www.bogarhatu.hu
- ahol a Bogarazás kezdődik
Üdvözlünk,
Vendég
. Kérlek
jelentkezz be
vagy
regisztrálj
.
Nem érkezett meg az
aktiváló e-mail?
2025 Július 22, 18:18:43
1 óra
1 nap
1 hét
1 hónap
Mindig
Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Keresés:
Részletes kereső
Népautós Szilveszter
Pólus Center
2024. december 31.
921220
Hozzaszólás
218
Témában írta
1614
Felhasználó
Legújabb tag:
mickilangelo
www.bogarhatu.hu - ahol a Bogarazás kezdődik
>
Hová tartozol?
>
Bogaras fórumok
> Téma:
Tuning, teljesítmény, futómű
Oldalak:
1
...
13
14
15
16
17
[
18
]
19
20
21
22
23
...
558
Szerző
Téma: Tuning, teljesítmény, futómű (Megtekintve 3385164 alkalommal)
stonemen
Hozzászólások: 17318
Re: Tuning, teljesítmény, futómű
«
Hozzászólás #21604 Dátum:
2015 Október 01, 12:00:26 »
*gabi vagy külföld, igény szerint.
Idézetet írta: Forest - 2015 Október 01, 11:55:33
Tudna valaki valami jó beszerzési forrást adni 1776 vagy 2110 ccm motor építéshez? Nem baj, ha akciós, sőt, elsősorban ilyet keresnék, mert nem sürgős a projekt, de el akarom kezdeni összegyűjteni a cuccokat.
Karbijaim rudazattal és blokkom van, minden más jöhet. Köszi!
Forest
Hozzászólások: 3760
+36-20-458-5399
Re: Tuning, teljesítmény, futómű
«
Hozzászólás #21603 Dátum:
2015 Október 01, 11:55:33 »
Tudna valaki valami jó beszerzési forrást adni 1776 vagy 2110 ccm motor építéshez? Nem baj, ha akciós, sőt, elsősorban ilyet keresnék, mert nem sürgős a projekt, de el akarom kezdeni összegyűjteni a cuccokat.
Karbijaim rudazattal és blokkom van, minden más jöhet. Köszi!
Üdvw, Forest
VW1300 '70--> '65 (CJS-063)
Karmann Ghia '67. feb.
Bill
Hozzászólások: 8607
Re: Tuning, teljesítmény, futómű
«
Hozzászólás #21602 Dátum:
2015 Október 01, 00:19:57 »
Idézetet írta: Varázsló - 2015 Szeptember 30, 18:52:04
DE ha őszinte akarok lenni, akkor a zöld autóm 1776-os motorja, ami abban különbözik a tiédtől, hogy normál szelepes hengerfeje van és nincs sportkipufogó és csak 36-os weberek vannak rajta sokkal használhatóbb és jobban szeretek vele menni. ma is mentem vel 200 km-t és használhatóbb és bőven elég az a kb. 70-80 lóerő. Csendes, 8 litert eszik és olyan, mint egy bogár, ...
Akkor ebben minden gyári, csak nagyobb HD-szett került rá? Vezértengely is gyári?
tati
Hozzászólások: 10785
Ízirájder 0630 9850919 ÖRÖM AZ ERŐ ÁLTAL
Re: Tuning, teljesítmény, futómű
«
Hozzászólás #21601 Dátum:
2015 Szeptember 30, 22:18:27 »
Idézetet írta: Varázsló - 2015 Szeptember 30, 18:52:04
Mindent ki kell próbálni, nem bánom, hogy volt egy ilyenem is, de az 1776 nagyon jó kompromisszum, mindenkinek ezt javasolom.
Én úgy érzem, hogy a 100 lóerő a határ, az alatt még lehet megbízható és normál bogarat építeni, 100 lóerő felett már minden érzékennyé válik, minden bonyolódik, kell külső olajhűtő, stb.
ebben minden benne van amit tudni kell a tuningról
www.tatinson.hu
www.kck.hu
BlackP
Hozzászólások: 27143
Re: Tuning, teljesítmény, futómű
«
Hozzászólás #21600 Dátum:
2015 Szeptember 30, 19:28:19 »
Idézetet írta: Varázsló - 2015 Szeptember 30, 19:25:56
Én egy gyári VW kipufogót nyitottam ki egy kicsit...és utána a furulya betolásával tudom fojtani. Most totál be van tolva, ha pedig kiveszem, érezhetően erősebb...persze akkor hangos.
gyanítom
ez
sem tud sokkal többet, ha tud. gondolom hangos is. majd meglátom. a vintage speed lenne a cél, de most van más, amire kell az a lé
Ne vitatkozz hülyékkel, mert lehúznak a szintjükre és legyőznek a rutinjukkal...
