www.bogarhatu.hu
- ahol a Bogarazás kezdődik
Üdvözlünk,
Vendég
. Kérlek
jelentkezz be
vagy
regisztrálj
.
Nem érkezett meg az
aktiváló e-mail?
2025 Július 28, 14:32:32
1 óra
1 nap
1 hét
1 hónap
Mindig
Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Keresés:
Részletes kereső
Népautós Szilveszter
Pólus Center
2024. december 31.
921226
Hozzaszólás
218
Témában írta
1614
Felhasználó
Legújabb tag:
mickilangelo
www.bogarhatu.hu - ahol a Bogarazás kezdődik
>
Hová tartozol?
>
Bogaras fórumok
> Téma:
Tuning, teljesítmény, futómű
Oldalak:
1
...
281
282
283
284
285
[
286
]
287
288
289
290
291
...
558
Szerző
Téma: Tuning, teljesítmény, futómű (Megtekintve 3404151 alkalommal)
callook
Hozzászólások: 3234
Low Fast - többet forog, jobban pörög
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #10884 Dátum:
2010 Szeptember 25, 09:48:07 »
Ezeken a csonkokon is látszik (hiszen ugyanilyen a belépője a fejnek is), hogy nem lehet ész nélkül elkezdeni a túrást... Meg van az oka, hogy miért ilyen a formája... Ehhez érteni kell...
Idézetet írta: Aircult - 2010 Szeptember 25, 07:19:46
Természetesen hozzá kell alakítani a szívócsonkokat is...
Ilyen lett az én Race trim szívöcsonkjaim, ported by Shaun McCarthy
<beszúrt kép törölve>
www.schlosser-boxer.blogspot.hu/
callook
Hozzászólások: 3234
Low Fast - többet forog, jobban pörög
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #10883 Dátum:
2010 Szeptember 25, 09:45:39 »
A jó hengerfej az egyik legfontosabb... Az van amit Stunt írt, nagyobb hengerűrtartalomnál egyszerűen kell, mégha laza utcai motorrol is van szó.
Én a hengerfejnél hibáztam... Ha megnézed a mérési jegyzőkönyvemet, akkor láthatod, hogy 4400-nál ott a 100 LE, de utána nem emelkedik a teljesítmény, mert valami bekorlátoz... Méghozzá a fej... Innentől hiába teszek nagyobb venturit a karbiba, nem sokat érek vele... Durván azt lehetne mondani, hogy ez a fej, ezen a motoron 100 LE-ig jó... Egy kisebb, esetleg kisebb tengelyes 1776-on szerintem közel 120 LE-ig jó lenne...
Csak az a nehéz ebben, hogy a fejek túrásához tapasztalat kell... Picit szarban vagyok, mert nem tudom mi legyen a fejeimmel... Eladni nem tudom őket, pedig jobban jönnék ki, ha vennék valahonnan kész, túrt fejet... Ha én túrom meg, azzal javíthatok, de nem annyit amennyi tartalék van a fejben... Lehet kérek ajánlatot az europai guruktól... Udo Becker, Ahnendorp, stb, stb... Shaun nagy segítség lenne, meg segítőkész szimpatikus ember, de rámászni nem akarok, még elmegy a kedve a Magyaroktól
Idézetet írta: somci - 2010 Szeptember 24, 23:25:27
Köszönöm az infót!
Közben felmerült bennem pár kérdés:
Ez a Steve Tims-féle hengerfej-megmunkálás mit nyújt? Nagyobb fordulatnál keletkező max. teljesítményt? Vagy csak javítja a benzin égéstérbe kerülését, mármint optimalizál? A stage 1-es hengerfej pl. mire elég?
http://www.thesamba.com/vw/classifieds/detail.php?id=185137
Teljesítmény hajhászoknak van ez az egész kitalálva, vagy jó a "turbódízel-féle gőzmozdony" effekthez is?
Valamint:
Stunt!
