www.bogarhatu.hu - ahol a Bogarazás kezdődik
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.
Nem érkezett meg az aktiváló e-mail?
2025 Július 20, 00:21:32

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Keresés:     Részletes kereső
Népautós Szilveszter
Pólus Center
2024. december 31.
921218 Hozzaszólás 218 Témában írta 1614 Felhasználó
Legújabb tag: mickilangelo
* Főoldal Bejelentkezés Regisztráció
Oldalak: 1 ... 457 458 459 460 461 [462] 463 464 465 466 467 ... 558
Nyomtatás
Szerző Téma: Tuning, teljesítmény, futómű  (Megtekintve 3375335 alkalommal)
Nem elérhető gas
Hozzászólások: 3283


« Hozzászólás #3844 Dátum: 2009 Január 17, 23:04:15 »

ez milyen kipuff, mi a neve?
[size=pt]csak 'mer ilyenem van Grin[/size]
http://www.youtube.com/watch?v=p2Gyzfat9ro&feature=related

VW Bogár 1300 '71,Transporter1.6D '83
https://photos.app.goo.gl/WsANqntrkSdn7c6f6
Nem elérhető vwboxer
Hozzászólások: 1723


06 70 38 98 619

« Hozzászólás #3843 Dátum: 2009 Január 17, 23:03:55 »

ok  Wink vicceltem
ja,de azért 100km-nét többet nemenék vele szivesen kicsit hangos is

http://www.motorvalto.hu/

1971 VW 1302S
1988 VW T3 syncro...........+2db...................ELADÓ 
1994 VW T4
1989 GOLF 2  94000km.................................ELADÓ
Nem elérhető Leon1303
Hozzászólások: 5024


Kicsi a kocsi, de nagy az önbizalma!

« Hozzászólás #3842 Dátum: 2009 Január 17, 23:01:01 »

amugy már turáztam vele szerintem nem vészes Wink
ok  Wink vicceltem
Nem elérhető vwboxer
Hozzászólások: 1723


06 70 38 98 619

« Hozzászólás #3841 Dátum: 2009 Január 17, 22:59:52 »

Trélereeees  Tongue  Grin Grin Grin  Wink
amugy már turáztam vele szerintem nem vészes Wink

http://www.motorvalto.hu/

1971 VW 1302S
1988 VW T3 syncro...........+2db...................ELADÓ 
1994 VW T4
1989 GOLF 2  94000km.................................ELADÓ
RNIE
« Hozzászólás #3840 Dátum: 2009 Január 17, 22:58:36 »

inkább ne bontson blokkot, mert az nem lesz ócó
(nem vez tengelyt akartál írni? és az nem pont elektromos gyútás amire gondolsz, és az empi dual sztem túl folytott -> kadron a király  Grin)
veztengely persze Cool
empi már megvan
Nem elérhető Leon1303
Hozzászólások: 5024


Kicsi a kocsi, de nagy az önbizalma!

« Hozzászólás #3839 Dátum: 2009 Január 17, 22:56:57 »

a T4 közel 700km elmegy egy tankal Huh Grin
Trélereeees  Tongue  Grin Grin Grin  Wink
Nem elérhető vwboxer
Hozzászólások: 1723


06 70 38 98 619

« Hozzászólás #3838 Dátum: 2009 Január 17, 22:56:33 »

inkább ne bontson blokkot, mert az nem lesz ócó
(nem vez tengelyt akartál írni? és az nem pont elektromos gyútás amire gondolsz, és az empi dual sztem túl folytott -> kadron a király  Grin)
pedig a tengelytöl kapod meg az elsö fertözést Grin

http://www.motorvalto.hu/

1971 VW 1302S
1988 VW T3 syncro...........+2db...................ELADÓ 
1994 VW T4
1989 GOLF 2  94000km.................................ELADÓ
Nem elérhető Leon1303
Hozzászólások: 5024


Kicsi a kocsi, de nagy az önbizalma!

