www.bogarhatu.hu - ahol a Bogarazás kezdődik
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.
Nem érkezett meg az aktiváló e-mail?
2025 November 06, 00:21:18

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Keresés:     Részletes kereső
Népautós Szilveszter
Pólus Center
2024. december 31.
921356 Hozzaszólás 218 Témában írta 1615 Felhasználó
Legújabb tag: August
* Főoldal Bejelentkezés Regisztráció
Oldalak: 1 ... 833 834 835 836 837 [838] 839 840 841 842 843 ... 2016
Nyomtatás
Szerző Téma: SZMB (Szereld Magad Bogarad!) a ház előtt...  (Megtekintve 14893271 alkalommal)
Nem elérhető Pityubacsi
Hozzászólások: 36020


« Hozzászólás #47131 Dátum: 2010 Július 09, 13:06:50 »

má persze feltéve, hogy van dinamó. de a CT-s buszmotoron az elég ritka ;-)
na, erről nem volt szó a manualban :-))



flex 'em all!
Dízelt vezetni olyan, mint melegnek lenni. Ma már sokkal elfogadottabb, de még mindig szar dolog.
Nem elérhető Typ117
Hozzászólások: 18506


1969

« Hozzászólás #47130 Dátum: 2010 Július 09, 13:00:36 »

A kormány balra legalább féllel kevesebbet fordult, mint jobbra,
örülök hogy Balázs bevált, és elégedett lettél a bogival Smiley

hogy a kormány mennyit fordul egyik és másik irányban, az két határoló csavar állításával beállítható. ha legközelebb mondod Balázsnak, 10 perc alatt beállítja
Nem elérhető AZS
Hozzászólások: 11742


« Hozzászólás #47129 Dátum: 2010 Július 09, 12:52:10 »

én mondjuk a feltárt hibák listájával visszamennék az első helyre és addig ütném őket, amíg nem kártalanítanak

pláne eeeeegen
Nem elérhető AZS
Hozzászólások: 11742


« Hozzászólás #47128 Dátum: 2010 Július 09, 12:51:48 »


Persze csak akkor, ha nem követik el azt a hibát, hogy elöször cselekszenek aztán kérdeznek.


eeeeeegen...
Nem elérhető AZS
Hozzászólások: 11742


« Hozzászólás #47127 Dátum: 2010 Július 09, 12:46:34 »

"Az akkutól kijövő + kábel az önindítónál levő sarunál el van törve"
lehet, hogy én értem félre az esetleírást, de a dinamónak ebben az esetben kell táplálnia a rendszert.

má persze feltéve, hogy van dinamó. de a CT-s buszmotoron az elég ritka ;-)
Nem elérhető BlackP
Hozzászólások: 27170


« Hozzászólás #47126 Dátum: 2010 Július 09, 12:14:56 »

No, elvittem a Bogaram Meggyesi Balázshoz, és meg kell mondanom, egyáltalán nem bántam meg. Legfeljebb azt, hogy nem tettem meg ezt sokkal hamarabb. Itt a diagnózis, illetve kezelés:
én mondjuk a feltárt hibák listájával visszamennék az első helyre és addig ütném őket, amíg nem kártalanítanak

Ne vitatkozz hülyékkel, mert lehúznak a szintjükre és legyőznek a rutinjukkal...
Nem elérhető Balage
Hozzászólások: 6926


Low Fast - többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #47125 Dátum: 2010 Július 09, 11:52:50 »

Van benned lendület az biztos.
Mások ilyenkor már feladják a rövid bogaras pályafutásukat.

A történeted meg mások számára nagyon tanulságos lehet.
Persze csak akkor, ha nem követik el azt a hibát, hogy elöször cselekszenek aztán kérdeznek.
 Wink

No, elvittem a Bogaram Meggyesi Balázshoz, és meg kell mondanom, egyáltalán nem bántam meg. Legfeljebb azt, hogy nem tettem meg ezt sokkal hamarabb. Itt a diagnózis, illetve kezelés:
...


