www.bogarhatu.hu - ahol a Bogarazás kezdődik
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.
Nem érkezett meg az aktiváló e-mail?
2025 Július 19, 22:26:25

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Keresés:     Részletes kereső
Népautós Szilveszter
Pólus Center
2024. december 31.
921218 Hozzaszólás 218 Témában írta 1614 Felhasználó
Legújabb tag: mickilangelo
* Főoldal Bejelentkezés Regisztráció
Szavazás *
Kérdés: Milyen problémákra számíthatok, ha 1300-as Bogaramat 1600-as dugattyúkkal újíttatom fel, de eközben minden egyéb (pl. vákumos előgyújtás szabályzó, karburátor stb.) az eredeti marad?
a motor túlmelegedhet - 7 (41.2%)
CO/HC beállítási gondok lesznek - 1 (5.9%)
jobb lesz mint volt - 3 (17.6%)
kitűnő lesz az eredmény - 1 (5.9%)
nem várható probléma - 2 (11.8%)
probléma lesz gyorsuláskor a vákumos előgyújtás szab. miatt - 2 (11.8%)
sokat fog fogyasztani - 1 (5.9%)
Összes szavazó: 9

Oldalak: 1 [2]
Nyomtatás
Szerző Téma: 1300-as Bogár motor 1600 köbcentivel?  (Megtekintve 26648 alkalommal)
Nem elérhető te_o
Hozzászólások: 4265


Zeitwagen...

« Hozzászólás #10 Dátum: 2006 Február 20, 15:54:00 »

Bocs, de ha nem baj, eltekintenák a konkrét megnevezéstől, hiszen nem ez a lényeg most.

INKÁBB annak örülnék, ha valaki be tudna számolni a kérdésemhez kapcsolódó esetleges TAPASZTALATAIRÓL, vagy SZAKMAILAG tudná kissé körüljárni a témát.
 
Szakmailag pont a költözés körül járták körül a hozzáértő kollégák. Nézzél rá az SZMB rovat elejeére, meg a régi fórum SZMB végére.

VW Beetle - the original since 1938
Nem elérhető Gusztáv
Hozzászólások: 6

« Hozzászólás #9 Dátum: 2006 Február 20, 15:52:38 »

Ki volt az a szaki?

Bocs, de ha nem baj, eltekintenák a konkrét megnevezéstől, hiszen nem ez a lényeg most.

INKÁBB annak örülnék, ha valaki be tudna számolni a kérdésemhez kapcsolódó esetleges TAPASZTALATAIRÓL, vagy SZAKMAILAG tudná kissé körüljárni a témát.
 
Nem elérhető te_o
Hozzászólások: 4265


Zeitwagen...

« Hozzászólás #8 Dátum: 2006 Február 20, 15:46:02 »

Igen, F-es a motor. TEHÁT akkor Te pl. nem tanácsolsz ilyesmi lépést elkövetni? Mert van olyan szaki, aki azt mondja semmi ok az aggodalmora, még olcsóbb is az alkatrész pl. dugattyú az 1600-asba.
Ki volt az a szaki?

VW Beetle - the original since 1938
1303LS
« Hozzászólás #7 Dátum: 2006 Február 20, 15:16:30 »

Igen, F-es a motor. TEHÁT akkor Te pl. nem tanácsolsz ilyesmi lépést elkövetni? Mert van olyan szaki, aki azt mondja semmi ok az aggodalmora, még olcsóbb is az alkatrész pl. dugattyú az 1600-asba.

"F"-es motorból is van olyan széria ami megfelel.
De ne kérdezd hogy milyen motorszámtól van ez.
Nem elérhető BlackP
Hozzászólások: 27143


« Hozzászólás #6 Dátum: 2006 Február 20, 14:51:55 »

A saját motoromat mindenképpen szeretném megtartani és azt felújítani. Többféle véleményt hallani erről a dologról... Én csak műszakilag próbáltam átgondolni a dolgot: nagyobb motor nagyobb vákumot csinál, emiatt a vákumos előgyújtásnak lehetnek problémái? Vagy a CO/HC értékek másznak el, mivel nem hozzá való a karburátor?

ESETLEG JOBBAN FOG MELEGEDNI A MOTOR, ahogy írod?
Ezt tapasztalatból írod, vagy csak műszakilag Te így gondolod?

