www.bogarhatu.hu
- ahol a Bogarazás kezdődik
Üdvözlünk,
Vendég
. Kérlek
jelentkezz be
vagy
regisztrálj
.
Nem érkezett meg az
aktiváló e-mail?
2025 Július 20, 18:24:51
1 óra
1 nap
1 hét
1 hónap
Mindig
Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Keresés:
Részletes kereső
Népautós Szilveszter
Pólus Center
2024. december 31.
921218
Hozzaszólás
218
Témában írta
1614
Felhasználó
Legújabb tag:
mickilangelo
www.bogarhatu.hu - ahol a Bogarazás kezdődik
>
Hová tartozol?
>
Bogaras fórumok
> Téma:
Tuning, teljesítmény, futómű
Oldalak:
1
...
434
435
436
437
438
[
439
]
440
441
442
443
444
...
558
Szerző
Téma: Tuning, teljesítmény, futómű (Megtekintve 3378007 alkalommal)
Maresz
Hozzászólások: 19642
WWW.BUGGARAGE.HU
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #4764 Dátum:
2009 Február 16, 23:34:40 »
Idézetet írta: Leon1303 - 2009 Február 16, 23:33:19
univerzális
Bogárhoz ezt szokták, Stunt is ilyet használ.
éshalk:D
WEBshop
http://retrocarclub.superwebaruhaz.hu/
Ha müszakivizsga vagy zöldkari kell és problémás az élet:06706223882;06706313882
Kedvezméynes kötelező bizti kötése!
Gyári vw audi seat skoda Alkatrészek beszerzése gyors határidővel,postázva
www.retroautoklub.hu
Leon1303
Hozzászólások: 5024
Kicsi a kocsi, de nagy az önbizalma!
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #4763 Dátum:
2009 Február 16, 23:33:19 »
Idézetet írta: Süsü - 2009 Február 16, 23:30:53
Az AC eredetileg mihez való?
univerzális
Bogárhoz ezt szokták, Stunt is ilyet használ.
Süsü
Hozzászólások: 2713
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #4762 Dátum:
2009 Február 16, 23:30:53 »
Idézetet írta: Leon1303 - 2009 Február 16, 23:24:08
Jött pár cucc a mocihoz, a kövi alkatrész szállítmány jövőhéten érkezik.
Pierburg elektromos AC, meg egy 200-as Sachs szett (sokat filóztam rajta melyik legyen, aztán csak a sachs mellett döntöttem)
Az AC eredetileg mihez való?
GNX-967
Süsü
Hozzászólások: 2713
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #4761 Dátum:
2009 Február 16, 23:27:40 »
Ha valaki dupla solexben gondolkodik:
[a csatolmányt egy admin törölte]
GNX-967
Leon1303
Hozzászólások: 5024
Kicsi a kocsi, de nagy az önbizalma!
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #4760 Dátum:
2009 Február 16, 23:24:08 »
Jött pár cucc a mocihoz, a kövi alkatrész szállítmány jövőhéten érkezik.
Pierburg elektromos AC, meg egy 200-as Sachs szett (sokat filóztam rajta melyik legyen, aztán csak a sachs mellett döntöttem)
Süsü
Hozzászólások: 2713
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #4759 Dátum:
2009 Február 16, 23:16:44 »
Jobb idő lesz én is berakom a busz gyújtást. Az elektronikának a lábkiosztásában fel tudna valaki homályosítani?
GNX-967
vwoodoo
Hozzászólások: 2840
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #4758 Dátum:
2009 Február 16, 22:32:39 »
Idézetet írta: tazoli - 2009 Február 16, 22:25:23
Nah! Mi a terv? Te typ1 fan vagy ha jól értettem, de ha te is elkezded építeni a typ4 2x00ccm-et befosok....
Bugmaster
Maresz
-
tazoli
(bocs,de nem találtam pelusos smilet)
Maresz
Hozzászólások: 19642
WWW.BUGGARAGE.HU
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #4757 Dátum:
2009 Február 16, 22:32:10 »
Idézetet írta: tazoli - 2009 Február 16, 22:25:23
Nah! Mi a terv? Te typ1 fan vagy ha jól értettem, de ha te is elkezded építeni a typ4 2x00ccm-et befosok....
nem typ4 soha
typ 2,1 wbx fötengellyel
WEBshop
http://retrocarclub.superwebaruhaz.hu/
Ha müszakivizsga vagy zöldkari kell és problémás az élet:06706223882;06706313882
Kedvezméynes kötelező bizti kötése!
