www.bogarhatu.hu
- ahol a Bogarazás kezdődik
Üdvözlünk,
Vendég
. Kérlek
jelentkezz be
vagy
regisztrálj
.
Nem érkezett meg az
aktiváló e-mail?
2025 Július 18, 10:03:20
1 óra
1 nap
1 hét
1 hónap
Mindig
Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Keresés:
Részletes kereső
Népautós Szilveszter
Pólus Center
2024. december 31.
921218
Hozzaszólás
218
Témában írta
1614
Felhasználó
Legújabb tag:
mickilangelo
www.bogarhatu.hu - ahol a Bogarazás kezdődik
>
Hová tartozol?
>
Bogaras fórumok
> Téma:
Tuning, teljesítmény, futómű
Oldalak:
1
...
483
484
485
486
487
[
488
]
489
490
491
492
493
...
558
Szerző
Téma: Tuning, teljesítmény, futómű (Megtekintve 3368348 alkalommal)
slavia919
Hozzászólások: 12091
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #2804 Dátum:
2008 November 22, 19:52:27 »
Idézetet írta: vwboxer - 2008 November 22, 19:38:04
huzz le két gyertyapipát
Nekem csak 40 van, ha megvan még egyátalán... pici tuningon gondolkodok csak.még mindíg 2 kicsi solexen. az üzemanyagcsövet hogy tudom elosztani? a gyári benzinpumpa gondolom elég... Jah és kinek van eladó 2db 28-as solex karbija?
vagy menniyvel ésszerűbb/jobb/költséghatékonyabb széria 1.6-ra váltani? Mert ugye akkoris megmarad nekem a szép hosszú szívócső... Ami ellen pont küzdeni szeretnék.
«
Utoljára szerkesztve: 2008 November 22, 19:54:17 írta slavia919
»
Keresek afterbe díszlécet kesztyűtartó ajtóra!
vwboxer
Hozzászólások: 1723
06 70 38 98 619
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #2803 Dátum:
2008 November 22, 19:49:42 »
Idézetet írta: DLL-962 - 2008 November 22, 19:47:31
busz
oda a typ4 az ideális
http://www.motorvalto.hu/
1971 VW 1302S
1988 VW T3 syncro...........+2db...................ELADÓ
1994 VW T4
1989 GOLF 2 94000km.................................ELADÓ
Kristóf
Hozzászólások: 3168
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #2802 Dátum:
2008 November 22, 19:47:31 »
Idézetet írta: vwboxer - 2008 November 22, 19:45:09
busszal vagy bogárral?
busz
vwboxer
Hozzászólások: 1723
06 70 38 98 619
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #2801 Dátum:
2008 November 22, 19:45:09 »
Idézetet írta: DLL-962 - 2008 November 22, 19:42:23
úgy gondolja, hogy azon a 4-5 találkozón gyorsul is
busszal vagy bogárral?
http://www.motorvalto.hu/
1971 VW 1302S
1988 VW T3 syncro...........+2db...................ELADÓ
1994 VW T4
1989 GOLF 2 94000km.................................ELADÓ
Kristóf
Hozzászólások: 3168
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #2800 Dátum:
2008 November 22, 19:42:23 »
Idézetet írta: vwboxer - 2008 November 22, 19:40:19
oda fölösleges ekkora telyesitmény
úgy gondolja, hogy azon a 4-5 találkozón gyorsul is
vwboxer
Hozzászólások: 1723
06 70 38 98 619
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #2799 Dátum:
2008 November 22, 19:40:19 »
Idézetet írta: AMZ-970 - 2008 November 22, 19:38:21
olyanra gondolok, ami nem csak versenyzésre alkalmas, azaz 4-5 találkozóra lábon képes elmenni egy évben
oda fölösleges ekkora telyesitmény
http://www.motorvalto.hu/
1971 VW 1302S
1988 VW T3 syncro...........+2db...................ELADÓ
1994 VW T4
1989 GOLF 2 94000km.................................ELADÓ
AMZ-970
Hozzászólások: 871
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #2798 Dátum:
2008 November 22, 19:38:21 »
Idézetet írta: vwboxer - 2008 November 22, 19:34:49
van egy kis olsz csajszi,Ö tavaj egy 1776-tal ment szerintem az is 160Le körül hehetett
soval ez sok mindentöl füg
olyanra gondolok, ami nem csak versenyzésre alkalmas, azaz 4-5 találkozóra lábon képes elmenni egy évben
vwboxer
Hozzászólások: 1723
06 70 38 98 619
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #2797 Dátum:
2008 November 22, 19:38:04 »
Idézetet írta: slavia919 - 2008 November 22, 19:32:10
És ha én olyan 45-öt?
