www.bogarhatu.hu - ahol a Bogarazás kezdődik
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.
Nem érkezett meg az aktiváló e-mail?
2025 Július 19, 15:37:55

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Keresés:     Részletes kereső
Népautós Szilveszter
Pólus Center
2024. december 31.
921218 Hozzaszólás 218 Témában írta 1614 Felhasználó
Legújabb tag: mickilangelo
* Főoldal Bejelentkezés Regisztráció
Oldalak: 1 ... 451 452 453 454 455 [456] 457 458 459 460 461 ... 558
Nyomtatás
Szerző Téma: Tuning, teljesítmény, futómű  (Megtekintve 3374189 alkalommal)
Nem elérhető wob974
Hozzászólások: 13495


« Hozzászólás #4084 Dátum: 2009 Január 22, 12:52:11 »

sokan rakják oda, de akiket kérdeztem mind azt mondták, hogy kapcsolható ventillátor kell hozzá, mert amúgy nem kap elég levegőt ott, főleg városi araszolásnál

Ezért van elöl is.

 Evil

Nem elérhető wob974
Hozzászólások: 13495


« Hozzászólás #4083 Dátum: 2009 Január 22, 12:51:09 »

corvair..usa..rakják bogárba a hűtését meg így az egészet is
bammeg most látom már lelőtted a poént, pedig hogy örültem magamnak  Grin
amúgy most árulnak egy ilen hűtést ebayen, horror lesz biztos már most 300 juró fölött áll.
<beszúrt kép törölve>
de eddig még senki nem tudta megmondani hogy miért van értelme..egyetlen válasz amit kaptam hogy lejjebb van a súlypont de nem hinném hogy ez a pár cm valóban számít..akkor m eg minek kell bonyolítani? Huh

Németbe van egy pár fekvőturbinás.
Jó pár éve a Karesz vecsésen is csinált asszem a Farkas Jancsiéba.


 Evil

Nem elérhető Bill
Hozzászólások: 8607


« Hozzászólás #4082 Dátum: 2009 Január 22, 12:42:22 »

ezt tudom, hogy különleges, csak nem értem miért akarnak ilyet az emberek..a csigák miatt sokkal kélnyesebb, bitóék is sz@ptak vele rendesen az elmondásuk szerint..typ4-en pedig a legjobban a kaefer-cup-os hűtés működik, ami félig-meddig typ1-hez hasonlít, csak ilyen csúcsos turbinaháza van..majd keresek róla képet..állítólag kizárólag ott hűl ugyanannyira mind a 4 henger..bármelyik porsche utána jön csak.

mercedes olajhűtőm van, a termosztátot én egyelőre úgy godnolom hogy el akarom kerülni, csak plusz hibaforrásnak tartom..télen meg hidegben úgysem használom a kocsit..de majd meglátjuk. azért ha eladod, írj egy árat priviben, hátha meg tudunk egyezni. fénykép jól jönne hogy pontosan hoa tegyem a hídnál mert alá nyilván nem, a lökösöm alján egyelőre a rendszám van az meg midnent eltakar..max ha a hídtestbe, vagy mögé rakom valahogy sréhen..de még nincs nálam a hűtő úh nem tudtam játszani vele
arról képet mindenképpen kérek!!

én a hídba teszem jobb oldalra, hogy átfújjon rajta a szél Grin ott nincs kormánymű, nem is látszik (ne árulkodjon), és kellően magasan és védve van
Nem elérhető Bill
Hozzászólások: 8607


« Hozzászólás #4081 Dátum: 2009 Január 22, 12:38:55 »

küszöb alatt simán, nem?
ha már csináltuk és úgy is lesz benne, akkor kapott két rézcsövet

Nem elérhető Mákos
Hozzászólások: 3423


« Hozzászólás #4080 Dátum: 2009 Január 22, 12:36:04 »

Öcséme... me az szted mitől különbözik???.... vááááááá
ráadásul ott küllön kell beleépíten a termosztátot, itt meg teljesen egymásbaépíthetők, egy egységet alkot!
Ez a legjobb megoldás erre, ez fix! Ha összeadom, akkor több mint 50-be jön ki csak a külső olajhűtésrendszer...