Gyári vw audi seat skoda Alkatrészek beszerzése gyors határidővel,postázva
www.retroautoklub.hu
tati
Hozzászólások: 10785
Ízirájder 0630 9850919 ÖRÖM AZ ERŐ ÁLTAL
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #4756 Dátum:
2009 Február 16, 22:27:10 »
Idézetet írta: BigBug - 2009 Február 16, 22:21:08
elég lesz bameg
már nem is érdekel
ez semmi az én első elektronikus gyújtásom nagyobb móka volt aki megmonnya mi volt a az első meglepi sört kap ez láncos escort elosztó volt házat leesztárgáltuk fogaskerék lecserélve bogár meghajtásra és volt egy vicc még benne
[a csatolmányt egy admin törölte]
www.tatinson.hu
www.kck.hu
tazoli49
Hozzászólások: 3840
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #4755 Dátum:
2009 Február 16, 22:25:23 »
Idézetet írta: Maresz - 2009 Február 15, 16:49:56
inkább gyüjts egy kis pénzt és vedd meg jövöre motorom valamelyiket
Nah! Mi a terv? Te typ1 fan vagy ha jól értettem, de ha te is elkezded építeni a typ4 2x00ccm-et befosok....
BigBug
Hozzászólások: 28919
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #4754 Dátum:
2009 Február 16, 22:21:08 »
elég lesz bameg
már nem is érdekel
sokkal rosszabb, ha volt de már nincs, annál ha soha nem volt, mert vágyakozni nem fáj annyira, mint emlékezni.....
ui: ha nagy leszek, transportert veszek...........
tati
Hozzászólások: 10785
Ízirájder 0630 9850919 ÖRÖM AZ ERŐ ÁLTAL
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #4753 Dátum:
2009 Február 16, 22:20:48 »
Idézetet írta: bugmaster - 2009 Február 16, 22:17:36
Meg egy dolgot kell még megoldani...
???
www.tatinson.hu
www.kck.hu
tati
Hozzászólások: 10785
Ízirájder 0630 9850919 ÖRÖM AZ ERŐ ÁLTAL
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #4752 Dátum:
2009 Február 16, 22:19:19 »
Idézetet írta: bugmaster - 2009 Február 16, 22:17:36
De a 009-es röpsúlya az kell! Azt kell áttenni a 050-esbe! Meg egy dolgot kell még megoldani...
gyors vagy vazze
www.tatinson.hu
www.kck.hu
tati
Hozzászólások: 10785
Ízirájder 0630 9850919 ÖRÖM AZ ERŐ ÁLTAL
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #4751 Dátum:
2009 Február 16, 22:18:44 »
Idézetet írta: BigBug - 2009 Február 16, 22:13:00
tökjó hogy vetem 009-est X ezerért mikor van kb 4db 050-es buszos gyújtásom a polcon
bammeg hamarabb is kérdezhettem volna
csinálj te is 009 elektronikusat tú in van
www.tatinson.hu
www.kck.hu
bugmaster
Hozzászólások: 459
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #4750 Dátum:
2009 Február 16, 22:17:36 »
Idézetet írta: BigBug - 2009 Február 16, 22:13:00
tökjó hogy vetem 009-est X ezerért mikor van kb 4db 050-es buszos gyújtásom a polcon
bammeg hamarabb is kérdezhettem volna
De a 009-es röpsúlya az kell! Azt kell áttenni a 050-esbe! Meg egy dolgot kell még megoldani...
Vw 1300
Audi 80 Avant 1.9TDI Rs2 style
Vw Polo 6n colour concept 1.9TDI faltdach
tati
Hozzászólások: 10785
Ízirájder 0630 9850919 ÖRÖM AZ ERŐ ÁLTAL
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #4749 Dátum:
2009 Február 16, 22:17:09 »
Idézetet írta: BigBug - 2009 Február 16, 22:13:00
tökjó hogy vetem 009-est X ezerért mikor van kb 4db 050-es buszos gyújtásom a polcon
bammeg hamarabb is kérdezhettem volna
ez már többször is vitatéma volt , én szerintem egyáltalán nem jó a 009 gyújtás széria és kicsit piszkotált központi karbis motorokon viszont a duplakarbisra meg nem lehet mást rakni mert...
www.tatinson.hu
www.kck.hu
BigBug
Hozzászólások: 28919
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #4748 Dátum:
2009 Február 16, 22:13:00 »
Idézetet írta: bugmaster - 2009 Február 16, 22:09:11
A 050-es(transporter vákumdobos) gyújtás van átalakítva! Nem kell faragni a házon! Engem nem zavar,hogy nincs ráírva,hogy 009! Sőt leszarom!
