www.bogarhatu.hu - ahol a Bogarazás kezdődik
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.
Nem érkezett meg az aktiváló e-mail?
2025 Július 20, 11:45:03

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Keresés:     Részletes kereső
Népautós Szilveszter
Pólus Center
2024. december 31.
921218 Hozzaszólás 218 Témában írta 1614 Felhasználó
Legújabb tag: mickilangelo
* Főoldal Bejelentkezés Regisztráció
Oldalak: 1 ... 185 186 187 188 189 [190] 191 192 193 194 195 ... 558
Nyomtatás
Szerző Téma: Tuning, teljesítmény, futómű  (Megtekintve 3376924 alkalommal)
Nem elérhető Typ117
Hozzászólások: 18492


1969

« Hozzászólás #14724 Dátum: 2011 Augusztus 03, 12:23:05 »

Éljen az R/D, így halad előre a világ. Smiley
Nem elérhető Sagaris
Hozzászólások: 2302


« Hozzászólás #14723 Dátum: 2011 Augusztus 03, 12:20:24 »

Nem tudok sajnos (de ha ilyenben gondolkoznék, akkkor csak a kisérlet kedvéért magam faragnám).
Hát az biztos, hogy nem gyári fej,de ez igaz a duplaszívós gyárira is.
Nem akarok bizonygatni (én támogatom a felfedező kedvet), csak én látom a lehetőséget benne az alapból elhatárolódókkal szemben.
Éljen az R/D, így halad előre a világ. Smiley

Haladt is, hiszen a VW is attert a duplara az Okrasa meg mar a 30 lovasokra is azt fejlesztett, nem veletlenul.
Nehogy csalodas legyen a vege...

1961 VW1200 DeLuxe



http://www.vulture.hu
Nem elérhető Patrone
Hozzászólások: 485


« Hozzászólás #14722 Dátum: 2011 Augusztus 03, 12:07:26 »

Túrt fejekkel. Tudsz rá itthon embert, aki nem csak találgat?
Nem tudok sajnos (de ha ilyenben gondolkoznék, akkkor csak a kisérlet kedvéért magam faragnám).
Hát az biztos, hogy nem gyári fej,de ez igaz a duplaszívós gyárira is.
Nem akarok bizonygatni (én támogatom a felfedező kedvet), csak én látom a lehetőséget benne az alapból elhatárolódókkal szemben.
Éljen az R/D, így halad előre a világ. Smiley
Nem elérhető te_o
Hozzászólások: 4265


Zeitwagen...

« Hozzászólás #14721 Dátum: 2011 Augusztus 03, 11:58:58 »


Túrt fejekkel. Tudsz rá itthon embert, aki nem csak találgat?

VW Beetle - the original since 1938
Nem elérhető Patrone
Hozzászólások: 485


« Hozzászólás #14720 Dátum: 2011 Augusztus 03, 11:47:36 »

Egy linket megköszönnék.
http://www.thesamba.com/vw/forum/viewtopic.php?t=435993&postdays=0&postorder=asc&highlight=turboed&start=20
http://www.thesamba.com/vw/forum/viewtopic.php?t=271444&postdays=0&postorder=asc&highlight=turboed&start=0
http://www.thesamba.com/vw/forum/album_page.php?pic_id=214081
http://www.thesamba.com/vw/forum/viewtopic.php?t=446734&postdays=0&postorder=asc&highlight=type++turbo&start=0
Nem elérhető te_o
Hozzászólások: 4265


Zeitwagen...

« Hozzászólás #14719 Dátum: 2011 Augusztus 03, 11:43:54 »


Legyen akkor a szimplaszívós a tuti, de milyen HF? Mert tuti nem gyári. Azon nem megy be a levegő 4000 felett, és nem is megy ki. (Szerintetek miért bírta olyan jól a VW a szar olajrendszerével is 200k felett? És mitől van egy korabeli Alfa Giulia 1,3 -as 88 lovas, olyasmi furat-löket aránnyal, mint egy VW1300? Nem csak a dupla webertől...)

