www.bogarhatu.hu - ahol a Bogarazás kezdődik
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.
Nem érkezett meg az aktiváló e-mail?
2025 Július 20, 22:02:13

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Keresés:     Részletes kereső
Népautós Szilveszter
Pólus Center
2024. december 31.
921218 Hozzaszólás 218 Témában írta 1614 Felhasználó
Legújabb tag: mickilangelo
* Főoldal Bejelentkezés Regisztráció
Oldalak: 1 ... 197 198 199 200 201 [202] 203 204 205 206 207 ... 558
Nyomtatás
Szerző Téma: Tuning, teljesítmény, futómű  (Megtekintve 3378658 alkalommal)
Robpanzer
« Hozzászólás #14244 Dátum: 2011 Június 14, 22:58:52 »

Azt azért hozzá kell tenni a dologhoz, hogy miután elkészült az első verziója ennek a motornak (közel széria 1,6 + regiszter karbi) akkor bőven 18 feletti időket tudott csak (18,4-18,8). Aztán minimális fúvóka játék, CO állítás, valamint 4 fokkal nagyobb alapelőgyújtással tudta a 17,8-at... Szóval az édes kevés, hogy feldobunk egy, vagy egy pár karbit...


Légyszi küldd el ha megvan, hogy te milyen fúvókázást használtál.
Köszi
Nem elérhető te_o
Hozzászólások: 4265


Zeitwagen...

« Hozzászólás #14243 Dátum: 2011 Június 14, 17:06:03 »

Mi lesz benne?

Hajtókarok, csapágyak, dugattyúk, szimmeringek.

VW Beetle - the original since 1938
Elérhető abes
Hozzászólások: 14980

« Hozzászólás #14242 Dátum: 2011 Június 14, 16:43:59 »

Mit megint, életében először. Smiley
Mi lesz benne?
Nem elérhető te_o
Hozzászólások: 4265


Zeitwagen...

« Hozzászólás #14241 Dátum: 2011 Június 14, 16:26:05 »

má megint szétborult? Roll Eyes

Mit megint, életében először. Smiley

VW Beetle - the original since 1938
Nem elérhető tati
Hozzászólások: 10785


Ízirájder 0630 9850919 ÖRÖM AZ ERŐ ÁLTAL

« Hozzászólás #14240 Dátum: 2011 Június 14, 15:59:54 »

Főtengely axiális játékának mérése.

http://www.youtube.com/watch?v=izOxO8STinA
má megint szétborult? Roll Eyes

Nem elérhető Varázsló
Hozzászólások: 13081


Low Fast -többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #14239 Dátum: 2011 Június 14, 15:51:39 »

Főtengely axiális játékának mérése.

http://www.youtube.com/watch?v=izOxO8STinA

Stuntmanus

VW 1302 S
  


 
 

http://oettingertsv.blogspot.com/
 
"Már nem vagyok annyira fiatal, hogy mindenre azonnal tudjam a választ."
1303LS
« Hozzászólás #14238 Dátum: 2011 Június 13, 20:54:09 »

gyulad

gyullad  Grin
Na  Evil
Nem elérhető Maresz
Hozzászólások: 19642


WWW.BUGGARAGE.HU

« Hozzászólás #14237 Dátum: 2011 Június 13, 20:48:16 »

heeee? Roll Eyes
gyulad

WEBshop
http://retrocarclub.superwebaruhaz.hu/
Ha müszakivizsga vagy zöldkari kell és problémás az élet:06706223882;06706313882
Kedvezméynes kötelező bizti kötése!
Gyári vw audi seat skoda Alkatrészek beszerzése gyors határidővel,postázva
www.retroautoklub.hu
Nem elérhető maxi
Hozzászólások: 9435


« Hozzászólás #14236 Dátum: 2011 Június 13, 20:47:07 »

begyillad
heeee? Roll Eyes

"A vadászat többek szemében a férfiasság, az erő, a hatalom szimbóluma is. A vadászok azt tartják, hogy a vadászaton ismerszik meg, ki milyen ember valójában."
Nem elérhető Maresz
Hozzászólások: 19642