1971     VW 1300 GT-L
1999     Piaggio Liberty 50 2T
Nem elérhető Coleoptera
Hozzászólások: 25

« Hozzászólás #47124 Dátum: 2010 Július 09, 11:44:53 »

No, elvittem a Bogaram Meggyesi Balázshoz, és meg kell mondanom, egyáltalán nem bántam meg. Legfeljebb azt, hogy nem tettem meg ezt sokkal hamarabb. Itt a diagnózis, illetve kezelés:

1. A magas fordulatszámon jelentkező zörgés tényleg nem motorhiba volt, hanem a váltórúdpersely volt teljesen szétesve (úgy emlékszem, ketten is erre tippeltek itt -- tiszteletem). Balázs betett újat, tök más érzés most a váltó, mint valaha volt -- eddig nem is tudtam, hogy nem kellene lötyögnie...

2. A tárcsafék azért rossz, mert ócska régi féknyerget tett fel HF (persze új árban) -- sajnos egy alapos tisztítás sem segített rajta, csere lesz. Én meg ugye csodálkoztam, hogy miért nem érzem az erősebb fékhatást a fékcsere után, de gondoltam, biztos rosszul emlékszem, egy évig nem ültem az autóban a felújítás alatt.

3. A futómű--kormány kapcsolatból (ha jól értettem) előkerült két szétrohadt negyven éves összekötőgömb. Balázs cserélte.

4. A baromi drágán felújított motor szorul, alig lehet kézzel megtekerni, melegszik is, mint a fene. Balázs mondta, hogy ezen most már nem lehet segíteni, nem csiszolták össze rendesen (vagy mi), ettől még szépen megy, de rövidebb életű lesz. Hát ennek sem örültem.

5. A kuplung is gyengélkedik, induláskor emiatt rezeg az autó. Rezgett ez mindig, nekem ez sem tűnt fel... Csere lesz.

6. A fékpedál lógott, pár centivel lejjebb volt a kelleténél -- javítva.

7. Az első új futóműről lemaradt a zsírzás -- pótolva.

8. Az ablaktörlőm először az életben jól beállítva. Eddig éreztem, hogy ez valami misztikus dolog lehet, mert eddig senkinek sem sikerült...

stb, stb, még pár apróság.

Tanulság: aki nem ért hozzá, azt kegyetlenül átrázzák (egyesek). Nem az bánt legjobban, hogy túlárazták a munkát, hanem az, hogy ennek ellenére sem csinálták meg tökéletesen, hiszen úgysem veszem észre.

Ha már itt tartok, Pausz Ervint is tiszteltetem, aki nettó fél évig ült a Bogáron, legalább ötször feleslegesen kirángatott Tinnyére, és a karosszériát jól megcsinálta ugyan, de csigalassan és slamposan rakta össze az autót. A kormány balra legalább féllel kevesebbet fordult, mint jobbra, az ablakok feszítőkeretei szemétre dobva, ami apróság elhagyható, az elhagyva, rozsdás csavarok visszarakva, vadonatúj fényezés gondosan összeflexelve, stb, stb.

Mindez 13 hónapos, teljes körű felújítás volt, újautóárban.

Részemről ezzel az ügy lezárva, nem fogok visszatérni rá. A hozzám hasonlók kedvéért írtam -- a hozzáértők pedig ne koptassák feleslegesen a billentyűket azzal, hogy mekkora balek voltam, úgysem árulnak el újat. Nem értek hozzá, kész, megfizettem a tanulópénzt. Örülök, hogy végre rászántam magam, és köszönöm a tippet, ami Balázshoz irányított -- mostantól hozzá jár a Bogár.
Nem elérhető Fancsi
Hozzászólások: 201


« Hozzászólás #47123 Dátum: 2010 Július 09, 11:44:12 »

Sziasztok!

Kéne egy kis segítség, ha tudtok. Szóbeli elsősorban, de a fizikait sem utasítom vissza.