(Nekem maradt a szimpla 1,2 -es fej az 1,4 -en, és úgy tippelek, h. esély nem lesz 40LE fölé menni. Emlékezzünk, az 1,3 szimpla 40 lovas motor, vastagabb szívócsővel).

Vagy miért van, h. a csont egyforma 1,3 -as szimpla és dupla 40 és 44 lovas? Azonos fordulaton. Vagy hogyan lett az Okrasa moci a spec HF -fel (meg dupla karbival) olyan, amilyen? Minden más gyári volt.

...

Ezek évtizedes tapasztalatok, és még reszelni sem kell hozzájuk. Smiley

Ja, még egy:
http://www.aircooled.net/gnrlsite/resource/articles/t1hpeng.htm

"Cylinder Heads

This is where most engines (including yours) are really restricted, and where money spent will really make a difference. Find the most expensive set you can afford, then get the ones 1-2 steps higher than that! Even an 1800cc engine can make 160hp if it has good heads (although it has to spin high RPMs, which wears things out quickly). "

VW Beetle - the original since 1938
Nem elérhető Sagaris
Hozzászólások: 2302


« Hozzászólás #14718 Dátum: 2011 Augusztus 03, 10:50:53 »

Szerintem nem.
Hol épített ő szimplaszívós 1.8-ast illetve 2 literest ?
Múlt héten néztem egész véletlenül ezt a témát a the samba-n. Minden elismerésem Stunt-é, de nem kelhet versenyre a külföldi (leginkább amerikai) tapasztalt motorépítőkkel.

Azért a sambán is vannak trollok, nem kell mindent készpénznek venni amit ott olvasol, meg Amerikában sem rózsaszínűt szarnak, igaz több a tapasztalat de a motorok mindenhol egyformák, a fizika törvényei és a matematika Európában sőt még itthon is ugyanaz. Nehéz vitatkozni azzal, hogy 2*2=4.

1961 VW1200 DeLuxe



http://www.vulture.hu
Nem elérhető abes
Hozzászólások: 14980

« Hozzászólás #14717 Dátum: 2011 Augusztus 03, 10:29:40 »

Hol volt az szimplaszívós. Basszus olvassatok már utána a Samba-n, ne legyetek ennyire szemellenzősök.
Egy linket megköszönnék.
Nem elérhető tati
Hozzászólások: 10785


Ízirájder 0630 9850919 ÖRÖM AZ ERŐ ÁLTAL

« Hozzászólás #14716 Dátum: 2011 Augusztus 03, 10:20:55 »

érdekes ez a fékpad téma, ugye a közönséget csak a lóerő érdekli Stuntot meg szinte csak az, hogy hol szegényedik, meg hol látszik hogy valami korlátoz ha 200lónál járna még mindig a nyomaték görbét egyenesítgetné és keresgélné hol van még 3-4 le. Ha valaha felkerül a motorom padra az is csak azért lesz hogy lássuk van-e benne még "valami" Roll Eyes
  persze ez csak az én gondolatom a témáról , itt a világvégén halálfaszán  Undecided

Nem elérhető tati
Hozzászólások: 10785


Ízirájder 0630 9850919 ÖRÖM AZ ERŐ ÁLTAL

« Hozzászólás #14715 Dátum: 2011 Augusztus 03, 10:18:55 »

Dobhatna már fékpados mérési jegyzőkönyvet a régi-új motorról.Kiváncsi vagyok mit tud most a gép.
érdekes ez a fékpad téma, ugye a közönséget csak a lóerő érdekli Stuntot meg szinte csak az, hogy hol szegényedik, meg hol látszik hogy valami korlátoz ha 200lónál járna még mindig a nyomaték görbét egyenesítgetné és keresgélné hol van még 3-4 le. Ha valaha felkerül a motorom padra az is csak azért lesz hogy lássuk van-e benne még "valami" Roll Eyes

