www.bogarhatu.hu - ahol a Bogarazás kezdődik
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.
Nem érkezett meg az aktiváló e-mail?
2025 Július 20, 01:06:33

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Keresés:     Részletes kereső
Népautós Szilveszter
Pólus Center
2024. december 31.
921218 Hozzaszólás 218 Témában írta 1614 Felhasználó
Legújabb tag: mickilangelo
* Főoldal Bejelentkezés Regisztráció
Szavazás *
Kérdés: Milyen problémákra számíthatok, ha 1300-as Bogaramat 1600-as dugattyúkkal újíttatom fel, de eközben minden egyéb (pl. vákumos előgyújtás szabályzó, karburátor stb.) az eredeti marad?
a motor túlmelegedhet - 7 (41.2%)
CO/HC beállítási gondok lesznek - 1 (5.9%)
jobb lesz mint volt - 3 (17.6%)
kitűnő lesz az eredmény - 1 (5.9%)
nem várható probléma - 2 (11.8%)
probléma lesz gyorsuláskor a vákumos előgyújtás szab. miatt - 2 (11.8%)
sokat fog fogyasztani - 1 (5.9%)
Összes szavazó: 9

Oldalak: [1] 2
Nyomtatás
Szerző Téma: 1300-as Bogár motor 1600 köbcentivel?  (Megtekintve 26680 alkalommal)
matchbox
« Hozzászólás #50 Dátum: 2006 Március 27, 20:11:20 »

hát, veteránszintűre hozni is legalább ennyi pénz és akkor még befigyelhetnek korlátozások..pl nem kell még engedély, hogy külföldre menjek vele?

En siman el tudom kepzelni, hogy a sulyado-mentessegert cserebe pl. csak hetvegen es/vagy talalkozokra lehet majd hasznalni....
 Sad
Nem elérhető BlackP
Hozzászólások: 27143


« Hozzászólás #49 Dátum: 2006 Március 27, 10:26:30 »

Ha veterán vizsgás lesz, akkor nem kell fizetned.
hát, veteránszintűre hozni is legalább ennyi pénz és akkor még befigyelhetnek korlátozások..pl nem kell még engedély, hogy külföldre menjek vele?

Ne vitatkozz hülyékkel, mert lehúznak a szintjükre és legyőznek a rutinjukkal...
Nem elérhető gsattila
Hozzászólások: 11538

« Hozzászólás #48 Dátum: 2006 Március 27, 10:19:57 »

Ha veterán vizsgás lesz, akkor nem kell fizetned.
Nem elérhető BlackP
Hozzászólások: 27143


« Hozzászólás #47 Dátum: 2006 Március 27, 10:07:23 »

3.      Otto-motoros személygépkocsi 1401-1600 cm3 és dízelmotoros személygépkocsi 1501-1700 cm3-ig     450 000 Ft/db     680 000 Ft/db     910 000 Ft/db

akkor ha behozok egy buszt, 1.6os motorral ami nyilván a legrosszabb környezetvédelmi oszt-ba tartozik, akkor még a millát le kell perkálnom a vételáron, szállításon, műszakin, zöldkártyán, biztosításon, átíráson, eredetvizsgán felül? melyik rohadt köcsögöt kell megölni, hogy ez megszűnjön  Huh

Ne vitatkozz hülyékkel, mert lehúznak a szintjükre és legyőznek a rutinjukkal...
Nem elérhető gsattila
Hozzászólások: 11538

« Hozzászólás #46 Dátum: 2006 Március 27, 10:05:39 »

Hát, neked biztos nem kell fizetned Smiley)

ööö, ezt nem ismerem, nálam papíron 1.7-ről 1.6ra lett alakítás, szal gondolom lefelé nemigen lehet ilyesmi. bár logikát nem látok benne, de hol van logika?
tfh behozok egy külföldi autót, regadót fizetek, stb. majd behoz vki egy másik külföldi autót 10* akkora motorral, regadót fizet. aztán megveszem tőle, kicserélem A motort B motorra és újra regadót fizetek? vagy hogy van ez?
Nem elérhető gsattila
Hozzászólások: 11538

