www.bogarhatu.hu - ahol a Bogarazás kezdődik
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.
Nem érkezett meg az aktiváló e-mail?
2025 Július 05, 16:31:39

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Keresés:     Részletes kereső
Népautós Szilveszter
Pólus Center
2024. december 31.
921190 Hozzaszólás 218 Témában írta 1614 Felhasználó
Legújabb tag: mickilangelo
* Főoldal Bejelentkezés Regisztráció
Oldalak: 1 ... 67 68 69 70 71 [72] 73 74 75 76 77 ... 558
Nyomtatás
Szerző Téma: Tuning, teljesítmény, futómű  (Megtekintve 3328863 alkalommal)
Nem elérhető Narancs
Hozzászólások: 8923


« Hozzászólás #19444 Dátum: 2014 Január 08, 17:53:54 »

Páran azért tudjuk, hogy mennyiből lehet kihozni egy közepes tuning Bogarat. Álmodozni persze lehet egymillióról, de a végén az excel táblázat nagyon kegyetlen.

És itt több dolog van együtt,komoly szinten restaurálás/felújítás,tuningolás,és ráadásul még kabrió is,a kabrióspecifikus cuccok,tető,kabrió ablakgumik és egyéb gumik,kabrió javítóelemek stb.
Nem elérhető Narancs
Hozzászólások: 8923


« Hozzászólás #19443 Dátum: 2014 Január 08, 17:45:46 »

es ha nincs heGgesztve mert egy darabból van akkor meg nem törik sehol. Tongue
Az ellendarab is hegesztve van az alvázvillára kétoldalt.Szóval több hegesztés van ebbe az egész dologba,ki tudja,hogy mi engedne előbb.

De szerintem ilyen tördeléshez már olyan brutál motor,és vezetési stílus kell,hogy nálam ebből egyik tényező sem fog fenállni,nem drag bogárba lesz ez a feltámasztó.
Nem elérhető Varázsló
Hozzászólások: 13081


Low Fast -többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #19442 Dátum: 2014 Január 08, 17:43:20 »

Nekem tökéletesen megfelel!

A motor dolog még a köd homolyába vész,nem most soron lévő dolog.Mindkét autómat úgy újítottam föl,hogy először összevásároltam a felújításhoz szükséges összes alkatrészt,és mikor már minden összejött,egy levegővel megcsináltam a felújítást.
A kabriónál is úgy vagyok,hogy ahogy anyagi lehetőségeim engedik,szép lassan vásárolgatom össze az alkatrészeket,most pl ezzel a váltótartóval már összeállt a három "Strebe",meg van a váltó első merevítője,a váltó  hátsó merevítője és a hátsó futóműé is.A Porsche cuccok is megvannak.A motor valahol a sor végefelé van.Az egész projectnek akkora a bekerülési költsége,hogy ha ide beírnám,akkor megint hozzászóláslavína indulna el,jönnének a popcornok,hülyének néznék az embert,egyesek cáfolnák az összeget stb stb.Tehát mire az autó összeáll,annak több év kell,épp az anyagi oldala miatt.Hogy ebben hol van időben a motor még nem tudom.

Páran azért tudjuk, hogy mennyiből lehet kihozni egy közepes tuning Bogarat. Álmodozni persze lehet egymillióról, de a végén az excel táblázat nagyon kegyetlen.

Stuntmanus

VW 1302 S
  


 
 

http://oettingertsv.blogspot.com/
 
"Már nem vagyok annyira fiatal, hogy mindenre azonnal tudjam a választ."
Nem elérhető Varázsló
Hozzászólások: 13081


Low Fast -többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #19441 Dátum: 2014 Január 08, 17:40:36 »

mert merevebb, egy folytonos anyagbol van.


Ennek csak elméleti jelentősége van egy magnézium ötvözetbe csavarozott tőcsavaros tartásnál, mert előbb szakadnak ki a csavarok, mintsem ez eltörjön.
Jobb is volna, ha ez törne el vagy deformálódna, nem az egész váltó orr-rész szakadna ki.