Nem elérhető Patrone
Hozzászólások: 485


« Hozzászólás #14714 Dátum: 2011 Augusztus 03, 10:03:51 »

Stunt mester elméje pedig nagyon el van már borulva (szerintem túl sok féktisztítót használ nazálisan)  pusmogas
Dobhatna már fékpados mérési jegyzőkönyvet a régi-új motorról.Kiváncsi vagyok mit tud most a gép.
Nem elérhető tati
Hozzászólások: 10785


Ízirájder 0630 9850919 ÖRÖM AZ ERŐ ÁLTAL

« Hozzászólás #14713 Dátum: 2011 Augusztus 03, 09:41:20 »

Egyetértek, én ezért bátorítok inkább.
Stunt mester elméje pedig nagyon el van már borulva (szerintem túl sok féktisztítót használ nazálisan)  pusmogas

Nem elérhető Patrone
Hozzászólások: 485


« Hozzászólás #14712 Dátum: 2011 Augusztus 03, 09:36:23 »

itt minden ismeretlen ... nagyon az elején tartunk még ennek a tudománynak szerintem.
És minél több tapasztalat birtokában vagyunk-vannak annál jobban érezni hogy mennyire kevés is .

Egyetértek, én ezért bátorítok inkább.
Nem elérhető tati
Hozzászólások: 10785


Ízirájder 0630 9850919 ÖRÖM AZ ERŐ ÁLTAL

« Hozzászólás #14711 Dátum: 2011 Augusztus 03, 09:33:16 »

itt minden ismeretlen ... nagyon az elején tartunk még ennek a tudománynak szerintem.
És minél több tapasztalat birtokában vagyunk-vannak annál jobban érezni hogy mennyire kevés is .

Nem elérhető Patrone
Hozzászólások: 485


« Hozzászólás #14710 Dátum: 2011 Augusztus 03, 09:09:34 »

Nem elérhető Patrone
Hozzászólások: 485


« Hozzászólás #14709 Dátum: 2011 Augusztus 03, 09:05:39 »

én olvasnám, de csak össze-vissza betűket látok a szambán ... lehet hogy azok a buzik nem tudnak magyarul? Undecided
Á csak nem artikuláltan írnak. Smiley
Nem elérhető tati
Hozzászólások: 10785


Ízirájder 0630 9850919 ÖRÖM AZ ERŐ ÁLTAL

« Hozzászólás #14708 Dátum: 2011 Augusztus 03, 08:54:23 »

Hol volt az szimplaszívós. Basszus olvassatok már utána a Samba-n, ne legyetek ennyire szemellenzősök.
én olvasnám, de csak össze-vissza betűket látok a szambán ... lehet hogy azok a buzik nem tudnak magyarul? Undecided

Nem elérhető BlackP
Hozzászólások: 27143


« Hozzászólás #14707 Dátum: 2011 Augusztus 03, 08:48:10 »

Hol volt az szimplaszívós. Basszus olvassatok már utána a Samba-n, ne legyetek ennyire szemellenzősök.

Ne vitatkozz hülyékkel, mert lehúznak a szintjükre és legyőznek a rutinjukkal...
Nem elérhető Patrone
Hozzászólások: 485


« Hozzászólás #14706 Dátum: 2011 Augusztus 03, 08:38:09 »



nem 2, hanem 2.1. de ha nem hiszel a válaszoknak, miért nem építed meg és tapasztalod ki?  Roll Eyes
Hol volt az szimplaszívós. Basszus olvassatok már utána a Samba-n, ne legyetek ennyire szemellenzősök.
Nem elérhető BlackP
Hozzászólások: 27143


« Hozzászólás #14705 Dátum: 2011 Augusztus 03, 08:36:06 »

Szerintem nem.
Hol épített ő szimplaszívós 1.8-ast illetve 2 literest ?


