www.bogarhatu.hu - ahol a Bogarazás kezdődik
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.
Nem érkezett meg az aktiváló e-mail?
2025 Július 19, 19:38:20

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Keresés:     Részletes kereső
Népautós Szilveszter
Pólus Center
2024. december 31.
921218 Hozzaszólás 218 Témában írta 1614 Felhasználó
Legújabb tag: mickilangelo
* Főoldal Bejelentkezés Regisztráció
Oldalak: 1 ... 800 801 802 803 804 [805] 806 807 808 809 810 ... 2015
Nyomtatás
Szerző Téma: SZMB (Szereld Magad Bogarad!) a ház előtt...  (Megtekintve 13195069 alkalommal)
Nem elérhető Narancs
Hozzászólások: 8923


« Hozzászólás #48435 Dátum: 2010 Szeptember 07, 22:49:17 »

új projekt indul. Homokolás után látszik a legjobban, hogy vannak bajok. ügyes lakatosok először körbevarták az alvázat a bódéval, utánna még rá is lemezeltek körbe. Grin
Ja és ez egy osztrák 66-os amit 2 éve újítottak fel a tulaj csak átszerette volna fújatni. Aztán mikor megláttam közöltem vele hogy ez nem fujatás lesz hanem felújítás. Kiváncsi leszek mit szól a homokolás után látottakhoz.
Kis ízelítő:
Ahogy nézem a labancok is keményen gányolnak,pedig ott nem azért mert pénz hiányában költségtakarékos megoldásokat kell alkalmazni. Undecided

A régebbi projectek (pl román 58-as) elkészültek,vagy ezzel párhuzamosan futnak?
Először képeltél róluk,aztán elmaradtak a fotók.Pedig szerintem velem együtt,sok embert érdekelnének. Wink
Nem elérhető Balage
Hozzászólások: 6926


Low Fast - többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #48434 Dátum: 2010 Szeptember 07, 22:46:40 »

meg fog "ölni"  Grin

.... Kiváncsi leszek mit szól a homokolás után látottakhoz.
Kis ízelítő:

1971     VW 1300 GT-L
1999     Piaggio Liberty 50 2T
Nem elérhető Süsü
Hozzászólások: 2713


« Hozzászólás #48433 Dátum: 2010 Szeptember 07, 22:44:02 »

új projekt indul. Homokolás után látszik a legjobban, hogy vannak bajok. ügyes lakatosok először körbevarták az alvázat a bódéval, utánna még rá is lemezeltek körbe. Grin
Ja és ez egy osztrák 66-os amit 2 éve újítottak fel a tulaj csak átszerette volna fújatni. Aztán mikor megláttam közöltem vele hogy ez nem fujatás lesz hanem felújítás. Kiváncsi leszek mit szól a homokolás után látottakhoz.
Kis ízelítő:

[a csatolmányt egy admin törölte]


                             GNX-967
Nem elérhető batorit
Hozzászólások: 1642


« Hozzászólás #48432 Dátum: 2010 Szeptember 07, 22:29:55 »

Először a gumikédert kell körbe az üvegre ráhúzni, utána a horonyba be kell nyomkodni a feszítőt. Pontosan az üveg-gumi kombó íveihez hozzá kell igazítani az alu feszítőt, hogy ne álljon el, ne feszüljön sehol. Utána egyben kell az egészet berakni a szélvédőkeretbe, és kész is. Ha autóüveges nem tudta berakni, akkor vagy a feszítők nagyon deformáltak, vagy az üveges.
Az a gond hogy a külső alu disz nekem nem a feszítő, az csak a gumi kűlső részén egy picinyke peremmel van kontakban a feszitő belül van egy kb 5 mm gumi henger alakú csík.

Aki nem lép egyszerre......
Nem elérhető vetart
Hozzászólások: 5290


1303'74: 297.861 db, Ghia'74 (California) 5608 db

« Hozzászólás #48431 Dátum: 2010 Szeptember 07, 22:07:22 »


Skoda Felicia '61, Skoda Octavia '62, VW 1303LS '74, VW Karmann Ghia '74, Fiat 127 L '74,  Porsche 911 SC Cabriolet '83, Mercedes SL 500 '90, BMW E30 320i Cabriolet '91, Alfa Spider 2.0 '92, Fiat Panda 1000 i.e. '93, Mercedes G 400 CDI SW 2002, Renault Twingo 1,2 16V Quickshift 2002.
Nem elérhető fecszso
Hozzászólások: 1916


« Hozzászólás #48430 Dátum: 2010 Szeptember 07, 22:03:50 »

Cica rendben?

