www.bogarhatu.hu - ahol a Bogarazás kezdődik
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.
Nem érkezett meg az aktiváló e-mail?
2025 Július 14, 03:43:26

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Keresés:     Részletes kereső
Népautós Szilveszter
Pólus Center
2024. december 31.
921214 Hozzaszólás 218 Témában írta 1614 Felhasználó
Legújabb tag: mickilangelo
* Főoldal Bejelentkezés Regisztráció
Oldalak: 1 ... 686 687 688 689 690 [691] 692 693 694 695 696 ... 2015
Nyomtatás
Szerző Téma: SZMB (Szereld Magad Bogarad!) a ház előtt...  (Megtekintve 13103025 alkalommal)
Nem elérhető Protheus
Hozzászólások: 20669


Pődör Gergely

« Hozzászólás #52992 Dátum: 2011 Március 27, 22:22:35 »

Ultra Derm kéztisztítót is hallottam már.
Az ultradermmel nekem az a bajom - igy, tetokarpiton valo kiprobalas nelkul -, hogy szines (zold). Mostam mar vele dolgokat, alaposan le/ki kellett obliteni, hogy ne maradjon szine, tetokarpitnal ezt eleg macerasnak erzem. :-)
A floraszept feher, tisztit, fertotlenit es feherit is. En azzal fogom megprobalni, ha eljon az ideje.


Buzi, aki fékez! :-)))
Nem elérhető sparkafer
Hozzászólások: 13994


30-347-1939

« Hozzászólás #52991 Dátum: 2011 Március 27, 22:19:14 »

Kicsit gyors vagy!! Wink Grin
Ha még kell a kárpit, akkor igyexik az ember gyermeke. Grin

Nem elérhető Narancs
Hozzászólások: 8923


« Hozzászólás #52990 Dátum: 2011 Március 27, 22:13:09 »

Ultraderm vízzel, azonnal szárazra törölve?
Kicsit gyors vagy!! Wink Grin
Nem elérhető Narancs
Hozzászólások: 8923


« Hozzászólás #52989 Dátum: 2011 Március 27, 22:12:42 »

Ultra Derm kéztisztítót is hallottam már.
Nem elérhető Normogo
Hozzászólások: 2982


« Hozzászólás #52988 Dátum: 2011 Március 27, 22:12:22 »

Ugy emlekszem nekunk a floraszeptes atdorzsolest ajanlottak, mint legjobb modszert.

Kösz a válaszokat!
Kipróbálom.

2013 Suzuki SX4 S-Cross GLX CVT Allgrip
1993 Mercedes 200E
Nem elérhető sparkafer
Hozzászólások: 13994


30-347-1939

« Hozzászólás #52987 Dátum: 2011 Március 27, 22:12:09 »

Ugy emlekszem nekunk a floraszeptes atdorzsolest ajanlottak, mint legjobb modszert.
Ultraderm vízzel, azonnal szárazra törölve?

Nem elérhető gumibogi
Hozzászólások: 13424


20-9111-661 www.ftgumi.hu

« Hozzászólás #52986 Dátum: 2011 Március 27, 22:11:11 »

Ugy emlekszem nekunk a floraszeptes atdorzsolest ajanlottak, mint legjobb modszert.

Nem elérhető Protheus
Hozzászólások: 20669


Pődör Gergely

« Hozzászólás #52985 Dátum: 2011 Március 27, 22:07:09 »

Tetőkárpit tisztításra is van valami tuti recept?
Ugy emlekszem nekunk a floraszeptes atdorzsolest ajanlottak, mint legjobb modszert.


Buzi, aki fékez! :-)))
Nem elérhető gumibogi
Hozzászólások: 13424


20-9111-661 www.ftgumi.hu

« Hozzászólás #52984 Dátum: 2011 Március 27, 22:01:22 »

Köszi, milyen kiszerelésben, néven lehet kapni? Hol??
nekem a sogi hozott egy kis adagot ......szerintem gyógyszertár...vagy passz Roll Eyes

Nem elérhető BigBug
Hozzászólások: 28919

« Hozzászólás #52983 Dátum: 2011 Március 27, 22:00:44 »

Na az is érdekelne...
langyos ecetes tej !

sokkal rosszabb, ha volt de már nincs, annál ha soha nem volt, mert vágyakozni nem fáj annyira, mint emlékezni.....

ui: ha nagy leszek, transportert veszek...........
Nem elérhető Kuszto
Hozzászólások: 1042


« Hozzászólás #52982 Dátum: 2011 Március 27, 22:00:24 »

úgy nézki hogy részben eltünteti az apró repedezésket,de csodára nem képes... Roll Eyes

Köszi, milyen kiszerelésben, néven lehet kapni? Hol??