szűrőről beszélek.  pumpafedeles szűrő vs. kivezetett, blokkba befúrt visszatérőággal rendelkező, nyomáskapcsolós konzolos ( ha eltömődik  , ne legyen szopó ) darab.

ha azt mondod, ezek egyenértékűek, akkor azt kell mondjam , hoyg finoman fogalmazzak, csak részinformációk birtokában vagy Smiley

VW 1300
BMW 525i e34 touring

...az egyik általában működik : ))
Nem elérhető Leon1303
Hozzászólások: 5024


Kicsi a kocsi, de nagy az önbizalma!

« Hozzászólás #4079 Dátum: 2009 Január 22, 12:32:27 »

kivéve a gerendát  Evil
nem ház ez  Grin Grin Grin
Nem elérhető Leon1303
Hozzászólások: 5024


Kicsi a kocsi, de nagy az önbizalma!

« Hozzászólás #4078 Dátum: 2009 Január 22, 12:31:55 »

azért ehhez a motorhoz egy profibb, külső , nyomáskapcsolós konzolos szűrő jobban illene  Wink

ja, mondjuk nem akartad széthúzni a blokkot.
Öcséme... me az szted mitől különbözik???.... vááááááá
ráadásul ott küllön kell beleépíten a termosztátot, itt meg teljesen egymásbaépíthetők, egy egységet alkot!
Ez a legjobb megoldás erre, ez fix! Ha összeadom, akkor több mint 50-be jön ki csak a külső olajhűtésrendszer...
Nem elérhető sleepAIR
Hozzászólások: 3570


« Hozzászólás #4077 Dátum: 2009 Január 22, 12:29:02 »

Megvan már minden!

kivéve a gerendát  Evil

http://sleepair.blogspot.hu

Typ3 Variant ‘72
Nem elérhető Mákos
Hozzászólások: 3423


« Hozzászólás #4076 Dátum: 2009 Január 22, 12:28:32 »

Megvan már minden!
- Merci hűtő (ami kétsezr akkora mint a tied)
- termosztátos szendvicsadaptert
- külső szűrős nagy pumpa
Már csak cső kell és kész.
A lökös alá lesz felfogatva!

azért ehhez a motorhoz egy profibb, külső , nyomáskapcsolós konzolos szűrő jobban illene  Wink

ja, mondjuk nem akartad széthúzni a blokkot.

VW 1300
BMW 525i e34 touring

...az egyik általában működik : ))
Nem elérhető Leon1303
Hozzászólások: 5024


Kicsi a kocsi, de nagy az önbizalma!

« Hozzászólás #4075 Dátum: 2009 Január 22, 12:26:48 »

neked a legjobb, ha a hütöt a gerenda föle epited, nekem is igy müxik, priman. a hosszu 10m csövek amugy is hütenek, pedig 1800-as a motorom
összel egyebkent kiepitem es eladom az egesz cuccot, (olajhütöt, BMW , csöveket  + motort is, ha kell gyüjtsd a lovet ra !
termostatot is  persze
Megvan már minden!
- Merci hűtő (ami kétsezr akkora mint a tied)
- termosztátos szendvicsadaptert
- külső szűrős nagy pumpa
Már csak cső kell és kész.
A lökös alá lesz felfogatva!
Nem elérhető sleepAIR
Hozzászólások: 3570


« Hozzászólás #4074 Dátum: 2009 Január 22, 12:24:36 »



http://sleepair.blogspot.hu

Typ3 Variant ‘72
Nem elérhető sleepAIR
Hozzászólások: 3570


« Hozzászólás #4073 Dátum: 2009 Január 22, 12:23:55 »


A bugboxos ültettet csonk mennyire jó?
Megéri -minőségileg és nem anyagilag- kombinálni ezeket?

