www.bogarhatu.hu
- ahol a Bogarazás kezdődik
Üdvözlünk,
Vendég
. Kérlek
jelentkezz be
vagy
regisztrálj
.
Nem érkezett meg az
aktiváló e-mail?
2025 Július 20, 14:22:50
1 óra
1 nap
1 hét
1 hónap
Mindig
Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Keresés:
Részletes kereső
Népautós Szilveszter
Pólus Center
2024. december 31.
921218
Hozzaszólás
218
Témában írta
1614
Felhasználó
Legújabb tag:
mickilangelo
www.bogarhatu.hu - ahol a Bogarazás kezdődik
>
Hová tartozol?
>
Bogaras fórumok
> Téma:
Tuning, teljesítmény, futómű
Oldalak:
1
...
442
443
444
445
446
[
447
]
448
449
450
451
452
...
558
Szerző
Téma: Tuning, teljesítmény, futómű (Megtekintve 3377455 alkalommal)
Bill
Hozzászólások: 8607
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #4444 Dátum:
2009 Február 04, 16:16:14 »
Idézetet írta: Leon1303 - 2009 Február 04, 16:13:37
Szerintem ugyan az mint a webereknek, talán a rúd tartólapja más, de én tényleg nem tom, az enyémet ismerem csak.
a a tartólap biztos más, mert ezek a karbik kompaktabbak az idf-eknél, én arra tippelek, hogy a blokkra szerelhető rudazat volt neki
nincs valakinek fotója????
Leon1303
Hozzászólások: 5024
Kicsi a kocsi, de nagy az önbizalma!
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #4443 Dátum:
2009 Február 04, 16:15:54 »
Hát pl ez a középen fordítós sok karbihoz jó, de nekem spec nem tetszik ez, olyan kis izé... egy nagy króm rúd ami összeköti középen a két karbit, sokkal szebb
http://cgi.ebay.com/ebaymotors/VW-SCAT-DELLORTO-KADRON-WEBER-CARB-LINKAGE_W0QQcmdZViewItemQQ_trkparmsZ72Q3a1205Q7c66Q3a2Q7c65Q3a12Q7c39Q3a1Q7c240Q3a1318Q7c301Q3a1Q7c293Q3a1Q7c294Q3a50QQ_trksidZp3286Q2ec0Q2em14QQhashZitem390028481831QQitemZ390028481831QQptZOtherQ5fVehicleQ5fParts
Leon1303
Hozzászólások: 5024
Kicsi a kocsi, de nagy az önbizalma!
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #4442 Dátum:
2009 Február 04, 16:13:37 »
Idézetet írta: Bill - 2009 Február 04, 16:09:25
na ez látod jó kérdés, inkább Stunt ot kérdezd, mivel én még nem tartok ott, viszont neki fel volt szerelve és ment is a gép vagy Leon nem tudja? vagy valaki? én nem emlékszem rá
Szerintem ugyan az mint a webereknek, talán a rúd tartólapja más, de én tényleg nem tom, az enyémet ismerem csak.
Bill
Hozzászólások: 8607
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #4441 Dátum:
2009 Február 04, 16:09:25 »
Idézetet írta: Aircult - 2009 Február 04, 15:56:12
milyen rudazat kell hozza?Ugyanolyan mint az idf-hez?
na ez látod jó kérdés, inkább Stunt ot kérdezd, mivel én még nem tartok ott, viszont neki fel volt szerelve és ment is a gép vagy Leon nem tudja? vagy valaki? én nem emlékszem rá
Leon1303
Hozzászólások: 5024
Kicsi a kocsi, de nagy az önbizalma!
