www.bogarhatu.hu - ahol a Bogarazás kezdődik
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.
Nem érkezett meg az aktiváló e-mail?
2024 Március 28, 19:20:12

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Keresés:     Részletes kereső
Tawaszi Rallye
Budapest
2024. május 11.
920121 Hozzaszólás 218 Témában írta 1606 Felhasználó
Legújabb tag: Stoye
* Főoldal Bejelentkezés Regisztráció
Oldalak: 1 ... 131 132 133 134 135 [136] 137 138 139 140 141 ... 153
Nyomtatás
Szerző Téma: Az új fórumot...  (Megtekintve 1745326 alkalommal)
1303LS
« Hozzászólás #704 Dátum: 2006 Március 27, 18:33:36 »

Az ilyesmit pl. Te meg én meg Balage, aptom, meg még sokan itt le tudjuk írni. Ha pl. magadra veszed, összefogod, szívesen beszállok ilyesmibe. Stunt legfeljebb lektorál. De ezek benne vannak sok, kapható könyvben, pl. Bogaras könyvek, de ócskapiacon sok szerkezettani köny is van olcsón.
De hogy mondjuk Bogárnál az úszószintet miért is nem szabad állítgatni (pedig sok más típusnál lehet), arról pl. nem tudnék mondani semmit.
Ha időm és lendületem is lesz egyszerre fogok is írni egy két dolgot amit én fontosnak tartok, hogy egy bogaras tudjon.
Igen benne vannak sok-sok könyvben de ennek itt is kell hogy helye legyen.
A komolyabb dolgokat meg majd meghagyjuk Stuntnak. Wink
Nem elérhető Varázsló
Hozzászólások: 13081


Low Fast -többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #703 Dátum: 2006 Március 27, 18:15:18 »

Én meg pont arra gondoltam, hogy egy alapinformációkat összefogó írás is megtenné a jótékony hatását.
És pont a középiskolás szerkezettan könyvem jutott eszembe ahol ugye elég alap szinten vannak kifejtve a dolgok.
Persze szükség van a mélyebbre menő írásokra is ( én egy vezérléstani összefoglalást olvasnék szívesen tőled ).
Viszont egy útszéli lerohadáskor az alaptételek ismerete csak a javára válhat a többségnek.
Szóval szerintem erre is van igény.
A karbipucolásnál nem arra gondoltam hogy most akkor azt írjuk le hanem hogy az alap dolgok ismerete nélkül sokan még ilyesmibe sem mernek belefogni.

Véleményem szerint ezzel az a baj (az alapinformációk összefoglalásával), hogy itt nem egy szinten vannak az olvasók, mint pl. egy műszaki szakközép második osztályában, hanem van aki túlvan pár motorfelújításon és van aki nem meri levenni a karbiról a fedelet. Ilymódon nem tudsz megszólítani senkit igazán, hanem írsz egy nagy esszét, ami 50%-nak unalmas, 20% még ezt sem érti mert túl szakmai és jó esetben 30% az, aki ezt várta. Ez az egész egy akkora anyag, ami tényleg könyv(ek) terjedelmű és nem tudjuk itt összefoglalni, az tuti.
Legutóbb az MForce mkp. tuningfesztiválon tartottam előadást, ott is az volt a baj, hogy fogalmam sem volt, hogy a hallgatóság milyen szinten van, mennyi a motorszerelő, mennyi a pozőr (divat) motoros...hogy arról ne is beszéljek, hogy mennyi a versenyző és a túramotoros. Így nem lehet érdekfeszítő előadást tartani, ahogy itt sem lehet röviden összefoglalni jól és hatékonyan egy-egy műszaki beavatkozást és javítást.
Nekem az a bajom, hogy ha valamit meg akarok tanítani, akkor azt az alapoktól kezdve szeretném, mert sajnos van az országban már millió olyan szerelő, aki megtanulta, hogy amikor ez van akkor azt kell csinálni, hogy...de ha rákérdezekl, hogy miért?, akkor kurvára fogalmuk sincs. nem látják az összefüggéseket, nem látják a miérteket, csak az van, azt mondták, a múltkor is bevált, most is ezt csinálom... 10 éve foglalkozom szerelőkkel, abből az utóbbi 4 év motorszerelőkkel, meglepődnél, hogy néha miket nem tudnak! Csinálják,  részben eredményesek is, de rutinból csinálják, nem tudják a mögöttes lényeget. Tudom, hogy ez sok embernek elegendő, de én ehhez nem adom a nevemet, mégha ez most hülyén és esetleg nagyképűen hangzik is.
Természetesen segítek meg részt is vállalok egy ilyen jellegű munkában, de ezt lehetetlen kerekre hozni, én inkább azt szeretném, ha valami olyan lenne, hogy a csemegéket kivesézni, kiragadni egy részletet, pl. az első futóművet és hídtestet és úgy leírni az ültetést, az ültetődiókkal vagy a tengelycsonkkal, hogy elmagyarázni a vonzatokat, a pozitív dolgokat a hátrányokat és természetesen a megoldást és a helyes megvalósítást. Vagy egy karburátor cserét. Miért jó a kisebb? Miért kell nagyobb? stb. A széria dolgok benne vannak  Haynes-ben, de nem olvashatsz a kompressziónövelésről vagy a vezérlés pontos beállításáról, mert ott az alapok vannak, a szét és összeszerelés, a méretek ellenőrzésével, stb.

