www.bogarhatu.hu
- ahol a Bogarazás kezdődik
Üdvözlünk,
Vendég
. Kérlek
jelentkezz be
vagy
regisztrálj
.
Nem érkezett meg az
aktiváló e-mail?
2025 Július 20, 18:37:10
1 óra
1 nap
1 hét
1 hónap
Mindig
Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Keresés:
Részletes kereső
Népautós Szilveszter
Pólus Center
2024. december 31.
921218
Hozzaszólás
218
Témában írta
1614
Felhasználó
Legújabb tag:
mickilangelo
www.bogarhatu.hu - ahol a Bogarazás kezdődik
>
Hová tartozol?
>
Bogaras fórumok
> Téma:
Tuning, teljesítmény, futómű
Oldalak:
1
...
197
198
199
200
201
[
202
]
203
204
205
206
207
...
558
Szerző
Téma: Tuning, teljesítmény, futómű (Megtekintve 3378104 alkalommal)
Robpanzer
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #14244 Dátum:
2011 Június 14, 22:58:52 »
Idézetet írta: callook - 2011 Június 13, 17:39:31
Azt azért hozzá kell tenni a dologhoz, hogy miután elkészült az első verziója ennek a motornak (közel széria 1,6 + regiszter karbi) akkor bőven 18 feletti időket tudott csak (18,4-18,8). Aztán minimális fúvóka játék, CO állítás, valamint 4 fokkal nagyobb alapelőgyújtással tudta a 17,8-at... Szóval az édes kevés, hogy feldobunk egy, vagy egy pár karbit...
Légyszi küldd el ha megvan, hogy te milyen fúvókázást használtál.
Köszi
te_o
Hozzászólások: 4265
Zeitwagen...
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #14243 Dátum:
2011 Június 14, 17:06:03 »
Idézetet írta: abes - 2011 Június 14, 16:43:59
Mi lesz benne?
Hajtókarok, csapágyak, dugattyúk, szimmeringek.
VW Beetle - the original since 1938
abes
Hozzászólások: 14980
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #14242 Dátum:
2011 Június 14, 16:43:59 »
Idézetet írta: te_o - 2011 Június 14, 16:26:05
Mit megint, életében először.
Mi lesz benne?
te_o
Hozzászólások: 4265
Zeitwagen...
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #14241 Dátum:
2011 Június 14, 16:26:05 »
Idézetet írta: tati - 2011 Június 14, 15:59:54
má megint szétborult?
Mit megint, életében először.
VW Beetle - the original since 1938
tati
Hozzászólások: 10785
Ízirájder 0630 9850919 ÖRÖM AZ ERŐ ÁLTAL
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #14240 Dátum:
2011 Június 14, 15:59:54 »
Idézetet írta: Stuntmanus - 2011 Június 14, 15:51:39
Főtengely axiális játékának mérése.
http://www.youtube.com/watch?v=izOxO8STinA
má megint szétborult?
www.tatinson.hu
www.kck.hu
Varázsló
Hozzászólások: 13081
Low Fast -többet forog, jobban pörög
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #14239 Dátum:
2011 Június 14, 15:51:39 »
Főtengely axiális játékának mérése.
http://www.youtube.com/watch?v=izOxO8STinA
Stuntmanus
VW 1302 S
http://oettingertsv.blogspot.com/
"Már nem vagyok annyira fiatal, hogy mindenre azonnal tudjam a választ."
1303LS
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #14238 Dátum:
2011 Június 13, 20:54:09 »
Idézetet írta: Maresz - 2011 Június 13, 20:48:16
gyulad
gyullad
Na
Maresz
Hozzászólások: 19642
WWW.BUGGARAGE.HU
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #14237 Dátum:
2011 Június 13, 20:48:16 »
Idézetet írta: maxi - 2011 Június 13, 20:47:07
heeee?
gyulad
WEBshop
http://retrocarclub.superwebaruhaz.hu/
Ha müszakivizsga vagy zöldkari kell és problémás az élet:06706223882;06706313882
Kedvezméynes kötelező bizti kötése!