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #4440 Dátum:
2009 Február 04, 16:08:40 »
Ennél jobb árat tud valaki?
http://cgi.ebay.de/Benzinpumpe-Universal-Pumpe-Pierburg-7-21440-51-0_W0QQitemZ330304409826QQcmdZViewItemQQptZAutoteile_Zubeh%C3%B6r?hash=item330304409826&_trksid=p3286.c0.m14&_trkparms=72%3A1229|66%3A2|65%3A12|39%3A1|240%3A1318
Leon1303
Hozzászólások: 5024
Kicsi a kocsi, de nagy az önbizalma!
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #4439 Dátum:
2009 Február 04, 16:06:48 »
Idézetet írta: xoyox - 2009 Február 04, 11:48:49
Jo hat
itt a szivas utani benzin mennyisege a turbod miatt is egy dellortonal elegendo, ezek modernebbek, nagyobb az buszohaz es egy sima ( 08/15) -ös Pierburg Pumpaval kivalo lesz. ha megveszik a motoromat ( penteken jön megint egy baromarcu Grazbol ) akkor a Pierburgot is eladom 5000 Km-t ment a Lavinaban.
Ha ott müködtek a cuccok, neked is fog !
Ja: es dellortohoz vannak nemetben cegek, minden szart eddig elküldtek ( meg az üres hazat is ) VAN MINDEN
de 400 dollarert itt is lesz a Bugneten is vannak eladok
Ezenkivül nekem van egy szüz -üres- hazam is.
Tolokarjaim is vannak, es van 36-os Weberem is, de az Alfa Importör is azt mondta ezt rakjam inkabb bele, ha mar valaszthatok
Minden mas nagyobb karbi, dragabb es fölösleges.
2000 ccm felett lehet azutan Weberezni 40-felettiekkel.
ott aztan kezdheted a düsnizest a kinlodast (szeki) ledadog nem megy akadozik, (Weber )
Most olvasom, nem akarod a Turbot?? VEDD MEG !
semmi szopas nem lehet garanciat azok ott semmire nem adnak, Azok ott mind hobbys pali, olcson veszik, es eldobjak, ha nem kell....
Meg vadi uj kocsira sem adtak 86-ban hoztunk egy vadi uj Corvettet gar. nelkül ! Amit onnan kihozol megszünik a garancia.
Minden dellortoalkatresz itt :
www.ioz.de
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
Dellorto - wieder da!
Die Sportvergaser von Dellorto sind von Bauform und äußerem Abmaß den Sportvergasern von Weber und Solex sehr ähnlich. In Laufkultur und Verarbeitung sind Dellorto-Vergaser jedoch deutlich besser. Lange war die Ersatzteil- und Düsenversorgung aber sehr schlecht bis nicht vorhanden. Das hat sich geändert! Inzwischen haben wir alle von Dellorto noch lieferbaren Mischrohre, sowie die gängigen Haupt-, Luftkorrektur-, Leerlauf-, und Pumpendüsen vorrätig. Auch Nadelventile, Schwimmer und Dichtsätze, sowie Lufttrichter und Vorzerstäuber sind vorrätig oder können besorgt werden.
Hat man bis jetzt wegen Teilemangel auf Dellorto verzichten müssen, so können wir jetzt sagen: Dellorto? Ja gerne!
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
Most van egyebkent az Ebayon egy SOLEX 40-es fillerekert ! 1€ !
a buzik nem merik megvenni, mert mindenki csak a Webert ismeri
))
Szia!
Most kell vennem Pierburg elektromos ac-t! Ha tudsz valahol jó áron szólj! Ebay-en jó nagy árszórással vannak.