Tudom, hogy egy útszéli lerohadás és egy gyors diagnosztika is hasznára válna sok embernek, de az egy másik műfaj. Azok azok az alapok, amelyek egyrésze könyvből megtanulható (sok könyv van már ilyen) másrészt pedig csak és kizárólag tapasztalat alapján kerülnek a zsebbe. Szerintem.

Stuntmanus

VW 1302 S
  


 
 

http://oettingertsv.blogspot.com/
 
"Már nem vagyok annyira fiatal, hogy mindenre azonnal tudjam a választ."
Nem elérhető te_o
Hozzászólások: 4260


Zeitwagen...

« Hozzászólás #702 Dátum: 2006 Március 27, 17:00:58 »

Én meg pont arra gondoltam, hogy egy alapinformációkat összefogó írás is megtenné a jótékony hatását.
És pont a középiskolás szerkezettan könyvem jutott eszembe ahol ugye elég alap szinten vannak kifejtve a dolgok.
Persze szükség van a mélyebbre menő írásokra is ( én egy vezérléstani összefoglalást olvasnék szívesen tőled ).
Viszont egy útszéli lerohadáskor az alaptételek ismerete csak a javára válhat a többségnek.
Szóval szerintem erre is van igény.
A karbipucolásnál nem arra gondoltam hogy most akkor azt írjuk le hanem hogy az alap dolgok ismerete nélkül sokan még ilyesmibe sem mernek belefogni.
Az ilyesmit pl. Te meg én meg Balage, aptom, meg még sokan itt le tudjuk írni. Ha pl. magadra veszed, összefogod, szívesen beszállok ilyesmibe. Stunt legfeljebb lektorál. De ezek benne vannak sok, kapható könyvben, pl. Bogaras könyvek, de ócskapiacon sok szerkezettani köny is van olcsón.
De hogy mondjuk Bogárnál az úszószintet miért is nem szabad állítgatni (pedig sok más típusnál lehet), arról pl. nem tudnék mondani semmit.

VW Beetle - the original since 1938
1303LS
« Hozzászólás #701 Dátum: 2006 Március 27, 16:57:15 »

Én nem szivesen írnék olyat, hogy hogyan pucold ki a karburátort. Attól tartok, hogy aki még nem tisztított karburátort, az azt sem tudja, mi a venturi cső, hogyan működik egy karburátor, mi a keverő vagy kehelycső, stb. stb. és még sok olyan dolgot nem tud, ami ahhoz lenne szükséges, hogy megértse azt, amiről valójában szeretnék írni. Egy középiskolai járműszerkezettan oktatást nem lehet itt papírra (képernyőre) vetni, ahhoz egy átgondoltabb tematika kellene. Én úgy gondoltam, hogy az írás azoknak szólna, akiknek megvannak az alapok, de egyrészt nem találnak tipusspecifikus információt az általános tudásukhoz, másrészt pedig azokat az infókat nem találják meg, amelyeket én összegyűjtögettem az elmúlt mondjuk 15-18 évben vagy könyvekből, vagy magam kárán, megtapasztalásán.
Az alapoktól kezdés az egy nagyon nagy téma és ahhoz kellene azt is tudni, hogy az olvasó mennyit vesz be belőle, mennyire megy át. Elkezdem írni a magam módján és nem veszem észre, hogy semmit nem értenek belőle. Ha élőben tartok oktatást akkor vagy belekérdeznek vagy látom az arcokon, hogy nem értik, akkor máshogy mondom. Nem lehet itt cél elmagyarázni, megtanítani valamit ami ennyire alap. Én inkább azt gondolom, hogy azoknak, akik valamilyen szinten értők, azoknak inkább valami csemegét adni.  Akit érdekel, pl. a már említett (általános) karburátor az csak a Műszaki Könyvkiadó könyvei között talál vagy 5 könyvet róla, viszont ha valaki arra kíváncsi, hogy melyik VW karbiban mekkora a venturi és melyikben cserélhető nagyobbra...hát ezt már nehezebb megtalálni. Pont ezekről kellene írni, szerintem. És még ezernyi téma van a typ1-es motor körül. És a bogár körül meg pláne...

Én meg pont arra gondoltam, hogy egy alapinformációkat összefogó írás is megtenné a jótékony hatását.
És pont a középiskolás szerkezettan könyvem jutott eszembe ahol ugye elég alap szinten vannak kifejtve a dolgok.
Persze szükség van a mélyebbre menő írásokra is ( én egy vezérléstani összefoglalást olvasnék szívesen tőled ).
Viszont egy útszéli lerohadáskor az alaptételek ismerete csak a javára válhat a többségnek.
Szóval szerintem erre is van igény.
A karbipucolásnál nem arra gondoltam hogy most akkor azt írjuk le hanem hogy az alap dolgok ismerete nélkül sokan még ilyesmibe sem mernek belefogni.
Nem elérhető te_o
Hozzászólások: 4260


Zeitwagen...

