www.bogarhatu.hu
- ahol a Bogarazás kezdődik
Üdvözlünk,
Vendég
. Kérlek
jelentkezz be
vagy
regisztrálj
.
Nem érkezett meg az
aktiváló e-mail?
2025 Július 05, 16:31:39
1 óra
1 nap
1 hét
1 hónap
Mindig
Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Keresés:
Részletes kereső
Népautós Szilveszter
Pólus Center
2024. december 31.
921190
Hozzaszólás
218
Témában írta
1614
Felhasználó
Legújabb tag:
mickilangelo
www.bogarhatu.hu - ahol a Bogarazás kezdődik
>
Hová tartozol?
>
Bogaras fórumok
> Téma:
Tuning, teljesítmény, futómű
Oldalak:
1
...
67
68
69
70
71
[
72
]
73
74
75
76
77
...
558
Szerző
Téma: Tuning, teljesítmény, futómű (Megtekintve 3328863 alkalommal)
Narancs
Hozzászólások: 8923
Re: Tuning, teljesítmény, futómű
«
Hozzászólás #19444 Dátum:
2014 Január 08, 17:53:54 »
Idézetet írta: Varázsló - 2014 Január 08, 17:43:20
Páran azért tudjuk, hogy mennyiből lehet kihozni egy közepes tuning Bogarat. Álmodozni persze lehet egymillióról, de a végén az excel táblázat nagyon kegyetlen.
És itt több dolog van együtt,komoly szinten restaurálás/felújítás,tuningolás,és ráadásul még kabrió is,a kabrióspecifikus cuccok,tető,kabrió ablakgumik és egyéb gumik,kabrió javítóelemek stb.
Narancs
Hozzászólások: 8923
Re: Tuning, teljesítmény, futómű
«
Hozzászólás #19443 Dátum:
2014 Január 08, 17:45:46 »
Idézetet írta: maxi - 2014 Január 08, 17:23:52
es ha nincs heGgesztve mert egy darabból van akkor meg nem törik sehol.
Az ellendarab is hegesztve van az alvázvillára kétoldalt.Szóval több hegesztés van ebbe az egész dologba,ki tudja,hogy mi engedne előbb.
De szerintem ilyen tördeléshez már olyan brutál motor,és vezetési stílus kell,hogy nálam ebből egyik tényező sem fog fenállni,nem drag bogárba lesz ez a feltámasztó.
Varázsló
Hozzászólások: 13081
Low Fast -többet forog, jobban pörög
Re: Tuning, teljesítmény, futómű
«
Hozzászólás #19442 Dátum:
2014 Január 08, 17:43:20 »
Idézetet írta: Narancs - 2014 Január 08, 17:37:14
Nekem tökéletesen megfelel!
A motor dolog még a köd homolyába vész,nem most soron lévő dolog.Mindkét autómat úgy újítottam föl,hogy először összevásároltam a felújításhoz szükséges összes alkatrészt,és mikor már minden összejött,egy levegővel megcsináltam a felújítást.
A kabriónál is úgy vagyok,hogy ahogy anyagi lehetőségeim engedik,szép lassan vásárolgatom össze az alkatrészeket,most pl ezzel a váltótartóval már összeállt a három "Strebe",meg van a váltó első merevítője,a váltó hátsó merevítője és a hátsó futóműé is.A Porsche cuccok is megvannak.A motor valahol a sor végefelé van.Az egész projectnek akkora a bekerülési költsége,hogy ha ide beírnám,akkor megint hozzászóláslavína indulna el,jönnének a popcornok,hülyének néznék az embert,egyesek cáfolnák az összeget stb stb.Tehát mire az autó összeáll,annak több év kell,épp az anyagi oldala miatt.Hogy ebben hol van időben a motor még nem tudom.
Páran azért tudjuk, hogy mennyiből lehet kihozni egy közepes tuning Bogarat. Álmodozni persze lehet egymillióról, de a végén az excel táblázat nagyon kegyetlen.
Stuntmanus
VW 1302 S
http://oettingertsv.blogspot.com/
"Már nem vagyok annyira fiatal, hogy mindenre azonnal tudjam a választ."
Varázsló
Hozzászólások: 13081
Low Fast -többet forog, jobban pörög
Re: Tuning, teljesítmény, futómű
«
Hozzászólás #19441 Dátum:
2014 Január 08, 17:40:36 »
Idézetet írta: maxi - 2014 Január 08, 17:10:16
mert merevebb, egy folytonos anyagbol van.