VW 1300 - 1967
Pannónia T1 - 1963
Honda Transalp XL600 VT -1996
Nem elérhető vetart
Hozzászólások: 5290


1303'74: 297.861 db, Ghia'74 (California) 5608 db

« Hozzászólás #48429 Dátum: 2010 Szeptember 07, 22:00:24 »

Ott a pont! Hülyeséget írtam. Javítom. Nem sértette meg a kárpitot a két pofa?
Cica rendben?

Skoda Felicia '61, Skoda Octavia '62, VW 1303LS '74, VW Karmann Ghia '74, Fiat 127 L '74,  Porsche 911 SC Cabriolet '83, Mercedes SL 500 '90, BMW E30 320i Cabriolet '91, Alfa Spider 2.0 '92, Fiat Panda 1000 i.e. '93, Mercedes G 400 CDI SW 2002, Renault Twingo 1,2 16V Quickshift 2002.
Nem elérhető fecszso
Hozzászólások: 1916


« Hozzászólás #48428 Dátum: 2010 Szeptember 07, 21:57:08 »

Patentfogó
Ott a pont! Hülyeséget írtam. Javítom. Nem sértette meg a kárpitot a két pofa?

VW 1300 - 1967
Pannónia T1 - 1963
Honda Transalp XL600 VT -1996
Nem elérhető vetart
Hozzászólások: 5290


1303'74: 297.861 db, Ghia'74 (California) 5608 db

« Hozzászólás #48427 Dátum: 2010 Szeptember 07, 21:53:11 »

Ezta feszítőt nem nehéz .Én a karmann külsó díszére gondoltam .ugyan ilyen van az öreg Audin és opelon ezeknek belül van a feszítő gomi köralakú.
Először a gumikédert kell körbe az üvegre ráhúzni, utána a horonyba be kell nyomkodni a feszítőt. Pontosan az üveg-gumi kombó íveihez hozzá kell igazítani az alu feszítőt, hogy ne álljon el, ne feszüljön sehol. Utána egyben kell az egészet berakni a szélvédőkeretbe, és kész is. Ha autóüveges nem tudta berakni, akkor vagy a feszítők nagyon deformáltak, vagy az üveges.

Skoda Felicia '61, Skoda Octavia '62, VW 1303LS '74, VW Karmann Ghia '74, Fiat 127 L '74,  Porsche 911 SC Cabriolet '83, Mercedes SL 500 '90, BMW E30 320i Cabriolet '91, Alfa Spider 2.0 '92, Fiat Panda 1000 i.e. '93, Mercedes G 400 CDI SW 2002, Renault Twingo 1,2 16V Quickshift 2002.
Nem elérhető vetart
Hozzászólások: 5290


1303'74: 297.861 db, Ghia'74 (California) 5608 db

« Hozzászólás #48426 Dátum: 2010 Szeptember 07, 21:48:25 »

Kárpitrögzítésre: pillanatszorító helyett nagy csipesz????? (bár a cél szentesíti az eszközt  Grin)
Patentfogó

Skoda Felicia '61, Skoda Octavia '62, VW 1303LS '74, VW Karmann Ghia '74, Fiat 127 L '74,  Porsche 911 SC Cabriolet '83, Mercedes SL 500 '90, BMW E30 320i Cabriolet '91, Alfa Spider 2.0 '92, Fiat Panda 1000 i.e. '93, Mercedes G 400 CDI SW 2002, Renault Twingo 1,2 16V Quickshift 2002.
Nem elérhető batorit
Hozzászólások: 1642


« Hozzászólás #48425 Dátum: 2010 Szeptember 07, 21:46:40 »

Nekem sikerült.
Ezta feszítőt nem nehéz .Én a karmann külsó díszére gondoltam .ugyan ilyen van az öreg Audin és opelon ezeknek belül van a feszítő gomi köralakú.