A weberek szívócsonkja is hozzá lesz igazítva hengerfej 2db "D" alakú portjához? Vagy hogy megy ez ilyenkor?
www.schlosser-boxer.blogspot.hu/
callook
Hozzászólások: 3234
Low Fast - többet forog, jobban pörög
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #10882 Dátum:
2010 Szeptember 25, 09:35:57 »
Igen, igen. Hozzá kell alakítani. A legkisebb keresztmetszet kritikus, tehát hiába túrt a fejed, ha a szívócsonkod hurka... Illetve a hirtelen keresztmetszetváltozások is betesznek, mert ott örvénylés lesz, ami olyan, mintha a fizikálisnál szűkebb a keresztmetszet...
Idézetet írta: Aircult - 2010 Szeptember 25, 07:19:46
Természetesen hozzá kell alakítani a szívócsonkokat is...
Ilyen lett az én Race trim szívöcsonkjaim, ported by Shaun McCarthy
<beszúrt kép törölve>
www.schlosser-boxer.blogspot.hu/
Bripery
Hozzászólások: 21999
www.elitevwclub.hu
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #10881 Dátum:
2010 Szeptember 25, 07:19:46 »
Idézetet írta: somci - 2010 Szeptember 24, 23:25:27
Köszönöm az infót!
Közben felmerült bennem pár kérdés:
Ez a Steve Tims-féle hengerfej-megmunkálás mit nyújt? Nagyobb fordulatnál keletkező max. teljesítményt? Vagy csak javítja a benzin égéstérbe kerülését, mármint optimalizál? A stage 1-es hengerfej pl. mire elég?
http://www.thesamba.com/vw/classifieds/detail.php?id=185137
Teljesítmény hajhászoknak van ez az egész kitalálva, vagy jó a "turbódízel-féle gőzmozdony" effekthez is?
Valamint:
Stunt!
A weberek szívócsonkja is hozzá lesz igazítva hengerfej 2db "D" alakú portjához? Vagy hogy megy ez ilyenkor?
Természetesen hozzá kell alakítani a szívócsonkokat is...
Ilyen lett az én Race trim szívöcsonkjaim, ported by Shaun McCarthy
www.elitevwclub.hu
1982 Porsche 931 (924 Turbo)
2021 VW Golf GTE
Akit magyarnak teremtett az Úristen és nem fogja pártját nemzetének-nem derék ember. Gróf Széchenyi István
somci
Hozzászólások: 402
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #10880 Dátum:
2010 Szeptember 24, 23:25:27 »
Idézetet írta: callook - 2010 Szeptember 24, 19:21:23
Igen 043-as fejek. ...
Idézetet írta: Stuntmanus - 2010 Szeptember 24, 20:00:38
Én nagyon körbejártam a témát, ...
Köszönöm az infót!
Közben felmerült bennem pár kérdés:
Ez a Steve Tims-féle hengerfej-megmunkálás mit nyújt? Nagyobb fordulatnál keletkező max. teljesítményt? Vagy csak javítja a benzin égéstérbe kerülését, mármint optimalizál? A stage 1-es hengerfej pl. mire elég?
http://www.thesamba.com/vw/classifieds/detail.php?id=185137
Teljesítmény hajhászoknak van ez az egész kitalálva, vagy jó a "turbódízel-féle gőzmozdony" effekthez is?
Valamint:
Stunt!
A weberek szívócsonkja is hozzá lesz igazítva hengerfej 2db "D" alakú portjához? Vagy hogy megy ez ilyenkor?
«
Utoljára szerkesztve: 2010 Szeptember 25, 00:06:19 írta somci
»
Varázsló
Hozzászólások: 13081
Low Fast -többet forog, jobban pörög
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #10879 Dátum:
2010 Szeptember 24, 22:24:33 »
A Porsche 911 2.7S-ben nagyjából 500 ccm-es hengerek vannak és 279 fokos vezérműtengely és forog 6000-et. De miért? Azért, mert a hengerfeje nagy szelepes, a dugattyúja tarajos és az égéstér kiképzése egy mérfölddel jobb, mint a bogáré. Igy a motor alul is nyomatékos, és jól is forog.
Stuntmanus
VW 1302 S
http://oettingertsv.blogspot.com/
"Már nem vagyok annyira fiatal, hogy mindenre azonnal tudjam a választ."