Varázsló
Hozzászólások: 13081
Low Fast -többet forog, jobban pörög
Re: Tuning, teljesítmény, futómű
«
Hozzászólás #21599 Dátum:
2015 Szeptember 30, 19:25:56 »
Idézetet írta: BlackP - 2015 Szeptember 30, 19:05:55
én ugyan nem próbáltam a tiédet, de az én motorom most úgy érzem nekem bárhova elég. lehet vele kirándulni, lehet állatkodni kicsit. még egy gyárias kinézetű kipuffra vágyok, hogyha ránéznek, ne is lássanak semmi extrát. lehet, hogy rápróbálok egy bugpartsos 30 ezres cuccot
Én egy gyári VW kipufogót nyitottam ki egy kicsit...és utána a furulya betolásával tudom fojtani. Most totál be van tolva, ha pedig kiveszem, érezhetően erősebb...persze akkor hangos.
Stuntmanus
VW 1302 S
http://oettingertsv.blogspot.com/
"Már nem vagyok annyira fiatal, hogy mindenre azonnal tudjam a választ."
BlackP
Hozzászólások: 27143
Re: Tuning, teljesítmény, futómű
«
Hozzászólás #21598 Dátum:
2015 Szeptember 30, 19:05:55 »
Idézetet írta: Varázsló - 2015 Szeptember 30, 18:52:04
DE ha őszinte akarok lenni, akkor a zöld autóm 1776-os motorja, ami abban különbözik a tiédtől, hogy normál szelepes hengerfeje van és nincs sportkipufogó és csak 36-os weberek vannak rajta sokkal használhatóbb és jobban szeretek vele menni. ma is mentem vel 200 km-t és használhatóbb és bőven elég az a kb. 70-80 lóerő. Csendes, 8 litert eszik és olyan, mint egy bogár, mert a kék motorjának, motor karakterének már semmi köze nem volt a bogárhoz, 4000-nél indult meg, ahol a bogár már elfogy és belerohant a 6500-ba lazán. Ez már nem egy bogár karakter...és közben pedig hangos is volt. Az, hogy evett, az nem annyira vészes, mert lehetett vele 9-cel is menni, de akkor meg minek?
Ezt a zöld bogarat imádom, ez olyan, mintha széria lenne, de mindenhol erősebb, alul, felül és pont úgy elfogy 4500-nál, ahogy a bogár 4000-nél...de addig egyenletes és erős. 160-at ez is megy, 130-at utazik, relatve csendben és negyedikben városban halkan krúzol 50-nel.
Mindent ki kell próbálni, nem bánom, hogy volt egy ilyenem is, de az 1776 nagyon jó kompromisszum, mindenkinek ezt javasolom.
Én úgy érzem, hogy a 100 lóerő a határ, az alatt még lehet megbízható és normál bogarat építeni, 100 lóerő felett már minden érzékennyé válik, minden bonyolódik, kell külső olajhűtő, stb.
Nekem most úgy néz ki az autóm, mint egy TELJESEN széria bogár két weberrel és a hangja is olyan.
én ugyan nem próbáltam a tiédet, de az én motorom most úgy érzem nekem bárhova elég. lehet vele kirándulni, lehet állatkodni kicsit. még egy gyárias kinézetű kipuffra vágyok, hogyha ránéznek, ne is lássanak semmi extrát. lehet, hogy rápróbálok egy bugpartsos 30 ezres cuccot
Ne vitatkozz hülyékkel, mert lehúznak a szintjükre és legyőznek a rutinjukkal...
Varázsló
Hozzászólások: 13081
Low Fast -többet forog, jobban pörög
Re: Tuning, teljesítmény, futómű
«
Hozzászólás #21597 Dátum:
2015 Szeptember 30, 18:52:04 »
Idézetet írta: Varázsló - 2015 Szeptember 30, 18:37:15
A legjobb mérés 143 volt, de aztán kapott 44-es karbikat, gyorsabb is lett, de már nem mértem meg.
