www.bogarhatu.hu
- ahol a Bogarazás kezdődik
Üdvözlünk,
Vendég
. Kérlek
jelentkezz be
vagy
regisztrálj
.
Nem érkezett meg az
aktiváló e-mail?
2025 Július 19, 20:04:22
1 óra
1 nap
1 hét
1 hónap
Mindig
Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Keresés:
Részletes kereső
Népautós Szilveszter
Pólus Center
2024. december 31.
921218
Hozzaszólás
218
Témában írta
1614
Felhasználó
Legújabb tag:
mickilangelo
www.bogarhatu.hu - ahol a Bogarazás kezdődik
>
Hová tartozol?
>
Bogaras fórumok
> Téma:
Tuning, teljesítmény, futómű
Oldalak:
1
...
451
452
453
454
455
[
456
]
457
458
459
460
461
...
558
Szerző
Téma: Tuning, teljesítmény, futómű (Megtekintve 3374691 alkalommal)
wob974
Hozzászólások: 13495
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #4084 Dátum:
2009 Január 22, 12:52:11 »
Idézetet írta: bogara_zo - 2009 Január 21, 19:06:41
sokan rakják oda, de akiket kérdeztem mind azt mondták, hogy kapcsolható ventillátor kell hozzá, mert amúgy nem kap elég levegőt ott, főleg városi araszolásnál
Ezért van elöl is.
Vegyetek VW modelleket!:
https://picasaweb.google.com/wob974/EladoVWModellekForSale
Képek:
https://picasaweb.google.com/wob1974
Videók:
http://www.youtube.com/user/wob974#g/u
wob974
Hozzászólások: 13495
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #4083 Dátum:
2009 Január 22, 12:51:09 »
Idézetet írta: bogara_zo - 2009 Január 21, 18:18:49
corvair..usa..rakják bogárba a hűtését meg így az egészet is
bammeg most látom már lelőtted a poént, pedig hogy örültem magamnak
amúgy most árulnak egy ilen hűtést ebayen, horror lesz biztos már most 300 juró fölött áll.
<beszúrt kép törölve>
de eddig még senki nem tudta megmondani hogy miért van értelme..egyetlen válasz amit kaptam hogy lejjebb van a súlypont de nem hinném hogy ez a pár cm valóban számít..akkor m eg minek kell bonyolítani?
Németbe van egy pár fekvőturbinás.
Jó pár éve a Karesz vecsésen is csinált asszem a Farkas Jancsiéba.
Vegyetek VW modelleket!:
https://picasaweb.google.com/wob974/EladoVWModellekForSale
Képek:
https://picasaweb.google.com/wob1974
Videók:
http://www.youtube.com/user/wob974#g/u
Bill
Hozzászólások: 8607
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #4082 Dátum:
2009 Január 22, 12:42:22 »
Idézetet írta: bogara_zo - 2009 Január 22, 12:15:07
ezt tudom, hogy különleges, csak nem értem miért akarnak ilyet az emberek..a csigák miatt sokkal kélnyesebb, bitóék is sz@ptak vele rendesen az elmondásuk szerint..typ4-en pedig a legjobban a kaefer-cup-os hűtés működik, ami félig-meddig typ1-hez hasonlít, csak ilyen csúcsos turbinaháza van..majd keresek róla képet..állítólag kizárólag ott hűl ugyanannyira mind a 4 henger..bármelyik porsche utána jön csak.
mercedes olajhűtőm van, a termosztátot én egyelőre úgy godnolom hogy el akarom kerülni, csak plusz hibaforrásnak tartom..télen meg hidegben úgysem használom a kocsit..de majd meglátjuk. azért ha eladod, írj egy árat priviben, hátha meg tudunk egyezni. fénykép jól jönne hogy pontosan hoa tegyem a hídnál mert alá nyilván nem, a lökösöm alján egyelőre a rendszám van az meg midnent eltakar..max ha a hídtestbe, vagy mögé rakom valahogy sréhen..de még nincs nálam a hűtő úh nem tudtam játszani vele
arról képet mindenképpen kérek!!
