www.bogarhatu.hu - ahol a Bogarazás kezdődik
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.
Nem érkezett meg az aktiváló e-mail?
2025 Július 21, 21:28:06

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Keresés:     Részletes kereső
Népautós Szilveszter
Pólus Center
2024. december 31.
921219 Hozzaszólás 218 Témában írta 1614 Felhasználó
Legújabb tag: mickilangelo
* Főoldal Bejelentkezés Regisztráció
Oldalak: 1 ... 418 419 420 421 422 [423] 424 425 426 427 428 ... 558
Nyomtatás
Szerző Téma: Tuning, teljesítmény, futómű  (Megtekintve 3382067 alkalommal)
Süni
« Hozzászólás #5404 Dátum: 2009 Május 04, 12:37:15 »

Keresek elado elektromos ac-t
Hány BAR-ost, forgóst, vagy membránost ?
Nem elérhető Bripery
Hozzászólások: 21999


www.elitevwclub.hu

« Hozzászólás #5403 Dátum: 2009 Május 04, 12:36:06 »

Keresek elado elektromos ac-t

www.elitevwclub.hu

1982 Porsche 931 (924 Turbo)
2021 VW Golf GTE



Akit magyarnak teremtett az Úristen és nem fogja pártját nemzetének-nem derék ember. Gróf Széchenyi István
Nem elérhető Bripery
Hozzászólások: 21999


www.elitevwclub.hu

« Hozzászólás #5402 Dátum: 2009 Május 04, 11:43:34 »

Lehet, hogy valaki benézte összerakáskor. Csengett a telefon, asszony nyűgösködött, USA-ban sincs ez másként. Wink
Grin

www.elitevwclub.hu

1982 Porsche 931 (924 Turbo)
2021 VW Golf GTE



Akit magyarnak teremtett az Úristen és nem fogja pártját nemzetének-nem derék ember. Gróf Széchenyi István
Nem elérhető Varázsló
Hozzászólások: 13081


Low Fast -többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #5401 Dátum: 2009 Május 04, 11:43:05 »

Latni mindenen(fotengely,uj hengerfejek stb stb),hogy nagyon keveset ment a motor

Lehet, hogy valaki benézte összerakáskor. Csengett a telefon, asszony nyűgösködött, USA-ban sincs ez másként. Wink

Stuntmanus

VW 1302 S
  


 
 

http://oettingertsv.blogspot.com/
 
"Már nem vagyok annyira fiatal, hogy mindenre azonnal tudjam a választ."
Nem elérhető Bripery
Hozzászólások: 21999


www.elitevwclub.hu

« Hozzászólás #5400 Dátum: 2009 Május 04, 11:40:06 »


Ott van szerepe, ahol az olajzófuratot kell a csapágycsészével összehozni, ott valóban nagyon fontos.
A vonalbafúrást pedig úgy kell megcsinálni, hogy az összehúzott blokk rögzítse a csapágyakat. Ha a fúrás rossz, vagy más be van verődve a blokk és a csapágyak lazák, akkor a stift a csapágyat nagyjából pár km-ig tudja tartani, után a csészéből úgy kiverődik, hogy az egész csésze körbeforog, mint a buszkerék.

Egyébként még összerakásnál van szerepe, de ott is csak pozícionálás. Semmilyen tartó, rögzítő funkciója nincs.


Ami pedig ezt a konkrét blokkot illeti, lehet, hogy nem is sokat ment, vagy ha ment is nem volt jó, (melegedett), mert rosszul húzták össze. Nem volt a csapágy pozícionálva és ráhúzták a stiftre. Typ117 bokkja is ilyen volt.