Aki nem lép egyszerre......
Nem elérhető fecszso
Hozzászólások: 1916


« Hozzászólás #48424 Dátum: 2010 Szeptember 07, 21:38:50 »

??? Shocked
Kárpitrögzítésre: pillanatszorító patentfogó helyett nagy csipesz????? (bár a cél szentesíti az eszközt  Grin)
« Utoljára szerkesztve: 2010 Szeptember 07, 21:57:40 írta fecszso »

VW 1300 - 1967
Pannónia T1 - 1963
Honda Transalp XL600 VT -1996
Nem elérhető batorit
Hozzászólások: 1642


« Hozzászólás #48423 Dátum: 2010 Szeptember 07, 21:36:23 »

Milyen autó?
Opel és Audi

Aki nem lép egyszerre......
Nem elérhető batorit
Hozzászólások: 1642


« Hozzászólás #48422 Dátum: 2010 Szeptember 07, 21:35:10 »

Mi az a krómdísz?
Ami a gumin kivülről látszik.

Aki nem lép egyszerre......
Nem elérhető Maresz
Hozzászólások: 19642


WWW.BUGGARAGE.HU

« Hozzászólás #48421 Dátum: 2010 Szeptember 07, 21:03:57 »

mi az a nyáklap?  Wink  Huh
ne szedd szét! Grin

WEBshop
http://retrocarclub.superwebaruhaz.hu/
Ha müszakivizsga vagy zöldkari kell és problémás az élet:06706223882;06706313882
Kedvezméynes kötelező bizti kötése!
Gyári vw audi seat skoda Alkatrészek beszerzése gyors határidővel,postázva
www.retroautoklub.hu
Nem elérhető kdf 001
Hozzászólások: 12042


ERŐ AZ ÖRÖM ÁLTAL

« Hozzászólás #48420 Dátum: 2010 Szeptember 07, 20:59:33 »

Nekem a krom diszt nem tudták betenni az üvegesek.
Mi a módja?
Nekem sikerült.

[a csatolmányt egy admin törölte]
Nem elérhető vetart
Hozzászólások: 5290


1303'74: 297.861 db, Ghia'74 (California) 5608 db

« Hozzászólás #48419 Dátum: 2010 Szeptember 07, 20:52:07 »

Szerintem a feszítőre gondol.
Milyen autó?

Skoda Felicia '61, Skoda Octavia '62, VW 1303LS '74, VW Karmann Ghia '74, Fiat 127 L '74,  Porsche 911 SC Cabriolet '83, Mercedes SL 500 '90, BMW E30 320i Cabriolet '91, Alfa Spider 2.0 '92, Fiat Panda 1000 i.e. '93, Mercedes G 400 CDI SW 2002, Renault Twingo 1,2 16V Quickshift 2002.
Nem elérhető szricsi
Hozzászólások: 324


« Hozzászólás #48418 Dátum: 2010 Szeptember 07, 20:49:23 »

Mi az a krómdísz?

Szerintem a feszítőre gondol.
Nem elérhető vetart
Hozzászólások: 5290


1303'74: 297.861 db, Ghia'74 (California) 5608 db

« Hozzászólás #48417 Dátum: 2010 Szeptember 07, 20:46:16 »

Nekem a krom diszt nem tudták betenni az üvegesek.
Mi a módja?
Mi az a krómdísz?

Skoda Felicia '61, Skoda Octavia '62, VW 1303LS '74, VW Karmann Ghia '74, Fiat 127 L '74,  Porsche 911 SC Cabriolet '83, Mercedes SL 500 '90, BMW E30 320i Cabriolet '91, Alfa Spider 2.0 '92, Fiat Panda 1000 i.e. '93, Mercedes G 400 CDI SW 2002, Renault Twingo 1,2 16V Quickshift 2002.
Nem elérhető batorit
Hozzászólások: 1642


« Hozzászólás #48416 Dátum: 2010 Szeptember 07, 20:18:03 »

Kösz. Csütörtökön élőben.
Nekem a krom diszt nem tudták betenni az üvegesek.
Mi a módja?

Aki nem lép egyszerre......
Nem elérhető vetart
Hozzászólások: 5290


1303'74: 297.861 db, Ghia'74 (California) 5608 db

« Hozzászólás #48415 Dátum: 2010 Szeptember 07, 19:54:39 »

Nagyon szép lesz! Gratulálok!
Kösz. Csütörtökön élőben.