« Hozzászólás #700 Dátum: 2006 Március 27, 16:47:48 »

Én nem szivesen írnék olyat, hogy hogyan pucold ki a karburátort. Attól tartok, hogy aki még nem tisztított karburátort, az azt sem tudja, mi a venturi cső, hogyan működik egy karburátor, mi a keverő vagy kehelycső, stb. stb. és még sok olyan dolgot nem tud, ami ahhoz lenne szükséges, hogy megértse azt, amiről valójában szeretnék írni. Egy középiskolai járműszerkezettan oktatást nem lehet itt papírra (képernyőre) vetni, ahhoz egy átgondoltabb tematika kellene. Én úgy gondoltam, hogy az írás azoknak szólna, akiknek megvannak az alapok, de egyrészt nem találnak tipusspecifikus információt az általános tudásukhoz, másrészt pedig azokat az infókat nem találják meg, amelyeket én összegyűjtögettem az elmúlt mondjuk 15-18 évben vagy könyvekből, vagy magam kárán, megtapasztalásán.
Az alapoktól kezdés az egy nagyon nagy téma és ahhoz kellene azt is tudni, hogy az olvasó mennyit vesz be belőle, mennyire megy át. Elkezdem írni a magam módján és nem veszem észre, hogy semmit nem értenek belőle. Ha élőben tartok oktatást akkor vagy belekérdeznek vagy látom az arcokon, hogy nem értik, akkor máshogy mondom. Nem lehet itt cél elmagyarázni, megtanítani valamit ami ennyire alap. Én inkább azt gondolom, hogy azoknak, akik valamilyen szinten értők, azoknak inkább valami csemegét adni.  Akit érdekel, pl. a már említett (általános) karburátor az csak a Műszaki Könyvkiadó könyvei között talál vagy 5 könyvet róla, viszont ha valaki arra kíváncsi, hogy melyik VW karbiban mekkora a venturi és melyikben cserélhető nagyobbra...hát ezt már nehezebb megtalálni. Pont ezekről kellene írni, szerintem. És még ezernyi téma van a typ1-es motor körül. És a bogár körül meg pláne...
Szerintem hajrá! Éppen ezek a dolgok (mármint a 18 év alattiak Smiley, amikről csak köd van, sokszor a "szakik" körében is, nemhogy közöttünk...

VW Beetle - the original since 1938
Nem elérhető Varázsló
Hozzászólások: 13081


Low Fast -többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #699 Dátum: 2006 Március 27, 16:43:56 »

Őőő izé én akartam mondani, hogy Te esetleg összedobhatnál ilyesmi dolgokat csak nemakartam túl tolakodó lenni.
De ha már így mondod akkor ha más nem is én biztos szívesen olvasnám.
Szerintem meg az nem igaz, hogy a legtöbb embert nem érdekelné
Inkább arról lehet szó hogy pl a többség azt sem tudja, hogy milyen fojamatok mennek végbe mire a szikra meggyújtja a keveréket, és ezért fogalma sincs hogy hogyan fogjon hozzá egy karbitisztításhoz, állításhoz vagy egy gyújtás állításhoz, mert fél tőle.
Viszont ha lenne mondjuk egy korrekt írás erről arról, azzal oszlatni lehetne a ködöt és esetleg egyre több ember tudná beazonosítani hogy hol is a hiba forrása.
És ez az amire a fórum nem jó, itt lehet beszélgetni róla tanácsot adni stb, de egy valahonnan elindulú és valamit részletesen kitárgyaló írás az pontosan a "cikkek" rovatban kel hogy legyen.
Stunt:
Ha még nincs is hova feltölteni attól még elkezdheted írni a kis esszéidet. Wink

Én nem szivesen írnék olyat, hogy hogyan pucold ki a karburátort. Attól tartok, hogy aki még nem tisztított karburátort, az azt sem tudja, mi a venturi cső, hogyan működik egy karburátor, mi a keverő vagy kehelycső, stb. stb. és még sok olyan dolgot nem tud, ami ahhoz lenne szükséges, hogy megértse azt, amiről valójában szeretnék írni. Egy középiskolai járműszerkezettan oktatást nem lehet itt papírra (képernyőre) vetni, ahhoz egy átgondoltabb tematika kellene. Én úgy gondoltam, hogy az írás azoknak szólna, akiknek megvannak az alapok, de egyrészt nem találnak tipusspecifikus információt az általános tudásukhoz, másrészt pedig azokat az infókat nem találják meg, amelyeket én összegyűjtögettem az elmúlt mondjuk 15-18 évben vagy könyvekből, vagy magam kárán, megtapasztalásán.
Az alapoktól kezdés az egy nagyon nagy téma és ahhoz kellene azt is tudni, hogy az olvasó mennyit vesz be belőle, mennyire megy át. Elkezdem írni a magam módján és nem veszem észre, hogy semmit nem értenek belőle. Ha élőben tartok oktatást akkor vagy belekérdeznek vagy látom az arcokon, hogy nem értik, akkor máshogy mondom. Nem lehet itt cél elmagyarázni, megtanítani valamit ami ennyire alap. Én inkább azt gondolom, hogy azoknak, akik valamilyen szinten értők, azoknak inkább valami csemegét adni.  Akit érdekel, pl. a már említett (általános) karburátor az csak a Műszaki Könyvkiadó könyvei között talál vagy 5 könyvet róla, viszont ha valaki arra kíváncsi, hogy melyik VW karbiban mekkora a venturi és melyikben cserélhető nagyobbra...hát ezt már nehezebb megtalálni. Pont ezekről kellene írni, szerintem. És még ezernyi téma van a typ1-es motor körül. És a bogár körül meg pláne...