Varázsló
Hozzászólások: 13081
Low Fast -többet forog, jobban pörög
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #10878 Dátum:
2010 Szeptember 24, 22:22:09 »
Idézetet írta: Pityubácsi - 2010 Szeptember 24, 22:04:43
szóval ennek a kitapasztalásához is fel kell venni a szopóálarcot.
maradok a stock kategóriában :-)
Kurvára ez a baj. A vezérműtengely és a hengerfej szoros összefüggésben határozzák meg a töltéscsere milyenségét. Nekem kis szepepes hengerfej volt kicsi tengellyel, nem is fogott 4500 fölé, akár egy széria bogármotor. ha csak a fejet cseréltem volna le, már akkor jobb lett volna, de valójában még ezzel a hengerfejjl is 500 ccm-es hengerekhez a szelep a megszokottól így is kisebb. Ha megnézzük a sportos 500 ccm hengerekkel rendelkező autókat és motorkat, azok lökete kisebb így a furat nagyobb és nagyobb szelepeket használnak. Illetve általában 4-et nem kettőt.
A bogát tuning következtében általában nem lesz nagyon nyomatékos, mert a kis áramlási keresztmetszeket (általában maximum 42-45-ös szelepeket lehet tenni a max 94 mm-es furató hengerbe) hosszabb nyitvatartású, sportos vezérműtengellyel kell kompenzálni és ez alul megöli a nyomatékot. Prsze a bogár nem is nagyon nehéz, így ez nem olyan nagy baj. Buszban már halál lenne.
Szóval lesz egy elég jó hengerfejem és egy 2110 ccm-es motorhoz kicsit sportos tengelyem. Mennek már ilyen motork ez egy elég jó kombónak igérkezik. Persze mejd meglátjuk.
Stuntmanus
VW 1302 S
http://oettingertsv.blogspot.com/
"Már nem vagyok annyira fiatal, hogy mindenre azonnal tudjam a választ."
Pityubacsi
Hozzászólások: 36020
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #10877 Dátum:
2010 Szeptember 24, 22:04:43 »
Idézetet írta: Stuntmanus - 2010 Szeptember 24, 21:43:10
Most írom, buzi.
hajráhajrá!
Idézetet írta: callook - 2010 Szeptember 24, 21:35:05
Nagyobb keresztmetszet-> nem korlátoz be fordulaton
Kisebb keresztmetszet-> nagyobb légáram és jobb porlasztás.
El kell találni, motorhoz kell igazítani. A Stunt által írt űrtartalmak azért beszédesek, mert nyílván a nagy csatorna-keresztmetszet hozza magával a nagyobb űrtartalmat.
szóval ennek a kitapasztalásához is fel kell venni a szopóálarcot.
maradok a stock kategóriában :-)
flex 'em all!
Dízelt vezetni olyan, mint melegnek lenni. Ma már sokkal elfogadottabb, de még mindig szar dolog.
Varázsló
Hozzászólások: 13081
Low Fast -többet forog, jobban pörög
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #10876 Dátum:
2010 Szeptember 24, 21:43:10 »
Idézetet írta: Pityubácsi - 2010 Szeptember 24, 21:16:39
off
tegnap ígértél egy frissítést a blogodon :-PP
Most írom, buzi.
Stuntmanus
VW 1302 S
http://oettingertsv.blogspot.com/
"Már nem vagyok annyira fiatal, hogy mindenre azonnal tudjam a választ."
callook
Hozzászólások: 3234
Low Fast - többet forog, jobban pörög
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #10875 Dátum:
2010 Szeptember 24, 21:35:05 »
Nagyobb keresztmetszet-> nem korlátoz be fordulaton
Kisebb keresztmetszet-> nagyobb légáram és jobb porlasztás.
El kell találni, motorhoz kell igazítani. A Stunt által írt űrtartalmak azért beszédesek, mert nyílván a nagy csatorna-keresztmetszet hozza magával a nagyobb űrtartalmat.