Stuntmanus

VW 1302 S
  


 
 

http://oettingertsv.blogspot.com/
 
"Már nem vagyok annyira fiatal, hogy mindenre azonnal tudjam a választ."
Nem elérhető Narancs
Hozzászólások: 8923


« Hozzászólás #19440 Dátum: 2014 Január 08, 17:37:14 »


Neked kell, hogy megfelejen! A motort mikkor kezditek osszerakni?
Nekem tökéletesen megfelel!

A motor dolog még a köd homolyába vész,nem most soron lévő dolog.Mindkét autómat úgy újítottam föl,hogy először összevásároltam a felújításhoz szükséges összes alkatrészt,és mikor már minden összejött,egy levegővel megcsináltam a felújítást.
A kabriónál is úgy vagyok,hogy ahogy anyagi lehetőségeim engedik,szép lassan vásárolgatom össze az alkatrészeket,most pl ezzel a váltótartóval már összeállt a három "Strebe",meg van a váltó első merevítője,a váltó  hátsó merevítője és a hátsó futóműé is.A Porsche cuccok is megvannak.A motor valahol a sor végefelé van.Az egész projectnek akkora a bekerülési költsége,hogy ha ide beírnám,akkor megint hozzászóláslavína indulna el,jönnének a popcornok,hülyének néznék az embert,egyesek cáfolnák az összeget stb stb.Tehát mire az autó összeáll,annak több év kell,épp az anyagi oldala miatt.Hogy ebben hol van időben a motor még nem tudom.
Nem elérhető maxi
Hozzászólások: 9435


« Hozzászólás #19439 Dátum: 2014 Január 08, 17:23:52 »

egy normálisan összeheGGesztett cucc inkább eltörik a hegesztés mellett, mint a varratnál.
es ha nincs heGgesztve mert egy darabból van akkor meg nem törik sehol. Tongue

"A vadászat többek szemében a férfiasság, az erő, a hatalom szimbóluma is. A vadászok azt tartják, hogy a vadászaton ismerszik meg, ki milyen ember valójában."
Nem elérhető Pityubacsi
Hozzászólások: 36020


« Hozzászólás #19438 Dátum: 2014 Január 08, 17:21:22 »

mert merevebb, egy folytonos anyagbol van.
Neked kell, hogy megfelejen! A motort mikkor kezditek osszerakni?
egy normálisan összeheGGesztett cucc inkább eltörik a hegesztés mellett, mint a varratnál.



flex 'em all!
Dízelt vezetni olyan, mint melegnek lenni. Ma már sokkal elfogadottabb, de még mindig szar dolog.
Nem elérhető batorit
Hozzászólások: 1642


« Hozzászólás #19437 Dátum: 2014 Január 08, 17:19:32 »

Szervusztok.
Keresek valakit aki az ebay on tud licitálni és német cimmel megvenne nekem egy könyvet mert az eladó azt irja hogy Magyarországra nem póstáz
Bocs azért ide írok mert azt gondolom itt jobban találok valakit.

Aki nem lép egyszerre......
Nem elérhető maxi
Hozzászólások: 9435


« Hozzászólás #19436 Dátum: 2014 Január 08, 17:10:16 »

Két teljesen más merevítő!

És az miért baj,ha az alsó része három db?Nem értem,hogy az miért hátrány?
mert merevebb, egy folytonos anyagbol van.
Neked kell, hogy megfelejen! A motort mikkor kezditek osszerakni?

"A vadászat többek szemében a férfiasság, az erő, a hatalom szimbóluma is. A vadászok azt tartják, hogy a vadászaton ismerszik meg, ki milyen ember valójában."
Nem elérhető Narancs
Hozzászólások: 8923


« Hozzászólás #19435 Dátum: 2014 Január 08, 16:59:34 »

meg a tati fele mestermunek 1db van az alsó része(nem 3) es meg ráadásul ez a kék csoda csúnyán is van hegesztve.
Na jó nem trollkodom.
Két teljesen más merevítő!

És az miért baj,ha az alsó része három db?Nem értem,hogy az miért hátrány?