Gyári vw audi seat skoda Alkatrészek beszerzése gyors határidővel,postázva
www.retroautoklub.hu
maxi
Hozzászólások: 9435
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #14236 Dátum:
2011 Június 13, 20:47:07 »
Idézetet írta: Maresz - 2011 Június 13, 20:46:11
begyillad
heeee?
"A vadászat többek szemében a férfiasság, az erő, a hatalom szimbóluma is. A vadászok azt tartják, hogy a vadászaton ismerszik meg, ki milyen ember valójában."
Maresz
Hozzászólások: 19642
WWW.BUGGARAGE.HU
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #14235 Dátum:
2011 Június 13, 20:46:11 »
Idézetet írta: maxi - 2011 Június 13, 20:44:30
ha már kókányolás akkor azon az oladalon felcserélni a gyújtás, és mikkor beledurrog a karbiba kiköpi a trutymót
az max begyillad de fuvokát nem pucolja
WEBshop
http://retrocarclub.superwebaruhaz.hu/
Ha müszakivizsga vagy zöldkari kell és problémás az élet:06706223882;06706313882
Kedvezméynes kötelező bizti kötése!
Gyári vw audi seat skoda Alkatrészek beszerzése gyors határidővel,postázva
www.retroautoklub.hu
maxi
Hozzászólások: 9435
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #14234 Dátum:
2011 Június 13, 20:45:17 »
Idézetet írta: stonemen - 2011 Június 13, 20:29:11
OK. A fúvókák tiszták, mi mást nézzek? Szét kell szednem a karbit? Találok erről valahol robbantott ábrát?
Köszi a segítséget mindenkinek (bár nagy gázon közlekedni sem rossz :-))))
leveszed, szétszedet, kompresszorral kifújatod.
"A vadászat többek szemében a férfiasság, az erő, a hatalom szimbóluma is. A vadászok azt tartják, hogy a vadászaton ismerszik meg, ki milyen ember valójában."
maxi
Hozzászólások: 9435
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #14233 Dátum:
2011 Június 13, 20:44:30 »
Idézetet írta: 1303LS - 2011 Június 13, 20:31:32
Egy próba.
Légszűrő levesz, motor felpörget, tenyérrel szívócsőre rátenyerel, örül, hogy csak könyékig beszippant, esetleg a trutyi karbijáratokból megzabálód.
ha már kókányolás akkor azon az oladalon felcserélni a gyújtás, és mikkor beledurrog a karbiba kiköpi a trutymót
"A vadászat többek szemében a férfiasság, az erő, a hatalom szimbóluma is. A vadászok azt tartják, hogy a vadászaton ismerszik meg, ki milyen ember valójában."
stonemen
Hozzászólások: 17318
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #14232 Dátum:
2011 Június 13, 20:44:09 »
Nagy öröm lesz ugyanúgy betekerni, ahogy volt... :-))))
Idézetet írta: Stuntmanus - 2011 Június 13, 20:42:06
Lehet, hogy a CO csavar furata dugult el és azért nem kap alapjárati benzint.
Egyszerűbb úgy kiszedni, ha lent a karbi, jobb oldalról középtájban van benne.
Varázsló
Hozzászólások: 13081
Low Fast -többet forog, jobban pörög
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #14231 Dátum:
2011 Június 13, 20:42:06 »
Idézetet írta: stonemen - 2011 Június 13, 20:29:11
OK. A fúvókák tiszták, mi mást nézzek? Szét kell szednem a karbit? Találok erről valahol robbantott ábrát?
Köszi a segítséget mindenkinek (bár nagy gázon közlekedni sem rossz :-))))
Lehet, hogy a CO csavar furata dugult el és azért nem kap alapjárati benzint.
Egyszerűbb úgy kiszedni, ha lent a karbi, jobb oldalról középtájban van benne.