Idézetet írta: Pityubácsi - 2010 Szeptember 24, 21:16:39
az miért jó, hogy a szívócsatorna nagyobb vagy kisebb?
a nagyobban jobban szaladgál a levegő (keverék)?
off
tegnap ígértél egy frissítést a blogodon :-PP
www.schlosser-boxer.blogspot.hu/
Pityubacsi
Hozzászólások: 36020
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #10874 Dátum:
2010 Szeptember 24, 21:16:39 »
Idézetet írta: Stuntmanus - 2010 Szeptember 24, 20:00:38
Én nagyon körbejártam a témát,
az miért jó, hogy a szívócsatorna nagyobb vagy kisebb?
a nagyobban jobban szaladgál a levegő (keverék)?
off
tegnap ígértél egy frissítést a blogodon :-PP
«
Utoljára szerkesztve: 2010 Szeptember 24, 21:19:43 írta Pityubácsi
»
flex 'em all!
Dízelt vezetni olyan, mint melegnek lenni. Ma már sokkal elfogadottabb, de még mindig szar dolog.
Varázsló
Hozzászólások: 13081
Low Fast -többet forog, jobban pörög
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #10873 Dátum:
2010 Szeptember 24, 20:00:38 »
Idézetet írta: callook - 2010 Szeptember 24, 19:21:23
Igen 043-as fejek.
Ez úgy van, hogy a 044-et mindenki a CB-féle "gyárilag tuning" fejjel azonosíitja, a 043-at meg a gyári 043 fejjel. Azt mondják az okosok, ha veszel egy sima 044 fejet, meg egy sima 043 fejet, akkor a 044 jobb. De ha elkezded túrni, akkor a 043 tovább túrható. Meg vannak apróságok, pl. a 044-ben benne van a szelepvezetőnél a bütyök, amit ha lemunkálsz nyilván gyengítessz rajta. A 043-ban nincsen ott a szívócsatornában a bütyök és úgy van megcsinálva gyárilag, hogy így is erős legyen. A 043 gyári VW fej volt, a 044 utángyártott. Stb, de Stunt tud erről többet.
Én nagyon körbejártam a témát, oylan emberekkel leveleztem és olvastam írásaikat, mint Greg Tims, Pat Dows, Darren Gurrola.
Azt mondják, hogy ha extrém hengerfejet akarsz, amelynek a szívócsatorna térfogata kb. 80 ccm akkor a 044-es fej a tiéd, mert az ki lehet ennyire munkálni. A 043-as fej viszont nagyon jó öntvény, nagyon erős, és ha utcai fejet akarsz, akkor a szívócsatorna max. 60 ccm legyen akkor viszont a 043-as csatorna formája sokkal jobb, olyan ívű és alakú, ami a 044-es esetében komoly túrást igényel, olyan helyeken, amit a 043-asnál nem is kell érinteni. A 043-as repedésre is kevésbé hajlamos, a 040, 41 stb. fejeket nem lehet komoly (tartós) tuningmotoron használni, régen csak szükségből csinálták, mert nem volt más.
A 044-es fejeknek hajlamos a szelepülék kiesni, erre is figyelni kell, a 043-asban az öntvény anyaga miatt nem.
A szívócsatorna térfogata nagyon jó mutatója annak, hogy egy fej mire való. A széria 1.6-os kb. 56 ccm, az utcai tuningfej kb 60-65 ccm és 75-ig javasolják utcán használni, afelett csak nagy köbcentis drag motorokon. Ez azért van így, mert a szívócsatorna sebesség nagyon meghatározza a keverék minőségét, a töltéscserét, így az alacsony fordulati nyomatékot.
Tehát utcára és utcai tuning motorba 043, drag motorra 044 wedge port, utcára 044 mini wedge port esetleg.
Ezt mondják az okosok. Egy hónap múlva meglátjuk.
Stuntmanus
VW 1302 S
http://oettingertsv.blogspot.com/
"Már nem vagyok annyira fiatal, hogy mindenre azonnal tudjam a választ."
callook
Hozzászólások: 3234
Low Fast - többet forog, jobban pörög
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #10872 Dátum:
2010 Szeptember 24, 19:21:23 »
Igen 043-as fejek.