« Hozzászólás #45 Dátum: 2006 Március 27, 10:04:24 »

Itt egy link a regadóra. Persze csak a különbözetet kell megfizetni tudomásom szerint. Sad
http://totalcar.hu/tanacsok/totalvam/050929/
GSA
Nem elérhető BlackP
Hozzászólások: 27143


« Hozzászólás #44 Dátum: 2006 Március 27, 10:03:49 »

Ha átléped a kategória határt, - regadósat - van regisztrációs adó.


ööö, ezt nem ismerem, nálam papíron 1.7-ről 1.6ra lett alakítás, szal gondolom lefelé nemigen lehet ilyesmi. bár logikát nem látok benne, de hol van logika?
tfh behozok egy külföldi autót, regadót fizetek, stb. majd behoz vki egy másik külföldi autót 10* akkora motorral, regadót fizet. aztán megveszem tőle, kicserélem A motort B motorra és újra regadót fizetek? vagy hogy van ez?

Ne vitatkozz hülyékkel, mert lehúznak a szintjükre és legyőznek a rutinjukkal...
Nem elérhető gsattila
Hozzászólások: 11538

« Hozzászólás #43 Dátum: 2006 Március 27, 09:58:40 »

Ha átléped a kategória határt, - regadósat - van regisztrációs adó.

milyen regadó? itthoni motort cserélsz itthonira, akkor nincs regadó. vagy már erre is lenne?  Huh
tudtommal csak a külföldről behozott kocsikra van. nekem a busznál nem volt regadó, mikor motorcsere volt
Nem elérhető Lazly
Hozzászólások: 904

« Hozzászólás #42 Dátum: 2006 Március 26, 22:27:36 »

jaja 1es padlogáz 2es padlógáz 3as padlogáz---- lámpa -->>>padlófék
Cheesy Cheesy Cheesy Csak nem pesti vagy? Cheesy
Nem elérhető vw1966
Hozzászólások: 7993


« Hozzászólás #41 Dátum: 2006 Március 26, 19:27:46 »

mer' nyomod neki, mint a zzállat!! Smiley

jaja 1es padlogáz 2es padlógáz 3as padlogáz---- lámpa -->>>padlófék
Nem elérhető Pityubacsi
Hozzászólások: 36020


« Hozzászólás #40 Dátum: 2006 Március 26, 18:25:13 »

akkor lécci rajzáson állítsad be a buszom mer 16körül zabál

mer' nyomod neki, mint a zzállat!! Smiley



flex 'em all!
Dízelt vezetni olyan, mint melegnek lenni. Ma már sokkal elfogadottabb, de még mindig szar dolog.
Nem elérhető vw1966
Hozzászólások: 7993


« Hozzászólás #39 Dátum: 2006 Március 26, 16:50:50 »

akkor lécci rajzáson állítsad be a buszom mer 16körül zabál

kiccsabi konyhájából:


az F annyira szar hengerfejjel szerelt, hogy nem lehet széthajtani... cserébe kurva gyenge, sokat zabál, nem pörög, csináltam már belőle 1,6ot, nem alkalmas rá a blokk.....
az AB jól összerakva faszán felujitva 8 liternél meg kell álljon, a gyári 4500as max fordulat nekem nem ritkán 5200 volt, imádtam azt a motort... minden esetre ha nagygenerálba fog az ember, akkor az 1600os henger dugó ésszerű megoldás, + hengerfej felmaratás + szelepek és szelepvezetők cseréje.
1,6osok közzül számomra a K kódú mexikói a nyertes.
1,6 ra bőven elég a kis 31es karburátor, nekem a jó motorral a busz 1,6 kiskarbi evett 8-9 között, pedig sose kíméltem, és azt hiszem ment is rendesen....