huzz le két gyertyapipát
http://www.motorvalto.hu/
1971 VW 1302S
1988 VW T3 syncro...........+2db...................ELADÓ
1994 VW T4
1989 GOLF 2 94000km.................................ELADÓ
vwboxer
Hozzászólások: 1723
06 70 38 98 619
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #2796 Dátum:
2008 November 22, 19:34:49 »
Idézetet írta: AMZ-970 - 2008 November 22, 19:30:38
ha 160 lovat szeretnék typ1-ből?
hány köbcenti kellene?
van egy kis olsz csajszi,Ö tavaj egy 1776-tal ment szerintem az is 160Le körül hehetett
soval ez sok mindentöl füg
http://www.motorvalto.hu/
1971 VW 1302S
1988 VW T3 syncro...........+2db...................ELADÓ
1994 VW T4
1989 GOLF 2 94000km.................................ELADÓ
slavia919
Hozzászólások: 12091
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #2795 Dátum:
2008 November 22, 19:32:10 »
Idézetet írta: AMZ-970 - 2008 November 22, 19:30:38
ha 160 lovat szeretnék typ1-ből?
hány köbcenti kellene?
És ha én olyan 45-öt?
Keresek afterbe díszlécet kesztyűtartó ajtóra!
AMZ-970
Hozzászólások: 871
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #2794 Dátum:
2008 November 22, 19:30:38 »
Idézetet írta: vwboxer - 2008 November 22, 19:00:37
ide elég a gyári
a kisátalakitások beleszámoltam a gépmunkába
ha 160 lovat szeretnék typ1-ből?
hány köbcenti kellene?
Varázsló
Hozzászólások: 13081
Low Fast -többet forog, jobban pörög
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #2793 Dátum:
2008 November 18, 22:16:35 »
Idézetet írta: abes - 2008 November 17, 21:52:24
Olajokról érthetően:
http://www.mazda-auto.hu/motorolaj-1-4-viszkozitas-0w-5w-10w-kenes-lubrikacio-suruseg.html
Sztem marhajó cikk.
A néhány helyesírási hibán túl azért szakmailag is van benne kis gödör.
De összeségében jó összefoglalás.
Stuntmanus
VW 1302 S
http://oettingertsv.blogspot.com/
"Már nem vagyok annyira fiatal, hogy mindenre azonnal tudjam a választ."
vwboxer
Hozzászólások: 1723
06 70 38 98 619
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #2792 Dátum:
2008 November 17, 22:07:13 »
Idézetet írta: DLL-962 - 2008 November 17, 20:54:31
én még csak videoról láttam, de nagyon tetszik ez az autó
sajna tavaj a DDD5-ön én nem voltam a szekiék látták ami a video van
én bug-inon láttam közvetlen csávo megnéztük a gépet egész közelröl egy szot se szolt söt féreállt,hogy odaférjen a kivánci magyar
http://www.motorvalto.hu/
1971 VW 1302S
1988 VW T3 syncro...........+2db...................ELADÓ
1994 VW T4
1989 GOLF 2 94000km.................................ELADÓ
abes
Hozzászólások: 14980
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #2791 Dátum:
2008 November 17, 21:52:24 »
Olajokról érthetően:
http://www.mazda-auto.hu/motorolaj-1-4-viszkozitas-0w-5w-10w-kenes-lubrikacio-suruseg.html
Sztem marhajó cikk.