Stuntmanus

VW 1302 S
  


 
 

http://oettingertsv.blogspot.com/
 
"Már nem vagyok annyira fiatal, hogy mindenre azonnal tudjam a választ."
1303LS
« Hozzászólás #698 Dátum: 2006 Március 27, 16:15:12 »

Sokszor van olyan, hogy dolgozom az autómon, vagy valaki másén és megtapasztalok dolgokat, amiket szivesen leírnék, mint egy tapasztalat, természetesen alátámasztva adatokkal és magyarázattal is. De ezt most nem tudom megtenni, mert - és tényleg nem akarok senkit megbántani - a legtöbb ember itt nem igazán kíváncsi egy pontos gyújtásállításra, vagy a zárásszög növelésének hátrányaira, menjem a gép oszt jóvan. A szóljatok ide-be nem akarom beírni, az SzMB-be is elég hülye, ha csak úgy beleírok valamit, ami az előzőekhez egyáltalán nem kapcsolódik.
Ha lenne egy olyan rész, ahová ezeket be lehetne tenni, akár az oldalon, akár a fórumon akkor én nagyon szivesen megpróbálnám összeszedni magam és egy komplett egészet alkotni belőle, nem csak pár odavetett sort vagy rövid választ.
És akkor előbb utóbb elég konkrét adathalmaz lenne. Talán ez segítség sok embernek. Talán nem.

Őőő izé én akartam mondani, hogy Te esetleg összedobhatnál ilyesmi dolgokat csak nemakartam túl tolakodó lenni.
De ha már így mondod akkor ha más nem is én biztos szívesen olvasnám.
Szerintem meg az nem igaz, hogy a legtöbb embert nem érdekelné
Inkább arról lehet szó hogy pl a többség azt sem tudja, hogy milyen fojamatok mennek végbe mire a szikra meggyújtja a keveréket, és ezért fogalma sincs hogy hogyan fogjon hozzá egy karbitisztításhoz, állításhoz vagy egy gyújtás állításhoz, mert fél tőle.
Viszont ha lenne mondjuk egy korrekt írás erről arról, azzal oszlatni lehetne a ködöt és esetleg egyre több ember tudná beazonosítani hogy hol is a hiba forrása.
És ez az amire a fórum nem jó, itt lehet beszélgetni róla tanácsot adni stb, de egy valahonnan elindulú és valamit részletesen kitárgyaló írás az pontosan a "cikkek" rovatban kel hogy legyen.
Stunt:
Ha még nincs is hova feltölteni attól még elkezdheted írni a kis esszéidet. Wink
Nem elérhető Typ117
Hozzászólások: 18387


1969

« Hozzászólás #697 Dátum: 2006 Március 27, 10:42:55 »

teljesen támogatom az ötletet, szerintem az oldalon lenne ennek a helye, ode be lehetne írni a cikket, tapasztalatot, miegymást, illusztrálni is akár, ha meg kérdés merül fel a cikkel kapcsolatban, azt meg lehet beszélni a fórumon. szerintem ez6 működhetne így. mások szerint?

tényleg jó lenne!  Cheesy
Nem elérhető BlackP
Hozzászólások: 27018


« Hozzászólás #696 Dátum: 2006 Március 27, 10:41:23 »

Sokszor van olyan, hogy dolgozom az autómon, vagy valaki másén és megtapasztalok dolgokat, amiket szivesen leírnék, mint egy tapasztalat, természetesen alátámasztva adatokkal és magyarázattal is. De ezt most nem tudom megtenni, mert - és tényleg nem akarok senkit megbántani - a legtöbb ember itt nem igazán kíváncsi egy pontos gyújtásállításra, vagy a zárásszög növelésének hátrányaira, menjem a gép oszt jóvan. A szóljatok ide-be nem akarom beírni, az SzMB-be is elég hülye, ha csak úgy beleírok valamit, ami az előzőekhez egyáltalán nem kapcsolódik.
Ha lenne egy olyan rész, ahová ezeket be lehetne tenni, akár az oldalon, akár a fórumon akkor én nagyon szivesen megpróbálnám összeszedni magam és egy komplett egészet alkotni belőle, nem csak pár odavetett sort vagy rövid választ.
És akkor előbb utóbb elég konkrét adathalmaz lenne. Talán ez segítség sok embernek. Talán nem.

teljesen támogatom az ötletet, szerintem az oldalon lenne ennek a helye, ode be lehetne írni a cikket, tapasztalatot, miegymást, illusztrálni is akár, ha meg kérdés merül fel a cikkel kapcsolatban, azt meg lehet beszélni a fórumon. szerintem ez6 működhetne így. mások szerint?