Bripery
Hozzászólások: 21999
www.elitevwclub.hu
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #4438 Dátum:
2009 Február 04, 15:56:12 »
Idézetet írta: Bill - 2009 Február 03, 21:02:42
nekem 44 dcnf van, stunt azt mondta, hogy a hosszú elnyújtott kanyarokat nem bírja, remélem az egyeneseket annál inkább
milyen rudazat kell hozza?Ugyanolyan mint az idf-hez?
www.elitevwclub.hu
1982 Porsche 931 (924 Turbo)
2021 VW Golf GTE
Akit magyarnak teremtett az Úristen és nem fogja pártját nemzetének-nem derék ember. Gróf Széchenyi István
vwoodoo
Hozzászólások: 2840
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #4437 Dátum:
2009 Február 04, 14:47:43 »
Idézetet írta: xoyox - 2009 Február 04, 14:36:09
jo hat !
es kiba...udvarias volt a tulaj minden szart elmagyarazott, es csinaltattam vele egy tök kipucolt üresre szetszedett hazat - jo nem occsoert- de elküldte , most tartalekom is lenne.
aztan egy alfas ceg belötte, de mar 5000 K utan ugy erzem lehetne a leerlaufon allitani
megy vele mint az allat , mint irtam 180 felett jartunk, tömve nehez alkatreszekkel, kati mellettem, szoval suly az volt
mar nem a Kati miatt, ö sovanyka
)
nekem is olyan tapasztalatokat osztottak meg karbiválasztáskor-akik régebb "évtizedek óta" foglalkoznak vele...
h a Dellorto-kat sokkal finomabban-pontosabban be lehet állítani mint a Webereket, ráadásul kevesebbet is fogyasztanak.
De az a tény h jól megy a kocsid, az nem feltétlenül csak a karbin múlik-mint tudjuk (függ a többi összetevőtől is).. de azért jelentős szerepe van!
Kíváncsi vagyok, ha egy nagy teljesítményű motoron (pl.:1971 ugyanazon összetevők mellett) 40es Dellorto vagy 40es Weber-rel menne jobban, vagy lenne jobb a motorkarakterisztika...
anno nekem is azt mondták 1600os motorra h 1900ccm-ig bőven megteszi a 36os D'O... 40es nem tudná jobban kiszolgálni-tehát felesleges.
xoyox
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #4436 Dátum:
2009 Február 04, 14:36:09 »
Idézetet írta: vwoodoo - 2009 Február 04, 14:31:35
egész jóónak tűnik
!
jo hat !
es kiba...udvarias volt a tulaj minden szart elmagyarazott, es csinaltattam vele egy tök kipucolt üresre szetszedett hazat - jo nem occsoert- de elküldte , most tartalekom is lenne.
aztan egy alfas ceg belötte, de mar 5000 K utan ugy erzem lehetne a leerlaufon allitani
megy vele mint az allat , mint irtam 180 felett jartunk, tömve nehez alkatreszekkel, kati mellettem, szoval suly az volt
mar nem a Kati miatt, ö sovanyka
)
vwoodoo
Hozzászólások: 2840
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #4435 Dátum:
2009 Február 04, 14:31:35 »
Idézetet írta: xoyox - 2009 Február 04, 14:27:34
mar miert ne volna jo ?
5x kiprobaltam beugrik, aztan amikor a bevezetö IOZ megjelenik, egy masodperc mulva kinyilik a honlapjuk.
nalam priman megy
de itt a kinyitott kezdö lapjuk:
http://www.ioz.de/frontframe.html
látom Te is belinkelted kezdőlapot.... gyorsabb voltál
- én kicsit elkezdtem beleolvasni- egész jóónak tűnik
!
vwoodoo
Hozzászólások: 2840
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #4434 Dátum:
2009 Február 04, 14:29:36 »
Idézetet írta: gsattila - 2009 Február 04, 13:46:38
Nem jó a link! Kérlek, pontosítsd!
nekem is működik...
esetleg próbáld meg így..
http://www.ioz.de/frontframe.html
Vergaser -menüpont alatt!
xoyox
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #4433 Dátum:
2009 Február 04, 14:27:34 »
Idézetet írta: gsattila - 2009 Február 04, 13:46:38
Nem jó a link! Kérlek, pontosítsd!
mar miert ne volna jo ?
