www.bogarhatu.hu - ahol a Bogarazás kezdődik
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.
Nem érkezett meg az aktiváló e-mail?
2025 November 01, 22:56:26

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Keresés:     Részletes kereső
Népautós Szilveszter
Pólus Center
2024. december 31.
921354 Hozzaszólás 218 Témában írta 1615 Felhasználó
Legújabb tag: August
* Főoldal Bejelentkezés Regisztráció
Oldalak: 1 ... 594 595 596 597 598 [599] 600 601 602 603 604 ... 2016
Nyomtatás
Szerző Téma: SZMB (Szereld Magad Bogarad!) a ház előtt...  (Megtekintve 14818269 alkalommal)
Nem elérhető Balage
Hozzászólások: 6926


Low Fast - többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #56691 Dátum: 2011 Szeptember 12, 12:39:04 »

http://www.thesamba.com/vw/archives/info/wiringt1.php
Alul keresd.

Mi nem megy? Segítsek?
Hello!

Tudna valaki segíteni egy 03as automata kapcsolási rajzzal?

Köszi.

1971     VW 1300 GT-L
1999     Piaggio Liberty 50 2T
Nem elérhető typ4
Hozzászólások: 15


« Hozzászólás #56690 Dátum: 2011 Szeptember 12, 10:37:41 »

Hello!

Tudna valaki segíteni egy 03as automata kapcsolási rajzzal?

Köszi.

20/9162-117
Nem elérhető te_o
Hozzászólások: 4266


Zeitwagen...

« Hozzászólás #56689 Dátum: 2011 Szeptember 12, 10:29:42 »

No akkor javasolj valamit helyette. Lítiumos?
Mobil, Valvo, Castrol, akármi. Én mondjuk a Vaterán vettem vagy tíz patront kb. 600 forintos áron...
Pl.: http://epitkezes-otthon.vatera.hu/barkacs_szerszam_gep/egyeb/zsir_patronos_eredeti_angol_1477484150.html

VW Beetle - the original since 1938
Nem elérhető abes
Hozzászólások: 14989

« Hozzászólás #56688 Dátum: 2011 Szeptember 11, 21:13:23 »

Lehet kapni fasza patronos zsírzót, ahhoz vannak jó áron patronos zsírok. Az LZS2 jó volt 40 éve, de amikor nyomásra kiválik belőle az olaj, az nekem nem tetszik... (szar a szerkezete). És nem is olcsó annyira...
No akkor javasolj valamit helyette. Lítiumos?
« Utoljára szerkesztve: 2011 Szeptember 11, 21:17:31 írta abes »
Nem elérhető te_o
Hozzászólások: 4266


Zeitwagen...

« Hozzászólás #56687 Dátum: 2011 Szeptember 11, 20:55:52 »

2 havonta kellene zsírozni, mert akkor beveszi a zsírt mindig a zsírzószem. Ekkor csak két nyomás kell.
Jó zsírral beveszi az félévente. Sőt...

VW Beetle - the original since 1938
Nem elérhető kdf 001
Hozzászólások: 12042


ERŐ AZ ÖRÖM ÁLTAL

« Hozzászólás #56686 Dátum: 2011 Szeptember 11, 20:54:10 »

A hídtest zsírzásához milyen alapanyagot illik használni?
2 havonta kellene zsírozni, mert akkor beveszi a zsírt mindig a zsírzószem. Ekkor csak két nyomás kell.
Nem elérhető te_o
Hozzászólások: 4266


Zeitwagen...

« Hozzászólás #56685 Dátum: 2011 Szeptember 11, 20:44:50 »

LZS2, mi ezt használjuk. Alap, mindenhol kapható. Addig kell nyomni, amíg a tiszta zsír meg nem jelenik a lengőkarok tövénél.
Lehet kapni fasza patronos zsírzót, ahhoz vannak jó áron patronos zsírok. Az LZS2 jó volt 40 éve, de amikor nyomásra kiválik belőle az olaj, az nekem nem tetszik... (szar a szerkezete). És nem is olcsó annyira...

VW Beetle - the original since 1938
Nem elérhető gyuszkó
Hozzászólások: 13814


ABD-999 nem csak autó, CSALÁDTAG!

« Hozzászólás #56684 Dátum: 2011 Szeptember 11, 20:36:47 »

A hídtest zsírzásához milyen alapanyagot illik használni?
LZS2, mi ezt használjuk. Alap, mindenhol kapható. Addig kell nyomni, amíg a tiszta zsír meg nem jelenik a lengőkarok tövénél.