Ne vitatkozz hülyékkel, mert lehúznak a szintjükre és legyőznek a rutinjukkal...
Nem elérhető Varázsló
Hozzászólások: 13081


Low Fast -többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #695 Dátum: 2006 Március 27, 10:30:14 »

Hát én máshogy képzelném az oldalbeli "cikkek" vagy mi rovatot.
Stunt írásai nagyon sok konkrétumot tartalmaznak, de legtöbbször ugye egy adott kérdésre vagy helyzetre válaszolnak.
Ezekből az írásokból lehetne kiszedegetni mondatokat meg tényeket, azokat összegyúrni egy komplett egységgé, de ez csak fél megoldásnak tünik a szememben.
Viszont egy komolyabb iromány ennél több kell hogy legyen, és egy ilyen írás nem egy két óra alatt dobható össze.
STUNT:
Bocs hogy veled példálózunk. Wink


Sokszor van olyan, hogy dolgozom az autómon, vagy valaki másén és megtapasztalok dolgokat, amiket szivesen leírnék, mint egy tapasztalat, természetesen alátámasztva adatokkal és magyarázattal is. De ezt most nem tudom megtenni, mert - és tényleg nem akarok senkit megbántani - a legtöbb ember itt nem igazán kíváncsi egy pontos gyújtásállításra, vagy a zárásszög növelésének hátrányaira, menjem a gép oszt jóvan. A szóljatok ide-be nem akarom beírni, az SzMB-be is elég hülye, ha csak úgy beleírok valamit, ami az előzőekhez egyáltalán nem kapcsolódik.
Ha lenne egy olyan rész, ahová ezeket be lehetne tenni, akár az oldalon, akár a fórumon akkor én nagyon szivesen megpróbálnám összeszedni magam és egy komplett egészet alkotni belőle, nem csak pár odavetett sort vagy rövid választ.
És akkor előbb utóbb elég konkrét adathalmaz lenne. Talán ez segítség sok embernek. Talán nem.

Stuntmanus

VW 1302 S
  


 
 

http://oettingertsv.blogspot.com/
 
"Már nem vagyok annyira fiatal, hogy mindenre azonnal tudjam a választ."
Nem elérhető BlackP
Hozzászólások: 27018


« Hozzászólás #694 Dátum: 2006 Március 27, 08:13:56 »

Hát én máshogy képzelném az oldalbeli "cikkek" vagy mi rovatot.
Stunt írásai nagyon sok konkrétumot tartalmaznak, de legtöbbször ugye egy adott kérdésre vagy helyzetre válaszolnak.
Ezekből az írásokból lehetne kiszedegetni mondatokat meg tényeket, azokat összegyúrni egy komplett egységgé, de ez csak fél megoldásnak tünik a szememben.
Viszont egy komolyabb iromány ennél több kell hogy legyen, és egy ilyen írás nem egy két óra alatt dobható össze.
STUNT:
Bocs hogy veled példálózunk. Wink


viszont rajta kívül nemhinném, hogy valaki van olyan szinten műszakilag, hogy megmondja mi a lényeg. bocs mindenki

Ne vitatkozz hülyékkel, mert lehúznak a szintjükre és legyőznek a rutinjukkal...
1303LS
« Hozzászólás #693 Dátum: 2006 Március 27, 07:24:29 »

stunt féle dolgok nem elég összeszedettek?


Hát én máshogy képzelném az oldalbeli "cikkek" vagy mi rovatot.
Stunt írásai nagyon sok konkrétumot tartalmaznak, de legtöbbször ugye egy adott kérdésre vagy helyzetre válaszolnak.
Ezekből az írásokból lehetne kiszedegetni mondatokat meg tényeket, azokat összegyúrni egy komplett egységgé, de ez csak fél megoldásnak tünik a szememben.
Viszont egy komolyabb iromány ennél több kell hogy legyen, és egy ilyen írás nem egy két óra alatt dobható össze.
STUNT:
Bocs hogy veled példálózunk. Wink
Nem elérhető Lazly
Hozzászólások: 904

« Hozzászólás #692 Dátum: 2006 Március 26, 22:50:15 »

stunt féle dolgok nem elég összeszedettek?
amúgy nemtudom, van itt 250-60 regelt tag, valaki csak ráér. jobb egyszer összegyűjteni, mint minden alkalommal megkérdezni, mikor előjön valamelyik tagnak
még mindig azert keszul az oldal dinamikus motorral, hogy barki barmikor hozzairhasson, es azt konnyen el lehessen helyezni tenyleges tartalomkent.