Ez úgy van, hogy a 044-et mindenki a CB-féle "gyárilag tuning" fejjel azonosíitja, a 043-at meg a gyári 043 fejjel. Azt mondják az okosok, ha veszel egy sima 044 fejet, meg egy sima 043 fejet, akkor a 044 jobb. De ha elkezded túrni, akkor a 043 tovább túrható. Meg vannak apróságok, pl. a 044-ben benne van a szelepvezetőnél a bütyök, amit ha lemunkálsz nyilván gyengítessz rajta. A 043-ban nincsen ott a szívócsatornában a bütyök és úgy van megcsinálva gyárilag, hogy így is erős legyen. A 043 gyári VW fej volt, a 044 utángyártott. Stb, de Stunt tud erről többet.
Idézetet írta: somci - 2010 Szeptember 24, 17:10:45
Ezek ugye 043-as fejek? Ha jól láttam Steve Tims hirdetését a TheSamba-n.
Én eddig azt hittem, hogy az összes fej közül 044-t érdemes venni. Akkor hogy is van ez? Stunt-nak is, meg neked is ilyen fejed van, az akkor jelent valamit... Még úgy emlékszem, azt olvastam, hogy a 040-es fejek kb 100 lóig használhatóak, a 041, 042 felejtős a repedési hajlam miatt nem ajánlatosak, de akkor a 043, 044 mikor ajánlott? Miben különböznek?
www.schlosser-boxer.blogspot.hu/
somci
Hozzászólások: 402
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #10871 Dátum:
2010 Szeptember 24, 17:10:45 »
Idézetet írta: callook - 2010 Szeptember 23, 21:10:31
... hengerfej. Ezek nyers fejek voltak, amiket lehet túrni rendesen, (Stunt új fejei is ilyenből vannak) ...
Ezek ugye 043-as fejek? Ha jól láttam Steve Tims hirdetését a TheSamba-n.
Én eddig azt hittem, hogy az összes fej közül 044-t érdemes venni. Akkor hogy is van ez? Stunt-nak is, meg neked is ilyen fejed van, az akkor jelent valamit... Még úgy emlékszem, azt olvastam, hogy a 040-es fejek kb 100 lóig használhatóak, a 041, 042 felejtős a repedési hajlam miatt nem ajánlatosak, de akkor a 043, 044 mikor ajánlott? Miben különböznek?
drflexes
Hozzászólások: 4531
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #10870 Dátum:
2010 Szeptember 24, 15:21:39 »
Idézetet írta: callook - 2010 Szeptember 24, 10:54:48
akkor hízok oszt megyek fenyegetni jó?
új számom van:20 592 5434
Pityubacsi
Hozzászólások: 36020
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #10869 Dátum:
2010 Szeptember 24, 12:30:22 »
Idézetet írta: callook - 2010 Szeptember 24, 10:54:48
hehe, köszi
flex 'em all!
Dízelt vezetni olyan, mint melegnek lenni. Ma már sokkal elfogadottabb, de még mindig szar dolog.
callook
Hozzászólások: 3234
Low Fast - többet forog, jobban pörög
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #10868 Dátum:
2010 Szeptember 24, 10:54:48 »
Idézetet írta: Pityubácsi - 2010 Szeptember 24, 09:15:46
mi vagy ki az a "futóember"?
vágom, hogy a gyorsulással van kapcsolatban, csak hogyan?
www.schlosser-boxer.blogspot.hu/
drflexes
Hozzászólások: 4531
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #10867 Dátum:
2010 Szeptember 24, 10:15:24 »
Idézetet írta: Pityubácsi - 2010 Szeptember 24, 09:15:46
mi vagy ki az a "futóember"?
vágom, hogy a gyorsulással van kapcsolatban, csak hogyan?
lehettem volna én.egészen 1 héttel ezelőttig
új számom van:20 592 5434
Pityubacsi
Hozzászólások: 36020
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #10866 Dátum:
2010 Szeptember 24, 09:15:46 »
Idézetet írta: Balage - 2010 Szeptember 24, 09:09:13
mi vagy ki az a "futóember"?
vágom, hogy a gyorsulással van kapcsolatban, csak hogyan?
flex 'em all!
Dízelt vezetni olyan, mint melegnek lenni. Ma már sokkal elfogadottabb, de még mindig szar dolog.
