www.bogarhatu.hu - ahol a Bogarazás kezdődik
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.
Nem érkezett meg az aktiváló e-mail?
2025 Július 18, 23:59:57

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Keresés:     Részletes kereső
Népautós Szilveszter
Pólus Center
2024. december 31.
921218 Hozzaszólás 218 Témában írta 1614 Felhasználó
Legújabb tag: mickilangelo
* Főoldal Bejelentkezés Regisztráció
Oldalak: 1 ... 572 573 574 575 576 [577] 578 579 580 581 582 ... 2015
Nyomtatás
Szerző Téma: SZMB (Szereld Magad Bogarad!) a ház előtt...  (Megtekintve 13176808 alkalommal)
Nem elérhető Bripery
Hozzászólások: 21999


www.elitevwclub.hu

« Hozzászólás #57555 Dátum: 2011 Október 14, 18:39:27 »

Nagyon jól néz ki!
Csak nehogy valami homemade első indexet rakj fel.

a sárvédő elég fura

www.elitevwclub.hu

1982 Porsche 931 (924 Turbo)
2021 VW Golf GTE



Akit magyarnak teremtett az Úristen és nem fogja pártját nemzetének-nem derék ember. Gróf Széchenyi István
Nem elérhető sparkafer
Hozzászólások: 13994


30-347-1939

« Hozzászólás #57554 Dátum: 2011 Október 14, 18:38:31 »

Le van mindenhol szórógittelve a kocsi. Lehet finom 220-as papírral csiszolni.
Nagyon jól néz ki!
Csak nehogy valami homemade első indexet rakj fel.

Nem elérhető VW T2b
Hozzászólások: 3053


Egon a gyenge 70-330-9994

« Hozzászólás #57553 Dátum: 2011 Október 14, 18:31:42 »

Nekem előfordult hogy a benzin ahol befolyik a karburátorba egy réz csőcsonkon amire a gumicső csatlakozik, ott folyt a benzin,az a csonk kilazult.
Igen, lehet és rosszabb esetben menet közben ki is csúszhat a helyéről, asszony bogara is emiatt gyulladt ki.  Embarrassed

1970 VW 1300
1978 VW T2b
2004 Mercedes-Benz E 270 CDI T Avantgarde
2017 Hyundai i30 1.6 crdi
Qek Aero Hp 650
IFA HP 401
Nem elérhető kdf 001
Hozzászólások: 12042


ERŐ AZ ÖRÖM ÁLTAL

« Hozzászólás #57552 Dátum: 2011 Október 14, 18:27:56 »

Le van mindenhol szórógittelve a kocsi. Lehet finom 220-as papírral csiszolni.

[a csatolmányt egy admin törölte]
Nem elérhető AMZ-970
Hozzászólások: 871


« Hozzászólás #57551 Dátum: 2011 Október 14, 18:26:39 »

ott nincs semmi lyuk - gyárilag.
mi lenne, ha letörölnéd/opcionálisan megvárod, míg megszárad.
aztán beröff, és hátramész kukkolni egy lámpával, hogy honnan folyik a nyál.
egy tükör sem árt, ha hátul folyik a trutyó.
Így csináltam, de csak annyit látok, hogy folyik alul, de nemtudom honnan.
Most megnéztem a mágnesszelepet, azis működik rendesen.
Nekem előfordult hogy a benzin ahol befolyik a karburátorba egy réz csőcsonkon amire a gumicső csatlakozik, ott folyt a benzin,az a csonk kilazult.
Az megvan húzva rendesen, új cső, új bilincs.
ha leveszem a karbit akkoris csak annyit látok, hogy alul benzines, de azt nem, hogy honnan jön.  Huh
Nem elérhető Typ117
Hozzászólások: 18492


1969

« Hozzászólás #57550 Dátum: 2011 Október 14, 18:23:26 »

Nekem előfordult hogy a benzin ahol befolyik a karburátorba egy réz csőcsonkon amire a gumicső csatlakozik, ott folyt a benzin,az a csonk kilazult.
hát ha az kilazul, akkor az már nincs messze attól, hogy menet közben kiessen, a folyamatosan kifolyó benzintől pedig kigyulladjon az egész  Lips Sealed
Nem elérhető batorit
Hozzászólások: 1642


« Hozzászólás #57549 Dátum: 2011 Október 14, 18:21:31 »


Nekem előfordult hogy a benzin ahol befolyik a karburátorba egy réz csőcsonkon amire a gumicső csatlakozik, ott folyt a benzin,az a csonk kilazult.