Udv!
Nem elérhető BlackP
Hozzászólások: 27018


« Hozzászólás #691 Dátum: 2006 Március 26, 19:45:33 »

És ki rágja cikk formára?
Mert annak nem sok értelmét látom hogy az oldalra ömlesztve odab...unk egy információ halmazt.

stunt féle dolgok nem elég összeszedettek?
amúgy nemtudom, van itt 250-60 regelt tag, valaki csak ráér. jobb egyszer összegyűjteni, mint minden alkalommal megkérdezni, mikor előjön valamelyik tagnak

Ne vitatkozz hülyékkel, mert lehúznak a szintjükre és legyőznek a rutinjukkal...
1303LS
« Hozzászólás #690 Dátum: 2006 Március 26, 19:41:45 »

egy lerágott, kiköpött, újra megrágott dolog simán mehetne az oldalra, amihez már nincs mit hozzátenni, akkor nem kell keresni, nincs offolási lehetőség

És ki rágja cikk formára?
Mert annak nem sok értelmét látom hogy az oldalra ömlesztve odab...unk egy információ halmazt.
Nem elérhető BlackP
Hozzászólások: 27018


« Hozzászólás #689 Dátum: 2006 Március 26, 19:08:36 »

Szerintem Te az oldalra gondolsz, de itt most a fórum bele SZMB topicról lenne szó.

egy lerágott, kiköpött, újra megrágott dolog simán mehetne az oldalra, amihez már nincs mit hozzátenni, akkor nem kell keresni, nincs offolási lehetőség

Ne vitatkozz hülyékkel, mert lehúznak a szintjükre és legyőznek a rutinjukkal...
Nem elérhető Lazly
Hozzászólások: 904

« Hozzászólás #688 Dátum: 2006 Március 26, 16:56:14 »

Oldalra mennének a nagyobb lélegzetvételű írások komolyabb tartalommal szépen megkoreografálva.
A fórumba meg a napi aktuálisan felmerült problémák és esetleges megoldásaik.Akár részegységek szerint.
jaja... Smiley latom kepbe vagy, elkepzelesek frontjan... Cheesy
1303LS
« Hozzászólás #687 Dátum: 2006 Március 26, 16:49:19 »

Igen, szerintem is...
Kategorianak hivjuk pl: "szervizes mondta" vagy "bogaras forumok"... Lasd forum fooldala.

Udv!

Oldalra mennének a nagyobb lélegzetvételű írások komolyabb tartalommal szépen megkoreografálva.
A fórumba meg a napi aktuálisan felmerült problémák és esetleges megoldásaik.Akár részegységek szerint.
Nem elérhető Lazly
Hozzászólások: 904

« Hozzászólás #686 Dátum: 2006 Március 26, 16:42:47 »

Szerintem Te az oldalra gondolsz, de itt most a fórum bele SZMB topicról lenne szó.
Igen, szerintem is...
Kategorianak hivjuk pl: "szervizes mondta" vagy "bogaras forumok"... Lasd forum fooldala.

Udv!
1303LS
« Hozzászólás #685 Dátum: 2006 Március 26, 16:39:59 »

mi is ezen gondolkodtunk, hogy a menüt bővítani kéne szmb-vel és átmenteni a régi oldalon lévő cuccokat is bele

Szerintem Te az oldalra gondolsz, de itt most a fórum bele SZMB topicról lenne szó.
Nem elérhető Lazly
Hozzászólások: 904

« Hozzászólás #684 Dátum: 2006 Március 26, 16:01:02 »

mi is ezen gondolkodtunk, hogy a menüt bővítani kéne szmb-vel és átmenteni a régi oldalon lévő cuccokat is bele
az atmentesben pityuba az illetekes.
Nem elérhető BlackP
Hozzászólások: 27018


« Hozzászólás #683 Dátum: 2006 Március 26, 15:59:12 »

No ezt a 3 hozzaszolast athelyeztem, egyszeruseg kedveert csinaltam egy szavazast.
Ilyesmire gondoltatok?

mi is ezen gondolkodtunk, hogy a menüt bővítani kéne szmb-vel és átmenteni a régi oldalon lévő cuccokat is bele

Ne vitatkozz hülyékkel, mert lehúznak a szintjükre és legyőznek a rutinjukkal...
Nem elérhető Lazly
Hozzászólások: 904

« Hozzászólás #682 Dátum: 2006 Március 26, 15:32:07 »

No ezt a 3 hozzaszolast athelyeztem, egyszeruseg kedveert csinaltam egy szavazast.
Ilyesmire gondoltatok?
Nem elérhető EPE
Hozzászólások: 907


« Hozzászólás #681 Dátum: 2006 Március 26, 13:50:29 »