Ifj.Pethő Gyula
30/5671916
Nem elérhető Typ117
Hozzászólások: 18506


1969

« Hozzászólás #56683 Dátum: 2011 Szeptember 11, 17:12:41 »

A hídtest zsírzásához milyen alapanyagot illik használni?
úgy tudom minél sűrűbb (gép?)zsírt. nem valami drága "finom" csapágyba valót
Nem elérhető brez
Hozzászólások: 2510


http://vbk.at.hu/

« Hozzászólás #56682 Dátum: 2011 Szeptember 11, 16:38:20 »

A hídtest zsírzásához milyen alapanyagot illik használni?
« Utoljára szerkesztve: 2011 Szeptember 11, 16:47:31 írta brez »

Nem elérhető Maresz
Hozzászólások: 19642


WWW.BUGGARAGE.HU

« Hozzászólás #56681 Dátum: 2011 Szeptember 11, 13:27:11 »

péntek esti szmb


WEBshop
http://retrocarclub.superwebaruhaz.hu/
Ha müszakivizsga vagy zöldkari kell és problémás az élet:06706223882;06706313882
Kedvezméynes kötelező bizti kötése!
Gyári vw audi seat skoda Alkatrészek beszerzése gyors határidővel,postázva
www.retroautoklub.hu
Nem elérhető abes
Hozzászólások: 14989

« Hozzászólás #56680 Dátum: 2011 Szeptember 11, 12:50:40 »

Stuntmanusnak köszönöm a gyors gyújtás és az alapjárat állítást. Nagyon jó lett a gép. ;-)
Nem elérhető d1987
Hozzászólások: 4060


56/61/71/78

« Hozzászólás #56679 Dátum: 2011 Szeptember 10, 22:09:18 »

km óra két oldalán

Talán ki volt vágva a műszerfal valamilyen órának vagy műszernek, és utólag lett behegesztve a lyuk.

1956-Oval
1961-L10B
1961-L391
1971-L60D
1978-L96F
Nem elérhető vw1966
Hozzászólások: 7993


« Hozzászólás #56678 Dátum: 2011 Szeptember 10, 21:59:44 »

Hol van a négyzet?
km óra két oldalán
Nem elérhető kdf 001
Hozzászólások: 12042


ERŐ AZ ÖRÖM ÁLTAL

« Hozzászólás #56677 Dátum: 2011 Szeptember 10, 17:59:11 »

nem tökéletes. Ötleteket várnék tapasztaltabbaktól.

Bowden csere! Azon jó a menet. Kell még bronz félgömb jól bezsírozva. Ezen fordul kinyomáskor a bowden.
Nem elérhető kdf 001
Hozzászólások: 12042


ERŐ AZ ÖRÖM ÁLTAL

« Hozzászólás #56676 Dátum: 2011 Szeptember 10, 17:56:14 »

mi az a két négyzet?
Hol van a négyzet?
Nem elérhető kdf 001
Hozzászólások: 12042


ERŐ AZ ÖRÖM ÁLTAL

« Hozzászólás #56675 Dátum: 2011 Szeptember 10, 17:55:19 »

Józsi! Bal első sárvédő külső elöl levő alsó sarkát húzd ki! Tényleg csálé...
Hol van a hiba? Mindent megcsinálok.
Nem elérhető Pityubacsi
Hozzászólások: 36020


« Hozzászólás #56674 Dátum: 2011 Szeptember 10, 07:34:20 »

mi az a két négyzet?
oda van fogatva a második tank :-))



flex 'em all!
Dízelt vezetni olyan, mint melegnek lenni. Ma már sokkal elfogadottabb, de még mindig szar dolog.
Nem elérhető stonemen
Hozzászólások: 17318


« Hozzászólás #56673 Dátum: 2011 Szeptember 10, 05:23:22 »

Tegnap délután lekaptam az Ovál szelepfedeleit. Megnyugodtam, szelepek és hézagok rendben. Bementek az új tömítések (mert talán nem is belevaló volt benne), most nem csöpög. A kifújás oka szerencsére nem a szelep volt, 1-2 kipuff csavart kellett meghúzni, kicsit kapkodva ment annó az összerakás. A kuplungbovdenen állítani szinte lehetetlen, valahogy a kart kellene megfeszítenem és úgy ráállítani (most egy 8-as kulccsal kell a végét tekergetni, miközben fogóval szorítom fent a menetet, de elforog :-(( ). Kicsit sikerült ráhúzni egy óra sz*pás után, de nem tökéletes. Ötleteket várnék tapasztaltabbaktól.
Viszont hátul találtam még a motor előtt egy toldást, ahol nem volt bilincs a csövön és szépen lassan "izzadta" a benzint. Most szépen rendbetettem, új bilincsek, no para. Legalább ennyi értelme volt a tegnapi SZMB-nek.
Nem elérhető vw1966
Hozzászólások: 7993


