www.bogarhatu.hu - ahol a Bogarazás kezdődik
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.
Nem érkezett meg az aktiváló e-mail?
2025 Július 01, 05:14:39

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Keresés:     Részletes kereső
Népautós Szilveszter
Pólus Center
2024. december 31.
921183 Hozzaszólás 218 Témában írta 1614 Felhasználó
Legújabb tag: mickilangelo
* Főoldal Bejelentkezés Regisztráció
Oldalak: 1 ... 62 63 64 65 66 [67] 68 69 70 71 72 ... 558
Nyomtatás
Szerző Téma: Tuning, teljesítmény, futómű  (Megtekintve 3320150 alkalommal)
Nem elérhető luftsick
Hozzászólások: 1047


« Hozzászólás #19644 Dátum: 2014 Február 04, 20:44:57 »

Porsche 924 - 944 első lengéscsillapító vajon jó lehet  - kizárólag méretet illetően  -  az 1303 lemezlengőkaros gólyalábba?
Tudom, hogy más s csillapítíás, stb.., de csak a méret érdekelne most.


ez itt az konkrétan kicsit átalakítva, beépítve (a fékcsőtartó állványokat kellett áthegeszteni, meg a km spirál átvezetőt)
ja, és ennél a csőtok az maga a lengéscsillapító háza, nem patronos mint a bogáré

[a csatolmányt egy admin törölte]
« Utoljára szerkesztve: 2014 Február 04, 20:50:07 írta luftsick »
Nem elérhető Dadan
Hozzászólások: 1450


« Hozzászólás #19643 Dátum: 2014 Február 04, 20:41:23 »


Licitálni szeretnék rájuk.


[a csatolmányt egy admin törölte]
Nem elérhető MatroX
Hozzászólások: 1248


Szamosvölgyi Bálint http://www.vwbug.blog.hu

« Hozzászólás #19642 Dátum: 2014 Február 04, 20:20:56 »

Jó nagyot szoptam ezekkel a torziókkal...  Kibányásztam a jobboldalit de kb a hátam megreccsent mire kiszedtem azt a 7 db csavart...  :-D

Vw bogár 1303 74- évj.   autóblog: www.vwbug.blog.hu
Nem elérhető slavia919
Hozzászólások: 12091


« Hozzászólás #19641 Dátum: 2014 Február 04, 19:30:59 »

Ez 100%
Viccet félretéve, mennyire számít? Érezhető? Stabis bogarat még nem vezettem soha.

Keresek afterbe díszlécet kesztyűtartó ajtóra!
1303LS
« Hozzászólás #19640 Dátum: 2014 Február 04, 19:12:09 »

Nekem a bogárban sehol nincs semmilyen stabi. Akkor most mindenki meg fog halni?
Ez 100%
Nem elérhető slavia919
Hozzászólások: 12091


« Hozzászólás #19639 Dátum: 2014 Február 04, 19:05:17 »


Nekem a bogárban sehol nincs semmilyen stabi. Akkor most mindenki meg fog halni?

Keresek afterbe díszlécet kesztyűtartó ajtóra!
Nem elérhető BlackP
Hozzászólások: 27138


« Hozzászólás #19638 Dátum: 2014 Február 04, 18:56:11 »

Köszi.
Szuper.


Ne vitatkozz hülyékkel, mert lehúznak a szintjükre és legyőznek a rutinjukkal...
Nem elérhető Dadan
Hozzászólások: 1450


« Hozzászólás #19637 Dátum: 2014 Február 04, 16:07:30 »

Szerintem igen. Talán, minta vastagabb lenne a szára. De a hossza, és menet a végén u.a.


Köszi.
Szuper.
Nem elérhető gsattila
Hozzászólások: 11538

« Hozzászólás #19636 Dátum: 2014 Február 04, 16:02:05 »

Szerintem igen. Talán, minta vastagabb lenne a szára. De a hossza, és menet a végén u.a.