Latni mindenen(fotengely,uj hengerfejek stb stb),hogy nagyon keveset ment a motor

www.elitevwclub.hu

1982 Porsche 931 (924 Turbo)
2021 VW Golf GTE



Akit magyarnak teremtett az Úristen és nem fogja pártját nemzetének-nem derék ember. Gróf Széchenyi István
Nem elérhető Varázsló
Hozzászólások: 13081


Low Fast -többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #5399 Dátum: 2009 Május 04, 11:37:54 »

Én is igy gondolom,de van szerepe abban hogy a csapágy a helyén maradjon


Ott van szerepe, ahol az olajzófuratot kell a csapágycsészével összehozni, ott valóban nagyon fontos.
A vonalbafúrást pedig úgy kell megcsinálni, hogy az összehúzott blokk rögzítse a csapágyakat. Ha a fúrás rossz, vagy más be van verődve a blokk és a csapágyak lazák, akkor a stift a csapágyat nagyjából pár km-ig tudja tartani, után a csészéből úgy kiverődik, hogy az egész csésze körbeforog, mint a buszkerék.

Egyébként még összerakásnál van szerepe, de ott is csak pozícionálás. Semmilyen tartó, rögzítő funkciója nincs.


Ami pedig ezt a konkrét blokkot illeti, lehet, hogy nem is sokat ment, vagy ha ment is nem volt jó, (melegedett), mert rosszul húzták össze. Nem volt a csapágy pozícionálva és ráhúzták a stiftre. Typ117 bokkja is ilyen volt.

Stuntmanus

VW 1302 S
  


 
 

http://oettingertsv.blogspot.com/
 
"Már nem vagyok annyira fiatal, hogy mindenre azonnal tudjam a választ."
Nem elérhető Balage
Hozzászólások: 6926


Low Fast - többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #5398 Dátum: 2009 Május 04, 10:19:16 »

Ezt az időt nem lehet elérni D-s motorral elérni. A tizedek lefaragásához ilyen cuccok kellenek. 
A tyuning már csak ilyen.



hát itt már nem szaroztak Cheesy befecsi, ott a triggerkerék az ékszíjtárcsán,  duplagyújtás... Grin

szvsz elveszik a lényege az egésznek ezzel...

1971     VW 1300 GT-L
1999     Piaggio Liberty 50 2T
Nem elérhető Mákos
Hozzászólások: 3423


« Hozzászólás #5397 Dátum: 2009 Május 04, 10:01:53 »

AZTA BASZTA... Shocked (turbóépítéshez...majdnem komplett)
http://www.bugnet.de/markt/marktbild.pl?80103
<beszúrt kép törölve>
<beszúrt kép törölve>

aha, a szívócsonkban, és a pillagószelep-házban is van befecsi . benzin + víz/nitro gondolom.  Evil Grin

VW 1300
BMW 525i e34 touring

...az egyik általában működik : ))
Nem elérhető Mákos
Hozzászólások: 3423


« Hozzászólás #5396 Dátum: 2009 Május 04, 09:58:24 »

SZVSZ, ez 8 db gyújtótrafó ahogy már előttem is említették. Magyarázat: valószínű módosított hengerfejek révén 2 gyújtógyertya van minden hengerben. Twin Spark. Amúgy fele ennyi kütyüből ki jött volna csak két szekunder kivezetésű trafókat kellett volna alkalmazni.

hát itt már nem szaroztak Cheesy befecsi, ott a triggerkerék az ékszíjtárcsán,  duplagyújtás... Grin

szvsz elveszik a lényege az egésznek ezzel...

VW 1300
BMW 525i e34 touring

...az egyik általában működik : ))
Nem elérhető Leon1303
Hozzászólások: 5024


Kicsi a kocsi, de nagy az önbizalma!