Azt hogy érted, hogy "...majd stunt mondja pontosan..." ?


stunt a helyi mérnökember, ő tudja pontosan megindokolni, én csak összefoglaltam, mert már volt ez a kérdés párszor

Ne vitatkozz hülyékkel, mert lehúznak a szintjükre és legyőznek a rutinjukkal...
Nem elérhető Gusztáv
Hozzászólások: 6

« Hozzászólás #5 Dátum: 2006 Február 20, 14:48:40 »

motorszám milyen?
ha F-es, akkor lehet némi olajozási probléma.
AB-s motornál semmi probléma

Igen, F-es a motor. TEHÁT akkor Te pl. nem tanácsolsz ilyesmi lépést elkövetni? Mert van olyan szaki, aki azt mondja semmi ok az aggodalmora, még olcsóbb is az alkatrész pl. dugattyú az 1600-asba.
Nem elérhető Gusztáv
Hozzászólások: 6

« Hozzászólás #4 Dátum: 2006 Február 20, 14:44:25 »

majd stunt mondja pontosan, de pl a kis olajfurataid és a gyengébb olajpumpa miatt megsül a motor. nem egyszerűbb egy jó állapotú 1.6-ost beletenni? műszaki előtt meg 1 óra alatt visszarakni a mostanit a számok miatt

A saját motoromat mindenképpen szeretném megtartani és azt felújítani. Többféle véleményt hallani erről a dologról... Én csak műszakilag próbáltam átgondolni a dolgot: nagyobb motor nagyobb vákumot csinál, emiatt a vákumos előgyújtásnak lehetnek problémái? Vagy a CO/HC értékek másznak el, mivel nem hozzá való a karburátor?

ESETLEG JOBBAN FOG MELEGEDNI A MOTOR, ahogy írod?
Ezt tapasztalatból írod, vagy csak műszakilag Te így gondolod?

Azt hogy érted, hogy "...majd stunt mondja pontosan..." ?
1303LS
« Hozzászólás #3 Dátum: 2006 Február 20, 14:36:22 »

Igen a lényeg kb ennyi.
Ha az olajozási (olajhűtési) gondokat megoldod aminek előfeltétele , hogy a blokk ne kisolajfuratos legyen.
Fogyasztása sem lesz több mint az1.3 nak.
Illik jó minőségű csapágyakkal szerelni, előtte vonalba fúratni.

A szavazás nem igazán jól lett kiírva mert kevés az alternatíva.
Nem elérhető Pityubacsi
Hozzászólások: 36020


« Hozzászólás #2 Dátum: 2006 Február 20, 14:30:29 »

motorszám milyen?
ha F-es, akkor lehet némi olajozási probléma.
AB-s motornál semmi probléma



flex 'em all!
Dízelt vezetni olyan, mint melegnek lenni. Ma már sokkal elfogadottabb, de még mindig szar dolog.
Nem elérhető BlackP
Hozzászólások: 27143


« Hozzászólás #1 Dátum: 2006 Február 20, 14:21:23 »

Milyen problémákra számíthatok, ha 1300-as Bogaramat 1600-as dugattyúkkal újíttatom fel, de eközben minden egyéb (pl. vákumos előgyújtás szabályzó, karburátor stb.) az eredeti marad?

majd stunt mondja pontosan, de pl a kis olajfurataid és a gyengébb olajpumpa miatt megsül a motor. nem egyszerűbb egy jó állapotú 1.6-ost beletenni? műszaki előtt meg 1 óra alatt visszarakni a mostanit a számok miatt

Ne vitatkozz hülyékkel, mert lehúznak a szintjükre és legyőznek a rutinjukkal...
Nem elérhető Gusztáv
Hozzászólások: 6

« Dátum: 2006 Február 20, 14:19:04 »

Milyen problémákra számíthatok, ha 1300-as Bogaramat 1600-as dugattyúkkal újíttatom fel, de eközben minden egyéb (pl. vákumos előgyújtás szabályzó, karburátor stb.) az eredeti marad?
Oldalak: 1 [2]
Nyomtatás
 
Ugrás:  

Powered by MySQL Powered by PHP www.bogarhatu.hu - ahol a Bogarazás kezdődik Powered by SMF 1.1.4 | SMF © 2006, Simple Machines LLC
Magyar fordítás: SMF Magyarország
Szabványos XHTML 1.0! Szabványos CSS!
Az oldal 0.049 másodperc alatt készült el 19 lekéréssel.