WWW.BUGGARAGE.HU

« Hozzászólás #14235 Dátum: 2011 Június 13, 20:46:11 »

ha már kókányolás akkor azon az oladalon felcserélni a gyújtás, és mikkor beledurrog a karbiba kiköpi a trutymót Evil
az max begyillad de fuvokát nem pucolja

WEBshop
http://retrocarclub.superwebaruhaz.hu/
Ha müszakivizsga vagy zöldkari kell és problémás az élet:06706223882;06706313882
Kedvezméynes kötelező bizti kötése!
Gyári vw audi seat skoda Alkatrészek beszerzése gyors határidővel,postázva
www.retroautoklub.hu
Nem elérhető maxi
Hozzászólások: 9435


« Hozzászólás #14234 Dátum: 2011 Június 13, 20:45:17 »

OK. A fúvókák tiszták, mi mást nézzek? Szét kell szednem a karbit? Találok erről valahol robbantott ábrát?
Köszi a segítséget mindenkinek (bár nagy gázon közlekedni sem rossz :-))))

leveszed, szétszedet, kompresszorral kifújatod.
 Wink

"A vadászat többek szemében a férfiasság, az erő, a hatalom szimbóluma is. A vadászok azt tartják, hogy a vadászaton ismerszik meg, ki milyen ember valójában."
Nem elérhető maxi
Hozzászólások: 9435


« Hozzászólás #14233 Dátum: 2011 Június 13, 20:44:30 »

Egy próba.
Légszűrő levesz, motor felpörget, tenyérrel szívócsőre rátenyerel, örül, hogy csak könyékig beszippant, esetleg a trutyi karbijáratokból megzabálód.
ha már kókányolás akkor azon az oladalon felcserélni a gyújtás, és mikkor beledurrog a karbiba kiköpi a trutymót Evil

"A vadászat többek szemében a férfiasság, az erő, a hatalom szimbóluma is. A vadászok azt tartják, hogy a vadászaton ismerszik meg, ki milyen ember valójában."
Nem elérhető stonemen
Hozzászólások: 17318


« Hozzászólás #14232 Dátum: 2011 Június 13, 20:44:09 »

Nagy öröm lesz ugyanúgy betekerni, ahogy volt... :-))))


Lehet, hogy a CO csavar furata dugult el és azért nem kap alapjárati benzint.
 Egyszerűbb úgy kiszedni, ha lent a karbi, jobb oldalról középtájban van benne.
Nem elérhető Varázsló
Hozzászólások: 13081


Low Fast -többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #14231 Dátum: 2011 Június 13, 20:42:06 »

OK. A fúvókák tiszták, mi mást nézzek? Szét kell szednem a karbit? Találok erről valahol robbantott ábrát?
Köszi a segítséget mindenkinek (bár nagy gázon közlekedni sem rossz :-))))



Lehet, hogy a CO csavar furata dugult el és azért nem kap alapjárati benzint.
 Egyszerűbb úgy kiszedni, ha lent a karbi, jobb oldalról középtájban van benne.

Stuntmanus

VW 1302 S
  


 
 

http://oettingertsv.blogspot.com/
 
"Már nem vagyok annyira fiatal, hogy mindenre azonnal tudjam a választ."
Nem elérhető Varázsló
Hozzászólások: 13081


Low Fast -többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #14230 Dátum: 2011 Június 13, 20:39:49 »

Egy próba.
Légszűrő levesz, motor felpörget, tenyérrel szívócsőre rátenyerel, örül, hogy csak könyékig beszippant, esetleg a trutyi karbijáratokból megzabálód.

Énnél a karbinál nem egyszerű tenyérrel befogni, mert a légszűrőtartó konzol akadályoz.

Stuntmanus

VW 1302 S
  


 
 

http://oettingertsv.blogspot.com/
 
"Már nem vagyok annyira fiatal, hogy mindenre azonnal tudjam a választ."
1303LS
« Hozzászólás #14229 Dátum: 2011 Június 13, 20:31:32 »

OK. A fúvókák tiszták, mi mást nézzek? Szét kell szednem a karbit? Találok erről valahol robbantott ábrát?
Köszi a segítséget mindenkinek (bár nagy gázon közlekedni sem rossz :-))))

Egy próba.
Légszűrő levesz, motor felpörget, tenyérrel szívócsőre rátenyerel, örül, hogy csak könyékig beszippant, esetleg a trutyi karbijáratokból megzabálód.
Nem elérhető stonemen
Hozzászólások: 17318


« Hozzászólás #14228 Dátum: 2011 Június 13, 20:29:11 »

OK. A fúvókák tiszták, mi mást nézzek? Szét kell szednem a karbit? Találok erről valahol robbantott ábrát?
Köszi a segítséget mindenkinek (bár nagy gázon közlekedni sem rossz :-))))

Alapjárati rendszerben dugulás.

