www.bogarhatu.hu - ahol a Bogarazás kezdődik
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.
Nem érkezett meg az aktiváló e-mail?
2024 Március 28, 17:30:17

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Keresés:     Részletes kereső
Tawaszi Rallye
Budapest
2024. május 11.
920121 Hozzaszólás 218 Témában írta 1606 Felhasználó
Legújabb tag: Stoye
* Főoldal Bejelentkezés Regisztráció
Oldalak: 1 ... 130 131 132 133 134 [135] 136 137 138 139 140 ... 153
Nyomtatás
Szerző Téma: Az új fórumot...  (Megtekintve 1745285 alkalommal)
Nem elérhető Lazly
Hozzászólások: 904

« Hozzászólás #744 Dátum: 2006 április 11, 17:39:37 »

Hiba lépett fel!   
Már beküldted ezt a szavazást! Talán véletlenül kétszer kattintottál, vagy megpróbáltad frissíteni a lapot.

ez mi?!? nem írhatok?
He? Milyen szavazas? Ez itt fent? Ez meg egy futo szavazas... majd lesz belolle valami ha kesz az oldal... Cheesy
Te Lazly:
Miért csinálja, hogy címegyek helyett címegyek -et ír a fórummotor?
Hol? Ezt hol irja?
Udv!
Nem elérhető BlackP
Hozzászólások: 27018


« Hozzászólás #743 Dátum: 2006 április 11, 17:24:02 »

Hiba lépett fel!   
Már beküldted ezt a szavazást! Talán véletlenül kétszer kattintottál, vagy megpróbáltad frissíteni a lapot.

ez mi?!? nem írhatok?

Ne vitatkozz hülyékkel, mert lehúznak a szintjükre és legyőznek a rutinjukkal...
Nem elérhető te_o
Hozzászólások: 4260


Zeitwagen...

« Hozzászólás #742 Dátum: 2006 április 11, 11:20:47 »

No, ezt írtam be: -^
szóval érted.

VW Beetle - the original since 1938
Nem elérhető te_o
Hozzászólások: 4260


Zeitwagen...

« Hozzászólás #741 Dátum: 2006 április 11, 11:20:30 »

Te Lazly:
Miért csinálja, hogy "címek" helyett címegyek -et ír a fórummotor?

No, ezt írtam be: -^

VW Beetle - the original since 1938
Nem elérhető te_o
Hozzászólások: 4260


Zeitwagen...

« Hozzászólás #740 Dátum: 2006 április 11, 11:19:56 »

Te Lazly:
Miért csinálja, hogy címek helyett címegyek -et ír a fórummotor?

VW Beetle - the original since 1938
Nem elérhető Pityubacsi
Hozzászólások: 36020


« Hozzászólás #739 Dátum: 2006 április 07, 21:49:01 »

A mifajtánknak mindig ébernek kell lenni, tudod.

ugye a 303-asokra gondolsz?  Evil



flex 'em all!
Dízelt vezetni olyan, mint melegnek lenni. Ma már sokkal elfogadottabb, de még mindig szar dolog.
1303LS
« Hozzászólás #738 Dátum: 2006 április 07, 20:12:33 »

De te ravasz voltal... Cheesy

A mifajtánknak mindig ébernek kell lenni, tudod.
Bárhonnan beszivároghatnak és majd jól bomlasztani kezdenek.
Nem elérhető Lazly
Hozzászólások: 904

« Hozzászólás #737 Dátum: 2006 április 07, 20:08:20 »

Én is kiszúrtam HEHEHE. Grin
De te ravasz voltal... Cheesy
1303LS
« Hozzászólás #736 Dátum: 2006 április 07, 18:14:27 »

aha letorlom, csak a gyors informacio csere miatt kell... egyebkent ennyire zavar? Ezt csak azert latod mert admin vagy... Smiley a maradek 250 user nem lat belolle semmit... (lasd tesztjani-s login, vagy vendeg)
Udv!