Ki kell szedni a kocsiból a váltót. Mivel még nem szereltem ilyet, kérdezném van-e valami trükk, amire figyelnem kellene. (A kocsit kivonatom, az alkatrészeket mentem belőle.)

A műtét vasárnap lenne, ha valaki indíttatást érez a motor váltó együttes kiszereléséhez, ne habozzon, hívjon fel(06-20-432-3834) és látogasson meg vasárnap(Százhalombatta). Kaja, sör van, egyéb igények esetén beszélhetünk róla.

Ugyanitt váltó, motor olcsón eladó Smiley

Nem elérhető Chabeetle
Hozzászólások: 1008


« Hozzászólás #47122 Dátum: 2010 Július 09, 11:31:23 »

mit szenvedtek ezzel.....


napi 2 anyát levszek tuti buszrol is szoktam az 46os kulcs



elvágtam egy uj 36 os csillag kulcsot 1.5méteres cső


se melegiteni sem pedig flexelni nem kell.... söt még sasszeget is elvágja

na jó de mi nem iparszerűen, csak hobbiból szívunk  Smiley
Nem elérhető Pityubacsi
Hozzászólások: 36020


« Hozzászólás #47121 Dátum: 2010 Július 09, 11:08:43 »

kemények vagytok, csokik! :-))



flex 'em all!
Dízelt vezetni olyan, mint melegnek lenni. Ma már sokkal elfogadottabb, de még mindig szar dolog.
Nem elérhető Varázsló
Hozzászólások: 13081


Low Fast -többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #47120 Dátum: 2010 Július 09, 10:39:12 »



elvágtam egy uj 36 os csillag kulcsot 1.5méteres cső




Én is így csinálom, még semmi nem fogott ki rajtam, sasszegel együtt lecsavarom.

Stuntmanus

VW 1302 S
  


 
 

http://oettingertsv.blogspot.com/
 
"Már nem vagyok annyira fiatal, hogy mindenre azonnal tudjam a választ."
Nem elérhető Maresz
Hozzászólások: 19642


WWW.BUGGARAGE.HU

« Hozzászólás #47119 Dátum: 2010 Július 09, 10:32:17 »

mit szenvedtek ezzel.....


napi 2 anyát levszek tuti buszrol is szoktam az 46os kulcs



elvágtam egy uj 36 os csillag kulcsot 1.5méteres cső


se melegiteni sem pedig flexelni nem kell.... söt még sasszeget is elvágja

WEBshop
http://retrocarclub.superwebaruhaz.hu/
Ha müszakivizsga vagy zöldkari kell és problémás az élet:06706223882;06706313882
Kedvezméynes kötelező bizti kötése!
Gyári vw audi seat skoda Alkatrészek beszerzése gyors határidővel,postázva
www.retroautoklub.hu
Nem elérhető Chabeetle
Hozzászólások: 1008


« Hozzászólás #47118 Dátum: 2010 Július 08, 23:03:40 »

Én vettem egy minőségi Force 36-os fejet és hozzá hegesztettem egy 140*34cm-es csőhöz aminek a falvastagsága 5mm ezzel eddig mindent le tudtam lazítani.
Hátsó dobom agyon volt tépve az anya vágóval, melegítéssel semmivel nem jött le akkor azt csináltam, hogy rátettem ezt a kulcsot (bal hátsó kerékről beszélünk) és sikeresen kiemeltem vele a bogi seggét a földtől de le nem lazult akkor jött a következő: eme célszerszám rátesz a hajtószár a kocsi orra felé mutatva úgy hogy a vége a földet érje ( előréb vagy hátrébb gurítod a kocsit) motor beindít 1-esbe kapcsol és ráindul a hajtószár a földön támaszt az anya szépen lelazult... xoyox:nem volt az a légkulcs se ütőműves csavarkihajtó ami megindította volna.
Ezzel a módszerrel jött le csak az anya.. de lejött egybe! Smiley
Tudom nem szakszerű és elégé kifogásolható megoldás de nekem sikerült így de máshogy nem....