« Hozzászólás #56672 Dátum: 2011 Szeptember 10, 00:30:40 »

A csomagtartót volt nehéz csiszolni. Nagyot kellettt hajólni, még akkor is, ha nem volt fent a fedél.
mi az a két négyzet?
Nem elérhető Protheus
Hozzászólások: 20669


Pődör Gergely

« Hozzászólás #56671 Dátum: 2011 Szeptember 10, 00:00:04 »


250 lóerős a bogara, de nem csavarta rá a turbót, mert akkor 550.  Grin
Ne irigykedj, te ehhez nem ertesz, hisz' te csak a motordoki vagy! :-))


Buzi, aki fékez! :-)))
Nem elérhető Varázsló
Hozzászólások: 13081


Low Fast -többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #56670 Dátum: 2011 Szeptember 09, 23:11:16 »

a "turbósricsi" !

Maersz imseörse !


250 lóerős a bogara, de nem csavarta rá a turbót, mert akkor 550.  Grin

Stuntmanus

VW 1302 S
  


 
 

http://oettingertsv.blogspot.com/
 
"Már nem vagyok annyira fiatal, hogy mindenre azonnal tudjam a választ."
Nem elérhető gyuszkó
Hozzászólások: 13814


ABD-999 nem csak autó, CSALÁDTAG!

« Hozzászólás #56669 Dátum: 2011 Szeptember 09, 23:06:25 »

A segédem ma vízesbe megcsiszolta az egész kocsit. Talált hibákat, holnap talán azokat javítjuk ki.
Józsi! Bal első sárvédő külső elöl levő alsó sarkát húzd ki! Tényleg csálé...

Ifj.Pethő Gyula
30/5671916
Nem elérhető BigBug
Hozzászólások: 28919

« Hozzászólás #56668 Dátum: 2011 Szeptember 09, 22:57:50 »

szerintem Maresz tud hozzá elérhetőséget. ha jól tudom ő volt a piros turbós bogárral idén is meg tavaly tavasszal is a Kakucsringen?
a "turbósricsi" !

Maersz imseörse !

sokkal rosszabb, ha volt de már nincs, annál ha soha nem volt, mert vágyakozni nem fáj annyira, mint emlékezni.....

ui: ha nagy leszek, transportert veszek...........
Nem elérhető Typ117
Hozzászólások: 18506


1969

« Hozzászólás #56667 Dátum: 2011 Szeptember 09, 20:39:09 »

Üdv Skacok!

Nem tudja valaki ki foglalkozik léghűtéses motorok turbósításával? Volt néhány éve egy Bozsik Richárd nevű srác aki foglalkozott ezzel a témával de nem találok elérhetőséget tőle.

Esetleg ha más nevet tudtok, írjátok meg légyszi.

Privibe jelezzétek!

Köszi
szerintem Maresz tud hozzá elérhetőséget. ha jól tudom ő volt a piros turbós bogárral idén is meg tavaly tavasszal is a Kakucsringen?
Nem elérhető Forest
Hozzászólások: 3760


+36-20-458-5399

« Hozzászólás #56666 Dátum: 2011 Szeptember 09, 20:19:33 »

A segédnek nagyon kemény a nézése. Te csináltál valamit egyáltalán? Grin Grin
Áááá, tegnap a saját szememmel győződhettem meg róla, hogy amíg Józsi egy órán keresztül osztotta nekem az észt, addig Frutti hétrét görnyedt a kocsi felett, szerintem mindent ő csinál, Józsi csak marketingeli saját magát.  Grin

Üdvw, Forest
VW1300 '70--> '65 (CJS-063)
Karmann Ghia '67. feb.
Nem elérhető kdf 001
Hozzászólások: 12042


ERŐ AZ ÖRÖM ÁLTAL

« Hozzászólás #56665 Dátum: 2011 Szeptember 09, 18:20:34 »

A segédnek nagyon kemény a nézése. Te csináltál valamit egyáltalán? Grin Grin
A csomagtartót volt nehéz csiszolni. Nagyot kellettt hajólni, még akkor is, ha nem volt fent a fedél.

