt. Viszont nagyon komoly ahogy te is nekiálltál a hf-nek, de gondolom egy gyári hengerfejnél is sokat számít, ha a járatok jobban ki vannak munkálva.... De enegem kicsit elretten a 044 esetében annak az ITTHONI ÁRA. Rendben van, hogy a tuningra áldozni kell, no de ez egy kicsit morbid.... Undecided

Nem elérhető Bripery
Hozzászólások: 21999


www.elitevwclub.hu

« Hozzászólás #6251 Dátum: 2009 Július 31, 10:34:09 »

gyorsulni agusztus 20-adikán kell Grin

pontosan,a jo 201 m Cool

www.elitevwclub.hu

1982 Porsche 931 (924 Turbo)
2021 VW Golf GTE



Akit magyarnak teremtett az Úristen és nem fogja pártját nemzetének-nem derék ember. Gróf Széchenyi István
Nem elérhető Mákos
Hozzászólások: 3423


« Hozzászólás #6250 Dátum: 2009 Július 31, 10:20:04 »

Akkor ez a hengerfej téma legalább olyan tág mint a vezérműtengelyek kérdése.
Stuntnak volt olyan mondata, amit elcsíptem, hogy 1,6-ig igazából a gyári hengerfej széria szelepekkel elegendő teljesítményt nyújt. Viszont nagyon komoly ahogy te is nekiálltál a hf-nek, de gondolom egy gyári hengerfejnél is sokat számít, ha a járatok jobban ki vannak munkálva.... De enegem kicsit elretten a 044 esetében annak az ITTHONI ÁRA. Rendben van, hogy a tuningra áldozni kell, no de ez egy kicsit morbid.... Undecided


VW 1300
BMW 525i e34 touring

...az egyik általában működik : ))
Nem elérhető vwboxer
Hozzászólások: 1723


06 70 38 98 619

« Hozzászólás #6249 Dátum: 2009 Július 30, 22:02:09 »

gyorsulni agusztus 20-adikán kell Grin

http://www.motorvalto.hu/

1971 VW 1302S
1988 VW T3 syncro...........+2db...................ELADÓ 
1994 VW T4
1989 GOLF 2  94000km.................................ELADÓ
Nem elérhető Varázsló
Hozzászólások: 13081


Low Fast -többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #6248 Dátum: 2009 Július 30, 21:33:57 »

a 043as az milyen?

Az szériában nem szerelt, alkatrész hengerfej. Jó kompromisszum a minőség és ár között.

Tuning alapnak is jó, legalábbis jobb, mint  a gyári.

Stuntmanus

VW 1302 S
  


 
 

http://oettingertsv.blogspot.com/
 
"Már nem vagyok annyira fiatal, hogy mindenre azonnal tudjam a választ."
Nem elérhető Funk
Hozzászólások: 2451


« Hozzászólás #6247 Dátum: 2009 Július 30, 18:44:49 »

 Az alul motorizált (1.2,1.4)viszonylag nagy súlyú,ezért lomha autókat nem nehéz megfingatni.Csakhogy ezért érdemes-e egy motorba belenyomni közel egymiliót,hát ez szerfölött érdekes kérdés.Csak kissebségi érzéssel nyakon öntött off autós akar lenyomni,ahogy észrevettem.Szokott a Nagykörösin kifelé jönni egy 911-es a belső sávban nyugisan 70-80 között.Na azt nem akarja senki letolni.

                                    Üdv.
Nem elérhető Maresz
Hozzászólások: 19642


WWW.BUGGARAGE.HU

« Hozzászólás #6246 Dátum: 2009 Július 30, 16:11:26 »

swift az nekem is megvolt már, meg Ignis is Cheesy ...

egyik barátom vett egy typ3as motort (felül van motorszáma), piros szelepfedelekkel, solexek vannak rajta és valami kókány rudazat....állítólag valami Indián féle bogárban volt ismeri valaki?
egy csövázsba volt nkünk játzsani elég gyengusz motor.......

WEBshop
http://retrocarclub.superwebaruhaz.hu/
Ha müszakivizsga vagy zöldkari kell és problémás az élet:06706223882;06706313882
Kedvezméynes kötelező bizti kötése!
Gyári vw audi seat skoda Alkatrészek beszerzése gyors határidővel,postázva
www.retroautoklub.hu
Nem elérhető vw1966
Hozzászólások: 7993


« Hozzászólás #6245 Dátum: 2009 Július 30, 16:09:12 »

Első körben ki kell találni, hogy milyen motort akarsz?! Ha ez megvan, akkor lehet agyalni azon, hogy milyen legyen a hengerfej... De én gyári hengerfejjel nem ügyeskednék egy komoly motornál. A 044 és a gyári között olyan különbségek vannak, hogy a gyári "házilagos" mókolásával meg sem tudod közelíteni a 044-et. Pl.: Erősebb, hosszú gyertyamenetes, komolyabb a hűtése, eleve a csatornái mások, nagyobb szelepekkel szerelték stb... És a gyáriban már nincs túl sok tartalék a túráshoz, a 044-ben még van.
Az 1,6 finoman tuningolt motoromon gyári fejek vannak, oda nekem elég. A (nagyon lassan, de) készülő 2 L-es motoromra megvettem a 044-eseket és még azoknak is széttúrtam a csatornáit meg az égéstereit...
És akkor még ott vannak a Street Eliminator fejek stb...


a 043as az milyen?
Oldalak: 1 ... 396 397 398 399 400 [401] 402 403 404 405 406 ... 558
Nyomtatás
 
Ugrás:  

Powered by MySQL Powered by PHP www.bogarhatu.hu - ahol a Bogarazás kezdődik Powered by SMF 1.1.4 | SMF © 2006, Simple Machines LLC
Magyar fordítás: SMF Magyarország
Szabványos XHTML 1.0! Szabványos CSS!
Az oldal 0.153 másodperc alatt készült el 15 lekéréssel.