Porsche 924 - 944 első lengéscsillapító vajon jó lehet  - kizárólag méretet illetően  -  az 1303 lemezlengőkaros gólyalábba?
Tudom, hogy más s csillapítíás, stb.., de csak a méret érdekelne most.


Nem elérhető Dadan
Hozzászólások: 1450


« Hozzászólás #19635 Dátum: 2014 Február 04, 15:58:37 »

Porsche 924 - 944 első lengéscsillapító vajon jó lehet  - kizárólag méretet illetően  -  az 1303 lemezlengőkaros gólyalábba?
Tudom, hogy más s csillapítíás, stb.., de csak a méret érdekelne most.

Nem elérhető gsattila
Hozzászólások: 11538

« Hozzászólás #19634 Dátum: 2014 Február 04, 14:21:59 »

Nekem simán bement.  Cool   (lehet, hogy kisebb volt? de a gyárinál nagyobb az biztos)

Megis inkabb a callook altal tanacsolt 10-es rez benzincso!!
Nem elérhető callook
Hozzászólások: 3234


Low Fast - többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #19633 Dátum: 2014 Február 04, 12:43:26 »

Mit csináljak ha valaki nem 8mm külső, hanem 8mm belső átmérőt használ...  Tongue

komolyan ez volt az eddigi legnagyobb cumi az autoval ja, nem! Megis inkabb a callook altal tanacsolt 10-es rez benzincso!!

Nem elérhető sleepAIR
Hozzászólások: 3570


« Hozzászólás #19632 Dátum: 2014 Február 04, 12:37:22 »

Zolinak a Porsche penge van benn. A beépítése semmivel sem több mint a gyárié, ugyanazok a felfogatási pontok, méretek, csak van a közepén egy excenteres állító a kerékdőléshez. Ami viszont szopás az a beépítés előtt van, mert Zoli azt mondta, hogy a gumi ágy a Porsche penge esetében nem simán rá volt húzva az agyra, hanem rá volt sütve. Állítólag azzal durvát szívtak mire legrillezték róla...  Undecided


Ha megtalalom a kepet beteszem! Konkretan le kellett perzselni rola a vulkanizalt gumit, mert egy fel napot vagtuk, reszeltuk de semmi nem vitte! Meg egyszer biztos nem allnek neki, illetve de, csak a gyarival tennem be. Nemileg megnyugtato, hogy masok is igy szoktak, lattam mar disznoperzselot is Smiley futomu alkatreszt melegitgetni viszont annyira nem buli :-/

komolyan ez volt az eddigi legnagyobb cumi az autoval ja, nem! Megis inkabb a callook altal tanacsolt 10-es rez benzincso!!

http://sleepair.blogspot.hu

Typ3 Variant ‘72
Nem elérhető callook
Hozzászólások: 3234


Low Fast - többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #19631 Dátum: 2014 Február 04, 12:19:09 »

Zolinak a Porsche penge van benn. A beépítése semmivel sem több mint a gyárié, ugyanazok a felfogatási pontok, méretek, csak van a közepén egy excenteres állító a kerékdőléshez. Ami viszont szopás az a beépítés előtt van, mert Zoli azt mondta, hogy a gumi ágy a Porsche penge esetében nem simán rá volt húzva az agyra, hanem rá volt sütve. Állítólag azzal durvát szívtak mire legrillezték róla...  Undecided

És amúgy Te belefaragtad ezt a Porsche pengét az autódba vagy nem?

Nagy mókolást igényel?

Én is beszereztem egyébként,de szerintem inkább kihagyjuk.

Nem elérhető Narancs
Hozzászólások: 8923


« Hozzászólás #19630 Dátum: 2014 Február 04, 10:47:16 »

kerékdőlés állítható
És amúgy Te belefaragtad ezt a Porsche pengét az autódba vagy nem?

Nagy mókolást igényel?