Aki nem lép egyszerre......
Nem elérhető Pityubacsi
Hozzászólások: 36020


« Hozzászólás #57548 Dátum: 2011 Október 14, 18:12:23 »

De nem a szivótorokba folyik, hanem hátul, az úszóház alján folyik, de nemis kicsit, ezt nemhagyhatom így.
A felgyújtáson egyébként gondolkodtam...  Roll Eyes
ott nincs semmi lyuk - gyárilag.
mi lenne, ha letörölnéd/opcionálisan megvárod, míg megszárad.
aztán beröff, és hátramész kukkolni egy lámpával, hogy honnan folyik a nyál.
egy tükör sem árt, ha hátul folyik a trutyó.



flex 'em all!
Dízelt vezetni olyan, mint melegnek lenni. Ma már sokkal elfogadottabb, de még mindig szar dolog.
Nem elérhető AMZ-970
Hozzászólások: 871


« Hozzászólás #57547 Dátum: 2011 Október 14, 17:58:27 »

[quote author=AMZ-970 link=topic=8.msg702264#msg702264 date=1318606664
Azt hogy döntöm el, hogy a mágnesszelep nemjó?

A helyéről kitekered, adsz neki 12 voltot és akkor be kell hogy húzza azt a kis gumós végű rudacskát, ami kiáll belőle. Feszültség elvételnél pedig vissza ki kell hogy engedje. A háza kapja a testet, a +12-t pedig az érintkezőre tedd.
Köszi, ezt megnézem.  Wink
Nem elérhető AMZ-970
Hozzászólások: 871


« Hozzászólás #57546 Dátum: 2011 Október 14, 17:57:55 »

ha túlfolyik az úszóházban, akkor az befolyik a szívótorokba.
gyújtsd meg, akkor látni fogod :-))

p.s.: egyébként nekem is folyik valahol fönt, de szarok rá
De nem a szivótorokba folyik, hanem hátul, az úszóház alján folyik, de nemis kicsit, ezt nemhagyhatom így.
A felgyújtáson egyébként gondolkodtam...  Roll Eyes
Nem elérhető VW T2b
Hozzászólások: 3053


Egon a gyenge 70-330-9994

« Hozzászólás #57545 Dátum: 2011 Október 14, 17:56:50 »

Idézetet írta: AMZ-970 link=topic=8.msg702264#msg702264 date=1318606664
Azt hogy döntöm el, hogy a mágnesszelep nemjó?
[/quote
A helyéről kitekered, adsz neki 12 voltot és akkor be kell hogy húzza azt a kis gumós végű rudacskát, ami kiáll belőle. Feszültség elvételnél pedig vissza ki kell hogy engedje. A háza kapja a testet, a +12-t pedig az érintkezőre tedd.

1970 VW 1300
1978 VW T2b
2004 Mercedes-Benz E 270 CDI T Avantgarde
2017 Hyundai i30 1.6 crdi
Qek Aero Hp 650
IFA HP 401
Nem elérhető Pityubacsi
Hozzászólások: 36020


« Hozzászólás #57544 Dátum: 2011 Október 14, 17:54:10 »

A gyorsítónál már nemjön, világítottam lámpával és néztem, hogy tuti nem ott folyik-e miközben ment a motor.
Azt hogy döntöm el, hogy a mágnesszelep nemjó?
Ha túlfolyik, akkor hol kell kijönnie az anyagnak?
Egyenlőre ennyi, de úgyérzem leszmég egyét kérdésem ezzel kapcsolatban  Undecided
köszi!

ha túlfolyik az úszóházban, akkor az befolyik a szívótorokba.
gyújtsd meg, akkor látni fogod :-))

p.s.: egyébként nekem is folyik valahol fönt, de szarok rá



flex 'em all!
Dízelt vezetni olyan, mint melegnek lenni. Ma már sokkal elfogadottabb, de még mindig szar dolog.
Nem elérhető AMZ-970
Hozzászólások: 871


« Hozzászólás #57543 Dátum: 2011 Október 14, 17:37:44 »