Kristóf
Hozzászólások: 3168
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #2790 Dátum:
2008 November 17, 20:54:31 »
Idézetet írta: vwboxer - 2008 November 17, 20:06:05
jo srác,tavaly látuk személyesen,idén épiti,mert másik géppel ment
én még csak videoról láttam, de nagyon tetszik ez az autó
Bendzsi
Hozzászólások: 1120
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #2789 Dátum:
2008 November 17, 20:10:26 »
Idézetet írta: DLL-962 - 2008 November 17, 07:16:31
ez is jó video róla
http://www.youtube.com/watch?v=Dy0s2qnOoJY&feature=related
mint az űrsiklóknál földet éréskor a lassító ernyő, ugyanígy száguldott hátra a tető
vwboxer
Hozzászólások: 1723
06 70 38 98 619
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #2788 Dátum:
2008 November 17, 20:06:05 »
Idézetet írta: DLL-962 - 2008 November 17, 07:16:31
ez is jó video róla
http://www.youtube.com/watch?v=Dy0s2qnOoJY&feature=related
jo srác,tavaly látuk személyesen,idén épiti,mert másik géppel ment
http://www.motorvalto.hu/
1971 VW 1302S
1988 VW T3 syncro...........+2db...................ELADÓ
1994 VW T4
1989 GOLF 2 94000km.................................ELADÓ
TBK001
Hozzászólások: 29084
Road Force One
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #2787 Dátum:
2008 November 17, 09:03:36 »
Idézetet írta: DLL-962 - 2008 November 17, 07:16:31
ez is jó video róla
http://www.youtube.com/watch?v=Dy0s2qnOoJY&feature=related
És így lehet a leggyorsabban lenyitni a kabrio tetőt....
Az állam a javadat akarja... És meg is fogja szerezni!! :-)
Bug's Forever! VW1303/1974
http://tbk.hupont.hu
Hyundai i30 CW 2015
Kristóf
Hozzászólások: 3168
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #2786 Dátum:
2008 November 17, 07:16:31 »
Idézetet írta: Balage - 2008 November 16, 21:47:41
A kedvenc kabriom. Két keréken állva kapcsolja a második fokozatot.
http://www.youtube.com/watch?v=rQYOYSi7m2c
ez is jó video róla
http://www.youtube.com/watch?v=Dy0s2qnOoJY&feature=related
Balage
Hozzászólások: 6926
Low Fast - többet forog, jobban pörög
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #2785 Dátum:
2008 November 16, 21:47:41 »
A kedvenc kabriom. Két keréken állva kapcsolja a második fokozatot.
http://www.youtube.com/watch?v=rQYOYSi7m2c
1971 VW 1300 GT-L
1999 Piaggio Liberty 50 2T
Mákos
Hozzászólások: 3423
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #2784 Dátum:
2008 November 15, 13:30:16 »
Idézetet írta: wob974 - 2008 November 15, 13:13:29
Így:
http://www.youtube.com/watch?v=jKqAwDIlfOo&feature=related
király a vezetőülés.
VW 1300
BMW 525i e34 touring
...az egyik általában működik : ))
wob974
Hozzászólások: 13495
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #2783 Dátum:
2008 November 15, 13:13:29 »
Így:
http://www.youtube.com/watch?v=jKqAwDIlfOo&feature=related
Vegyetek VW modelleket!:
https://picasaweb.google.com/wob974/EladoVWModellekForSale
Képek:
https://picasaweb.google.com/wob1974
Videók:
http://www.youtube.com/user/wob974#g/u
xoyox
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #2782 Dátum:
2008 November 14, 12:19:25 »
Idézetet írta: Mákos - 2008 November 14, 12:14:14
ahol nincs kivéve a hűtőlevegő síkjából az olajhűtő.
ahh
ertem
Mákos
Hozzászólások: 3423
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #2781 Dátum:
2008 November 14, 12:14:14 »
Idézetet írta: xoyox - 2008 November 14, 12:04:37
öreg ...
ezt honnan veszed, hogy a 30-as kutyahazzal nem hüt olyan jol mint egy masikkal ?
ahol nincs kivéve a hűtőlevegő síkjából az olajhűtő.
VW 1300
BMW 525i e34 touring
...az egyik általában működik : ))
xoyox
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #2780 Dátum:
2008 November 14, 12:04:37 »
Idézetet írta: Stuntmanus - 2008 Október 02, 12:06:20
Én azt nem értem (sok más mellett), hogy miért szeretik a 30 lovast turbinaházat az emberek. Gondolom csak azért, mert jól néz ki, ugyanis több teszt bebizonyította (Bill Fisher: How to Hot rod...) hogy a hatásfoka (hűtése) sokkal rosszabb, mint a későbbi házaknak a félre rakott olajhűtővel.
Ráteszik ezt, aztán építeni kell valami kiegészítő olajhűtőt is, mert melegszik....egy rendes házzal meg nem melegedne...csak akkor meg nem lenne cool motortérkinézet...
öreg ...
ezt honnan veszed, hogy a 30-as kutyahazzal nem hüt olyan jol mint egy masikkal ?