állítómagos keskeny hidam van és egy ideig a csonk is bent volt. komfort hibátlan, a keskeny híd miatt a kerekek is elfordultak..csak épp a híd volt annyira lent, hogy leakadtam 50 méterenként (pest) úh ennyit nem ért. kivettem, mag teljesen leteker + rövid gátlók. komfort nem vészes cserébe nyugodtan tudok közlekedni. így kb. 1-2cm-vel vagyok feljebb, de a híd jó helyen van.  CB Performance csonk az pl. jó. kb. 6 cm-t ültetnek ezek a kerékagynál, az kb. 10 a kocsi orránál. tényleg attól függ mire akarod használni.

http://sleepair.blogspot.hu

Typ3 Variant ‘72
Nem elérhető Mákos
Hozzászólások: 3423


« Hozzászólás #4072 Dátum: 2009 Január 22, 12:20:46 »

ezt tudom, hogy különleges, csak nem értem miért akarnak ilyet az emberek..a csigák miatt sokkal kélnyesebb, bitóék is sz@ptak vele rendesen az elmondásuk szerint..typ4-en pedig a legjobban a kaefer-cup-os hűtés működik, ami félig-meddig typ1-hez hasonlít, csak ilyen csúcsos turbinaháza van..majd keresek róla képet..állítólag kizárólag ott hűl ugyanannyira mind a 4 henger..bármelyik porsche utána jön csak.

mercedes olajhűtőm van, a termosztátot én egyelőre úgy godnolom hogy el akarom kerülni, csak plusz hibaforrásnak tartom..télen meg hidegben úgysem használom a kocsit..de majd meglátjuk. azért ha eladod, írj egy árat priviben, hátha meg tudunk egyezni. fénykép jól jönne hogy pontosan hoa tegyem a hídnál mert alá nyilván nem, a lökösöm alján egyelőre a rendszám van az meg midnent eltakar..max ha a hídtestbe, vagy mögé rakom valahogy sréhen..de még nincs nálam a hűtő úh nem tudtam játszani vele


VW 1300
BMW 525i e34 touring

...az egyik általában működik : ))
Nem elérhető sleepAIR
Hozzászólások: 3570


« Hozzászólás #4071 Dátum: 2009 Január 22, 12:17:09 »

és a csövek hol mennek előre? annak idején az autóm felújításakor a kardán alagútba rejtettük a csöveket
küszöb alatt simán, nem?

http://sleepair.blogspot.hu

Typ3 Variant ‘72
Nem elérhető sleepAIR
Hozzászólások: 3570


« Hozzászólás #4070 Dátum: 2009 Január 22, 12:15:07 »

ha ebayon ilyet arulnak, a különlergessegük miatt is marha dragak.
Pecsen a Gusztinak van ez, sajat epitessel !

ezt tudom, hogy különleges, csak nem értem miért akarnak ilyet az emberek..a csigák miatt sokkal kélnyesebb, bitóék is sz@ptak vele rendesen az elmondásuk szerint..typ4-en pedig a legjobban a kaefer-cup-os hűtés működik, ami félig-meddig typ1-hez hasonlít, csak ilyen csúcsos turbinaháza van..majd keresek róla képet..állítólag kizárólag ott hűl ugyanannyira mind a 4 henger..bármelyik porsche utána jön csak.

mercedes olajhűtőm van, a termosztátot én egyelőre úgy godnolom hogy el akarom kerülni, csak plusz hibaforrásnak tartom..télen meg hidegben úgysem használom a kocsit..de majd meglátjuk. azért ha eladod, írj egy árat priviben, hátha meg tudunk egyezni. fénykép jól jönne hogy pontosan hoa tegyem a hídnál mert alá nyilván nem, a lökösöm alján egyelőre a rendszám van az meg midnent eltakar..max ha a hídtestbe, vagy mögé rakom valahogy sréhen..de még nincs nálam a hűtő úh nem tudtam játszani vele

http://sleepair.blogspot.hu

Typ3 Variant ‘72
Nem elérhető Mákos
Hozzászólások: 3423


« Hozzászólás #4069 Dátum: 2009 Január 22, 12:04:59 »

mi ez a DIY ? nekem is ez a levehetö hatfalam van, de ezt a kifejezest meg nem ismerem Smiley


VW 1300
BMW 525i e34 touring

...az egyik általában működik : ))
Nem elérhető Bill
Hozzászólások: 8607


« Hozzászólás #4068 Dátum: 2009 Január 22, 11:47:46 »