én a hídba teszem jobb oldalra, hogy átfújjon rajta a szél
ott nincs kormánymű, nem is látszik (ne árulkodjon), és kellően magasan és védve van
Bill
Hozzászólások: 8607
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #4081 Dátum:
2009 Január 22, 12:38:55 »
Idézetet írta: bogara_zo - 2009 Január 22, 12:17:09
küszöb alatt simán, nem?
ha már csináltuk és úgy is lesz benne, akkor kapott két rézcsövet
Mákos
Hozzászólások: 3423
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #4080 Dátum:
2009 Január 22, 12:36:04 »
Idézetet írta: Leon1303 - 2009 Január 22, 12:31:55
Öcséme... me az szted mitől különbözik???.... vááááááá
ráadásul ott küllön kell beleépíten a termosztátot, itt meg teljesen egymásbaépíthetők, egy egységet alkot!
Ez a legjobb megoldás erre, ez fix! Ha összeadom, akkor több mint 50-be jön ki csak a külső olajhűtésrendszer...
szűrőről beszélek. pumpafedeles szűrő vs. kivezetett, blokkba befúrt visszatérőággal rendelkező, nyomáskapcsolós konzolos ( ha eltömődik , ne legyen szopó ) darab.
ha azt mondod, ezek egyenértékűek, akkor azt kell mondjam , hoyg finoman fogalmazzak, csak részinformációk birtokában vagy
VW 1300
BMW 525i e34 touring
...az egyik általában működik : ))
Leon1303
Hozzászólások: 5024
Kicsi a kocsi, de nagy az önbizalma!
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #4079 Dátum:
2009 Január 22, 12:32:27 »
Idézetet írta: bogara_zo - 2009 Január 22, 12:29:02
kivéve a gerendát
nem ház ez
Leon1303
Hozzászólások: 5024
Kicsi a kocsi, de nagy az önbizalma!
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #4078 Dátum:
2009 Január 22, 12:31:55 »
Idézetet írta: Mákos - 2009 Január 22, 12:28:32
azért ehhez a motorhoz egy profibb, külső , nyomáskapcsolós konzolos szűrő jobban illene
ja, mondjuk nem akartad széthúzni a blokkot.
Öcséme... me az szted mitől különbözik???.... vááááááá
ráadásul ott küllön kell beleépíten a termosztátot, itt meg teljesen egymásbaépíthetők, egy egységet alkot!
Ez a legjobb megoldás erre, ez fix! Ha összeadom, akkor több mint 50-be jön ki csak a külső olajhűtésrendszer...
sleepAIR
Hozzászólások: 3570
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #4077 Dátum:
2009 Január 22, 12:29:02 »
Idézetet írta: Leon1303 - 2009 Január 22, 12:26:48
Megvan már minden!
kivéve a gerendát
http://sleepair.blogspot.hu
Typ3 Variant ‘72
Mákos
Hozzászólások: 3423
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #4076 Dátum:
2009 Január 22, 12:28:32 »
Idézetet írta: Leon1303 - 2009 Január 22, 12:26:48
Megvan már minden!
- Merci hűtő (ami kétsezr akkora mint a tied)
- termosztátos szendvicsadaptert
- külső szűrős nagy pumpa
Már csak cső kell és kész.
A lökös alá lesz felfogatva!
azért ehhez a motorhoz egy profibb, külső , nyomáskapcsolós konzolos szűrő jobban illene
ja, mondjuk nem akartad széthúzni a blokkot.
VW 1300
BMW 525i e34 touring
...az egyik általában működik : ))
Leon1303
Hozzászólások: 5024
Kicsi a kocsi, de nagy az önbizalma!