Nem elérhető Kuszto
Hozzászólások: 1042


« Hozzászólás #52981 Dátum: 2011 Március 27, 21:58:20 »


Tetőkárpit tisztításra is van valami tuti recept?

Na az is érdekelne...



Nem elérhető gumibogi
Hozzászólások: 13424


20-9111-661 www.ftgumi.hu

« Hozzászólás #52980 Dátum: 2011 Március 27, 21:56:38 »

Én is hasonló cipőben járok, ez a glicerin jól bevált?
úgy nézki hogy részben eltünteti az apró repedezésket,de csodára nem képes... Roll Eyes

Nem elérhető Normogo
Hozzászólások: 2982


« Hozzászólás #52979 Dátum: 2011 Március 27, 21:53:18 »

én glicerinnel tenném......a gumáimat is azzal ápoltam le ...jól müködnek Cool

Én is hasonló cipőben járok, ez a glicerin jól bevált?
Ha nem működne, valakinek nincs esetleg elfekvőben szürke sárvédőkéder?
Tetőkárpit tisztításra is van valami tuti recept?

2013 Suzuki SX4 S-Cross GLX CVT Allgrip
1993 Mercedes 200E
Nem elérhető gyuszkó
Hozzászólások: 13814


ABD-999 nem csak autó, CSALÁDTAG!

« Hozzászólás #52978 Dátum: 2011 Március 27, 21:26:50 »

Milyen zsírt vegyek a futómû ápolásához?
Síma LZS2 lítiumbázisú. Az talán a legolcsóbb. A rendszeres zsírzás a lényeg. Ugyanaz, mint az olajcsere: gyakorlatilag bármilyen szar olaj is elég, csak az 5-7000 km csereperiódus meglegyen, amit gyárilag előírnak.

Ja, másik....

segítség kellene.
Beszart a tank jeladóm. Csak használt szarjaim vannak, heroinárban meg újat nem veszek, az olcsó új meg pontatlan is állítólag.
Tekercselt-e már valaki újra ilyen jeladót?
Milyen huzal kell hozzá, honnan tudok szerezni? .
« Utoljára szerkesztve: 2011 Március 27, 21:30:29 írta gyuszkó »

Ifj.Pethő Gyula
30/5671916
Nem elérhető stonemen
Hozzászólások: 17318


« Hozzászólás #52977 Dátum: 2011 Március 27, 21:17:23 »

Ok, akkor hozok a cégtõl valamit.
Köszi!
Nem elérhető Protheus
Hozzászólások: 20669


Pődör Gergely

« Hozzászólás #52976 Dátum: 2011 Március 27, 21:15:32 »

Milyen zsírt vegyek a futómû ápolásához?
Tok8. Bemesz a bot'ba, kersz barna gepzsirt es mar jo is. De cifrazhatod, szilikonos-hoallos-pirosos-heroinaras zsirral is, de minek?! :-))


Buzi, aki fékez! :-)))
Nem elérhető BigBug
Hozzászólások: 28919

« Hozzászólás #52975 Dátum: 2011 Március 27, 21:14:48 »

Milyen zsírt vegyek a futómû ápolásához?
gép

sokkal rosszabb, ha volt de már nincs, annál ha soha nem volt, mert vágyakozni nem fáj annyira, mint emlékezni.....

ui: ha nagy leszek, transportert veszek...........
Nem elérhető tati
Hozzászólások: 10785


Ízirájder 0630 9850919 ÖRÖM AZ ERŐ ÁLTAL

« Hozzászólás #52974 Dátum: 2011 Március 27, 21:14:17 »

Milyen zsírt vegyek a futómû ápolásához?
bármilyet  Roll Eyes

Nem elérhető stonemen
Hozzászólások: 17318


« Hozzászólás #52973 Dátum: 2011 Március 27, 21:13:19 »

Milyen zsírt vegyek a futómû ápolásához?
Nem elérhető Pityubacsi
Hozzászólások: 36020