5x kiprobaltam beugrik, aztan amikor a bevezetö IOZ megjelenik, egy masodperc mulva kinyilik a honlapjuk.
nalam priman megy
de itt a kinyitott kezdö lapjuk:
http://www.ioz.de/frontframe.html
gsattila
Hozzászólások: 11538
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #4432 Dátum:
2009 Február 04, 13:46:38 »
Nem jó a link! Kérlek, pontosítsd!
Idézetet írta: xoyox - 2009 Február 04, 11:48:49
Minden dellortoalkatresz itt :
www.ioz.de
xoyox
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #4431 Dátum:
2009 Február 04, 11:48:49 »
Idézetet írta: Aircult - 2009 Február 03, 15:21:12
Akkor ez jo lehet?
http://www.thesamba.com/vw/classifieds/detail.php?id=701511
Jo hat
itt a szivas utani benzin mennyisege a turbod miatt is egy dellortonal elegendo, ezek modernebbek, nagyobb az buszohaz es egy sima ( 08/15) -ös Pierburg Pumpaval kivalo lesz. ha megveszik a motoromat ( penteken jön megint egy baromarcu Grazbol ) akkor a Pierburgot is eladom 5000 Km-t ment a Lavinaban.
Ha ott müködtek a cuccok, neked is fog !
Ja: es dellortohoz vannak nemetben cegek, minden szart eddig elküldtek ( meg az üres hazat is ) VAN MINDEN
de 400 dollarert itt is lesz a Bugneten is vannak eladok
Ezenkivül nekem van egy szüz -üres- hazam is.
Tolokarjaim is vannak, es van 36-os Weberem is, de az Alfa Importör is azt mondta ezt rakjam inkabb bele, ha mar valaszthatok
Minden mas nagyobb karbi, dragabb es fölösleges.
2000 ccm felett lehet azutan Weberezni 40-felettiekkel.
ott aztan kezdheted a düsnizest a kinlodast (szeki) ledadog nem megy akadozik, (Weber )
Most olvasom, nem akarod a Turbot?? VEDD MEG !
semmi szopas nem lehet garanciat azok ott semmire nem adnak, Azok ott mind hobbys pali, olcson veszik, es eldobjak, ha nem kell....
Meg vadi uj kocsira sem adtak 86-ban hoztunk egy vadi uj Corvettet gar. nelkül ! Amit onnan kihozol megszünik a garancia.
Minden dellortoalkatresz itt :
www.ioz.de
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
Dellorto - wieder da!
Die Sportvergaser von Dellorto sind von Bauform und äußerem Abmaß den Sportvergasern von Weber und Solex sehr ähnlich. In Laufkultur und Verarbeitung sind Dellorto-Vergaser jedoch deutlich besser. Lange war die Ersatzteil- und Düsenversorgung aber sehr schlecht bis nicht vorhanden. Das hat sich geändert! Inzwischen haben wir alle von Dellorto noch lieferbaren Mischrohre, sowie die gängigen Haupt-, Luftkorrektur-, Leerlauf-, und Pumpendüsen vorrätig. Auch Nadelventile, Schwimmer und Dichtsätze, sowie Lufttrichter und Vorzerstäuber sind vorrätig oder können besorgt werden.
Hat man bis jetzt wegen Teilemangel auf Dellorto verzichten müssen, so können wir jetzt sagen: Dellorto? Ja gerne!
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
Most van egyebkent az Ebayon egy SOLEX 40-es fillerekert ! 1€ !
a buzik nem merik megvenni, mert mindenki csak a Webert ismeri
))
«
Utoljára szerkesztve: 2009 Február 04, 14:30:33 írta xoyox
»
Leon1303
Hozzászólások: 5024
Kicsi a kocsi, de nagy az önbizalma!
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #4430 Dátum:
2009 Február 04, 08:12:50 »
Idézetet írta: Aircult - 2009 Február 03, 20:43:15
a geneberg.com es mas is rak weber 42 dcnf-t az 1776ra..
lehet az kene..