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #4075 Dátum:
2009 Január 22, 12:26:48 »
Idézetet írta: xoyox - 2009 Január 22, 11:40:36
neked a legjobb, ha a hütöt a gerenda föle epited, nekem is igy müxik, priman. a hosszu 10m csövek amugy is hütenek, pedig 1800-as a motorom
összel egyebkent kiepitem es eladom az egesz cuccot, (olajhütöt, BMW , csöveket + motort is, ha kell gyüjtsd a lovet ra !
termostatot is persze
Megvan már minden!
- Merci hűtő (ami kétsezr akkora mint a tied)
- termosztátos szendvicsadaptert
- külső szűrős nagy pumpa
Már csak cső kell és kész.
A lökös alá lesz felfogatva!
sleepAIR
Hozzászólások: 3570
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #4074 Dátum:
2009 Január 22, 12:24:36 »
Idézetet írta: Mákos - 2009 Január 22, 12:20:46
http://sleepair.blogspot.hu
Typ3 Variant ‘72
sleepAIR
Hozzászólások: 3570
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #4073 Dátum:
2009 Január 22, 12:23:55 »
Idézetet írta: dilikutya - 2009 Január 22, 00:37:17
A bugboxos ültettet csonk mennyire jó?
Megéri -minőségileg és nem anyagilag- kombinálni ezeket?
állítómagos keskeny hidam van és egy ideig a csonk is bent volt. komfort hibátlan, a keskeny híd miatt a kerekek is elfordultak..csak épp a híd volt annyira lent, hogy leakadtam 50 méterenként (pest) úh ennyit nem ért. kivettem, mag teljesen leteker + rövid gátlók. komfort nem vészes cserébe nyugodtan tudok közlekedni. így kb. 1-2cm-vel vagyok feljebb, de a híd jó helyen van. CB Performance csonk az pl. jó. kb. 6 cm-t ültetnek ezek a kerékagynál, az kb. 10 a kocsi orránál. tényleg attól függ mire akarod használni.
http://sleepair.blogspot.hu
Typ3 Variant ‘72
Mákos
Hozzászólások: 3423
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #4072 Dátum:
2009 Január 22, 12:20:46 »
Idézetet írta: bogara_zo - 2009 Január 22, 12:15:07
ezt tudom, hogy különleges, csak nem értem miért akarnak ilyet az emberek..a csigák miatt sokkal kélnyesebb, bitóék is sz@ptak vele rendesen az elmondásuk szerint..typ4-en pedig a legjobban a kaefer-cup-os hűtés működik, ami félig-meddig typ1-hez hasonlít, csak ilyen csúcsos turbinaháza van..majd keresek róla képet..állítólag kizárólag ott hűl ugyanannyira mind a 4 henger..bármelyik porsche utána jön csak.
mercedes olajhűtőm van, a termosztátot én egyelőre úgy godnolom hogy el akarom kerülni, csak plusz hibaforrásnak tartom..télen meg hidegben úgysem használom a kocsit..de majd meglátjuk. azért ha eladod, írj egy árat priviben, hátha meg tudunk egyezni. fénykép jól jönne hogy pontosan hoa tegyem a hídnál mert alá nyilván nem, a lökösöm alján egyelőre a rendszám van az meg midnent eltakar..max ha a hídtestbe, vagy mögé rakom valahogy sréhen..de még nincs nálam a hűtő úh nem tudtam játszani vele
VW 1300
BMW 525i e34 touring
...az egyik általában működik : ))
sleepAIR
Hozzászólások: 3570
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #4071 Dátum:
2009 Január 22, 12:17:09 »
Idézetet írta: Bill - 2009 Január 22, 11:47:46
és a csövek hol mennek előre? annak idején az autóm felújításakor a kardán alagútba rejtettük a csöveket
küszöb alatt simán, nem?
http://sleepair.blogspot.hu
Typ3 Variant ‘72
sleepAIR
Hozzászólások: 3570
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #4070 Dátum:
2009 Január 22, 12:15:07 »
Idézetet írta: xoyox - 2009 Január 22, 11:34:46
ha ebayon ilyet arulnak, a különlergessegük miatt is marha dragak.