Balage
Hozzászólások: 6926
Low Fast - többet forog, jobban pörög
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #10865 Dátum:
2010 Szeptember 24, 09:09:13 »
Idézetet írta: callook - 2010 Szeptember 23, 19:00:22
Tököm... Pedig már előkészítettem a nagy venturikat, meg a tütéket... Vezérlés ellenőrzésén is túl vagyok... Azt terveztem, hogy vasárnap megrúgom, aztán hétfőn kezdödhet a téli átépítés...
1971 VW 1300 GT-L
1999 Piaggio Liberty 50 2T
callook
Hozzászólások: 3234
Low Fast - többet forog, jobban pörög
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #10864 Dátum:
2010 Szeptember 23, 21:10:31 »
A motoromnál komoly korlátot jelent a hengerfej. Ezek nyers fejek voltak, amiket lehet túrni rendesen, (Stunt új fejei is ilyenből vannak) én amikor megvettem, inkább finoman alakítottam rajtuk, gondoltam, ha kevés, jövőre megtúrom öket mégjobban. Kevés lett... Mondjuk ezt így utólag gondolhattam volna, hiszen a WBX gyári fejei sem piskóták...
Ezen felül azokat a dolgokat is tervezem régóta rendbe tenni, amiket Shaun is mondott: kell a dupla rugó meg a cromoly nyomórudak.
Illetve a himbasorom is más lesz, meg a karbik megkapják a hegyesebb fúvókázást.
Továbbá előjött valami kopogás a motorból, ami határozottan vezérlés hang, azt is ki akarom deríteni...
No meg végre a motorteremet is meg szeretném rendesen csinálni. Idén csak behánytam a motort, hogy menjenek bele a km-ek, most megcsinálom rendesen.
Idézetet írta: Aircult - 2010 Szeptember 23, 20:55:23
www.schlosser-boxer.blogspot.hu/
Bripery
Hozzászólások: 21999
www.elitevwclub.hu
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #10863 Dátum:
2010 Szeptember 23, 20:55:23 »
Idézetet írta: callook - 2010 Szeptember 23, 20:52:17
www.elitevwclub.hu
1982 Porsche 931 (924 Turbo)
2021 VW Golf GTE
Akit magyarnak teremtett az Úristen és nem fogja pártját nemzetének-nem derék ember. Gróf Széchenyi István
callook
Hozzászólások: 3234
Low Fast - többet forog, jobban pörög
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #10862 Dátum:
2010 Szeptember 23, 20:52:17 »
Idézetet írta: Aircult - 2010 Szeptember 23, 20:45:12
www.schlosser-boxer.blogspot.hu/
Bripery
Hozzászólások: 21999
www.elitevwclub.hu
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #10861 Dátum:
2010 Szeptember 23, 20:45:12 »
Idézetet írta: callook - 2010 Szeptember 23, 20:42:28
www.elitevwclub.hu
1982 Porsche 931 (924 Turbo)
2021 VW Golf GTE
Akit magyarnak teremtett az Úristen és nem fogja pártját nemzetének-nem derék ember. Gróf Széchenyi István
callook
Hozzászólások: 3234
Low Fast - többet forog, jobban pörög
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #10860 Dátum:
2010 Szeptember 23, 20:42:28 »
Idézetet írta: Aircult - 2010 Szeptember 23, 19:15:53
www.schlosser-boxer.blogspot.hu/
Varázsló
Hozzászólások: 13081
Low Fast -többet forog, jobban pörög
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #10859 Dátum:
2010 Szeptember 23, 20:41:21 »
Idézetet írta: BigBug - 2010 Szeptember 23, 20:33:18
volt az a korlátkék skodád ! azzal mizu ?
?????
A typ3 Debrecenbe került vissza.
Stuntmanus
VW 1302 S
http://oettingertsv.blogspot.com/
"Már nem vagyok annyira fiatal, hogy mindenre azonnal tudjam a választ."
BigBug
Hozzászólások: 28919
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #10858 Dátum:
2010 Szeptember 23, 20:33:18 »
Idézetet írta: Stuntmanus - 2010 Szeptember 23, 20:32:03
igen, holnap update-elek.
volt az a korlátkék skodád ! azzal mizu ?
sokkal rosszabb, ha volt de már nincs, annál ha soha nem volt, mert vágyakozni nem fáj annyira, mint emlékezni.....
ui: ha nagy leszek, transportert veszek...........