Stuntmanus
VW 1302 S
http://oettingertsv.blogspot.com/
"Már nem vagyok annyira fiatal, hogy mindenre azonnal tudjam a választ."
Varázsló
Hozzászólások: 13081
Low Fast -többet forog, jobban pörög
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #14230 Dátum:
2011 Június 13, 20:39:49 »
Idézetet írta: 1303LS - 2011 Június 13, 20:31:32
Egy próba.
Légszűrő levesz, motor felpörget, tenyérrel szívócsőre rátenyerel, örül, hogy csak könyékig beszippant, esetleg a trutyi karbijáratokból megzabálód.
Énnél a karbinál nem egyszerű tenyérrel befogni, mert a légszűrőtartó konzol akadályoz.
Stuntmanus
VW 1302 S
http://oettingertsv.blogspot.com/
"Már nem vagyok annyira fiatal, hogy mindenre azonnal tudjam a választ."
1303LS
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #14229 Dátum:
2011 Június 13, 20:31:32 »
Idézetet írta: stonemen - 2011 Június 13, 20:29:11
OK. A fúvókák tiszták, mi mást nézzek? Szét kell szednem a karbit? Találok erről valahol robbantott ábrát?
Köszi a segítséget mindenkinek (bár nagy gázon közlekedni sem rossz :-))))
Egy próba.
Légszűrő levesz, motor felpörget, tenyérrel szívócsőre rátenyerel, örül, hogy csak könyékig beszippant, esetleg a trutyi karbijáratokból megzabálód.
stonemen
Hozzászólások: 17318
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #14228 Dátum:
2011 Június 13, 20:29:11 »
OK. A fúvókák tiszták, mi mást nézzek? Szét kell szednem a karbit? Találok erről valahol robbantott ábrát?
Köszi a segítséget mindenkinek (bár nagy gázon közlekedni sem rossz :-))))
Idézetet írta: maxi - 2011 Június 13, 20:26:26
Alapjárati rendszerben dugulás.
maxi
Hozzászólások: 9435
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #14227 Dátum:
2011 Június 13, 20:26:26 »
Idézetet írta: stonemen - 2011 Június 13, 20:25:04
Épp nincs alapjáratom, és nem tudom, miért... :-(((
A fúvókák tisztítása után jó volt egy ideig, most megint 2 hengeres (a jobb oldali hengerek nem mennek). Most a fúvókák tiszták.
Szikra az elosztófejnél van, a hozzám közelebbi gyertyát kivettem a nem működő oldalon, azon is van szikra. Gázadásnál gyönyörűen megy mind a 4 henger, viszont motorféknél néha durrog.
Alapjárati rendszerben dugulás.
"A vadászat többek szemében a férfiasság, az erő, a hatalom szimbóluma is. A vadászok azt tartják, hogy a vadászaton ismerszik meg, ki milyen ember valójában."
stonemen
Hozzászólások: 17318
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #14226 Dátum:
2011 Június 13, 20:25:04 »
Épp nincs alapjáratom, és nem tudom, miért... :-(((
A fúvókák tisztítása után jó volt egy ideig, most megint 2 hengeres (a jobb oldali hengerek nem mennek). Most a fúvókák tiszták.
Szikra az elosztófejnél van, a hozzám közelebbi gyertyát kivettem a nem működő oldalon, azon is van szikra. Gázadásnál gyönyörűen megy mind a 4 henger, viszont motorféknél néha durrog.
1303LS
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #14225 Dátum:
2011 Június 13, 20:17:25 »
Idézetet írta: Stuntmanus - 2011 Június 13, 20:03:23
jól húz lentről (jobban, mint egy széria 1.6-os)
Na ez kell nekem.