Goldolj az én 2110-es motoromra amin enyhén túrt hengerfej volt és kis tengely. A nagy lökettérfogatnál ez a kombó nem tudott jó töltéscserét csinálni és mindössze 85 lóerős lett 178 Nm-es nyomatékkal. Nem sikerült a koncepció, hogy majd egy nagyon nyomatékos motor lesz, mert az új hengerfejjel és másik tengellyel van 198 Nm-em és több, mint 145 lóerőm. És a motor mindenhol erősebb, mint a kis tengelyes, kis szelepes motor volt.


nem 2, hanem 2.1. de ha nem hiszel a válaszoknak, miért nem építed meg és tapasztalod ki?  Roll Eyes

Ne vitatkozz hülyékkel, mert lehúznak a szintjükre és legyőznek a rutinjukkal...
Nem elérhető Patrone
Hozzászólások: 485


« Hozzászólás #14704 Dátum: 2011 Augusztus 03, 08:30:48 »

Stunt konkrét tapasztalatot írt le, nem elég?
Szerintem nem.
Hol épített ő szimplaszívós 1.8-ast illetve 2 literest ?
Múlt héten néztem egész véletlenül ezt a témát a the samba-n. Minden elismerésem Stunt-é, de nem kelhet versenyre a külföldi (leginkább amerikai) tapasztalt motorépítőkkel.
« Utoljára szerkesztve: 2011 Augusztus 03, 08:36:48 írta Patrone »
Nem elérhető te_o
Hozzászólások: 4265


Zeitwagen...

« Hozzászólás #14703 Dátum: 2011 Augusztus 03, 08:00:18 »

Ez egy tipikus "megmondom a frankót, pedig még nem is próbáltam" vitaindító felvetés.
A The Samba-n érdemes utána nézni, elég sok topik szól nagy (akár 2 liter feletti) motor építéséről szimplaszívós fejjel.
Ne hagyd feltétlenül eltántorítani magad, sokan használnak ilyet "daily driver"-nek és elég nagy nevek is javasolgatják ezt a kialakítást az ott kérdezőknek.
Én azt feltételezem, hogy nincs magyar tapasztalat, csak megint félünk tőle, de ha kitartó vagy lehet hogy érdemes "széllel szemben" pisálni.
Stunt konkrét tapasztalatot írt le, nem elég?

VW Beetle - the original since 1938
Nem elérhető Patrone
Hozzászólások: 485


« Hozzászólás #14702 Dátum: 2011 Augusztus 02, 23:57:45 »

Egyre inkább foglalkoztat a nagy hengerűrtartalom(1776)-szimplaszívós hf kombináció.
Maresz véleményét már ismerem a dolgoról, hogy "hülyeség" Smiley , de valahogy nem hagy nyugodni a téma és ha nem is hoz akkora teljesítménytöbbletet, talán valamennyivel elérhetőbb árkategóriába tartozik annak, aki egy haladósabb túramotort szeretne a bogarába.
Vélemények az összeállításról?
Ez egy tipikus "megmondom a frankót, pedig még nem is próbáltam" vitaindító felvetés.
A The Samba-n érdemes utána nézni, elég sok topik szól nagy (akár 2 liter feletti) motor építéséről szimplaszívós fejjel.
Ne hagyd feltétlenül eltántorítani magad, sokan használnak ilyet "daily driver"-nek és elég nagy nevek is javasolgatják ezt a kialakítást az ott kérdezőknek.
Én azt feltételezem, hogy nincs magyar tapasztalat, csak megint félünk tőle, de ha kitartó vagy lehet hogy érdemes "széllel szemben" pisálni.
Nem elérhető Sagaris
Hozzászólások: 2302


« Hozzászólás #14701 Dátum: 2011 Augusztus 02, 23:17:54 »

1.2-es tuningmotorra létezett régen duplaszívos hf?