Viszont azóta már német rendszáma van, minden hivatalos, minden be van jegyezve, még a 16 collos Porsche kerekek és fékek is.
Én azt mondom volt 145-150 lóerős.
DE ha őszinte akarok lenni, akkor a zöld autóm 1776-os motorja, ami abban különbözik a tiédtől, hogy normál szelepes hengerfeje van és nincs sportkipufogó és csak 36-os weberek vannak rajta sokkal használhatóbb és jobban szeretek vele menni. ma is mentem vel 200 km-t és használhatóbb és bőven elég az a kb. 70-80 lóerő. Csendes, 8 litert eszik és olyan, mint egy bogár, mert a kék motorjának, motor karakterének már semmi köze nem volt a bogárhoz, 4000-nél indult meg, ahol a bogár már elfogy és belerohant a 6500-ba lazán. Ez már nem egy bogár karakter...és közben pedig hangos is volt. Az, hogy evett, az nem annyira vészes, mert lehetett vele 9-cel is menni, de akkor meg minek?
Ezt a zöld bogarat imádom, ez olyan, mintha széria lenne, de mindenhol erősebb, alul, felül és pont úgy elfogy 4500-nál, ahogy a bogár 4000-nél...de addig egyenletes és erős. 160-at ez is megy, 130-at utazik, relatve csendben és negyedikben városban halkan krúzol 50-nel.
Mindent ki kell próbálni, nem bánom, hogy volt egy ilyenem is, de az 1776 nagyon jó kompromisszum, mindenkinek ezt javasolom.
Én úgy érzem, hogy a 100 lóerő a határ, az alatt még lehet megbízható és normál bogarat építeni, 100 lóerő felett már minden érzékennyé válik, minden bonyolódik, kell külső olajhűtő, stb.
Nekem most úgy néz ki az autóm, mint egy TELJESEN széria bogár két weberrel és a hangja is olyan.
Stuntmanus
VW 1302 S
http://oettingertsv.blogspot.com/
"Már nem vagyok annyira fiatal, hogy mindenre azonnal tudjam a választ."
BlackP
Hozzászólások: 27143
Re: Tuning, teljesítmény, futómű
«
Hozzászólás #21596 Dátum:
2015 Szeptember 30, 18:49:30 »
Idézetet írta: Varázsló - 2015 Szeptember 30, 18:37:15
A legjobb mérés 143 volt, de aztán kapott 44-es karbikat, gyorsabb is lett, de már nem mértem meg.
Viszont azóta már német rendszáma van, minden hivatalos, minden be van jegyezve, még a 16 collos Porsche kerekek és fékek is.
Én azt mondom volt 145-150 lóerős.
köszönöm az infókat!
Ne vitatkozz hülyékkel, mert lehúznak a szintjükre és legyőznek a rutinjukkal...
Varázsló
Hozzászólások: 13081
Low Fast -többet forog, jobban pörög
Re: Tuning, teljesítmény, futómű
«
Hozzászólás #21595 Dátum:
2015 Szeptember 30, 18:37:15 »
Idézetet írta: BlackP - 2015 Szeptember 30, 18:18:09
köszi, akkor majd mesélek. a tiéd végül mit tudott? 150 ló körül?
A legjobb mérés 143 volt, de aztán kapott 44-es karbikat, gyorsabb is lett, de már nem mértem meg.
Viszont azóta már német rendszáma van, minden hivatalos, minden be van jegyezve, még a 16 collos Porsche kerekek és fékek is.
Én azt mondom volt 145-150 lóerős.
Stuntmanus
VW 1302 S
http://oettingertsv.blogspot.com/
"Már nem vagyok annyira fiatal, hogy mindenre azonnal tudjam a választ."
BlackP
Hozzászólások: 27143
Re: Tuning, teljesítmény, futómű
«
Hozzászólás #21594 Dátum:
2015 Szeptember 30, 18:18:09 »
Idézetet írta: Varázsló - 2015 Szeptember 30, 18:09:49
A bogár nagyon jól betapad, nincs nagy túlpörgő kerék, a rendszámosok nem sokan használnak igazi slicket.
Akik igen, azok 11-12 másodperceket mennek.
köszi, akkor majd mesélek. a tiéd végül mit tudott? 150 ló körül?
Ne vitatkozz hülyékkel, mert lehúznak a szintjükre és legyőznek a rutinjukkal...