Ha weber, akkor typ1-es motorra IDF-eket nézzél! Stunt is jobban ajánlja, neki is csak azért volt dcnf, mert az idf túl magas, és nem fért volna neki a typ3-as motortérben.
gas
Hozzászólások: 3283
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #4429 Dátum:
2009 Február 03, 22:37:10 »
Idézetet írta: tati - 2009 Február 03, 00:23:06
ahogy tigris monta micimackónak: "csekélyértelmű barátom" a kiemelés nem a tengely közepe és a bütyök legmagasabb része alapján lehet nagyobb, hanem ahol a szelephézagot mérjük és a legmagasabb az 1es és 2es méretek különbsége alapján
tehát akár egy 35mm "vastag" tengely emelhet többet mint egy 38mm-es
még azt tarton lehetséges magyarázatnak, hogy a magasabb emelésű(nek vélt
) tengely nem széria, de a nem széria tengelyek külön szerelhető vezérműkerékkel gyártódtak, vagy nem?
«
Utoljára szerkesztve: 2009 Február 04, 22:01:44 írta gas
»
VW Bogár 1300 '71,Transporter1.6D '83
https://photos.app.goo.gl/WsANqntrkSdn7c6f6
Bill
Hozzászólások: 8607
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #4428 Dátum:
2009 Február 03, 21:02:42 »
Idézetet írta: Aircult - 2009 Február 03, 20:43:15
a geneberg.com es mas is rak weber 42 dcnf-t az 1776ra..
lehet az kene..
nekem 44 dcnf van, stunt azt mondta, hogy a hosszú elnyújtott kanyarokat nem bírja, remélem az egyeneseket annál inkább
Bripery
Hozzászólások: 21999
www.elitevwclub.hu
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #4427 Dátum:
2009 Február 03, 20:43:15 »
Idézetet írta: Bill - 2009 Február 03, 19:37:19
így legyél okos, egyik ezt mondja, a másik azt
a geneberg.com es mas is rak weber 42 dcnf-t az 1776ra..
lehet az kene..
www.elitevwclub.hu
1982 Porsche 931 (924 Turbo)
2021 VW Golf GTE
Akit magyarnak teremtett az Úristen és nem fogja pártját nemzetének-nem derék ember. Gróf Széchenyi István
Bill
Hozzászólások: 8607
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #4426 Dátum:
2009 Február 03, 19:37:19 »
Idézetet írta: Maresz - 2009 Február 03, 19:33:53
én nem vagyok dellortó párti,helyén rosszabul szerelhetö és drágább hozzá meg ritkább az alkatrséz
így legyél okos, egyik ezt mondja, a másik azt
Maresz
Hozzászólások: 19642
WWW.BUGGARAGE.HU
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #4425 Dátum:
2009 Február 03, 19:33:53 »
Idézetet írta: Aircult - 2009 Február 03, 15:21:12
Akkor ez jo lehet?
http://www.thesamba.com/vw/classifieds/detail.php?id=701511
én nem vagyok dellortó párti,helyén rosszabul szerelhetö és drágább hozzá meg ritkább az alkatrséz
WEBshop
http://retrocarclub.superwebaruhaz.hu/
Ha müszakivizsga vagy zöldkari kell és problémás az élet:06706223882;06706313882
Kedvezméynes kötelező bizti kötése!
Gyári vw audi seat skoda Alkatrészek beszerzése gyors határidővel,postázva
www.retroautoklub.hu
Bripery
Hozzászólások: 21999
www.elitevwclub.hu
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #4424 Dátum:
2009 Február 03, 15:21:12 »
Idézetet írta: xoyox - 2009 Február 03, 11:22:29
36-os dellorto kell ( modernebb mint a Weber ) nagyobb az uszohaz stb
Van erröl sok Info, ha nekem nem hinnel
nekem az 1800-ast priman kiszolgalta problema nelkül.