« Hozzászólás #5395 Dátum: 2009 Május 04, 09:07:06 »

AZTA BASZTA... Shocked (turbóépítéshez...majdnem komplett)
http://www.bugnet.de/markt/marktbild.pl?80103
<beszúrt kép törölve>
<beszúrt kép törölve>
Az lehet már a komoly cucc  Shocked ha már két pierburg ac kell hozzá...
Nem elérhető vwoodoo
Hozzászólások: 2840


« Hozzászólás #5394 Dátum: 2009 Május 03, 23:50:31 »

SZVSZ, ez 8 db gyújtótrafó ahogy már előttem is említették. Magyarázat: valószínű módosított hengerfejek révén 2 gyújtógyertya van minden hengerben. Twin Spark. Amúgy fele ennyi kütyüből ki jött volna csak két szekunder kivezetésű trafókat kellett volna alkalmazni.
ezt is most hallom először  Shocked

ez mivel jobb-"konyhanyelven mit hoz a konyhára"??

 Wink thx
Nem elérhető Süsü
Hozzászólások: 2713


« Hozzászólás #5393 Dátum: 2009 Május 03, 23:42:41 »

Valaki elmagyarázhatná, h mit látni képen (értem ezalatt hátfalon 8szögletes kütyü)
<beszúrt kép törölve>
SZVSZ, ez 8 db gyújtótrafó ahogy már előttem is említették. Magyarázat: valószínű módosított hengerfejek révén 2 gyújtógyertya van minden hengerben. Twin Spark. Amúgy fele ennyi kütyüből ki jött volna csak két szekunder kivezetésű trafókat kellett volna alkalmazni.


                             GNX-967
Nem elérhető Maresz
Hozzászólások: 19642


WWW.BUGGARAGE.HU

« Hozzászólás #5392 Dátum: 2009 Május 03, 22:39:23 »

na igen eza DC-s kérdés érdekes, hogy sikerült az első próba?
nincs kiprobálva d emár csináltam máskor is!
kell egy rövid váltó és egy dc Cheesy

WEBshop
http://retrocarclub.superwebaruhaz.hu/
Ha müszakivizsga vagy zöldkari kell és problémás az élet:06706223882;06706313882
Kedvezméynes kötelező bizti kötése!
Gyári vw audi seat skoda Alkatrészek beszerzése gyors határidővel,postázva
www.retroautoklub.hu
Nem elérhető gas
Hozzászólások: 3283


« Hozzászólás #5391 Dátum: 2009 Május 03, 22:20:16 »

azé nem azt irtam hogy dadogott a kocsim állitottam szelp hézagot és jó let mert az az!weber téma már tuning majd ha lesz eröm rakok be kpet és leirom havalki kérdezz!meg ugy bár dc váltobolo nem volt olajos!egyéb? Grin Grin Evil Evil
na igen eza DC-s kérdés érdekes, hogy sikerült az első próba?

VW Bogár 1300 '71,Transporter1.6D '83
https://photos.app.goo.gl/WsANqntrkSdn7c6f6
Nem elérhető Maresz
Hozzászólások: 19642


WWW.BUGGARAGE.HU

« Hozzászólás #5390 Dátum: 2009 Május 03, 22:16:42 »

Ez nem az SZMB topik  Evil 
azé nem azt irtam hogy dadogott a kocsim állitottam szelp hézagot és jó let mert az az!weber téma már tuning majd ha lesz eröm rakok be kpet és leirom havalki kérdezz!meg ugy bár dc váltobolo nem volt olajos!egyéb? Grin Grin Evil Evil

WEBshop
http://retrocarclub.superwebaruhaz.hu/
Ha müszakivizsga vagy zöldkari kell és problémás az élet:06706223882;06706313882
Kedvezméynes kötelező bizti kötése!
Gyári vw audi seat skoda Alkatrészek beszerzése gyors határidővel,postázva
www.retroautoklub.hu
Nem elérhető vwoodoo
Hozzászólások: 2840


« Hozzászólás #5389 Dátum: 2009 Május 03, 22:10:57 »

Bent a kübelbe a 2weber nem kicsi meló volt ma!
elég jol megy de be kel fuvokáznom még mert elég elvan tulozva!