[A csatolmány helyhiány miatt törölve. Legközelebb használj online képtárat!]
Nem elérhető maxi
Hozzászólások: 9435


« Hozzászólás #19434 Dátum: 2014 Január 08, 16:08:40 »

Nem veri, mert más. A Tatiénak az előnye az, hogy felszerelése egyszerűbb, ennek pedig az, hogy a váltót nem csak gyorsításkor fogja a felfelé mozdulástól, hanem amikor visszateszed 70-nél kettesbe, hogy a sperr befordítsa az autót a kanyarba, akkor is fogja a lefelé mozdulástól.
Ennyi.
meg a tati fele mestermunek 1db van az alsó része(nem 3) es meg ráadásul ez a kék csoda csúnyán is van hegesztve.
Na jó nem trollkodom.

"A vadászat többek szemében a férfiasság, az erő, a hatalom szimbóluma is. A vadászok azt tartják, hogy a vadászaton ismerszik meg, ki milyen ember valójában."
Nem elérhető Varázsló
Hozzászólások: 13081


Low Fast -többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #19433 Dátum: 2014 Január 08, 16:01:40 »

félre értés ne legyen, en örülök, hogy narancs kolléga örül!
Szurkolok hogy jó legyen a Bogár!
De, tati te bazzdmeg amit te csináltál merevítettot az egy utcahosszal veri ezt.


Nem veri, mert más. A Tatiénak az előnye az, hogy felszerelése egyszerűbb, ennek pedig az, hogy a váltót nem csak gyorsításkor fogja a felfelé mozdulástól, hanem amikor visszateszed 70-nél kettesbe, hogy a sperr befordítsa az autót a kanyarba, akkor is fogja a lefelé mozdulástól.
Ennyi.

Stuntmanus

VW 1302 S
  


 
 

http://oettingertsv.blogspot.com/
 
"Már nem vagyok annyira fiatal, hogy mindenre azonnal tudjam a választ."
Nem elérhető maxi
Hozzászólások: 9435


« Hozzászólás #19432 Dátum: 2014 Január 08, 14:42:04 »

jobb lett volna ha eltitkolod !
félre értés ne legyen, en örülök, hogy narancs kolléga örül!
Szurkolok hogy jó legyen a Bogár!
De, tati te bazzdmeg amit te csináltál merevítettot az egy utcahosszal veri ezt.

"A vadászat többek szemében a férfiasság, az erő, a hatalom szimbóluma is. A vadászok azt tartják, hogy a vadászaton ismerszik meg, ki milyen ember valójában."
Nem elérhető tati
Hozzászólások: 10785


Ízirájder 0630 9850919 ÖRÖM AZ ERŐ ÁLTAL

« Hozzászólás #19431 Dátum: 2014 Január 08, 14:17:37 »

Megjött a váltómerevítő,a hegesztős verzió mellett döntöttem.
jobb lett volna ha eltitkolod !

Nem elérhető Narancs
Hozzászólások: 8923


« Hozzászólás #19430 Dátum: 2014 Január 08, 13:25:31 »

Megjött a váltómerevítő,a hegesztős verzió mellett döntöttem.
Cheesy

[A csatolmány helyhiány miatt törölve. Legközelebb használj online képtárat!]
Nem elérhető Narancs
Hozzászólások: 8923


« Hozzászólás #19429 Dátum: 2014 Január 08, 13:25:09 »

 Cheesy

[A csatolmány helyhiány miatt törölve. Legközelebb használj online képtárat!]
Nem elérhető Narancs
Hozzászólások: 8923


« Hozzászólás #19428 Dátum: 2014 Január 08, 13:24:51 »

 Cheesy

[A csatolmány helyhiány miatt törölve. Legközelebb használj online képtárat!]
Nem elérhető Narancs
Hozzászólások: 8923


« Hozzászólás #19427 Dátum: 2014 Január 08, 13:24:28 »

Megjött a váltómerevítő,a hegesztős verzió mellett döntöttem.

[A csatolmány helyhiány miatt törölve. Legközelebb használj online képtárat!]
Nem elérhető Maresz
Hozzászólások: 19642


WWW.BUGGARAGE.HU

« Hozzászólás #19426 Dátum: 2014 Január 05, 23:58:48 »

ja meg lett:)

WEBshop
http://retrocarclub.superwebaruhaz.hu/
Ha müszakivizsga vagy zöldkari kell és problémás az élet:06706223882;06706313882
Kedvezméynes kötelező bizti kötése!
Gyári vw audi seat skoda Alkatrészek beszerzése gyors határidővel,postázva
www.retroautoklub.hu
Nem elérhető sleepAIR
Hozzászólások: 3570