A röpsúly úgy is az,mert azt áttettem!
tökjó hogy vetem 009-est X ezerért mikor van kb 4db 050-es buszos gyújtásom a polcon
bammeg hamarabb is kérdezhettem volna
sokkal rosszabb, ha volt de már nincs, annál ha soha nem volt, mert vágyakozni nem fáj annyira, mint emlékezni.....
ui: ha nagy leszek, transportert veszek...........
bugmaster
Hozzászólások: 459
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #4747 Dátum:
2009 Február 16, 22:09:11 »
Idézetet írta: tati - 2009 Február 16, 22:05:35
a ház a legkevesebb
A 050-es(transporter vákumdobos) gyújtás van átalakítva! Nem kell faragni a házon! Engem nem zavar,hogy nincs ráírva,hogy 009! Sőt leszarom!
A röpsúly úgy is az,mert azt áttettem!
Vw 1300
Audi 80 Avant 1.9TDI Rs2 style
Vw Polo 6n colour concept 1.9TDI faltdach
tati
Hozzászólások: 10785
Ízirájder 0630 9850919 ÖRÖM AZ ERŐ ÁLTAL
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #4746 Dátum:
2009 Február 16, 22:08:54 »
Idézetet írta: Balage - 2009 Február 16, 22:03:21
programozható gy.?
mondjuk az nem túl olcsó
az qrva jó lenne egy írható mert a mostani széria motorom is egyedit kívánna inditásnál 0 alapjárat 7 gyorsítás 40 folyamatos menet 20 így jól fogyasztana nem melegedne
végig próbáltam minden féle beállítást és összeirogattam
www.tatinson.hu
www.kck.hu
tati
Hozzászólások: 10785
Ízirájder 0630 9850919 ÖRÖM AZ ERŐ ÁLTAL
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #4745 Dátum:
2009 Február 16, 22:05:35 »
Idézetet írta: Mákos - 2009 Február 16, 22:01:48
009 házba van a hall jeladós (mexakító - helyettelsítő ) egység betéve. Ehhez még kell persze gyújtás elektronika is.
a ház a legkevesebb
www.tatinson.hu
www.kck.hu
tati
Hozzászólások: 10785
Ízirájder 0630 9850919 ÖRÖM AZ ERŐ ÁLTAL
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #4744 Dátum:
2009 Február 16, 22:04:58 »
Idézetet írta: Balage - 2009 Február 16, 22:03:21
programozható gy.?
mondjuk az nem túl olcsó
igen kifelejtettem hogy ócó
www.tatinson.hu
www.kck.hu
Balage
Hozzászólások: 6926
Low Fast - többet forog, jobban pörög
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #4743 Dátum:
2009 Február 16, 22:03:21 »
programozható gy.?
mondjuk az nem túl olcsó
Idézetet írta: tati - 2009 Február 16, 22:02:00
ezen töröm a fejem én is hogyan lehetne vagy 30fokos előgyujtást csinálni vákum nélkül úgy hogy az alap ne legyen 7-nél több
1971 VW 1300 GT-L
1999 Piaggio Liberty 50 2T
tati
Hozzászólások: 10785
Ízirájder 0630 9850919 ÖRÖM AZ ERŐ ÁLTAL
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #4742 Dátum:
2009 Február 16, 22:02:00 »
Idézetet írta: Maresz - 2009 Február 16, 21:47:09
megszakitó vs elektromos
amugy majd ha kész sima gyujtásom megmutatom golfbol hogy lett vákum nélküli elketromos bogár
ezen töröm a fejem én is hogyan lehetne vagy 30fokos előgyujtást csinálni vákum nélkül úgy hogy az alap ne legyen 7-nél több
www.tatinson.hu
www.kck.hu
Mákos
Hozzászólások: 3423
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #4741 Dátum:
2009 Február 16, 22:01:48 »
Idézetet írta: BigBug - 2009 Február 16, 21:59:47
hu bammeg deszépen összezavartatok
009 házba van a hall jeladós (mexakító - helyettelsítő ) egység betéve. Ehhez még kell persze gyújtás elektronika is.