Nem azért csináltam.  Wink

Egyébként meg az a véleményem, hogy az SzMB rovatot kellene alrovatozni, átépítés, tuning, meg javítás (például) alrovatokra. Az átépítésben ez is ott lehetne és könnyebben megtalálható az info a "későn jövőknek".
Tele van a fórum mindenféle buta (chat-szerű és semmitmondó) topikokkal, pont ez zavar téged?
öööö..na igen már nagyon régen szeretem volna mondani azt amit stunt hogy sokal értelmesebb lenne az SZMB topikot al topikokba csinálni mert például fékrendszer javitás karban tartás és milio trüköket lehet vitatni vagy ültetés vagy gyujtás vagy stb... igen egyet mondó vagyok stuntal .
sokal könyeben lehet megtalálni ha valakit épen érdekel egy fék probléma vagy akár motor generálozás.
ez igy megy töb bogaras forumon is.mint példa a pre67vw.co.uk

Nem elérhető Lazly
Hozzászólások: 904

« Hozzászólás #680 Dátum: 2006 Március 26, 10:06:01 »

Nem azért csináltam.  Wink

Egyébként meg az a véleményem, hogy az SzMB rovatot kellene alrovatozni, átépítés, tuning, meg javítás (például) alrovatokra. Az átépítésben ez is ott lehetne és könnyebben megtalálható az info a "későn jövőknek".
Tele van a fórum mindenféle buta (chat-szerű és semmitmondó) topikokkal, pont ez zavar téged?

ezt a celt a honlap szeretne ellatni, ha kesz lesz. (az infok innen onnan)

Udv!

Nem elérhető Varázsló
Hozzászólások: 13081


Low Fast -többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #679 Dátum: 2006 Március 26, 08:18:15 »

ezt esku csak azert csinaltad, hogy ne tudjam habzo szajjal a lomtarba rakni... Cheesy

Nem azért csináltam.  Wink

Egyébként meg az a véleményem, hogy az SzMB rovatot kellene alrovatozni, átépítés, tuning, meg javítás (például) alrovatokra. Az átépítésben ez is ott lehetne és könnyebben megtalálható az info a "későn jövőknek".
Tele van a fórum mindenféle buta (chat-szerű és semmitmondó) topikokkal, pont ez zavar téged?

Stuntmanus

VW 1302 S
  


 
 

http://oettingertsv.blogspot.com/
 
"Már nem vagyok annyira fiatal, hogy mindenre azonnal tudjam a választ."
1303LS
« Hozzászólás #678 Dátum: 2006 Március 25, 08:26:50 »

Lécci aki nem írta be a tartózkodási helyét a profiljába tegye már meg, ha csak nincs valami oka az ellenkezőjének.
Sokat segítünk ezzel egymásnak.
Nem elérhető Typ117
Hozzászólások: 18387


1969

« Hozzászólás #677 Dátum: 2006 Március 24, 16:03:54 »

Most nézzétek!

rejtetté tettem magam Tongue

de eddig nem én voltam. valaki nem akarja, hogy mások lássák hogy ő itt van..  Roll Eyes
Nem elérhető Lazly
Hozzászólások: 904

« Hozzászólás #676 Dátum: 2006 Március 24, 15:51:49 »

Kérdésem lenne:
Ahogy nézegetem a Fórumot, amikor a jelen lévőkre (felhasználókra) kattintok, akkor van úgy hogy kiírja: X felsználó, Y vendég, 1 rejtett.
Ez mit jelent? Csak kíváncsi vagyok rá, hogy mitől lesz valaki rejtett, stb...
Köszi!
Szerintem akkor irja a rejtett szot, amikor pl en az admin reszben turkalok... Vagy ki tudja... En ilyet meg nem lattam, szoval valoszinu, hogy valami ilyesmivel kapcsolatos dologrol van szo!

Udv!
Nem elérhető TBK001
Hozzászólások: 29029


Road Force One

« Hozzászólás #675 Dátum: 2006 Március 24, 11:51:49 »

Kérdésem lenne:
Ahogy nézegetem a Fórumot, amikor a jelen lévőkre (felhasználókra) kattintok, akkor van úgy hogy kiírja: X felsználó, Y vendég, 1 rejtett.
Ez mit jelent? Csak kíváncsi vagyok rá, hogy mitől lesz valaki rejtett, stb...
Köszi!

Az állam a javadat akarja... És meg is fogja szerezni!! :-)

Bug's Forever!             VW1303/1974
http://tbk.hupont.hu    Hyundai i30 CW 2015
Nem elérhető Lazly
Hozzászólások: 904

« Hozzászólás #674 Dátum: 2006 Március 24, 08:59:16 »

már egy kis ideje foglalkozom adatbáziskezelőkkel.
mondjuk, hogy megérzés Smiley
Egyebkent lehet. Meg kell lesni jobban. Eleg gaz ha a motor a szar. Stone volt ugy oda a motorert... Smiley Frissiteni meg nem nagyon lehet, mert hat ugye egy csomo helyen belepiszkaltam, hogy ugy nezzen ki, ahogy akartuk, ugyhogy...