Azt mondja előtte tuti jó volt... én kétlem..


Az egyik bal oldalról sikerült leszedni, vettem egy kulcsot ugráltam rajta (84kg), de semmi, ekkor alátettem az emelőt és így sikerült meglazítani, a jobb oldali nem jött így le, csak megemelkedett az autó
 
Nem elérhető Pityubacsi
Hozzászólások: 36020


« Hozzászólás #47117 Dátum: 2010 Július 08, 22:33:59 »

Sajnos ennek az alját is cserélni kell. Ez a bázisom, ha levágom nem is tudom mi lesz.

ilyenkor irigyellek, hogy ráérsz és még értesz is hozzá.



flex 'em all!
Dízelt vezetni olyan, mint melegnek lenni. Ma már sokkal elfogadottabb, de még mindig szar dolog.
Nem elérhető Pityubacsi
Hozzászólások: 36020


« Hozzászólás #47116 Dátum: 2010 Július 08, 22:33:11 »

hogy, amikor sehol nincs áram? miszerint a gyújtásban sem.

"Az akkutól kijövő + kábel az önindítónál levő sarunál el van törve"
lehet, hogy én értem félre az esetleírást, de a dinamónak ebben az esetben kell táplálnia a rendszert.



flex 'em all!
Dízelt vezetni olyan, mint melegnek lenni. Ma már sokkal elfogadottabb, de még mindig szar dolog.
Nem elérhető vgd
Hozzászólások: 420


« Hozzászólás #47115 Dátum: 2010 Július 08, 21:14:19 »

Nem egyszerű ide foltot gyártani.
hát nem.
Nekem is volt benne részem. Igaz nekem meg volt a belső része az ablakkeretnek

Nem a problémát kell keresni, hanem a megoldást
Szar munkát más is tudd csinálni minek csináljak én is...
1966 VW 1200
Nem elérhető oldfield
Hozzászólások: 7281

« Hozzászólás #47114 Dátum: 2010 Július 08, 20:40:35 »

A Hudák Misiéknél lefotóztam egy kocsit, és arról vettem méreteket. 27 év után kiderült, hogy nekem hiányzik a hátuljából a vízlefolyó. A képen az látható.
hajrá! Cheesy Cheesy Cheesy
Nem elérhető kdf 001
Hozzászólások: 12042


ERŐ AZ ÖRÖM ÁLTAL

« Hozzászólás #47113 Dátum: 2010 Július 08, 19:28:50 »

szép lesz
A Hudák Misiéknél lefotóztam egy kocsit, és arról vettem méreteket. 27 év után kiderült, hogy nekem hiányzik a hátuljából a vízlefolyó. A képen az látható.

[a csatolmányt egy admin törölte]
Nem elérhető Maresz
Hozzászólások: 19642


WWW.BUGGARAGE.HU

« Hozzászólás #47112 Dátum: 2010 Július 08, 19:05:34 »

Nem egyszerű ide foltot gyártani.
szép lesz

WEBshop
http://retrocarclub.superwebaruhaz.hu/
Ha müszakivizsga vagy zöldkari kell és problémás az élet:06706223882;06706313882
Kedvezméynes kötelező bizti kötése!
Gyári vw audi seat skoda Alkatrészek beszerzése gyors határidővel,postázva
www.retroautoklub.hu
Nem elérhető kdf 001
Hozzászólások: 12042


ERŐ AZ ÖRÖM ÁLTAL

« Hozzászólás #47111 Dátum: 2010 Július 08, 18:59:30 »

Nem egyszerű ide foltot gyártani.

[a csatolmányt egy admin törölte]
Nem elérhető kdf 001
Hozzászólások: 12042


ERŐ AZ ÖRÖM ÁLTAL

« Hozzászólás #47110 Dátum: 2010 Július 08, 18:58:41 »

Sajnos ennek az alját is cserélni kell. Ez a bázisom, ha levágom nem is tudom mi lesz.