Én is kiszúrtam HEHEHE. Grin
Nem elérhető Lazly
Hozzászólások: 904

« Hozzászólás #735 Dátum: 2006 április 07, 15:03:01 »

utána ugye letörlöd a faszba?
aha letorlom, csak a gyors informacio csere miatt kell... egyebkent ennyire zavar? Ezt csak azert latod mert admin vagy... Smiley a maradek 250 user nem lat belolle semmit... (lasd tesztjani-s login, vagy vendeg)
Udv!
« Utoljára szerkesztve: 2006 április 07, 15:04:45 írta Lazly »
Nem elérhető Pityubacsi
Hozzászólások: 36020


« Hozzászólás #734 Dátum: 2006 április 07, 14:34:07 »

Smiley

A forumot egyetemi szervezes celjara hasznalom 3 hetig, mert erre az idoszakra felesleges volt letrehozni egy uj forumot csak ezert. A csapatunk neve "micsapat". Ezek a tagok csak ehez a forum reszleghez fernek hozza, ami mellesleg nem publikus. (Itt feladat megoldasok vannak, amiket nem jo ha konkurensek lecopyznak)
Termeszetessen a forum semmiben nem valtozik, se a regisztralt se a vendeg felhasznalok szamara.

Udv!

utána ugye letörlöd a faszba?



flex 'em all!
Dízelt vezetni olyan, mint melegnek lenni. Ma már sokkal elfogadottabb, de még mindig szar dolog.
Nem elérhető Lazly
Hozzászólások: 904

« Hozzászólás #733 Dátum: 2006 április 07, 12:26:02 »

Smiley

A forumot egyetemi szervezes celjara hasznalom 3 hetig, mert erre az idoszakra felesleges volt letrehozni egy uj forumot csak ezert. A csapatunk neve "micsapat". Ezek a tagok csak ehez a forum reszleghez fernek hozza, ami mellesleg nem publikus. (Itt feladat megoldasok vannak, amiket nem jo ha konkurensek lecopyznak)
Termeszetessen a forum semmiben nem valtozik, se a regisztralt se a vendeg felhasznalok szamara.

Udv!
1303LS
« Hozzászólás #732 Dátum: 2006 április 07, 09:16:50 »

hogy te miket nem veszel észre Smiley
Résen kell lenni, tudod az ördög nem alszik.
Nem elérhető BlackP
Hozzászólások: 27018


« Hozzászólás #731 Dátum: 2006 április 07, 08:11:46 »

Mit jelent az a tegnapi regelőknél, hogy "Micsapat"?
Már nem newbie?

hogy te miket nem veszel észre Smiley

Ne vitatkozz hülyékkel, mert lehúznak a szintjükre és legyőznek a rutinjukkal...
1303LS
« Hozzászólás #730 Dátum: 2006 április 07, 07:26:13 »

Mit jelent az a tegnapi regelőknél, hogy "Micsapat"?
Már nem newbie?
Nem elérhető Lente
Hozzászólások: 807


« Hozzászólás #729 Dátum: 2006 április 03, 16:43:19 »

Lente,
bökj rá a kis háromszögre, érdekeset fox látni :-))
Köszi! :-)
Mikor beírtam, rá egy perccel véletlen ráböktem, és láss csodát...
Csak mert még eddig magától kinyílt a felső rész autatice.
Nem elérhető BlackP
Hozzászólások: 27018


« Hozzászólás #728 Dátum: 2006 április 03, 12:39:54 »

Kedves szerkesztő, karbantartó, átalakító bácsik, nagy baj lett.

Sajnos mikor bejelentkezek, eltűnik a felső személyes üzenet és kis kép és infó sávom. Közben kiírta, hogy a van új személyes üzentetem, de nem tudom megnézni. Hol lehet hozzájutni????
Köszönöm
Lente

fater mondta a frankót, de amúgy főoldal, lemész az aljára és ott is kiírja.

ezton szeretném kérdezni Lazly, hogy olyat nem lehet csinálni, hogy az alsó statisztikák a főoldalon ugyanúgy eltűnjenek, mint ahogy a felső statisztikák? mmint kikapcsolható legyen

Ne vitatkozz hülyékkel, mert lehúznak a szintjükre és legyőznek a rutinjukkal...
Nem elérhető BlackPsenior
Hozzászólások: 19051

« Hozzászólás #727 Dátum: 2006 április 03, 12:38:34 »

Lente,
bökj rá a kis háromszögre, érdekeset fox látni :-))
Nem elérhető Lente
Hozzászólások: 807


« Hozzászólás #726 Dátum: 2006 április 03, 12:33:46 »

Kedves szerkesztő, karbantartó, átalakító bácsik, nagy baj lett.