No udv!
Nem elérhető Pityubacsi
Hozzászólások: 36020


« Hozzászólás #673 Dátum: 2006 Március 24, 06:36:36 »

Es honnan tudod hogy nem szar?

már egy kis ideje foglalkozom adatbáziskezelőkkel.
mondjuk, hogy megérzés Smiley



flex 'em all!
Dízelt vezetni olyan, mint melegnek lenni. Ma már sokkal elfogadottabb, de még mindig szar dolog.
Nem elérhető Lazly
Hozzászólások: 904

« Hozzászólás #672 Dátum: 2006 Március 23, 22:27:04 »

de megtortenhet... Cheesy
the matrix has you!
Nem elérhető BlackP
Hozzászólások: 27018


« Hozzászólás #671 Dátum: 2006 Március 23, 22:26:35 »

Es honnan tudod hogy nem szar?

Udv!

szerintem is elég valószínűtlen, hogy adatbázishiba miatt cska az idézésből szedjen ki egy szöveget. stringre rákeresni mindenhol egyfomán kell.

Ne vitatkozz hülyékkel, mert lehúznak a szintjükre és legyőznek a rutinjukkal...
Nem elérhető Lazly
Hozzászólások: 904

« Hozzászólás #670 Dátum: 2006 Március 23, 22:24:15 »

ha az adatbázis szerver szar lenne, akkor MINDEN lekérdezés (pl ennek az oldalnak az összeállítása) is hibás lenne.
én a fórum engine bugjára szavazok.

ki kéne próbálni más SMF fórumokon a keresést
Es honnan tudod hogy nem szar?

Udv!
Nem elérhető Pityubacsi
Hozzászólások: 36020


« Hozzászólás #669 Dátum: 2006 Március 23, 18:58:19 »

de szerintem 99% hogy nem a forummotor hanem a adatbazis szerver a hibas, vagy nem tudom...

ha az adatbázis szerver szar lenne, akkor MINDEN lekérdezés (pl ennek az oldalnak az összeállítása) is hibás lenne.
én a fórum engine bugjára szavazok.

ki kéne próbálni más SMF fórumokon a keresést



flex 'em all!
Dízelt vezetni olyan, mint melegnek lenni. Ma már sokkal elfogadottabb, de még mindig szar dolog.
Nem elérhető Lazly
Hozzászólások: 904

« Hozzászólás #668 Dátum: 2006 Március 22, 23:55:00 »

Ez csak a loginform hibaja lehet... Sad
A mukodesi elv.
Beallitod mit akarsz, forummotor elkuld egy lekerdezest az adatbazisnak (amit ugye a loginform uzemeltet), visszakapja az adatokat majd megjeleniti. Ennyi.
De ha a forum motor is a hibas, ez egy olyan szintu problema amit megoldani... Majd a fejlesztok...
de szerintem 99% hogy nem a forummotor hanem a adatbazis szerver a hibas, vagy nem tudom... Sad Jobban ra kene repulni az ugyre.
Most elobb az oldalt fejezzuk be... Smiley

Udv!
Nem elérhető BlackP
Hozzászólások: 27018


« Hozzászólás #667 Dátum: 2006 Március 22, 22:40:08 »

grrrrrrrrrr

miért nem érti meg senki???  Huh
Smiley
Lazly is ezzel jött...
legalább próbáljátok ki már végre!

Létrehoztam ebben a topicban két beírást: "ezt majd kitörlöm szöveggel" mind a kettőben...
majd rákerestettem a kitörlöm szóra és alant van az eredmény!!


hmz, valóban, csak az idézetekben találta meg

Ne vitatkozz hülyékkel, mert lehúznak a szintjükre és legyőznek a rutinjukkal...
Nem elérhető aptom
Hozzászólások: 803


« Hozzászólás #666 Dátum: 2006 Március 22, 18:06:50 »

a főoldalon álltál mikor kerestél? alapból az aktuális topicban keres

grrrrrrrrrr

miért nem érti meg senki???  Huh
Smiley
Lazly is ezzel jött...
legalább próbáljátok ki már végre!

Létrehoztam ebben a topicban két beírást: "ezt majd kitörlöm szöveggel" mind a kettőben...
majd rákerestettem a kitörlöm szóra és alant van az eredmény!!

'81 Hecho en México
Nem elérhető BlackP
Hozzászólások: 27018


« Hozzászólás #665 Dátum: 2006 Március 22, 13:08:48 »

a főoldalon álltál mikor kerestél? alapból az aktuális topicban keres

Ne vitatkozz hülyékkel, mert lehúznak a szintjükre és legyőznek a rutinjukkal...
Oldalak: 1 ... 131 132 133 134 135 [136] 137 138 139 140 141 ... 153
Nyomtatás
 
Ugrás:  

Powered by MySQL Powered by PHP www.bogarhatu.hu - ahol a Bogarazás kezdődik Powered by SMF 1.1.4 | SMF © 2006, Simple Machines LLC
Magyar fordítás: SMF Magyarország
Szabványos XHTML 1.0! Szabványos CSS!
Az oldal 0.148 másodperc alatt készült el 19 lekéréssel.