Skoda Felicia '61, Skoda Octavia '62, VW 1303LS '74, VW Karmann Ghia '74, Fiat 127 L '74,  Porsche 911 SC Cabriolet '83, Mercedes SL 500 '90, BMW E30 320i Cabriolet '91, Alfa Spider 2.0 '92, Fiat Panda 1000 i.e. '93, Mercedes G 400 CDI SW 2002, Renault Twingo 1,2 16V Quickshift 2002.
Nem elérhető vetart
Hozzászólások: 5290


1303'74: 297.861 db, Ghia'74 (California) 5608 db

« Hozzászólás #48414 Dátum: 2010 Szeptember 07, 19:53:55 »

a karosindexnél már láttam kecsesebbet
??? Shocked

Skoda Felicia '61, Skoda Octavia '62, VW 1303LS '74, VW Karmann Ghia '74, Fiat 127 L '74,  Porsche 911 SC Cabriolet '83, Mercedes SL 500 '90, BMW E30 320i Cabriolet '91, Alfa Spider 2.0 '92, Fiat Panda 1000 i.e. '93, Mercedes G 400 CDI SW 2002, Renault Twingo 1,2 16V Quickshift 2002.
Nem elérhető Varázsló
Hozzászólások: 13081


Low Fast -többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #48413 Dátum: 2010 Szeptember 07, 19:44:24 »

mi az a nyáklap?  Wink  Huh

Nyomtatott ÁramKöri lap  = Ny.  ÁK.-i lap

Stuntmanus

VW 1302 S
  


 
 

http://oettingertsv.blogspot.com/
 
"Már nem vagyok annyira fiatal, hogy mindenre azonnal tudjam a választ."
Nem elérhető sparkafer
Hozzászólások: 13994


30-347-1939

« Hozzászólás #48412 Dátum: 2010 Szeptember 07, 19:42:54 »

Képek, ahogy állok...
Nagyon szép lesz! Gratulálok!

Nem elérhető david
Hozzászólások: 716


« Hozzászólás #48411 Dátum: 2010 Szeptember 07, 19:38:17 »

hátul nyáklap leszed....izzok kivesz és hozzá férsz
mi az a nyáklap?  Wink  Huh
RNIE
« Hozzászólás #48410 Dátum: 2010 Szeptember 07, 19:24:46 »

Képek, ahogy állok...
a karosindexnél már láttam kecsesebbet
Nem elérhető vetart
Hozzászólások: 5290


1303'74: 297.861 db, Ghia'74 (California) 5608 db

« Hozzászólás #48409 Dátum: 2010 Szeptember 07, 19:22:02 »

Amúgy  szépen beugrott a helyére, az összes luk stimmel.

[a csatolmányt egy admin törölte]

Skoda Felicia '61, Skoda Octavia '62, VW 1303LS '74, VW Karmann Ghia '74, Fiat 127 L '74,  Porsche 911 SC Cabriolet '83, Mercedes SL 500 '90, BMW E30 320i Cabriolet '91, Alfa Spider 2.0 '92, Fiat Panda 1000 i.e. '93, Mercedes G 400 CDI SW 2002, Renault Twingo 1,2 16V Quickshift 2002.
Nem elérhető vetart
Hozzászólások: 5290


1303'74: 297.861 db, Ghia'74 (California) 5608 db

« Hozzászólás #48408 Dátum: 2010 Szeptember 07, 19:19:01 »

Húúú, Te ragasztgatod a kárpitot? Bátor vagy.  Shocked
Jól haladsz, innen már csak 2-3 nap és mehet. Tbányára pont jöhetsz vele.  Cheesy

A képek tegnapiak, a tető és az oszlopok is estére már készen voltak, ma a szélvédőgumit pucováltam le, meg a feszítőket faragtam bele a gumiba, mert nem volt sok időm rá, de holnap be is húzom a szélvédő(ke)t a helyé(ük)re.