« Hozzászólás #19425 Dátum: 2014 Január 05, 23:18:59 »

http://www.youtube.com/watch?v=WYzknL0y7YM


10perc nél...bogár kérdés nem ismeri e valaki...nem bogár motor szerintem...kéne tudni mi......
Subaru

http://m.youtube.com/watch?v=hH8e_mNNSsc

http://sleepair.blogspot.hu

Typ3 Variant ‘72
Nem elérhető Maresz
Hozzászólások: 19642


WWW.BUGGARAGE.HU

« Hozzászólás #19424 Dátum: 2014 Január 05, 23:11:18 »

http://www.youtube.com/watch?v=WYzknL0y7YM


10perc nél...bogár kérdés nem ismeri e valaki...nem bogár motor szerintem...kéne tudni mi......

WEBshop
http://retrocarclub.superwebaruhaz.hu/
Ha müszakivizsga vagy zöldkari kell és problémás az élet:06706223882;06706313882
Kedvezméynes kötelező bizti kötése!
Gyári vw audi seat skoda Alkatrészek beszerzése gyors határidővel,postázva
www.retroautoklub.hu
Nem elérhető VW T2b
Hozzászólások: 3053


Egon a gyenge 70-330-9994

« Hozzászólás #19423 Dátum: 2014 Január 05, 20:10:17 »

Ez egy elég beteg módon használt buszban van. Párszor amikor utasként ültem az autóban, ha a tulaja bement egy körforgalomba, akkor addig driftelt körbe, amíg nem jött be a gumiszag a fülkébe...  Undecided A hossztartókat a féltengelyek "kimarták" olyan 1,5-2 cm mélyen ahogy gyilkolás közben beült...  Undecided De volt, hogy addig füstölte a 195-ös gumikat, míg azok megtapadtak és elkezdett a kuplung megforogni, és lefüstölte a kuplungot...  Undecided

Uhh! Én azért ettől jobb fiú vagyok (asszem). 205-ös gumi volt rajta most a téli szezon kezdetéig, mentem a paripával eddig vagy 14.000 km-t és lekopogom, különösebb gond nélkül. Mondjuk a drifftelést eddig kihagytam, viszont a lakókocsival együtt simán előzgettem alkalmanként a kocsisort 100-nál.  Undecided Ettől függetlenül tisztában vagyok vele, hogy át kellene rendezni az olajhűtési rendszert, bele kéne már tenni a 300-as vezérműtengelyt, a többi része talán megfelelő. Csak sajnos a Jézuska ismét nem hozott szponzorokat a végleges kiépítéshez. De úgyse adom fel!

1970 VW 1300
1978 VW T2b
2004 Mercedes-Benz E 270 CDI T Avantgarde
2017 Hyundai i30 1.6 crdi
Qek Aero Hp 650
IFA HP 401
Nem elérhető maxi
Hozzászólások: 9435


« Hozzászólás #19422 Dátum: 2014 Január 05, 20:06:42 »

Ez egy elég beteg módon használt buszban van. Párszor amikor utasként ültem az autóban, ha a tulaja bement egy körforgalomba, akkor addig driftelt körbe, amíg nem jött be a gumiszag a fülkébe...  Undecided A hossztartókat a féltengelyek "kimarták" olyan 1,5-2 cm mélyen ahogy gyilkolás közben beült...  Undecided De volt, hogy addig füstölte a 195-ös gumikat, míg azok megtapadtak és elkezdett a kuplung megforogni, és lefüstölte a kuplungot...  Undecided

na vegre valaki rendesen hasznalja az autot.

"A vadászat többek szemében a férfiasság, az erő, a hatalom szimbóluma is. A vadászok azt tartják, hogy a vadászaton ismerszik meg, ki milyen ember valójában."
Nem elérhető callook
Hozzászólások: 3234


Low Fast - többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #19421 Dátum: 2014 Január 05, 20:04:23 »


majd jol megbüntetlek, ha az autopalyamon szaguldozol ! rendör vagyok ! Figyellek ! Evil

Nem elérhető callook
Hozzászólások: 3234


Low Fast - többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #19420 Dátum: 2014 Január 05, 20:03:21 »