67esbe bent dc száraz váltóbol épitett olajos váltom! Evil
Ez nem az SZMB topik  Evil 
Nem elérhető Maresz
Hozzászólások: 19642


WWW.BUGGARAGE.HU

« Hozzászólás #5388 Dátum: 2009 Május 03, 21:38:27 »

Bent a kübelbe a 2weber nem kicsi meló volt ma!
elég jol megy de be kel fuvokáznom még mert elég elvan tulozva!


67esbe bent dc száraz váltóbol épitett olajos váltom! Evil

WEBshop
http://retrocarclub.superwebaruhaz.hu/
Ha müszakivizsga vagy zöldkari kell és problémás az élet:06706223882;06706313882
Kedvezméynes kötelező bizti kötése!
Gyári vw audi seat skoda Alkatrészek beszerzése gyors határidővel,postázva
www.retroautoklub.hu
Nem elérhető vwoodoo
Hozzászólások: 2840


« Hozzászólás #5387 Dátum: 2009 Május 03, 20:25:39 »

AZTA BASZTA... Shocked (turbóépítéshez...majdnem komplett)
http://www.bugnet.de/markt/marktbild.pl?80103

Nem elérhető vwoodoo
Hozzászólások: 2840


« Hozzászólás #5386 Dátum: 2009 Május 03, 20:23:05 »

haverok vagyunk meg minden de légyszíves ne lődd le időelőtt

thx
mi ez a  pusmogas  Evil ??
Nem elérhető Mr.Horsepower
Hozzászólások: 8581


« Hozzászólás #5385 Dátum: 2009 Május 03, 20:00:14 »

nem tudod ???
Még kevés embernek meséltem. Roll Eyes

A legönzetlenebb emberek azok, akik az észt osztják, mert abból adnak, amiből nekik is nagyon kevés van!
http://www.youtube.com/watch?v=AYcLg1m7aI4
Nem elérhető SiD
Hozzászólások: 3302


« Hozzászólás #5384 Dátum: 2009 Május 03, 19:58:09 »

8db gyújtó trafónak tűnik.

1963 VW1200 DeLuxe
Nem elérhető vwoodoo
Hozzászólások: 2840


« Hozzászólás #5383 Dátum: 2009 Május 03, 19:38:24 »

Szerintem mosógép. Roll Eyes
Köszönjük Emese, sajnos a megfejtése nem helyes! A lényeges rész- zárójelben volt Grin... ezért most direkt nem használok zárójelet-sem apróbetűt..

amúgy mi ez a fridzsider örület?
Nem elérhető Mr.Horsepower
Hozzászólások: 8581


« Hozzászólás #5382 Dátum: 2009 Május 03, 19:34:13 »

Valaki elmagyarázhatná, h mit látni képen (értem ezalatt hátfalon 8szögletes kütyü)
<beszúrt kép törölve>
Szerintem mosógép. Roll Eyes

A legönzetlenebb emberek azok, akik az észt osztják, mert abból adnak, amiből nekik is nagyon kevés van!
http://www.youtube.com/watch?v=AYcLg1m7aI4
Nem elérhető vwoodoo
Hozzászólások: 2840


« Hozzászólás #5381 Dátum: 2009 Május 03, 19:34:03 »

azon kívül még kb 10 dolgot nem értek a képen  Grin
ha már meg tudod fogalmazni, mit nem értesz.. fél siker!

sztem ez injektor bef. motor lesz  Cool
Nem elérhető BigBug
Hozzászólások: 28919

« Hozzászólás #5380 Dátum: 2009 Május 03, 19:27:12 »

Valaki elmagyarázhatná, h mit látni képen (értem ezalatt hátfalon 8szögletes kütyü)
<beszúrt kép törölve>
azon kívül még kb 10 dolgot nem értek a képen  Grin

sokkal rosszabb, ha volt de már nincs, annál ha soha nem volt, mert vágyakozni nem fáj annyira, mint emlékezni.....

ui: ha nagy leszek, transportert veszek...........
Nem elérhető vwoodoo
Hozzászólások: 2840


« Hozzászólás #5379 Dátum: 2009 Május 03, 19:06:00 »