[a csatolmányt egy admin törölte]

Skoda Felicia '61, Skoda Octavia '62, VW 1303LS '74, VW Karmann Ghia '74, Fiat 127 L '74,  Porsche 911 SC Cabriolet '83, Mercedes SL 500 '90, BMW E30 320i Cabriolet '91, Alfa Spider 2.0 '92, Fiat Panda 1000 i.e. '93, Mercedes G 400 CDI SW 2002, Renault Twingo 1,2 16V Quickshift 2002.
1303LS
« Hozzászólás #48407 Dátum: 2010 Szeptember 07, 19:10:14 »

Képek, ahogy állok...
Húúú, Te ragasztgatod a kárpitot? Bátor vagy.  Shocked
Jól haladsz, innen már csak 2-3 nap és mehet. Tbányára pont jöhetsz vele.  Cheesy
Nem elérhető vetart
Hozzászólások: 5290


1303'74: 297.861 db, Ghia'74 (California) 5608 db

« Hozzászólás #48406 Dátum: 2010 Szeptember 07, 18:57:26 »

Képek, ahogy állok...

[a csatolmányt egy admin törölte]

Skoda Felicia '61, Skoda Octavia '62, VW 1303LS '74, VW Karmann Ghia '74, Fiat 127 L '74,  Porsche 911 SC Cabriolet '83, Mercedes SL 500 '90, BMW E30 320i Cabriolet '91, Alfa Spider 2.0 '92, Fiat Panda 1000 i.e. '93, Mercedes G 400 CDI SW 2002, Renault Twingo 1,2 16V Quickshift 2002.
Nem elérhető vetart
Hozzászólások: 5290


1303'74: 297.861 db, Ghia'74 (California) 5608 db

« Hozzászólás #48405 Dátum: 2010 Szeptember 07, 18:53:44 »

Dolgozgatok mostanában...

[a csatolmányt egy admin törölte]

Skoda Felicia '61, Skoda Octavia '62, VW 1303LS '74, VW Karmann Ghia '74, Fiat 127 L '74,  Porsche 911 SC Cabriolet '83, Mercedes SL 500 '90, BMW E30 320i Cabriolet '91, Alfa Spider 2.0 '92, Fiat Panda 1000 i.e. '93, Mercedes G 400 CDI SW 2002, Renault Twingo 1,2 16V Quickshift 2002.
Nem elérhető Varázsló
Hozzászólások: 13081


Low Fast -többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #48404 Dátum: 2010 Szeptember 07, 09:28:59 »

autósboltban akár egy ezrest is elkértek volna érte :-))

Kb 3000 Ft és egy műanyag, gagyi szar. A bogár eredeti fényváltó reléje meg fém, fém mechanikával és minden helyzetben, akár fejjel lefelé is működik. Az új műanyagok meg már egy macskaköves úrton sem kapcsolnak biztosan.

Stuntmanus

VW 1302 S
  


 
 

http://oettingertsv.blogspot.com/
 
"Már nem vagyok annyira fiatal, hogy mindenre azonnal tudjam a választ."
Nem elérhető sparkafer
Hozzászólások: 13994


30-347-1939

« Hozzászólás #48403 Dátum: 2010 Szeptember 07, 08:20:09 »

autósboltban akár egy ezrest is elkértek volna érte :-))
Ragaszkodom az eredeti dolgokhoz. Grin

Nem elérhető MatroX
Hozzászólások: 1248


Szamosvölgyi Bálint http://www.vwbug.blog.hu

« Hozzászólás #48402 Dátum: 2010 Szeptember 07, 06:24:47 »

Nagykőrösi útról nyílik egy kis utca a Maróti könyvesbolt után elég sokkal, ott van, ott csináltattam én is.

Homokolás nem annyira jó, viszi le nagyon az anyagot.

Kurva nehéz utána kitisztítani, meneteket mind át kell járatni menetfúróval!

Köszi

Vw bogár 1303 74- évj.   autóblog: www.vwbug.blog.hu
Nem elérhető Pityubacsi
Hozzászólások: 36020


« Hozzászólás #48401 Dátum: 2010 Szeptember 07, 02:15:35 »

Fényváltó relét a vaterán vettem 900Ft-ért.
autósboltban akár egy ezrest is elkértek volna érte :-))



flex 'em all!
Dízelt vezetni olyan, mint melegnek lenni. Ma már sokkal elfogadottabb, de még mindig szar dolog.
Nem elérhető Varázsló
Hozzászólások: 13081


Low Fast -többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #48400 Dátum: 2010 Szeptember 06, 23:17:53 »

Gyöngyszórást merre felé csinálnak? Esetleg próbált már valaki homokal megfújatni blokkot? - homokot megcsinálnám én itthon de előbb kérdezek hátha valaki már próbálkozott ilyennel. Smiley

Nagykőrösi útról nyílik egy kis utca a Maróti könyvesbolt után elég sokkal, ott van, ott csináltattam én is.