Ez egy elég beteg módon használt buszban van. Párszor amikor utasként ültem az autóban, ha a tulaja bement egy körforgalomba, akkor addig driftelt körbe, amíg nem jött be a gumiszag a fülkébe...  Undecided A hossztartókat a féltengelyek "kimarták" olyan 1,5-2 cm mélyen ahogy gyilkolás közben beült...  Undecided De volt, hogy addig füstölte a 195-ös gumikat, míg azok megtapadtak és elkezdett a kuplung megforogni, és lefüstölte a kuplungot...  Undecided

Typ4, igen. Dehogy használom és 5.000 felett. Utazóban előfordul a tartós 3.500 körüli, az nálunk éppen elég. (110-120 km/h környéke). Ritkán (  Grin ) előfordul, hogy kicsit huzatom 2, 3 fokozatban, de ott 5.000-nél váltani szoktam.

Nem elérhető xoyox
Hozzászólások: 1177


visszatertem a Boxsterhez

« Hozzászólás #19419 Dátum: 2014 Január 05, 20:00:58 »

majd jol megbüntetlek, ha az autopalyamon szaguldozol ! rendör vagyok ! Figyellek ! Evil

hello agyagedenyek !
mi a helyzet ?
Nem elérhető callook
Hozzászólások: 3234


Low Fast - többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #19418 Dátum: 2014 Január 05, 19:57:11 »

Helyesbítek: Normálisan összerakott motornál akkor fényesedik, ha hajlik a rúd (Ilyenkor halvány, fényes karika jelenik meg az összes, vagy majd' az összes nyomórúdon.)

D egykettes motorban is láttam ilyet mert a paraszt aki összerakta jól elbarmolta a harmónika csöveket Undecided

Nem elérhető tati
Hozzászólások: 10785


Ízirájder 0630 9850919 ÖRÖM AZ ERŐ ÁLTAL

« Hozzászólás #19417 Dátum: 2014 Január 05, 19:54:20 »

D egykettes motorban is láttam ilyet mert a paraszt aki összerakta jól elbarmolta a harmónika csöveket Undecided

Nem elérhető VW T2b
Hozzászólások: 3053


Egon a gyenge 70-330-9994

« Hozzászólás #19416 Dátum: 2014 Január 05, 19:52:26 »

typ4 motor? Abban gyárilag erősebb a nyomórúd. Használod folyamatosan 5000 felett? Akkor nem kell aggódni. Én az oxyboxert 1 szezonon át használtam gyári nyomórudakkal, semmi baja nem volt. (Az átépítéskor aztán cseréltem őket.)

Typ4, igen. Dehogy használom és 5.000 felett. Utazóban előfordul a tartós 3.500 körüli, az nálunk éppen elég. (110-120 km/h környéke). Ritkán (  Grin ) előfordul, hogy kicsit huzatom 2, 3 fokozatban, de ott 5.000-nél váltani szoktam.

1970 VW 1300
1978 VW T2b
2004 Mercedes-Benz E 270 CDI T Avantgarde
2017 Hyundai i30 1.6 crdi
Qek Aero Hp 650
IFA HP 401
Nem elérhető callook
Hozzászólások: 3234


Low Fast - többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #19415 Dátum: 2014 Január 05, 19:50:09 »

Nálad nem volt központos a rúd a csőben. Annál finomabb fényesedés látszik ha csak a rúd hajlik.

Ilyen nyomokat láttunk a piros motorjának a rúdjain is, de ott közrejátszhatott a nem megfelelő harmonikacső is...


Nem elérhető callook
Hozzászólások: 3234


Low Fast - többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #19414 Dátum: 2014 Január 05, 19:49:13 »

typ4 motor? Abban gyárilag erősebb a nyomórúd. Használod folyamatosan 5000 felett? Akkor nem kell aggódni. Én az oxyboxert 1 szezonon át használtam gyári nyomórudakkal, semmi baja nem volt. (Az átépítéskor aztán cseréltem őket.)

Kezdek kicsit aggódni. Bár Egon teszi a dolgát, de szívem szerint belenéznék a "lelkivilágába".

Nem elérhető stonemen
Hozzászólások: 17318


« Hozzászólás #19413 Dátum: 2014 Január 05, 19:45:50 »

Ilyen nyomokat láttunk a piros motorjának a rúdjain is, de ott közrejátszhatott a nem megfelelő harmonikacső is...