Maresz
Hozzászólások: 19642
WWW.BUGGARAGE.HU
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #14224 Dátum:
2011 Június 13, 20:08:08 »
Idézetet írta: Stuntmanus - 2011 Június 13, 20:03:23
Lehet, hogy még párszáz fordulatot és egy-két lóerőt bele lehetne csempészni egy W110 vagy W120-as tengellyel, de ez nem egy versenymotor, nekem nagyon tetszik, hogy jól húz lentről (jobban, mint egy széria 1.6-os) elég jól is forog és nem is fogyaszt sokat.
Nagyon szépen húz a hosszú váltóval és csendben utazik 120-nál.
öregszem......ha össze jön új projekt tura kocsit csinálok....
WEBshop
http://retrocarclub.superwebaruhaz.hu/
Ha müszakivizsga vagy zöldkari kell és problémás az élet:06706223882;06706313882
Kedvezméynes kötelező bizti kötése!
Gyári vw audi seat skoda Alkatrészek beszerzése gyors határidővel,postázva
www.retroautoklub.hu
Varázsló
Hozzászólások: 13081
Low Fast -többet forog, jobban pörög
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #14223 Dátum:
2011 Június 13, 20:03:23 »
Idézetet írta: Maresz - 2011 Június 13, 19:28:35
kicsi a tengely
Lehet, hogy még párszáz fordulatot és egy-két lóerőt bele lehetne csempészni egy W110 vagy W120-as tengellyel, de ez nem egy versenymotor, nekem nagyon tetszik, hogy jól húz lentről (jobban, mint egy széria 1.6-os) elég jól is forog és nem is fogyaszt sokat.
Nagyon szépen húz a hosszú váltóval és csendben utazik 120-nál.
Stuntmanus
VW 1302 S
http://oettingertsv.blogspot.com/
"Már nem vagyok annyira fiatal, hogy mindenre azonnal tudjam a választ."
MobyDick
Hozzászólások: 430
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #14222 Dátum:
2011 Június 13, 19:47:40 »
Idézetet írta: Maresz - 2011 Június 13, 19:34:36
elfogadható
köszönöm,
Maresz
Hozzászólások: 19642
WWW.BUGGARAGE.HU
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #14221 Dátum:
2011 Június 13, 19:34:36 »
Idézetet írta: MobyDick - 2011 Június 13, 19:31:11
érdeklödöm,5.5 brm-en 195/45 hogy állna?
elfogadható
WEBshop
http://retrocarclub.superwebaruhaz.hu/
Ha müszakivizsga vagy zöldkari kell és problémás az élet:06706223882;06706313882
Kedvezméynes kötelező bizti kötése!
Gyári vw audi seat skoda Alkatrészek beszerzése gyors határidővel,postázva
www.retroautoklub.hu
MobyDick
Hozzászólások: 430
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #14220 Dátum:
2011 Június 13, 19:31:11 »
érdeklödöm,5.5 brm-en 195/45 hogy állna?
Maresz
Hozzászólások: 19642
WWW.BUGGARAGE.HU
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #14219 Dátum:
2011 Június 13, 19:28:35 »
Idézetet írta: Stuntmanus - 2011 Június 13, 19:18:52
A hosszú váltó miatt, a hengerfej miatt, a tengely (276 fok) miatt és a karbik miatt, és persze amiatt, hogy egy jól összerakott és keveset futott motorról beszélünk. Ha ebből valami hiányzik, akkor már nem biztos, hogy tudja a motor.
Érdekes lesz ezt a motor leméretni, szerintem 65 lóerő környékén lesz, ha dupla weberek lennének rajta akkor lenne 70 körül.
Ez a motor szinte azonos az én ex typ3-asomban lévő motorral, ami dupla weberekkel 72 lóerős volt 5500 as fordulaton.
kicsi a tengely
WEBshop
http://retrocarclub.superwebaruhaz.hu/
Ha müszakivizsga vagy zöldkari kell és problémás az élet:06706223882;06706313882
Kedvezméynes kötelező bizti kötése!