pénzügyi szempontból azt mondom, vegyél egy tesztelhető jó 1,6ost.
technikaiból: vegyél egy 1,6i-t Cheesy vagy ujits fel ab, ad kódú blokkot, 1,6 hd, és kiskarbi, gyári gyujtás, folytatlan kipuff....
ez az én elfuserált véleményem, ami mögött csak tapasztalat semmi tudás Cheesy Cheesy Cheesy Cheesy
Nem elérhető Lazly
Hozzászólások: 904

« Hozzászólás #38 Dátum: 2006 Március 26, 15:22:50 »

Utolso 3 hozzaszolas athelyezve a forum anyazos reszbe. Hatha mast is erdekel... Cheesy Uf!
1303LS
« Hozzászólás #37 Dátum: 2006 Március 26, 07:05:18 »

ezt esku csak azert csinaltad, hogy ne tudjam habzo szajjal a lomtarba rakni... Cheesy

Jó ez a topic itt.
Ha valami idegen betéved ezt biztos tudja miről szól és vannak benne hasznos infók.
Nem elérhető Lazly
Hozzászólások: 904

« Hozzászólás #36 Dátum: 2006 Március 25, 21:18:10 »

ezt esku csak azert csinaltad, hogy ne tudjam habzo szajjal a lomtarba rakni... Cheesy
Nem elérhető Varázsló
Hozzászólások: 13081


Low Fast -többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #35 Dátum: 2006 Március 25, 08:09:13 »

A szavazás meg azért nem pontos és semmitmondó, mert nem tudjuk a körülményeket, milyen 1.3-as motor, mit cserélünk még ki rajta, stb.

Stuntmanus

VW 1302 S
  


 
 

http://oettingertsv.blogspot.com/
 
"Már nem vagyok annyira fiatal, hogy mindenre azonnal tudjam a választ."
Nem elérhető Varázsló
Hozzászólások: 13081


Low Fast -többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #34 Dátum: 2006 Március 25, 08:07:51 »

Milyen problémákra számíthatok, ha 1300-as Bogaramat 1600-as dugattyúkkal újíttatom fel, de eközben minden egyéb (pl. vákumos előgyújtás szabályzó, karburátor stb.) az eredeti marad?

Én már csináltam is ilyet és használtam is F-es blokkot 1.6-os hengerekkel. Két dolgot el kell különítenünk:
Korai F-es (69 előtti) és későbbi F-es, két olajszelepes 69 utáni. Amikor megjelent a két olajszelepes blokk, akkor az olajfuratok is nagyobbak lettek a főtengelyen és a bal blokkoldalban is, továbbá az olajszivattyúnál is. Ez az F-es motor az AB-stől csak abban különbözik, hogy az olajhűtője kicsi, és a levegő ami a hűtőn keresztülhalad az a 3. hengerre megy, nem pedig kimegy hátul a kutyaházból Ez a hűtő vas, az AB-s hűtője pedig alumínium. (és persze a duplaszívós hengerfej)

A későbbi F-es blokkot át lehet alakítani simán 1.6-ossá, ha az ember nem őrültködik nem lesz melegedési gondja. Ha a maximális teljesítményt gyakran kihasználjuk, akkor érdemes a nagy alu olajhűtőt is rárakni a kutyaházzal. A hengerfejeket érdemes duplaszívósra cserélni, ez nagyon sokat számít. A korai F-es blokk nagy hengerekkel csak olyannak jó, aki szinte soha nem hajtja a motort, mert sajnos az az olajpumpa és olajfuratok kisebb szállításúak, lokálisan az olaj nagyobb hőfokot ér el, ha tolod neki egy emelkedőn relatíve kis fordulaton akkor túlmelegedhet* az olaj és a motor is. De ez sem olyan mértékű a tapasztalataim szerint, mint azt itt sokan elmesélik. Én használtam ilyen motort.