[a csatolmányt egy admin törölte]
Nem elérhető sparkafer
Hozzászólások: 14010


30-347-1939

« Hozzászólás #56664 Dátum: 2011 Szeptember 09, 18:03:15 »

A segédem ma vízesbe megcsiszolta az egész kocsit. Talált hibákat, holnap talán azokat javítjuk ki.
A segédnek nagyon kemény a nézése. Te csináltál valamit egyáltalán? Grin Grin
Nem elérhető BlackPsenior
Hozzászólások: 19078

« Hozzászólás #56663 Dátum: 2011 Szeptember 09, 17:51:18 »

.. holnap talán azokat javítjuk ki...

holnap Tatabányán verjük egymást hátba... Roll Eyes
Nem elérhető kdf 001
Hozzászólások: 12042


ERŐ AZ ÖRÖM ÁLTAL

« Hozzászólás #56662 Dátum: 2011 Szeptember 09, 17:48:54 »

A segédem ma vízesbe megcsiszolta az egész kocsit. Talált hibákat, holnap talán azokat javítjuk ki.

[a csatolmányt egy admin törölte]
Nem elérhető Zoli
Hozzászólások: 8690


« Hozzászólás #56661 Dátum: 2011 Szeptember 09, 17:16:48 »

Régebben kipróbáltam én is. Csodát a kóla+alufólia páros sem tett.
Ha "csak" kosz, akkor inkább áztatnám.

Kép: előtte - utána
igen. Az a pucolás a tökéletes krómra rakódott koszhoz jó. Lekrómozni nem tudja. Roll Eyes
Én most rozsdamentes furulyát vettem, remélem az jobb lesz.

Nem elérhető Imrüs
Hozzászólások: 2990


www.matraveteran.uw.hu

« Hozzászólás #56660 Dátum: 2011 Szeptember 09, 16:19:11 »

Jönni nem jön le, csak olyan vastag kosz réteg van rajta, de valamelyik tuti jó lesz, amit írtatok. Holnap kipróbálom.

Régebben kipróbáltam én is. Csodát a kóla+alufólia páros sem tett.
Ha "csak" kosz, akkor inkább áztatnám.

Kép: előtte - utána

[a csatolmányt egy admin törölte]

"...bolond is lennék, ha nem lennék bolond..."
Nem elérhető tusam
Hozzászólások: 130

« Hozzászólás #56659 Dátum: 2011 Szeptember 09, 15:51:05 »

Üdv Skacok!

Nem tudja valaki ki foglalkozik léghűtéses motorok turbósításával? Volt néhány éve egy Bozsik Richárd nevű srác aki foglalkozott ezzel a témával de nem találok elérhetőséget tőle.

Esetleg ha más nevet tudtok, írjátok meg légyszi.

Privibe jelezzétek!

Köszi
Nem elérhető d1987
Hozzászólások: 4060


56/61/71/78

« Hozzászólás #56658 Dátum: 2011 Szeptember 08, 21:30:59 »

a króm kurva kemény, nyugodtan dörgölheted fémdörzsivel.
ahol lejön, ott már egyébként is szar volt.

de van ez a cucc rézből is:
http://www.ro-deo.hu/index.php?page=shop.product_details&category_id=2&flypage=flypage_new.tpl&product_id=1315&option=com_virtuemart&Itemid=4

Jönni nem jön le, csak olyan vastag kosz réteg van rajta, de valamelyik tuti jó lesz, amit írtatok. Holnap kipróbálom.

1956-Oval
1961-L10B
1961-L391
1971-L60D
1978-L96F
Nem elérhető Pityubacsi
Hozzászólások: 36020


« Hozzászólás #56657 Dátum: 2011 Szeptember 08, 21:26:18 »

Hát szivaccsal dörzsöltem óvatosan és a kosz eltűnt, de a felületen apró, sűrű karcok lettek...meglátjuk mással milyen lesz.

Furcsa, mert ahol lejött a későbbi, ott alatta sima felületű a fényezés, nem olyasmi, amit lecsiszoltak volna.

a króm kurva kemény, nyugodtan dörgölheted fémdörzsivel.
ahol lejön, ott már egyébként is szar volt.

de van ez a cucc rézből is:
http://www.ro-deo.hu/index.php?page=shop.product_details&category_id=2&flypage=flypage_new.tpl&product_id=1315&option=com_virtuemart&Itemid=4



flex 'em all!
Dízelt vezetni olyan, mint melegnek lenni. Ma már sokkal elfogadottabb, de még mindig szar dolog.
Nem elérhető d1987
Hozzászólások: 4060


56/61/71/78

« Hozzászólás #56656 Dátum: 2011 Szeptember 08, 21:17:28 »

Ha a krómot puculásra alkalmas cuccal össze tudod karcolni akkor az nem króm.  Grin Króm az kemény.
A fényezések egymásra megcsiszolás után kerülnek. Ha le is tudod szedni a felső réteget akkor is csiszolt lesz alatta a régi. Ha fényesre fújták volna akkor már lejött volna magától.