Ennek csak elméleti jelentősége van egy magnézium ötvözetbe csavarozott tőcsavaros tartásnál, mert előbb szakadnak ki a csavarok, mintsem ez eltörjön.
Jobb is volna, ha ez törne el vagy deformálódna, nem az egész váltó orr-rész szakadna ki.
Stuntmanus
VW 1302 S
http://oettingertsv.blogspot.com/
"Már nem vagyok annyira fiatal, hogy mindenre azonnal tudjam a választ."
Narancs
Hozzászólások: 8923
Re: Tuning, teljesítmény, futómű
«
Hozzászólás #19440 Dátum:
2014 Január 08, 17:37:14 »
Idézetet írta: maxi - 2014 Január 08, 17:10:16
Neked kell, hogy megfelejen! A motort mikkor kezditek osszerakni?
Nekem tökéletesen megfelel!
A motor dolog még a köd homolyába vész,nem most soron lévő dolog.Mindkét autómat úgy újítottam föl,hogy először összevásároltam a felújításhoz szükséges összes alkatrészt,és mikor már minden összejött,egy levegővel megcsináltam a felújítást.
A kabriónál is úgy vagyok,hogy ahogy anyagi lehetőségeim engedik,szép lassan vásárolgatom össze az alkatrészeket,most pl ezzel a váltótartóval már összeállt a három "Strebe",meg van a váltó első merevítője,a váltó hátsó merevítője és a hátsó futóműé is.A Porsche cuccok is megvannak.A motor valahol a sor végefelé van.Az egész projectnek akkora a bekerülési költsége,hogy ha ide beírnám,akkor megint hozzászóláslavína indulna el,jönnének a popcornok,hülyének néznék az embert,egyesek cáfolnák az összeget stb stb.Tehát mire az autó összeáll,annak több év kell,épp az anyagi oldala miatt.Hogy ebben hol van időben a motor még nem tudom.
maxi
Hozzászólások: 9435
Re: Tuning, teljesítmény, futómű
«
Hozzászólás #19439 Dátum:
2014 Január 08, 17:23:52 »
Idézetet írta: Pityubácsi - 2014 Január 08, 17:21:22
egy normálisan összeheGGesztett cucc inkább eltörik a hegesztés mellett, mint a varratnál.
es ha nincs heGgesztve mert egy darabból van akkor meg nem törik sehol.
"A vadászat többek szemében a férfiasság, az erő, a hatalom szimbóluma is. A vadászok azt tartják, hogy a vadászaton ismerszik meg, ki milyen ember valójában."
Pityubacsi
Hozzászólások: 36020
Re: Tuning, teljesítmény, futómű
«
Hozzászólás #19438 Dátum:
2014 Január 08, 17:21:22 »
Idézetet írta: maxi - 2014 Január 08, 17:10:16
mert merevebb, egy folytonos anyagbol van.
Neked kell, hogy megfelejen! A motort mikkor kezditek osszerakni?
egy normálisan összeheGGesztett cucc inkább eltörik a hegesztés mellett, mint a varratnál.
flex 'em all!
Dízelt vezetni olyan, mint melegnek lenni. Ma már sokkal elfogadottabb, de még mindig szar dolog.
batorit
Hozzászólások: 1642
Re: Tuning, teljesítmény, futómű
«
Hozzászólás #19437 Dátum:
2014 Január 08, 17:19:32 »
Szervusztok.
Keresek valakit aki az ebay on tud licitálni és német cimmel megvenne nekem egy könyvet mert az eladó azt irja hogy Magyarországra nem póstáz
Bocs azért ide írok mert azt gondolom itt jobban találok valakit.
Aki nem lép egyszerre......
maxi
Hozzászólások: 9435
Re: Tuning, teljesítmény, futómű
«
Hozzászólás #19436 Dátum:
2014 Január 08, 17:10:16 »
Idézetet írta: Narancs - 2014 Január 08, 16:59:34
Két teljesen más merevítő!
És az miért baj,ha az alsó része három db?Nem értem,hogy az miért hátrány?
mert merevebb, egy folytonos anyagbol van.
Neked kell, hogy megfelejen! A motort mikkor kezditek osszerakni?