Sajnos mikor bejelentkezek, eltűnik a felső személyes üzenet és kis kép és infó sávom. Közben kiírta, hogy a van új személyes üzentetem, de nem tudom megnézni. Hol lehet hozzájutni????
Köszönöm
Lente
Nem elérhető Qzma
Hozzászólások: 7186


http://t2ab4sale.blog.hu/

« Hozzászólás #725 Dátum: 2006 Március 31, 20:50:39 »

Hello adminokok!!
Hogyan tudok videót rakni a fórumba????
Rövidke VW reklám!  Grin

főoldalon bejelentkrzés után nyomsz egy olyat hogy tartalom feltöltés, file... ennyi...

http://t2ab4sale.blog.hu/   ÚJ A TEFONSZÁMOM:06203692740
Sompi
« Hozzászólás #724 Dátum: 2006 Március 31, 19:59:56 »

Hello adminokok!!
Hogyan tudok videót rakni a fórumba????
Rövidke VW reklám!  Grin
Nem elérhető Typ117
Hozzászólások: 18387


1969

« Hozzászólás #723 Dátum: 2006 Március 31, 12:41:22 »

az miért van, hogy ha valaki új képet tesz be, nem mindig marad meg az oldalarány? lásd: Gyuszkó, Aircult aktuális képe..  Huh
Nem elérhető te_o
Hozzászólások: 4260


Zeitwagen...

« Hozzászólás #722 Dátum: 2006 Március 31, 09:12:57 »

Most hogy már eltelt csomó idő, azt hiszem feledésbe merült, amit szerintem jó lenne ha meg tudnátok csinálni:

A hozzászólások olvasásánál a fejlécen lenne jó alakítani. ne az legyen mind vastagon szedve, hogy "Válasz 718 Elküldve Ma" és utána az időpont kicsivel, hanem inkább csak a MA és az IDŐPONT legyen vastag. azt sem értem, miért kell oda, hogy "ebben az időpontban"

az "idézet innen" kezdetű sor, meg egyáltalán ne legyen vastag, mert az ember szeme (legalábbis az enyém) autómatikusan azt találja meg, és nem a hozzászólás dátumát, amire kiváncsi lennék!
Ja és ha már a hozzászólás sorszámozva van, nagyon kéne ez az infó az idézetbe is, mert így ha vissza akarom keresni, hogy mire ment a válasz, nagyon sokáig tart, hogy megtaláljam az adott másodpercben elküldött hozzászólást.. (főleg ha gyors "pengeváltások" vannak Cheesy )

Az pedig egy külön kérdés, hogy ha ez az okos fórum így tudja, hogy én mit olvastam már és mit nem, esetleg betehetne valamilyen jelzést, vagy egyetlen pxel vékony csíkot vagy valamit, az utolsó általam olvasott hozzászóláshoz, és akkor az egész fejléc nem érdekes, mert csak arra használom, hogy tudjam honnan kell folytatnom az olvasást!
Ahol sok az idézet, nehéz megtalálni a ma reggeli első hozzászólást is, de lehet hogy azért mert (nekem akkor) még korán van Smiley,
üdvw

Igazad van, én is így vagyok.

VW Beetle - the original since 1938
Nem elérhető Varázsló
Hozzászólások: 13081


Low Fast -többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #721 Dátum: 2006 Március 31, 09:12:51 »

Hi!

No en mint mondtam, arra gondoltam, hogy letrehozok egy kategoriat (mint most pl a bogaras forumok) es azon belul te mit hogy szerezkedsz, az mar a te dolgod... Smiley
Ez igy nem lenne jo? Alkategoriakat bar nem tudsz letrehozni, mint pl a lomtar, de forumokat azon belul akarmennyit (valahogy ugy kepzeld el mint a kozossegi forumot, csak nem mindenkinek van joga forumot letrehozni, csak neket... No? Ehez igy mit szolsz?