Én is beszereztem egyébként,de szerintem inkább kihagyjuk.
Nem elérhető Pityubacsi
Hozzászólások: 36020


« Hozzászólás #19629 Dátum: 2014 Február 04, 06:31:44 »

a hátsó stabilizátornak hitt cucc egy  közönséges pótrugó de annak is elég gyenge.
köccc



flex 'em all!
Dízelt vezetni olyan, mint melegnek lenni. Ma már sokkal elfogadottabb, de még mindig szar dolog.
Nem elérhető sleepAIR
Hozzászólások: 3570


« Hozzászólás #19628 Dátum: 2014 Február 03, 23:54:40 »

Állítható lesz vele a magasság,vagyis inkább csak egy picit korrigálható ha jól tudom.

Valami értelme biztosan van ha beépítik.
kerékdőlés állítható

http://sleepair.blogspot.hu

Typ3 Variant ‘72
Nem elérhető Varázsló
Hozzászólások: 13081


Low Fast -többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #19627 Dátum: 2014 Február 03, 22:55:02 »

a hátsó stabilizátornak hitt cucc egy  közönséges pótrugó de annak is elég gyenge.


Itt az igassság a tanult kollégánál.

Stuntmanus

VW 1302 S
  


 
 

http://oettingertsv.blogspot.com/
 
"Már nem vagyok annyira fiatal, hogy mindenre azonnal tudjam a választ."
Nem elérhető Varázsló
Hozzászólások: 13081


Low Fast -többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #19626 Dátum: 2014 Február 03, 22:54:34 »

Grin Grin Grin Bogárban CSAK elöl van. Hátul Z bar van, na az nem stabilizátor rúd. A kerék maximális kirugózásakor korrigál valamicskét, de nem a klassikus értelemben vett stabrúd.
ahhoz egy kicsit szorosabban kellene illeszteni Lips Sealed Lips Sealed Lips Sealed
Ha jól tudom/veszem ki/gondolom/stb... Wink

Keményíti a hátsó futóművet, ha a két kerék EGYSZERRE rugózik be.

Ez nem kanyarstabi.

Stuntmanus

VW 1302 S
  


 
 

http://oettingertsv.blogspot.com/
 
"Már nem vagyok annyira fiatal, hogy mindenre azonnal tudjam a választ."
Nem elérhető tati
Hozzászólások: 10785


Ízirájder 0630 9850919 ÖRÖM AZ ERŐ ÁLTAL

« Hozzászólás #19625 Dátum: 2014 Február 03, 22:01:59 »

nekem így jött le látásra.
biztos fasz vagyok hozzá, de érdekel, hogy ténylegesen hogyan működik.
a hátsó stabilizátornak hitt cucc egy  közönséges pótrugó de annak is elég gyenge.

Nem elérhető Pityubacsi
Hozzászólások: 36020


« Hozzászólás #19624 Dátum: 2014 Február 03, 21:57:14 »

a faszt
nekem így jött le látásra.
biztos fasz vagyok hozzá, de érdekel, hogy ténylegesen hogyan működik.



flex 'em all!
Dízelt vezetni olyan, mint melegnek lenni. Ma már sokkal elfogadottabb, de még mindig szar dolog.
Nem elérhető tati
Hozzászólások: 10785


Ízirájder 0630 9850919 ÖRÖM AZ ERŐ ÁLTAL

« Hozzászólás #19623 Dátum: 2014 Február 03, 21:50:06 »

a faszt

Nem elérhető Pityubacsi
Hozzászólások: 36020


« Hozzászólás #19622 Dátum: 2014 Február 03, 21:17:06 »




flex 'em all!
Dízelt vezetni olyan, mint melegnek lenni. Ma már sokkal elfogadottabb, de még mindig szar dolog.
Nem elérhető kövi
Hozzászólások: 1150


0620/5989495

« Hozzászólás #19621 Dátum: 2014 Február 03, 21:14:23 »

Én is ám  Grin Grin

VW 1300  1968.06.
Nem elérhető Zoli
Hozzászólások: 8690


« Hozzászólás #19620 Dátum: 2014 Február 03, 21:13:18 »

aszittem azt úgy hívják.
van rajta valami menetes baszkuli, amivel állítani lehet, hogy ne csak max állásnál szóljon be.