Hát most már előkaptam egy karbit, az a két vég két vakdugó, ott semmi nem jön ki... Van még ilyen rajta egy-kettő, de ha csak fizikai sérülése nincs a karbinak, ott nem jön ki semmi. További tippek, ha a gyorsító nem jött be-bár volt, hogy kétszer-háromszor is szétkaptam, mert folyott a gyorsító membrán házának alján, révén nem volt rendes felfekvés, meg a menetek sem voltak a helyzet magaslatán-, a mágnesszelep nem zár, bár nekem volt olyan karbim, hogy le volt csípve a zárófej, mégsem folyott túl.
A gyorsítónál már nemjön, világítottam lámpával és néztem, hogy tuti nem ott folyik-e miközben ment a motor.
Azt hogy döntöm el, hogy a mágnesszelep nemjó?
Ha túlfolyik, akkor hol kell kijönnie az anyagnak?
Egyenlőre ennyi, de úgyérzem leszmég egyét kérdésem ezzel kapcsolatban  Undecided
köszi!
Nem elérhető ABF-932
Hozzászólások: 10123


A bogaras külső buszos szívet takar

« Hozzászólás #57542 Dátum: 2011 Október 14, 17:06:32 »

szétszedtem a karbit, kitisztítottam, kicseréltem a gyorsítómembránt, az úszóház tömitést, stb.
És még mindig folyik a benzin a karbi alján, de egyszerűen nemtudom eldönteni, hogy hol.
Van ott alul két kis pöcök, ami mintha két csavar vége lenne, de nemtudom hol a fejük, vagy mik azok egyáltalán.
Valakinek valami ötlete még, hogy honnan folyhat?
esetleg folyamatosan túlfolyna? Van ezeken a karbikon túlfolyó?  Undecided
Hát most már előkaptam egy karbit, az a két vég két vakdugó, ott semmi nem jön ki... Van még ilyen rajta egy-kettő, de ha csak fizikai sérülése nincs a karbinak, ott nem jön ki semmi. További tippek, ha a gyorsító nem jött be-bár volt, hogy kétszer-háromszor is szétkaptam, mert folyott a gyorsító membrán házának alján, révén nem volt rendes felfekvés, meg a menetek sem voltak a helyzet magaslatán-, a mágnesszelep nem zár, bár nekem volt olyan karbim, hogy le volt csípve a zárófej, mégsem folyott túl.

Bácsi Győző
Nem elérhető AMZ-970
Hozzászólások: 871


« Hozzászólás #57541 Dátum: 2011 Október 14, 16:50:12 »

szétszedtem a karbit, kitisztítottam, kicseréltem a gyorsítómembránt, az úszóház tömitést, stb.
És még mindig folyik a benzin a karbi alján, de egyszerűen nemtudom eldönteni, hogy hol.
Van ott alul két kis pöcök, ami mintha két csavar vége lenne, de nemtudom hol a fejük, vagy mik azok egyáltalán.
Valakinek valami ötlete még, hogy honnan folyhat?
esetleg folyamatosan túlfolyna? Van ezeken a karbikon túlfolyó?  Undecided
Nem elérhető ABF-932
Hozzászólások: 10123


A bogaras külső buszos szívet takar

« Hozzászólás #57540 Dátum: 2011 Október 14, 16:39:55 »

A gombon hol kellene saruknak lennie? Mert a gomb alatt, a három csavar+rugós fémkarikán van egy saru, de máshol nem láttam.
Akkor a sarun jön a feszkó, és a gomb benyomásakor testel.

Bácsi Győző
Nem elérhető te_o
Hozzászólások: 4265


Zeitwagen...

« Hozzászólás #57539 Dátum: 2011 Október 14, 14:46:18 »

Ezt nem tudom. Jó lenne erről valami átfogó dokumentáció.

Fehér vagy narancsbogaras könyv? (Ezekben benne van a karbiknál, az biztos)

VW Beetle - the original since 1938
Nem elérhető Forest
Hozzászólások: 3760


+36-20-458-5399

« Hozzászólás #57538 Dátum: 2011 Október 14, 12:50:51 »

nekem lehet hogy van , este megnézem.. Smiley
király vagy. Smiley köszi!