Ami pedig a perifériákat illeti, szinte semmit nem kell kicserélni, az előgyújtás szabályzása tökéletes lesz, a karbi is megfelel, bár ha teljesítményre megyünk akkor a szívócsövet és a karbit is érdemes kicserélni vagy 31PICT3-asra (25.5 venturi) vagy 34-esre, ami az 1.6-os gyári karbija. Ennek talpa 34 mm-es, ezt illeszteni kell egy nagy szívócsőhöz, hogy érjen valamit.

* A túlmelegedésről az a tapasztalatom és a véleményem, hogy a motorok nagyrésze, ami megsül nem ilyen okok miatt sül meg, hanem esetleg a nagy hengerekhez hozzájön még néhány olyan hiba, amiről a tulajdonos nem is tud, de a melegedést nagyon befolyásolja. Ilyen pl. amikor meglágyulnak a röpsúlyrugók és 1500-2000-es fordulaton rátesz már közel 30 fok előgyújtást. Még nem csörög, vagy ha csörög is a tulaj nem hallja, de a nagy előgyújtás miatt melegszik a hengerfej, jobban terheli a forgattyúsmechanizmust és összeségében melegszik a motor. A másik a szegényre karburált motor. Már mindenki össze-vissza cserélgette a fúvókákat és csavargatta a karbit, nagyon keveset kap, a hengerfej melegszik és észre sem veszed. Ilyenkor lesznek a hengerfej repedések, amit szeretnek arra fogni, hogy rossz az AB-s hengerfej. Nekem még egy sem repedt meg, pedig tudjuk, hogy sok a repedt.

Elmondom én mit tennék egy F-es motorral: leelenőrizném, hogy két olajszelepes-e. Ha igen, akkor duplaszívós hengerfej és a szívóhoz 31 pict3 karbi, nagy olajhűtő kutyaházzal. Aztán mehetnek rá a hengerek, persze jól összerakva a motort.

Itt aztán megint lehetne egy könyvet írni, mert a csapágyakat nem vizsgálják meg és a hajdanában 40 lovas kopott, most csak 35 lovas F-es motorra rárakják a vadiúj hengereket, nagy kompresszió lesz és a motor csapágyassá válik. Ilyenkor mit mond a tudatlan? Azt, hogy csapágyas lett, mert az F-es motor nem bírta! Holott a helyzet az, hogy nem a motor, hanem a kopott csapágyak nem bírták a nagyobb erőket, amiket az új henger-dugó okozott a forgattyús mechanizmuson. Kész, itt a motorkár, mehet bele a nagy lóvé ismét.

És akkor eljutottunk oda, hogy a motort egy ilyen átépítés előtt jól meg kell nézni, szétszedni teljesen, megnézni a csapágyakat és szükség esetén felújítani. Ez nem kis pénz, de tökéletes és hosszú életű csak ilyenkor lesz.

Röviden összefoglalva ez a tapasztalatom az átépítéssel, persze ez tényleg egy összefoglalás, a megoldás jósága vagy éppenhogy elégségessége függ a felhasználótól, a használat körülményeitől, stb.
A lehető legjobb mindig az eredeti 1.6-os motor, mondjuk egy AS21-es vagy AS41-es blokkban.

Stuntmanus

VW 1302 S
  


 
 

http://oettingertsv.blogspot.com/
 
"Már nem vagyok annyira fiatal, hogy mindenre azonnal tudjam a választ."
Nem elérhető BlackP
Hozzászólások: 27143


« Hozzászólás #33 Dátum: 2006 Március 08, 08:15:27 »

És a regadó hol van?


milyen regadó? itthoni motort cserélsz itthonira, akkor nincs regadó. vagy már erre is lenne?  Huh
tudtommal csak a külföldről behozott kocsikra van. nekem a busznál nem volt regadó, mikor motorcsere volt

Ne vitatkozz hülyékkel, mert lehúznak a szintjükre és legyőznek a rutinjukkal...
Nem elérhető gsattila
Hozzászólások: 11538