Varázsló
Hozzászólások: 13081
Low Fast -többet forog, jobban pörög
Re: Tuning, teljesítmény, futómű
«
Hozzászólás #21593 Dátum:
2015 Szeptember 30, 18:09:49 »
Idézetet írta: BlackP - 2015 Szeptember 30, 18:08:29
és ez még nem slick gumis, ugye?
A bogár nagyon jól betapad, nincs nagy túlpörgő kerék, a rendszámosok nem sokan használnak igazi slicket.
Akik igen, azok 11-12 másodperceket mennek.
Stuntmanus
VW 1302 S
http://oettingertsv.blogspot.com/
"Már nem vagyok annyira fiatal, hogy mindenre azonnal tudjam a választ."
BlackP
Hozzászólások: 27143
Re: Tuning, teljesítmény, futómű
«
Hozzászólás #21592 Dátum:
2015 Szeptember 30, 18:08:29 »
Idézetet írta: Varázsló - 2015 Szeptember 30, 17:59:40
Az én ex-kékem legjobb hivatalosan mért ideje 15.2s 145-ös átlépővel.
Callook 14-es időket is tudott az övével.
Bitburgban pedig rendszámos bogarak mentek 13-as időket is, ez nagyjából egy széria Subary WRX STi ideje.
és ez még nem slick gumis, ugye?
Ne vitatkozz hülyékkel, mert lehúznak a szintjükre és legyőznek a rutinjukkal...
Varázsló
Hozzászólások: 13081
Low Fast -többet forog, jobban pörög
Re: Tuning, teljesítmény, futómű
«
Hozzászólás #21591 Dátum:
2015 Szeptember 30, 17:59:40 »
Idézetet írta: BlackP - 2015 Szeptember 30, 17:47:44
valakinek komolyabb motorral van esetleg mért 1/4-es ideje? kollégám kíváncsi rá kb mit tud egy bogár
Az én ex-kékem legjobb hivatalosan mért ideje 15.2s 145-ös átlépővel.
Callook 14-es időket is tudott az övével.
Bitburgban pedig rendszámos bogarak mentek 13-as időket is, ez nagyjából egy széria Subary WRX STi ideje.
Stuntmanus
VW 1302 S
http://oettingertsv.blogspot.com/
"Már nem vagyok annyira fiatal, hogy mindenre azonnal tudjam a választ."
BlackP
Hozzászólások: 27143
Re: Tuning, teljesítmény, futómű
«
Hozzászólás #21590 Dátum:
2015 Szeptember 30, 17:47:44 »
valakinek komolyabb motorral van esetleg mért 1/4-es ideje? kollégám kíváncsi rá kb mit tud egy bogár
Ne vitatkozz hülyékkel, mert lehúznak a szintjükre és legyőznek a rutinjukkal...
BobeBaba
Re: Tuning, teljesítmény, futómű
«
Hozzászólás #21589 Dátum:
2015 Szeptember 25, 17:37:24 »
Idézetet írta: Typ117 - 2015 Szeptember 25, 11:25:19
<beszúrt kép törölve>
<beszúrt kép törölve>
Új projekt a pedálos után??
[a csatolmányt egy admin törölte]
Typ117
Hozzászólások: 18492
1969
Re: Tuning, teljesítmény, futómű
«
Hozzászólás #21588 Dátum:
2015 Szeptember 25, 11:25:19 »
tati
Hozzászólások: 10785
Ízirájder 0630 9850919 ÖRÖM AZ ERŐ ÁLTAL
Re: Tuning, teljesítmény, futómű
«
Hozzászólás #21587 Dátum:
2015 Szeptember 19, 22:37:49 »
Idézetet írta: vezo76 - 2015 Szeptember 19, 21:45:14
Ilyen kipufban gondolkozom, akkor felejtsem el a fűtést?
a fűtést nem kell elfelejteni ,csak a rádió hallgatást
www.tatinson.hu
www.kck.hu
sleepAIR
Hozzászólások: 3570
Re: Tuning, teljesítmény, futómű
«
Hozzászólás #21586 Dátum:
2015 Szeptember 19, 22:00:52 »
Idézetet írta: abes - 2015 Szeptember 18, 10:39:20
Ez ilyen kiállító jármű lehet amit csak tologatnak. Hol a motor? Hátul csak extra laposra építve?