Okrasa

1961 VW1200 DeLuxe



http://www.vulture.hu
Nem elérhető Varázsló
Hozzászólások: 13081


Low Fast -többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #14700 Dátum: 2011 Augusztus 02, 23:02:27 »

aki egy haladósabb túramotort szeretne a bogarába.
Vélemények az összeállításról?

1776
W100
35/40 hengerfej vagy 32/35
weber IDF 40 28 vagy 30-as venturival.

Nekem ez lenne egy jó túramotor, kis fogyasztással, kis zajjal. 35/40-es fejjel 80-85 lóerős lenne, 32/35-össel pedig 75-80

Szimplaszívós hengerfejjel nem lenne 60 lóerő felett, az szinte biztos, mert ahhoz karbit is nehéz tenni nagyobbat.


Stuntmanus

VW 1302 S
  


 
 

http://oettingertsv.blogspot.com/
 
"Már nem vagyok annyira fiatal, hogy mindenre azonnal tudjam a választ."
Robpanzer
« Hozzászólás #14699 Dátum: 2011 Augusztus 02, 23:00:14 »

Mert korhű a vintage speed motorokon.

1.2-es tuningmotorra létezett régen duplaszívos hf?
Nem elérhető Varázsló
Hozzászólások: 13081


Low Fast -többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #14698 Dátum: 2011 Augusztus 02, 22:59:08 »

Miért jó a szimplaszívós hf egy tuningmotoron?

Mert korhű a vintage speed motorokon.

Stuntmanus

VW 1302 S
  


 
 

http://oettingertsv.blogspot.com/
 
"Már nem vagyok annyira fiatal, hogy mindenre azonnal tudjam a választ."
Nem elérhető Varázsló
Hozzászólások: 13081


Low Fast -többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #14697 Dátum: 2011 Augusztus 02, 22:57:11 »

Egyre inkább foglalkoztat a nagy hengerűrtartalom(1776)-szimplaszívós hf kombináció.
Maresz véleményét már ismerem a dolgoról, hogy "hülyeség" Smiley , de valahogy nem hagy nyugodni a téma és ha nem is hoz akkora teljesítménytöbbletet, talán valamennyivel elérhetőbb árkategóriába tartozik annak, aki egy haladósabb túramotort szeretne a bogarába.
Vélemények az összeállításról?

Az a baj, hogy a szimplaszívós hengerfej áramlástanilag sokkal rosszabb (lásd: Bill Fisher könyv mérései) így rosszabb töltöttségi fokod lenne, mint egy 1.6-os duplaszívóssal, így az lenne a helyzet, hogy alul jobban meglódulna (nem sokkal), de aztán meg mintha elvennéd a gázt és a maximális teljesítménye nem 50, hanem 56-60 lóerő lenne MAXIMUM. Igazi pénzkidobás hengerfejjel bekorlátozni a motort.

Goldolj az én 2110-es motoromra amin enyhén túrt hengerfej volt és kis tengely. A nagy lökettérfogatnál ez a kombó nem tudott jó töltéscserét csinálni és mindössze 85 lóerős lett 178 Nm-es nyomatékkal. Nem sikerült a koncepció, hogy majd egy nagyon nyomatékos motor lesz, mert az új hengerfejjel és másik tengellyel van 198 Nm-em és több, mint 145 lóerőm. És a motor mindenhol erősebb, mint a kis tengelyes, kis szelepes motor volt.

Neked is hasonló lenne, egy alul meginduló, 2800-tól meg elfogyni kezdő motor lenne, teljesen hülyeség megépíteni.

Ez az én véleményem.  A "szimplaszívós hengerfej nyomatékos" duma meg hülyeség, ezt már sokan bebizonyították. 