Nem elérhető Pityubacsi
Hozzászólások: 36020


« Hozzászólás #19619 Dátum: 2014 Február 03, 21:11:11 »

Grin Grin Grin Bogárban CSAK elöl van. Hátul Z bar van, na az nem stabilizátor rúd. A kerék maximális kirugózásakor korrigál valamicskét, de nem a klassikus értelemben vett stabrúd.
ahhoz egy kicsit szorosabban kellene illeszteni Lips Sealed Lips Sealed Lips Sealed
Ha jól tudom/veszem ki/gondolom/stb... Wink
aszittem azt úgy hívják.
van rajta valami menetes baszkuli, amivel állítani lehet, hogy ne csak max állásnál szóljon be.



flex 'em all!
Dízelt vezetni olyan, mint melegnek lenni. Ma már sokkal elfogadottabb, de még mindig szar dolog.
Nem elérhető Sagaris
Hozzászólások: 2302


« Hozzászólás #19618 Dátum: 2014 Február 03, 20:48:08 »

Grin Grin Grin Bogárban CSAK elöl van. Hátul Z bar van, na az nem stabilizátor rúd. A kerék maximális kirugózásakor korrigál valamicskét, de nem a klassikus értelemben vett stabrúd.
ahhoz egy kicsit szorosabban kellene illeszteni Lips Sealed Lips Sealed Lips Sealed
Ha jól tudom/veszem ki/gondolom/stb... Wink

Vallási kérdés számomra, az angol irodalom ugyanazon néven hivatkozik rá, bár az én bogaramban sehol sincs ilyesmi már...

1961 VW1200 DeLuxe



http://www.vulture.hu
Nem elérhető kövi
Hozzászólások: 1150


0620/5989495

« Hozzászólás #19617 Dátum: 2014 Február 03, 20:46:02 »

Hat, akkor en le vagyok maradva. :-))

 Grin Grin Grin Bogárban CSAK elöl van. Hátul Z bar van, na az nem stabilizátor rúd. A kerék maximális kirugózásakor korrigál valamicskét, de nem a klassikus értelemben vett stabrúd.
ahhoz egy kicsit szorosabban kellene illeszteni Lips Sealed Lips Sealed Lips Sealed
Ha jól tudom/veszem ki/gondolom/stb... Wink

VW 1300  1968.06.
Nem elérhető Protheus
Hozzászólások: 20669


Pődör Gergely

« Hozzászólás #19616 Dátum: 2014 Február 03, 20:44:24 »

Igen
Hat, akkor en le vagyok maradva. :-))


Buzi, aki fékez! :-)))
Nem elérhető Sagaris
Hozzászólások: 2302


« Hozzászólás #19615 Dátum: 2014 Február 03, 20:39:54 »

Hatul?! Huh

Igen

1961 VW1200 DeLuxe



http://www.vulture.hu
Nem elérhető Protheus
Hozzászólások: 20669


Pődör Gergely

« Hozzászólás #19614 Dátum: 2014 Február 03, 20:34:44 »

a sima bogárban is van stabi rúd
Hatul?! Huh


Buzi, aki fékez! :-)))
Nem elérhető Pityubacsi
Hozzászólások: 36020


« Hozzászólás #19613 Dátum: 2014 Február 03, 20:26:26 »

Pl. stabi rúd is van hozzá.
az hogyan?
a sima bogárban is van stabi rúd, bár kétségtelen, hogy nem a pengéhez csatlakozik.



flex 'em all!
Dízelt vezetni olyan, mint melegnek lenni. Ma már sokkal elfogadottabb, de még mindig szar dolog.
Nem elérhető gsattila
Hozzászólások: 11538

« Hozzászólás #19612 Dátum: 2014 Február 03, 20:07:47 »

Pl. stabi rúd is van hozzá.

Állítható lesz vele a magasság,vagyis inkább csak egy picit korrigálható ha jól tudom.