"A vadászat többek szemében a férfiasság, az erő, a hatalom szimbóluma is. A vadászok azt tartják, hogy a vadászaton ismerszik meg, ki milyen ember valójában."
Narancs
Hozzászólások: 8923
Re: Tuning, teljesítmény, futómű
«
Hozzászólás #19435 Dátum:
2014 Január 08, 16:59:34 »
Idézetet írta: maxi - 2014 Január 08, 16:08:40
meg a tati fele mestermunek 1db van az alsó része(nem 3) es meg ráadásul ez a kék csoda csúnyán is van hegesztve.
Na jó nem trollkodom.
Két teljesen más merevítő!
És az miért baj,ha az alsó része három db?Nem értem,hogy az miért hátrány?
[A csatolmány helyhiány miatt törölve. Legközelebb használj online képtárat!]
maxi
Hozzászólások: 9435
Re: Tuning, teljesítmény, futómű
«
Hozzászólás #19434 Dátum:
2014 Január 08, 16:08:40 »
Idézetet írta: Varázsló - 2014 Január 08, 16:01:40
Nem veri, mert más. A Tatiénak az előnye az, hogy felszerelése egyszerűbb, ennek pedig az, hogy a váltót nem csak gyorsításkor fogja a felfelé mozdulástól, hanem amikor visszateszed 70-nél kettesbe, hogy a sperr befordítsa az autót a kanyarba, akkor is fogja a lefelé mozdulástól.
Ennyi.
meg a tati fele mestermunek 1db van az alsó része(nem 3) es meg ráadásul ez a kék csoda csúnyán is van hegesztve.
Na jó nem trollkodom.
"A vadászat többek szemében a férfiasság, az erő, a hatalom szimbóluma is. A vadászok azt tartják, hogy a vadászaton ismerszik meg, ki milyen ember valójában."
Varázsló
Hozzászólások: 13081
Low Fast -többet forog, jobban pörög
Re: Tuning, teljesítmény, futómű
«
Hozzászólás #19433 Dátum:
2014 Január 08, 16:01:40 »
Idézetet írta: maxi - 2014 Január 08, 14:42:04
félre értés ne legyen, en örülök, hogy narancs kolléga örül!
Szurkolok hogy jó legyen a Bogár!
De, tati te bazzdmeg amit te csináltál merevítettot az egy utcahosszal veri ezt.
Nem veri, mert más. A Tatiénak az előnye az, hogy felszerelése egyszerűbb, ennek pedig az, hogy a váltót nem csak gyorsításkor fogja a felfelé mozdulástól, hanem amikor visszateszed 70-nél kettesbe, hogy a sperr befordítsa az autót a kanyarba, akkor is fogja a lefelé mozdulástól.
Ennyi.
Stuntmanus
VW 1302 S
http://oettingertsv.blogspot.com/
"Már nem vagyok annyira fiatal, hogy mindenre azonnal tudjam a választ."
maxi
Hozzászólások: 9435
Re: Tuning, teljesítmény, futómű
«
Hozzászólás #19432 Dátum:
2014 Január 08, 14:42:04 »
Idézetet írta: tati - 2014 Január 08, 14:17:37
jobb lett volna ha eltitkolod !
félre értés ne legyen, en örülök, hogy narancs kolléga örül!
Szurkolok hogy jó legyen a Bogár!
De, tati te bazzdmeg amit te csináltál merevítettot az egy utcahosszal veri ezt.
"A vadászat többek szemében a férfiasság, az erő, a hatalom szimbóluma is. A vadászok azt tartják, hogy a vadászaton ismerszik meg, ki milyen ember valójában."
tati
Hozzászólások: 10785
Ízirájder 0630 9850919 ÖRÖM AZ ERŐ ÁLTAL
Re: Tuning, teljesítmény, futómű
«
Hozzászólás #19431 Dátum:
2014 Január 08, 14:17:37 »
Idézetet írta: Narancs - 2014 Január 08, 13:24:28
Megjött a váltómerevítő,a hegesztős verzió mellett döntöttem.
jobb lett volna ha eltitkolod !
www.tatinson.hu
www.kck.hu
Narancs
Hozzászólások: 8923
Re: Tuning, teljesítmény, futómű
«
Hozzászólás #19430 Dátum:
2014 Január 08, 13:25:31 »
Idézetet írta: Narancs - 2014 Január 08, 13:24:28
Megjött a váltómerevítő,a hegesztős verzió mellett döntöttem.