Nem elérhető maxi
Hozzászólások: 9435


« Hozzászólás #14227 Dátum: 2011 Június 13, 20:26:26 »

Épp nincs alapjáratom, és nem tudom, miért... :-(((
A fúvókák tisztítása után jó volt egy ideig, most megint 2 hengeres (a jobb oldali hengerek nem mennek). Most a fúvókák tiszták.
Szikra az elosztófejnél van, a hozzám közelebbi gyertyát kivettem a nem működő oldalon, azon is van szikra. Gázadásnál gyönyörűen megy mind a 4 henger, viszont motorféknél néha durrog.
Alapjárati rendszerben dugulás.

"A vadászat többek szemében a férfiasság, az erő, a hatalom szimbóluma is. A vadászok azt tartják, hogy a vadászaton ismerszik meg, ki milyen ember valójában."
Nem elérhető stonemen
Hozzászólások: 17318


« Hozzászólás #14226 Dátum: 2011 Június 13, 20:25:04 »

Épp nincs alapjáratom, és nem tudom, miért... :-(((
A fúvókák tisztítása után jó volt egy ideig, most megint 2 hengeres (a jobb oldali hengerek nem mennek). Most a fúvókák tiszták.
Szikra az elosztófejnél van, a hozzám közelebbi gyertyát kivettem a nem működő oldalon, azon is van szikra. Gázadásnál gyönyörűen megy mind a 4 henger, viszont motorféknél néha durrog.
1303LS
« Hozzászólás #14225 Dátum: 2011 Június 13, 20:17:25 »


 jól húz lentről (jobban, mint egy széria 1.6-os)
Na ez kell nekem.
Nem elérhető Maresz
Hozzászólások: 19642


WWW.BUGGARAGE.HU

« Hozzászólás #14224 Dátum: 2011 Június 13, 20:08:08 »


Lehet, hogy még párszáz fordulatot és egy-két lóerőt bele lehetne csempészni egy W110 vagy W120-as tengellyel, de ez nem egy versenymotor, nekem nagyon tetszik, hogy jól húz lentről (jobban, mint egy széria 1.6-os) elég jól is forog és nem is fogyaszt sokat.
Nagyon szépen húz a hosszú váltóval és csendben utazik 120-nál.
öregszem......ha össze jön új projekt tura kocsit csinálok....

WEBshop
http://retrocarclub.superwebaruhaz.hu/
Ha müszakivizsga vagy zöldkari kell és problémás az élet:06706223882;06706313882
Kedvezméynes kötelező bizti kötése!
Gyári vw audi seat skoda Alkatrészek beszerzése gyors határidővel,postázva
www.retroautoklub.hu
Nem elérhető Varázsló
Hozzászólások: 13081


Low Fast -többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #14223 Dátum: 2011 Június 13, 20:03:23 »

kicsi a tengely Grin


Lehet, hogy még párszáz fordulatot és egy-két lóerőt bele lehetne csempészni egy W110 vagy W120-as tengellyel, de ez nem egy versenymotor, nekem nagyon tetszik, hogy jól húz lentről (jobban, mint egy széria 1.6-os) elég jól is forog és nem is fogyaszt sokat.
Nagyon szépen húz a hosszú váltóval és csendben utazik 120-nál.