[a csatolmányt egy admin törölte]
Nem elérhető kdf 001
Hozzászólások: 12042


ERŐ AZ ÖRÖM ÁLTAL

« Hozzászólás #47109 Dátum: 2010 Július 08, 18:56:20 »

Holnap folytatom, mert így darabokból is igen nehéz elkészíteni.

[a csatolmányt egy admin törölte]
Nem elérhető _NagyG
Hozzászólások: 1980


« Hozzászólás #47108 Dátum: 2010 Július 08, 17:56:44 »

beindítod az autót, leveszed az akksisarukat és jéééééé.... jár tovább a motor.
bár igaz, hogy a generátor diódasorát hazabassza, de megy.

Hazafelé próbáltam egyszer, hátha beindul húzásra, de semmi. Tegnap összeraktam és pöcc-röff indult.

G.

https://www.facebook.com/milleniumflakon

alul felni-felül ház-elől kocka-hátul ráz
Nem elérhető AZS
Hozzászólások: 11742


« Hozzászólás #47107 Dátum: 2010 Július 08, 16:26:46 »

beindítod az autót


hogy, amikor sehol nincs áram? miszerint a gyújtásban sem.
Nem elérhető Pityubacsi
Hozzászólások: 36020


« Hozzászólás #47106 Dátum: 2010 Július 08, 16:03:43 »

nagy ötlet lett volna, mivel ebben az esetben az egész autóban pontosan 0 darab áram van.

beindítod az autót, leveszed az akksisarukat és jéééééé.... jár tovább a motor.
bár igaz, hogy a generátor diódasorát hazabassza, de megy.



flex 'em all!
Dízelt vezetni olyan, mint melegnek lenni. Ma már sokkal elfogadottabb, de még mindig szar dolog.
Nem elérhető _NagyG
Hozzászólások: 1980


« Hozzászólás #47105 Dátum: 2010 Július 08, 15:54:15 »

Ilyen esetben eszetekbe se jut betolni ? Smiley

Eszünkbe jutott,........ de elmúlt. Wink
Sajnos beteg a tüdőm, és nem tudtam volna hazáig tolni. Smiley

G.

https://www.facebook.com/milleniumflakon

alul felni-felül ház-elől kocka-hátul ráz
Nem elérhető WildDaemon
Hozzászólások: 1086


« Hozzászólás #47104 Dátum: 2010 Július 08, 15:18:03 »


Más...
A motorom megjárta a gépműhelyt főtengely köszörülés, vonalba fúrás, 1.3-as hengerfejek felmarása 90-ről 94-re 1.6-hoz csapszegek készíttetése, szelepek becsiszoltatása, szelepfészkek bemaratása...
Új csapágy garnitúrak mindenhova (támcsapágy, nyugvó csapágyak, hajtókar csapágyak, hajtókar perselyek, vezérműtengely csapágyak megvétele...hengerek felfrissítése (áthonolása) itthon az étkezőasztalra tettem 2cm-es rétegbe karton papírt, egy tábla 3-as lemezt és szépen összeraktam a motorom lassan nyugodtan nem kapkodva...
Tegnap du.-ra került be a helyére, mértem kompressziót 10,8 Bar egyformán mind a 4 hengerben. Vissza kerültek rá a dellortok és az általam átalakított elektromos gyújtás amit egy Bosch 009-ből csináltam. Ez a gyújtás most már bő másfél éve hibátlanul működik.
Egy valami nem sikerült igazán jó a turbina lapát kihézagolása... egy kicsit bele ér a turbinaházba és ciripelő hangja van ezáltal... hétvégén majd orvosolom ezt is...
Nagyon szépen jár a motor és erő is van benne rendesen!  Grin Evil
Viszont a gyári kipufogó került rá fel és érezhetően fogja a motort..
Az empit a csőkígyóval nem tudom, hogy rakom majd vissza fel mert vonóhorgot szeretnék tenni az autóra.. inkább vontatok mint még egyszer tetőcsomag tartó...
Majd vagy kitalálom, hogy tudom átalakítani vagy passz...
Nem elérhető AZS
Hozzászólások: 11742