Valaki elmagyarázhatná, h mit látni képen (értem ezalatt hátfalon 8szögletes kütyü)
Nem elérhető Bripery
Hozzászólások: 21999


www.elitevwclub.hu

« Hozzászólás #5378 Dátum: 2009 Május 02, 18:25:51 »


A stift csak pozícionál, nem az rögzíti a csapágyat. Véleményem szerint simán javítható.
szuper,koszi,a te velemenyedre voltam a leginkabb kivancsi Wink

www.elitevwclub.hu

1982 Porsche 931 (924 Turbo)
2021 VW Golf GTE



Akit magyarnak teremtett az Úristen és nem fogja pártját nemzetének-nem derék ember. Gróf Széchenyi István
Nem elérhető vgd
Hozzászólások: 420


« Hozzászólás #5377 Dátum: 2009 Május 02, 17:30:32 »


A stift csak pozícionál, nem az rögzíti a csapágyat. Véleményem szerint simán javítható.
Én is igy gondolom,de van szerepe abban hogy a csapágy a helyén maradjon

Nem a problémát kell keresni, hanem a megoldást
Szar munkát más is tudd csinálni minek csináljak én is...
1966 VW 1200
Nem elérhető Varázsló
Hozzászólások: 13081


Low Fast -többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #5376 Dátum: 2009 Május 02, 16:40:31 »

Attól hogy elnyalta a stabilizátor stiftet és megfordult a csapágy attól még vonalbafurás és köszörülés után biztos hogy jó lesz a motor
Nekem is elmozdult a csap. vagy nagyobb csap álja a helyét vagy vonalbafurás előtt hegesztettni kell,bár a typ1 blokk elég fura ötvözet, nehezen hegeszthető

Nekem Merki csinálja meg,persze meg mindent ami szükséges


A stift csak pozícionál, nem az rögzíti a csapágyat. Véleményem szerint simán javítható.

Stuntmanus

VW 1302 S
  


 
 

http://oettingertsv.blogspot.com/
 
"Már nem vagyok annyira fiatal, hogy mindenre azonnal tudjam a választ."
Nem elérhető vgd
Hozzászólások: 420


« Hozzászólás #5375 Dátum: 2009 április 30, 21:30:07 »

Szeki szetszedte az 1776os motorom es megtudtuk miert allt be mint a szog.
Ezzel mit lehet kezdeni?Lehet javitani vagy uj blokk?



Attól hogy elnyalta a stabilizátor stiftet és megfordult a csapágy attól még vonalbafurás és köszörülés után biztos hogy jó lesz a motor
Nekem is elmozdult a csap. vagy nagyobb csap álja a helyét vagy vonalbafurás előtt hegesztettni kell,bár a typ1 blokk elég fura ötvözet, nehezen hegeszthető

Nekem Merki csinálja meg,persze meg mindent ami szükséges
« Utoljára szerkesztve: 2009 április 30, 21:38:44 írta vgd »

Nem a problémát kell keresni, hanem a megoldást
Szar munkát más is tudd csinálni minek csináljak én is...
1966 VW 1200
Nem elérhető Maresz
Hozzászólások: 19642


WWW.BUGGARAGE.HU

« Hozzászólás #5374 Dátum: 2009 április 30, 21:16:06 »

Szeki szetszedte az 1776os motorom es megtudtuk miert allt be mint a szog.
Ezzel mit lehet kezdeni?Lehet javitani vagy uj blokk?



szerintem igen gépmühely megmondja

WEBshop
http://retrocarclub.superwebaruhaz.hu/
Ha müszakivizsga vagy zöldkari kell és problémás az élet:06706223882;06706313882
Kedvezméynes kötelező bizti kötése!
Gyári vw audi seat skoda Alkatrészek beszerzése gyors határidővel,postázva
www.retroautoklub.hu
Nem elérhető Bripery
Hozzászólások: 21999


www.elitevwclub.hu

« Hozzászólás #5373 Dátum: 2009 április 30, 19:24:52 »

A vezermutengely kereke meg ilyen.Errol hallott mar valaki?Milyen lehet?