[A csatolmány helyhiány miatt törölve. Legközelebb használj online képtárat!]
Narancs
Hozzászólások: 8923
Re: Tuning, teljesítmény, futómű
«
Hozzászólás #19429 Dátum:
2014 Január 08, 13:25:09 »
[A csatolmány helyhiány miatt törölve. Legközelebb használj online képtárat!]
Narancs
Hozzászólások: 8923
Re: Tuning, teljesítmény, futómű
«
Hozzászólás #19428 Dátum:
2014 Január 08, 13:24:51 »
[A csatolmány helyhiány miatt törölve. Legközelebb használj online képtárat!]
Narancs
Hozzászólások: 8923
Re: Tuning, teljesítmény, futómű
«
Hozzászólás #19427 Dátum:
2014 Január 08, 13:24:28 »
Megjött a váltómerevítő,a hegesztős verzió mellett döntöttem.
[A csatolmány helyhiány miatt törölve. Legközelebb használj online képtárat!]
Maresz
Hozzászólások: 19642
WWW.BUGGARAGE.HU
Re: Tuning, teljesítmény, futómű
«
Hozzászólás #19426 Dátum:
2014 Január 05, 23:58:48 »
Idézetet írta: sleepAIR - 2014 Január 05, 23:18:59
Subaru
http://m.youtube.com/watch?v=hH8e_mNNSsc
ja meg lett:)
WEBshop
http://retrocarclub.superwebaruhaz.hu/
Ha müszakivizsga vagy zöldkari kell és problémás az élet:06706223882;06706313882
Kedvezméynes kötelező bizti kötése!
Gyári vw audi seat skoda Alkatrészek beszerzése gyors határidővel,postázva
www.retroautoklub.hu
sleepAIR
Hozzászólások: 3570
Re: Tuning, teljesítmény, futómű
«
Hozzászólás #19425 Dátum:
2014 Január 05, 23:18:59 »
Idézetet írta: Maresz - 2014 Január 05, 23:11:18
http://www.youtube.com/watch?v=WYzknL0y7YM
10perc nél...bogár kérdés nem ismeri e valaki...nem bogár motor szerintem...kéne tudni mi......
Subaru
http://m.youtube.com/watch?v=hH8e_mNNSsc
http://sleepair.blogspot.hu
Typ3 Variant ‘72
Maresz
Hozzászólások: 19642
WWW.BUGGARAGE.HU
Re: Tuning, teljesítmény, futómű
«
Hozzászólás #19424 Dátum:
2014 Január 05, 23:11:18 »
http://www.youtube.com/watch?v=WYzknL0y7YM
10perc nél...bogár kérdés nem ismeri e valaki...nem bogár motor szerintem...kéne tudni mi......
WEBshop
http://retrocarclub.superwebaruhaz.hu/
Ha müszakivizsga vagy zöldkari kell és problémás az élet:06706223882;06706313882
Kedvezméynes kötelező bizti kötése!
Gyári vw audi seat skoda Alkatrészek beszerzése gyors határidővel,postázva
www.retroautoklub.hu
VW T2b
Hozzászólások: 3053
Egon a gyenge 70-330-9994
Re: Tuning, teljesítmény, futómű
«
Hozzászólás #19423 Dátum:
2014 Január 05, 20:10:17 »
Idézetet írta: callook - 2014 Január 05, 20:03:21
Ez egy elég beteg módon használt buszban van. Párszor amikor utasként ültem az autóban, ha a tulaja bement egy körforgalomba, akkor addig driftelt körbe, amíg nem jött be a gumiszag a fülkébe...
A hossztartókat a féltengelyek "kimarták" olyan 1,5-2 cm mélyen ahogy gyilkolás közben beült...
De volt, hogy addig füstölte a 195-ös gumikat, míg azok megtapadtak és elkezdett a kuplung megforogni, és lefüstölte a kuplungot...
Uhh! Én azért ettől jobb fiú vagyok (asszem). 205-ös gumi volt rajta most a téli szezon kezdetéig, mentem a paripával eddig vagy 14.000 km-t és lekopogom, különösebb gond nélkül. Mondjuk a drifftelést eddig kihagytam, viszont a lakókocsival együtt simán előzgettem alkalmanként a kocsisort 100-nál.