« Hozzászólás #52972 Dátum: 2011 Március 27, 20:40:25 »

hátha valakinek hasznos  Grin
hülyefasz :-)
a komplett haynest mikor varratja fel magára valaki? :-))



flex 'em all!
Dízelt vezetni olyan, mint melegnek lenni. Ma már sokkal elfogadottabb, de még mindig szar dolog.
Sompi
« Hozzászólás #52971 Dátum: 2011 Március 27, 20:27:54 »

hátha valakinek hasznos  Grin

 Grin
Nem elérhető BigBug
Hozzászólások: 28919

« Hozzászólás #52970 Dátum: 2011 Március 27, 19:34:53 »

hátha valakinek hasznos  Grin

[a csatolmányt egy admin törölte]

sokkal rosszabb, ha volt de már nincs, annál ha soha nem volt, mert vágyakozni nem fáj annyira, mint emlékezni.....

ui: ha nagy leszek, transportert veszek...........
Nem elérhető vetart
Hozzászólások: 5290


1303'74: 297.861 db, Ghia'74 (California) 5608 db

« Hozzászólás #52969 Dátum: 2011 Március 27, 18:07:23 »

oh, nemszottam  Lips Sealed arra emlékeztem, hogy a 96osra is valami fekete, rövidebb való
Ez olyan, rövid a nyele, fekete és műanyag. 90-es évek-beli brazil bogáré.

[a csatolmányt egy admin törölte]
« Utoljára szerkesztve: 2011 Március 27, 18:14:17 írta vetart »

Skoda Felicia '61, Skoda Octavia '62, VW 1303LS '74, VW Karmann Ghia '74, Fiat 127 L '74,  Porsche 911 SC Cabriolet '83, Mercedes SL 500 '90, BMW E30 320i Cabriolet '91, Alfa Spider 2.0 '92, Fiat Panda 1000 i.e. '93, Mercedes G 400 CDI SW 2002, Renault Twingo 1,2 16V Quickshift 2002.
Nem elérhető BlackP
Hozzászólások: 27143


« Hozzászólás #52968 Dátum: 2011 Március 27, 18:01:14 »

Ez nem mexikói tükör, hanem brazil, "Fusca" tükre.
oh, nemszottam  Lips Sealed arra emlékeztem, hogy a 96osra is valami fekete, rövidebb való

Ne vitatkozz hülyékkel, mert lehúznak a szintjükre és legyőznek a rutinjukkal...
Nem elérhető vetart
Hozzászólások: 5290


1303'74: 297.861 db, Ghia'74 (California) 5608 db

« Hozzászólás #52967 Dátum: 2011 Március 27, 17:54:39 »

ő keresett emlékeim szerint eredeti tükröt a 96-osra, de majd megkérdezem egy óra múlva Smiley
Ez nem mexikói tükör, hanem brazil, "Fusca" tükre.

Skoda Felicia '61, Skoda Octavia '62, VW 1303LS '74, VW Karmann Ghia '74, Fiat 127 L '74,  Porsche 911 SC Cabriolet '83, Mercedes SL 500 '90, BMW E30 320i Cabriolet '91, Alfa Spider 2.0 '92, Fiat Panda 1000 i.e. '93, Mercedes G 400 CDI SW 2002, Renault Twingo 1,2 16V Quickshift 2002.
Nem elérhető Typ117
Hozzászólások: 18492


1969

« Hozzászólás #52966 Dátum: 2011 Március 27, 16:37:25 »

Óhh! Nagyon köszönöm.Akkor nem kell valakinek?Mert nekem nem Grin


úú.. nekem nagyon jó lenne ha még megvan
Nem elérhető BlackPsenior
Hozzászólások: 19077

« Hozzászólás #52965 Dátum: 2011 Március 27, 11:57:19 »


Nem elérhető drflexes
Hozzászólások: 4531


« Hozzászólás #52964 Dátum: 2011 Március 27, 11:53:41 »


új számom van:20 592 5434
Nem elérhető BlackPsenior
Hozzászólások: 19077

« Hozzászólás #52963 Dátum: 2011 Március 27, 11:48:03 »

...
a haj meg jön-megy,15 év s újra akkora lesz  Grin

Nem elérhető callook
Hozzászólások: 3234


Low Fast - többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #52962 Dátum: 2011 Március 27, 11:14:39 »