Pecsen a Gusztinak van ez, sajat epitessel !
ezt tudom, hogy különleges, csak nem értem miért akarnak ilyet az emberek..a csigák miatt sokkal kélnyesebb, bitóék is sz@ptak vele rendesen az elmondásuk szerint..typ4-en pedig a legjobban a kaefer-cup-os hűtés működik, ami félig-meddig typ1-hez hasonlít, csak ilyen csúcsos turbinaháza van..majd keresek róla képet..állítólag kizárólag ott hűl ugyanannyira mind a 4 henger..bármelyik porsche utána jön csak.
mercedes olajhűtőm van, a termosztátot én egyelőre úgy godnolom hogy el akarom kerülni, csak plusz hibaforrásnak tartom..télen meg hidegben úgysem használom a kocsit..de majd meglátjuk. azért ha eladod, írj egy árat priviben, hátha meg tudunk egyezni. fénykép jól jönne hogy pontosan hoa tegyem a hídnál mert alá nyilván nem, a lökösöm alján egyelőre a rendszám van az meg midnent eltakar..max ha a hídtestbe, vagy mögé rakom valahogy sréhen..de még nincs nálam a hűtő úh nem tudtam játszani vele
http://sleepair.blogspot.hu
Typ3 Variant ‘72
Mákos
Hozzászólások: 3423
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #4069 Dátum:
2009 Január 22, 12:04:59 »
Idézetet írta: xoyox - 2009 Január 22, 11:22:01
mi ez a DIY ? nekem is ez a levehetö hatfalam van, de ezt a kifejezest meg nem ismerem
VW 1300
BMW 525i e34 touring
...az egyik általában működik : ))
Bill
Hozzászólások: 8607
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #4068 Dátum:
2009 Január 22, 11:47:46 »
Idézetet írta: Leon1303 - 2009 Január 22, 11:37:00
Nekem elől lesz egy szép nagy olajhűtő, a lyuggatot Kamei mögött.
Ez a legjobb sztem. Persze mondhatjátok, hogy de mi van nagy melegben városi araszolásnál.
Na erre a Mester azt mondta, hogy akkora a felülete, hogy állóhelyzetben is képes leadni elég hőt, na meg ott az a sok méter cső.
Persze nekem termosztátos adapterem van hozzá, ami tovább fogja szabályozni, nem engedi túlhűteni! 80fok körül kapcsolja a kört.
Na és közben a turbinaháznál megmarad a gyári hűtő is, szóval nincs az az isten, hogy túlmelegedjen!
Így sztem a motortető kiemelőt is lefogom szedni, bár jól néz ki, de funkciója miatt nem kell. Sőt a duplakarbi légszűrője nagyon kivan miatta téve pl esőnek.
és a csövek hol mennek előre? annak idején az autóm felújításakor a kardán alagútba rejtettük a csöveket
xoyox
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #4067 Dátum:
2009 Január 22, 11:40:36 »
neked a legjobb, ha a hütöt a gerenda föle epited, nekem is igy müxik, priman. a hosszu 10m csövek amugy is hütenek, pedig 1800-as a motorom
összel egyebkent kiepitem es eladom az egesz cuccot, (olajhütöt, BMW , csöveket + motort is, ha kell gyüjtsd a lovet ra !
termostatot is persze
[a csatolmányt egy admin törölte]
Leon1303
Hozzászólások: 5024
Kicsi a kocsi, de nagy az önbizalma!
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #4066 Dátum:
2009 Január 22, 11:37:00 »
Idézetet írta: Typ117 - 2009 Január 21, 19:10:48
és akkor ez mégsem jó megoldás? nekem sokkal jobbnak tűnik, mint az előre hosszú csövekkel valahová odarakott hűtő, amit nem mindig sikerül szépen elhelyezni
a kérdés hogy hatékony-e és a meleg ki tud-e jönni - nem-e megy rossz helyre a motor szempontjából
Nekem elől lesz egy szép nagy olajhűtő, a lyuggatot Kamei mögött.