« Hozzászólás #47103 Dátum: 2010 Július 08, 15:03:58 »

Ilyen esetben eszetekbe se jut betolni ? Smiley

nagy ötlet lett volna, mivel ebben az esetben az egész autóban pontosan 0 darab áram van.
Nem elérhető Skodi
Hozzászólások: 1196


« Hozzászólás #47102 Dátum: 2010 Július 08, 14:56:28 »

Már írtam a találkozós topikban, hogy a buszom a CT utolsó 100 km-ét kötélen tette meg.
A hibajelenség a következő volt: Megálltunk Kecskeméten a szélmalomnál, leállítottam a motort. Amikor indítani akartam se kép, se hang. Mintha kivettem volna az akkut. Keresgéltünk, majd feladtuk és hazahúztuk(nem győzöm megköszönni Karakury fórumtárs segítségét).
Tegnap elkezdtem keresgélni és meg is találtam a hibát. Az akkutól kijövő + kábel az önindítónál levő sarunál el van törve. Ma veszek "szemes kábelsarut" és összeművészkedem.

G.

Ilyen esetben eszetekbe se jut betolni ? Smiley

VW 1200 de luxe   1961/1965    Miskolc
www.veteranmiskolc.gportal.hu
Nem elérhető WildDaemon
Hozzászólások: 1086


« Hozzászólás #47101 Dátum: 2010 Július 08, 14:56:05 »

Én vettem egy minőségi Force 36-os fejet és hozzá hegesztettem egy 140*34cm-es csőhöz aminek a falvastagsága 5mm ezzel eddig mindent le tudtam lazítani.
Hátsó dobom agyon volt tépve az anya vágóval, melegítéssel semmivel nem jött le akkor azt csináltam, hogy rátettem ezt a kulcsot (bal hátsó kerékről beszélünk) és sikeresen kiemeltem vele a bogi seggét a földtől de le nem lazult akkor jött a következő: eme célszerszám rátesz a hajtószár a kocsi orra felé mutatva úgy hogy a vége a földet érje ( előréb vagy hátrébb gurítod a kocsit) motor beindít 1-esbe kapcsol és ráindul a hajtószár a földön támaszt az anya szépen lelazult... xoyox:nem volt az a légkulcs se ütőműves csavarkihajtó ami megindította volna.
Ezzel a módszerrel jött le csak az anya.. de lejött egybe! Smiley
Tudom nem szakszerű és elégé kifogásolható megoldás de nekem sikerült így de máshogy nem....


Hali!

A hátsó koronás anyát hogyan lehet leimádkozni a tengelyről? 
levegős a faszt!
messze vannak a fékpofák a dobtól.
állíts rajta!

Azt mondja előtte tuti jó volt... én kétlem..
« Utoljára szerkesztve: 2010 Július 08, 15:09:38 írta WildDaemon »
Nem elérhető Pityubacsi
Hozzászólások: 36020


« Hozzászólás #47100 Dátum: 2010 Július 08, 14:35:13 »

Megpróbálom a légtelenítést, bár eddig semmi baja nem volt.
Köszi!

levegős a faszt!
messze vannak a fékpofák a dobtól.
állíts rajta!



flex 'em all!
Dízelt vezetni olyan, mint melegnek lenni. Ma már sokkal elfogadottabb, de még mindig szar dolog.
Nem elérhető gsattila
Hozzászólások: 11539

« Hozzászólás #47099 Dátum: 2010 Július 08, 13:22:35 »

Akkor véletlen egybeesés.