Valami értelme biztosan van ha beépítik.
Nem elérhető Narancs
Hozzászólások: 8923


« Hozzászólás #19611 Dátum: 2014 Február 03, 20:01:03 »

Csak a rudak.  Pengének van értelme?  Szerintem nincs.
Állítható lesz vele a magasság,vagyis inkább csak egy picit korrigálható ha jól tudom.

Valami értelme biztosan van ha beépítik.
Nem elérhető Zoli
Hozzászólások: 8690


« Hozzászólás #19610 Dátum: 2014 Február 03, 19:57:19 »

Csak a rudak.  Pengének van értelme?  Szerintem nincs.

Nem elérhető MatroX
Hozzászólások: 1248


Szamosvölgyi Bálint http://www.vwbug.blog.hu

« Hozzászólás #19609 Dátum: 2014 Február 03, 19:52:04 »

Csak a torziós rudak lesznek Porschek,vagy cseréled a pengéket is?

Csak a rudak.  Pengének van értelme?  Szerintem nincs.

Vw bogár 1303 74- évj.   autóblog: www.vwbug.blog.hu
Nem elérhető Narancs
Hozzászólások: 8923


« Hozzászólás #19608 Dátum: 2014 Február 03, 18:58:24 »

Lényegében porsche torzió rudak mennének a helyére.. ugyhogy szét kell szednem teljesen.
Csak a torziós rudak lesznek Porschek,vagy cseréled a pengéket is?
Nem elérhető MatroX
Hozzászólások: 1248


Szamosvölgyi Bálint http://www.vwbug.blog.hu

« Hozzászólás #19607 Dátum: 2014 Február 03, 16:46:55 »

Ha az ember csak a belsejét vagy csak a külsejét húzza szét, akkor nem lehet hibázni, mert valóban centikben mérhető a különbség. A gond akkor van, ha széthúzod a belsejét és a külsejét is, mivel más a ricnik száma kinn és benn, így mm-ekben mérhető eltérés is összejöhet. Ilyenkor van az, hogy valaki a teljesen szétszerelt rugót találomra bedugja a pengébe, ha ezt így teszed és nem pont ugyanoda dugtad mind a 2 pengébe, akkor történik az, hogy szemre ugyanolyan állásba rakod be a cuccot a torzió tokba, mégis az egyik oldal a fedélnél alig láthatóan, mondjuk 1mm-rel alacsonyabb. Leengeded az autót és az egyik oldal 1-2 centivel alacsonyabb. Szétszeded, emelsz rajta és utána meg magasabb lesz. Ilyenkor el kell kezdened kint és bent is forgatnod, míg össze nem jön ugyanaz a kombináció a 2 oldalon. Ha csak kinn, vagy csak benn állítasz, lehetetlen hibázni, de ha kihúzod a pengéből is a rudat és nem jelölöd össze, akkor el lehet vele szórakozni.


Lényegében porsche torzió rudak mennének a helyére.. ugyhogy szét kell szednem teljesen.

Vw bogár 1303 74- évj.   autóblog: www.vwbug.blog.hu
Nem elérhető sleepAIR
Hozzászólások: 3570


« Hozzászólás #19606 Dátum: 2014 Február 03, 16:02:48 »

mi ez, vmi oldható benzincső csatlakozó?

igen, vagy olajhűtő csöveihez

http://sleepair.blogspot.hu

Typ3 Variant ‘72
Nem elérhető luftsick
Hozzászólások: 1047


« Hozzászólás #19605 Dátum: 2014 Február 03, 15:30:02 »

kényszeres motorkivevőknek
<beszúrt kép törölve>
mi ez, vmi oldható benzincső csatlakozó?
Oldalak: 1 ... 62 63 64 65 66 [67] 68 69 70 71 72 ... 558
Nyomtatás
 
Ugrás:  

Powered by MySQL Powered by PHP www.bogarhatu.hu - ahol a Bogarazás kezdődik Powered by SMF 1.1.4 | SMF © 2006, Simple Machines LLC
Magyar fordítás: SMF Magyarország
Szabványos XHTML 1.0! Szabványos CSS!
Az oldal 0.16 másodperc alatt készült el 15 lekéréssel.