Ez a legjobb sztem. Persze mondhatjátok, hogy de mi van nagy melegben városi araszolásnál.
Na erre a Mester azt mondta, hogy akkora a felülete, hogy állóhelyzetben is képes leadni elég hőt, na meg ott az a sok méter cső.
Persze nekem termosztátos adapterem van hozzá, ami tovább fogja szabályozni, nem engedi túlhűteni! 80fok körül kapcsolja a kört.
Na és közben a turbinaháznál megmarad a gyári hűtő is, szóval nincs az az isten, hogy túlmelegedjen!
Így sztem a motortető kiemelőt is lefogom szedni, bár jól néz ki, de funkciója miatt nem kell. Sőt a duplakarbi légszűrője nagyon kivan miatta téve pl esőnek.
xoyox
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #4065 Dátum:
2009 Január 22, 11:34:46 »
Idézetet írta: bogara_zo - 2009 Január 21, 18:18:49
amúgy most árulnak egy ilen hűtést ebayen,
<beszúrt kép törölve>
de eddig még senki nem tudta megmondani hogy miért van értelme..
ezt a hütömegoldast a boxer versen -motorokon hasznaltak elöször a 2,14 litereseekn 1974-es szezon utan.-ig a hütes sokkal jobb , mint az eddigiek voltak.
Typ: 911/76 a befecskendezöpumpe, es a LIMA generator tette ezt szüksegesse, aztan kesöbb rajöttek sok elönyere. ( Le - Mans versenyek stb )
1974-ben ezzel a motorkombinatioval 2 lettek ...
stb stb
ha ebayon ilyet arulnak, a különlergessegük miatt is marha dragak.
Pecsen a Gusztinak van ez, sajat epitessel !
xoyox
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #4064 Dátum:
2009 Január 22, 11:22:01 »
Idézetet írta: Süsü - 2009 Január 18, 22:51:03
mi ez a DIY ? nekem is ez a levehetö hatfalam van, de ezt a kifejezest meg nem ismerem
Bill
Hozzászólások: 8607
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #4063 Dátum:
2009 Január 22, 10:10:47 »
Idézetet írta: Süsü - 2009 Január 21, 23:22:02
ugyan az mint a motorkerékpároknál: van egy fíx fogaskerékcsoport behajtó tengelyen. A kihajtó tengelyen lévő fogaskerekek állandó hajtásban vannak a kerékcsoport által, nyomatékot pedig csak az a fogaskerék visz a kihajtásra amelyik reteszelve van. .....
szerintem a váltók nagy többsége így működik, nem csak a motorkerékpároké, ha tanulmányaimból jól emlékszem, ekkor ezt nevezik szinkronizálásnak, de vannak nálam okosabbak is
tati
Hozzászólások: 10785
Ízirájder 0630 9850919 ÖRÖM AZ ERŐ ÁLTAL
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #4062 Dátum:
2009 Január 22, 09:52:58 »
Idézetet írta: dilikutya - 2009 Január 22, 00:37:17
Skacok
lehet e állítani a torziósrúgó erősségén? Vagy elég ha lengéscsillapítót cserélek?
A bugboxos ültettet csonk mennyire jó?
Megéri -minőségileg és nem anyagilag- kombinálni ezeket?
A gyári első futóművön nem lehet állítani csere vagy átalakítás. De valóban a komfort odalesz.
www.tatinson.hu
www.kck.hu
Typ117
Hozzászólások: 18492
1969
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #4061 Dátum:
2009 Január 22, 00:49:08 »
Idézetet írta: dilikutya - 2009 Január 22, 00:37:17
Skacok!
hol tudom megnézni hogy as 21 v.41-es a blokk? Motorszámból kiderül vagy valahol a blokkon találom?
illetve lehet e állítani a torziósrúgó erősségén? Vagy elég ha lengéscsillapítót cserélek?