Minden hibátlan. Direkt át is néztem a csöveket, a dobok belsejét, mindent! A tartályban pedig nem csökkent a szint.
Másodszorra fog a fék, elsőre bemegy teljesen a pedál. Eddig hibátlan volt. Egy hónapja került bele új főfékhenger.
Nem elérhető Tomi 1302
Hozzászólások: 466


« Hozzászólás #47098 Dátum: 2010 Július 08, 13:01:08 »

Megpróbálom a légtelenítést, bár eddig semmi baja nem volt.
Köszi!
Nem elérhető Bill
Hozzászólások: 8618


« Hozzászólás #47097 Dátum: 2010 Július 08, 12:59:37 »

Márpedig ha pumpálásra fog akkor az levegős.
nem feltétlenül, ha nincs határozott fogáspontja, hanem ruganyos (levegő összenyomható)
Nem elérhető xoyox
Hozzászólások: 1178


visszatertem a Boxsterhez

« Hozzászólás #47096 Dátum: 2010 Július 08, 12:59:03 »

Minden hibátlan. Direkt át is néztem a csöveket, a dobok belsejét, mindent! A tartályban pedig nem csökkent a szint.
Másodszorra fog a fék, elsőre bemegy teljesen a pedál. Eddig hibátlan volt. Egy hónapja került bele új főfékhenger.
levegös lehetett az elötte is ...
legtelenits !

hello agyagedenyek !
mi a helyzet ?
Nem elérhető Bill
Hozzászólások: 8618


« Hozzászólás #47095 Dátum: 2010 Július 08, 12:58:05 »

Minden hibátlan. Direkt át is néztem a csöveket, a dobok belsejét, mindent! A tartályban pedig nem csökkent a szint.
Másodszorra fog a fék, elsőre bemegy teljesen a pedál. Eddig hibátlan volt. Egy hónapja került bele új főfékhenger.
volt már arra is példa, hogy a zsír új főfékhenger nem egy hónap múlva, hanem azonnal szar volt
Nem elérhető abes
Hozzászólások: 14989

« Hozzászólás #47094 Dátum: 2010 Július 08, 12:57:43 »

Minden hibátlan. Direkt át is néztem a csöveket, a dobok belsejét, mindent! A tartályban pedig nem csökkent a szint.
Másodszorra fog a fék, elsőre bemegy teljesen a pedál. Eddig hibátlan volt. Egy hónapja került bele új főfékhenger.
Márpedig ha pumpálásra fog akkor az levegős.
Nem elérhető Tomi 1302
Hozzászólások: 466


« Hozzászólás #47093 Dátum: 2010 Július 08, 12:51:14 »

Minden hibátlan. Direkt át is néztem a csöveket, a dobok belsejét, mindent! A tartályban pedig nem csökkent a szint.
Másodszorra fog a fék, elsőre bemegy teljesen a pedál. Eddig hibátlan volt. Egy hónapja került bele új főfékhenger.
Nem elérhető gsattila
Hozzászólások: 11539

« Hozzászólás #47092 Dátum: 2010 Július 08, 11:54:45 »

Valamit elnyírtál szerelés közben. A fékolaj nem fogy a tartályból?

Sziasztok!

A következő problémába ütköztem:

Tegnap kipróbáltunk egy másik motort a Bogaramban, utána pedig visszatettük az eredetit. A kocsinak a hátulja ugye magasra volt emelve. Miután visszatettük az eredeti motorját és leengedtük, nem volt fékem! Ez mitől lehet?
Most csak pumpálásra fog. Fékcsövek jók, fékmunkahengerek nem folynak, főfékhenger új.
Attól lehet, hogy sokáig előre dőlt az autó?

Segítsetek!

Köszi előre is! 
Oldalak: 1 ... 833 834 835 836 837 [838] 839 840 841 842 843 ... 2016
Nyomtatás
 
Ugrás:  

Powered by MySQL Powered by PHP www.bogarhatu.hu - ahol a Bogarazás kezdődik Powered by SMF 1.1.4 | SMF © 2006, Simple Machines LLC
Magyar fordítás: SMF Magyarország
Szabványos XHTML 1.0! Szabványos CSS!
Az oldal 0.216 másodperc alatt készült el 15 lekéréssel.