Gyári vw audi seat skoda Alkatrészek beszerzése gyors határidővel,postázva
www.retroautoklub.hu
Varázsló
Hozzászólások: 13081
Low Fast -többet forog, jobban pörög
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #14218 Dátum:
2011 Június 13, 19:18:52 »
Idézetet írta: Robpanzer - 2011 Június 13, 11:51:15
Akkor azért nem csak a karbik miatt megy 130-at 3-ban.
A hosszú váltó miatt, a hengerfej miatt, a tengely (276 fok) miatt és a karbik miatt, és persze amiatt, hogy egy jól összerakott és keveset futott motorról beszélünk. Ha ebből valami hiányzik, akkor már nem biztos, hogy tudja a motor.
Érdekes lesz ezt a motor leméretni, szerintem 65 lóerő környékén lesz, ha dupla weberek lennének rajta akkor lenne 70 körül.
Ez a motor szinte azonos az én ex typ3-asomban lévő motorral, ami dupla weberekkel 72 lóerős volt 5500 as fordulaton.
Stuntmanus
VW 1302 S
http://oettingertsv.blogspot.com/
"Már nem vagyok annyira fiatal, hogy mindenre azonnal tudjam a választ."
Varázsló
Hozzászólások: 13081
Low Fast -többet forog, jobban pörög
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #14217 Dátum:
2011 Június 13, 19:14:36 »
A typ3-as 23 mm-es venturival van a 32-34 Solex PDSIT, a Kadron pedig 28 mm-es Solex H40/44 EIS, két teljesen más karbi.
Aztán van az oettinger féle Solex, a 36-40 PDSIT, amiben 30-as venturi van, ezzel a karbival, akárcsak a Kadron féle solex-szel simán lehet 150 lovas motort csinálni, ahogy a
http://www.lowbugget.com/main_page.html
oldalon ez rendesen ki is van vesézve.
Ott van kadron karbis 190 lóerős 1915-ös motor.
Nem kell lenézni a dupla egytorkú karbis megoldásokat, mert biztos vagyok benne, hogy az Oettinger solexekkel az én motorom, ezzel a hengerfejjel simán lett volna 120-130 lóerős, gondoljatok bele, hogy a BMW 1800 -as ezzel az egy darab solex 36-40 PDSIT karbival, utcai motorral 1766 ccm-rel 80 lóerős volt.
Stuntmanus
VW 1302 S
http://oettingertsv.blogspot.com/
"Már nem vagyok annyira fiatal, hogy mindenre azonnal tudjam a választ."
callook
Hozzászólások: 3234
Low Fast - többet forog, jobban pörög
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #14216 Dátum:
2011 Június 13, 17:39:31 »
Azt azért hozzá kell tenni a dologhoz, hogy miután elkészült az első verziója ennek a motornak (közel széria 1,6 + regiszter karbi) akkor bőven 18 feletti időket tudott csak (18,4-18,8). Aztán minimális fúvóka játék, CO állítás, valamint 4 fokkal nagyobb alapelőgyújtással tudta a 17,8-at... Szóval az édes kevés, hogy feldobunk egy, vagy egy pár karbit...
Idézetet írta: callook - 2011 Június 13, 17:30:32
Nekem is úgy rémlik...
Azért nem mindegy, hogy a 40-es Solexekről (Kadronokról) beszélünk-e amikhez kész rudazat, szívócső, légszűrő van, vagy pedig egy pár typ3-ról átszerelt 32-es solexről, amihez mindent gyártani kell...
Főként a befektetett munkában nem mindegy.
Egyébként én is a 2 db duplatorkú karbi híve vagyok, utána meg nálam is a 2 db szimpla torkú jön és végül a középen elhelyezett regiszter karbi.
DE! Azért ha jó a motor, akkor nem lesz rossz az 1 db központi regiszter karbival sem. Nekem a majdnem széria 1,6 motoron volt az 1 db Weber regiszter karbi, meg az EMPI single kipufogó. A sűrítési viszonyt emeltük meg 8,5:1-re, illetve a lendkerékből egy jelképeset könnyítettünk. Ez, az egyébként széria 1,6 motor (gyári tengely, gyári himbák, nem túrt hengerfejek) 17,8-at tudott 1/4 mérföldön. Szerintem van pár duplakarbis 1,6 ami gyengébbet fut...