A bugboxos ültettet csonk mennyire jó?
Megéri -minőségileg és nem anyagilag- kombinálni ezeket?
azt hiszem a blokk oldalán van rajta hogy AS21 vagy 41. talán a hengerek alatt, de nem biztos hogy ott.
a csonk azért jó, mert megmarad a rugóút és a komfort. hogy melyik gyártmány a jó, azt nemtudom, de az árakat megkérdezném mindhárom boltosnál. van tárcsafékes és dobfékes
van aki ültetőcsonkot és állítható hidat (vagy fixen ültetettet) is tesz be egyszerre. ez attól függ hány centit akarsz ültetni, mekkora felnik (milyen ET) és gumik lesznek elöl.
dilikutya
Hozzászólások: 154
Haladavas...
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #4060 Dátum:
2009 Január 22, 00:37:17 »
Idézetet írta: dilikutya - 2009 Január 19, 21:00:17
Hol tudom megnézni, hogy as 21 v.41 es a blokk? Motorszámból kiderül vagy valahol a blokkon találom?
Skacok!
hol tudom megnézni hogy as 21 v.41-es a blokk? Motorszámból kiderül vagy valahol a blokkon találom?
illetve lehet e állítani a torziósrúgó erősségén? Vagy elég ha lengéscsillapítót cserélek?
A bugboxos ültettet csonk mennyire jó?
Megéri -minőségileg és nem anyagilag- kombinálni ezeket?
Süsü
Hozzászólások: 2713
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #4059 Dátum:
2009 Január 21, 23:30:13 »
Idézetet írta: tazoli - 2009 Január 21, 19:28:04
Tiédet nem kell sűrűn hézagoltatani, mint a ladásoknál a tolókerekest?
Ladán azért kell sokszor hézagolni, mert a strapabíró tolókerekes váltó az 4-500000 Ft. Ezért nagyon sokan neki álltak csinálni/csináltatni, hisz már nem titok mi kell bele 90-100000 ft-ért már lehet venni készen is. De sajnos az anyagminőség és az alkatrészek megfelelő leedzése amit csak azok tudnak akik 4-500 ezerért csinálnak egy váltót. Ők már végig járták a szamárlétrát.
GNX-967
Süsü
Hozzászólások: 2713
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #4058 Dátum:
2009 Január 21, 23:22:02 »
Idézetet írta: bogara_zo - 2009 Január 21, 18:25:23
egy tolókerekes váltóval hogy lehet "túl gyorsan" váltani? kuplung nélküli váltásnak pont mindegy, nem? vagy ez nem is csattogós váltó
ugyan az mint a motorkerékpároknál: van egy fíx fogaskerékcsoport behajtó tengelyen. A kihajtó tengelyen lévő fogaskerekek állandó hajtásban vannak a kerékcsoport által, nyomatékot pedig csak az a fogaskerék visz a kihajtásra amelyik reteszelve van. Ezek javában egyenesfogazású fogaskerekekkel vannak kivitelezve.
GNX-967
Sagaris
Hozzászólások: 2302
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #4057 Dátum:
2009 Január 21, 21:15:21 »
És mégegy:
http://www.maehnz.de/riechertmotorentechnik/de/luftfilt_axialluftgeblaese.htm
1961 VW1200 DeLuxe
http://www.vulture.hu
Sagaris
Hozzászólások: 2302
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #4056 Dátum:
2009 Január 21, 21:11:25 »
Idézetet írta: bogara_zo - 2009 Január 21, 18:18:49
amúgy most árulnak egy ilen hűtést ebayen, horror lesz biztos már most 300 juró fölött áll.
de eddig még senki nem tudta megmondani hogy miért van értelme..egyetlen válasz amit kaptam hogy lejjebb van a súlypont de nem hinném hogy ez a pár cm valóban számít..akkor m eg minek kell bonyolítani?