Ettől függetlenül tisztában vagyok vele, hogy át kellene rendezni az olajhűtési rendszert, bele kéne már tenni a 300-as vezérműtengelyt, a többi része talán megfelelő. Csak sajnos a Jézuska ismét nem hozott szponzorokat a végleges kiépítéshez. De úgyse adom fel!
1970 VW 1300
1978 VW T2b
2004 Mercedes-Benz E 270 CDI T Avantgarde
2017 Hyundai i30 1.6 crdi
Qek Aero Hp 650
IFA HP 401
maxi
Hozzászólások: 9435
Re: Tuning, teljesítmény, futómű
«
Hozzászólás #19422 Dátum:
2014 Január 05, 20:06:42 »
Idézetet írta: callook - 2014 Január 05, 20:03:21
Ez egy elég beteg módon használt buszban van. Párszor amikor utasként ültem az autóban, ha a tulaja bement egy körforgalomba, akkor addig driftelt körbe, amíg nem jött be a gumiszag a fülkébe...
A hossztartókat a féltengelyek "kimarták" olyan 1,5-2 cm mélyen ahogy gyilkolás közben beült...
De volt, hogy addig füstölte a 195-ös gumikat, míg azok megtapadtak és elkezdett a kuplung megforogni, és lefüstölte a kuplungot...
na vegre valaki rendesen hasznalja az autot.
"A vadászat többek szemében a férfiasság, az erő, a hatalom szimbóluma is. A vadászok azt tartják, hogy a vadászaton ismerszik meg, ki milyen ember valójában."
callook
Hozzászólások: 3234
Low Fast - többet forog, jobban pörög
Re: Tuning, teljesítmény, futómű
«
Hozzászólás #19421 Dátum:
2014 Január 05, 20:04:23 »
Idézetet írta: xoyox - 2014 Január 05, 20:00:58
majd jol megbüntetlek, ha az autopalyamon szaguldozol ! rendör vagyok ! Figyellek !
www.schlosser-boxer.blogspot.hu/
callook
Hozzászólások: 3234
Low Fast - többet forog, jobban pörög
Re: Tuning, teljesítmény, futómű
«
Hozzászólás #19420 Dátum:
2014 Január 05, 20:03:21 »
Ez egy elég beteg módon használt buszban van. Párszor amikor utasként ültem az autóban, ha a tulaja bement egy körforgalomba, akkor addig driftelt körbe, amíg nem jött be a gumiszag a fülkébe...
A hossztartókat a féltengelyek "kimarták" olyan 1,5-2 cm mélyen ahogy gyilkolás közben beült...
De volt, hogy addig füstölte a 195-ös gumikat, míg azok megtapadtak és elkezdett a kuplung megforogni, és lefüstölte a kuplungot...
Idézetet írta: VW T2b - 2014 Január 05, 19:52:26
Typ4, igen. Dehogy használom és 5.000 felett. Utazóban előfordul a tartós 3.500 körüli, az nálunk éppen elég. (110-120 km/h környéke). Ritkán (
) előfordul, hogy kicsit huzatom 2, 3 fokozatban, de ott 5.000-nél váltani szoktam.
www.schlosser-boxer.blogspot.hu/
xoyox
Hozzászólások: 1177
visszatertem a Boxsterhez
Re: Tuning, teljesítmény, futómű
«
Hozzászólás #19419 Dátum:
2014 Január 05, 20:00:58 »
Idézetet írta: callook - 2014 Január 05, 19:36:32
Ezt tette a fordulat:
http://schlosser-boxer.blogspot.hu/2014/01/1915-hiba.html
majd jol megbüntetlek, ha az autopalyamon szaguldozol ! rendör vagyok ! Figyellek !
hello agyagedenyek !
mi a helyzet ?
callook
Hozzászólások: 3234
Low Fast - többet forog, jobban pörög
Re: Tuning, teljesítmény, futómű
«
Hozzászólás #19418 Dátum:
2014 Január 05, 19:57:11 »
Helyesbítek: Normálisan összerakott motornál akkor fényesedik, ha hajlik a rúd (Ilyenkor halvány, fényes karika jelenik meg az összes, vagy majd' az összes nyomórúdon.)