Nekem elől lesz egy szép nagy olajhűtő, a lyuggatot Kamei mögött.
Ez a legjobb sztem. Persze mondhatjátok, hogy de mi van nagy melegben városi araszolásnál.
Na erre a Mester azt mondta, hogy akkora a felülete, hogy állóhelyzetben is képes leadni elég hőt, na meg ott az a sok méter cső.
Persze nekem termosztátos adapterem van hozzá, ami tovább fogja szabályozni, nem engedi túlhűteni! 80fok körül kapcsolja a kört.
Na és közben a turbinaháznál megmarad a gyári hűtő is, szóval nincs az az isten, hogy túlmelegedjen!
Így sztem a motortető kiemelőt is lefogom szedni, bár jól néz ki, de funkciója miatt nem kell. Sőt a duplakarbi légszűrője nagyon kivan miatta téve pl esőnek.
és a csövek hol mennek előre? annak idején az autóm felújításakor a kardán alagútba rejtettük a csöveket
xoyox
« Hozzászólás #4067 Dátum: 2009 Január 22, 11:40:36 »

neked a legjobb, ha a hütöt a gerenda föle epited, nekem is igy müxik, priman. a hosszu 10m csövek amugy is hütenek, pedig 1800-as a motorom
összel egyebkent kiepitem es eladom az egesz cuccot, (olajhütöt, BMW , csöveket  + motort is, ha kell gyüjtsd a lovet ra !
termostatot is  persze

[a csatolmányt egy admin törölte]
Nem elérhető Leon1303
Hozzászólások: 5024


Kicsi a kocsi, de nagy az önbizalma!

« Hozzászólás #4066 Dátum: 2009 Január 22, 11:37:00 »

és akkor ez mégsem jó megoldás? nekem sokkal jobbnak tűnik, mint az előre hosszú csövekkel valahová odarakott hűtő, amit nem mindig sikerül szépen elhelyezni
a kérdés hogy hatékony-e és a meleg ki tud-e jönni - nem-e megy rossz helyre a motor szempontjából
Nekem elől lesz egy szép nagy olajhűtő, a lyuggatot Kamei mögött.
Ez a legjobb sztem. Persze mondhatjátok, hogy de mi van nagy melegben városi araszolásnál.
Na erre a Mester azt mondta, hogy akkora a felülete, hogy állóhelyzetben is képes leadni elég hőt, na meg ott az a sok méter cső.
Persze nekem termosztátos adapterem van hozzá, ami tovább fogja szabályozni, nem engedi túlhűteni! 80fok körül kapcsolja a kört.
Na és közben a turbinaháznál megmarad a gyári hűtő is, szóval nincs az az isten, hogy túlmelegedjen!
Így sztem a motortető kiemelőt is lefogom szedni, bár jól néz ki, de funkciója miatt nem kell. Sőt a duplakarbi légszűrője nagyon kivan miatta téve pl esőnek.
xoyox
« Hozzászólás #4065 Dátum: 2009 Január 22, 11:34:46 »


amúgy most árulnak egy ilen hűtést ebayen,
<beszúrt kép törölve>

de eddig még senki nem tudta megmondani hogy miért van értelme..
ezt a hütömegoldast a boxer versen -motorokon hasznaltak elöször a 2,14 litereseekn  1974-es szezon utan.-ig a hütes sokkal jobb , mint az eddigiek voltak.
 Typ: 911/76 a befecskendezöpumpe, es a LIMA generator tette ezt szüksegesse, aztan kesöbb rajöttek sok elönyere. ( Le - Mans versenyek stb )
1974-ben ezzel a motorkombinatioval 2 lettek ...
stb stb
ha ebayon ilyet arulnak, a különlergessegük miatt is marha dragak.
Pecsen a Gusztinak van ez, sajat epitessel !
xoyox
« Hozzászólás #4064 Dátum: 2009 Január 22, 11:22:01 »

mi ez a DIY ? nekem is ez a levehetö hatfalam van, de ezt a kifejezest meg nem ismerem Smiley
Nem elérhető Bill
Hozzászólások: 8607