Nem elérhető VW T2b
Hozzászólások: 3053


Egon a gyenge 70-330-9994

« Hozzászólás #19412 Dátum: 2014 Január 05, 19:42:38 »

Kezdek kicsit aggódni. Bár Egon teszi a dolgát, de szívem szerint belenéznék a "lelkivilágába".

1970 VW 1300
1978 VW T2b
2004 Mercedes-Benz E 270 CDI T Avantgarde
2017 Hyundai i30 1.6 crdi
Qek Aero Hp 650
IFA HP 401
Nem elérhető callook
Hozzászólások: 3234


Low Fast - többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #19411 Dátum: 2014 Január 05, 19:36:32 »

Ezt tette a fordulat:

http://schlosser-boxer.blogspot.hu/2014/01/1915-hiba.html

Nem elérhető Mr.Horsepower
Hozzászólások: 8581


« Hozzászólás #19410 Dátum: 2014 Január 05, 19:04:28 »

Igen. 74 utáni futómű!
nem fog elférni a 7,5 col. Undecided

A legönzetlenebb emberek azok, akik az észt osztják, mert abból adnak, amiből nekik is nagyon kevés van!
http://www.youtube.com/watch?v=AYcLg1m7aI4
Nem elérhető tusam
Hozzászólások: 130

« Hozzászólás #19409 Dátum: 2014 Január 05, 19:03:50 »

lemez lengőkaros?

Igen. 74 utáni futómű!
Nem elérhető Mr.Horsepower
Hozzászólások: 8581


« Hozzászólás #19408 Dátum: 2014 Január 05, 15:12:49 »

1303 és előre van 7.5ös de hátulra csak széles. Elöl nem lesz gond csak a gumi méret miatt aggódok, mert nem akarok úthengert csinálni belőle. Idétlen és célszerűtlen lenne az űberszéles gumi hátra.
lemez lengőkaros?

A legönzetlenebb emberek azok, akik az észt osztják, mert abból adnak, amiből nekik is nagyon kevés van!
http://www.youtube.com/watch?v=AYcLg1m7aI4
Nem elérhető tusam
Hozzászólások: 130

« Hozzászólás #19407 Dátum: 2014 Január 05, 14:49:31 »

Milyen Bogár? 1303-asra előre nem nagyon, kilóg, hátul is ügyeskedni kell, hogy ne érjen bele a lengőkarba.

1303 és előre van 7.5ös de hátulra csak széles. Elöl nem lesz gond csak a gumi méret miatt aggódok, mert nem akarok úthengert csinálni belőle. Idétlen és célszerűtlen lenne az űberszéles gumi hátra.
Nem elérhető Varázsló
Hozzászólások: 13081


Low Fast -többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #19406 Dátum: 2014 Január 05, 12:52:34 »

Halló!

A 9x17es cup1 felnik felmennek a bogárra? Nem túl széles neki? Tudja valaki mekkora a legkeskenyebb gumi ami kompatibilis rá?

Milyen Bogár? 1303-asra előre nem nagyon, kilóg, hátul is ügyeskedni kell, hogy ne érjen bele a lengőkarba.

Stuntmanus

VW 1302 S
  


 
 

http://oettingertsv.blogspot.com/
 
"Már nem vagyok annyira fiatal, hogy mindenre azonnal tudjam a választ."
Nem elérhető tusam
Hozzászólások: 130

« Hozzászólás #19405 Dátum: 2014 Január 05, 12:43:04 »

Halló!

A 9x17es cup1 felnik felmennek a bogárra? Nem túl széles neki? Tudja valaki mekkora a legkeskenyebb gumi ami kompatibilis rá?
Oldalak: 1 ... 67 68 69 70 71 [72] 73 74 75 76 77 ... 558
Nyomtatás
 
Ugrás:  

Powered by MySQL Powered by PHP www.bogarhatu.hu - ahol a Bogarazás kezdődik Powered by SMF 1.1.4 | SMF © 2006, Simple Machines LLC
Magyar fordítás: SMF Magyarország
Szabványos XHTML 1.0! Szabványos CSS!
Az oldal 0.151 másodperc alatt készült el 15 lekéréssel.