Elvileg volt... Nem tudom, hogy ők hagyták így, vagy valaki belenyúlt azóta... De furcsa, mert olyan alapvető hibák voltak, hogy pl. az önzáró anya fordítva volt rátekerve, stb... (Meg van nálam, most 2 db karbi amit Martonvásáriak csináltak, és egyiken sincsenek ilyen vad megoldások...)
Mindegy... CO-csavarokat értelmes állásba tekertem, gyorsítón állítottam, úszóházat kipucoltam (A 2 cm hosszú faágat is kivettem az úszóházból), a hiányzó fedélcsavart pótoltam, a szabadon hagyott vákuumportot ledugóztam, esztergáltam kis hézagolókat a tengelyre (így le lehetett szerelni az Alfa gázkart, hogy egy dologgal kevesebb legyen ami elakadhat a gyújtáskábelekben.), a plusz benzincsonkot zárócsavarral zártam le.
Felszereltem a hiányzó burkolólemezeket, az alsó lemezeket felcseréletm, hogy jobb oldalon a jobbos, bal oldalon a balos legyen.
Ma pihenő nap van...
Holnap kicserélem a benzincsöveket, elvezetem úgy, hogy ezentúl ne érjen rá a hőcserélőre!! Teszek be benzinszűrőt. Megcsinálom úgy a dolgokat, hogy a gázrudazat ne dörzsölje a gyújtáskábelt és a benzincsövet. Megcsinálom a gázbowden rögzítését tisztességesen. Valamit csinálok a légszűrővel is, hogy ráfeküdjön a karbira rendesen és ezentúl ne csak dísz legyen... Akkor már ki is mosom és beolajozom.
Aztán állítgatás, olajcsere.

És ha itt úgyis az a divat, hogy kutyával, gyerekkel dolgozunk, akkor nesztek: http://callook.freeblog.hu/
Bár nekem a Kiscucc nem segít, nem hegeszt, csak néha felkap egy fúvókát és elfut vele...  Wink

Ha jól emlékszem voltak ezek a karbik (kocsistól) valami menő karburátoros istenségeknél.
Ők így hagyták volna? Vagy valaki már belemesterkedett?  Roll Eyes

Nem elérhető drflexes
Hozzászólások: 4531


« Hozzászólás #52961 Dátum: 2011 Március 27, 11:09:27 »

Szívesen elbogarászok vele, de ez nálam mindig egy hosszabb procedúra... Mindig azzal kezdődik a dolog, hogy "Csak a karbin kéne állítani, a gyújtásnak meg mindennek jónak kell lennie"...
A valóságban meg az esetek 70 százalékában van valami egyéb gond... Én ezért, bárki bármit mond, szelephézagot állítok, kompressziót mérek, gyújtást ellenőrzök, gyújtást állítok, aztán jöhet a karbi...
Ezért szeretem, ha leteszik nálam az autót 1 hétre...
A futóember karrierednek meg akkor búcsút mondtál, amikor megszabadultál a hajkoronádtól... Pedig nemzetközi sikerek várhattak volna rád...  Tongue

nem állítottam h csak a karbi a gond.te vagy a hozzáértő  Cool
a haj meg jön-megy,15 év s újra akkora lesz  Grin

új számom van:20 592 5434
Nem elérhető callook
Hozzászólások: 3234


Low Fast - többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #52960 Dátum: 2011 Március 27, 10:55:18 »

Szívesen elbogarászok vele, de ez nálam mindig egy hosszabb procedúra... Mindig azzal kezdődik a dolog, hogy "Csak a karbin kéne állítani, a gyújtásnak meg mindennek jónak kell lennie"...
A valóságban meg az esetek 70 százalékában van valami egyéb gond... Én ezért, bárki bármit mond, szelephézagot állítok, kompressziót mérek, gyújtást ellenőrzök, gyújtást állítok, aztán jöhet a karbi...
Ezért szeretem, ha leteszik nálam az autót 1 hétre...
A futóember karrierednek meg akkor búcsút mondtál, amikor megszabadultál a hajkoronádtól... Pedig nemzetközi sikerek várhattak volna rád...  Tongue

kettő darab.fogyasztásod ismerem,valamint rajzásra nem megyünk,csak CN,meg kklháza  Cool uff

Nem elérhető BlackP
Hozzászólások: 27143


« Hozzászólás #52959 Dátum: 2011 Március 27, 10:27:09 »