Stuntmanus

VW 1302 S
  


 
 

http://oettingertsv.blogspot.com/
 
"Már nem vagyok annyira fiatal, hogy mindenre azonnal tudjam a választ."
Nem elérhető MobyDick
Hozzászólások: 430


« Hozzászólás #14222 Dátum: 2011 Június 13, 19:47:40 »

elfogadható
köszönöm, Wink
Nem elérhető Maresz
Hozzászólások: 19642


WWW.BUGGARAGE.HU

« Hozzászólás #14221 Dátum: 2011 Június 13, 19:34:36 »

érdeklödöm,5.5 brm-en 195/45 hogy állna?
elfogadható

WEBshop
http://retrocarclub.superwebaruhaz.hu/
Ha müszakivizsga vagy zöldkari kell és problémás az élet:06706223882;06706313882
Kedvezméynes kötelező bizti kötése!
Gyári vw audi seat skoda Alkatrészek beszerzése gyors határidővel,postázva
www.retroautoklub.hu
Nem elérhető MobyDick
Hozzászólások: 430


« Hozzászólás #14220 Dátum: 2011 Június 13, 19:31:11 »

érdeklödöm,5.5 brm-en 195/45 hogy állna?
Nem elérhető Maresz
Hozzászólások: 19642


WWW.BUGGARAGE.HU

« Hozzászólás #14219 Dátum: 2011 Június 13, 19:28:35 »

A hosszú váltó miatt, a hengerfej miatt, a tengely (276 fok) miatt és a karbik miatt, és persze amiatt, hogy egy jól összerakott és keveset futott motorról beszélünk. Ha ebből valami hiányzik, akkor már nem biztos, hogy tudja a motor.


Érdekes lesz ezt a motor leméretni, szerintem 65 lóerő környékén lesz, ha dupla weberek lennének rajta akkor lenne 70 körül.
Ez a motor szinte azonos az én ex typ3-asomban lévő motorral, ami dupla weberekkel 72 lóerős volt 5500 as fordulaton.
kicsi a tengely Grin

WEBshop
http://retrocarclub.superwebaruhaz.hu/
Ha müszakivizsga vagy zöldkari kell és problémás az élet:06706223882;06706313882
Kedvezméynes kötelező bizti kötése!
Gyári vw audi seat skoda Alkatrészek beszerzése gyors határidővel,postázva
www.retroautoklub.hu
Nem elérhető Varázsló
Hozzászólások: 13081


Low Fast -többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #14218 Dátum: 2011 Június 13, 19:18:52 »

Akkor azért nem csak a karbik miatt megy 130-at 3-ban.



A hosszú váltó miatt, a hengerfej miatt, a tengely (276 fok) miatt és a karbik miatt, és persze amiatt, hogy egy jól összerakott és keveset futott motorról beszélünk. Ha ebből valami hiányzik, akkor már nem biztos, hogy tudja a motor.


Érdekes lesz ezt a motor leméretni, szerintem 65 lóerő környékén lesz, ha dupla weberek lennének rajta akkor lenne 70 körül.
Ez a motor szinte azonos az én ex typ3-asomban lévő motorral, ami dupla weberekkel 72 lóerős volt 5500 as fordulaton.

Stuntmanus

VW 1302 S
  


 
 

http://oettingertsv.blogspot.com/
 
"Már nem vagyok annyira fiatal, hogy mindenre azonnal tudjam a választ."
Nem elérhető Varázsló
Hozzászólások: 13081


Low Fast -többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #14217 Dátum: 2011 Június 13, 19:14:36 »

A typ3-as 23 mm-es venturival van a 32-34 Solex PDSIT, a Kadron pedig 28 mm-es Solex H40/44 EIS, két teljesen más karbi.

Aztán van az oettinger féle Solex, a 36-40 PDSIT, amiben 30-as venturi van, ezzel a karbival, akárcsak a Kadron féle solex-szel simán lehet 150 lovas motort csinálni, ahogy a http://www.lowbugget.com/main_page.html oldalon ez rendesen ki is van vesézve.
Ott van kadron karbis 190 lóerős 1915-ös motor.


Nem kell lenézni a dupla egytorkú karbis megoldásokat, mert biztos vagyok benne, hogy az Oettinger solexekkel az én motorom, ezzel a hengerfejjel simán lett volna 120-130 lóerős, gondoljatok bele, hogy a BMW 1800 -as ezzel az egy darab solex 36-40 PDSIT karbival, utcai motorral 1766 ccm-rel 80 lóerős volt.