Stuntmanus

VW 1302 S
  


 
 

http://oettingertsv.blogspot.com/
 
"Már nem vagyok annyira fiatal, hogy mindenre azonnal tudjam a választ."
Nem elérhető brez
Hozzászólások: 2510


http://vbk.at.hu/

« Hozzászólás #14696 Dátum: 2011 Augusztus 02, 22:39:30 »

Egyre inkább foglalkoztat a nagy hengerűrtartalom(1776)-szimplaszívós hf kombináció.
Maresz véleményét már ismerem a dolgoról, hogy "hülyeség" Smiley , de valahogy nem hagy nyugodni a téma és ha nem is hoz akkora teljesítménytöbbletet, talán valamennyivel elérhetőbb árkategóriába tartozik annak, aki egy haladósabb túramotort szeretne a bogarába.
Vélemények az összeállításról?

Nem elérhető Maresz
Hozzászólások: 19642


WWW.BUGGARAGE.HU

« Hozzászólás #14695 Dátum: 2011 Augusztus 01, 11:49:53 »

Másik kérdés.
Biztos, hogy jó helyen van itt a vákuumdob csöve?

jó ......motortérröl dobj egy képet

WEBshop
http://retrocarclub.superwebaruhaz.hu/
Ha müszakivizsga vagy zöldkari kell és problémás az élet:06706223882;06706313882
Kedvezméynes kötelező bizti kötése!
Gyári vw audi seat skoda Alkatrészek beszerzése gyors határidővel,postázva
www.retroautoklub.hu
1303LS
« Hozzászólás #14694 Dátum: 2011 Augusztus 01, 11:37:35 »

Másik kérdés.
Biztos, hogy jó helyen van itt a vákuumdob csöve?


[a csatolmányt egy admin törölte]
1303LS
« Hozzászólás #14693 Dátum: 2011 Augusztus 01, 11:36:12 »

Szétszedtem a karbikat.
EMPI ECP 34 van rajta 2 db.
52/130/160 fúvókákkal.
A venturin van egy 45 és egy H108 felirat.
1500-ös, de könnyen lehet, hogy 1600-os motorral.
Alul nagyon szépen megy, átmenetiben elfogy kicsit, forgatva veszettül jól megy megint.
Merre induljak?
Nem elérhető gas
Hozzászólások: 3283


« Hozzászólás #14692 Dátum: 2011 Július 31, 21:49:47 »

Üdv!
Talán Ratro keresett méreteket az ablak kiváshoz, talán még nem késő.

https://picasaweb.google.com/lh/photo/P9A5B9Ot4qdAWaNKHvB1eg?feat=directlink
https://picasaweb.google.com/lh/photo/hxKeUQnY3z720m5X_AbVeQ?feat=directlink
https://picasaweb.google.com/lh/photo/csV4UZbZfhE7UsZ08tjkIA?feat=directlink

VW Bogár 1300 '71,Transporter1.6D '83
https://photos.app.goo.gl/WsANqntrkSdn7c6f6
Nem elérhető Istennyila
Hozzászólások: 1162


20-324-86-53

« Hozzászólás #14691 Dátum: 2011 Július 31, 20:15:43 »

Ezt nekem soha senki nem hitte el a buszomról.  Roll Eyes
...és az is furcsa volt, miért van Kecskemét 100 kilométerre Vecséstől Grin

1303LS
« Hozzászólás #14690 Dátum: 2011 Július 31, 20:12:01 »


100-110 utazó gps szerint(óra szerint 130-140) rövid váltóval 8liter

Ezt nekem soha senki nem hitte el a buszomról.  Roll Eyes
Nem elérhető sparkafer
Hozzászólások: 13994


30-347-1939

« Hozzászólás #14689 Dátum: 2011 Július 31, 20:09:03 »

nah, nálam a kocsi, ég és föld a különbség, jól reagál gázadásra, előzés sem gond, 110-120 végig hazafelé, ha előzni kellett akkor innen is gyorsítás, baromi jó lett, ezer köszi callook!
Ez szuper!