« Hozzászólás #32 Dátum: 2006 Március 07, 23:10:31 »

És a regadó hol van?

ha most 1.3 van benne és 1.6os teszel bele hivatalosan, akkor kmp engedély(9000), eredetvizsga az új motornak(15000), szigorított vizsga(nemtudom mennyi, ha minden ok Smiley), zöldkártya(10?). tehtát kb még 50-60 a papír rá és nő a köteleződ. hivatalos úton megvan mondjuk 120ból az új motor, nem hivatalosan meg 40-50.
Nem elérhető kiccsabi
Hozzászólások: 284


« Hozzászólás #31 Dátum: 2006 Március 06, 22:16:22 »

kiccsabi konyhájából:
az F annyira szar hengerfejjel szerelt, hogy nem lehet széthajtani... cserébe kurva gyenge, sokat zabál, nem pörög, csináltam már belőle 1,6ot, nem alkalmas rá a blokk.....
az AB jól összerakva faszán felujitva 8 liternél meg kell álljon, a gyári 4500as max fordulat nekem nem ritkán 5200 volt, imádtam azt a motort... minden esetre ha nagygenerálba fog az ember, akkor az 1600os henger dugó ésszerű megoldás, + hengerfej felmaratás + szelepek és szelepvezetők cseréje.
1,6osok közzül számomra a K kódú mexikói a nyertes.
1,6 ra bőven elég a kis 31es karburátor, nekem a jó motorral a busz 1,6 kiskarbi evett 8-9 között, pedig sose kíméltem, és azt hiszem ment is rendesen....

pénzügyi szempontból azt mondom, vegyél egy tesztelhető jó 1,6ost.
technikaiból: vegyél egy 1,6i-t Cheesy vagy ujits fel ab, ad kódú blokkot, 1,6 hd, és kiskarbi, gyári gyujtás, folytatlan kipuff....
ez az én elfuserált véleményem, ami mögött csak tapasztalat semmi tudás Cheesy Cheesy Cheesy Cheesy

Azt mondom, mindegy hogy mit vezetsz, csak DDT-043 legyen a rendszáma, vagy fizessenek érte annál többet, minél messzebb készült Németországtól Wink
Nem elérhető ABF-932
Hozzászólások: 10123


A bogaras külső buszos szívet takar

« Hozzászólás #30 Dátum: 2006 Február 21, 22:34:03 »

pl karburátor, kipuff, légszűrő
+ pl elosztó, önindító

Bácsi Győző
Nem elérhető BlackP
Hozzászólások: 27143


« Hozzászólás #29 Dátum: 2006 Február 21, 09:21:28 »

ITT MILYEN "PERIFÉRIÁKRA" GONDOLSZ? LÉGYSZI SOROLD FEL, MERT ÉN NEM VAGYOK EBBEN JÁRATOS, s tartós megoldást szeretnék! Köszi.


pl karburátor, kipuff, légszűrő

Ne vitatkozz hülyékkel, mert lehúznak a szintjükre és legyőznek a rutinjukkal...
Nem elérhető Gusztáv
Hozzászólások: 6

« Hozzászólás #28 Dátum: 2006 Február 21, 09:20:29 »

Nem kell megnevezni... Csak azért érdeklődtek, mert lehet, hogy olyan szaki volt, aki tudja, miért mondta, amit mondott... De Stunt amit ír, érdemes elfogadni. csak még egy alapszabály: felújított motor mellé felújított, vagy új kiszolgáló perifériák is járnak, különben kidobott pénz...