Üdvw, Forest
VW1300 '70--> '65 (CJS-063)
Karmann Ghia '67. feb.
Sompi
« Hozzászólás #57537 Dátum: 2011 Október 14, 12:49:48 »

Na, az király, akkor kesernem kell bontottan. Vagy létezhet ebből új is? Legjobb lenne persze, ha szerelőhöz elvinném, de most járóképtelen.
Hagyom a szarba és tavasszal lábon elviszem valami "hozzáértőhöz".

nekem lehet hogy van , este megnézem.. Smiley
Nem elérhető Forest
Hozzászólások: 3760


+36-20-458-5399

« Hozzászólás #57536 Dátum: 2011 Október 14, 12:47:55 »

az eléggé valószínűnek tűnik
Na, az király, akkor kesernem kell bontottan. Vagy létezhet ebből új is? Legjobb lenne persze, ha szerelőhöz elvinném, de most járóképtelen.
Hagyom a szarba és tavasszal lábon elviszem valami "hozzáértőhöz".

Üdvw, Forest
VW1300 '70--> '65 (CJS-063)
Karmann Ghia '67. feb.
Nem elérhető Pityubacsi
Hozzászólások: 36020


« Hozzászólás #57535 Dátum: 2011 Október 14, 12:22:03 »

köszi. Nekem nincs 18-as alkatrészem... Lehet, hogy pont ez ér hozzá a csúszóérintkezőhöz...?
az eléggé valószínűnek tűnik



flex 'em all!
Dízelt vezetni olyan, mint melegnek lenni. Ma már sokkal elfogadottabb, de még mindig szar dolog.
Nem elérhető Forest
Hozzászólások: 3760


+36-20-458-5399

« Hozzászólás #57534 Dátum: 2011 Október 14, 12:07:57 »


köszi. Nekem nincs 18-as alkatrészem... Lehet, hogy pont ez ér hozzá a csúszóérintkezőhöz...?

Üdvw, Forest
VW1300 '70--> '65 (CJS-063)
Karmann Ghia '67. feb.
Nem elérhető abes
Hozzászólások: 14980

« Hozzászólás #57533 Dátum: 2011 Október 14, 11:11:59 »

tudna valaki egy fotot, vagy meg inkabb robbantott abrat feltenni a kormanyrudon levö alkatreszek sorrendjerol? Meg mindig nem all össze, h a kürtgomb mivel kell erintkezzen, ha dudalok.. Összeraktam, de a csuszoerintkezo eleg tavol van a kürt gombtol..

[a csatolmányt egy admin törölte]
Nem elérhető abes
Hozzászólások: 14980

« Hozzászólás #57532 Dátum: 2011 Október 14, 11:09:28 »

Emlékeim szerint a gyári alátét is 1,5, nem?
Ezt nem tudom. Jó lenne erről valami átfogó dokumentáció.
Nem elérhető Forest
Hozzászólások: 3760


+36-20-458-5399

« Hozzászólás #57531 Dátum: 2011 Október 14, 10:55:50 »

Ha tudnál jönni megnézni a fellépő díszléceket, akkor szétszednénk a kormányt.
Ma itthon vagyok szabin. Flexelek  Grin

priv.

Üdvw, Forest
VW1300 '70--> '65 (CJS-063)
Karmann Ghia '67. feb.
Nem elérhető sparkafer
Hozzászólások: 13994


30-347-1939

« Hozzászólás #57530 Dátum: 2011 Október 14, 10:38:58 »

este fotózok.
Ha tudnál jönni megnézni a fellépő díszléceket, akkor szétszednénk a kormányt.
Ma itthon vagyok szabin. Flexelek  Grin

Nem elérhető Forest
Hozzászólások: 3760


+36-20-458-5399

« Hozzászólás #57529 Dátum: 2011 Október 14, 10:26:31 »

mi lenne ha te fényképeznéd le hogy mid van és mi megszagértenénk  mert esetleg itt ismerhet valaki valakit akinek a valakije látottmár ilyet és az majd meglátja és megmonya a tutifrankót. én hiába kezdem magyarázni a kűrtátvezetés hogykinézetét ha neked nem is olyan van mert kis különbségekkel van 3fajta nagy különbséggel meg 5 Undecided na?
este fotózok.