Idézetet írta: tati - 2014 Január 05, 19:54:20
D egykettes motorban is láttam ilyet mert a paraszt aki összerakta jól elbarmolta a harmónika csöveket
www.schlosser-boxer.blogspot.hu/
tati
Hozzászólások: 10785
Ízirájder 0630 9850919 ÖRÖM AZ ERŐ ÁLTAL
Re: Tuning, teljesítmény, futómű
«
Hozzászólás #19417 Dátum:
2014 Január 05, 19:54:20 »
D egykettes motorban is láttam ilyet mert a paraszt aki összerakta jól elbarmolta a harmónika csöveket
www.tatinson.hu
www.kck.hu
VW T2b
Hozzászólások: 3053
Egon a gyenge 70-330-9994
Re: Tuning, teljesítmény, futómű
«
Hozzászólás #19416 Dátum:
2014 Január 05, 19:52:26 »
Idézetet írta: callook - 2014 Január 05, 19:49:13
typ4 motor? Abban gyárilag erősebb a nyomórúd. Használod folyamatosan 5000 felett? Akkor nem kell aggódni. Én az oxyboxert 1 szezonon át használtam gyári nyomórudakkal, semmi baja nem volt. (Az átépítéskor aztán cseréltem őket.)
Typ4, igen. Dehogy használom és 5.000 felett. Utazóban előfordul a tartós 3.500 körüli, az nálunk éppen elég. (110-120 km/h környéke). Ritkán (
) előfordul, hogy kicsit huzatom 2, 3 fokozatban, de ott 5.000-nél váltani szoktam.
1970 VW 1300
1978 VW T2b
2004 Mercedes-Benz E 270 CDI T Avantgarde
2017 Hyundai i30 1.6 crdi
Qek Aero Hp 650
IFA HP 401
callook
Hozzászólások: 3234
Low Fast - többet forog, jobban pörög
Re: Tuning, teljesítmény, futómű
«
Hozzászólás #19415 Dátum:
2014 Január 05, 19:50:09 »
Nálad nem volt központos a rúd a csőben. Annál finomabb fényesedés látszik ha csak a rúd hajlik.
Idézetet írta: stonemen - 2014 Január 05, 19:45:50
Ilyen nyomokat láttunk a piros motorjának a rúdjain is, de ott közrejátszhatott a nem megfelelő harmonikacső is...
www.schlosser-boxer.blogspot.hu/
callook
Hozzászólások: 3234
Low Fast - többet forog, jobban pörög
Re: Tuning, teljesítmény, futómű
«
Hozzászólás #19414 Dátum:
2014 Január 05, 19:49:13 »
typ4 motor? Abban gyárilag erősebb a nyomórúd. Használod folyamatosan 5000 felett? Akkor nem kell aggódni. Én az oxyboxert 1 szezonon át használtam gyári nyomórudakkal, semmi baja nem volt. (Az átépítéskor aztán cseréltem őket.)
Idézetet írta: VW T2b - 2014 Január 05, 19:42:38
Kezdek kicsit aggódni. Bár Egon teszi a dolgát, de szívem szerint belenéznék a "lelkivilágába".
www.schlosser-boxer.blogspot.hu/
stonemen
Hozzászólások: 17318
Re: Tuning, teljesítmény, futómű
«
Hozzászólás #19413 Dátum:
2014 Január 05, 19:45:50 »
Ilyen nyomokat láttunk a piros motorjának a rúdjain is, de ott közrejátszhatott a nem megfelelő harmonikacső is...
Idézetet írta: callook - 2014 Január 05, 19:36:32
Ezt tette a fordulat:
http://schlosser-boxer.blogspot.hu/2014/01/1915-hiba.html
VW T2b
Hozzászólások: 3053
Egon a gyenge 70-330-9994
Re: Tuning, teljesítmény, futómű
«
Hozzászólás #19412 Dátum:
2014 Január 05, 19:42:38 »
Idézetet írta: callook - 2014 Január 05, 19:36:32
Ezt tette a fordulat:
http://schlosser-boxer.blogspot.hu/2014/01/1915-hiba.html
Kezdek kicsit aggódni. Bár Egon teszi a dolgát, de szívem szerint belenéznék a "lelkivilágába".