Egy Austriaban közismert kizarolag Alfas ceg is igazolta. A Tulajnak 200 ! privat kocsija van (erröl regebben irtam )
esküszik a dellortokra !
de van elado 36-os Weberem is komplette . ha kell
occson
Akkor ez jo lehet?
http://www.thesamba.com/vw/classifieds/detail.php?id=701511
www.elitevwclub.hu
1982 Porsche 931 (924 Turbo)
2021 VW Golf GTE
Akit magyarnak teremtett az Úristen és nem fogja pártját nemzetének-nem derék ember. Gróf Széchenyi István
Bripery
Hozzászólások: 21999
www.elitevwclub.hu
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #4423 Dátum:
2009 Február 03, 15:10:30 »
Idézetet írta: Leon1303 - 2009 Február 03, 11:31:44
Azigen! Akkor a turbószettet nem is veszed meg hozzá? Vagy adja vele? De akkor tényleg át kell csövezni cakpakk.
adta volna vele...de tul sok szopastol felnek,semmi garanciat nem vallal a motorra...eloszor jusson haza a Ghia,es aruljam ki vagy adjam el a bogarat es lassam hogy milyen ez az 1776..lehet nekem eleg ez is..
www.elitevwclub.hu
1982 Porsche 931 (924 Turbo)
2021 VW Golf GTE
Akit magyarnak teremtett az Úristen és nem fogja pártját nemzetének-nem derék ember. Gróf Széchenyi István
aptom
Hozzászólások: 803
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #4422 Dátum:
2009 Február 03, 15:05:55 »
Idézetet írta: tati - 2009 Február 03, 00:23:06
ahogy tigris monta micimackónak: "csekélyértelmű barátom" a kiemelés nem a tengely közepe és a bütyök legmagasabb része alapján lehet nagyobb, hanem ahol a szelephézagot mérjük és a legmagasabb az 1es és 2es méretek különbsége alapján
tehát akár egy 35mm "vastag" tengely emelhet többet mint egy 38mm-es
Ez igaz, de gas azt is írta hogy a tengelyek egyéb paramétereiben megegyeznek - tehát az
alapkörsugár
megegyezik, ezért helytálló a feltételezése , hogy jelen esetben a "39 mm-es" nagyobbat emel mint a "38 mm-es".
'81 Hecho en México
aptom
Hozzászólások: 803
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #4421 Dátum:
2009 Február 03, 14:51:27 »
Idézetet írta: brez - 2009 Február 02, 22:27:47
Találok valahol olyan német nyelvű oldalt ahol a tengelyek fokolásáról irnak, csak, hogy kicsit megértsem ezeket a számokat...?
Ez ugyan nem német, de talán megteszi
http://www.zsiguli.hu/index.php?action=cikk&id=162
'81 Hecho en México
Mr.Horsepower
Hozzászólások: 8581
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #4420 Dátum:
2009 Február 03, 14:41:46 »
Idézetet írta: Leon1303 - 2009 Február 03, 14:22:39
Meee nincsen Kamei spoilered
Itt lehet a gond .Nem abban hogy Ferdinand nem ekkora menetteljesitmenyre meretezett.
A legönzetlenebb emberek azok, akik az észt osztják, mert abból adnak, amiből nekik is nagyon kevés van!
http://www.youtube.com/watch?v=AYcLg1m7aI4
Leon1303
Hozzászólások: 5024
Kicsi a kocsi, de nagy az önbizalma!
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #4419 Dátum:
2009 Február 03, 14:24:11 »
Idézetet írta: Bill - 2009 Február 03, 13:03:49
szerintem erre utalnak a jelek
ja látom már
Aircult vazz nagyon leadtad!
Leon1303
Hozzászólások: 5024
Kicsi a kocsi, de nagy az önbizalma!