Homokolás nem annyira jó, viszi le nagyon az anyagot.

Kurva nehéz utána kitisztítani, meneteket mind át kell járatni menetfúróval!

Stuntmanus

VW 1302 S
  


 
 

http://oettingertsv.blogspot.com/
 
"Már nem vagyok annyira fiatal, hogy mindenre azonnal tudjam a választ."
Nem elérhető MatroX
Hozzászólások: 1248


Szamosvölgyi Bálint http://www.vwbug.blog.hu

« Hozzászólás #48399 Dátum: 2010 Szeptember 06, 22:17:43 »

Gyöngyszórást merre felé csinálnak? Esetleg próbált már valaki homokal megfújatni blokkot? - homokot megcsinálnám én itthon de előbb kérdezek hátha valaki már próbálkozott ilyennel. Smiley

Vw bogár 1303 74- évj.   autóblog: www.vwbug.blog.hu
Nem elérhető sparkafer
Hozzászólások: 13994


30-347-1939

« Hozzászólás #48398 Dátum: 2010 Szeptember 06, 20:36:40 »

Igaz Barát vagy Grin
Kontakthibás vagy rossz volt minden kapcsoló! Érted?
Zsoltinak csak köszönhetek mindent!
Azt még elfelejtettem, hogy a gyújtáskapcsolót is levettem közben és a műszerfalban lévőt raktam be.Azt is átkábeleztem.
A szinte beszerezhetetlen pántot a kormányoszlophoz Gölöncsér Attila szerezte meg nekem.
Arról meg végképp elfelejtettem szólni, hogy....... Grin Grin
Mindig alakítok valamit.
« Utoljára szerkesztve: 2010 Szeptember 06, 22:16:50 írta sparkafer »

RNIE
« Hozzászólás #48397 Dátum: 2010 Szeptember 06, 20:14:40 »



Igaz WildDaemon Zsolti egyszer mindent megcsinált, de nem volt jó sem a .......
Igaz Barát vagy Grin
Nem elérhető sparkafer
Hozzászólások: 13994


30-347-1939

« Hozzászólás #48396 Dátum: 2010 Szeptember 06, 20:13:01 »

Tegnapi és mai szmb keretében rendberaktam a 60-ason az összes világításos dolgot.

Igaz WildDaemon Zsolti egyszer mindent megcsinált, de nem volt jó sem a világításkapcsoló, sem a fényváltó relé, és még kilóméterórát is (zörgött) és teljes kormány dolgokat is cseréltem közben, mivel az irányjelző karban lévő fényváltó kapcsolóról  leszakadt az egyik vezeték. Viszont ez csak feketében volt Bitus barátomnak, ezért visszaraktam az egész fekete kormányt és a hozzá tartozó dolgokat.
Fényváltó relét a vaterán vettem 900Ft-ért.Megérte, mert jó lett.
Az olajgomba is rossz volt( szerencsére volt az eladandó cuccaim közt Grin).
A bal első lámpa izzó csatlakozása is cserére szorult, mert nem érintkezett mindig a helyzetjelző izzóján a kis drót. Ez is volt itthon szerencsére. Grin
Holnapra csak a 2 relé helyére felpattintása maradt.

Oldalak: 1 ... 800 801 802 803 804 [805] 806 807 808 809 810 ... 2015
Nyomtatás
 
Ugrás:  

Powered by MySQL Powered by PHP www.bogarhatu.hu - ahol a Bogarazás kezdődik Powered by SMF 1.1.4 | SMF © 2006, Simple Machines LLC
Magyar fordítás: SMF Magyarország
Szabványos XHTML 1.0! Szabványos CSS!
Az oldal 0.221 másodperc alatt készült el 15 lekéréssel.