Amikor felkerült a 2 db 36 IDF illetve egy 1,25-ös himbasor, akkor javult ez az idő 17,2-re... De mindkét esetben a felsorolt apró módosításokon kívül minden széria volt... Az autót meg egy épített hosszúváltóval szereltük, ami nem éppen gyorsulásbarát...
www.schlosser-boxer.blogspot.hu/
callook
Hozzászólások: 3234
Low Fast - többet forog, jobban pörög
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #14215 Dátum:
2011 Június 13, 17:30:32 »
Nekem is úgy rémlik...
Azért nem mindegy, hogy a 40-es Solexekről (Kadronokról) beszélünk-e amikhez kész rudazat, szívócső, légszűrő van, vagy pedig egy pár typ3-ról átszerelt 32-es solexről, amihez mindent gyártani kell...
Főként a befektetett munkában nem mindegy.
Egyébként én is a 2 db duplatorkú karbi híve vagyok, utána meg nálam is a 2 db szimpla torkú jön és végül a középen elhelyezett regiszter karbi.
DE! Azért ha jó a motor, akkor nem lesz rossz az 1 db központi regiszter karbival sem. Nekem a majdnem széria 1,6 motoron volt az 1 db Weber regiszter karbi, meg az EMPI single kipufogó. A sűrítési viszonyt emeltük meg 8,5:1-re, illetve a lendkerékből egy jelképeset könnyítettünk. Ez, az egyébként széria 1,6 motor (gyári tengely, gyári himbák, nem túrt hengerfejek) 17,8-at tudott 1/4 mérföldön. Szerintem van pár duplakarbis 1,6 ami gyengébbet fut...
Amikor felkerült a 2 db 36 IDF illetve egy 1,25-ös himbasor, akkor javult ez az idő 17,2-re... De mindkét esetben a felsorolt apró módosításokon kívül minden széria volt... Az autót meg egy épített hosszúváltóval szereltük, ami nem éppen gyorsulásbarát...
Idézetet írta: vw1966 - 2011 Június 13, 17:01:51
az typ3as solexe volt emlékem szerint....
www.schlosser-boxer.blogspot.hu/
vw1966
Hozzászólások: 7993
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #14214 Dátum:
2011 Június 13, 17:01:51 »
Idézetet írta: Robpanzer - 2011 Június 13, 11:51:15
Akkor azért nem csak a karbik miatt megy 130-at 3-ban.
Nekem (azt hiszem talán pont egy éve) 1303 ls mondta hogy neki volt iker solex karbija és nem hozott annyit a konyhára, mint amenni energiába került a beüzemelése. (rudazat, karbik összehangolása stb).
az typ3as solexe volt emlékem szerint....
Robpanzer
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #14213 Dátum:
2011 Június 13, 11:55:19 »
Idézetet írta: 1303LS - 2011 Június 12, 21:59:34
Nekem AM-es, meg egy AT-s.
Miért?
Hogy állsz az 1.6 projecttel?
Robpanzer
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #14212 Dátum:
2011 Június 13, 11:51:15 »
Idézetet írta: stonemen - 2011 Június 13, 06:09:18
Nem tudom a kódot, valamelyik hosszú váltó. Délelőtt alámászok, úgyis be kell kötnöm a tolatólámpát.
Akkor azért nem csak a karbik miatt megy 130-at 3-ban.
Nekem (azt hiszem talán pont egy éve) 1303 ls mondta hogy neki volt iker solex karbija és nem hozott annyit a konyhára, mint amenni energiába került a beüzemelése. (rudazat, karbik összehangolása stb).