Varázsló
Hozzászólások: 13081
Low Fast -többet forog, jobban pörög
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #10857 Dátum:
2010 Szeptember 23, 20:32:03 »
Idézetet írta: Bill - 2010 Szeptember 23, 20:30:01
Blogodon követhetjük? Gondolok a sok képre.
igen, holnap update-elek.
Stuntmanus
VW 1302 S
http://oettingertsv.blogspot.com/
"Már nem vagyok annyira fiatal, hogy mindenre azonnal tudjam a választ."
Bripery
Hozzászólások: 21999
www.elitevwclub.hu
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #10856 Dátum:
2010 Szeptember 23, 20:31:33 »
Idézetet írta: Stuntmanus - 2010 Szeptember 23, 20:28:27
Én már kirántottam a motor ma.
Na, akkor jövő hét vasárnap már rúghatod neki újra
www.elitevwclub.hu
1982 Porsche 931 (924 Turbo)
2021 VW Golf GTE
Akit magyarnak teremtett az Úristen és nem fogja pártját nemzetének-nem derék ember. Gróf Széchenyi István
Bill
Hozzászólások: 8607
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #10855 Dátum:
2010 Szeptember 23, 20:30:01 »
Idézetet írta: Stuntmanus - 2010 Szeptember 23, 20:28:27
Én már kirántottam a motor ma.
Blogodon követhetjük? Gondolok a sok képre.
Varázsló
Hozzászólások: 13081
Low Fast -többet forog, jobban pörög
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #10854 Dátum:
2010 Szeptember 23, 20:28:27 »
Idézetet írta: callook - 2010 Szeptember 23, 19:00:22
Tököm... Pedig már előkészítettem a nagy venturikat, meg a tütéket... Vezérlés ellenőrzésén is túl vagyok... Azt terveztem, hogy vasárnap megrúgom, aztán hétfőn kezdödhet a téli átépítés...
Én már kirántottam a motor ma.
Stuntmanus
VW 1302 S
http://oettingertsv.blogspot.com/
"Már nem vagyok annyira fiatal, hogy mindenre azonnal tudjam a választ."
Bripery
Hozzászólások: 21999
www.elitevwclub.hu
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #10853 Dátum:
2010 Szeptember 23, 19:15:53 »
Idézetet írta: callook - 2010 Szeptember 23, 19:10:07
www.elitevwclub.hu
1982 Porsche 931 (924 Turbo)
2021 VW Golf GTE
Akit magyarnak teremtett az Úristen és nem fogja pártját nemzetének-nem derék ember. Gróf Széchenyi István
callook
Hozzászólások: 3234
Low Fast - többet forog, jobban pörög
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #10852 Dátum:
2010 Szeptember 23, 19:10:07 »
Idézetet írta: Aircult - 2010 Szeptember 23, 19:04:37
egy hetet csúsztasd el!!
Lehet lemegyek én is a Ghiaval pénteken erre, aztán vasárnap Fertőszentmiklós... Egy teljes hétvége Sopronban..
<beszúrt kép törölve>
www.schlosser-boxer.blogspot.hu/
Bripery
Hozzászólások: 21999
www.elitevwclub.hu
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #10851 Dátum:
2010 Szeptember 23, 19:04:37 »
Idézetet írta: callook - 2010 Szeptember 23, 19:00:22
Tököm... Pedig már előkészítettem a nagy venturikat, meg a tütéket... Vezérlés ellenőrzésén is túl vagyok... Azt terveztem, hogy vasárnap megrúgom, aztán hétfőn kezdödhet a téli átépítés...
egy hetet csúsztasd el!!
Lehet lemegyek én is a Ghiaval pénteken erre, aztán vasárnap Fertőszentmiklós... Egy teljes hétvége Sopronban..
www.elitevwclub.hu
1982 Porsche 931 (924 Turbo)
2021 VW Golf GTE
Akit magyarnak teremtett az Úristen és nem fogja pártját nemzetének-nem derék ember. Gróf Széchenyi István
callook
Hozzászólások: 3234
Low Fast - többet forog, jobban pörög
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #10850 Dátum:
2010 Szeptember 23, 19:00:22 »
Tököm... Pedig már előkészítettem a nagy venturikat, meg a tütéket... Vezérlés ellenőrzésén is túl vagyok... Azt terveztem, hogy vasárnap megrúgom, aztán hétfőn kezdödhet a téli átépítés...