Üdvw, Forest
VW1300 '70--> '65 (CJS-063)
Karmann Ghia '67. feb.
Nem elérhető tati
Hozzászólások: 10785


Ízirájder 0630 9850919 ÖRÖM AZ ERŐ ÁLTAL

« Hozzászólás #57528 Dátum: 2011 Október 14, 10:07:22 »

Lehet, hogy akkor a kürtkarika közepe alatti fémkarika nem kóser?
mi lenne ha te fényképeznéd le hogy mid van és mi megszagértenénk  mert esetleg itt ismerhet valaki valakit akinek a valakije látottmár ilyet és az majd meglátja és megmonya a tutifrankót. én hiába kezdem magyarázni a kűrtátvezetés hogykinézetét ha neked nem is olyan van mert kis különbségekkel van 3fajta nagy különbséggel meg 5 Undecided na?

Nem elérhető Forest
Hozzászólások: 3760


+36-20-458-5399

« Hozzászólás #57527 Dátum: 2011 Október 14, 10:00:23 »

A gombon hol kellene saruknak lennie? Mert a gomb alatt, a három csavar+rugós fémkarikán van egy saru, de máshol nem láttam.
Lehet, hogy akkor a kürtkarika közepe alatti fémkarika nem kóser?

Üdvw, Forest
VW1300 '70--> '65 (CJS-063)
Karmann Ghia '67. feb.
Nem elérhető Forest
Hozzászólások: 3760


+36-20-458-5399

« Hozzászólás #57526 Dátum: 2011 Október 14, 09:57:04 »

A csúszóérintkező a kormányagy alján lévő gyűrűre adja az áramot.. Az agy alján lévő gyűrűről egy rátűző saru megy át az agy alján lévő lyukon. Arról kell egy kábelecske a gomb egyik sarujára. A másik saruról símán az agyon lévő másik sarura kell vezetni egy testkábelecskét. Ennyi. Akkor van gond, ha nincsenek meg a saruk.
A gombon hol kellene saruknak lennie? Mert a gomb alatt, a három csavar+rugós fémkarikán van egy saru, de máshol nem láttam.

Üdvw, Forest
VW1300 '70--> '65 (CJS-063)
Karmann Ghia '67. feb.
Nem elérhető ABF-932
Hozzászólások: 10123


A bogaras külső buszos szívet takar

« Hozzászólás #57525 Dátum: 2011 Október 14, 09:49:36 »

tudna valaki egy fotot, vagy meg inkabb robbantott abrat feltenni a kormanyrudon levö alkatreszek sorrendjerol? Meg mindig nem all össze, h a kürtgomb mivel kell erintkezzen, ha dudalok.. Összeraktam, de a csuszoerintkezo eleg tavol van a kürt gombtol..
A csúszóérintkező a kormányagy alján lévő gyűrűre adja az áramot.. Az agy alján lévő gyűrűről egy rátűző saru megy át az agy alján lévő lyukon. Arról kell egy kábelecske a gomb egyik sarujára. A másik saruról símán az agyon lévő másik sarura kell vezetni egy testkábelecskét. Ennyi. Akkor van gond, ha nincsenek meg a saruk.

Bácsi Győző
Nem elérhető Forest
Hozzászólások: 3760


+36-20-458-5399

« Hozzászólás #57524 Dátum: 2011 Október 14, 09:40:31 »

tudna valaki egy fotot, vagy meg inkabb robbantott abrat feltenni a kormanyrudon levö alkatreszek sorrendjerol? Meg mindig nem all össze, h a kürtgomb mivel kell erintkezzen, ha dudalok.. Összeraktam, de a csuszoerintkezo eleg tavol van a kürt gombtol..

Üdvw, Forest
VW1300 '70--> '65 (CJS-063)
Karmann Ghia '67. feb.
Nem elérhető ABF-932
Hozzászólások: 10123


A bogaras külső buszos szívet takar

« Hozzászólás #57523 Dátum: 2011 Október 14, 09:30:15 »

Köszi!
Remélhetőleg megússza óra vásárlás nélkül. Volt valahol egy pdf. az óra szétszedéséről, de most persze nem találom.
Az óra szétszedése nem nehéz, adja magát a sorrend... Egy dologra kell vigyázni, le ne vegye a mutatót a tengelyről, mert az életben nem fogja eltalálni az előfeszítését. De a tisztításhoz nem is kell.