Lazly

Talán jó lenne, ha az admin felület (vagy mi a büdös f*sz) egyszerű, mert én nem vagyok nagy zsonglőr a számítógéppel. Konkrétan kib*szott béna vagyok.  Huh

Stuntmanus

VW 1302 S
  


 
 

http://oettingertsv.blogspot.com/
 
"Már nem vagyok annyira fiatal, hogy mindenre azonnal tudjam a választ."
Nem elérhető ESZ-764
Hozzászólások: 2746


Samu 66

« Hozzászólás #720 Dátum: 2006 Március 31, 08:49:47 »

tudom, magam ismétlem, de a külsősök miatt a weboldalon is megtalálhatónak kéne lenni ezen irományoknak, mert egy átlagos ember nem a fórumban fogja keresni az infót...
Lazly valahogy én is így képzelem a dolgot,ahogy BlackP,a fórum az maradjon meg a dumálásoknak,a tudományos müszaki rész Grin az meg a weboldalon legyen elérhetö

Nem elérhető Typ117
Hozzászólások: 18387


1969

« Hozzászólás #719 Dátum: 2006 Március 31, 08:32:28 »

Most hogy már eltelt csomó idő, azt hiszem feledésbe merült, amit szerintem jó lenne ha meg tudnátok csinálni:

A hozzászólások olvasásánál a fejlécen lenne jó alakítani. ne az legyen mind vastagon szedve, hogy "Válasz 718 Elküldve Ma" és utána az időpont kicsivel, hanem inkább csak a MA és az IDŐPONT legyen vastag. azt sem értem, miért kell oda, hogy "ebben az időpontban"

az "idézet innen" kezdetű sor, meg egyáltalán ne legyen vastag, mert az ember szeme (legalábbis az enyém) autómatikusan azt találja meg, és nem a hozzászólás dátumát, amire kiváncsi lennék!
Ja és ha már a hozzászólás sorszámozva van, nagyon kéne ez az infó az idézetbe is, mert így ha vissza akarom keresni, hogy mire ment a válasz, nagyon sokáig tart, hogy megtaláljam az adott másodpercben elküldött hozzászólást.. (főleg ha gyors "pengeváltások" vannak Cheesy )

Az pedig egy külön kérdés, hogy ha ez az okos fórum így tudja, hogy én mit olvastam már és mit nem, esetleg betehetne valamilyen jelzést, vagy egyetlen pxel vékony csíkot vagy valamit, az utolsó általam olvasott hozzászóláshoz, és akkor az egész fejléc nem érdekes, mert csak arra használom, hogy tudjam honnan kell folytatnom az olvasást!
Ahol sok az idézet, nehéz megtalálni a ma reggeli első hozzászólást is, de lehet hogy azért mert (nekem akkor) még korán van Smiley,

üdvw

[melléklet törölve a rendszer által]
Nem elérhető Lazly
Hozzászólások: 904

« Hozzászólás #718 Dátum: 2006 Március 31, 07:37:02 »

tudom, magam ismétlem, de a külsősök miatt a weboldalon is megtalálhatónak kéne lenni ezen irományoknak, mert egy átlagos ember nem a fórumban fogja keresni az infót...
Arra gondoltam, hogy kesz cikkeket elobb utobb ossze lehet kovacsolni, es akkor azokat ki lehet rakni az oldalra. Smiley
Udv!
1303LS
« Hozzászólás #717 Dátum: 2006 Március 31, 07:36:15 »

tudom, magam ismétlem, de a külsősök miatt a weboldalon is megtalálhatónak kéne lenni ezen irományoknak, mert egy átlagos ember nem a fórumban fogja keresni az infót...
Ezzel egyetértek.
Az oldalom mindenképp jól láthatóan ott kellene lennie.
Ha más nem akkor egy hivatkozáscsomagként ami a fórumba mutat.
Nem elérhető BlackP
Hozzászólások: 27018


« Hozzászólás #716 Dátum: 2006 Március 30, 22:58:26 »

tudom, magam ismétlem, de a külsősök miatt a weboldalon is megtalálhatónak kéne lenni ezen irományoknak, mert egy átlagos ember nem a fórumban fogja keresni az infót...

Ne vitatkozz hülyékkel, mert lehúznak a szintjükre és legyőznek a rutinjukkal...
Nem elérhető Lazly
Hozzászólások: 904

« Hozzászólás #715 Dátum: 2006 Március 30, 22:51:30 »

Ez így jó. Most valami találó címet kellene kitalálni, mondjuk "Műszaki ellenőrzések és beállítások" és ennek lennének az alfejezetei:
Karburátor, Gyújtás, Motor, Fék, Első futómű, Hátsó futómű, Kormánymű, Karosszéria, Elektromosság.