Idézetet írta: Aircult - 2010 Szeptember 23, 18:05:18
Elmarad a most vasárnapi gyorsulási verseny Fertőszentmiklóson a rossz idő miatt.
Helyette okt. 3-án lesz
<beszúrt kép törölve>
www.schlosser-boxer.blogspot.hu/
Bripery
Hozzászólások: 21999
www.elitevwclub.hu
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #10849 Dátum:
2010 Szeptember 23, 18:05:18 »
Elmarad a most vasárnapi gyorsulási verseny Fertőszentmiklóson a rossz idő miatt.
Helyette okt. 3-án lesz
www.elitevwclub.hu
1982 Porsche 931 (924 Turbo)
2021 VW Golf GTE
Akit magyarnak teremtett az Úristen és nem fogja pártját nemzetének-nem derék ember. Gróf Széchenyi István
tati
Hozzászólások: 10785
Ízirájder 0630 9850919 ÖRÖM AZ ERŐ ÁLTAL
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #10848 Dátum:
2010 Szeptember 21, 20:16:58 »
Idézetet írta: callook - 2010 Szeptember 21, 20:10:29
Xoyoxnak eleve eltettem egy garnitúrát ajándékba
nekem előbb hengerfejet vegyetek végre !
www.tatinson.hu
www.kck.hu
callook
Hozzászólások: 3234
Low Fast - többet forog, jobban pörög
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #10847 Dátum:
2010 Szeptember 21, 20:10:29 »
Xoyoxnak eleve eltettem egy garnitúrát ajándékba
Idézetet írta: Stuntmanus - 2010 Szeptember 21, 20:05:22
www.schlosser-boxer.blogspot.hu/
Varázsló
Hozzászólások: 13081
Low Fast -többet forog, jobban pörög
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #10846 Dátum:
2010 Szeptember 21, 20:05:22 »
Idézetet írta: callook - 2010 Szeptember 21, 19:08:59
Ha valaki kedvet kapott a köböléshez, akkor vannak eladó plexi-tárcsa szettjeim, amiket a hengerfej folyadékkal való feltöltése előtt kell az égéstérre helyezni, hogy a tárcsán lévő furaton keresztül töltsük fel az égésteret, ezáltal megakadályozva azt, hogy a folyadék (pl. olaj) "púposodjon", így pontosabb eredményt kapunk.
A szett 4 tárcsából ál: 1db 77-es furathoz (1200-1300), 1db 85,5 furathoz (1600 és ha nem extra túrt a fej, akkor 1641, 1678-hoz is jó), 1 db 90,5 furathoz, ami használható a 92 furathoz is, illetve 1 db 94 furathoz.
A szett ára 1500 Ft. Több garnitúra van.
Stuntmanus
VW 1302 S
http://oettingertsv.blogspot.com/
"Már nem vagyok annyira fiatal, hogy mindenre azonnal tudjam a választ."
callook
Hozzászólások: 3234
Low Fast - többet forog, jobban pörög
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #10845 Dátum:
2010 Szeptember 21, 19:32:06 »
OK!
Idézetet írta: maxi - 2010 Szeptember 21, 19:29:35
1szetett tegyél nekem félre.
köszi.
www.schlosser-boxer.blogspot.hu/
Oldalak:
1
...
281
282
283
284
285
[
286
]
287
288
289
290
291
...
558
www.bogarhatu.hu - ahol a Bogarazás kezdődik
>
Hová tartozol?
>
Bogaras fórumok
> Téma:
Tuning, teljesítmény, futómű
Ugrás:
Kérlek válassz egy célt:
-----------------------------
Hová tartozol?
-----------------------------
=> Bogaras fórumok
=> Népautós fórumok
=> Adok-veszek
===> Lomtár
-----------------------------
Web szerviz
-----------------------------
=> A szervizes mondta
=> Itt lehet anyázni a szervizt
Töltés...