Bácsi Győző
Nem elérhető sparkafer
Hozzászólások: 13994


30-347-1939

« Hozzászólás #57522 Dátum: 2011 Október 14, 09:27:04 »

A spirál elhasználódása inkább a pontatlanságban, a mutató ugrálásában mutatkozik meg. A kupak meg vagy hajt, vagy nem, ha már átugrál, akkor egy darabig némi kalapácsos segítséggel elvan... Tisztítani kéne az órát. A spirál csak egy mágnest hajt, ami delejezi a mutató tengelyét, na, ha az a tengely csak cseppet is szennyes, már szorulni fog.

Köszi!
Remélhetőleg megússza óra vásárlás nélkül. Volt valahol egy pdf. az óra szétszedéséről, de most persze nem találom.

Nem elérhető ABF-932
Hozzászólások: 10123


A bogaras külső buszos szívet takar

« Hozzászólás #57521 Dátum: 2011 Október 14, 09:18:34 »

Én is a bowdenre tippelnék. De nézd meg Bugi által említett kupakot is, mert tud az is csodát művelni.
A spirál elhasználódása inkább a pontatlanságban, a mutató ugrálásában mutatkozik meg. A kupak meg vagy hajt, vagy nem, ha már átugrál, akkor egy darabig némi kalapácsos segítséggel elvan... Tisztítani kéne az órát. A spirál csak egy mágnest hajt, ami delejezi a mutató tengelyét, na, ha az a tengely csak cseppet is szennyes, már szorulni fog.

Bácsi Győző
Nem elérhető te_o
Hozzászólások: 4265


Zeitwagen...

« Hozzászólás #57520 Dátum: 2011 Október 14, 09:08:44 »

Király lett a bogár.

Jót tett neki a benzinszint csökkentés. A alátétet kicseréltem 0.5 mm-ről 1.5 mm-re. Elmúlt a középtartományból a torpanás, veszi a lapot rendesen. Hidegen, melegen könnyen indul. Fogyasztásra még kíváncsi vagyok...
Emlékeim szerint a gyári alátét is 1,5, nem?

VW Beetle - the original since 1938
Nem elérhető abes
Hozzászólások: 14980

« Hozzászólás #57519 Dátum: 2011 Október 13, 23:31:15 »

Király lett a bogár.

Jót tett neki a benzinszint csökkentés. A alátétet kicseréltem 0.5 mm-ről 1.5 mm-re. Elmúlt a középtartományból a torpanás, veszi a lapot rendesen. Hidegen, melegen könnyen indul. Fogyasztásra még kíváncsi vagyok...
Nem elérhető sparkafer
Hozzászólások: 13994


30-347-1939

« Hozzászólás #57518 Dátum: 2011 Október 13, 22:32:19 »

Nem tudom már kinek, de akkor mikor megígértem, lefotóztam a hátsó tengelyhez a szimeringet a szettel.

[a csatolmányt egy admin törölte]

Nem elérhető vetart
Hozzászólások: 5290


1303'74: 297.861 db, Ghia'74 (California) 5608 db

« Hozzászólás #57517 Dátum: 2011 Október 13, 21:45:17 »

Nem nyomtad tele zsírral az órát?
???

Skoda Felicia '61, Skoda Octavia '62, VW 1303LS '74, VW Karmann Ghia '74, Fiat 127 L '74,  Porsche 911 SC Cabriolet '83, Mercedes SL 500 '90, BMW E30 320i Cabriolet '91, Alfa Spider 2.0 '92, Fiat Panda 1000 i.e. '93, Mercedes G 400 CDI SW 2002, Renault Twingo 1,2 16V Quickshift 2002.
Nem elérhető gas
Hozzászólások: 3283


« Hozzászólás #57516 Dátum: 2011 Október 13, 21:13:36 »

ok, kösz, akkor megmérem majd a lendkereket.
van újszerű szerkezetem ocó

VW Bogár 1300 '71,Transporter1.6D '83
https://photos.app.goo.gl/WsANqntrkSdn7c6f6
Oldalak: 1 ... 572 573 574 575 576 [577] 578 579 580 581 582 ... 2015
Nyomtatás
 
Ugrás:  

Powered by MySQL Powered by PHP www.bogarhatu.hu - ahol a Bogarazás kezdődik Powered by SMF 1.1.4 | SMF © 2006, Simple Machines LLC
Magyar fordítás: SMF Magyarország
Szabványos XHTML 1.0! Szabványos CSS!
Az oldal 0.185 másodperc alatt készült el 15 lekéréssel.