Riechert is árul ilyen hűtést. Bitó Gábor Ováljában is ilyen márkájú van.
Itt Typ4-en:
http://www.maehnz.de/riechertmotorentechnik/en/type4.htm
1961 VW1200 DeLuxe
http://www.vulture.hu
vwboxer
Hozzászólások: 1723
06 70 38 98 619
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #4055 Dátum:
2009 Január 21, 20:12:39 »
Idézetet írta: tati - 2009 Január 21, 19:41:32
ja meg már tudnak áramvonalasabbat is csinálni ,monnyuk nekem egy 993mast gt2 inkább kéne mint egy akármi vizes
nemvagy egyedül ez az árában is lácik az egyi legdrágább
de a 964 se marad le sokkal
én a klaszikus 930 ra szavazok 300ló nyomaték mint a dizelmozdonyba
http://www.motorvalto.hu/
1971 VW 1302S
1988 VW T3 syncro...........+2db...................ELADÓ
1994 VW T4
1989 GOLF 2 94000km.................................ELADÓ
Typ117
Hozzászólások: 18492
1969
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #4054 Dátum:
2009 Január 21, 19:46:19 »
Idézetet írta: tati - 2009 Január 21, 19:41:32
ja meg már tudnak áramvonalasabbat is csinálni ,monnyuk nekem egy 993mast gt2 inkább kéne mint egy akármi vizes
nekem elég egy 964-es is
tati
Hozzászólások: 10785
Ízirájder 0630 9850919 ÖRÖM AZ ERŐ ÁLTAL
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #4053 Dátum:
2009 Január 21, 19:41:32 »
Idézetet írta: Typ117 - 2009 Január 21, 19:38:10
szerintem az inkább a hagyomány miatt. utcaiban mit számít 2-3 lóerő??
ja meg már tudnak áramvonalasabbat is csinálni ,monnyuk nekem egy 993mast gt2 inkább kéne mint egy akármi vizes
www.tatinson.hu
www.kck.hu
tati
Hozzászólások: 10785
Ízirájder 0630 9850919 ÖRÖM AZ ERŐ ÁLTAL
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #4052 Dátum:
2009 Január 21, 19:40:18 »
Idézetet írta: slavia919 - 2009 Január 21, 19:34:48
Nem véletlen hogy 97-ig (?) vagy 99.ig az utcai 911-ek is léghűtésesek voltak. Pedig azok már igen komoly kocsik...
ÁÁ csak presztizs mer egy 996 vagy boxter is jól megy csak hát ugye a hangja nem az a zörgős
www.tatinson.hu
www.kck.hu
Typ117
Hozzászólások: 18492
1969
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #4051 Dátum:
2009 Január 21, 19:38:10 »
Idézetet írta: slavia919 - 2009 Január 21, 19:34:48
Nem véletlen hogy 97-ig (?) vagy 99.ig az utcai 911-ek is léghűtésesek voltak. Pedig azok már igen komoly kocsik...
szerintem az inkább a hagyomány miatt. utcaiban mit számít 2-3 lóerő??
slavia919
Hozzászólások: 12091
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #4050 Dátum:
2009 Január 21, 19:34:48 »
Idézetet írta: tati - 2009 Január 21, 19:33:20
Porschéjék sokat gyagyáztak a hűtéssel olvastam egy versenyautós könyvbe a szivar versenykocsikba is tettek fektetett turbinát aztán áttértek a vízhűtésre mert lefogott vagy két lóerőt a ventilátor . Aztán visszatértek a léghűtésre mert a vízhűtőnek nagyobb volt a légellenállása mit a turbina miatti le. veszteség
Nem véletlen hogy 97-ig (?) vagy 99.ig az utcai 911-ek is léghűtésesek voltak. Pedig azok már igen komoly kocsik...