Stuntmanus

VW 1302 S
  


 
 

http://oettingertsv.blogspot.com/
 
"Már nem vagyok annyira fiatal, hogy mindenre azonnal tudjam a választ."
Nem elérhető callook
Hozzászólások: 3234


Low Fast - többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #14216 Dátum: 2011 Június 13, 17:39:31 »

Azt azért hozzá kell tenni a dologhoz, hogy miután elkészült az első verziója ennek a motornak (közel széria 1,6 + regiszter karbi) akkor bőven 18 feletti időket tudott csak (18,4-18,8). Aztán minimális fúvóka játék, CO állítás, valamint 4 fokkal nagyobb alapelőgyújtással tudta a 17,8-at... Szóval az édes kevés, hogy feldobunk egy, vagy egy pár karbit...

Nekem is úgy rémlik...
Azért nem mindegy, hogy a 40-es Solexekről (Kadronokról) beszélünk-e amikhez kész rudazat, szívócső, légszűrő van, vagy pedig egy pár typ3-ról átszerelt 32-es solexről, amihez mindent gyártani kell...
Főként a befektetett munkában nem mindegy.

Egyébként én is a 2 db duplatorkú karbi híve vagyok, utána meg nálam is a 2 db szimpla torkú jön és végül a középen elhelyezett regiszter karbi.

DE! Azért ha jó a motor, akkor nem lesz rossz az 1 db központi regiszter karbival sem. Nekem a majdnem széria 1,6 motoron volt az 1 db Weber regiszter karbi, meg az EMPI single kipufogó. A sűrítési viszonyt emeltük meg 8,5:1-re, illetve a lendkerékből egy jelképeset könnyítettünk. Ez, az egyébként széria 1,6 motor (gyári tengely, gyári himbák, nem túrt hengerfejek) 17,8-at tudott 1/4 mérföldön. Szerintem van pár duplakarbis 1,6 ami gyengébbet fut...
Amikor felkerült a 2 db 36 IDF illetve egy 1,25-ös himbasor, akkor javult ez az idő 17,2-re... De mindkét esetben a felsorolt apró módosításokon kívül minden széria volt... Az autót meg egy épített hosszúváltóval szereltük, ami nem éppen gyorsulásbarát...


Nem elérhető callook
Hozzászólások: 3234


Low Fast - többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #14215 Dátum: 2011 Június 13, 17:30:32 »

Nekem is úgy rémlik...
Azért nem mindegy, hogy a 40-es Solexekről (Kadronokról) beszélünk-e amikhez kész rudazat, szívócső, légszűrő van, vagy pedig egy pár typ3-ról átszerelt 32-es solexről, amihez mindent gyártani kell...
Főként a befektetett munkában nem mindegy.

Egyébként én is a 2 db duplatorkú karbi híve vagyok, utána meg nálam is a 2 db szimpla torkú jön és végül a középen elhelyezett regiszter karbi.

DE! Azért ha jó a motor, akkor nem lesz rossz az 1 db központi regiszter karbival sem. Nekem a majdnem széria 1,6 motoron volt az 1 db Weber regiszter karbi, meg az EMPI single kipufogó. A sűrítési viszonyt emeltük meg 8,5:1-re, illetve a lendkerékből egy jelképeset könnyítettünk. Ez, az egyébként széria 1,6 motor (gyári tengely, gyári himbák, nem túrt hengerfejek) 17,8-at tudott 1/4 mérföldön. Szerintem van pár duplakarbis 1,6 ami gyengébbet fut...
Amikor felkerült a 2 db 36 IDF illetve egy 1,25-ös himbasor, akkor javult ez az idő 17,2-re... De mindkét esetben a felsorolt apró módosításokon kívül minden széria volt... Az autót meg egy épített hosszúváltóval szereltük, ami nem éppen gyorsulásbarát...

az typ3as solexe volt emlékem szerint....

Nem elérhető vw1966
Hozzászólások: 7993


« Hozzászólás #14214 Dátum: 2011 Június 13, 17:01:51 »

Akkor azért nem csak a karbik miatt megy 130-at 3-ban.

Nekem (azt hiszem talán pont egy éve) 1303 ls mondta hogy neki volt iker solex karbija és nem hozott annyit a konyhára, mint amenni energiába került a beüzemelése. (rudazat, karbik összehangolása stb).
az typ3as solexe volt emlékem szerint....
Robpanzer
« Hozzászólás #14213 Dátum: 2011 Június 13, 11:55:19 »

Nekem AM-es, meg egy AT-s.
Miért?
 Grin

Hogy állsz az 1.6 projecttel?
Robpanzer
« Hozzászólás #14212 Dátum: 2011 Június 13, 11:51:15 »

Nem tudom a kódot, valamelyik hosszú váltó. Délelőtt alámászok, úgyis be kell kötnöm a tolatólámpát.