[a csatolmányt egy admin törölte]

www.elitevwclub.hu

1982 Porsche 931 (924 Turbo)
2021 VW Golf GTE



Akit magyarnak teremtett az Úristen és nem fogja pártját nemzetének-nem derék ember. Gróf Széchenyi István
Nem elérhető Bripery
Hozzászólások: 21999


www.elitevwclub.hu

« Hozzászólás #5372 Dátum: 2009 április 30, 19:20:50 »

Szeki szetszedte az 1776os motorom es megtudtuk miert allt be mint a szog.
Ezzel mit lehet kezdeni?Lehet javitani vagy uj blokk?




[a csatolmányt egy admin törölte]

www.elitevwclub.hu

1982 Porsche 931 (924 Turbo)
2021 VW Golf GTE



Akit magyarnak teremtett az Úristen és nem fogja pártját nemzetének-nem derék ember. Gróf Széchenyi István
Nem elérhető Süsü
Hozzászólások: 2713


« Hozzászólás #5371 Dátum: 2009 április 29, 22:34:40 »

egyszer túl szorosra sikeredett a zsiguli difi, balatonig felforrt benn az olaj a difiház meg füstölt. Tongue


                             GNX-967
Nem elérhető Süsü
Hozzászólások: 2713


« Hozzászólás #5370 Dátum: 2009 április 29, 22:32:57 »

hu bammeg ezt nem akartam tudni  Grin
szval ha beszarik a váltóm akkor vegyek másikat , köszi  Wink
én ezért neki sem állok a hosszúváltó építésnek. Meg tudnám csinálni, csak nem visz rá a lélek, meg időm sincs rá. Másnak meg még úgyse mert nem fizetik meg. Eleve ha nincs eszetergapad+síkköszörű+ odavaló anyag, vagy millió hézagoló kéznél felejtős. Egyszóval ahogy mondod.


                             GNX-967
Nem elérhető BigBug
Hozzászólások: 28919

« Hozzászólás #5369 Dátum: 2009 április 29, 22:29:00 »

egyes fogaskerékpárok, ez esetben a kúp és a tányérkerék foghézagáról van szó.  Ez az egyiken a fog a másikon pedig a fogárok közötti hézag, amit hézagoló alátétekkel lehet beállítani. Az alátéteket a csapágyak ill elé vagy mögé kell rakni (így tili-tolizzuk a fogaskereket). A hézagot pedig egy puha fémből készült lemezdarabbal vagy műanyagból készült szállal lehet mérni amit berakunk a két fogaskerék közé. A lemez ugyebár kilapul, a kilapulás után meg kell mérni a lemezke szélességét vagy vastagságát (mikrométerrel) és egy táblázatból kikeresni hogy mennyi a méretnek megfelelő hézagérték.
Ha túl nagy a hézag búgni fog, ha túl kicsi akkor melegedni fog majd megragad.
Bogár váltó esetében nagyon babra munka, váltó össze mér, váltó szét vizsgál, korrigál, csapágy le-csapágy vissza stb...
hu bammeg ezt nem akartam tudni  Grin
szval ha beszarik a váltóm akkor vegyek másikat , köszi  Wink

sokkal rosszabb, ha volt de már nincs, annál ha soha nem volt, mert vágyakozni nem fáj annyira, mint emlékezni.....

ui: ha nagy leszek, transportert veszek...........
Nem elérhető Süsü
Hozzászólások: 2713