VW 1300
BMW 525i e34 touring
...az egyik általában működik : ))
Balage
Hozzászólások: 6926
Low Fast - többet forog, jobban pörög
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #4740 Dátum:
2009 Február 16, 22:01:36 »
ötvözve lettek a jó tulajdonságok.
Idézetet írta: BigBug - 2009 Február 16, 21:59:47
hu bammeg deszépen összezavartatok
1971 VW 1300 GT-L
1999 Piaggio Liberty 50 2T
vwoodoo
Hozzászólások: 2840
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #4739 Dátum:
2009 Február 16, 22:00:56 »
Idézetet írta: bugmaster - 2009 Február 16, 21:56:56
Itt 009-es halljeladós gyújtásról van szó! A két gyújtás van összehozva.Nincs vákumdob viszont meg van az agresszív röpsúly!
nem lett volna jobb egy 050-es gyújtást ugyanilyenre átalakítani? /az rosszabb-jobb 009nél?/
BigBug
Hozzászólások: 28919
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #4738 Dátum:
2009 Február 16, 21:59:47 »
Idézetet írta: bugmaster - 2009 Február 16, 21:56:56
Itt 009-es halljeladós gyújtásról van szó! A két gyújtás van összehozva.Nincs vákumdob viszont meg van az agresszív röpsúly!
hu bammeg deszépen összezavartatok
sokkal rosszabb, ha volt de már nincs, annál ha soha nem volt, mert vágyakozni nem fáj annyira, mint emlékezni.....
ui: ha nagy leszek, transportert veszek...........
Balage
Hozzászólások: 6926
Low Fast - többet forog, jobban pörög
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #4737 Dátum:
2009 Február 16, 21:59:37 »
Azt én tudom, csak a különbség volt a kérdés, amit nagy vonalakban vázoltam.
Gondolom nem szoktál unatkozni.
Idézetet írta: bugmaster - 2009 Február 16, 21:56:56
Itt 009-es halljeladós gyújtásról van szó! A két gyújtás van összehozva.Nincs vákumdob viszont meg van az agresszív röpsúly!
1971 VW 1300 GT-L
1999 Piaggio Liberty 50 2T
bugmaster
Hozzászólások: 459
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #4736 Dátum:
2009 Február 16, 21:56:56 »
Idézetet írta: Balage - 2009 Február 16, 21:48:49
a 009 megszakítós és csak röpsúlyos, a hall jeladós meg hall jeladós és vákum+röpsúlyos.
Itt 009-es halljeladós gyújtásról van szó! A két gyújtás van összehozva.Nincs vákumdob viszont meg van az agresszív röpsúly!
Vw 1300
Audi 80 Avant 1.9TDI Rs2 style
Vw Polo 6n colour concept 1.9TDI faltdach
bugmaster
Hozzászólások: 459
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #4735 Dátum:
2009 Február 16, 21:54:50 »
Idézetet írta: BigBug - 2009 Február 16, 21:44:33
mi a külö
m
n
bség a sima 009 és a hall jeladós között ?
A sima 009-es megszakítós,míg a másikfélében a nincs mechanikus kopó alkatrész.Van egy fix hallelem és van benne egy forgó rész.Amikor látják egymást akkor mágneses indukció jön létre és bazi nagy szikrát tol a gyertyákra.Nincs mi elkopjon és magasabb fordulatszámon is sokkal biztosabb és nagyobb lesz a szikra.A nagy fordulatszámnál a megszakító már belebeghet és kophat is ami megszakítóhézagnak nem túl jó.Itt nincs mit állítani csak az előgyújtást.
Vw 1300
Audi 80 Avant 1.9TDI Rs2 style
Vw Polo 6n colour concept 1.9TDI faltdach
Balage
Hozzászólások: 6926
Low Fast - többet forog, jobban pörög
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #4734 Dátum:
2009 Február 16, 21:48:49 »
a 009 megszakítós és csak röpsúlyos, a hall jeladós meg hall jeladós és vákum+röpsúlyos.
Idézetet írta: BigBug - 2009 Február 16, 21:44:33
mi a külö
m
n
bség a sima 009 és a hall jeladós között ?