?
ő keresett emlékeim szerint eredeti tükröt a 96-osra, de majd megkérdezem egy óra múlva Smiley

Ne vitatkozz hülyékkel, mert lehúznak a szintjükre és legyőznek a rutinjukkal...
Nem elérhető MatroX
Hozzászólások: 1248


Szamosvölgyi Bálint http://www.vwbug.blog.hu

« Hozzászólás #52958 Dátum: 2011 Március 26, 22:56:24 »

ha lecsvaroztad az első pajzsot  kihúztad a forgórészt és kicsavarod a házból a főkábel csavarját meg a dióda híd 3csavarját megkocogtatod a vasmagot kijön egybe vagy leforrasztod a dióda hídról és akkor is kijön Wink

Forgórészt kivettem kivettem az összes csavart meg minden szabadon van mozogni mozog az állórész de nem birom kihúzni megszorul 1 cm után.

Vw bogár 1303 74- évj.   autóblog: www.vwbug.blog.hu
Nem elérhető vetart
Hozzászólások: 5290


1303'74: 297.861 db, Ghia'74 (California) 5608 db

« Hozzászólás #52957 Dátum: 2011 Március 26, 22:54:07 »

ezt fatertól is kérdezd meg Wink
?

Skoda Felicia '61, Skoda Octavia '62, VW 1303LS '74, VW Karmann Ghia '74, Fiat 127 L '74,  Porsche 911 SC Cabriolet '83, Mercedes SL 500 '90, BMW E30 320i Cabriolet '91, Alfa Spider 2.0 '92, Fiat Panda 1000 i.e. '93, Mercedes G 400 CDI SW 2002, Renault Twingo 1,2 16V Quickshift 2002.
Nem elérhető tati
Hozzászólások: 10785


Ízirájder 0630 9850919 ÖRÖM AZ ERŐ ÁLTAL

« Hozzászólás #52956 Dátum: 2011 Március 26, 22:22:26 »

Generátorból hogy birom kivenni az állórészt???
ha lecsvaroztad az első pajzsot  kihúztad a forgórészt és kicsavarod a házból a főkábel csavarját meg a dióda híd 3csavarját megkocogtatod a vasmagot kijön egybe vagy leforrasztod a dióda hídról és akkor is kijön Wink

Nem elérhető MatroX
Hozzászólások: 1248


Szamosvölgyi Bálint http://www.vwbug.blog.hu

« Hozzászólás #52955 Dátum: 2011 Március 26, 21:43:49 »

Generátorból hogy birom kivenni az állórészt???

Vw bogár 1303 74- évj.   autóblog: www.vwbug.blog.hu
Nem elérhető stonemen
Hozzászólások: 17318


« Hozzászólás #52954 Dátum: 2011 Március 26, 17:37:30 »

Ma a 302-es (eredeti) motorjáról lekaptam a hengerfejeket, kapott új harmónika csöveket és tömítéseket, mert sajnos a - nemrég számlával igazoltan felújított - motorból szivárgott az olaj.
Szépen lassan összerakom, aztán mehet vissza.
Hasznos kép a lemezek összegyűjtéséhez:


Ha valakinek kellenek henger alatti lemezek (14), most van itthon 5db. :-))))
« Utoljára szerkesztve: 2011 Március 26, 17:39:44 írta stonemen »
Nem elérhető bruno
Hozzászólások: 2428


30/833-3067

« Hozzászólás #52953 Dátum: 2011 Március 26, 17:27:55 »

Szép lett, hajrá! Motorod 1.2-es?
Igen,csak nem megy fel a parton.Másképp jó alapjárat,egyenletes,könnyen indul.Csak hát a partok.Valamin állítani keell,hogy lemenjen a Süsühöz.De ebbe nem akarok belenyúlni.Legfeljebb ha hozzáértő erre jár,ránéz próbálkozik állítani stb.De ez mind idő Wink

Oldalak: 1 ... 686 687 688 689 690 [691] 692 693 694 695 696 ... 2015
Nyomtatás
 
Ugrás:  

Powered by MySQL Powered by PHP www.bogarhatu.hu - ahol a Bogarazás kezdődik Powered by SMF 1.1.4 | SMF © 2006, Simple Machines LLC
Magyar fordítás: SMF Magyarország
Szabványos XHTML 1.0! Szabványos CSS!
Az oldal 0.217 másodperc alatt készült el 15 lekéréssel.