«
Utoljára szerkesztve: 2011 Június 13, 11:53:41 írta Robpanzer
»
gas
Hozzászólások: 3283
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #14211 Dátum:
2011 Június 13, 11:22:54 »
Idézetet írta: sparkafer - 2011 Június 12, 22:37:41
1,6szimplám van. Mérjek valamit?
Szelepek átmérőét ha lehet
Köszönöm
VW Bogár 1300 '71,Transporter1.6D '83
https://photos.app.goo.gl/WsANqntrkSdn7c6f6
Varázsló
Hozzászólások: 13081
Low Fast -többet forog, jobban pörög
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #14210 Dátum:
2011 Június 13, 10:11:25 »
Idézetet írta: stonemen - 2011 Június 13, 06:09:18
Nem tudom a kódot, valamelyik hosszú váltó. Délelőtt alámászok, úgyis be kell kötnöm a tolatólámpát.
AT-s, egy oldalról szerelhető difis hosszúváltó.
Stuntmanus
VW 1302 S
http://oettingertsv.blogspot.com/
"Már nem vagyok annyira fiatal, hogy mindenre azonnal tudjam a választ."
1303LS
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #14209 Dátum:
2011 Június 13, 09:43:40 »
Idézetet írta: Maresz - 2011 Június 12, 22:14:46
At eladó lesz?
Még nem tudom.
stonemen
Hozzászólások: 17318
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #14208 Dátum:
2011 Június 13, 06:09:18 »
Nem tudom a kódot, valamelyik hosszú váltó. Délelőtt alámászok, úgyis be kell kötnöm a tolatólámpát.
Idézetet írta: Robpanzer - 2011 Június 12, 21:56:26
Milyen váltód van?
sparkafer
Hozzászólások: 13994
30-347-1939
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #14207 Dátum:
2011 Június 12, 22:37:41 »
Idézetet írta: gas - 2011 Június 12, 22:01:22
Gondolom az 1.3-ast meglehet túrni annyira, hogy közelítsen az 1.6 hoz
Még nem volt a kezemben 1.3-1.6 szimpla hf
1,6szimplám van. Mérjek valamit?
http://sparkafer.blogspot.hu/
Maresz
Hozzászólások: 19642
WWW.BUGGARAGE.HU
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #14206 Dátum:
2011 Június 12, 22:14:46 »
Idézetet írta: 1303LS - 2011 Június 12, 21:59:34
Nekem AM-es, meg egy AT-s.
Miért?
At eladó lesz?
WEBshop
http://retrocarclub.superwebaruhaz.hu/
Ha müszakivizsga vagy zöldkari kell és problémás az élet:06706223882;06706313882
Kedvezméynes kötelező bizti kötése!
Gyári vw audi seat skoda Alkatrészek beszerzése gyors határidővel,postázva
www.retroautoklub.hu
gas
Hozzászólások: 3283
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #14205 Dátum:
2011 Június 12, 22:01:22 »
Idézetet írta: Stuntmanus - 2011 Június 12, 21:45:54
Azonos szelepméret esetén azonos.
Gondolom az 1.3-ast meglehet túrni annyira, hogy közelítsen az 1.6 hoz
Még nem volt a kezemben 1.3-1.6 szimpla hf
VW Bogár 1300 '71,Transporter1.6D '83
https://photos.app.goo.gl/WsANqntrkSdn7c6f6
Oldalak:
1
...
197
198
199
200
201
[
202
]
203
204
205
206
207
...
558
www.bogarhatu.hu - ahol a Bogarazás kezdődik
>
Hová tartozol?
>
Bogaras fórumok
> Téma:
Tuning, teljesítmény, futómű
Ugrás:
Kérlek válassz egy célt:
-----------------------------
Hová tartozol?
-----------------------------
=> Bogaras fórumok
=> Népautós fórumok
=> Adok-veszek
===> Lomtár
-----------------------------
Web szerviz
-----------------------------
=> A szervizes mondta
=> Itt lehet anyázni a szervizt
Töltés...