Miböäl gondolod,. hogy e-miatt kell egy külsö olajhütö?
Azert mert ez az USA könyviro leirta ?
en ugyanis eppen most fogom atalakitani erre , es meg eddig sehol nem hallottam -olvastam rola ezt !
a bajt ott latom, hogy az amerikai ak, kizarolagosan Typ-1-eseket basztatnak, sehol meg nem lattam Typ-4 es tunningot.
Az lehet persze hogy egy Typ-1 nel nem elegseges a hütes, . . .bar azt sem hiszem.
elmeletek, . . .
kapni olyat amiben benn van az olajhütö helye, van amiben nincs
Nem csinalnak, ha szar lenne
beepitem es majd meglatom feljebb megy-e nalam a höfok ?
«
Utoljára szerkesztve: 2008 November 14, 12:13:17 írta xoyox
»
Mákos
Hozzászólások: 3423
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #2779 Dátum:
2008 November 14, 10:41:25 »
na, látom automatikusan átméretezi a fórum, így már olvashatatlan.
itt vannak az eredeti linkek:
http://i269.photobucket.com/albums/jj53/jhmartin/JKR_a1.jpg
http://i269.photobucket.com/albums/jj53/jhmartin/JKR_b1.jpg
http://i269.photobucket.com/albums/jj53/jhmartin/JKR_c1.jpg
«
Utoljára szerkesztve: 2008 November 14, 10:42:57 írta Mákos
»
VW 1300
BMW 525i e34 touring
...az egyik általában működik : ))
Maresz
Hozzászólások: 19642
WWW.BUGGARAGE.HU
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #2778 Dátum:
2008 November 12, 21:54:37 »
Idézetet írta: tazoli - 2008 November 12, 21:36:08
Neked nincs a motortérbe az a hangszigetelő lóf*sz?
volt amit küldtek ocsmány volt ighy nem lett már van krom
WEBshop
http://retrocarclub.superwebaruhaz.hu/
Ha müszakivizsga vagy zöldkari kell és problémás az élet:06706223882;06706313882
Kedvezméynes kötelező bizti kötése!
Gyári vw audi seat skoda Alkatrészek beszerzése gyors határidővel,postázva
www.retroautoklub.hu
tazoli49
Hozzászólások: 3840
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #2777 Dátum:
2008 November 12, 21:36:08 »
Idézetet írta: Maresz - 2008 November 12, 19:17:01
<beszúrt kép törölve>
funk
Neked nincs a motortérbe az a hangszigetelő lóf*sz?
slavia919
Hozzászólások: 12091
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #2776 Dátum:
2008 November 12, 20:48:49 »
Idézetet írta: Robpanzer - 2008 November 12, 20:45:33
A 009-es gyújtás miben tér el a gyáritól? Miért jobb, vagy másabb?
Mert nem a vákum vezérli ezért olyan karbukhoz jóm amiken nincs vákum kivezetés...
Keresek afterbe díszlécet kesztyűtartó ajtóra!
Robpanzer
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #2775 Dátum:
2008 November 12, 20:45:33 »
Idézetet írta: Maresz - 2008 November 12, 18:23:20
vagy oo9
A 009-es gyújtás miben tér el a gyáritól? Miért jobb, vagy másabb?
Maresz
Hozzászólások: 19642
WWW.BUGGARAGE.HU
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #2774 Dátum:
2008 November 12, 19:27:51 »
Idézetet írta: Funk - 2008 November 12, 19:22:45
Akkor minek megy be a légszűrőbe.Jó egy gyárin is oda megy.De miért nem elég az 1000 forintos kis szűrő?
mert onnan szivja gyorsabban kering......
WEBshop
http://retrocarclub.superwebaruhaz.hu/
Ha müszakivizsga vagy zöldkari kell és problémás az élet:06706223882;06706313882
Kedvezméynes kötelező bizti kötése!
Gyári vw audi seat skoda Alkatrészek beszerzése gyors határidővel,postázva
www.retroautoklub.hu
Funk
Hozzászólások: 2451
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #2773 Dátum:
2008 November 12, 19:22:45 »
Idézetet írta: slavia919 - 2008 November 12, 19:20:34
az a kartergáz szűrő vagy mi.
Akkor minek megy be a légszűrőbe.Jó egy gyárin is oda megy.De miért nem elég az 1000 forintos kis szűrő?