1971 VW 1300 GT-L
1999 Piaggio Liberty 50 2T
Maresz
Hozzászólások: 19642
WWW.BUGGARAGE.HU
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #4733 Dátum:
2009 Február 16, 21:47:09 »
Idézetet írta: BigBug - 2009 Február 16, 21:44:33
mi a külö
m
n
bség a sima 009 és a hall jeladós között ?
megszakitó vs elektromos
amugy majd ha kész sima gyujtásom megmutatom golfbol hogy lett vákum nélküli elketromos bogár
WEBshop
http://retrocarclub.superwebaruhaz.hu/
Ha müszakivizsga vagy zöldkari kell és problémás az élet:06706223882;06706313882
Kedvezméynes kötelező bizti kötése!
Gyári vw audi seat skoda Alkatrészek beszerzése gyors határidővel,postázva
www.retroautoklub.hu
BigBug
Hozzászólások: 28919
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #4732 Dátum:
2009 Február 16, 21:44:33 »
mi a külö
m
n
bség a sima 009 és a hall jeladós között ?
sokkal rosszabb, ha volt de már nincs, annál ha soha nem volt, mert vágyakozni nem fáj annyira, mint emlékezni.....
ui: ha nagy leszek, transportert veszek...........
Bill
Hozzászólások: 8607
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #4731 Dátum:
2009 Február 16, 21:34:57 »
Idézetet írta: bugmaster - 2009 Február 16, 19:26:44
Bosch 009 hall jeladós változat!
ez érdekel, vagy egy ilyen érdekelne
Mákos
Hozzászólások: 3423
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #4730 Dátum:
2009 Február 16, 21:11:41 »
Idézetet írta: vwoodoo - 2009 Február 16, 20:50:42
nem, ha megnézed a lentebb berakott képen... csőkígyó leömlő után van 50es!
ja, nem olvasok, csak írok , látom már
csodálkoztam is, mert nem illik nagyobb belső átmérőjű leömlőt feltenni, mint a HF ben a kipuff kilépőcsatornája.
VW 1300
BMW 525i e34 touring
...az egyik általában működik : ))
vwoodoo
Hozzászólások: 2840
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #4729 Dátum:
2009 Február 16, 20:50:42 »
Idézetet írta: Mákos - 2009 Február 16, 20:46:37
csináltál 50 es kilépőcsatornát a hengerfejben ?
nem, ha megnézed a lentebb berakott képen... csőkígyó leömlő után van 50es!
Mákos
Hozzászólások: 3423
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #4728 Dátum:
2009 Február 16, 20:46:37 »
Idézetet írta: vwoodoo - 2009 Február 16, 20:24:11
nekem is gyári 1,6 van /szívó 35,5 kipufogó 32,5/ polírozva, tágítva, komp.növelve, +2 karbi
csináltál 50 es kilépőcsatornát a hengerfejben ?
VW 1300
BMW 525i e34 touring
...az egyik általában működik : ))
bitus76
Hozzászólások: 2024
06 30 460 2831
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #4727 Dátum:
2009 Február 16, 20:42:22 »
Héberre?
Idézetet írta: Balage - 2009 Február 16, 20:39:41
VW 1200.1963.
vwoodoo
Hozzászólások: 2840
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #4726 Dátum:
2009 Február 16, 20:41:43 »
Idézetet írta: bitus76 - 2009 Február 16, 20:33:31
Ez jogilag nem megalapozott állítás.
Naa szép, megszólalt a másik 1,6os urban legend is..
Maresz
Hozzászólások: 19642
WWW.BUGGARAGE.HU
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #4725 Dátum:
2009 Február 16, 20:40:24 »
Idézetet írta: vwoodoo - 2009 Február 16, 20:29:55
milyen érdekes- most nem kevertél össze egy betűt sem
-fejlődsz Te is!
MOKA VAN
WEBshop
http://retrocarclub.superwebaruhaz.hu/
Ha müszakivizsga vagy zöldkari kell és problémás az élet:06706223882;06706313882
Kedvezméynes kötelező bizti kötése!
Gyári vw audi seat skoda Alkatrészek beszerzése gyors határidővel,postázva
www.retroautoklub.hu
Oldalak:
1
...
434
435
436
437
438
[
439
]
440
441
442
443
444
...
558
www.bogarhatu.hu - ahol a Bogarazás kezdődik
>
Hová tartozol?
>
Bogaras fórumok
> Téma:
Tuning, teljesítmény, futómű
Ugrás:
Kérlek válassz egy célt:
-----------------------------
Hová tartozol?
-----------------------------
=> Bogaras fórumok
=> Népautós fórumok
=> Adok-veszek
===> Lomtár
-----------------------------
Web szerviz
-----------------------------
=> A szervizes mondta
=> Itt lehet anyázni a szervizt
Töltés...