Kérdés, hogy a motort és az elektromosságot érdemes-e tovább bontani, mert ezek elég komplex egységek, ha valaki keres valamit nem biztos, hogy rálel gyorsan. Pl. Motor, ezen belül Vezérlés, Forgattyús mechanizmus, Olajozás

Tudom, hogy nem túl észszerű sok almenükre bontogatni, de lehet, hogy így áttekinthetőbb. Ha valaki pl. szelephézagot akar állítani, akkor azonnal odamegy a Vezérlés almenühöz és elolvassa az egészet.

Vagy ha nincs töltés, odamegy az Elektromosság Töltés almenüjéhez.

Amennyiben szépen fel lenne töltve akkor egy nagyon okos kis adattár lenne.
Hi!

No en mint mondtam, arra gondoltam, hogy letrehozok egy kategoriat (mint most pl a bogaras forumok) es azon belul te mit hogy szerezkedsz, az mar a te dolgod... Smiley
Ez igy nem lenne jo? Alkategoriakat bar nem tudsz letrehozni, mint pl a lomtar, de forumokat azon belul akarmennyit (valahogy ugy kepzeld el mint a kozossegi forumot, csak nem mindenkinek van joga forumot letrehozni, csak neket... No? Ehez igy mit szolsz?

Lazly
Nem elérhető Pityubacsi
Hozzászólások: 36020


« Hozzászólás #714 Dátum: 2006 Március 30, 19:06:44 »

Mert szar az alapelőgyújtásod.
Irány az SZMBbe.

mexakítóhézag után MINDÍG kell alapelőgyújtást állítani, teee!!  Tongue
szóval tapasztalati dologról pofázok.

0.4 -> előgyújtás reszelés -> jó, de lehetne jobb
0.3 -> előgyújtás reszelés -> kirájjj!!

érti az úr?



flex 'em all!
Dízelt vezetni olyan, mint melegnek lenni. Ma már sokkal elfogadottabb, de még mindig szar dolog.
1303LS
« Hozzászólás #713 Dátum: 2006 Március 30, 18:25:44 »

off
nekem 0.3-as hézaggal szebben pöcörög a dög, mint 0.4-gyel

Mert szar az alapelőgyújtásod.
Irány az SZMBbe.
Nem elérhető Pityubacsi
Hozzászólások: 36020


« Hozzászólás #712 Dátum: 2006 Március 30, 18:22:05 »

Minden kis rész indulhatna egy GyIK-kel, pl. a gyújtás rész a helyes gyújtásállítással, miért és hogyan, mi a zárásszög, miért kell 0.4-es megszakítóhézag, miért nem 0.3-as vagy 0.5-ös, stb.

off
nekem 0.3-as hézaggal szebben pöcörög a dög, mint 0.4-gyel



flex 'em all!
Dízelt vezetni olyan, mint melegnek lenni. Ma már sokkal elfogadottabb, de még mindig szar dolog.
Nem elérhető Varázsló
Hozzászólások: 13081


Low Fast -többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #711 Dátum: 2006 Március 30, 14:13:42 »

A legegyszerubb ha moderatori jogokat kapsz az adott kategoriaban.
Ez ugy nezne ki, hogy azt csinalsz amit akarsz, ha pl lezarsz egy forumot (mint a "szervizes mondta" kategoriaban mondjuk a "segedletek" resz... te akkor is tudsz bele irni) Tudod masok hozzaszolasat torolni, szerkeszteni. Tudsz topicot letrehozni. Ez igy OK lenne? Es akkor eldontheted kulon kategoiankent hogy hogy lenne ez az egesz, melyik forumba irhatnak masok is, melyikbe nem.
Pl eltudok kepzelni egy lezart forumot, ami hasonlo az en "segedletek" reszemhez, csak en irok, cikk szeruen. Ezeket el tudom kepzelni, hogy kirakjuk az oldalra is. Smiley
Mit szolsz hozza?

Ha kialakult egy kesz felepites, elkepzeles, akkor megszavazzuk. Smiley

Ez így jó. Most valami találó címet kellene kitalálni, mondjuk "Műszaki ellenőrzések és beállítások" és ennek lennének az alfejezetei:
Karburátor, Gyújtás, Motor, Fék, Első futómű, Hátsó futómű, Kormánymű, Karosszéria, Elektromosság.