Protheus
Hozzászólások: 20669
Pődör Gergely
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #2772 Dátum:
2008 November 12, 19:21:55 »
Idézetet írta: Funk - 2008 November 12, 19:18:12
Köszönöm.Miért kell hogy a légszűrőkbe fittyenjen be a cső?A középső doboz csinál valamit?
Hogy a motor ujra beszippantsa a getvas levegot es hozzakeverve a beporlasztott uzemanyagot, jol elegesse! (Bar ott van az a kis levalaszto dobozka, de nem tisztitja 100%osan a kartergazt) A motornak - azt mondjak - teljesen mindegy, a motorterednek meg a kornyezetnek meg jobb. :-)
Buzi, aki fékez! :-)))
slavia919
Hozzászólások: 12091
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #2771 Dátum:
2008 November 12, 19:20:34 »
Idézetet írta: Funk - 2008 November 12, 19:18:12
Köszönöm.Miért kell hogy a légszűrőkbe fittyenjen be a cső?A középső doboz csinál valamit?
az a kartergáz szűrő vagy mi.
Keresek afterbe díszlécet kesztyűtartó ajtóra!
Funk
Hozzászólások: 2451
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #2770 Dátum:
2008 November 12, 19:18:12 »
Idézetet írta: Maresz - 2008 November 12, 19:17:01
<beszúrt kép törölve>
funk
Köszönöm.Miért kell hogy a légszűrőkbe fittyenjen be a cső?A középső doboz csinál valamit?
Maresz
Hozzászólások: 19642
WWW.BUGGARAGE.HU
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #2769 Dátum:
2008 November 12, 19:17:01 »
funk
WEBshop
http://retrocarclub.superwebaruhaz.hu/
Ha müszakivizsga vagy zöldkari kell és problémás az élet:06706223882;06706313882
Kedvezméynes kötelező bizti kötése!
Gyári vw audi seat skoda Alkatrészek beszerzése gyors határidővel,postázva
www.retroautoklub.hu
Maresz
Hozzászólások: 19642
WWW.BUGGARAGE.HU
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #2768 Dátum:
2008 November 12, 18:23:20 »
Idézetet írta: Stuntmanus - 2008 November 12, 18:09:09
A gyári vákumos.
vagy oo9
WEBshop
http://retrocarclub.superwebaruhaz.hu/
Ha müszakivizsga vagy zöldkari kell és problémás az élet:06706223882;06706313882
Kedvezméynes kötelező bizti kötése!
Gyári vw audi seat skoda Alkatrészek beszerzése gyors határidővel,postázva
www.retroautoklub.hu
Varázsló
Hozzászólások: 13081
Low Fast -többet forog, jobban pörög
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #2767 Dátum:
2008 November 12, 18:09:09 »
Idézetet írta: Robpanzer - 2008 November 09, 20:34:42
üdv
Egy központi progresszív karbihoz milyen gyújtás lenne az ideális?
A gyári vákumos.
Stuntmanus
VW 1302 S
http://oettingertsv.blogspot.com/
"Már nem vagyok annyira fiatal, hogy mindenre azonnal tudjam a választ."
Mákos
Hozzászólások: 3423
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #2766 Dátum:
2008 November 10, 00:35:06 »
http://www.thesamba.com/vw/forum/viewtopic.php?t=271444&postdays=0&postorder=asc&start=20
ez a kemény.
140.9HP
5237RPM
158TQ
4555 RPM
13.2
109.44MPH on the rollers
SZÉRIA 1,6 ,szimplaszívós blokk + minimiális hf módosítással, + nayg turbó
VW 1300
BMW 525i e34 touring
...az egyik általában működik : ))
Robpanzer
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #2765 Dátum:
2008 November 09, 20:34:42 »
üdv
Egy központi progresszív karbihoz milyen gyújtás lenne az ideális?
Oldalak:
1
...
483
484
485
486
487
[
488
]
489
490
491
492
493
...
558
www.bogarhatu.hu - ahol a Bogarazás kezdődik
>
Hová tartozol?
>
Bogaras fórumok
> Téma:
Tuning, teljesítmény, futómű
Ugrás:
Kérlek válassz egy célt:
-----------------------------
Hová tartozol?
-----------------------------
=> Bogaras fórumok
=> Népautós fórumok
=> Adok-veszek
===> Lomtár
-----------------------------
Web szerviz
-----------------------------
=> A szervizes mondta
=> Itt lehet anyázni a szervizt
Töltés...