Ez egy Boxster, amiről levakarták a Porsche bódét és ráépítettek egy bogarat. A műszaki alapok maradtak érintetlenek (középmotor, futómá, váltó, fék stb.) így gyaníthatóan klímás, ABS-es, szervós, 6 hengeres és ezért maradt a műszerfala.
«
Utoljára szerkesztve: 2015 Szeptember 19, 22:12:31 írta sleepAIR
»
http://sleepair.blogspot.hu
Typ3 Variant ‘72
vezo76
Hozzászólások: 275
06306358539
Re: Tuning, teljesítmény, futómű
«
Hozzászólás #21585 Dátum:
2015 Szeptember 19, 21:45:14 »
Ilyen kipufban gondolkozom, akkor felejtsem el a fűtést?
[a csatolmányt egy admin törölte]
zsozsy
Hozzászólások: 3619
Re: Tuning, teljesítmény, futómű
«
Hozzászólás #21584 Dátum:
2015 Szeptember 18, 14:03:44 »
[/quote]Kívül nekem is teccetős de belül Nem!Persze ettől még másnak lehet szép.
1200 EXPORT Norvég 1965.02.02.
T3 Hochdach Münnich Rhodos 1981
Golf2 (Fire & Ice belső) 1989
Astra f 1996
Babetta
http://youtu.be/PJasikRH-eY
Typ117
Hozzászólások: 18492
1969
Re: Tuning, teljesítmény, futómű
«
Hozzászólás #21583 Dátum:
2015 Szeptember 18, 10:47:22 »
Idézetet írta: abes - 2015 Szeptember 18, 10:39:20
Ez ilyen kiállító jármű lehet amit csak tologatnak. Hol a motor? Hátul csak extra laposra építve?
boxsterből kiindulva, szerintem a hátsó ülés helyén
tetszik, hogy úgy szélesítették ki, hogy egész szép maradt
mondjuk a műszerfal nekem nem annyira nem jön be, de nyilván jól megy és az a lényeg
abes
Hozzászólások: 14980
Re: Tuning, teljesítmény, futómű
«
Hozzászólás #21582 Dátum:
2015 Szeptember 18, 10:39:20 »
Idézetet írta: sleepAIR - 2015 Szeptember 18, 10:29:25
egy ilyen boxstert elfogadnék
Ez ilyen kiállító jármű lehet amit csak tologatnak. Hol a motor? Hátul csak extra laposra építve?
sleepAIR
Hozzászólások: 3570
Re: Tuning, teljesítmény, futómű
«
Hozzászólás #21581 Dátum:
2015 Szeptember 18, 10:29:25 »
egy ilyen boxstert elfogadnék
http://sleepair.blogspot.hu
Typ3 Variant ‘72
sleepAIR
Hozzászólások: 3570
Re: Tuning, teljesítmény, futómű
«
Hozzászólás #21580 Dátum:
2015 Augusztus 13, 16:01:38 »
Idézetet írta: 1303LS - 2015 Augusztus 13, 15:16:25
Ahhha, de ez meg mi a tököm?
<beszúrt kép törölve>
a 411/2 hátulja. ez volt alatta
http://sleepair.blogspot.hu
Typ3 Variant ‘72
1303LS
Re: Tuning, teljesítmény, futómű
«
Hozzászólás #21579 Dátum:
2015 Augusztus 13, 15:16:25 »
Idézetet írta: sleepAIR - 2015 Augusztus 13, 14:38:47
4x4
https://www.youtube.com/watch?v=D_sZTbd1MJE
https://www.youtube.com/watch?v=e8sdYqKqYVQ
edit: még kis info, de sok nem derül ki.
http://www.thesamba.com/vw/forum/viewtopic.php?p=5050982
http://www.shoptalkforums.com/viewtopic.php?f=4&t=131506
itt látszik a hajtás
http://www.tuttomaggiolino.it/viewtopic.php?p=461077&sid=dc545e94dc5e78361e776572d6f900c2
Ahhha, de ez meg mi a tököm?
sleepAIR
Hozzászólások: 3570
Re: Tuning, teljesítmény, futómű
«
Hozzászólás #21578 Dátum:
2015 Augusztus 13, 14:38:47 »
4x4
https://www.youtube.com/watch?v=D_sZTbd1MJE
https://www.youtube.com/watch?v=e8sdYqKqYVQ
edit: még kis info, de sok nem derül ki.