Akkor azért nem csak a karbik miatt megy 130-at 3-ban.

Nekem (azt hiszem talán pont egy éve) 1303 ls mondta hogy neki volt iker solex karbija és nem hozott annyit a konyhára, mint amenni energiába került a beüzemelése. (rudazat, karbik összehangolása stb).
« Utoljára szerkesztve: 2011 Június 13, 11:53:41 írta Robpanzer »
Nem elérhető gas
Hozzászólások: 3283


« Hozzászólás #14211 Dátum: 2011 Június 13, 11:22:54 »

1,6szimplám van. Mérjek valamit?
Szelepek átmérőét ha lehet
Köszönöm

VW Bogár 1300 '71,Transporter1.6D '83
https://photos.app.goo.gl/WsANqntrkSdn7c6f6
Nem elérhető Varázsló
Hozzászólások: 13081


Low Fast -többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #14210 Dátum: 2011 Június 13, 10:11:25 »

Nem tudom a kódot, valamelyik hosszú váltó. Délelőtt alámászok, úgyis be kell kötnöm a tolatólámpát.


AT-s, egy oldalról szerelhető difis hosszúváltó.

Stuntmanus

VW 1302 S
  


 
 

http://oettingertsv.blogspot.com/
 
"Már nem vagyok annyira fiatal, hogy mindenre azonnal tudjam a választ."
1303LS
« Hozzászólás #14209 Dátum: 2011 Június 13, 09:43:40 »

At eladó lesz?Smiley
Még nem tudom.  Cheesy
Nem elérhető stonemen
Hozzászólások: 17318


« Hozzászólás #14208 Dátum: 2011 Június 13, 06:09:18 »

Nem tudom a kódot, valamelyik hosszú váltó. Délelőtt alámászok, úgyis be kell kötnöm a tolatólámpát.


Milyen váltód van?

Nem elérhető sparkafer
Hozzászólások: 13994


30-347-1939

« Hozzászólás #14207 Dátum: 2011 Június 12, 22:37:41 »

Gondolom az 1.3-ast meglehet túrni annyira, hogy közelítsen az 1.6 hoz

Még nem volt a kezemben 1.3-1.6 szimpla hf
1,6szimplám van. Mérjek valamit?

Nem elérhető Maresz
Hozzászólások: 19642


WWW.BUGGARAGE.HU

« Hozzászólás #14206 Dátum: 2011 Június 12, 22:14:46 »

Nekem AM-es, meg egy AT-s.
Miért?
 Grin
At eladó lesz?Smiley

WEBshop
http://retrocarclub.superwebaruhaz.hu/
Ha müszakivizsga vagy zöldkari kell és problémás az élet:06706223882;06706313882
Kedvezméynes kötelező bizti kötése!
Gyári vw audi seat skoda Alkatrészek beszerzése gyors határidővel,postázva
www.retroautoklub.hu
Nem elérhető gas
Hozzászólások: 3283


« Hozzászólás #14205 Dátum: 2011 Június 12, 22:01:22 »


Azonos szelepméret esetén azonos.
Gondolom az 1.3-ast meglehet túrni annyira, hogy közelítsen az 1.6 hoz

Még nem volt a kezemben 1.3-1.6 szimpla hf

VW Bogár 1300 '71,Transporter1.6D '83
https://photos.app.goo.gl/WsANqntrkSdn7c6f6
Oldalak: 1 ... 197 198 199 200 201 [202] 203 204 205 206 207 ... 558
Nyomtatás
 
Ugrás:  

Powered by MySQL Powered by PHP www.bogarhatu.hu - ahol a Bogarazás kezdődik Powered by SMF 1.1.4 | SMF © 2006, Simple Machines LLC
Magyar fordítás: SMF Magyarország
Szabványos XHTML 1.0! Szabványos CSS!
Az oldal 0.124 másodperc alatt készült el 18 lekéréssel.