ITT MILYEN "PERIFÉRIÁKRA" GONDOLSZ? LÉGYSZI SOROLD FEL, MERT ÉN NEM VAGYOK EBBEN JÁRATOS, s tartós megoldást szeretnék! Köszi.
Nem elérhető TBK001
Hozzászólások: 29084


Road Force One

« Hozzászólás #27 Dátum: 2006 Február 21, 08:42:03 »

ezért mondtam, hogy nehogymár lepapírozd!

mennyi egy 1.6os motor? kb 60 ropi, de akkor már elfogadható állapotban van(Stunt, fogd be a szemed Smiley)) ), mondjuk ha ütött számú, akkor olcsóbb. tfh van 50ért egy jó 1.6osod, beleüttetni a papíron lévő számodat kb 5 rugó és akkormár igazoltatáskor nincs gáz, mondjuk vizsgára meg visszarakod a gyárit, ha nagyon akarod.
ha most 1.3 van benne és 1.6os teszel bele hivatalosan, akkor kmp engedély(9000), eredetvizsga az új motornak(15000), szigorított vizsga(nemtudom mennyi, ha minden ok Smiley), zöldkártya(10?). tehtát kb még 50-60 a papír rá és nő a köteleződ. hivatalos úton megvan mondjuk 120ból az új motor, nem hivatalosan meg 40-50.

Na ez az a rész, amit a régi tulaj végécsinált... Nekem már csak a magasabb kötelező maradt... Ez van...
Gondolkodtam rajta, hogy visszateszema régi 1,3-ast, vagy ráépítve az 1,3-as blokkra az 1,6-os szettet, de aztán maradt minden, mert az egyik Tbányai Bogaras kollégának meghalt a motorja és megvette a komplett 1,3-ast.

Az állam a javadat akarja... És meg is fogja szerezni!! :-)

Bug's Forever!             VW1303/1974
http://tbk.hupont.hu    Hyundai i30 CW 2015
Nem elérhető BlackP
Hozzászólások: 27143


« Hozzászólás #26 Dátum: 2006 Február 21, 08:32:55 »

Hogy hogy jön össze? Hát jóval drágább 1,6 felett, mint alatta!
No persze a kedvezményesben nem számít annyit...
Csak nincs másik kocsim és azért nem rossz az a Bonus 10 !  Evil

ezért mondtam, hogy nehogymár lepapírozd!

mennyi egy 1.6os motor? kb 60 ropi, de akkor már elfogadható állapotban van(Stunt, fogd be a szemed Smiley)) ), mondjuk ha ütött számú, akkor olcsóbb. tfh van 50ért egy jó 1.6osod, beleüttetni a papíron lévő számodat kb 5 rugó és akkormár igazoltatáskor nincs gáz, mondjuk vizsgára meg visszarakod a gyárit, ha nagyon akarod.
ha most 1.3 van benne és 1.6os teszel bele hivatalosan, akkor kmp engedély(9000), eredetvizsga az új motornak(15000), szigorított vizsga(nemtudom mennyi, ha minden ok Smiley), zöldkártya(10?). tehtát kb még 50-60 a papír rá és nő a köteleződ. hivatalos úton megvan mondjuk 120ból az új motor, nem hivatalosan meg 40-50.

Ne vitatkozz hülyékkel, mert lehúznak a szintjükre és legyőznek a rutinjukkal...
Nem elérhető TBK001
Hozzászólások: 29084


Road Force One

« Hozzászólás #25 Dátum: 2006 Február 21, 08:25:40 »

nem csak az MBK-nál lehet kedvezményest kötni, pl Martinnál is. és hogy jön össze a kötelező, meg a motor mérete? nanehogymá lepapírozzam, az kuvvadrága ám Smiley

Hogy hogy jön össze? Hát jóval drágább 1,6 felett, mint alatta!
No persze a kedvezményesben nem számít annyit...
Csak nincs másik kocsim és azért nem rossz az a Bonus 10 !  Evil

Az állam a javadat akarja... És meg is fogja szerezni!! :-)

Bug's Forever!             VW1303/1974
http://tbk.hupont.hu    Hyundai i30 CW 2015
Nem elérhető BlackP
Hozzászólások: 27143


« Hozzászólás #24 Dátum: 2006 Február 21, 08:23:03 »