1970 VW 1300
1978 VW T2b
2004 Mercedes-Benz E 270 CDI T Avantgarde
2017 Hyundai i30 1.6 crdi
Qek Aero Hp 650
IFA HP 401
callook
Hozzászólások: 3234
Low Fast - többet forog, jobban pörög
Re: Tuning, teljesítmény, futómű
«
Hozzászólás #19411 Dátum:
2014 Január 05, 19:36:32 »
Ezt tette a fordulat:
http://schlosser-boxer.blogspot.hu/2014/01/1915-hiba.html
www.schlosser-boxer.blogspot.hu/
Mr.Horsepower
Hozzászólások: 8581
Re: Tuning, teljesítmény, futómű
«
Hozzászólás #19410 Dátum:
2014 Január 05, 19:04:28 »
Idézetet írta: tusam - 2014 Január 05, 19:03:50
Igen. 74 utáni futómű!
nem fog elférni a 7,5 col.
A legönzetlenebb emberek azok, akik az észt osztják, mert abból adnak, amiből nekik is nagyon kevés van!
http://www.youtube.com/watch?v=AYcLg1m7aI4
tusam
Hozzászólások: 130
Re: Tuning, teljesítmény, futómű
«
Hozzászólás #19409 Dátum:
2014 Január 05, 19:03:50 »
Idézetet írta: Mr.Horsepower - 2014 Január 05, 15:12:49
lemez lengőkaros?
Igen. 74 utáni futómű!
Mr.Horsepower
Hozzászólások: 8581
Re: Tuning, teljesítmény, futómű
«
Hozzászólás #19408 Dátum:
2014 Január 05, 15:12:49 »
Idézetet írta: tusam - 2014 Január 05, 14:49:31
1303 és előre van 7.5ös de hátulra csak széles. Elöl nem lesz gond csak a gumi méret miatt aggódok, mert nem akarok úthengert csinálni belőle. Idétlen és célszerűtlen lenne az űberszéles gumi hátra.
lemez lengőkaros?
A legönzetlenebb emberek azok, akik az észt osztják, mert abból adnak, amiből nekik is nagyon kevés van!
http://www.youtube.com/watch?v=AYcLg1m7aI4
tusam
Hozzászólások: 130
Re: Tuning, teljesítmény, futómű
«
Hozzászólás #19407 Dátum:
2014 Január 05, 14:49:31 »
Idézetet írta: Varázsló - 2014 Január 05, 12:52:34
Milyen Bogár? 1303-asra előre nem nagyon, kilóg, hátul is ügyeskedni kell, hogy ne érjen bele a lengőkarba.
1303 és előre van 7.5ös de hátulra csak széles. Elöl nem lesz gond csak a gumi méret miatt aggódok, mert nem akarok úthengert csinálni belőle. Idétlen és célszerűtlen lenne az űberszéles gumi hátra.
Varázsló
Hozzászólások: 13081
Low Fast -többet forog, jobban pörög
Re: Tuning, teljesítmény, futómű
«
Hozzászólás #19406 Dátum:
2014 Január 05, 12:52:34 »
Idézetet írta: tusam - 2014 Január 05, 12:43:04
Halló!
A 9x17es cup1 felnik felmennek a bogárra? Nem túl széles neki? Tudja valaki mekkora a legkeskenyebb gumi ami kompatibilis rá?
Milyen Bogár? 1303-asra előre nem nagyon, kilóg, hátul is ügyeskedni kell, hogy ne érjen bele a lengőkarba.
Stuntmanus
VW 1302 S
http://oettingertsv.blogspot.com/
"Már nem vagyok annyira fiatal, hogy mindenre azonnal tudjam a választ."
tusam
Hozzászólások: 130
Re: Tuning, teljesítmény, futómű
«
Hozzászólás #19405 Dátum:
2014 Január 05, 12:43:04 »
Halló!
A 9x17es cup1 felnik felmennek a bogárra? Nem túl széles neki? Tudja valaki mekkora a legkeskenyebb gumi ami kompatibilis rá?
Oldalak:
1
...
67
68
69
70
71
[
72
]
73
74
75
76
77
...
558
www.bogarhatu.hu - ahol a Bogarazás kezdődik
>
Hová tartozol?
>
Bogaras fórumok
> Téma:
Tuning, teljesítmény, futómű
Ugrás:
Kérlek válassz egy célt:
-----------------------------
Hová tartozol?
-----------------------------
=> Bogaras fórumok
=> Népautós fórumok
=> Adok-veszek
===> Lomtár
-----------------------------
Web szerviz
-----------------------------
=> A szervizes mondta
=> Itt lehet anyázni a szervizt
Töltés...