Kérdés, hogy a motort és az elektromosságot érdemes-e tovább bontani, mert ezek elég komplex egységek, ha valaki keres valamit nem biztos, hogy rálel gyorsan. Pl. Motor, ezen belül Vezérlés, Forgattyús mechanizmus, Olajozás

Tudom, hogy nem túl észszerű sok almenükre bontogatni, de lehet, hogy így áttekinthetőbb. Ha valaki pl. szelephézagot akar állítani, akkor azonnal odamegy a Vezérlés almenühöz és elolvassa az egészet.

Vagy ha nincs töltés, odamegy az Elektromosság Töltés almenüjéhez.

Amennyiben szépen fel lenne töltve akkor egy nagyon okos kis adattár lenne.

Stuntmanus

VW 1302 S
  


 
 

http://oettingertsv.blogspot.com/
 
"Már nem vagyok annyira fiatal, hogy mindenre azonnal tudjam a választ."
Nem elérhető BlackP
Hozzászólások: 27018


« Hozzászólás #710 Dátum: 2006 Március 30, 12:02:39 »

A legegyszerubb ha moderatori jogokat kapsz az adott kategoriaban.
Ez ugy nezne ki, hogy azt csinalsz amit akarsz, ha pl lezarsz egy forumot (mint a "szervizes mondta" kategoriaban mondjuk a "segedletek" resz... te akkor is tudsz bele irni) Tudod masok hozzaszolasat torolni, szerkeszteni. Tudsz topicot letrehozni. Ez igy OK lenne? Es akkor eldontheted kulon kategoiankent hogy hogy lenne ez az egesz, melyik forumba irhatnak masok is, melyikbe nem.
Pl eltudok kepzelni egy lezart forumot, ami hasonlo az en "segedletek" reszemhez, csak en irok, cikk szeruen. Ezeket el tudom kepzelni, hogy kirakjuk az oldalra is. Smiley
Mit szolsz hozza?

Ha kialakult egy kesz felepites, elkepzeles, akkor megszavazzuk. Smiley

ettől függetlenül is javaslom, hogy legyen kint az oldalon egy eszencia, vagy hasonló, hogyha vadidegen idetéved, azt lássa, hogy az oldalon van tartalom, épülő adatokkal és mondjuk a cikk végére írni, hogy kérdés észrevétel miegyéb a fórumban itt és itt. mert egy idegen szerintem nem egyből a fórumban kezdi keresni az őt érdeklő dolgokat. én sem ezt tenném

Ne vitatkozz hülyékkel, mert lehúznak a szintjükre és legyőznek a rutinjukkal...
Nem elérhető Lazly
Hozzászólások: 904

« Hozzászólás #709 Dátum: 2006 Március 30, 11:51:00 »

Ez jó ötlet, de semmiképpen ne legyen a nick-em a címben és ne csak én írhassak. Írhasson bárki, de nem chat, nincs kérdés, nincs válasz, csak leírások, elbeszélések vannak. Ha valaki hülyeséget ír, ami szakmailag rossz vagy offtopik azt kiveszik a moderátorok.

Minden kis rész indulhatna egy GyIK-kel, pl. a gyújtás rész a helyes gyújtásállítással, miért és hogyan, mi a zárásszög, miért kell 0.4-es megszakítóhézag, miért nem 0.3-as vagy 0.5-ös, stb.

Szerintem.
A legegyszerubb ha moderatori jogokat kapsz az adott kategoriaban.
Ez ugy nezne ki, hogy azt csinalsz amit akarsz, ha pl lezarsz egy forumot (mint a "szervizes mondta" kategoriaban mondjuk a "segedletek" resz... te akkor is tudsz bele irni) Tudod masok hozzaszolasat torolni, szerkeszteni. Tudsz topicot letrehozni. Ez igy OK lenne? Es akkor eldontheted kulon kategoiankent hogy hogy lenne ez az egesz, melyik forumba irhatnak masok is, melyikbe nem.
Pl eltudok kepzelni egy lezart forumot, ami hasonlo az en "segedletek" reszemhez, csak en irok, cikk szeruen. Ezeket el tudom kepzelni, hogy kirakjuk az oldalra is. Smiley
Mit szolsz hozza?