Igaz, némileg kellemetlen a kötelező befizetése (nincs flotta kötelezőm az MBK-nál), de azért nem rossz a teljesítménye...

nem csak az MBK-nál lehet kedvezményest kötni, pl Martinnál is. és hogy jön össze a kötelező, meg a motor mérete? nanehogymá lepapírozzam, az kuvvadrága ám Smiley

Ne vitatkozz hülyékkel, mert lehúznak a szintjükre és legyőznek a rutinjukkal...
Nem elérhető TBK001
Hozzászólások: 29084


Road Force One

« Hozzászólás #23 Dátum: 2006 Február 21, 08:16:13 »

ez a legjobb megoldás, ha 1.6-os motort szeretnék, veszek egy 1.6-os motort Smiley

Igaz, némileg kellemetlen a kötelező befizetése (nincs flotta kötelezőm az MBK-nál), de azért nem rossz a teljesítménye...

Az állam a javadat akarja... És meg is fogja szerezni!! :-)

Bug's Forever!             VW1303/1974
http://tbk.hupont.hu    Hyundai i30 CW 2015
Nem elérhető BlackP
Hozzászólások: 27143


« Hozzászólás #22 Dátum: 2006 Február 21, 08:08:28 »

Nos nekem egyszerűen megoldotta az Öcsisajtom előző gazdája: beletolt a seggébe egy 1,6-os, AS-es Transporter motort.... Mert kevesellte a 40 pacit... Roll Eyes

ez a legjobb megoldás, ha 1.6-os motort szeretnék, veszek egy 1.6-os motort Smiley

Ne vitatkozz hülyékkel, mert lehúznak a szintjükre és legyőznek a rutinjukkal...
Nem elérhető TBK001
Hozzászólások: 29084


Road Force One

« Hozzászólás #21 Dátum: 2006 Február 21, 07:29:27 »

Nos nekem egyszerűen megoldotta az Öcsisajtom előző gazdája: beletolt a seggébe egy 1,6-os, AS-es Transporter motort.... Mert kevesellte a 40 pacit... Roll Eyes

Az állam a javadat akarja... És meg is fogja szerezni!! :-)

Bug's Forever!             VW1303/1974
http://tbk.hupont.hu    Hyundai i30 CW 2015
Nem elérhető Pityubacsi
Hozzászólások: 36020


« Hozzászólás #20 Dátum: 2006 Február 20, 20:36:44 »

Én meg mintha tojás lett volna a talpam alatt.

Mégis Sad

biztos strucctojás volt a lábad alatt Smiley



flex 'em all!
Dízelt vezetni olyan, mint melegnek lenni. Ma már sokkal elfogadottabb, de még mindig szar dolog.
1303LS
« Hozzászólás #19 Dátum: 2006 Február 20, 20:29:57 »

najó, de ütöttem, vágtam.
kiváncsi voltam, hogy mit bír.
ennyi erővel egy AB-s 1.6-ot is kinyírtam volna.

Én meg mintha tojás lett volna a talpam alatt.

Mégis Sad
1303LS
« Hozzászólás #18 Dátum: 2006 Február 20, 20:28:29 »

tapasztalat: Pityubácsi asszem főzött már meg F-es 1,6-ost (nem ő volt az első), szakmailag meg az elmúlt pár hétben Stunt elég sokmindent írt. szóval most is sokmindent lehetne írni, de egyszerűbb leszögezni:

F-esből ne csináljunk 1,6-ost, AB-sből lehet.

Én is főztem már meg egyet.Nagyon könnyen ment.
Azóta sem szedtem szét, konkrét analízis még nincs.

Pont Stunt mondta hogy "F"es is van szerinte jó.
Nem elérhető ABF-932
Hozzászólások: 10123


A bogaras külső buszos szívet takar

« Hozzászólás #17 Dátum: 2006 Február 20, 19:36:36 »

Bocs, de ha nem baj, eltekintenák a konkrét megnevezéstől, hiszen nem ez a lényeg most.