« Hozzászólás #4063 Dátum: 2009 Január 22, 10:10:47 »

ugyan az mint a motorkerékpároknál: van egy fíx fogaskerékcsoport behajtó tengelyen. A kihajtó tengelyen lévő fogaskerekek állandó hajtásban vannak a kerékcsoport által, nyomatékot pedig csak az a fogaskerék visz a kihajtásra amelyik reteszelve van. .....
szerintem a váltók nagy többsége így működik, nem csak a motorkerékpároké, ha tanulmányaimból jól emlékszem, ekkor ezt nevezik szinkronizálásnak, de vannak nálam okosabbak is
Nem elérhető tati
Hozzászólások: 10785


Ízirájder 0630 9850919 ÖRÖM AZ ERŐ ÁLTAL

« Hozzászólás #4062 Dátum: 2009 Január 22, 09:52:58 »

Skacok
 lehet e állítani a torziósrúgó erősségén? Vagy elég ha lengéscsillapítót cserélek?
A bugboxos ültettet csonk mennyire jó?
Megéri -minőségileg és nem anyagilag- kombinálni ezeket?
A gyári első futóművön nem lehet állítani   csere vagy átalakítás.   De valóban a komfort odalesz.  Roll Eyes

Nem elérhető Typ117
Hozzászólások: 18492


1969

« Hozzászólás #4061 Dátum: 2009 Január 22, 00:49:08 »

Skacok!
hol tudom megnézni hogy as 21 v.41-es a blokk? Motorszámból kiderül vagy valahol a blokkon találom?
illetve lehet e állítani a torziósrúgó erősségén? Vagy elég ha lengéscsillapítót cserélek?
A bugboxos ültettet csonk mennyire jó?
Megéri -minőségileg és nem anyagilag- kombinálni ezeket?
azt hiszem a blokk oldalán van rajta hogy AS21 vagy 41. talán a hengerek alatt, de nem biztos hogy ott.
a csonk azért jó, mert megmarad a rugóút és a komfort. hogy melyik gyártmány a jó, azt nemtudom, de az árakat megkérdezném mindhárom boltosnál. van tárcsafékes és dobfékes

van aki ültetőcsonkot és állítható hidat (vagy fixen ültetettet) is tesz be egyszerre. ez attól függ hány centit akarsz ültetni, mekkora felnik (milyen ET) és gumik lesznek elöl.

Nem elérhető dilikutya
Hozzászólások: 154


Haladavas...

« Hozzászólás #4060 Dátum: 2009 Január 22, 00:37:17 »

Hol tudom megnézni, hogy as 21 v.41 es a blokk? Motorszámból kiderül vagy valahol a blokkon találom?
Skacok!
hol tudom megnézni hogy as 21 v.41-es a blokk? Motorszámból kiderül vagy valahol a blokkon találom?
illetve lehet e állítani a torziósrúgó erősségén? Vagy elég ha lengéscsillapítót cserélek?
A bugboxos ültettet csonk mennyire jó?
Megéri -minőségileg és nem anyagilag- kombinálni ezeket?
Nem elérhető Süsü
Hozzászólások: 2713


« Hozzászólás #4059 Dátum: 2009 Január 21, 23:30:13 »

Tiédet nem kell sűrűn hézagoltatani, mint a ladásoknál a tolókerekest?
Ladán azért kell sokszor hézagolni, mert a strapabíró tolókerekes váltó az 4-500000 Ft. Ezért nagyon sokan neki álltak csinálni/csináltatni, hisz már nem titok mi kell bele 90-100000 ft-ért már lehet venni készen is. De sajnos az anyagminőség és az alkatrészek megfelelő leedzése amit csak azok tudnak akik 4-500 ezerért csinálnak egy váltót. Ők már végig járták a szamárlétrát.