« Hozzászólás #3837 Dátum: 2009 Január 17, 22:56:17 »

dupla progresszív weber :

<beszúrt kép törölve>
ja valami olyasmi...
régebben nekem volt ez ötletem, és majdnem meglincseltek itt miatta  Smiley
amúgy mai napig tartom, hogy nem hülyeség
NI=>
Nem elérhető vwboxer
Hozzászólások: 1723


06 70 38 98 619

« Hozzászólás #3836 Dátum: 2009 Január 17, 22:54:10 »

persze, mert úgy nem jutsz el egyik kúttól a másikig egy tankkal  Grin  Wink
a T4 közel 700km elmegy egy tankal Huh Grin

http://www.motorvalto.hu/

1971 VW 1302S
1988 VW T3 syncro...........+2db...................ELADÓ 
1994 VW T4
1989 GOLF 2  94000km.................................ELADÓ
Nem elérhető Mákos
Hozzászólások: 3423


« Hozzászólás #3835 Dátum: 2009 Január 17, 22:53:57 »

dupla progresszív weber :


VW 1300
BMW 525i e34 touring

...az egyik általában működik : ))
Nem elérhető Leon1303
Hozzászólások: 5024


Kicsi a kocsi, de nagy az önbizalma!

« Hozzászólás #3834 Dátum: 2009 Január 17, 22:53:39 »

én akinek végképp semmi köze a tuninghoz,annyit változtatok hogy elektromos gyújtás,központi duplatorkú weber,egy másik főtengely,empi dual kipuff meg új cuccok amiből lehet
inkább ne bontson blokkot, mert az nem lesz ócó
(nem vez tengelyt akartál írni? és az nem pont elektromos gyútás amire gondolsz, és az empi dual sztem túl folytott -> kadron a király  Grin)
Nem elérhető vwboxer
Hozzászólások: 1723


06 70 38 98 619

« Hozzászólás #3833 Dátum: 2009 Január 17, 22:52:43 »

Szar 1641
110 engle
36 wéber
Hengerfej kicsit faragva.
009
Nekem ez a vigyorex tabletta.
az hitem gyári Shocked
jokis eröforás ez Wink

http://www.motorvalto.hu/

1971 VW 1302S
1988 VW T3 syncro...........+2db...................ELADÓ 
1994 VW T4
1989 GOLF 2  94000km.................................ELADÓ
Nem elérhető Leon1303
Hozzászólások: 5024


Kicsi a kocsi, de nagy az önbizalma!

« Hozzászólás #3832 Dátum: 2009 Január 17, 22:50:25 »

az 1.6ot mindig padlogázon gilkoltam
na most ez megszünt Grin
persze, mert úgy nem jutsz el egyik kúttól a másikig egy tankkal  Grin  Wink
Nem elérhető Leon1303
Hozzászólások: 5024


Kicsi a kocsi, de nagy az önbizalma!

« Hozzászólás #3831 Dátum: 2009 Január 17, 22:48:57 »

öcsém mikre emlékszel  Cheesy
Igen nagyon régen felvetettem, hogy kell e valami tömítőanyag a hengerekhez, és valahonnan jött a lekvár  Grin Grin Grin de nem került kipróbálásra.  Wink
RNIE
« Hozzászólás #3830 Dátum: 2009 Január 17, 22:48:51 »

nagyobb löket?
sztem marad a sima 1.6 gyári
Nem elérhető gas
Hozzászólások: 3283


« Hozzászólás #3829 Dátum: 2009 Január 17, 22:48:16 »

én akinek végképp semmi köze a tuninghoz,annyit változtatok hogy elektromos gyújtás,központi duplatorkú weber,egy másik főtengely,empi dual kipuff meg új cuccok amiből lehet
nagyobb löket?

VW Bogár 1300 '71,Transporter1.6D '83
https://photos.app.goo.gl/WsANqntrkSdn7c6f6
Nem elérhető bitus76
Hozzászólások: 2024


06 30 460 2831

« Hozzászólás #3828 Dátum: 2009 Január 17, 22:47:57 »

284.
110 az 284 vayg 296 ? sosem tudom Smiley

VW 1200.1963.
RNIE
« Hozzászólás #3827 Dátum: 2009 Január 17, 22:47:44 »

én akinek végképp semmi köze a tuninghoz,annyit változtatok hogy elektromos gyújtás,központi duplatorkú weber,egy másik főtengely,empi dual kipuff meg új cuccok amiből lehet
Nem elérhető vwboxer
Hozzászólások: 1723


06 70 38 98 619

« Hozzászólás #3826 Dátum: 2009 Január 17, 22:46:55 »

naugye  Cheesy
és a legfőbb tuning a tudat, hogy "ennek jól kell mennie" és jobban nyomja neki a pedált az ember, hangosabb is, hát még szép hogy jobban megy  Grin
az 1.6ot mindig padlogázon gilkoltam
na most ez megszünt Grin

http://www.motorvalto.hu/

1971 VW 1302S
1988 VW T3 syncro...........+2db...................ELADÓ 
1994 VW T4
1989 GOLF 2  94000km.................................ELADÓ
Nem elérhető Mákos
Hozzászólások: 3423


« Hozzászólás #3825 Dátum: 2009 Január 17, 22:46:05 »

Szar 1641
110 engle
36 wéber
Hengerfej kicsit faragva.
009
Nekem ez a vigyorex tabletta.