.
 
Nem kell megnevezni... Csak azért érdeklődtek, mert lehet, hogy olyan szaki volt, aki tudja, miért mondta, amit mondott... De Stunt amit ír, érdemes elfogadni. csak még egy alapszabály: felújított motor mellé felújított, vagy új kiszolgáló perifériák is járnak, különben kidobott pénz...

Bácsi Győző
Nem elérhető Pityubacsi
Hozzászólások: 36020


« Hozzászólás #16 Dátum: 2006 Február 20, 19:32:14 »

az autózást a motor birta volna, de pityubá inkább leállt verekedni a motorral... asszitte úgy kell...
aztán egy csáknorisz féle forgó rugással kinyirta a motrot  Cry    Evil Evil Evil Evil

 Cool



flex 'em all!
Dízelt vezetni olyan, mint melegnek lenni. Ma már sokkal elfogadottabb, de még mindig szar dolog.
Nem elérhető Qzma
Hozzászólások: 7189


http://t2ab4sale.blog.hu/

« Hozzászólás #15 Dátum: 2006 Február 20, 18:37:58 »

ütöttem, vágtam.

az autózást a motor birta volna, de pityubá inkább leállt verekedni a motorral... asszitte úgy kell...

aztán egy csáknorisz féle forgó rugással kinyirta a motrot  Cry    Evil Evil Evil Evil

http://t2ab4sale.blog.hu/   ÚJ A TEFONSZÁMOM:06203692740
Nem elérhető Typ117
Hozzászólások: 18492


1969

« Hozzászólás #14 Dátum: 2006 Február 20, 18:31:49 »


Az enyém 69 tavaszi. az még kicsi sajnos :-( melegszik is rendesen :-(
Nem elérhető Pityubacsi
Hozzászólások: 36020


« Hozzászólás #13 Dátum: 2006 Február 20, 18:01:19 »

asszem a 69 vagy 70 utáni F-esek is nagy olajfuratosak, bátran lehet rá 1.6-ot építeni.



flex 'em all!
Dízelt vezetni olyan, mint melegnek lenni. Ma már sokkal elfogadottabb, de még mindig szar dolog.
Nem elérhető Pityubacsi
Hozzászólások: 36020


« Hozzászólás #12 Dátum: 2006 Február 20, 18:00:41 »

tapasztalat: Pityubácsi asszem főzött már meg F-es 1,6-ost (nem ő volt az első)

najó, de ütöttem, vágtam.
kiváncsi voltam, hogy mit bír.
ennyi erővel egy AB-s 1.6-ot is kinyírtam volna.



flex 'em all!
Dízelt vezetni olyan, mint melegnek lenni. Ma már sokkal elfogadottabb, de még mindig szar dolog.
Nem elérhető AZS
Hozzászólások: 11742


« Hozzászólás #11 Dátum: 2006 Február 20, 16:12:24 »

INKÁBB annak örülnék, ha valaki be tudna számolni a kérdésemhez kapcsolódó esetleges TAPASZTALATAIRÓL, vagy SZAKMAILAG tudná kissé körüljárni a témát.

tapasztalat: Pityubácsi asszem főzött már meg F-es 1,6-ost (nem ő volt az első), szakmailag meg az elmúlt pár hétben Stunt elég sokmindent írt. szóval most is sokmindent lehetne írni, de egyszerűbb leszögezni:

F-esből ne csináljunk 1,6-ost, AB-sből lehet.
Oldalak: [1] 2
Nyomtatás
 
Ugrás:  

Powered by MySQL Powered by PHP www.bogarhatu.hu - ahol a Bogarazás kezdődik Powered by SMF 1.1.4 | SMF © 2006, Simple Machines LLC
Magyar fordítás: SMF Magyarország
Szabványos XHTML 1.0! Szabványos CSS!
Az oldal 0.195 másodperc alatt készült el 19 lekéréssel.