                             GNX-967
Nem elérhető Süsü
Hozzászólások: 2713


« Hozzászólás #4058 Dátum: 2009 Január 21, 23:22:02 »

egy tolókerekes váltóval hogy lehet "túl gyorsan" váltani? kuplung nélküli váltásnak pont mindegy, nem? vagy ez nem is csattogós váltó Huh
ugyan az mint a motorkerékpároknál: van egy fíx fogaskerékcsoport behajtó tengelyen. A kihajtó tengelyen lévő fogaskerekek állandó hajtásban vannak a kerékcsoport által, nyomatékot pedig csak az a fogaskerék visz a kihajtásra amelyik reteszelve van. Ezek javában egyenesfogazású fogaskerekekkel vannak kivitelezve.


                             GNX-967
Nem elérhető Sagaris
Hozzászólások: 2302


« Hozzászólás #4057 Dátum: 2009 Január 21, 21:15:21 »

És mégegy:

http://www.maehnz.de/riechertmotorentechnik/de/luftfilt_axialluftgeblaese.htm

1961 VW1200 DeLuxe



http://www.vulture.hu
Nem elérhető Sagaris
Hozzászólások: 2302


« Hozzászólás #4056 Dátum: 2009 Január 21, 21:11:25 »

amúgy most árulnak egy ilen hűtést ebayen, horror lesz biztos már most 300 juró fölött áll.


de eddig még senki nem tudta megmondani hogy miért van értelme..egyetlen válasz amit kaptam hogy lejjebb van a súlypont de nem hinném hogy ez a pár cm valóban számít..akkor m eg minek kell bonyolítani? Huh

Riechert is árul ilyen hűtést. Bitó Gábor Ováljában is ilyen márkájú van.

Itt Typ4-en:
http://www.maehnz.de/riechertmotorentechnik/en/type4.htm

1961 VW1200 DeLuxe



http://www.vulture.hu
Nem elérhető vwboxer
Hozzászólások: 1723


06 70 38 98 619

« Hozzászólás #4055 Dátum: 2009 Január 21, 20:12:39 »

  ja meg már tudnak áramvonalasabbat is csinálni  ,monnyuk nekem egy 993mast gt2 inkább kéne mint egy akármi vizes
nemvagy egyedül ez az árában is lácik az egyi legdrágább
de a 964 se marad le sokkal
én a klaszikus 930 ra szavazok 300ló nyomaték mint a dizelmozdonyba Grin

http://www.motorvalto.hu/

1971 VW 1302S
1988 VW T3 syncro...........+2db...................ELADÓ 
1994 VW T4
1989 GOLF 2  94000km.................................ELADÓ
Nem elérhető Typ117
Hozzászólások: 18492


1969

« Hozzászólás #4054 Dátum: 2009 Január 21, 19:46:19 »

  ja meg már tudnak áramvonalasabbat is csinálni  ,monnyuk nekem egy 993mast gt2 inkább kéne mint egy akármi vizes
nekem elég egy 964-es is  Grin Cool
Nem elérhető tati
Hozzászólások: 10785


Ízirájder 0630 9850919 ÖRÖM AZ ERŐ ÁLTAL

« Hozzászólás #4053 Dátum: 2009 Január 21, 19:41:32 »

szerintem az inkább a hagyomány miatt. utcaiban mit számít 2-3 lóerő??
  ja meg már tudnak áramvonalasabbat is csinálni  ,monnyuk nekem egy 993mast gt2 inkább kéne mint egy akármi vizes

Nem elérhető tati
Hozzászólások: 10785


Ízirájder 0630 9850919 ÖRÖM AZ ERŐ ÁLTAL

« Hozzászólás #4052 Dátum: 2009 Január 21, 19:40:18 »

Nem véletlen hogy 97-ig (?) vagy 99.ig az utcai 911-ek is léghűtésesek voltak. Pedig azok már igen komoly kocsik...
 