Ha kialakult egy kesz felepites, elkepzeles, akkor megszavazzuk. Smiley
Nem elérhető Varázsló
Hozzászólások: 13081


Low Fast -többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #708 Dátum: 2006 Március 30, 10:55:05 »

szerintem nem kéne tovább cincálni a topikokat...

viszont egy új LÜLÖN topik jó lenne, monnyuk "Stunt bácsi elintézi" címmel...

ez kb úgy működne mint a Lazly topikja... senki nem írhatna bele csak stunt.

Lenne egy főtopik : "Stunt bácsi elintézi" azon belül lenne FÉK, Futómű, MOTOR, KARBI, Gyujtás, stb... és lenne egy kérdések topik ahova mindenki irhatna... (offolhatna Tongue)


ha mindenki írni  a topikba, akkor szétlenne offolva... , elég ha stunt leírja a  bölcsességet és a többiek azt olvassák. máshol meg megvitatják...

szerintem

Ez jó ötlet, de semmiképpen ne legyen a nick-em a címben és ne csak én írhassak. Írhasson bárki, de nem chat, nincs kérdés, nincs válasz, csak leírások, elbeszélések vannak. Ha valaki hülyeséget ír, ami szakmailag rossz vagy offtopik azt kiveszik a moderátorok.

Minden kis rész indulhatna egy GyIK-kel, pl. a gyújtás rész a helyes gyújtásállítással, miért és hogyan, mi a zárásszög, miért kell 0.4-es megszakítóhézag, miért nem 0.3-as vagy 0.5-ös, stb.

Szerintem.

Stuntmanus

VW 1302 S
  


 
 

http://oettingertsv.blogspot.com/
 
"Már nem vagyok annyira fiatal, hogy mindenre azonnal tudjam a választ."
Nem elérhető Qzma
Hozzászólások: 7186


http://t2ab4sale.blog.hu/

« Hozzászólás #707 Dátum: 2006 Március 29, 20:30:09 »

szerintem nem kéne tovább cincálni a topikokat...

viszont egy új LÜLÖN topik jó lenne, monnyuk "Stunt bácsi elintézi" címmel...

ez kb úgy működne mint a Lazly topikja... senki nem írhatna bele csak stunt.

Lenne egy főtopik : "Stunt bácsi elintézi" azon belül lenne FÉK, Futómű, MOTOR, KARBI, Gyujtás, stb... és lenne egy kérdések topik ahova mindenki irhatna... (offolhatna Tongue)


ha mindenki írni  a topikba, akkor szétlenne offolva... , elég ha stunt leírja a  bölcsességet és a többiek azt olvassák. máshol meg megvitatják...

szerintem

http://t2ab4sale.blog.hu/   ÚJ A TEFONSZÁMOM:06203692740
Nem elérhető Varázsló
Hozzászólások: 13081


Low Fast -többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #706 Dátum: 2006 Március 27, 18:42:57 »

Ha időm és lendületem is lesz egyszerre fogok is írni egy két dolgot amit én fontosnak tartok, hogy egy bogaras tudjon.
Igen benne vannak sok-sok könyvben de ennek itt is kell hogy helye legyen.
A komolyabb dolgokat meg majd meghagyjuk Stuntnak. Wink

Amikről én akarok írni, azok nem komolyabb dolgok, hanem más dolgok. Úgy is fogalmazhatunk, hogy én nem merek belefogni az alapok leírásába, mert az egy más, összefogottabb szemléletet kíván. Egy rossz összefoglalást persze én is tudnék csinálni... Shocked

Stuntmanus

VW 1302 S
  


 
 

http://oettingertsv.blogspot.com/
 
"Már nem vagyok annyira fiatal, hogy mindenre azonnal tudjam a választ."
1303LS
« Hozzászólás #705 Dátum: 2006 Március 27, 18:39:18 »