http://www.thesamba.com/vw/forum/viewtopic.php?p=5050982
http://www.shoptalkforums.com/viewtopic.php?f=4&t=131506
itt látszik a hajtás
http://www.tuttomaggiolino.it/viewtopic.php?p=461077&sid=dc545e94dc5e78361e776572d6f900c2
«
Utoljára szerkesztve: 2015 Augusztus 13, 14:49:19 írta sleepAIR
»
http://sleepair.blogspot.hu
Typ3 Variant ‘72
sleepAIR
Hozzászólások: 3570
Re: Tuning, teljesítmény, futómű
«
Hozzászólás #21577 Dátum:
2015 Augusztus 07, 22:35:56 »
Idézetet írta: 1303LS - 2015 Augusztus 07, 17:30:15
Gyönyörűek!
Ha jól látom a szekeresek pilincka elsőhídtest befogatását is valahogy megoldották csak kevés látszik belőle.
A termekeknel megtalalod 3300usd aron, vagy gugliban mendeola a arm-ra, ha rakeresel. Jo cucc. Van szuperbitlihez is, meg mielott..
«
Utoljára szerkesztve: 2015 Augusztus 07, 22:37:43 írta sleepAIR
»
http://sleepair.blogspot.hu
Typ3 Variant ‘72
1303LS
Re: Tuning, teljesítmény, futómű
«
Hozzászólás #21576 Dátum:
2015 Augusztus 07, 17:30:15 »
Idézetet írta: sleepAIR - 2015 Augusztus 07, 15:40:50
itt van baj
http://www.coolrydescustoms.com/past-builds.html
Gyönyörűek!
Ha jól látom a szekeresek pilincka elsőhídtest befogatását is valahogy megoldották csak kevés látszik belőle.
sleepAIR
Hozzászólások: 3570
Re: Tuning, teljesítmény, futómű
«
Hozzászólás #21575 Dátum:
2015 Augusztus 07, 15:40:50 »
itt van baj
http://www.coolrydescustoms.com/past-builds.html
http://sleepair.blogspot.hu
Typ3 Variant ‘72
sleepAIR
Hozzászólások: 3570
Re: Tuning, teljesítmény, futómű
«
Hozzászólás #21574 Dátum:
2015 Július 27, 22:07:42 »
Csibesz auto, olvasmanyos topik - csak a kepek miatt megeri vegignezni
http://www.thesamba.com/vw/forum/viewtopic.php?t=313100&postdays=0&postorder=asc&start=0
http://sleepair.blogspot.hu
Typ3 Variant ‘72
callook
Hozzászólások: 3234
Low Fast - többet forog, jobban pörög
Re: Tuning, teljesítmény, futómű
«
Hozzászólás #21573 Dátum:
2015 Július 18, 06:55:22 »
Arra ránéznék, hogy jó-e a szíjtárcsa jelölése. (Összehasonlítanám a gyári és az alu szíjtárcsa ékeléséhez mérve a felső holtpontot). Az általad írt 30 fok beteg, nem vagyok benne biztos, hogy be tudnád indítani vele a motort, illetve, hogy nem lenne már hajtókarcsapágyas vele a motor.
Idézetet írta: BlackP - 2015 Július 12, 20:14:25
sikerült egy kis időre életet verni a stroboszkópba, szóval gondoltam ma megnézem mizu a gyújtással nagyvonalakban. a "tuning" ékszíj tárcsán lévő jelre egy kis fényvisszaverő, motor indít, lámpa megnyom, hoppá, kb 30 fokon áll alapjáraton. wtf? gáz, picit arrébb mászik, de nem sokat. alapjárat jó, elosztó mozgatásra reagál. mi lehet ez? ja, tati féle gyújtás.
mod: az megint más kérdés, hogy egy nagy gáznál megint megdöglött a storobszkóp, nem néztem, lehet, hogy a fesszab sem az igazi, vagy csak simán szar ez a cucc...