   ÁÁ csak presztizs  mer egy 996 vagy boxter is jól megy  csak hát ugye a hangja nem az a zörgős

Nem elérhető Typ117
Hozzászólások: 18492


1969

« Hozzászólás #4051 Dátum: 2009 Január 21, 19:38:10 »

Nem véletlen hogy 97-ig (?) vagy 99.ig az utcai 911-ek is léghűtésesek voltak. Pedig azok már igen komoly kocsik...
 
szerintem az inkább a hagyomány miatt. utcaiban mit számít 2-3 lóerő??
Nem elérhető slavia919
Hozzászólások: 12091


« Hozzászólás #4050 Dátum: 2009 Január 21, 19:34:48 »

  Porschéjék sokat gyagyáztak a hűtéssel olvastam egy versenyautós könyvbe  a szivar versenykocsikba is tettek fektetett turbinát aztán áttértek a vízhűtésre mert lefogott vagy két lóerőt a ventilátor . Aztán  visszatértek a léghűtésre mert a vízhűtőnek  nagyobb volt a légellenállása mit a turbina miatti le. veszteség Shocked
Nem véletlen hogy 97-ig (?) vagy 99.ig az utcai 911-ek is léghűtésesek voltak. Pedig azok már igen komoly kocsik...
 

Keresek afterbe díszlécet kesztyűtartó ajtóra!
Nem elérhető tati
Hozzászólások: 10785


Ízirájder 0630 9850919 ÖRÖM AZ ERŐ ÁLTAL

« Hozzászólás #4049 Dátum: 2009 Január 21, 19:33:20 »

a poliurethén? bazzeg..

tati, az álló porke hűtéshez viszonyítva kérdeztem hogy mi értelme

 Porschéjék sokat gyagyáztak a hűtéssel olvastam egy versenyautós könyvbe  a szivar versenykocsikba is tettek fektetett turbinát aztán áttértek a vízhűtésre mert lefogott vagy két lóerőt a ventilátor . Aztán  visszatértek a léghűtésre mert a vízhűtőnek  nagyobb volt a légellenállása mit a turbina miatti le. veszteség Shocked

Nem elérhető vwboxer
Hozzászólások: 1723


06 70 38 98 619

« Hozzászólás #4048 Dátum: 2009 Január 21, 19:32:36 »

Tiédet nem kell sűrűn hézagoltatani, mint a ladásoknál a tolókerekest?
anyit még sajna nemhasználtam Undecided
de szerintem nem,mert a bele csapágyak stb gyári kivitel

http://www.motorvalto.hu/

1971 VW 1302S
1988 VW T3 syncro...........+2db...................ELADÓ 
1994 VW T4
1989 GOLF 2  94000km.................................ELADÓ
Nem elérhető tazoli49
Hozzászólások: 3840


« Hozzászólás #4047 Dátum: 2009 Január 21, 19:28:04 »

a bece neve az,ez egy körmös kapcsolásu
igen lehet ugy is kapcsolni csak nagyon érezni kel mikor váltasz
az elönye a gyors váltás melett,hogy nagy erö átvitelére képes

Tiédet nem kell sűrűn hézagoltatani, mint a ladásoknál a tolókerekest?
Nem elérhető vwboxer
Hozzászólások: 1723


06 70 38 98 619

« Hozzászólás #4046 Dátum: 2009 Január 21, 19:27:26 »

a poliurethén? bazzeg..

tati, az álló porke hűtéshez viszonyítva kérdeztem hogy mi értelme

sima difivel biztos birná Smiley

http://www.motorvalto.hu/

1971 VW 1302S
1988 VW T3 syncro...........+2db...................ELADÓ 
1994 VW T4
1989 GOLF 2  94000km.................................ELADÓ
Nem elérhető tati
Hozzászólások: 10785


Ízirájder 0630 9850919 ÖRÖM AZ ERŐ ÁLTAL

« Hozzászólás #4045 Dátum: 2009 Január 21, 19:26:56 »

a poliurethén? bazzeg..

tati, az álló porke hűtéshez viszonyítva kérdeztem hogy mi értelme

semmi értelme  ill. az mint a tip3 hűtésnek  ne foglalja a helyet (magasságra ) egy 30cm turbina

Oldalak: 1 ... 451 452 453 454 455 [456] 457 458 459 460 461 ... 558
Nyomtatás
 
Ugrás:  

Powered by MySQL Powered by PHP www.bogarhatu.hu - ahol a Bogarazás kezdődik Powered by SMF 1.1.4 | SMF © 2006, Simple Machines LLC
Magyar fordítás: SMF Magyarország
Szabványos XHTML 1.0! Szabványos CSS!
Az oldal 0.148 másodperc alatt készült el 15 lekéréssel.