Véleményem szerint ezzel az a baj (az alapinformációk összefoglalásával), hogy itt nem egy szinten vannak az olvasók, mint pl. egy műszaki szakközép második osztályában, hanem van aki túlvan pár motorfelújításon és van aki nem meri levenni a karbiról a fedelet. Ilymódon nem tudsz megszólítani senkit igazán, hanem írsz egy nagy esszét, ami 50%-nak unalmas, 20% még ezt sem érti mert túl szakmai és jó esetben 30% az, aki ezt várta. Ez az egész egy akkora anyag, ami tényleg könyv(ek) terjedelmű és nem tudjuk itt összefoglalni, az tuti.
Legutóbb az MForce mkp. tuningfesztiválon tartottam előadást, ott is az volt a baj, hogy fogalmam sem volt, hogy a hallgatóság milyen szinten van, mennyi a motorszerelő, mennyi a pozőr (divat) motoros...hogy arról ne is beszéljek, hogy mennyi a versenyző és a túramotoros. Így nem lehet érdekfeszítő előadást tartani, ahogy itt sem lehet röviden összefoglalni jól és hatékonyan egy-egy műszaki beavatkozást és javítást.
Nekem az a bajom, hogy ha valamit meg akarok tanítani, akkor azt az alapoktól kezdve szeretném, mert sajnos van az országban már millió olyan szerelő, aki megtanulta, hogy amikor ez van akkor azt kell csinálni, hogy...de ha rákérdezekl, hogy miért?, akkor kurvára fogalmuk sincs. nem látják az összefüggéseket, nem látják a miérteket, csak az van, azt mondták, a múltkor is bevált, most is ezt csinálom... 10 éve foglalkozom szerelőkkel, abből az utóbbi 4 év motorszerelőkkel, meglepődnél, hogy néha miket nem tudnak! Csinálják,  részben eredményesek is, de rutinból csinálják, nem tudják a mögöttes lényeget. Tudom, hogy ez sok embernek elegendő, de én ehhez nem adom a nevemet, mégha ez most hülyén és esetleg nagyképűen hangzik is.
Természetesen segítek meg részt is vállalok egy ilyen jellegű munkában, de ezt lehetetlen kerekre hozni, én inkább azt szeretném, ha valami olyan lenne, hogy a csemegéket kivesézni, kiragadni egy részletet, pl. az első futóművet és hídtestet és úgy leírni az ültetést, az ültetődiókkal vagy a tengelycsonkkal, hogy elmagyarázni a vonzatokat, a pozitív dolgokat a hátrányokat és természetesen a megoldást és a helyes megvalósítást. Vagy egy karburátor cserét. Miért jó a kisebb? Miért kell nagyobb? stb. A széria dolgok benne vannak  Haynes-ben, de nem olvashatsz a kompressziónövelésről vagy a vezérlés pontos beállításáról, mert ott az alapok vannak, a szét és összeszerelés, a méretek ellenőrzésével, stb.

Tudom, hogy egy útszéli lerohadás és egy gyors diagnosztika is hasznára válna sok embernek, de az egy másik műfaj. Azok azok az alapok, amelyek egyrésze könyvből megtanulható (sok könyv van már ilyen) másrészt pedig csak és kizárólag tapasztalat alapján kerülnek a zsebbe. Szerintem.
Értelek és meg is értelek.
Csak annyit hogy most egy repülőgép javító cégnél dolgozom, hétköznapi ember azt hinné hogy az itteni szerelők a csúcsok csúcsai.
Hát nem így van köny, leírás nélkül nemis tudják mit csinálnak.Szó szerint nem értik azt amit csinálnak de leírásból tökéletesen meg tudják csinálni.
Mondjuk egy repülőgép szerkezete annyira bonyolult hogy földi ember nem láthatja át az egészet max részegységek működését értheti.
Természetesen vannak olyan mérnökök akik értik tudják mi miért merre de a szerelőgárda nagy része nem, és nincs is rá szükség.
Lassan ez a tendencia érezhető az autóiparban is, persze ez a bogarazásra nem érvényes. Grin
Oldalak: 1 ... 130 131 132 133 134 [135] 136 137 138 139 140 ... 153
Nyomtatás
 
Ugrás:  

Powered by MySQL Powered by PHP www.bogarhatu.hu - ahol a Bogarazás kezdődik Powered by SMF 1.1.4 | SMF © 2006, Simple Machines LLC
Magyar fordítás: SMF Magyarország
Szabványos XHTML 1.0! Szabványos CSS!
Az oldal 0.135 másodperc alatt készült el 19 lekéréssel.