110 az 284 vayg 296 ? sosem tudom Smiley

VW 1300
BMW 525i e34 touring

...az egyik általában működik : ))
Nem elérhető abes
Hozzászólások: 14980

« Hozzászólás #3824 Dátum: 2009 Január 17, 22:44:59 »

naugye  Cheesy
és a legfőbb tuning a tudat, hogy "ennek jól kell mennie" és jobban nyomja neki a pedált az ember, hangosabb is, hát még szép hogy jobban megy  Grin
Nem elérhető bitus76
Hozzászólások: 2024


06 30 460 2831

« Hozzászólás #3823 Dátum: 2009 Január 17, 22:44:56 »

Szar 1641
110 engle
36 wéber
Hengerfej kicsit faragva.
009
Nekem ez a vigyorex tabletta.
komojra forditva Roll Eyes
az mekkora?

VW 1200.1963.
Nem elérhető Leon1303
Hozzászólások: 5024


Kicsi a kocsi, de nagy az önbizalma!

« Hozzászólás #3822 Dátum: 2009 Január 17, 22:42:58 »

ilyen volt az elsö motorom(nem saját kölcsön volt) csak valami kistengely volt benne
a gyári1.3hoz képest olyan érzésvolt mintha most mennék egy 2.9 typ4 szétfaragottba Shocked
naugye  Cheesy
és a legfőbb tuning a tudat, hogy "ennek jól kell mennie" és jobban nyomja neki a pedált az ember, hangosabb is, hát még szép hogy jobban megy  Grin
Nem elérhető vwboxer
Hozzászólások: 1723


06 70 38 98 619

« Hozzászólás #3821 Dátum: 2009 Január 17, 22:41:00 »

ezt csak megerősíteni tudom.
persze lehet kevésből is elérni nagy változást.
Az új tagnak: 1.6-ba gondolkozz, akkor megúszod 100 körül, és a mostani (tök mind1 milyen)-hez képest is jobb lesz.
Új 1.6HD szett (35eft). Felmaratod az 1.3-as hengerfejeket ->1.6ra (meg akkor már befelé is lehet marni) - azért duplatorkú legyen (kb 10 e ft), ha nem az, akkor veszel 1.6 duplatorkút (40 e ft). Keresel valami jobb központi karbit rá, szívócsővel (min 50e ft). Valami használt tuning kipuff (min 15 e ft). Új tömítésszett, új olaj. EZ A MINIMUM, és te rakod össze. Na ez biztos tudni fog legalább 50 Le-t, és az elég is kezdésnek.
ilyen volt az elsö motorom(nem saját kölcsön volt) csak valami kistengely volt benne
a gyári1.3hoz képest olyan érzésvolt mintha most mennék egy 2.9 typ4 szétfaragottal Shocked
« Utoljára szerkesztve: 2009 Január 17, 22:43:25 írta vwboxer »

http://www.motorvalto.hu/

1971 VW 1302S
1988 VW T3 syncro...........+2db...................ELADÓ 
1994 VW T4
1989 GOLF 2  94000km.................................ELADÓ
Nem elérhető Leon1303
Hozzászólások: 5024


Kicsi a kocsi, de nagy az önbizalma!

« Hozzászólás #3820 Dátum: 2009 Január 17, 22:40:43 »

aha persze. meg tartós is lesz...
akár... meg úgyis végig kell járnia a szopólétrát  Smiley közben meg legalább megismeri a motorját, egyre gyorsabban tudja majd szétszedni, fejből vágja már majd, hogy melyik tőcsavarra mekkora anya kell  Grin Grin Grin melyiket kell óvatosan meghúzni, mert már csak a jóisten tartja ésatöbbiésatöbbi  Wink
Nem elérhető vwboxer
Hozzászólások: 1723


06 70 38 98 619

« Hozzászólás #3819 Dátum: 2009 Január 17, 22:35:37 »

Cuki fiú elpópsizlak. Kiss
komojra forditva Roll Eyes
az mekkora?

http://www.motorvalto.hu/

1971 VW 1302S
1988 VW T3 syncro...........+2db...................ELADÓ 
1994 VW T4
1989 GOLF 2  94000km.................................ELADÓ
Nem elérhető Mákos
Hozzászólások: 3423


« Hozzászólás #3818 Dátum: 2009 Január 17, 22:34:51 »

te rakod össze. Na ez biztos tudni fog legalább 50 Le-t, és az elég is kezdésnek.

aha persze. meg tartós is lesz...