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #4418 Dátum:
2009 Február 03, 14:22:39 »
Idézetet írta: Woodoo - 2009 Február 03, 13:07:53
Hatul koni rot elol Sachs gewinde minden futomu alkatresz uj. Beallitva meg miden.85mph felett megis a stabilitas szikraja sincs.
Meee nincsen Kamei spoilered
Mr.Horsepower
Hozzászólások: 8581
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #4417 Dátum:
2009 Február 03, 13:07:53 »
Idézetet írta: Leon1303 - 2009 Február 03, 13:00:59
Szezonfelkészítésként mind a 4 fék szét lesz szedve, átnézve, amit kell azt cseréljük.
Első futóművet elviszem megint átnézetni, beállíttatni.
Hátul a Konik meg teszik a dolgukat.
Kormánymű és egyéb csatlakozó részek is komolyan ellenőrizve lesznek.
Persze csöppet sem biztos, hogy egyből sikerül kihozni belőle a legnagyobb teljesítményt a mit tud a motor, szerintem hosszas próbálgatás, állítgatás, és tapasztalatszerzés kell mire készen fog állni a kísérletre.
Hatul koni rot elol Sachs gewinde minden futomu alkatresz uj. Beallitva meg miden.85mph felett megis a stabilitas szikraja sincs.
A legönzetlenebb emberek azok, akik az észt osztják, mert abból adnak, amiből nekik is nagyon kevés van!
http://www.youtube.com/watch?v=AYcLg1m7aI4
Bill
Hozzászólások: 8607
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #4416 Dátum:
2009 Február 03, 13:03:49 »
Idézetet írta: Leon1303 - 2009 Február 03, 13:01:36
Nem értettem, hogy akkor nem veszi meg mégsem? Vagy mi?
szerintem erre utalnak a jelek
Leon1303
Hozzászólások: 5024
Kicsi a kocsi, de nagy az önbizalma!
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #4415 Dátum:
2009 Február 03, 13:01:36 »
Idézetet írta: Bill - 2009 Február 03, 12:36:19
??
Nem értettem, hogy akkor nem veszi meg mégsem? Vagy mi?
Leon1303
Hozzászólások: 5024
Kicsi a kocsi, de nagy az önbizalma!
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #4414 Dátum:
2009 Február 03, 13:00:59 »
Idézetet írta: Woodoo - 2009 Február 03, 12:34:18
Telehetsz az elso aki kiprobalhatja Bogarral milyen az elet 200 felett.Csak eld tul.
Szezonfelkészítésként mind a 4 fék szét lesz szedve, átnézve, amit kell azt cseréljük.
Első futóművet elviszem megint átnézetni, beállíttatni.
Hátul a Konik meg teszik a dolgukat.
Kormánymű és egyéb csatlakozó részek is komolyan ellenőrizve lesznek.
Persze csöppet sem biztos, hogy egyből sikerül kihozni belőle a legnagyobb teljesítményt a mit tud a motor, szerintem hosszas próbálgatás, állítgatás, és tapasztalatszerzés kell mire készen fog állni a kísérletre.
Bill
Hozzászólások: 8607
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #4413 Dátum:
2009 Február 03, 12:36:19 »
Idézetet írta: Leon1303 - 2009 Február 03, 12:30:29
?
??
Mr.Horsepower
Hozzászólások: 8581
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #4412 Dátum:
2009 Február 03, 12:34:18 »
Idézetet írta: Leon1303 - 2009 Február 03, 12:30:29
?
Telehetsz az elso aki kiprobalhatja Bogarral milyen az elet 200 felett.Csak eld tul.
A legönzetlenebb emberek azok, akik az észt osztják, mert abból adnak, amiből nekik is nagyon kevés van!
http://www.youtube.com/watch?v=AYcLg1m7aI4
Leon1303
Hozzászólások: 5024
Kicsi a kocsi, de nagy az önbizalma!