Nem elérhető Maresz
Hozzászólások: 19642


WWW.BUGGARAGE.HU

« Hozzászólás #14688 Dátum: 2011 Július 31, 19:49:57 »

örülök,mennyit költöttél rá ex-cuc?  Cool mi is mentünk ma,gyerkőc picit pattogott néha,de ok volt   Grin
cak pak most?nemtom.......nem számoltam össze..

WEBshop
http://retrocarclub.superwebaruhaz.hu/
Ha müszakivizsga vagy zöldkari kell és problémás az élet:06706223882;06706313882
Kedvezméynes kötelező bizti kötése!
Gyári vw audi seat skoda Alkatrészek beszerzése gyors határidővel,postázva
www.retroautoklub.hu
Nem elérhető drflexes
Hozzászólások: 4531


« Hozzászólás #14687 Dátum: 2011 Július 31, 19:49:09 »

na én is beletekertem buszba 180km ert
kicsit foglakoztam vele......
-4platina gyertya
-uj kábelek
-rotor fedél kondin megszakitó uj 0,4 hézeg
-állitottam szelepet ráfért
-új olaj mobil
-új kipuff tömités
-szervonál farsot szivot


Álitottam szinkront,gyujtást,
100-110 utazó gps szerint(óra szerint 130-140) rövid váltóval 8liter

örülök,mennyit költöttél rá ex-cuc?  Cool mi is mentünk ma,gyerkőc picit pattogott néha,de ok volt   Grin

új számom van:20 592 5434
Nem elérhető Maresz
Hozzászólások: 19642


WWW.BUGGARAGE.HU

« Hozzászólás #14686 Dátum: 2011 Július 31, 19:45:34 »

na én is beletekertem buszba 180km ert
kicsit foglakoztam vele......
-4platina gyertya
-uj kábelek
-rotor fedél kondin megszakitó uj 0,4 hézeg
-állitottam szelepet ráfért
-új olaj mobil
-új kipuff tömités
-szervonál farsot szivot


Álitottam szinkront,gyujtást,
100-110 utazó gps szerint(óra szerint 130-140) rövid váltóval 8liter

WEBshop
http://retrocarclub.superwebaruhaz.hu/
Ha müszakivizsga vagy zöldkari kell és problémás az élet:06706223882;06706313882
Kedvezméynes kötelező bizti kötése!
Gyári vw audi seat skoda Alkatrészek beszerzése gyors határidővel,postázva
www.retroautoklub.hu
Nem elérhető callook
Hozzászólások: 3234


Low Fast - többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #14685 Dátum: 2011 Július 31, 19:25:45 »

Nekem meg újra szalad az autóm... Már nem csak padon, hanem az utakon! Van még mit finomítani, de amit rögtön észre lehet venni, hogy a hengerfej megmunkálása után a motorhang nem kicsit nőtt meg! Ez is mutatja, hogy a hurka hengerfejeim miatt a kipufogómat egyáltalán nem használtam ki... Most már túl hangos :-S Úgy rotyog mint egy kib@szott dragster... Még a fúvókázással is kell játszanom, méghozzá az alapjárati és féklevegő fúvóka változtatásával. 3500-ig halott, utána meg úgy megindul mint amikor egy feltöltős motornál felépül a nyomás... Ha ekkor lekapom a lábam a gázról, még akkor is 6000 fölé pörög terhelve és nem csak 1. fokozatban...
Illetve a fékeken kell még dolgoznom, mert a nagy CSP első tárcsa blokkol... Össze kell hoznom a fékerőket...

Oldalak: 1 ... 185 186 187 188 189 [190] 191 192 193 194 195 ... 558
Nyomtatás
 
Ugrás:  

Powered by MySQL Powered by PHP www.bogarhatu.hu - ahol a Bogarazás kezdődik Powered by SMF 1.1.4 | SMF © 2006, Simple Machines LLC
Magyar fordítás: SMF Magyarország
Szabványos XHTML 1.0! Szabványos CSS!
Az oldal 0.168 másodperc alatt készült el 16 lekéréssel.