VW 1300
BMW 525i e34 touring

...az egyik általában működik : ))
Nem elérhető bitus76
Hozzászólások: 2024


06 30 460 2831

« Hozzászólás #3817 Dátum: 2009 Január 17, 22:32:54 »

Cuki fiú elpópsizlak. Kiss
megbizhato jokis moror egy D 34Le
De enyiért  Huh Grin Evil

VW 1200.1963.
Nem elérhető Leon1303
Hozzászólások: 5024


Kicsi a kocsi, de nagy az önbizalma!

« Hozzászólás #3816 Dátum: 2009 Január 17, 22:26:43 »

700 az az 500 rendesen bekarburálva.
ezt csak megerősíteni tudom.
persze lehet kevésből is elérni nagy változást.
Az új tagnak: 1.6-ba gondolkozz, akkor megúszod 100 körül, és a mostani (tök mind1 milyen)-hez képest is jobb lesz.
Új 1.6HD szett (35eft). Felmaratod az 1.3-as hengerfejeket ->1.6ra (meg akkor már befelé is lehet marni) - azért duplatorkú legyen (kb 10 e ft), ha nem az, akkor veszel 1.6 duplatorkút (40 e ft). Keresel valami jobb központi karbit rá, szívócsővel (min 50e ft). Valami használt tuning kipuff (min 15 e ft). Új tömítésszett, új olaj. EZ A MINIMUM, és te rakod össze. Na ez biztos tudni fog legalább 50 Le-t, és az elég is kezdésnek.
« Utoljára szerkesztve: 2009 Január 17, 22:28:29 írta Leon1303 »
Nem elérhető vwboxer
Hozzászólások: 1723


06 70 38 98 619

« Hozzászólás #3815 Dátum: 2009 Január 17, 22:25:17 »

Nekem megállt 350 körül.E-bayröl jött egy pár alkatrész,meg az USÁBÚL.
megbizhato jokis moror egy D 34Le
De enyiért  Huh Grin Evil

http://www.motorvalto.hu/

1971 VW 1302S
1988 VW T3 syncro...........+2db...................ELADÓ 
1994 VW T4
1989 GOLF 2  94000km.................................ELADÓ
Nem elérhető bitus76
Hozzászólások: 2024


06 30 460 2831

« Hozzászólás #3814 Dátum: 2009 Január 17, 22:21:45 »

Nekem megállt 350 körül.E-bayröl jött egy pár alkatrész,meg az USÁBÚL.
halkan jegyzem meg hogy tisztában vagy e hogy mibe kerül a tuning? 500 ezer alatt bele sem lehet kezdeni szvsz

VW 1200.1963.
Nem elérhető Funk
Hozzászólások: 2451


« Hozzászólás #3813 Dátum: 2009 Január 17, 22:15:18 »

halkan jegyzem meg hogy tisztában vagy e hogy mibe kerül a tuning? 500 ezer alatt bele sem lehet kezdeni szvsz
700 az az 500 rendesen bekarburálva.
Nem elérhető vwboxer
Hozzászólások: 1723


06 70 38 98 619

« Hozzászólás #3812 Dátum: 2009 Január 17, 22:06:44 »

ha ez friss kép akkor hol a typ4?
ez a régi Smiley
az elsö saját Cheesy
példának szántam Wink

http://www.motorvalto.hu/

1971 VW 1302S
1988 VW T3 syncro...........+2db...................ELADÓ 
1994 VW T4
1989 GOLF 2  94000km.................................ELADÓ
Nem elérhető gas
Hozzászólások: 3283


« Hozzászólás #3811 Dátum: 2009 Január 17, 22:00:48 »

Pont ezt akartam írni, mit gondolt, hogy most majd valaki nekiáll leírni 15 év tapasztalatát, esetleg csinál ebből és az SzMB topikból egy kivonatot?
Fura emberek vannak.