www.schlosser-boxer.blogspot.hu/
sleepAIR
Hozzászólások: 3570
Re: Tuning, teljesítmény, futómű
«
Hozzászólás #21572 Dátum:
2015 Július 17, 23:38:54 »
https://www.youtube.com/watch?v=1xiEXTgGVtw
https://www.youtube.com/watch?v=7VLdbzVmbvE
ez is jól szól:
https://www.youtube.com/watch?v=t0c7fiGXEZY
http://sleepair.blogspot.hu
Typ3 Variant ‘72
BlackP
Hozzászólások: 27143
Re: Tuning, teljesítmény, futómű
«
Hozzászólás #21571 Dátum:
2015 Július 12, 20:14:25 »
sikerült egy kis időre életet verni a stroboszkópba, szóval gondoltam ma megnézem mizu a gyújtással nagyvonalakban. a "tuning" ékszíj tárcsán lévő jelre egy kis fényvisszaverő, motor indít, lámpa megnyom, hoppá, kb 30 fokon áll alapjáraton. wtf? gáz, picit arrébb mászik, de nem sokat. alapjárat jó, elosztó mozgatásra reagál. mi lehet ez? ja, tati féle gyújtás.
mod: az megint más kérdés, hogy egy nagy gáznál megint megdöglött a storobszkóp, nem néztem, lehet, hogy a fesszab sem az igazi, vagy csak simán szar ez a cucc...
Ne vitatkozz hülyékkel, mert lehúznak a szintjükre és legyőznek a rutinjukkal...
sleepAIR
Hozzászólások: 3570
Re: Tuning, teljesítmény, futómű
«
Hozzászólás #21570 Dátum:
2015 Július 08, 22:06:27 »
Mai csomag:szép és könnyű. A régim továbbra is eladó (az is alu)
http://sleepair.blogspot.hu
Typ3 Variant ‘72
sleepAIR
Hozzászólások: 3570
Re: Tuning, teljesítmény, futómű
«
Hozzászólás #21569 Dátum:
2015 Június 22, 15:45:23 »
Idézetet írta: Dadan - 2015 Június 22, 15:34:33
kösz
remélem, hogy ezt egyáltalán megkaptam hozzá
remélhetőleg meg, külön elég szívás ilyet szerezni (próbáltam anno)
http://sleepair.blogspot.hu
Typ3 Variant ‘72
Dadan
Hozzászólások: 1450
Re: Tuning, teljesítmény, futómű
«
Hozzászólás #21568 Dátum:
2015 Június 22, 15:34:33 »
Idézetet írta: sleepAIR - 2015 Június 22, 10:05:56
http://lmgtfy.com/?q=porsche+944+backing+plate
kösz
remélem, hogy ezt egyáltalán megkaptam hozzá
sleepAIR
Hozzászólások: 3570
Re: Tuning, teljesítmény, futómű
«
Hozzászólás #21567 Dátum:
2015 Június 22, 10:05:56 »
Idézetet írta: Dadan - 2015 Június 21, 19:27:52
Az , amelyikben a kézifékbovden is csatlakozik?
http://lmgtfy.com/?q=porsche+944+backing+plate
http://sleepair.blogspot.hu
Typ3 Variant ‘72
Dadan
Hozzászólások: 1450
Re: Tuning, teljesítmény, futómű
«
Hozzászólás #21566 Dátum:
2015 Június 21, 19:27:52 »
Idézetet írta: sleepAIR - 2015 Június 21, 01:14:19
A 944 alaplapja, amit a dobfekes helyere csavarozol
A képen nincs rajta, ugye?
Az , amelyikben a kézifékbovden is csatlakozik?
[a csatolmányt egy admin törölte]
sleepAIR
Hozzászólások: 3570
Re: Tuning, teljesítmény, futómű
«
Hozzászólás #21565 Dátum:
2015 Június 21, 01:14:19 »
Idézetet írta: Dadan - 2015 Június 20, 22:44:11
1303 Bogár Porsche fékes átépítésénél, ha megmaradnak a gyári vaslengőkarok hátul, akkor mi fogja a féknyergeket?
A 944 alaplapja, amit a dobfekes helyere csavarozol
http://sleepair.blogspot.hu
Typ3 Variant ‘72
Oldalak:
1
...
13
14
15
16
17
[
18
]
19
20
21
22
23
...
558
www.bogarhatu.hu - ahol a Bogarazás kezdődik
>
Hová tartozol?
>
Bogaras fórumok
> Téma:
Tuning, teljesítmény, futómű
Ugrás:
Kérlek válassz egy célt:
-----------------------------
Hová tartozol?
-----------------------------
=> Bogaras fórumok
=> Népautós fórumok
=> Adok-veszek
===> Lomtár
-----------------------------
Web szerviz
-----------------------------
=> A szervizes mondta
=> Itt lehet anyázni a szervizt
Töltés...