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #4411 Dátum:
2009 Február 03, 12:30:29 »
?
Bill
Hozzászólások: 8607
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #4410 Dátum:
2009 Február 03, 12:29:12 »
Idézetet írta: Woodoo - 2009 Február 03, 12:13:10
No para.Nem veszi meg.
Mr.Horsepower
Hozzászólások: 8581
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #4409 Dátum:
2009 Február 03, 12:13:10 »
Idézetet írta: Leon1303 - 2009 Február 03, 11:31:44
Azigen! Akkor a turbószettet nem is veszed meg hozzá? Vagy adja vele? De akkor tényleg át kell csövezni cakpakk.
No para.Nem veszi meg.
A legönzetlenebb emberek azok, akik az észt osztják, mert abból adnak, amiből nekik is nagyon kevés van!
http://www.youtube.com/watch?v=AYcLg1m7aI4
Leon1303
Hozzászólások: 5024
Kicsi a kocsi, de nagy az önbizalma!
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #4408 Dátum:
2009 Február 03, 11:31:44 »
Idézetet írta: Aircult - 2009 Február 02, 02:55:32
ez a motor egy kozepmotoros 550 spyderban volt,amivel megnyerte az utolso SCCA Vintage versenyt Laguna Seca-ban 2004/2005-ben
<beszúrt kép törölve>
Azigen! Akkor a turbószettet nem is veszed meg hozzá? Vagy adja vele? De akkor tényleg át kell csövezni cakpakk.
xoyox
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #4407 Dátum:
2009 Február 03, 11:22:29 »
Idézetet írta: Aircult - 2009 Február 03, 07:36:04
1776os motorhoz ki,mekkora karbikat preferal?
36-os dellorto kell ( modernebb mint a Weber ) nagyobb az uszohaz stb
Van erröl sok Info, ha nekem nem hinnel
nekem az 1800-ast priman kiszolgalta problema nelkül.
Egy Austriaban közismert kizarolag Alfas ceg is igazolta. A Tulajnak 200 ! privat kocsija van (erröl regebben irtam )
esküszik a dellortokra !
de van elado 36-os Weberem is komplette . ha kell
occson
Maresz
Hozzászólások: 19642
WWW.BUGGARAGE.HU
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #4406 Dátum:
2009 Február 03, 09:13:36 »
Idézetet írta: ratro - 2009 Február 03, 07:53:02
40 IDF
még a36is elég......,40es optimális
WEBshop
http://retrocarclub.superwebaruhaz.hu/
Ha müszakivizsga vagy zöldkari kell és problémás az élet:06706223882;06706313882
Kedvezméynes kötelező bizti kötése!
Gyári vw audi seat skoda Alkatrészek beszerzése gyors határidővel,postázva
www.retroautoklub.hu
Bripery
Hozzászólások: 21999
www.elitevwclub.hu
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #4405 Dátum:
2009 Február 03, 08:03:46 »
Idézetet írta: ratro - 2009 Február 03, 07:53:02
40 IDF
44?
nagy?felesleges?
www.elitevwclub.hu
1982 Porsche 931 (924 Turbo)
2021 VW Golf GTE
Akit magyarnak teremtett az Úristen és nem fogja pártját nemzetének-nem derék ember. Gróf Széchenyi István
Oldalak:
1
...
442
443
444
445
446
[
447
]
448
449
450
451
452
...
558
www.bogarhatu.hu - ahol a Bogarazás kezdődik
>
Hová tartozol?
>
Bogaras fórumok
> Téma:
Tuning, teljesítmény, futómű
Ugrás:
Kérlek válassz egy célt:
-----------------------------
Hová tartozol?
-----------------------------
=> Bogaras fórumok
=> Népautós fórumok
=> Adok-veszek
===> Lomtár
-----------------------------
Web szerviz
-----------------------------
=> A szervizes mondta
=> Itt lehet anyázni a szervizt
Töltés...