Érdekelne a főzéstudomány, minden infó jöhet. ;-)

VW Bogár 1300 '71,Transporter1.6D '83
https://photos.app.goo.gl/WsANqntrkSdn7c6f6
Nem elérhető gas
Hozzászólások: 3283


« Hozzászólás #3810 Dátum: 2009 Január 17, 22:00:02 »

nevedd el a kedvét Sad
ez elsö szelep beesésnél elmegy az magátol is Grin
na komolyan: kis motor kis ügyeségel 300körül is megvalosithato Wink
ha ez friss kép akkor hol a typ4?

VW Bogár 1300 '71,Transporter1.6D '83
https://photos.app.goo.gl/WsANqntrkSdn7c6f6
Nem elérhető Mákos
Hozzászólások: 3423


« Hozzászólás #3809 Dátum: 2009 Január 17, 21:44:23 »

Pont ezt akartam írni, mit gondolt, hogy most majd valaki nekiáll leírni 15 év tapasztalatát, esetleg csinál ebből és az SzMB topikból egy kivonatot?
Fura emberek vannak.

Érdekelne a főzéstudomány, minden infó jöhet. ;-)


VW 1300
BMW 525i e34 touring

...az egyik általában működik : ))
Nem elérhető vwboxer
Hozzászólások: 1723


06 70 38 98 619

« Hozzászólás #3808 Dátum: 2009 Január 17, 21:25:22 »

halkan jegyzem meg hogy tisztában vagy e hogy mibe kerül a tuning? 500 ezer alatt bele sem lehet kezdeni szvsz
nevedd el a kedvét Sad
ez elsö szelep beesésnél elmegy az magátol is Grin
na komolyan: kis motor kis ügyeségel 300körül is megvalosithato Wink

[a csatolmányt egy admin törölte]
« Utoljára szerkesztve: 2009 Január 17, 21:36:05 írta vwboxer »

http://www.motorvalto.hu/

1971 VW 1302S
1988 VW T3 syncro...........+2db...................ELADÓ 
1994 VW T4
1989 GOLF 2  94000km.................................ELADÓ
Nem elérhető Varázsló
Hozzászólások: 13081


Low Fast -többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #3807 Dátum: 2009 Január 17, 21:25:11 »

első körben VÉGIGolvasod a fórumnak ezt, és az SZMB topicját, aztán kérdezel , ha nem találod a választ.  Wink
Pont ezt akartam írni, mit gondolt, hogy most majd valaki nekiáll leírni 15 év tapasztalatát, esetleg csinál ebből és az SzMB topikból egy kivonatot?
Fura emberek vannak.

Érdekelne a főzéstudomány, minden infó jöhet. ;-)

Stuntmanus

VW 1302 S
  


 
 

http://oettingertsv.blogspot.com/
 
"Már nem vagyok annyira fiatal, hogy mindenre azonnal tudjam a választ."
Nem elérhető vw1966
Hozzászólások: 7993


« Hozzászólás #3806 Dátum: 2009 Január 17, 21:13:55 »

Az alkatrészeket honnan tudom beszerezni? Akár külföld is szóba jöhet.
Honlap, webbolt, e+a, stb...
Jöhet minden infó.

halkan jegyzem meg hogy tisztában vagy e hogy mibe kerül a tuning? 500 ezer alatt bele sem lehet kezdeni szvsz
Nem elérhető vwboxer
Hozzászólások: 1723


06 70 38 98 619

« Hozzászólás #3805 Dátum: 2009 Január 17, 21:08:03 »

na majd elpicsazom a Bug-Inen Tongue Grin
akkor 2332 lesz
kiscsávo receptel(DDD6)

http://www.motorvalto.hu/

1971 VW 1302S
1988 VW T3 syncro...........+2db...................ELADÓ 
1994 VW T4
1989 GOLF 2  94000km.................................ELADÓ
Oldalak: 1 ... 457 458 459 460 461 [462] 463 464 465 466 467 ... 558
Nyomtatás
 
Ugrás:  

Powered by MySQL Powered by PHP www.bogarhatu.hu - ahol a Bogarazás kezdődik Powered by SMF 1.1.4 | SMF © 2006, Simple Machines LLC
Magyar fordítás: SMF Magyarország
Szabványos XHTML 1.0! Szabványos CSS!
Az oldal 0.123 másodperc alatt készült el 16 lekéréssel.