« Hozzászólás #5368 Dátum: 2009 április 29, 22:26:08 »

speciel engem is érdekel bár a fogalommal tisztában vagyok a váltón belülfogalmam nincs mit jelent ez
egyes fogaskerékpárok, ez esetben a kúp és a tányérkerék foghézagáról van szó.  Ez az egyiken a fog a másikon pedig a fogárok közötti hézag, amit hézagoló alátétekkel lehet beállítani. Az alátéteket a csapágyak ill elé vagy mögé kell rakni (így tili-tolizzuk a fogaskereket). A hézagot pedig egy puha fémből készült lemezdarabbal vagy műanyagból készült szállal lehet mérni amit berakunk a két fogaskerék közé. A lemez ugyebár kilapul, a kilapulás után meg kell mérni a lemezke szélességét vagy vastagságát (mikrométerrel) és egy táblázatból kikeresni hogy mennyi a méretnek megfelelő hézagérték.
Ha túl nagy a hézag búgni fog, ha túl kicsi akkor melegedni fog majd megragad.
Bogár váltó esetében nagyon babra munka, váltó össze mér, váltó szét vizsgál, korrigál, csapágy le-csapágy vissza stb...

[a csatolmányt egy admin törölte]


                             GNX-967
1303LS
« Hozzászólás #5367 Dátum: 2009 április 29, 22:10:23 »

speciel engem is érdekel bár a fogalommal tisztában vagyok a váltón belülfogalmam nincs mit jelent ez
Jajj a főtengelyre gondoltam először, most meg beugrott, hogy a difiről (kúptányérkerék) beszéltek.
Annyi csak, hogy a tányérkereket közelíted távolíod a kúpkerékhez.
Ha közel van szorul és/vagy búg, ha távol akkor csak búg, na jó kicsit szorul is.  Grin
A mesteremberek krétázgatva szokták ellenőrizni a fogak ideális érintkezési felületeit.
Nem csak annyi a lényeg, hogy a kapcsolódó két fog mikor elhagyja egymást éppenhogy csak kiforduljon egymásból, hanem végig az ideális ponton (vonalon) érintkezzenek, ilyenkor szinte gördülnek egymáson.
Mikor suliba jártunk még számolni is tudtam a rádiuszokat a fogszámhoz átmérőhöz képest, deutáltam.  Cool
Érthetőbben majd leírja más.  Undecided
« Utoljára szerkesztve: 2009 április 29, 22:12:43 írta 1303LS »
Nem elérhető abes
Hozzászólások: 14980

« Hozzászólás #5366 Dátum: 2009 április 29, 22:05:15 »

ilyet is ritkán mondok... de nézzétek el tudatlanságomat...

mi ez a kihézagolás fogalom? valaki értelmes gyerek szintjén eltudná nekem mondani-esetleg egy ábrával vagy képpel szemléltetni...
hozzáteszem lehet hogy mások számára is építő jellegű hsz lenne.

köszönöm!
Képpel nem tudok szolgálni, az a lényeg, hogy vékony lemezekkel a tengelyeket tologatod, hogy a fogaskerékpárok együtt fussanak.
Ha jól csinálja az ember akkor kussos lesz a váltó és hosszú életű.
(Pannóniánál már csináltam, bogár váltót még nem szedtem szét.  Wink )
Nem elérhető BigBug
Hozzászólások: 28919

« Hozzászólás #5365 Dátum: 2009 április 29, 21:58:31 »

kicsit bátrabban.
speciel engem is érdekel bár a fogalommal tisztában vagyok a váltón belülfogalmam nincs mit jelent ez

sokkal rosszabb, ha volt de már nincs, annál ha soha nem volt, mert vágyakozni nem fáj annyira, mint emlékezni.....

ui: ha nagy leszek, transportert veszek...........
Oldalak: 1 ... 418 419 420 421 422 [423] 424 425 426 427 428 ... 558
Nyomtatás
 
Ugrás:  

Powered by MySQL Powered by PHP www.bogarhatu.hu - ahol a Bogarazás kezdődik Powered by SMF 1.1.4 | SMF © 2006, Simple Machines LLC
Magyar fordítás: SMF Magyarország
Szabványos XHTML 1.0! Szabványos CSS!
Az oldal 0.143 másodperc alatt készült el 16 lekéréssel.