Hát szivaccsal dörzsöltem óvatosan és a kosz eltűnt, de a felületen apró, sűrű karcok lettek...meglátjuk mással milyen lesz.

Furcsa, mert ahol lejött a későbbi, ott alatta sima felületű a fényezés, nem olyasmi, amit lecsiszoltak volna.

1956-Oval
1961-L10B
1961-L391
1971-L60D
1978-L96F
Nem elérhető d1987
Hozzászólások: 4060


56/61/71/78

« Hozzászólás #56655 Dátum: 2011 Szeptember 08, 21:15:22 »

Kis puha gombócot gyúrsz és úgy. Persze nem mindegy milyen a kosz, de a krómról azt a matt cuccot le szokta hozni.

vagy kóla  Evil

Ok, értem...köszi, majd kipróbálom valamelyiket.

Ha a kólát erre pazarolnám, akkor az itthoni függők kinyírnának az biztos Grin

1956-Oval
1961-L10B
1961-L391
1971-L60D
1978-L96F
1303LS
« Hozzászólás #56654 Dátum: 2011 Szeptember 08, 21:05:23 »

Két kérdésem lenne:

1. krómról 50 éves mocskot hogyan tudnék leszedni úgy, hogy ne karcoljam össze? Csak akkor jön le, ha mondjuk valamilyen erősebb szivaccsal (mosogató mondjuk, a gyengédebb felével) erősen súrolom, de ugye ez nyomot hagy, sok kicsi, apró karcolást. Valami olyan anyag, ami eléggé jól oldja és csak áttörölni kell utána, ilyesmit ismer valaki? Sima krómtisztító vagy paszta még oké lenne, de mivel "súroljam", ami nem karcol?

2. Eredeti fényezést elő lehet hozni úgy, hogy a későbbi festéket valahogy leszedi az ember? Valamilyen anyaggal? Ha már málik rendesen, sok helyen már látni is, akkor van valami mód erre vagy csak kapargatni lehet?
Ha a krómot puculásra alkalmas cuccal össze tudod karcolni akkor az nem króm.  Grin Króm az kemény.
A fényezések egymásra megcsiszolás után kerülnek. Ha le is tudod szedni a felső réteget akkor is csiszolt lesz alatta a régi. Ha fényesre fújták volna akkor már lejött volna magától.
Nem elérhető BlackP
Hozzászólások: 27169


« Hozzászólás #56653 Dátum: 2011 Szeptember 08, 20:59:19 »

Kis puha gombócot gyúrsz és úgy. Persze nem mindegy milyen a kosz, de a krómról azt a matt cuccot le szokta hozni.

vagy kóla  Evil
fólia + kóla hogy pontos légy Smiley

Ne vitatkozz hülyékkel, mert lehúznak a szintjükre és legyőznek a rutinjukkal...
Nem elérhető fecszso
Hozzászólások: 1916


« Hozzászólás #56652 Dátum: 2011 Szeptember 08, 20:58:51 »

Ok, ezt értem...de alufóliával? Dörzsölni lehet azzal is?
Gondolom összegyűröd a fóliát és azzal dörzsölöd a krómot. A kólásról hallottál már?
Zsír és olajmentesítés után én a krómtisztító előtt rézkefét használtam a krómokhoz. Puhább mint a króm, finoman rá lehet nyomni és nagyon jól leszedi a szennyeződéseket. Utána 2x krómtisztítózás és szerintem elég jó lesz az eredmény (felületi rozsda, por, piszok esetére). Sajnos hólyagos rozsda esetén már nem segít, bár tudok mutatni fényképet arról, hogy ott is tűrhető eredményeket lehet felmutatni.

VW 1300 - 1967
Pannónia T1 - 1963
Honda Transalp XL600 VT -1996
Oldalak: 1 ... 594 595 596 597 598 [599] 600 601 602 603 604 ... 2016
Nyomtatás
 
Ugrás:  

Powered by MySQL Powered by PHP www.bogarhatu.hu - ahol a Bogarazás kezdődik Powered by SMF 1.1.4 | SMF © 2006, Simple Machines LLC
Magyar fordítás: SMF Magyarország
Szabványos XHTML 1.0! Szabványos CSS!
Az oldal 0.202 másodperc alatt készült el 15 lekéréssel.