Keresek afterbe díszlécet kesztyűtartó ajtóra!
tati
Hozzászólások: 10785
Ízirájder 0630 9850919 ÖRÖM AZ ERŐ ÁLTAL
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #4049 Dátum:
2009 Január 21, 19:33:20 »
Idézetet írta: bogara_zo - 2009 Január 21, 19:24:28
a poliurethén? bazzeg..
tati, az álló porke hűtéshez viszonyítva kérdeztem hogy mi értelme
Porschéjék sokat gyagyáztak a hűtéssel olvastam egy versenyautós könyvbe a szivar versenykocsikba is tettek fektetett turbinát aztán áttértek a vízhűtésre mert lefogott vagy két lóerőt a ventilátor . Aztán visszatértek a léghűtésre mert a vízhűtőnek nagyobb volt a légellenállása mit a turbina miatti le. veszteség
www.tatinson.hu
www.kck.hu
vwboxer
Hozzászólások: 1723
06 70 38 98 619
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #4048 Dátum:
2009 Január 21, 19:32:36 »
Idézetet írta: tazoli - 2009 Január 21, 19:28:04
Tiédet nem kell sűrűn hézagoltatani, mint a ladásoknál a tolókerekest?
anyit még sajna nemhasználtam
de szerintem nem,mert a bele csapágyak stb gyári kivitel
http://www.motorvalto.hu/
1971 VW 1302S
1988 VW T3 syncro...........+2db...................ELADÓ
1994 VW T4
1989 GOLF 2 94000km.................................ELADÓ
tazoli49
Hozzászólások: 3840
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #4047 Dátum:
2009 Január 21, 19:28:04 »
Idézetet írta: vwboxer - 2009 Január 21, 18:36:34
a bece neve az,ez egy körmös kapcsolásu
igen lehet ugy is kapcsolni csak nagyon érezni kel mikor váltasz
az elönye a gyors váltás melett,hogy nagy erö átvitelére képes
Tiédet nem kell sűrűn hézagoltatani, mint a ladásoknál a tolókerekest?
vwboxer
Hozzászólások: 1723
06 70 38 98 619
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #4046 Dátum:
2009 Január 21, 19:27:26 »
Idézetet írta: bogara_zo - 2009 Január 21, 19:24:28
a poliurethén? bazzeg..
tati, az álló porke hűtéshez viszonyítva kérdeztem hogy mi értelme
sima difivel biztos birná
http://www.motorvalto.hu/
1971 VW 1302S
1988 VW T3 syncro...........+2db...................ELADÓ
1994 VW T4
1989 GOLF 2 94000km.................................ELADÓ
tati
Hozzászólások: 10785
Ízirájder 0630 9850919 ÖRÖM AZ ERŐ ÁLTAL
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #4045 Dátum:
2009 Január 21, 19:26:56 »
Idézetet írta: bogara_zo - 2009 Január 21, 19:24:28
a poliurethén? bazzeg..
tati, az álló porke hűtéshez viszonyítva kérdeztem hogy mi értelme
semmi értelme ill. az mint a tip3 hűtésnek ne foglalja a helyet (magasságra ) egy 30cm turbina
www.tatinson.hu
www.kck.hu
Oldalak:
1
...
451
452
453
454
455
[
456
]
457
458
459
460
461
...
558
www.bogarhatu.hu - ahol a Bogarazás kezdődik
>
Hová tartozol?
>
Bogaras fórumok
> Téma:
Tuning, teljesítmény, futómű
Ugrás:
Kérlek válassz egy célt:
-----------------------------
Hová tartozol?
-----------------------------
=> Bogaras fórumok
=> Népautós fórumok
=> Adok-veszek
===> Lomtár
-----------------------------
Web szerviz
-----------------------------
=> A szervizes mondta
=> Itt lehet anyázni a szervizt
Töltés...